Giorgosv78

Βιντεάκια με ατυχήματα μοτσυκλετών

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

Κατα διαστήματα, παρότι με χαλάνε πάρα, πάρα πολύ,  συνηθίζω να βλέπω στο youtube βιντεάκια με ατυχήματα μοτοσυκλετών σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, για δύο κυρίως λόγους :

1) Να συνειδητοποιώ (γιατί κάποιες φορές οδηγώ σαν να μην τα χω δεί ποτέ..) πόσο έυκολο είναι να συμβεί στον καθένα και, βέβαια, πόσο δεν θέλω να συμβεί σε μένα.. (δείτε στο παρακάτω βίντεο στο 5:47, 5:58, 6:12, 7:02 και βέβαια, στο 7:58..)

2) και ο βασικότερος λόγος νομίζω ότι βλέποντας τα λάθη που γίνονται, μια έστω και επιδερμική ανάλυση, ίσως να με βοηθήσει να αποφύγω μια κατάσταση, ή τελόσπαντων να την κάνω πιο "ανώδυνη" αν έρθει (φτου,φτου,φτου,φτου.......στο άπειρο)

Έβλεπα λοιπόν σήμερα το παρακάτω compilation https://www.youtube.com/watch?v=UcSlNIurFaA  (παντελώς ατυχής η επιλογή της μουσικής..) καi αναρωτιόμουν αν θα μπορούσε το ABS να έχει σώσει (ή περιορίσει τις συνέπειες) στις ακόλουθες περιπτώσεις 1:47, 1:58, 5:11, 7:38 και 8:34.  Απόψεις?

Επίσης όποιος άλλος έχει παρόμοια βιντεάκια για να συζήτησουμε περιπτώσεις ας ποστάρει μπας και πάρουμε κάτι απ αυτά.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR 1000 Aprilia RSV4 (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

εγώ από την ημέρα που είχα το ατύχημα χαζεύω μερικά.... έχει μερικά που λες ΠΟΣΟ βλάκας ήταν ο άλλος, αλλά έχει και μερικά που σου παγώνουν το αίμα, ειδικά ένα πρόσφατο που πετιέται ένας σκύλος!!!
πάντως φάση έχουν τα tank slapper βίντεο... αλλά όταν το παθαίνεις και με πολλά χιλιόμετρα σου εγγυόμαι ότι κάθε άλλο παρά αστείο είναι...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z Kawasaki h2 mach iv (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μεχρι τα πρώτα 5 λεπτά που είδα θεωρώ οτι κανένα abs δεν τους έσωζε, για τους ποδηλάτες θεωρώ ότι οι περισσότεροι φταίνε. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

μπες bestgore.com να δεις ατυχηματα με διαμελισμους και μυαλα αλημενα στην ασφαλτο να μην ξαναοδηγησεις ποτε..... φιλε μου οσα βιντεο και να δεις οσο και να το συνηδιτοπιοισεις οσο τονα οσο ταλο μια μερα τον ημερων εκει που πας χαλαρα με 60 στην λοριδα σου με το κρανος σου ερχετε ο αλλος σε πεταει κατω ο απο πισω σε παταει και πεθαινεις ετσι απλα....

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

εγώ από την ημέρα που είχα το ατύχημα χαζεύω μερικά.... έχει μερικά που λες ΠΟΣΟ βλάκας ήταν ο άλλος, αλλά έχει και μερικά που σου παγώνουν το αίμα, ειδικά ένα πρόσφατο που πετιέται ένας σκύλος!!!
πάντως φάση έχουν τα tank slapper βίντεο... αλλά όταν το παθαίνεις και με πολλά χιλιόμετρα σου εγγυόμαι ότι κάθε άλλο παρά αστείο είναι...

Έχω και γω προσωπική εμπειρία απο tank slapper και με βοήθησε να καταλάβω ότι κάτι έκανα λάθος. Ευτυχώς ήταν ανώδυνο οπότε ουδέν κακόν αμιγές καλού... Αλλά το θέμα δεν είναι να βγάλουμε γέλιο ή  να πούμε πόσο βλάκας είναι κάποιος, αλλά να συζητήσουμε ουσιαστικά τα μεμονομένα περιστατικά και αν μπορούμε να πάρουμε κάτι απο αυτά.

Μεχρι τα πρώτα 5 λεπτά που είδα θεωρώ οτι κανένα abs δεν τους έσωζε, για τους ποδηλάτες θεωρώ ότι οι περισσότεροι φταίνε. 

Σαφώς φίλε μέσα στα πρώτα 5 λεπτά έχει πολλές περιπτώσεις όπου το ABS δεν έσωνε τίποτα.... Αλλά δεν είναι και αυτός ο ρόλος του - να σώνει τα άσωστα... Γι αυτό ζήτησα για συγκεκριμένες περιπτώσεις την άποψη σας. Σε αυτές,φαίνεται καθαρά ότι χάνουν το μπροστινό στα φρεναρίσματα πανικού.Οπότε αν σε αυτές τις περιπτώσεις το είχαν θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη κατάληξη? Πχ άποψη μου είναι ότι στην περίπτωση του 5:11 μάλλον θα την γλύτωνε τελείως και δεν θα τον βλέπαμε σε αυτό το βιντεάκι. Στο άλλο, στο 1:58 ,σιγουρα δεν θα είχε έρθει καπάκι (αν και μάλλον δεν θα γλύτωνε το αεροπλανικό στο τέλος...) 

μπες bestgore.com να δεις ατυχηματα με διαμελισμους και μυαλα αλημενα στην ασφαλτο να μην ξαναοδηγησεις ποτε..... φιλε μου οσα βιντεο και να δεις οσο και να το συνηδιτοπιοισεις οσο τονα οσο ταλο μια μερα τον ημερων εκει που πας χαλαρα με 60 στην λοριδα σου με το κρανος σου ερχετε ο αλλος σε πεταει κατω ο απο πισω σε παταει και πεθαινεις ετσι απλα....

Φίλε Ηρακλή έχεις απόλυτο δίκιο. Τό έγραψα και στο νο1 άλλωστε... Αλλά το θέμα δεν είναι να δούμε splatter βιντεάκια και να μην ξανανέβουμε σε μηχανή,αυτοκίνητο κλπ. Το θέμα είναι να δούμε συγκεκριμένεςπεριπτώσεις και να συζητήσουμε τι πήγε λάθος (όχι για να κοροιδέψουμε- ή σιχαθούμε) αλλά για να μάθουμε κάτι.

Οπότε, επανέρχομαι στις συγκεκριμένες περιπτώσεις που ανέφερα, εσείς πιστεύετε ότι η ύπαρξη ABS θα μπορούσε να είχε περιορίσει/αποσοβήσει αυτά τα ατυχήματα?

 

Και επίσης όποιος θέλει ας ποστάρει άλλες περιπτώσεις για συζήτηση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα 2 έντο θα έμενε ο τροχός κάτω ,με πιθανότητα ελιγμού για οδηγό με φοβερές ικανότητες 20 % κατά την γνώμη μου

Ο τσοπεράς που γλύστρισε ο μπροστινός τροχός σε φρένο  100% θα γλύτωνε με ABS

Όλα τα άλλα και ABS να είχανε δύσκολα θα προλάβαιναν ελιγμό αποφυγής , να δώσω ένα 20%

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ωραίο θέμα και ιδέα Γιώργο!!! :yes::winking:

Πολλές φορές κάνω το ίδιο, να προετοιμάζω τον εαυτό μου με σενάρια, τρελά ή λιγότερο τρελά.

 

Θα πρότεινα βιντεάκια με 1-2 συμβάντα, να είναι ευκολότερος ο σχολιασμός!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Άλλος ένας που τα βλέπει μπας και γλιτώσει από τίποτα εδώ.

Καλά video έχει γενικά ο RNickeyMouse γιατί συνήθως είναι καθαρά από λάθος του αναβάτη και μπορείς να δεις ακριβώς που το έχασαν.

 

Μερικά παραδείγματα:
https://www.youtube.com/watch?v=MRYb0vGW8AQ

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

για μενα το abs σε ενα μηχανακι ειναι καταστροφη.... ειμαι σιγουρος πολοι θα διαφονισουν αλλα θα πω τι εννοω.... οδηγησα προσφατα ενα τρανσαλπ με abs πρωτη φορα στην ζωή μου και απογοητευτηκα πληρος απο ατυτο το συστημα..... εχω οδηγησει οτι παπι ειπαρχει ερ-6, cbf, z750,z1000, xt600e,sym wolf 250 και αρκετά άλλα μηχανακια και δυνατα και οχι δυνατα ... ξερεις τι κατάλαβα? οτι το φρένο δέν πρεέι να έχει abs για κανεναν λογο. καταρχάς όσοι εχουν abs ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΑΝΕ αυτο το πράμα..... βασίζονται στο abs τους .... κακό πράμα.... ιδικα με μηχανες αποδοσεων.... εγώ προσωπηκα όσες φορές χρηαστικε να σταματήσω δεν κάρφοσα ποτέ τα φρένα αντιθέτος έμαθα να πατάω τις μανέτες με έμφαση στο μπροστα και λιγοτερο στο πίσω με σταδιακή προοδευτική πίεση στο πίσω και με επαναληπτικές πιέσεις στο μπροστα ... δηλαδί την δουλεία του αβσ την κάνει το χέρι μου... έκανα αρκετο πράκτις και αυτο με φοήθησε πλέον να το κάνω μηχανικά και σε διαβεβαιω οτι με έχε σωσει αυτη η τεχνική ΑΠΕΙΡΕΣ φορές...... το αβσ εμενα μου δίνει τεράστιο έσθημα ανασφάλειας.... η μηχανή δεν ειναι αμάξι θέλεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ ελεγχο του φρένου θέλω τελίως μανουλα τους χειρησμους ιδικά στα φρένα..... στην βροχή ναι σίγουρα το αβσ βοηθαει αλλα σε επιθετικη οδηγηση και σε αποτομα φρεναρήσματα δεν ξέρω άν βοηθάει.... 

ναι στο αντισπιν στον τροχό ναι σε τεχνολογίες αλλα όσων αφορα τα φρένα καλήτερα να έχουμε τον πλήρη έλεγχο.....  στο μόνο που θα μπορουσε να βοηθίσει το abs σε μοτο θα ήταν σε μηχανες ταξιδιου όπου δεν ξέρω ποιό πολυ για λόγους ασφαλης οδηγησης στην βροχή και μόνο τίποτα αλλο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

Τα 2 έντο θα έμενε ο τροχός κάτω ,με πιθανότητα ελιγμού για οδηγό με φοβερές ικανότητες 20 % κατά την γνώμη μου

Ο τσοπεράς που γλύστρισε ο μπροστινός τροχός σε φρένο  100% θα γλύτωνε με ABS

Όλα τα άλλα και ABS να είχανε δύσκολα θα προλάβαιναν ελιγμό αποφυγής , να δώσω ένα 20%

Χάρη στα δύο καπάκια συμφωνούμε ότι θα ήθελε εξαιρετικές ικανότητες για να ακολουθήσει αποφυγή. Τουλαχιστον, όμως θα είχαν την δυνατότητα αυτή. Επίσης νομίζω στο καπάκι του 1:58 αντι να σκάσει με τη πλάτη πάνω στο αμάξι, μάλλον θα είχε φύγει απο πάνω. Προσωπικά θα το προτιμούσα...

 Στο πρώτο (1:47) (με πάρα πολλή βοήθεια απ όλους τους αγίους βέβαια), νομίζω ότι ίσως και να την γλύτωνε πιο ελαφριά γιατι τα αυτοκίνητα ανοίγουν.. Τέλος το άλλο στο 7:38 δεν νομίζω ότι γινόταν κάτι γιατί άργησε πολύ να πέσει στα φρένα..

Πολύ ωραίο θέμα και ιδέα Γιώργο!!! :yes::winking:

Πολλές φορές κάνω το ίδιο, να προετοιμάζω τον εαυτό μου με σενάρια, τρελά ή λιγότερο τρελά.

 

Θα πρότεινα βιντεάκια με 1-2 συμβάντα, να είναι ευκολότερος ο σχολιασμός!!!

Ευχαριστώ Γιάννη! Αφού εξασκείς το άθλημα πόσταρε ενδιαφέρουσες περιπτώσεις για συζήτηση!

 

Άλλος ένας που τα βλέπει μπας και γλιτώσει από τίποτα εδώ.

Καλά video έχει γενικά ο RNickeyMouse γιατί συνήθως είναι καθαρά από λάθος του αναβάτη και μπορείς να δεις ακριβώς που το έχασαν.

 

Μερικά παραδείγματα:
https://www.youtube.com/watch?v=MRYb0vGW8AQ

 

Όπως είπε και ο Γιαννης απο πάνω να το κάνουμε με πιο συγκεκριμένες περιπτώσεις.Πόσταρε αν έχεις όρεξη με συγκεκριμένα θέματα για συζήτηση!

 

για μενα το abs σε ενα μηχανακι ειναι καταστροφη.... ειμαι σιγουρος πολοι θα διαφονισουν αλλα θα πω τι εννοω.... οδηγησα προσφατα ενα τρανσαλπ με abs πρωτη φορα στην ζωή μου και απογοητευτηκα πληρος απο ατυτο το συστημα..... εχω οδηγησει οτι παπι ειπαρχει ερ-6, cbf, z750,z1000, xt600e,sym wolf 250 και αρκετά άλλα μηχανακια και δυνατα και οχι δυνατα ... ξερεις τι κατάλαβα? οτι το φρένο δέν πρεέι να έχει abs για κανεναν λογο. καταρχάς όσοι εχουν abs ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΑΝΕ αυτο το πράμα..... βασίζονται στο abs τους .... κακό πράμα.... ιδικα με μηχανες αποδοσεων.... εγώ προσωπηκα όσες φορές χρηαστικε να σταματήσω δεν κάρφοσα ποτέ τα φρένα αντιθέτος έμαθα να πατάω τις μανέτες με έμφαση στο μπροστα και λιγοτερο στο πίσω με σταδιακή προοδευτική πίεση στο πίσω και με επαναληπτικές πιέσεις στο μπροστα ... δηλαδί την δουλεία του αβσ την κάνει το χέρι μου... έκανα αρκετο πράκτις και αυτο με φοήθησε πλέον να το κάνω μηχανικά και σε διαβεβαιω οτι με έχε σωσει αυτη η τεχνική ΑΠΕΙΡΕΣ φορές...... το αβσ εμενα μου δίνει τεράστιο έσθημα ανασφάλειας.... η μηχανή δεν ειναι αμάξι θέλεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ ελεγχο του φρένου θέλω τελίως μανουλα τους χειρησμους ιδικά στα φρένα..... στην βροχή ναι σίγουρα το αβσ βοηθαει αλλα σε επιθετικη οδηγηση και σε αποτομα φρεναρήσματα δεν ξέρω άν βοηθάει.... 

ναι στο αντισπιν στον τροχό ναι σε τεχνολογίες αλλα όσων αφορα τα φρένα καλήτερα να έχουμε τον πλήρη έλεγχο.....  στο μόνο που θα μπορουσε να βοηθίσει το abs σε μοτο θα ήταν σε μηχανες ταξιδιου όπου δεν ξέρω ποιό πολυ για λόγους ασφαλης οδηγησης στην βροχή και μόνο τίποτα αλλο....

Ηρακλή σε βρίσκω λίγο απόλυτο (ως προς την αχρηστεία του συστήματος). Ανέλυσε λίγο τις περιπτώσεις που έγραψα. Εσύ πως τις βλέπεις? Σε όλες που παρέθεσα οι μηχανές λογικά δεν είχαν ABS.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω δει πααααααααααααααρα πολλα.

9/10 μπορουσαν να αποφευκτουν γενικα. 8/10 ειναι λογω υπερβολικης ταχυτητας και τα υπολοιπα λογω ελειψης κοινης λογικης και αποτροπης κινδυνων απο τον αναβατη.

Καποια βεβαια ειναι καθαρη ατυχια, αλλα αν δε σε θελει ο,τι και να κανεις σε αυτη τη ζωη καταδικασμενος εισαι.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

Εχω δει πααααααααααααααρα πολλα.

9/10 μπορουσαν να αποφευκτουν γενικα. 8/10 ειναι λογω υπερβολικης ταχυτητας και τα υπολοιπα λογω ελειψης κοινης λογικης και αποτροπης κινδυνων απο τον αναβατη.

Καποια βεβαια ειναι καθαρη ατυχια, αλλα αν δε σε θελει ο,τι και να κανεις σε αυτη τη ζωη καταδικασμενος εισαι.

Ωραία! Είμαστε πολλοί που τα βλέπουμε, οπότε συγκεκριμένα θεματάκια για συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων. Νομίζω σαν θέμα θα βοηθήσει, ειδικά τους νεότερους (οδηγούς).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα. Όπως είπαν και από πάνω το 80 % των ατυχημάτων ήταν κατά κύριο  λόγο από υπερβολική  ταχύτητα . 

Το κακό με την μοτοσυκλέτα είναι ότι και σωστά να πηγαίνεις στο δρόμο θα πρέπει να προσπαθείς να προβλέψεις την χαζομάρα που μπορεί να σου κάνει ο άλλος οδηγός. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i '03 Κοτσιδα Primatrike

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εχω δει και ακομα βλεπω παρα πολλα βιντεακια. Νιωθω σαν να με εχουν βοηθησει να ''προβλεψω'' καταστασεις και γενικα να μην κανω ταλιμπανιες, οσο μπορω, αλλα πραγματικα πιστευω στο 80% των περιπτωσεων οτι φταιει η ταχυτητα και η αγνοια κινδυνου. Καλο ειναι βεβαια να μην εισαι συνεχεια τρομαγμενος και σφιγμενος πανω στη μηχανη και συνεχεια να υπεραναλυεις καταστασεις, αν το ενα κι αν το αλλο, αλλα κι απ την αλλη δεν μπορεις να μην εισαι και στην τσιτα, ειδικα στην Ελλαδαρα μας, με τους οδηγαρες μας και τις δρομαρες μας. Καθε μερα κινουμαι Αθηνα κεντρο και Πειραια λογο εργασιας και αυτα που βλεπουν τα ματια μου, ρε παιδια....

Μπαϊ δε γουεϊ, πολυ ωραιο θεματακι Giorgosv78 !!!  :_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον NinZas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

για μενα το abs σε ενα μηχανακι ειναι καταστροφη.... ειμαι σιγουρος πολοι θα διαφονισουν αλλα θα πω τι εννοω.... οδηγησα προσφατα ενα τρανσαλπ με abs πρωτη φορα στην ζωή μου και απογοητευτηκα πληρος απο ατυτο το συστημα..... εχω οδηγησει οτι παπι ειπαρχει ερ-6, cbf, z750,z1000, xt600e,sym wolf 250 και αρκετά άλλα μηχανακια και δυνατα και οχι δυνατα ... ξερεις τι κατάλαβα? οτι το φρένο δέν πρεέι να έχει abs για κανεναν λογο. καταρχάς όσοι εχουν abs ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΑΝΕ αυτο το πράμα..... βασίζονται στο abs τους .... κακό πράμα.... ιδικα με μηχανες αποδοσεων.... εγώ προσωπηκα όσες φορές χρηαστικε να σταματήσω δεν κάρφοσα ποτέ τα φρένα αντιθέτος έμαθα να πατάω τις μανέτες με έμφαση στο μπροστα και λιγοτερο στο πίσω με σταδιακή προοδευτική πίεση στο πίσω και με επαναληπτικές πιέσεις στο μπροστα ... δηλαδί την δουλεία του αβσ την κάνει το χέρι μου... έκανα αρκετο πράκτις και αυτο με φοήθησε πλέον να το κάνω μηχανικά και σε διαβεβαιω οτι με έχε σωσει αυτη η τεχνική ΑΠΕΙΡΕΣ φορές...... το αβσ εμενα μου δίνει τεράστιο έσθημα ανασφάλειας.... η μηχανή δεν ειναι αμάξι θέλεις τον ΑΠΟΛΥΤΟ ελεγχο του φρένου θέλω τελίως μανουλα τους χειρησμους ιδικά στα φρένα..... στην βροχή ναι σίγουρα το αβσ βοηθαει αλλα σε επιθετικη οδηγηση και σε αποτομα φρεναρήσματα δεν ξέρω άν βοηθάει.... 

ναι στο αντισπιν στον τροχό ναι σε τεχνολογίες αλλα όσων αφορα τα φρένα καλήτερα να έχουμε τον πλήρη έλεγχο.....  στο μόνο που θα μπορουσε να βοηθίσει το abs σε μοτο θα ήταν σε μηχανες ταξιδιου όπου δεν ξέρω ποιό πολυ για λόγους ασφαλης οδηγησης στην βροχή και μόνο τίποτα αλλο....

Ηρακλή εγώ θα είμαι ένας από αυτούς που θα διαφωνίσουν.

Σε αρχάριους οδηγούς δεν το συζητώ καν, σε έμπειρους εξαρτάται πάρα πολύ, αλλά έχω τις αμφιβολίες μου.

Σαν άπειρος θα σου πω ότι με έχει γλιτώσει 3 φορές μέχρι στιγμής, 2 από σούπα σε βρεγμένο και μία που θα έπαιρνα παραμάζωμα ένα πιτσιρίκι που πετάχτηκε στο δρόμο μπροστά μου. Το θέμα είναι ότι εκτός και αν έχεις εξασκήσει τρελά τα φρένα σου (πολλά χρόνια εμπειρίας και πολλές περιπτώσεις φρεναρίσματος πανικού) η 2η περίπτωση δεν σωζόταν χωρίς ABS (όπως και αν δεν είχα τα δάχτυλα πάνω στην μανέτα ήδη).

Ο λόγος που έχω αμφιβολίες για τους έμπειρους είναι ότι από όσους έχω ακούσει η δικαιολογία είναι ότι δεν τους αρέσει σαν αίσθηση και ότι θέλουν τον απόλυτο έλεγχο (λες και όλοι είναι επιπέδου παγκοσμίου). Δεν έχω δει ποτέ περίπτωση όπου θα την γλίτωνε κάποιος αν δεν είχε ABS αλλά την έφαγε λόγω αυτού (κρατάω μία πισινή για τις πρώτες εκδοχές αυτών των συστημάτων που μπορεί να μην ήταν τόσο καλά ρυθμισμένα ή να ήταν πιο αργά σε ταχύτητα υπολογισμών).

Επίσης έχουν βγει πάρα πολλές μελέτες η οποίες δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλη μείωση των ατυχημάτων, σε έμπειρους και άπειρους αναβάτες μόνο από την χρήση ABS, και το σημαντικότερο ότι οι επιδόσεις σε φρενάρισμα πανικού είναι επαναλήψιμες σε κάθε δοκιμή, σε αντίθεση με εκείνες που δεν υπάρχει ABS όπου παρατηρείται μεγάλη ανομοιογένεια στις αποστάσεις φρεναρίσματος και χρειάζονται πολλαπλές προσπάθειες μέχρι να βρεθεί ο βέλτιστος χρόνος (ο οποίος και πάλι δεν είναι εύκολο να επαληθευτεί ειδικά από διαφορετικούς αναβάτες).

Αν έχεις όρεξη δες τα παρακάτω:
A Comparison of Stopping Distance Performance for Motorcycles Equipped with ABS, CBS and Conventional Hydraulic Brake Systems, Green 2006

Effects of Antilock Braking Systems on Motorcycle Fatal Crash Rates: An Update, Teoh 2013 (ABS was associated with a 31 percent reduction in the rate of fatal motorcycle crashes per 10,000 registered vehicle years.)

EVALUATION OF MOTORCYCLE ANTILOCK BRAKING SYSTEMS, Basch, Moore and Hellinga 2015 ((...) motorcycles equipped with optional ABS
were associated with a 21 percent reduction in claim frequency compared with similar motorcycles without ABS. (...) This analysis evaluated the real-world safety benefits of motorcycle ABS while also addressing the potential influence of self-selection by safer riders. Results indicate that all riders may be expected to benefit from ABS technology on their motorcycles (...))

 

Φιλικά πάντα :smile:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Ducati Monster (620cc)

Δημοσιεύτηκε

Ότι υπάρχει ακόμα δίπολο για το "ναι ή όχι ABS" είναι θέμα της σουηδικής ακαδημίας παιδιά. Το χει αναλάβει εκείνη μαζί με την επιστήμη που δεν λέει να κάτσει να τα πει μαζί της γιατί δεν λέει να κατεβάσει τα χέρια της.

Πολύ καλό thead, και εγώ βλέπω συνέχεια τέτοια βίντεο, και η δικιά μου με λέει μακάβριο, αλλά δεν πειράζει :)

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6n Suzuki GSXR 600 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια σορυ αλλα στο 90% των περιπτωσεων στο συγκεκριμενο βιντεακι ειναι καθαρα φταιξιμο του αναβατη.Προσπεραση απο τα δεξια?Σε τελειως σταματημενη κινηση περνας αναμεσα με 40-50χλμ?Δεν εχεις ορατοτητα λογω φορτηγου μπροστα κ πας να κανεις σφηνα?Εντος πολεως γενικα κ πας με 70-80?Δλδ δν καταλαβαινουν οτι,οτι εχει ροδες εν δυναμει ειναι δολοφονος?Προσωπικα μετα απο ταριφα που με χτυπησε κ με παρατησε δν ξαναπλησιασα κανεναν.ΕΙΔΙΚΑ ΑΛΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ κ γυναικες με τζιπ.Κ παλι δν σου εγγυαται κανεις οτι δν θα σε σκοτωσουν αλλα σιγουρα θα αποφυγεις ή θα πεσεις στη χειροτερη με 10-20χλμ κατω κ οχι με 120.Επισης πιστευω οτι καθε αναβατης θα πρεπει να εχει κ εναν λοστο μαζι του...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, θα ήθελα να μην ξεφύγει το θέμα. Ο σκοπός δεν είναι μια στείρα αντιπαράθεση για την χρησιμότητα του abs. Οι περισσότεροι έχουμε μια διαμορφωμένη άποψη.

Οπότε ξαναγράφω. Αντικειμενικός σκοπός του νήματος είναι να γίνει συζήτηση επι συγκεκριμένων περιστατικών. Δεν είναι η επιβολή απόψεων. Είναι η ανταλλάγη απόψεων και ο καθένας μας μπορεί να βγάζει τα δικά του τελικά συμπεράσματα. Μέσα, λοιπόν, σε αυτό το πλαίσιο ας αποφύγουμε οποιοδήποτε χαρακτηρισμό θα μπορούσε να εκληφθεί απο άλλο μέλος που μπήκε στο κόπο να γράψει κάτι ως ειρωνικός κλπ.  Επίσης ας μην γράφουμε γενικότητες του τύπου 'ABS σε σώνει' ή απ την άλλη "ABS άχρηστο μαραφέτι για τους άσχετους" " Μην τρέχετε στο δρόμο" κλπ κλπ. Δεν έχουν κανένα νόημα. Είναι χιλιοειπωμένα, όλοι τα έχουμε ακούσει. Ας γράφουμε την άποψη μας για συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Οπότε συνεχίζω, όταν είδα τα συγκεκριμένα περιστατικα που ανέφερα στο (2) του πρώτου μηνύματος, εμένα μου δημιουργήθηκε η απορία αν θα μπορούσε η ύπαρξη του συγκεκριμένου συστήματος, στις συγκεκριμένες περιπτώσεις, να έχει σώσει ή περιορίσει τις συνέπειες των συγκεκριμένων ατυχημάτων.(δεν ήταν σκοπός να καταλήξουμε στο ότι το abs θα τα έσωνε).  Με ενδιαφέρει λοιπόν να ακούσω και άλλες απόψεις (διαφορετικές ίσως απ την δικιά μου). Ίσως κάποιος βλέπει κάτι που εγώ δεν είδα.

Άλλο παράδειγμα για θέμα προς συζήτηση. Στο ίδιο βίντεο , στο ατύχημα του 1:58. Όσο το βλέπω, θεωρώ ότι τελικά ίσως θα την είχε γλυτώσει  (δεδομένης της ταχύτητας που είχε και ότι δεν προλάβαινε να σταματήσει με τίποτα) αν δεν είχε πατήσει καθόλου φρένο και απλά έκοβε αριστερά (μην πώ κιόλας να άνοιγε γκάζι για να είναι σίγουρος ότι δεν θα τον έκλεινε το αμάξι αριστερά του, που τον τράβηξε και βίντεο..) . Άλλες απόψεις?

Παιδια σορυ αλλα στο 90% των περιπτωσεων στο συγκεκριμενο βιντεακι ειναι καθαρα φταιξιμο του αναβατη.Προσπεραση απο τα δεξια?Σε τελειως σταματημενη κινηση περνας αναμεσα με 40-50χλμ?Δεν εχεις ορατοτητα λογω φορτηγου μπροστα κ πας να κανεις σφηνα?Εντος πολεως γενικα κ πας με 70-80?Δλδ δν καταλαβαινουν οτι,οτι εχει ροδες εν δυναμει ειναι δολοφονος?Προσωπικα μετα απο ταριφα που με χτυπησε κ με παρατησε δν ξαναπλησιασα κανεναν.ΕΙΔΙΚΑ ΑΛΛΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ κ γυναικες με τζιπ.Κ παλι δν σου εγγυαται κανεις οτι δν θα σε σκοτωσουν αλλα σιγουρα θα αποφυγεις ή θα πεσεις στη χειροτερη με 10-20χλμ κατω κ οχι με 120.Επισης πιστευω οτι καθε αναβατης θα πρεπει να εχει κ εναν λοστο μαζι του...

Φίλε niexa σχετικά με τον λοστό, δες στο ίδιο βίντεο την περίπτωση στο 4:52... Επίσης, έχεις γενικά δίκιο σε αυτά που γράφεις. Αντιλαμβάνεσαι όμως ότι όλοι κάποια στιγμή μπορεί να βρεθούμε (όσο και να προσέχουμε) σε μια κατάσταση που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κλάσματα του δευτερολέπτου άσχημα. Σκοπός λοιπόν στο συγκεκριμένο θέμα δεν είναι να επαναλάβουμε γενικότητες του τύπου δεν κάνει να τρέχουμε κλπ. αλλά όπως έγραψα και πρίν να ανταλλάξουμε απόψεις για περιπτώσεις που θα μπορούσαν ίσως να σωθούν.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6n Suzuki GSXR 600 (600cc)

Δημοσιεύτηκε

Κ ξανα λεω...Δεν ειναι γενικοτητα το να μην τρεχεις εντος πολεως.Δεν ειναι το ιδιο να σκασεις με 20χλμ πανω σε καποιον αντι με 80χλμ.Την προηγουμενη βδομαδα πηγαινα με 70 εντος πολεως βραδυ (κακως) σε δρομο οπου στενακια δν εχει κ ειχα πληρη ορατοτητα.Ξαφνικα ξεπαρκαρει μια γυναικα μπροστα απο φορτηγο κ βγαινει καθετα στον δρομο.Δν ειχε αναψει καν τα φωτα,ειχε παιδι πισω αναμεσα στα καθισματα κ ακομα κ οταν κλειδωσε ο πισω τροχος μου κ εβλεπε τον κωλο μου αγκαλια με την κορνα να στριγκλιζει καθολη τη διαρκεια του φρεναρισματος ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝ ΔΕΞΙΑ.Ευτυχως ειχε ενα κενο κ περασα ισα ισα.Αν πηγαινα ομως με 40 θα ειχα σταματησει πολυ πιο πριν.Γενικοτητα δν ειναι το "δεν τρεχουμε μεσα στην γα****νη την πολη",ειναι απλη φυσικη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6-N Aprilia Shiver GT (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρα ειμαστε πολλοι που καθομαστε και τα "μελεταμε"!

Προσωπικα πιστευω οτι η μηχανη υπακουει στο φαινομενο της πεταλουδας (με την μαθηματικη εννοια). Ενας μικρος παραγοντας να αλλαξει τοτε το αποτελεσμα ειναι εντελώς διαφορετικο. Στο συγκεκριμενο βιντεακι -γνωμη μου- φταιει η υπερβολικη ταχυτητα και η αφηρημαδα.  Με την υπερβολικη ταχυτητα δεν εννοω τα ξερά χιλ/ωρα αλλα τα χιλ/ωρα σε συνδυασμο με τις συνθηκες, πολλες φορες ειναι πιο ασφαλες να εισαι με 200/h στην εθνικη παρα με 60/h εντος των τειχων.

Επισης δεν ξερω τι ειναι χειροτερο, το να πεσω πανω σε πεζο, η μετωπικη με αμαξι η το σταματημα σε σταθερο σημειο, με φοβιζουν ολα εξισου. Το επισης τρομακτικο ειναι οτι μπορεις να πεσεις με 20 και να μεινεις μισος και σε αλλη περιπτωση να πεσεις με 180 και να σηκωθεις κυριος, ειναι πολλα αυτα που μπορουν να πανε σωστα και λαθος.

Τελος, εμπειρια (σε χιλιομετρα-συνθηκες-εικονες) , αμυντικη οδηγηση (σταθμιση των συνθηκων) , εξοπλισμος (κρανος=στη μικροτερη περιπτωση γλιτωνεις τις ουλες, μπουφαν = στη μικροτερη περιπτωση γλιτωνεις καψιματα-καταγματα, μποτες-γαντια= στη μικροτερη γλιτωνεις  εξαρθρωση και πλαστικη χειρουργικη --------> και ολα αυτα τα "μικρα" ειναι και τα συνηθεστερα) και τα ηλεκτρονικα βοηθηματα (abs , traction control κ.λ.π.) απλα μειωνουν τις πιθανοτητες του ατυχηματος και σε καθε περιπτωση θα εχουν να προσφερουν κατι.

 

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απο Ρωσια και Ασια ειναι τα περισσοτερα να φανταστω....:rotfl::tooth:

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 Tracer Shoei GT-Air

Δημοσιεύτηκε

Κ ξανα λεω...Δεν ειναι γενικοτητα το να μην τρεχεις εντος πολεως.Δεν ειναι το ιδιο να σκασεις με 20χλμ πανω σε καποιον αντι με 80χλμ.Την προηγουμενη βδομαδα πηγαινα με 70 εντος πολεως βραδυ (κακως) σε δρομο οπου στενακια δν εχει κ ειχα πληρη ορατοτητα.Ξαφνικα ξεπαρκαρει μια γυναικα μπροστα απο φορτηγο κ βγαινει καθετα στον δρομο.Δν ειχε αναψει καν τα φωτα,ειχε παιδι πισω αναμεσα στα καθισματα κ ακομα κ οταν κλειδωσε ο πισω τροχος μου κ εβλεπε τον κωλο μου αγκαλια με την κορνα να στριγκλιζει καθολη τη διαρκεια του φρεναρισματος ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΝ ΔΕΞΙΑ.Ευτυχως ειχε ενα κενο κ περασα ισα ισα.Αν πηγαινα ομως με 40 θα ειχα σταματησει πολυ πιο πριν.Γενικοτητα δν ειναι το "δεν τρεχουμε μεσα στην γα****νη την πολη",ειναι απλη φυσικη.

Φίλε, επαναλαμβάνω έχεις απόλυτο δίκιο .. Σαφώς όταν δεν πηγαίνεις με 80 στα στενά, 300 στην εθνική, δεν παραβιάζεις κόκκινα, προσέχεις στις διασταυρώσεις κλπ, κλπ. οι πιθανότητες να εμπλακείς σε ατύχημα είναι πολύ λίγότερες απ το να κάνεις τα αντίθετα..Συμφωνούμε απόλυτα.. Και το γνωρίζουν όλοι, άσχετα αν τα εφαρμόζουν ή όχι.

Όμως αυτό που προσπαθώ να θέσω προς συζήτηση δεν είναι το πως θα μειώσουμε γενικά τις πιθανότητες ατυχήματος. Αυτό που θέλω να συζητήσουμε, είναι βλέποντας συγκεκριμένα βίντεακια (που εξελίχθηκαν άσχημα) ΑΝ θα μπορούσε να υπάρξει διαφορετική κατάληξη κάνοντας κάτι διαφορετικό.Ο λόγος είναι ότι έτσι μπορεί να πάρουμε κάτι απο αυτό, έτσι ώστε, αν ποτέ βρεθούμε σε μια παρόμοια κατάσταση να έχουμε ήδη στο μυαλό μας μια πιθανή αντίδραση. Στην περίπτωση σου (αν ήταν σε βίντεο) πχ δεν θα ασχολιομουν με το πόσο πήγαινες (και αν καλώς ή κακώς πήγαινες με τόσα, και αν καλώς ή κακώς η κυρά δεν σε είδε και τι αντιδράσεις είχε αυτή κλπ), ΑΛΛΑ θα ασχολιόμουν με την καθευατή αντίδραση σου και το τελικό αποτέλεσμα. Ήταν σωστή, ήταν λάθος, θα μπορούσες να έχεις κάνει κάτι καλύτερο ,κλπ

Παιδιά δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοήτος αλλά δεν ξέρω και πως αλλιώς να το γράψω.... 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε, επαναλαμβάνω έχεις απόλυτο δίκιο .. Σαφώς όταν δεν πηγαίνεις με 80 στα στενά, 300 στην εθνική, δεν παραβιάζεις κόκκινα, προσέχεις στις διασταυρώσεις κλπ, κλπ. οι πιθανότητες να εμπλακείς σε ατύχημα είναι πολύ λίγότερες απ το να κάνεις τα αντίθετα..Συμφωνούμε απόλυτα.. Και το γνωρίζουν όλοι, άσχετα αν τα εφαρμόζουν ή όχι.

Όμως αυτό που προσπαθώ να θέσω προς συζήτηση δεν είναι το πως θα μειώσουμε γενικά τις πιθανότητες ατυχήματος. Αυτό που θέλω να συζητήσουμε, είναι βλέποντας συγκεκριμένα βίντεακια (που εξελίχθηκαν άσχημα) ΑΝ θα μπορούσε να υπάρξει διαφορετική κατάληξη κάνοντας κάτι διαφορετικό.Ο λόγος είναι ότι έτσι μπορεί να πάρουμε κάτι απο αυτό, έτσι ώστε, αν ποτέ βρεθούμε σε μια παρόμοια κατάσταση να έχουμε ήδη στο μυαλό μας μια πιθανή αντίδραση. Στην περίπτωση σου (αν ήταν σε βίντεο) πχ δεν θα ασχολιομουν με το πόσο πήγαινες (και αν καλώς ή κακώς πήγαινες με τόσα, και αν καλώς ή κακώς η κυρά δεν σε είδε και τι αντιδράσεις είχε αυτή κλπ), ΑΛΛΑ θα ασχολιόμουν με την καθευατή αντίδραση σου και το τελικό αποτέλεσμα. Ήταν σωστή, ήταν λάθος, θα μπορούσες να έχεις κάνει κάτι καλύτερο ,κλπ

Παιδιά δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοήτος αλλά δεν ξέρω και πως αλλιώς να το γράψω.... 

Ναι οποτε εννοεις τι θα εκανες αφου γινοταν η μλκια και πως θα την απεφευγες ή μειωνες τη ζημια.

Σαφως υπαρχει και αυτος ο τομεας, αλλα η αντιδραση σε αυτο το επιπεδο ειναι συνδυασμος ικανοτητας, εμπειριας, ταλεντου, τυχης και ειδους μοτοσυκλετας, καταστασης ελαστικων και οδοστρωματος κτλπ., οποτε ειναι λιγο περιπλοκο να το αναλυσεις.
Ειναι παρα πολλοι αυτοι που μπλοκαρουν μπροστινο και πεφτουν μονοι τους συνεχεια πχ., ενω αλλοι ακομα και να το μπλοκαρουν θα βρουν τροπο να μην πεσουν.

Επισης ειναι αλλοι που πατανε φρενο και κανουν ελιγμο ταυτοχρονα=πεφτουν, ενω φρενο και ελιγμος πρεπει να γινονται σε διαφορετικους χρονους.
Αν δεν το καταννοει καποιος αυτο ή απλα δεν του βγαινει, τοτε δε μπορεις να κανεις τιποτα.

Αλλοι πατανε υπερβολικο πισω φρενο, αλλοι πολυ λιγο, αλλοι ψαχνουν κατευθειαν για διεξοδο, αλλοι απλα φρεναρουν και ελπιζουν.

Γενικα ειναι πολλοι παραγοντες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σε γενικές γραμμές πιστεύω πως τέτοια βίντεο λειτουργούν σαν εκπαιδευτικά, ναι υπάρχουν διάφοροι παράγοντες διαφορετικοί όπως όχημα, άσφαλτος κτλπ αλλά μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα λαμβάνεις μια εικόνα -εμπειρια που αύριο μεθαύριο μπορεί να σε σώσει.. άλλωστε από όσο έχω ακούσει ο Ιαβερης (αν τον λέω σωστά) κάνει χρήση τέτοιων βίντεο για να δείξει τα λάθη και το πως θα μπορούσε να αποφευχθεί μια κατάσταση!  

Εν κατακλείδι, μόνο  καλό μπορούν να κάνουν και να σε κρατάνε σε μια εγρήγορση! 

Τροποποιήθηκε από τον CrazyMits

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 XC (800cc) Shark Speed R Triumph Tiger Explorer (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το βίντεο ανήκει σε κάποιον από το φόρουμ, τι λάθος παρατηρείτε που κάνουμε όλοι μας?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα