kpapageo

CSS vs Χούντρας Riding School

62 μηνύματα σε αυτό το θέμα

HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Λίγο δύσκολο να έχει κάνει κάποιος και τα 2. Έστω.

Για το CSS έχω διαβάσει αρκετές γνώμες είναι τσιμπημένο όμως σαν τιμή (280€). Επίσης κάπου άκουσα ότι δεν σε αφήνουν να μπεις αν δεν βγάλεις ότι κάγκελο υπάρχει πάνω στην μοτο (κινητήρα, σχάρα βαλίτσας κλπ). Ισχύει?

Για τον Χούντρα δεν έχω ακούσει πολλά. Λίγο που μίλησα μαζί του στην ΔΕΘ μου είπε ότι το κόστος κυμαίνεται στα 160€. Αν μαζευτούν αρκετά άτομα τότε έρχεται Θεσ/νίκη και κάνει στο Ρύσιο. Διαφορετικά, κάνει και "ιδιαίτερα" με το ίδιο κόστος στον χώρο που έχουν στο Πολυδένδρι στην Αθήνα.

Για πείτε γνώμες.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Το ελληνικό παράρτημα του CSS το είχε ο Χούντρας το 2003 με 2010. Μετά άλλαξε χέρια...

Κατά την γνώμη μου είναι απο τους άριστους αναβάτες στην Ελλάδα.

Στο F.AQ. του σχολείου δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο, αλλά δεν χάνεις τίποτα να τους ρωτήσεις...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

το css  αν πληρωσεις ενα μηνα νωριτερα ειναι 250. αυτο για τα καγκελα δε νομιζω να ισχυει. βαλιτσες κτλ πρεπει να βγουν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω παρακολουθησει το Riding School και μου εχει πει γνωστος αρκετα πραγματα για το California(βασικα συγκριναμε τις εμπειριες μας). Ειναι πολλα τα κοινα σημεια στην μεθοδολογια και νομιζω πως η μεγαλη διαφορα αναμεσα στα δυο ειναι οτι το RS εχει πιο πολυ προσανατολισμο δρομου ενω το CSS πιστας. Χωρις βεβαια να σημαινει πως αν κανεις το πρωτο δε θα βελτιωθεις και στην πιστα ή αν κανεις το δευτερο δε θα βελτιωθεις και στο δρομο. Αλλα η γνωμη μου ειναι πως αν θες να κανεις ενα σχολειο για να βελτιωσεις την καθημερινη οδηγηση σου και δεν εχεις βλεψεις για γονατα σε πιστες, τοτε η σχολη του Χουντρα θα σε καλυψει απολυτα και θα σου βγει και πολυ πιο οικονομικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα έχω κάνει και τα 2....

Προτιμώ Χούντρα ξεκάθαρα. Το CSS καλό αλλά πολύ πιο τυποποιημένο ενώ ο Χούντρας αναλύει και εμβαθύνει σε αυτό που μαθαίνεις.

Επίσης λιγότερα άτομα στο μάθημα και φυσικά αρκετά χαμηλότερο κόστος.

Μοναδικό του μειονέκτημα είναι ότι το Autofestival είναι πολύ μικρή πίστα σε σχέση με τα Μέγαρα. Σχετικό κι αυτό βέβαια αφού πας μόνο για μάθημα όχι να τρέξεις.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενδιαφέρον θέμα,μπράβο.

Καλό είναι να απαντήσουν όσοι έχουν προσωπική εμπειρία σαν τα παιδιά από πάνω και όχι 'είδα-άκουσα-μου είπαν' .

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Επίσης θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία και απο κάποιο ιδιαίτερο.

Στο μυαλό μου θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερο, καθώς έχεις όλη την προσοχή του εκπαιδευτή, και το μάθημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του αναβάτη & της μηχανής του...

Είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπα και κοντά σε κάποιον,

Αν δεν είσαι ''τεμπέλης'' και αντίθετα μπορείς να συγκεντρωθείς και να διαβάσεις το βιβλίο του Keith Code και μετά να πάς να εφαρμόσεις αυτά που διάβασες σε trackdays , δεν χρειάζεσαι καθόλου κανένα εκ των δύο.

Τα ίδια πράγματα λένε.

Τα σχολεία αυτά απευθύνονται στον σύχρονο τύπο του Νεοέλληνα, που είτε βαριέται-αδυνατεί να διαβάσει και τα θέλει όλα έτοιμα, να τον πάρουν από το χεράκι και να του τα δείξουνε, είτε για άλλους λόγους (έλλειψη χρόνου, αυτοπεποίθησης, όρεξης να ψαχτεί μόνος του,,, θέλει παρέα κ.ο.κ.) προτιμάει το σχολείο να ξεμπερδεύει.

Δεν υποτιμώ τα σχολεία, τα θεωρώ ότι καλύτερη βελτίωση μπορεί κάποιος να κάνει στην σχέση με την μοτό του, αλλά δεν τα υπερτιμώ κιόλλας.

Αν είστε τύποι που μπορείτε να οργανώσετε λίγο το μυαλό σας, γλυτώστε τα χρήματα. Διαβάστε, σημειώστε, εφαρμόστε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Τα σχολεία αυτά απευθύνονται στον σύχρονο τύπο του Νεοέλληνα, που είτε βαριέται-αδυνατεί να διαβάσει και τα θέλει όλα έτοιμα, να τον πάρουν από το χεράκι και να του τα δείξουνε, είτε για άλλους λόγους (έλλειψη χρόνου, αυτοπεποίθησης, όρεξης να ψαχτεί μόνος του,,, θέλει παρέα κ.ο.κ.) προτιμάει το σχολείο να ξεμπερδεύει.


 

αφου τα λες ωραια, αυτη την παραγραφο τι τη θες?

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Επίσης θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν έχει κάποιος προσωπική εμπειρία και απο κάποιο ιδιαίτερο.

Στο μυαλό μου θεωρώ πως είναι πολύ καλύτερο, καθώς έχεις όλη την προσοχή του εκπαιδευτή, και το μάθημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του αναβάτη & της μηχανής του...

Είναι κάτι που θα ήθελα να κάνω.

 

Ναι, καλη φάση θα ηταν έτσι!

αφου τα λες ωραια, αυτη την παραγραφο τι τη θες?

Εμ ελα ντε τον ατιμο, ξεκιναει ωραία, και μετα χώνει κακια στον κοσμάκη που βαριέται!! 

 

Εγω παντως απο τα 2, θα διάλεγα τον χουντρα, λογω οικονομικων και φάσης που είμαι οδηγικα. 

 

ΥΓ. Ξαναματαεβλεπα το twist of the wrist και οντως δε γινεται να σου πουν (πολλα) παραπάνω..

Απο την άλλη και κιθάρα μπορεις να μάθεις μια χαρά μονος σου, εχει και βιλία που εξηγούν τα πάντα, αλλα αν βρείς εναν δάσκαλο να σου δείξει, καπως καλύτερα θα μάθεις.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπα και κοντά σε κάποιον,

Αν δεν είσαι ''τεμπέλης'' και αντίθετα μπορείς να συγκεντρωθείς και να διαβάσεις το βιβλίο του Keith Code και μετά να πάς να εφαρμόσεις αυτά που διάβασες σε trackdays , δεν χρειάζεσαι καθόλου κανένα εκ των δύο.

Τα ίδια πράγματα λένε.

Τα σχολεία αυτά απευθύνονται στον σύχρονο τύπο του Νεοέλληνα, που είτε βαριέται-αδυνατεί να διαβάσει και τα θέλει όλα έτοιμα, να τον πάρουν από το χεράκι και να του τα δείξουνε, είτε για άλλους λόγους (έλλειψη χρόνου, αυτοπεποίθησης, όρεξης να ψαχτεί μόνος του,,, θέλει παρέα κ.ο.κ.) προτιμάει το σχολείο να ξεμπερδεύει.

Δεν υποτιμώ τα σχολεία, τα θεωρώ ότι καλύτερη βελτίωση μπορεί κάποιος να κάνει στην σχέση με την μοτό του, αλλά δεν τα υπερτιμώ κιόλλας.

Αν είστε τύποι που μπορείτε να οργανώσετε λίγο το μυαλό σας, γλυτώστε τα χρήματα. Διαβάστε, σημειώστε, εφαρμόστε.

 Από προσωπική εμπειρία θα διαφωνήσω μαζί σου, επειδή προσπάθησα να κάνω αυτό ακριβώς που λες. Είδα και διάβασα το twist και ακόμα βρήκα και στο YouTube βίντεο από αναβάτες που παρακολούθησαν το css όπου φαινόταν όλο το πρόγραμμα. Μετά άρχισα να πηγαίνω στο Ρυσιο και προσπάθησα να τα εφαρμόσω...

Το μεγάλο (και για μένα τουλάχιστον αξεπέραστο) πρόβλημα με αυτήν την τακτική είναι πως δεν έχεις κάποιον να σε παρακολουθεί από έξω για να σε διορθώνει. Πχ εσύ μπορεί να νομίζεις πως έχεις κρεμαστεί από τη μηχανή και να νιώθεις ο Ροσσι ο ίδιος, αλλά κάποιος που θα σε δει από έξω θα σου πει πως ουσιαστικά δεν κάνεις τπτ, πως πρέπει να σπάσεις κι άλλο τον καρπό, να ανοίξεις κι άλλο το γόνατο κτλ. Με άλλα λόγια είναι σχεδόν αδύνατο να είσαι ταυτόχρονα προπονουμενος και προπονητής σε κάτι τόσο απαιτητικό όπως η οδήγηση σε πίστα. Τουλάχιστον εγώ δεν μπόρεσα να το κάνω αποδοτικά. 

Αντίθετα αν παρακολουθήσεις το μάθημα και μετά αρχίσεις να μπαίνεις πίστα για να κάνεις εξάσκηση τότε η πρόοδος είναι ραγδαία.

 Επαναλαμβάνω πως προφανώς αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, που μπορεί να μην ισχύει για κάποιον πιο ταλαντούχο από εμένα, αλλά στηρίζεται σε πραγματική εμπειρία και όχι σε θεωρητική προσέγγιση.

 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχοντας κάνει ένα level CSS (παρεπιπτόντως θα έρθει κανείς 22/05 Μέγαρα;), να προσθέσω ότι είναι "μισή" εμπειρία να πάει κανείς χωρίς να έχει διαβάσει τo Twist of the Wrist. Αν ακούσεις  για πρώτη φορά την θεωρία στο briefing πριν την κάθε άσκηση, θα είναι ενδεχομένως αρκετά λιγότερο κατανοητή από το να την έχεις με το πάσο σου μελετήσει και εφαρμόσει ήδη στο δρόμο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

 

 

Υ.Γ.: Μη μπείτε στο τριπάκι:

1. «διαβάστε το βιβλίο και κάντε το πράξη»

Αν ήταν τόσο απλό, δε θα χρειαζόταν κανένα σχολείο/φροντιστήριο/σχολή/τει/πανεπιστήμιο στον κόσμο.

Θα αγοράζαμε βιβλία, θα τα διαβάζαμε και θα μαθαίναμε. Είναι έτσι?

 

2. «θα μου δείξει ο φίλος μου»

Είστε σίγουροι πως ξέρει τα πράγματα σωστά? Αν τα ξέρει λάθος? Και το κυριότερο......Ποιος σας είπε πως η γνώση μεταδίδεται εύκολα? Το σύνηθες είναι κάποιος να ξέρει πολλά αλλά να μη μπορεί να τα μεταδώσει στον «μαθητή». Είτε γιατί δεν μπορεί να διδάξει, είτε γιατί δεν ξέρει πως θα ξεκινήσει κοκ

 

 

 

+1000 για οτιδηποτε θες να μαθεις... αν υπαρχει η δυνατοτητα να πας σε μαθηματα, πας. Αν δεν εχες χρήματα, εκει ειναι αλλο θέμα. 
 

 Από προσωπική εμπειρία θα διαφωνήσω μαζί σου, επειδή προσπάθησα να κάνω αυτό ακριβώς που λες. Είδα και διάβασα το twist και ακόμα βρήκα και στο YouTube βίντεο από αναβάτες που παρακολούθησαν το css όπου φαινόταν όλο το πρόγραμμα. Μετά άρχισα να πηγαίνω στο Ρυσιο και προσπάθησα να τα εφαρμόσω...

Το μεγάλο (και για μένα τουλάχιστον αξεπέραστο) πρόβλημα με αυτήν την τακτική είναι πως δεν έχεις κάποιον να σε παρακολουθεί από έξω για να σε διορθώνει. Πχ εσύ μπορεί να νομίζεις πως έχεις κρεμαστεί από τη μηχανή και να νιώθεις ο Ροσσι ο ίδιος, αλλά κάποιος που θα σε δει από έξω θα σου πει πως ουσιαστικά δεν κάνεις τπτ, πως πρέπει να σπάσεις κι άλλο τον καρπό, να ανοίξεις κι άλλο το γόνατο κτλ. Με άλλα λόγια είναι σχεδόν αδύνατο να είσαι ταυτόχρονα προπονουμενος και προπονητής σε κάτι τόσο απαιτητικό όπως η οδήγηση σε πίστα. Τουλάχιστον εγώ δεν μπόρεσα να το κάνω αποδοτικά. 

Αντίθετα αν παρακολουθήσεις το μάθημα και μετά αρχίσεις να μπαίνεις πίστα για να κάνεις εξάσκηση τότε η πρόοδος είναι ραγδαία.

 Επαναλαμβάνω πως προφανώς αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη, που μπορεί να μην ισχύει για κάποιον πιο ταλαντούχο από εμένα, αλλά στηρίζεται σε πραγματική εμπειρία και όχι σε θεωρητική προσέγγιση.

 

παρομοιως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

1. «διαβάστε το βιβλίο και κάντε το πράξη»

Αν ήταν τόσο απλό, δε θα χρειαζόταν κανένα σχολείο/φροντιστήριο/σχολή/τει/πανεπιστήμιο στον κόσμο.

Θα αγοράζαμε βιβλία, θα τα διαβάζαμε και θα μαθαίναμε. Είναι έτσι?

Τα συστηματα εκπαιδευσης γενικως υπαρχουν γιατι ολος ο κοσμος εχει γινει σαν το συγχρονο τυπο του Νεοελληνα που ειτε βαριετα-αδυνατει να διαβασει και τα θελει ολα ετοιμα. :tooth:

 

Δεν εχω παρακολουθησει κανενα σχολειο ειναι η αληθεια, αλλα θα μεταφερω την εμπειρια μου απο ασχετο: πηγαιναμε "μπουγιο" για ψαροντουφεκο και το αν ημασταν καλοι ή οχι μετρουσε απο το τι ψαρια φερναμε. Ολα αλλαξαν οταν ενας φιλος μας εχωσε στο τρυπακι και καναμε μαθηματα ελευθερης καταδυσης, οπου καταλαβαμε ολοι αμεσα οτι τοσα χρονια τον παιζαμε. Και μαζι παιζαμε και τη ζωη μας, αφου αγνοουσαμε βασικοτατες αρχες. Καπως ετσι φανταζομαι οτι θα αισθανθω, αν ποτε αξιωθω, και παω σε σχολειο.

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν εχω παρακολουθησει κανενα σχολειο ειναι η αληθεια, αλλα θα μεταφερω την εμπειρια μου απο ασχετο: πηγαιναμε "μπουγιο" για ψαροντουφεκο και το αν ημασταν καλοι ή οχι μετρουσε απο το τι ψαρια φερναμε. Ολα αλλαξαν οταν ενας φιλος μας εχωσε στο τρυπακι και καναμε μαθηματα ελευθερης καταδυσης, οπου καταλαβαμε ολοι αμεσα οτι τοσα χρονια τον παιζαμε. Και μαζι παιζαμε και τη ζωη μας, αφου αγνοουσαμε βασικοτατες αρχες. Καπως ετσι φανταζομαι οτι θα αισθανθω, αν ποτε αξιωθω, και παω σε σχολειο.

Μία απ' τα ίδια.Παλιά πηγαίναμε 10-12 μέτρα βάθος και βγαίναμε έξω σκασμένοι και μετά το σχολείο Ε.Κ. βαράγαμε 20 και μάλιστα χαλαροί,πόσο μάλλον καρτέρι στα 10.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Street Triple (675cc) Hjc Rpha 11

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση που απευθήνεται κυρίως σε αυτούς που έχουν κάνει περισσότερα από ένα level του εκάστοτε σχολείου !! 

Πιο πιστεύεται ότι είναι το "σωστό διάστημα" ώστε μετά το level 1 να κάνετε το level 2 και μετά από το level 2 και το level 3 ?? 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4R HJC RPHA-10 Kawasaki Versys (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση που απευθήνεται κυρίως σε αυτούς που έχουν κάνει περισσότερα από ένα level του εκάστοτε σχολείου !! 

Πιο πιστεύεται ότι είναι το "σωστό διάστημα" ώστε μετά το level 1 να κάνετε το level 2 και μετά από το level 2 και το level 3 ?? 

 

Αυτό κατά το οποίο τα πράγματα που έμαθες στο lvl1 τα εφαρμόζεις μηχανικά χωρίς να σκεφτείς.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια ολα αυτα ,αλλα θεωρω λιγο απαραδεκτο το οτι πρεπει αναγκαστικα να εχεις κανει το πρωτο για να μπεις στο δευτερο.

Και εξηγω.

Δεν εχω κανει σχολειο αλλα ειχα παει σε καποια track day,μου ειχαν δειξει,εχω διαβασει και πλεον τα βασικα κτλ (απο οτι μου εχουν πει και αλλοι που με παρακολουθησαν εκει στη πιστα) τα κανω σωστα.

Αρα για ποιο λογο να κανω το 1ο λεβελ που θα μου δειξει κατι που ηδη ξερω?

Ο Γερασιμος ειχε κανει το 1ο του Χουντρα και μου ειχε πει κατα λεξη,οτι εαν εχεις διαβασει το twist και εχεις προσπαθησει να το εφαρμοσεις και εχεις μπει και καμια μερα πιστα με πλοηγο κτλ,δε σου δειχνουν κατι κανουργιο.

 

 

ΥΓ.Θυμαμαι στο autofestival στο track day εκει ,που εκαναν και το σχολειο παραλληλα και ηταν ενας με ενα DN 01.

Ο ανθρωπος πρεπει να ειχε βαλει 1η και να πηγαινε ολη τη πιστα με 20 σταθερα.

Να του λενε ανοιξε λιγο για να μπορεις να εφαρμοσεις αυτα που σου λεμε(μιας και οταν πας με 20 γυροσκοπικα,φρενα ,σωματα κτλ πανε περιπατο),τιποτα αυτος.

ΥΓ2.Θα μου πειτε,ο καθε τιτανοτεραστιος χερας θα θεωρει οτι τα ξερει ολα και θα θελει 4ο level κατευθειαν.

Ε ας σε βαζουν 10 λεπτα μεσα να κοβουν τι ξερεις και τι οχι και αναλογα κρινουν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Εμενα δεν με καιει να πηγαινω γρηγορα στους δρομους γιατι πλεον οδηγαω τερμα αμυντηκα ομως σαν εμπειρια νομιζω θα ειναι πολυ καλη φαση ενα τετοιο σχολειο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Το σχολειο δε το κανεις για να πηγαινεις ταπα στους δρομους.

Το κανεις για να μαθεις να φρεναρεις,να μπορεις να αποφυγεις το εμποδιο το οποιο δε θα μπορεις να γλιτωσεις με το φρεναρισμα και οταν πας μια βολτα να μη πας στη πρωτη μπαριερα που θα βρεις,επειδη μπηκες με 10χλμ παραπανω και τη κοιταζες στα ματια 50 μετρα πριν τη στροφη.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
VSX1T (VSE1Mcc) Κομμωτηρίου για περμαναντ Yamaha mt07 tenere cp2 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

με βεσπα μπορείς να κανεις μάθημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχοντας κάνει ένα level CSS (παρεπιπτόντως θα έρθει κανείς 22/05 Μέγαρα;), 

 Εγώ !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Να αναφέρω επίσης ότι ο Χούντρας μου είπε ότι σε περίπτωση μικρού τμήματος στο στυλ ιδιαίτερου το μάθημα έρχεται στα μέτρα των εκπαιδευόμενων, δηλαδή δεν έχει αυστηρή δομή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

@Dant3, δεν σε υποχρεώνει κανείς να εχεις κάνει το πρώτο. Μόλις προχθες έκλεισα θέση για level 2 και πουθενά στο (απαράδεκτο) site τους δεν χρειάστηκε να "αποδείξω" ότι έχω συμμετάσχει σε προηγούμενο σχολείο.

Με αφορμή τα προηγούμενα γραφόμενα σου να σημειώσω ότι δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια άσκηση για φρενάρισμα και μόνο, πράγμα που -προσωπικά- θεωρώ σημαντικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα