GavriilVet

Ρε δε μπορώ να στριψω λέμε..

223 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οχι δε με νοιάζει να ξυσω μαρσιπιεδες ποτέ, ούτε να τρέξω σε αγώνες στα 34 μου

Αλλα ρε γμτ,  στο  οδοιπορικό στην ομάδα είχαμε ένα σκουτερακι sym 300ρι δικαβαλο φορτωμένο. 

Εγω με το kle, μονος, μετά βίας μπορούσα να ακολουθήσω στις στροφές. Υπόψιν το παλικαρι που λέω, οδηγάει κι αυτός οσο εγω (δηλαδή ενάμιση χρόνο περίπου). 

Στρίβει τόσο καλύτερα το σκουτερακι; στρίβει τόσο χάλια το δίκο μου; παίζουν τόσο πολύ ρόλο οι αναρτήσεις του που έχουν γίνει τσίχλα; 

Το ενοιωθα λες και ότι για να στρίβει με τα ίδια χλμ πρέπει να έχει πολύ μεγαλύτερη κλίση. 

Τώρα η φταίνε οι αναρτήσεις που λέγαμε, η παίρνω τοοσο λάθος γραμμές και δε προλαβαίνω να ακολουθήσω. 

Εχω δει και διαβάσει όλα τα τα twist of the wrist κλπ..  

Εν τέλει εκτός από τον παράγοντα οδηγός παίζει τόσο πολύ ρόλο μεταξύ αυτων των 2 οχημάτων  και η κατάσταση του οχήματος; 

 

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

ομοιοπαθης

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Eχω citycom και μπορω να σου πω πως εχει πολυ ωραιο βημα στον δρομο. Οχι με τα μαμα λαστιχα ομως. Ενδεχομενως να ναι φοβια, σιγουρα και οι αναρτησεις παιζουν τον ρολο τους! Αν νιωθεις ανασφαλεια ας μενεις πισω προκειμενου να γκρεμοτσακιστεις! Παρε την μηχανη, κανε βολτες χαλαρες αλλα γερνε σταδιακα. Προσεχε με το φρενο στη στροφη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Eχω citycom και μπορω να σου πω πως εχει πολυ ωραιο βημα στον δρομο. Οχι με τα μαμα λαστιχα ομως. Ενδεχομενως να ναι φοβια, σιγουρα και οι αναρτησεις παιζουν τον ρολο τους! Αν νιωθεις ανασφαλεια ας μενεις πισω προκειμενου να γκρεμοτσακιστεις! Παρε την μηχανη, κανε βολτες χαλαρες αλλα γερνε σταδιακα. Προσεχε με το φρενο στη στροφη

Καλα εννοείται, χαλαρά χαλαρά πάντα μέσα στα όρια μου, και κατά κανόνα αρκετά πιο κάτω, γιατι εκεί πάνω στο όριο η κοντά είναι που γκρεμοτσακιζεσαι!  Αλλα νταξ..  Στα πλαίσια της προόδου το κουβεντιαζουμε :winking:

Φρένο μέσα σε στροφή, είναι μεγάλο όχι, ξέρω, No no :winking:

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα αν φοράς εντουρολάστιχα 21-18 +το ψηλό κέντρο βάρους είναι λογικό το σκούτερ (ειδικά το συγκεκριμένο, έχω ιδία πείρα.....) να είναι πιο γρήγορο από εσένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Αμα δε σε δουμε να οδηγας δε μπορουν να γινουν σχολια :winking:

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT09 TRACER (850cc) hjc rpha 10 plus MV Agusta f3

Δημοσιεύτηκε

Εφυγες οπως εισαι για οποιοδηποτε riding school.... Θα βγεις απο εκει και δεν θα πιστευεις πως θα στριβεις μετα....

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω με το ινοβα που εχει πενα αναρτησεις, τελεια φρενα, και μετζελερ με22 αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα. Οταν οι φιλοι μου με στραβες ζαντες, λαστιχα 3 χρονων, στραβα γραναζια, δισκους (φρενων) οι οποιοι δεν πιανουν και πολυ καλα, μπαινουν φετα σε ολες τις στροφες (ακομα και κατηφορικες) εγω φοβαμαι και νιωθω οτι θα φαω ταληρακι.....

Να φταει που επεσα σε κατηφορικη στροφη περυσι το καλοκαιρι επειδη το πλαγιασα αρκετα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε

απο εδω δε μπορω να στα πω...θα σε κερασω ενα καφε γιατι εισαι καλη! παρεα κ θα στα πω!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι δε με νοιάζει να ξυσω μαρσιπιεδες ποτέ, ούτε να τρέξω σε αγώνες στα 34 μου

Αλλα ρε γμτ,  στο  οδοιπορικό στην ομάδα είχαμε ένα σκουτερακι sym 300ρι δικαβαλο φορτωμένο. 

Εγω με το kle, μονος, μετά βίας μπορούσα να ακολουθήσω στις στροφές. Υπόψιν το παλικαρι που λέω, οδηγάει κι αυτός οσο εγω (δηλαδή ενάμιση χρόνο περίπου). 

Στρίβει τόσο καλύτερα το σκουτερακι; στρίβει τόσο χάλια το δίκο μου; παίζουν τόσο πολύ ρόλο οι αναρτήσεις του που έχουν γίνει τσίχλα; 

Το ενοιωθα λες και ότι για να στρίβει με τα ίδια χλμ πρέπει να έχει πολύ μεγαλύτερη κλίση. 

Τώρα η φταίνε οι αναρτήσεις που λέγαμε, η παίρνω τοοσο λάθος γραμμές και δε προλαβαίνω να ακολουθήσω. 

Εχω δει και διαβάσει όλα τα τα twist of the wrist κλπ..  

Εν τέλει εκτός από τον παράγοντα οδηγός παίζει τόσο πολύ ρόλο μεταξύ αυτων των 2 οχημάτων  και η κατάσταση του οχήματος; 

 

Αχαχαχαχα.. Ρε Γαβριήλ, ακριβώς το ίδιο πράγμα έπαθα και εγώ (ακόμα και το scooter ήταν ίδιο). Η μόνη διαφορά ήταν ότι του έφευγα στις ευθείες αλλά με το που έφταναν οι στροφές πάλι μου γέμιζε τους καθρέπτες και θα μπορούσε και να με προσπεράσει, όσο και να πάλευα.

Σκεφτόμουν να το ποστάρω, μπας και καταλάβω τι φταίει, οι γραμμές μου, οι αναρτήσεις, τα λάστιχα.. Με πρόλαβες!

 

Το δικό μου συμπέρασμα πάντως είναι ότι ο οδηγός είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Όσο ακολουθούσα τις γραμμές και τα φρένα του αρχηγού είχα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι όταν έκανα την ίδια διαδρομή μόνος μου και έβγαινε αβίαστα και ξεκούραστα. Και ο αρχηγός ήταν με ένα μαμά XT, αλλά όταν ανέβαζε ρυθμό δεν τον έβλεπα καν μέχρι την επόμενη στάση.

 

Από ότι μου έχουν επισημάνει άλλοι εμπειρότεροι τα μεγάλα λάθη μου είναι ότι δεν κοιτάζω αρκετά μακρυά και ότι δεν εμπιστεύομαι τη μοτόρα οπότε τσιμπάω πίσω φρένο (καλά πάτησα και μπροστά σε 2 φάσεις, με έβγαλε αντίθετο ρεύμα, ποτέ ξανά). Το πρόβλημα με αυτά τα 2 είναι ότι η μηχανή δεν "ακούει" και ότι ξεκινάω να στρίβω νωρίτερα από ότι πρέπει οπότε χαλάω τη γραμμή μου.

Riding school ή συνεχή εξάσκηση, που θα πάει θα μάθουμε.. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδες καποια scooter ειναι μεγαλο cheat γενικα. Δε σας περναει απ' το μυαλο ποσο ευκολα στριβουν.

Οταν ειχα το hd2 δε μου ειχε τυχει ποτε να με προσπερασει ανθρωπος σε στροφες. Ο,τι και να καβαλουσαν ημουν πιο γρηγορος.
Οχι οτι δε γινεται βεβαια, αλλα και μετριος οδηγος να εισαι σε κανουν καλο λογω της ευκολιας που εχουν στις στροφες.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα αν φοράς εντουρολάστιχα 21-18 +το ψηλό κέντρο βάρους είναι λογικό το σκούτερ (ειδικά το συγκεκριμένο, έχω ιδία πείρα.....) να είναι πιο γρήγορο από εσένα.

Metzeler toyrance αν και δεν τα ένοιωσα να γλυστρανε.  21-17

Αμα δε σε δουμε να οδηγας δε μπορουν να γινουν σχολια :winking:

Να κανονίσουμε ξανα κανα οδοιπορικό :mB_kalo_e:(ναι προφανώς)..  

Εφυγες οπως εισαι για οποιοδηποτε riding school.... Θα βγεις απο εκει και δεν θα πιστευεις πως θα στριβεις μετα....

Καλα προφανώς κάι τι χω στο μυαλό μου.. Ίσως με άλλη μοτο.. Αλλα ειναι στα μελλοντικά σχέδια 

απο εδω δε μπορω να στα πω...θα σε κερασω ενα καφε γιατι εισαι καλη! παρεα κ θα στα πω!

Ε και προφανώς θα τα ξαναπούμε,σύντομα σου χρωστάω και κάτι :winking: (θα πέσει τηλ) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

οδηγικη εμπειρια (ώρες οδήγησης και τρόποι) σου λειπει και εμπιστοσυνη στη μοτο.
Με σχολείο ή πολλες βολτες σε στριφτερες διαδρομες θα δεις βελτιωση.

Και γω συνήθως ειμαι ο αργός της παρέας, αλλά δε με χαλάει γιατί ευχαριστιέμαι τη βόλτα και δεν παω σαν κυνηγημενος.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αχαχαχαχα.. Ρε Γαβριήλ, ακριβώς το ίδιο πράγμα έπαθα και εγώ (ακόμα και το scooter ήταν ίδιο). Η μόνη διαφορά ήταν ότι του έφευγα στις ευθείες αλλά με το που έφταναν οι στροφές πάλι μου γέμιζε τους καθρέπτες και θα μπορούσε και να με προσπεράσει, όσο και να πάλευα.

Σκεφτόμουν να το ποστάρω, μπας και καταλάβω τι φταίει, οι γραμμές μου, οι αναρτήσεις, τα λάστιχα.. Με πρόλαβες!

 

Το δικό μου συμπέρασμα πάντως είναι ότι ο οδηγός είναι αυτός που κάνει τη διαφορά. Όσο ακολουθούσα τις γραμμές και τα φρένα του αρχηγού είχα πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι όταν έκανα την ίδια διαδρομή μόνος μου και έβγαινε αβίαστα και ξεκούραστα. Και ο αρχηγός ήταν με ένα μαμά XT, αλλά όταν ανέβαζε ρυθμό δεν τον έβλεπα καν μέχρι την επόμενη στάση.

 

Από ότι μου έχουν επισημάνει άλλοι εμπειρότεροι τα μεγάλα λάθη μου είναι ότι δεν κοιτάζω αρκετά μακρυά και ότι δεν εμπιστεύομαι τη μοτόρα οπότε τσιμπάω πίσω φρένο (καλά πάτησα και μπροστά σε 2 φάσεις, με έβγαλε αντίθετο ρεύμα, ποτέ ξανά). Το πρόβλημα με αυτά τα 2 είναι ότι η μηχανή δεν "ακούει" και ότι ξεκινάω να στρίβω νωρίτερα από ότι πρέπει οπότε χαλάω τη γραμμή μου.

Riding school ή συνεχή εξάσκηση, που θα πάει θα μάθουμε.. 

(ούτε γκρουπ υποστήριξης να χαμε, χαμός!) 

Στην ευθεία του φευγα (ε του πουστη :bash:)  στις στροφές ήταν το κλάμα.. 

Οσο κοιταγα εκεί που ήθελα να παω, πήγαινα πολύ καλύτερα,..  Επίσης πιστεύω ότι παρολη τη θεωρία παίρνω πολλές φορές λάθος γραμμές.  Αυτό το αβίαστα και ξεκουραστα ισχύει 100%, το δα με τον Σαββα που σαν έμπειρος φαινόταν να πηγαίνει πολυ χαλαρα, ενω δε πιανοταν απλα.  Ηταν με το άλλο σκουτερακι της παρέας :biggrin:

Νταξει βελτιωσα το στριψιμο μου με τόσο συνεχόμενο στροφιλικι αρκετά,  αλλα.. Παλι καλα πολύ δεν είμαι ο μόνος.. Χαχαχα

Τροποποιήθηκε από τον GavriilVet
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia strada (650cc) MZ

Δημοσιεύτηκε

ωχ...δηλαδή όπου βλέπουμε sym να κάνουμε πως χαζεύουμε το τοπίο?? :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

ωχ...δηλαδή όπου βλέπουμε sym να κάνουμε πως χαζεύουμε το τοπίο?? :biggrin:

Εσύ δε ξέρω, εγω κοντεψα να μη μπορώ να περάσω στη στροφη παπι 50ρι πειραγμενο με δικαβαλο 16 χρονα

Δε το γραψα για να προστστεψω τον σερβερ του φόρουμ. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Metzeler toyrance αν και δεν τα ένοιωσα να γλιστρανε

Δεν το είπα για γλίστριμα, απλά δες που ειναι το δικο σου κέντρο βάρους σε σχέση με του sym. Παίζει μεγάλο ρόλο, το κατάλαβα όταν φόρεσα ζάντες σούπερ μοτάρντ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Την απορία αυτή έπρεπε να μου την εκφράσεις προχτές,θα βγάζαμε άκρη.

Ένυ γουέυ,προσπάθησε να μην είσαι κούτσουρο πάνω στο ΚΛΕ,γείρε λίγο το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφής και μην φοβάσαι το πώς θα δείχνεις!

Επίσης εμένα με βοηθάει αφάνταστα όταν καμπουριάζω λίγο,σα να 'μπαίνω' πιο μέσα στη μηχανή (π*τάνα ψυχολογία)!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

 

Δεν το είπα για γλίστριμα, απλά δες που ειναι το δικο σου κέντρο βάρους σε σχέση με του sym. Παίζει μεγάλο ρόλο, το κατάλαβα όταν φόρεσα ζάντες σούπερ μοτάρντ.

Σιγουρακι..  

Την απορία αυτή έπρεπε να μου την εκφράσεις προχτές,θα βγάζαμε άκρη.

Ένυ γουέυ,προσπάθησε να μην είσαι κούτσουρο πάνω στο ΚΛΕ,γείρε λίγο το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφής και μην φοβάσαι το πώς θα δείχνεις!

Επίσης εμένα με βοηθάει αφάνταστα όταν καμπουριάζω λίγο,σα να 'μπαίνω' πιο μέσα στη μηχανή (π*τάνα ψυχολογία)!

Δεν είμαι πλέον..  Οσο για τη κουβέντα, χτες θα ήταν καλα!  Μετααααα από όλο το στροφιλικι τα διαπίστωσα αυτά.  :serenade:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λίγο πολύ όλα στρίβουν. Το πρόβλημα το έχουμε εμείς και κατά κύριο λόγο οφείλεται στον φόβο. Με ένα σχολείο θα το ξεπεράσεις σε πολύ μεγάλο ποσοστό!!! Τα καλύτερα λεφτά που μπορείς να επενδύσεις στη μηχανή σου! Μετά έρχονται λάστιχα, κλπ...

Και εγώ δεν μπορούσα να στρίψω μέχρι που πέρασα μια μέρα σχεδόν με τον Θ.Χούντρα!

(Και αφιερώνοντας αρκετό χρόνο σε διάβασμα της θεωρίας. Το ένα συμπληρώνει το άλλο.)

Τροποποιήθηκε από τον Ste7ios
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki καζερ Ducati 1098

Δημοσιεύτηκε

αν οι αναρτησεις σου ,ειναι κλασμενες τοτε καλυτερα που εισαι μαζεμενος... 

αν το μηχανακι , δεν ειναι ετσι οπως εσυ πιστευεις οτι πρεπει να ειναι ,τοτε συγκρατησου...

παμε παρακατω , τα περι σκουτερ , πιο γρηγορων και τετοια, ειναι ψιλο αστεια ... εδω δλδ μιλαει και για δικαβαλο φορτωμενο ...ειναι στρουθοκαμηλισμος να λεμε οτι για τη διαφορα αυτη ευθυνεται το σκουτερ... ΑΝ σκοπος σου ειναι να πας πιο γρηγορα τοτε ΔΕΝ θα το καταφερεις ψαχνωντας δικαιολογιες ...

τα λαθη γαβριλνετ που μπορει να κανεις ειναι πολλα... το πιο βασικο ειναι οτι δεν εμπιστευεσαι τη μηχανη σου και τα χερια ... για να συμβαινει κατι τετοιο ,προφανως υπαρχει λογος... ξεκινας λοιπον με το να εχεις ενα μηχανακι στημενο οπως πρεπει να ειναι και μετα ''στηνεις'' εναν γαβρηλεντ οπως πρεπει να ειναι ...να μην εχει αμφιβολιες ,για το πως στριβει , αν το κανει σωστα , ΑΝ παταει σωστα , τι πρεπει να κανε , ποτε πρεπει να το κανει ...οταν κλεισεις και αυτον τον κυκλο  τοτε ενω θα πηγαινεις το ιδιο αργα η γρηγορα (εσυ κρινε τον εαυτο σου , ασε τους αλλους) θα νιωθεις ασφαλεια και σιγουρια ...και ταυτοχρονα πιο ψεκουραστος ...τοτε σιγα σιγα τα χιλιομετρακια θα αρχισουν να ανεβαινουν ...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Λίγο πολύ όλα στρίβουν. Το πρόβλημα το έχουμε εμείς και κατά κύριο λόγο οφείλεται στον φόβο. Με ένα σχολείο θα το ξεπεράσεις σε πολύ μεγάλο ποσοστό!!! Τα καλύτερα λεφτά που μπορείς να επενδύσεις στη μηχανή σου! Μετά έρχονται λάστιχα, κλπ...

Και εγώ δεν μπορούσα να στρίψω μέχρι που πέρασα μια μέρα σχεδόν με τον Θ.Χούντρα!

Ειπαμε.. Πρέπει οπωσδήποτε να παω.. 101%

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω με το ινοβα που εχει πενα αναρτησεις, τελεια φρενα, και μετζελερ με22 αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα. Οταν οι φιλοι μου με στραβες ζαντες, λαστιχα 3 χρονων, στραβα γραναζια, δισκους (φρενων) οι οποιοι δεν πιανουν και πολυ καλα, μπαινουν φετα σε ολες τις στροφες (ακομα και κατηφορικες) εγω φοβαμαι και νιωθω οτι θα φαω ταληρακι.....

Να φταει που επεσα σε κατηφορικη στροφη περυσι το καλοκαιρι επειδη το πλαγιασα αρκετα??

Τι αναρτηση εχει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Μην αγχωνεσε για τους αλλους, παντα θα υπαρχει καποιος πιο γρηγορος που θα μας "ξενερωνει".

Και εγω νοιωθω ετσι σε καποιες φασεις γιατι πλεον καβαλαω με μεγαλα χχρονικα κενα ενδιαμεσα απο τις βολτες μου.

Οτι αφηνεις, σ'αφηνει. Οσο μαζευεις χιλιομετρα, διαβαζεις και οδηγεις συνηδητοποιημενα, τοσο θα βελτιωνεσε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα, για μένα τουλάχιστον, δεν είναι το 101% αλλά να το πας αξιοπρεπώς & με ασφάλεια (να μην σε πηγαίνει...), να το χαίρεσαι χωρίς να σε πιάνει φόβος, πανικός χωρίς λόγο...

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα