ganjac50

τι εκκεντροφορο να βαλω σε honda c90

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας θελω να πειραξω λιγο το παπακι μου και λεω να του βαλω εναν εκκεντροφορο (3 σταδιο) ποιον μου προτείνετε? το παπακι ειναι μαμα το μονο που εχει ειναι μια ηλεκτρονικη takeqawa εναν πολαπλασιαστη uma ενα καρμπυρατερ mikuni 24 και τωρα θα βαλω γραναζια (τι να βαλω για επιτάχυνση??)  ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε

uma 5ο σταδιο.3ο γιατι να βαλεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Με το 3ο θα εχει δυναμη χαμηλα ενω το 5ο θα πρεπει να το πηγαινει συνεχεια τερμα για να βγαζει αλογα....ετσι δεν ειναι??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε

Με το 3ο θα εχει δυναμη χαμηλα ενω το 5ο θα πρεπει να το πηγαινει συνεχεια τερμα για να βγαζει αλογα....ετσι δεν ειναι??

δηλαδη εγω που εχω 5ο (μπορει και 6ο xD) και το στρωνω πρεπει αυτη τη στιγμη να εχω κανει το χειροτερο στρωσιμο που υπαρχει.Αυτο που λεμε το ζεστενω με σουζα hahahaahah
Τη δυναμη τη ρυθμιζεις απο πολλα πραγματα οχι μονο απο εναν εκκεντροφορο.Δεν εχω δει ποτε μου ατομο να εβαλε 3ο σταδιο κα να εμεινε ευχαριστημενος σε παπι-το αντιθετο το εχω δει με 3ο σταδιο...Και τον εκκεντροφορο τον βαζεις για να δεις διαφορα οποτε πιος ο λογος να βαλεις 3ο,βαζεις 5ο και καθαρισες απο κει.Η βαζεις εκκεντροφορο η δεν βαζεις.Μιλαμε για παπι παντα το ξεκαθαριζω αυτο.
Και χαμηλα να χασει το αντιστρεφει βαζοντας ενα κοντιτερο γραναζωμα και τελειωσε. Και θα γινει και πιο δυνατο απο τον εκκεντροφορο αλλα και απο το (κοντιτερο) γραναζωμα.Και ετσι συνδυαζεις απλα και ωραια δυναμη ψηλα με ροπη χαμηλα(εννοειται μαζι με καρμπυρατερ και εξατμιση γιατι χωρις αυτα ο εκκεντροφορος παει χαμενος).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οτι ειπε και ο vagoskonti βαζεις εκκεντροφορο 5ου σταδιου και απο εκει και περα αν χρειαζεται ρυθμιζεις αναλογα τα γραναζια σου.

Τροποποιήθηκε από τον klaipelas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καταλαβαινω τι λετε αλλα:

Παραδειγμα το ινοβα μου εχει μακρυ σασμαν και μακρυ γραναζωμα (τελικη μεταδοση) αλλα και σαν κινητηρας. (Συμφωνα με τις διαστασεις 52.4χ57.9 αρα υποτετραγωνος=αργοστροφος και εχει δυναμη χαμηλα). Παρολο που αλλαζω το βημα με πιο κοντο και εννοειται οτι εχω περισσοτερο μπαμ αλλα παλι θα ειναι αδυναμο στα χαμηλα σε σχεση με τα ψηλα!

Αυτο που δεν καταλαβαινω στο μηχανακι μου ειναι γιατι να βγαζει αλογα ψηλα και οχι χαμηλα αφου ετσι λενε οι διαστασεις του κινητηρα...εκτος και αν δεν καταλαβαινω το 1.1 κιλο ροπης στις 3000. Αλλα και παλι εχω διαβασει στο φορουμ οτι ενας υποτετραγωνος κινητηρας θα βγαλει αλογα (δεν θυμαμαι αν ηταν αλογα ΚΑΙ δυναμη....αυτο το καθοριει ο κατασκευαστης? το που να βγαλει τα αλογα με προγραμμα?) ενω ενας υπεργτετραγωνος βγαζει ψηλα...

Αυτο που θελω να πω ειναι οτι εαν ο φιλος εχει ηδη περισσοτερη δυναμη (ή αλογα?) στα ψηλα να βαλει 3ο για να καλυψει το κενο στα χαμηλα! Αν και παλι υστερει χαμηλα να βαλει 5ο...

Αν δεν ισχυουν τα λεγομενα μου παρακαλω διορθωστε με!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

καλημερα σας λεω 3 σταδιο γιατι επιδι το παπακι ειναι μαμα (σας ειπα τι φοραει +εξατμιση φυσικα) ο εκκεντροφορς 5 σταδιο θα ανοιξει ποιο πολυ βαλβιδες και υπαρχει περιπτωση απο οτι ξερω να τριπισει το πιστονι (και δεν το θελω αυτο χαχαχα :P ) εγω θελω ενα απλο κατοσταρι (το λες πλεον) να παταει λιγο..... αυτο! (σε μικρες αποστασης φευγω σε crypton x και αυτο ειναι καυλα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@ganja το οτι ειναι μαμα δεν λεει τιποτα οσο αφορα τον εκκεντροφορο στο παπι.Ο 5ο θα ανοιξει πιο πολυ τις βαλβιδες(και για περισσοτερη ωρα) και θα εχει και πιο μεγαλο βυθισμα,το να τρυπισει το πιστονι απο τις βαλβιδες θα γινει και με εναν 1ου σταδιου αν ρυθμιστουν λαθος οι βαλβιδες, το ιδιο ισχυει και με τον 5ο.Απο μονος του δεν τρυπαει το πιστονι αν δεν μπει κολοχερο απο καποιον ασχετο.Οσο για τις αποστασεις με το crypton και γω θυμαμαι οταν ημουν 18 ειχα ενα φιλαρακι με crypton x ολο μαμα και μαμα εξατμιση με 4000 χλμ στο κοντερ(δεν ειχε ανοιξει ακομα καλα δηλαδη ο κινητηρας) και γω το αστρα μου μαμα η μαμα με 18αρι καρμπυρατερ(+sebring) και αν ανοιγαμε μαζι στην αρχη ετσι μεχρι να μπει 2α το αστρα εφευγε μπροστα και το κρυπτον μολις εβαζα 2α ερχοταν εκανε ενα μπαμ και το χανες αχχαχαχααχ.

@αχιλλεα το οτι το ιννοβα συμφωνα με τη διαδρομη και το μηκος του πιστονιου θα επρεπε να χε δυναμη χαμηλα ειναι σωστο.Το μοτερ ομως του παπιου δεν αποτελειται μονο απο μπιελα και πιστονι αλλα εχει ποσα ακομα πραγματακια που βοηθανε και καθοριζουν πραγματα γι αυτο και βλεπεις αυτην την αποδοση που βλεπεις.Ειδες,ειπες οτι ενας εκκεντροφορος πολυ αγριος θα με ριξει χαμηλα-ισχυει,αλλα ειδες τι σου απαντησα?το αντισταθμιζεις ευκολα πειραζοντας κατι αλλο και χωρις μαλιστα να πειραξουμε μπιελα η πιστονι...και χωρις μαλιστα να επηρεασεις τελικη αν δεν κανεις υπερβολες με το γραναζωμα και ειναι καλος ο εκκεντροφορος γιατι ο εκκεντροφορος μακραινει τις ταχυτητες.

το μονο κακο που μπορει να γινει απο τον πολυ αγριο εκκεντροφορο ειναι να μην εχει καλο ρελαντι.Και φυσικα οποιαδηποτε μετατροπη ενοειται οτι κοβει απο το lifetime του παπιου ακομα και ενα καρμπυρατερ να ειναι αυτο

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

@vagoskonti αρα περνω τον uma 5 σταδιο? φοβαμε λιγο ρε αδερφε γτ ειναι γνησιο και δεν θελω να παει χαμενο (αν με καταλαβενεις τι λεω) οσο για το crypton x τα περναω για αρκετη ωρα στα 200-300 για πλακα (τα μαμα) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν θες να μειωσεις το προσδοκημο ζωης του μη πειραξεις τιποτα.Αν θες να πειραξεις τοτε συμπεριφερσου του ετσι οπως θα συμπεριφεροσουν σε καποιον που του βαζεις να κουβαλησει δυο σακια-μπορεις να παρεις εσυ το ενα και να τον βοηθησεις(η να του πεις νταξει φιλε εχουμε χρονο ξεκουρασου και λιγο)ειτε  να πας να παρεις ενα μαστιγιο και να του λες πιο γρηγορα! παμε!με ποια απο τις 2 μεθοδους θα παραδωσει πνευμα γρηγοροτερα πιστευεις....
Οποτε αν του βαλεις κοιταξε να σε σωστος στα service του και το πως του συμπεριφερεσαι στο γκαζι και θα κρατησει,οχι βεβαια οσο θα κρατουσε ενα τελειως μαμα αλλα θα κρατησει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

οκ φιλε μου ευχαριστω:worshippy:  διλαδι μου λες αν του βαλω τον εκκεντροφορο και δεν το ανοιγω χωρις λογο και του αλαζω σωστα τα λαδια   θα αντεξει χρονο +? :yahoo:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

@ganja το οτι ειναι μαμα δεν λεει τιποτα οσο αφορα τον εκκεντροφορο στο παπι.Ο 5ο θα ανοιξει πιο πολυ τις βαλβιδες(και για περισσοτερη ωρα) και θα εχει και πιο μεγαλο βυθισμα,το να τρυπισει το πιστονι απο τις βαλβιδες θα γινει και με εναν 1ου σταδιου αν ρυθμιστουν λαθος οι βαλβιδες, το ιδιο ισχυει και με τον 5ο.Απο μονος του δεν τρυπαει το πιστονι αν δεν μπει κολοχερο απο καποιον ασχετο.Οσο για τις αποστασεις με το crypton και γω θυμαμαι οταν ημουν 18 ειχα ενα φιλαρακι με crypton x ολο μαμα και μαμα εξατμιση με 4000 χλμ στο κοντερ(δεν ειχε ανοιξει ακομα καλα δηλαδη ο κινητηρας) και γω το αστρα μου μαμα η μαμα με 18αρι καρμπυρατερ(+sebring) και αν ανοιγαμε μαζι στην αρχη ετσι μεχρι να μπει 2α το αστρα εφευγε μπροστα και το κρυπτον μολις εβαζα 2α ερχοταν εκανε ενα μπαμ και το χανες αχχαχαχααχ.

@αχιλλεα το οτι το ιννοβα συμφωνα με τη διαδρομη και το μηκος του πιστονιου θα επρεπε να χε δυναμη χαμηλα ειναι σωστο.Το μοτερ ομως του παπιου δεν αποτελειται μονο απο μπιελα και πιστονι αλλα εχει ποσα ακομα πραγματακια που βοηθανε και καθοριζουν πραγματα γι αυτο και βλεπεις αυτην την αποδοση που βλεπεις.Ειδες,ειπες οτι ενας εκκεντροφορος πολυ αγριος θα με ριξει χαμηλα-ισχυει,αλλα ειδες τι σου απαντησα?το αντισταθμιζεις ευκολα πειραζοντας κατι αλλο και χωρις μαλιστα να πειραξουμε μπιελα η πιστονι...και χωρις μαλιστα να επηρεασεις τελικη αν δεν κανεις υπερβολες με το γραναζωμα και ειναι καλος ο εκκεντροφορος γιατι ο εκκεντροφορος μακραινει τις ταχυτητες.

το μονο κακο που μπορει να γινει απο τον πολυ αγριο εκκεντροφορο ειναι να μην εχει καλο ρελαντι.Και φυσικα οποιαδηποτε μετατροπη ενοειται οτι κοβει απο το lifetime του παπιου ακομα και ενα καρμπυρατερ να ειναι αυτο

:cheers:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (110cccc)

Δημοσιεύτηκε

δηλαδη εγω που εχω 5ο (μπορει και 6ο xD) και το στρωνω πρεπει αυτη τη στιγμη να εχω κανει το χειροτερο στρωσιμο που υπαρχει.Αυτο που λεμε το ζεστενω με σουζα hahahaahahΤη δυναμη τη ρυθμιζεις απο πολλα πραγματα οχι μονο απο εναν εκκεντροφορο.Δεν εχω δει ποτε μου ατομο να εβαλε 3ο σταδιο κα να εμεινε ευχαριστημενος σε παπι-το αντιθετο το εχω δει με 3ο σταδιο...Και τον εκκεντροφορο τον βαζεις για να δεις διαφορα οποτε πιος ο λογος να βαλεις 3ο,βαζεις 5ο και καθαρισες απο κει.Η βαζεις εκκεντροφορο η δεν βαζεις.Μιλαμε για παπι παντα το ξεκαθαριζω αυτο.
Και χαμηλα να χασει το αντιστρεφει βαζοντας ενα κοντιτερο γραναζωμα και τελειωσε. Και θα γινει και πιο δυνατο απο τον εκκεντροφορο αλλα και απο το (κοντιτερο) γραναζωμα.Και ετσι συνδυαζεις απλα και ωραια δυναμη ψηλα με ροπη χαμηλα(εννοειται μαζι με καρμπυρατερ και εξατμιση γιατι χωρις αυτα ο εκκεντροφορος παει χαμενος).

εσυ δηλαδη τι εξατμιση κ κκαρμπυρατερ εχεις και ποσα χιλιοστα ειναι το δικο σου??

γιατι εγω το εχω 53mm με uma εκκεντροφορο καρμπυρατερ απο kaze r κ μαμα εξατμιση και μια χαρα παει 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

53χιλ ειναι μια χαρα και αν εχει και ολα τα αλλα οπως καρμπυρατερ, εξατμιση, εκκεντροφορο κτλ πηγαινει πολυ καλα. Εξαρταται τι θελει ο καθενας να φτιαξει και για ποιο λογο προοριζεται. Εγω που του ειχα κανει ανακατασκευη περυσι κανω αλλο project τωρα εντελως διαφορετικο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα βαλω κεφαλη 70αρα 6βολτη και το εχω για commuter αλλα θελω να το ανεβασω λιγο χωρις να κατεβαζει τον πατο του, βγαζει και 75 χιλιομετρα τελικη.

Τι να κανω για να βγαλεινμια νορμαλ τελικη (τωρα φοραει κινεζικη κεφαλη astrea και 18αρι με 75αρι ζιγκλερ ταιβανεζικο)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (110cccc)

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν θες να μειωσεις το προσδοκημο ζωης του μη πειραξεις τιποτα.Αν θες να πειραξεις τοτε συμπεριφερσου του ετσι οπως θα συμπεριφεροσουν σε καποιον που του βαζεις να κουβαλησει δυο σακια-μπορεις να παρεις εσυ το ενα και να τον βοηθησεις(η να του πεις νταξει φιλε εχουμε χρονο ξεκουρασου και λιγο)ειτε  να πας να παρεις ενα μαστιγιο και να του λες πιο γρηγορα! παμε!με ποια απο τις 2 μεθοδους θα παραδωσει πνευμα γρηγοροτερα πιστευεις....
Οποτε αν του βαλεις κοιταξε να σε σωστος στα service του και το πως του συμπεριφερεσαι στο γκαζι και θα κρατησει,οχι βεβαια οσο θα κρατουσε ενα τελειως μαμα αλλα θα κρατησει.

uma 5ο σταδιο.3ο γιατι να βαλεις? 

μηπως γνωριζεις αν το 24αρι mikuni δουλευει καλα στο astrea με εκκενροφορο uma γιατι ψαχω να το αλλαξω τωρα εχω 18 απο kriiss αλλα νομιζω ειναι μικρο!

ευχαριστω! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε

 

 

μηπως γνωριζεις αν το 24αρι mikuni δουλευει καλα στο astrea με εκκενροφορο uma γιατι ψαχω να το αλλαξω τωρα εχω 18 απο kriiss αλλα νομιζω ειναι μικρο!

ευχαριστω! 

 

εσυ δηλαδη τι εξατμιση κ κκαρμπυρατερ εχεις και ποσα χιλιοστα ειναι το δικο σου??

γιατι εγω το εχω 53mm με uma εκκεντροφορο καρμπυρατερ απο kaze r κ μαμα εξατμιση και μια χαρα παει 

αφου μια χαρα παει,αστο ως εχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (110cccc)

Δημοσιεύτηκε

για το mikuni 24αρι ηταν ερωτηση μου αν γνωριζεις η αν το εχεις βαλει θελω να αξιοποιησω σωστα τα πραγματα που εχω βαλει πανω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα