beter_1993

Sym Citycom S 300i CBS

41 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα Χριστούγεννα έκανα ένα ακριβό δώρο στον εαυτό μου. Το Sym Citycom 300i με κινητήρα f4 και cbs. Το ξέρω, είναι αστείο , έλεγα πως μου χει λείψει ο συμπλέκτης, πως θέλω duke κλπ κλπ. Μπαίνοντας όμως στην SYΜ με προοπτική να δω το wolf 250, το ματι μου έκατσε πάνω στην λευκή νυφούλα. Έκατσα πάνω  και απλά τρελάθηκα. Όταν το έκανα και test drive.. εκεί να δείτε τρέλα. Κατευθείαν το έκλεισα. Το έχω λοιπόν έναν μήνα και μέχρι στιγμής έχω κάνει κάτι περισσότερο από 2200 χλμ. Για προβλήματα φυσικά και δεν έχω να πω κάτι αφού μιλάμε για μόλις 2200 χλμ :biggrin:. Εν πάσει περιπτώσει, θα κάνω ένα μικρό review για όποιον ενδιαφέρεται για το εν λόγω μοντέλο. 

  Λοιπόν, ας μιλήσουμε πρώτα για το μοτέρ. Τετράχρονο, υδρόψυκτο, χωρίς κραδασμούς και αθόρυβο. Injection, 278,3 κυβικά για την ακρίβεια ο οποίος αποδίδει 28,5 ντοπαρισμένα αλογάκια. Αφού στρώθηκε με τεράστια αγάπη, στοργή και προδερμ, για 1500 χλμ.. ΤΟ ΣΠΑΣΑ :_devil::_devil::_devil: Το έβγαλα στην εθνική, το τελίκιασα, άνοιγα το γκάζι στις μεσαίες για να δω το ρεπρίζ του ( στα 1000 έκανα και την πρώτη αλλαγή λαδιών και βαλβολίνης). Το μηχανάκι για τα κυβικά του έχει πολύ ωραία δύναμη, γραμμικό γκάζι, το οποίο μπορείς να καταλάβεις πως έχει πράγματα να σου δώσει. Δεν ένοιωσα το μηχανάκι να κρεμάει απλά μετά τα 110 αρχίζει να ανεβαίνει πιο ομαλά η ταχύτητα. Όχι όμως και αργά. Και εκτός αυτού πιστεύω πως το μοτέρ με τον καιρό θα ανοίξει κ'άλλο. Η τελική του είναι κάπου στα 150-155, εξαρτάται τον δρόμο και το πόσο υπομονή έχεις. Με δεύτερο άτομο πάνω δεν νιώθει και πολλά. Συγγρού εγώ με την κοπελιά ανεβαίνοντας από Φάληρο προς Κέντρο, πήγαινα σταθερά 140 και είχε κι άλλο  να μου δώσει.  Σε ταξιδάκι που έκανα πάλι με την κοπελιά μέχρι το Λουτράκι, η μηχανή ταξίδευε με 120-130 πάρα πολύ άνετα. 

Από βενζίνη όταν οδηγώ ομαλά, ξεχνάω να βάζω βενζίνη. Αν αρχίσω τα γκάζια καίει αλλά νορμάλ. Λουτράκι πήγα και ήρθα με 5ε και πήγαινα από 100-150.

  Πάμε στα φρένα. Το citycom φημίζεται για τα καλά του φρένα! Ήδη από το πρώτο citycom όσους ιδιοκτήτες ξέρω, είναι υπερευχαριστημένοι από τα φρένα. Σίγουρα θα ήταν άψογο να είχε abs, αλλά θα ξέφευγε πολύ από την τιμή που πωλείται σήμερα η οποία είναι στα 3695 ευρώ. Όντως λοιπόν, τα φρένα του ανταποκρίνονται πολύ ωραία ακόμη και σε μεγαλύτερες ταχύτητες ή και σε φρεναρίσματα απότομα. Ειδικά εάν αλλαχθούν τα nylon λάστιχα, το κράτημα γίνεται ακόμα καλύτερο οπότε σταματάει και με περισσότερη ασφάλεια. 

  Ως προς το στρίψιμο, μπαίνει ωραία, αλλά όπως προαναφέρω τα μαμά λάστιχα δεν σε κάνουν να τα εμπιστευτείς πλήρως ώστε να γύρεις αρκετά ή με "πολλά". Πάντως στην στροφή είναι στιβαρό, καταλαβαίνεις πως τα 187 κιλά του πατάνε πολύ καλά στο έδαφος χωρίς όμως να σου φαίνεται βαρύ ως scooter. Σίγουρα οι μεγάλοι τροχοί, 16 ιντσών, κάνουνε την διαφορά στο κράτημα και στην συνολική πορεία της όμορφης αυτής μηχανής. Οι αναρτήσεις του είναι καλές, σκληρές ώστε να κρατάει και να μην είναι βάρκα, αλλά δεν σπάει και ο κ*λος σου άν πέσεις σε καμία γερή λακκούβα. 

  Τα πλαστικά του είναι καλής ποιότητας, σωστά συναρμολογημένα, χωρίς κανένα τριγμό αν και έχω μετρήσει 2-3 πολύ γερές λακκούβες. Η πέρλα στο άσπρο για μένα είναι όλα τα λεφτά! Σαν σχέδιο είναι πανέμορφο, κατά την δική μου βέβαια άποψη, οπότε μιλάμε υποκειμενικά. Η θέση του οδηγού είναι πολύ ξεκούραστη, άνετη και μεγάλη. Επίσης και για τον συνεπιβάτη είναι καναπές! Με μία πλατούλα για να μην "φοβάται" η κοπελιά είναι τούμπανο! Κάτω από την σέλα χωράει ένα fullface κράνος και κανα μπιχλιμπίδι, Το ντουλαπάκι στο τιμόνι χωράει κανα κινητό. Τα φώτα του μου έχουν κάνει πολύ καλή εντύπωση! Πολύ καλά και τα πορείας αλλά και η μεγάλη σκάλα. Το φλάς κάνει τικα τακα τικα τα με τέτοια δύναμη που ακόμα και στην εθνική με πολύ αέρα δεν μπορείς να μην το ακούσεις και να το ξεχάσεις αναμμένο! 

   Τα σέρβις του καθώς και το πρόγραμμα συντήρησης είναι απλό και σχετικά οικονομικό.

  Γενικά το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δείξει ένα πολύ καλό πρόσωπο χωρίς προβλήματα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το σύνολο του. Εάν πώ να πάρω μηχανή καποια στιγμή θα το σκεφτώ πάααρα πολύ για να το δώσω! Όποιος σκέφτεται για σκούτερ πιστεύω πως είναι μια πάρα πολύ  καλή και τίμια λύση! Αυτά από μένα, εάν κάποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες, εδώ είμαι.. 

12419010_1194367120574839_71058694714480

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tiger & Ninja HJC RPHA-10+ Waiting 4 it...

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος και πολύ κατατοπιστικό το review!! Το μηχανάκι είναι όμορφο, έχει πολύ καλή τιμή και παρατηρώ πολλά στο δρόμο τώρα τελευταία. Είναι καλή επιλογή και μακάρι να το έβγαζαν και με ABS (στο GTS βάζουν, σε αυτό γιατί όχι?). Γράφε κατά διαστήματα για ότι νεότερο του κάνεις ή ό,τι  έχεις να προσθέσεις. Θα ενδιαφέρει αρκετούς πιστεύω.

Καλούς δρόμους! :_thumbsup:

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Να συμπληρωσω πως στο ντουλαπακι του τιμονιου υπαρχει πριζα. Μπορεις ετσι να τοποθετησεις φορτιστη gps,  η και κινητου. Επισης καταπληκτικα αποδιδει το fairing. Εχει παρα πολυ καλη ανεμοκαλυψη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω πατησει αισιως τις 6000 χλμ. Εγινε το 2ο σερβις στο οποιο αλλαχτηκαν τα λαδια, το φιλτρο αερα, οι βαλβολινες, μπουζι και τακακια πισω. Το μηχανακι ειναι πορωση! Απο τριγμους ειχα μονο στην ζελατινα. Δοκιμασα να μονωσω με ταινια διπλης, αλλα το αποτελεσμα ηταν προσωρινο. Εριξα τεφλον και ησυχασε το κεφαλι μ. Δεν ακουγεται τιποτα. Επισης μεσα στην εγγυηση αλλαξα εναν διακοπτη φωτων γιατι μετα απο πλυσιμο με πιεστικο προφανως πηρε νερο και ειχε κολλησει μονιμα αναμμενη η μεγαλη σκαλα. Κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι σουπερ. Δεν καιει τιποτα κυριολεκτικα, παει πολυ καλα. 350αρια beverly τα κοντραρει στα ισα. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν καιει τιποτα κυριολεκτικα. 

Με αερα το κινεις δηλαδη? Ή ουτε με αερα.
Με κενο? :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Έχω το προηγούμενο, και είναι μια χαρά μέχρι στιγμής. 18000 χιλιόμετρα, δεν έχει κάνει κιχ, δεν καίει λάδια, βγάλαμε και το οδοιπορικό 1821 , 1000 χιλιόμετρα δικάβαλος με σαμάρια.

 

ΑΥτο με την ζελατίνα το κάνει και εμένα, ειδικά στα φρεναρίσματα. Μοναδικό παράπονο μέχρι στιγμής.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Με αερα το κινεις δηλαδη? Ή ουτε με αερα.
Με κενο? :laugh:

κοπανιστο. :p Μπορω να πω πως και απο το sh λιγοτερα ρουφαει. 

Έχω το προηγούμενο, και είναι μια χαρά μέχρι στιγμής. 18000 χιλιόμετρα, δεν έχει κάνει κιχ, δεν καίει λάδια, βγάλαμε και το οδοιπορικό 1821 , 1000 χιλιόμετρα δικάβαλος με σαμάρια.

 

ΑΥτο με την ζελατίνα το κάνει και εμένα, ειδικά στα φρεναρίσματα. Μοναδικό παράπονο μέχρι στιγμής.

Εγω εριξα σπρει τεφλον στο εσωτερικο μερος της ζελατινας χωρις να ξεκουμπωσω κατι. Ειναι σπαστικος ο θορυβος του. Προς το παρον εδω και κανα μηνα τργμους δεν εχω. Σε καθε πλυσιμο ριχνω και απο λιγο! Και μενα καθε 1000 που τους το παω για τσεκ μου παν πως δεν καιει σταγονα. Ταξιδι κανει ανετα. Προγραμματιζω διαφορα για το καλοκαιρι μαζι του. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ορισμένα στο πίσω μέρος της σέλας γράφουν "SANYANG" ενώ κάποια άλλα "SYM". Έχουν διαφορά στην ποιότητα; Το δικό σου τι γράφει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Ορισμένα στο πίσω μέρος της σέλας γράφουν "SANYANG" ενώ κάποια άλλα "SYM". Έχουν διαφορά στην ποιότητα; Το δικό σου τι γράφει;

και μενα sanyang εγραφε. Οχι καμια διαφορα δεν εχουν. Το SYM ειναι η συντομογραφια του SanYang Motors (sym). Απλα επειδη δεν μου αρεσε το σβησα με ασετον απο την σελα και εβαλα το εμβλημα της sym. Αλλιως καμια απολυτως διαφορα δεν εχουν ποιοτικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος ΗΟNDA NC 750X (750cc) SHOEI NXR Αλλος (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Είχα με τον προηγούμενο κινητήρα,σκυλί μηχανάκι και φούλ αξιόπιστο.Καλούς δρόμους φίλε μου να έχεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Έχω το citycom 2009 μοντέλο με το παλιό μοτέρ με τα 24 άλογα. Έχω 36000 χλμ πάνω και πάει ακόμα μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε ήταν ηλεκτρικό και πολύ σοβαρό. Εμένα δεν έχει συνδυασμένη πέδηση αλλά είναι το τελευταίο που με νοιάζει. Λοιπά προβλήματα: τα γνωστά. Κάτι ρουλεμάν τροχού κτλ τα οποία απλά ήρθαν στο τέλος τους.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ήμουν μια ανάσα από το να το αγοράσω τώρα, τελικά όμως επέλεξα το Inazuma, που έχει ακριβώς την ίδια τιμή, γιατί αποφάσισα ότι δεν το πολυέχω με τα σκούτερ...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH (150cc) HJC RPHA 70 KTM SUPER ADVENTURE (1290cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγ'ω είχα το καινούργιο με τον F4 κινητήρα . Από μοτέρ το μηχανάκι έσκιζε ,από τα πιο δυνατά της κατηγορίας του . Από ποιότητα όμως κλάφτα Χαράλαμπε .Πλαστικά ,διακόπτες κτλπ πραγματικά κινέζικα !!Από κάποια φάση και μετά έτριζε το φέρινγκ του πάρα πολυ. Εγώ έδωσα το SH 150 μου μετά απο 140.000 χλμ και το πήρα καινούργιο το SYM και το έδωσα έχοντας κάνει 12800 χιλιόμετρα ,πρόβλημα δεν είχα κανένα και το μηχανάκι έφαγε σκίσιμο πολύ,ακόμα και μοτοβόλτα το πήγα παρέα με μηχανές και ακολουθούσε άνετα . Τελικά το έδωσα επειδή δεν με βόλεψε και άλλαξαν οι ανάγκες (ξανά) .Τελικά επέστρεψα στην σίγουρη λύση και πήρα ένα SH 150 ίδιο με αυτό που είχα . Δεν συγκρίνεται παιδιά . Το κορυφαίο όλων !

Καλές βόλτες με τον ΣΥΜάρω .Και να θυμάσαι, έχεις και γαμώ τα φρένα ! Πραγματικά μου είχαν κάνει φοβερή εντύπωση !

Τροποποιήθηκε από τον xampos
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγ'ω είχα το καινούργιο με τον F4 κινητήρα . Από μοτέρ το μηχανάκι έσκιζε ,από τα πιο δυνατά της κατηγορίας του . Από ποιότητα όμως κλάφτα Χαράλαμπε .Πλαστικά ,διακόπτες κτλπ πραγματικά κινέζικα !!Από κάποια φάση και μετά έτριζε το φέρινγκ του πάρα πολυ. Εγώ έδωσα το SH 150 μου μετά απο 140.000 χλμ και το πήρα καινούργιο το SYM και το έδωσα έχοντας κάνει 12800 χιλιόμετρα ,πρόβλημα δεν είχα κανένα και το μηχανάκι έφαγε σκίσιμο πολύ,ακόμα και μοτοβόλτα το πήγα παρέα με μηχανές και ακολουθούσε άνετα . Τελικά το έδωσα επειδή δεν με βόλεψε και άλλαξαν οι ανάγκες (ξανά) .Τελικά επέστρεψα στην σίγουρη λύση και πήρα ένα SH 150 ίδιο με αυτό που είχα . Δεν συγκρίνεται παιδιά . Το κορυφαίο όλων !

Καλές βόλτες με τον ΣΥΜάρω .Και να θυμάσαι, έχεις και γαμώ τα φρένα ! Πραγματικά μου είχαν κάνει φοβερή εντύπωση !

Οντως εχει φοβερα φρενα. Η πισω αναρτηση σου φανηκε καπως σκληρη; Γενικα τα σκουτερ νομιζω εχουν σκληρες αναρτησεις!!

Έχω το citycom 2009 μοντέλο με το παλιό μοτέρ με τα 24 άλογα. Έχω 36000 χλμ πάνω και πάει ακόμα μια χαρά. Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε ήταν ηλεκτρικό και πολύ σοβαρό. Εμένα δεν έχει συνδυασμένη πέδηση αλλά είναι το τελευταίο που με νοιάζει. Λοιπά προβλήματα: τα γνωστά. Κάτι ρουλεμάν τροχού κτλ τα οποία απλά ήρθαν στο τέλος τους.

Προσπαθω να το παρκαρω σε σκια οσο μπορω να μην το καιει ο ηλιος. Το πλακωνω και στην σιλικονη για να γυαλιζει και για προστασια. Τι προβλημα σου βγαλε;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Οντως εχει φοβερα φρενα. Η πισω αναρτηση σου φανηκε καπως σκληρη; Γενικα τα σκουτερ νομιζω εχουν σκληρες αναρτησεις!!

Προσπαθω να το παρκαρω σε σκια οσο μπορω να μην το καιει ο ηλιος. Το πλακωνω και στην σιλικονη για να γυαλιζει και για προστασια. Τι προβλημα σου βγαλε;

Βραχυκύκλωνε το μπουτόν της μίζας και τα ρελε του κτλ (δεν ξέρω τι άλλο ακριβώς) βρίσκονται κάτω από το δεξί καπάκι της σέλας. Αποτέλεσμα ήταν να υπερθερμανθεί και να μου κάψει το πλαστικό. Το είδα να βγάζει καπνούς να φανταστείς και το πρόλαβα πριν μου κάψει το μηχανάκι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Βραχυκύκλωνε το μπουτόν της μίζας και τα ρελε του κτλ (δεν ξέρω τι άλλο ακριβώς) βρίσκονται κάτω από το δεξί καπάκι της σέλας. Αποτέλεσμα ήταν να υπερθερμανθεί και να μου κάψει το πλαστικό. Το είδα να βγάζει καπνούς να φανταστείς και το πρόλαβα πριν μου κάψει το μηχανάκι.

Εχει ακουστει καυι τετοιο γενικα η ετυχε σε σενα; Ειχες καλυψη εγγυησης;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Εχει ακουστει καυι τετοιο γενικα η ετυχε σε σενα; Ειχες καλυψη εγγυησης;

Δεν έχει ακουστεί και δεν είχε εγγύηση γιατί έγινε 6 χρόνια μετά την αγορά. 

Τα συμπτώματα είναι ότι αν έχεις ανοιχτό το διακόπτη των φώτων στη μεσαία σκάλα (με σβηστό το μηχανάκι) και ανοίξεις το διακόπτη και τα φώτα της μεσαίας σκάλας δεν ανάψουν, τότε πρέπει να ψαχτείς.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Πατήσαμε αισίως τις 20.000χλμ με το τίμιο εργαλείο. Ειμαι απολυτα ευχαριστημένος με το μηχανάκι. Πλέον το χω συνηθίσει τόσο που μου φαίνεται παπί. Προβλήματα δεν μου χει βγάλει. Μόνο μια λάμπα μου κάψε και έπρεπε να λύσω όλο το μούτρο του για να την αλλάξω. Όλα τα σέρβις γίνονται στην αντιπροσωπεία λόγω εγγύησης αλλά και λόγω του ότι εκτιμώ τον μάστορα. Το μόνο μου παράπονο είναι τα σέρβις του. Είναι λίγο τσιμπημενα. Για το μεγάλο σέρβις στις 16.000 εδωσα 250ε. Από δύναμη πλέον καλώς ή κακώς το χω συνηθίσει οπότε δεν μου φαίνεται βολίδα, αλλά πάει αξιοπρεπώς. Εχω κάνει 3 μεγάλα ταξιδάκια του τύπου 500-600 χλμ. Για τα κυβικά του σίγουρα ανταποκρίθηκε αντρίκια. Και στην ουσία δεν έκαψε τίποτα.  Θεωρώ πως είναι μηχανάκι που χαρακτηρίζεται value for money. Αν το δώσω κάποια στιγμή θα ξανασκεφτώ την sym.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

καλοταξιδο και παντα ορθιος. με τη συμ εχω κακη εμπειρια ειχα παρει το 2011 το hd2 κουτα και ενω το προσεχα παρα πολυ σερβις κτλ μου εβγαλε την παναγια με τα προβληματα και ετσι το εδωσα το 2013 και απο τοτε εχω αλλαξει δυο μηχανες. απο τη μια λεω ευχαριστω που με εβγαλε θεματα και με εκανε να μισησω τα σκουτερ γενικως και να στραφω στις πραγματικες μοτοσυκλετες. και τοτε καταλαβα γιατι μηχανοβιοι σα δευτερο εχουν cbr125 κτλ, αν μαθεις συμπλεκτη δε το αλλαζεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 6/5/2017 at 11:21 ΠΜ, το μέλος some1 έγραψε:

καλοταξιδο και παντα ορθιος. με τη συμ εχω κακη εμπειρια ειχα παρει το 2011 το hd2 κουτα και ενω το προσεχα παρα πολυ σερβις κτλ μου εβγαλε την παναγια με τα προβληματα και ετσι το εδωσα το 2013 και απο τοτε εχω αλλαξει δυο μηχανες. απο τη μια λεω ευχαριστω που με εβγαλε θεματα και με εκανε να μισησω τα σκουτερ γενικως και να στραφω στις πραγματικες μοτοσυκλετες. και τοτε καταλαβα γιατι μηχανοβιοι σα δευτερο εχουν cbr125 κτλ, αν μαθεις συμπλεκτη δε το αλλαζεις.

Και γω θελω μηχανη μετα το σκουτερ αλλα ειναι θεμα χρηστικοτητας και καλυψης αναγκων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος beter_1993 έγραψε:

Και γω θελω μηχανη μετα το σκουτερ αλλα ειναι θεμα χρηστικοτητας και καλυψης αναγκων

με το καλο φιλε μου, τελειως διαφορετικη η νοοτροπια της μοτοσυκλετας και δε την αλλαζω πλεον.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha tdm (850cc) τραγιάσκα

Δημοσιεύτηκε

Την 30/4/2016 at 0:55 ΜΜ, το μέλος beter_1993 έγραψε:

Οντως εχει φοβερα φρενα. Η πισω αναρτηση σου φανηκε καπως σκληρη; Γενικα τα σκουτερ νομιζω εχουν σκληρες αναρτησεις!!

Προσπαθω να το παρκαρω σε σκια οσο μπορω να μην το καιει ο ηλιος. Το πλακωνω και στην σιλικονη για να γυαλιζει και για προστασια. Τι προβλημα σου βγαλε;

maxsym 600 αποψη ή καποιος που εχει; ψαχνομαι για να το πάρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος Σαραντος έγραψε:

maxsym 600 αποψη ή καποιος που εχει; ψαχνομαι για να το πάρω

Καλησπέρα! Έχω το maxsym 600. To citycom το εδωσα. Με το maxsym εχω κάνει 15.000χλμ. Τα περισσότερα μέσα στην πόλη. Είναι σκούτερ το οποίο κυκλοφορεί με άνεση στην Αθήνα, αλλα το ευχαριστιεσαι σε ταξιδι. Παρα τον ογκο του, δεν με δυσκολεύει στις μανούβρες. Σίγουρα δεν ειναι σαν το 300αρι που είχα, αλλά δεν κολλάς εύκολα. Το βάρος του είναι αισθητό μόνο αν θες να το τσουλησεις ή σε πολυ μεγάλες μανούβρες με δεύτερο άτομο. Έχει παρα πολύ άνετη θέση οδήγησης, πολύ καλή ανεμοκαλυψη. Απο κατανάλωση υπολόγισε 5-6 λίτρα στην Αθήνα, 4.5-5 σε ταξίδι. Απο γκάζι για το βάρος του παει καλά. Δεν σκαβει την ασφαλτο αλλα εχει νεύρο και είναι πρόθυμο και σε μεγαλες ταχύτητες. Από κράτημα τα παει αρκετα καλά. Οι αναρτήσεις είναι σκληρές. Το μοτέρ είναι πολυ τίμιο, πονάνε στην τρόμπα βενζίνης. Αν δεν βαζεις καλη βενζίνη η αν κυκλοφορεις συνέχεια με Ρεζέρβα, ετοιμασε 200ευρουλακια για αλλαγή. Τα σέρβις ειναι καθε 6000χλμ. Το μεγάλο καθε 18.000 και στην sym κοστίζει γυρω στα 250ε. Εχει μεγαλους χωρους κατω απο την σέλα, μπαινουν 2 full face κρανη. Τα φρενα του ειναι πολυ καλά, το abs με εχει σωσει αρκετες φορες. Η ζελατίνα ειναι ρυθμιζόμενη, κανει καλή δουλειά. Γενικα ειναι ωραίο σκούτερ, πολυ τίμιο για τα λεφτά του. Οτιδήποτε άλλο θες ρωτά με :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha tdm (850cc) τραγιάσκα

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ αδερφε για την ενημέρωσή σου. Αρα οπως τα εχω διαβασει σε mototriti κτλ. Ο ιμαντας τι κοστιζει; Μπαταριες ηλεκτρολογικα μιζες τετοια ολα κομπλε; Ή κολλανε και κανουμε προσπαθεια για να το βαλουμε μπροστα....Κιαν ξερεις κανα συνεργειο σωστό απο κέντρο κ προς Κηφισιά. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 ώρες, το μέλος Σαραντος έγραψε:

Ευχαριστώ αδερφε για την ενημέρωσή σου. Αρα οπως τα εχω διαβασει σε mototriti κτλ. Ο ιμαντας τι κοστιζει; Μπαταριες ηλεκτρολογικα μιζες τετοια ολα κομπλε; Ή κολλανε και κανουμε προσπαθεια για να το βαλουμε μπροστα....Κιαν ξερεις κανα συνεργειο σωστό απο κέντρο κ προς Κηφισιά. 

Στο Μοτοτριτη το λενε λιγο πιο οικονομικό από οσο ειναι στην πραγματικότητα. Ο ιμάντας εχει γύρω στα 150. Δεν έχει προβλήματα. Μπαταρία αλλαξα πριν ενα μήνα, την προηγούμενη την φορούσε απο το 2014. Με τα Ηλεκτρολογικά του ειναι αστέρι. Γενικά είναι ωραίο σκούτερ. Το μονο μείον του είναι οι σκληρές αναρτήσεις. Ρυθμίζονται σε σκληροτητα. Γενικά είναι σκύλος. Πολλες φορές σκεφτομαι να το δώσω για να παρω μοτοσυκλέτα, αλλα ξερω πως θα μου λείψει η ανεση του. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα