Cycloholic

Κατανάλωση μοτοσυκλέτας VS αυτοκινήτου

99 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία χρόνια τώρα! Πώς γίνεται τα αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από ό,τι οι μοτοσυκλέτες; Πώς γίνεται ένα μοτοσακό πχ 250 κυβικά να καίει 4-5 λίτρα και ένα αμάξι 1.400 ξέρω εγώ να καίει 3??? Πέρα από το στροφάρισμα που συνήθως η μοτοσυκλέτα θα δουλέψει πιο ψηλά τί άλλες διαφορές υπάρχουν;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τόσο χαμηλές καταναλώσεις πετυχαίνουν πιο εύκολα τα πετρέλαια. Επίσης, οι κινητήρες των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούν τεχνικές downsizing, η πιο δημοφιλής είναι η υπερπλήρωση. Άρα, από έναν μικρότερο κινητήρα παίρνεις περισσότερη ισχύ. Με την υπερπλήρωση επίσης εκμεταλλευόμαστε και την ενέργεια των καυσαερίων, που διαφορετικά θα έμενε ανεκμετάλλευτη με τη μορφή θερμότητας. Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω και το στήσιμο των κινητήρων. Το στήσιμο μπορεί να είναι για οικονομία, για επιδόσεις, για χαμηλό βάρος, χαμηλούς ρύπους και άλλα χίλια δυο. Των μηχανών συνήθως είναι στημένα για επιδόσεις, οπότε καίει παραπάνω, ουρλιάζει παραπάνω, τραντάζει παραπάνω... Των οικονομικών αυτοκινήτων είναι πιο λάιτ, έχουν λιγότερο νεύρο και πετυχαίνουν ομαλότερη λειτουργία και χαμηλές καταναλώσεις. 

Το θέμα προφανώς δεν το εξάντλησα, μια γρήγορη απάντηση μετά από μια γρήγορη σκέψη. Ενδέχεται να προκύψουν διαφωνίες, τσακωμοί, καυγάδες, σκοτωμοί, μαχαιρώματα κλπ. :tooth: Έχει ψωμί πάντως το θέμα... :thumbsup1:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία χρόνια τώρα! Πώς γίνεται τα αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από ό,τι οι μοτοσυκλέτες; Πώς γίνεται ένα μοτοσακό πχ 250 κυβικά να καίει 4-5 λίτρα και ένα αμάξι 1.400 ξέρω εγώ να καίει 3??? Πέρα από το στροφάρισμα που συνήθως η μοτοσυκλέτα θα δουλέψει πιο ψηλά τί άλλες διαφορές υπάρχουν;

Το ερώτημά σου, ξεκινάει με λανθασμένη υπόθεση. Συνεπώς ότι ''συμπέρασμα'' και να βγάλεις, από την στιγμή που ξεκινάς με λανθασμένη υπόθεση, σε παραλογισμό θα καταλήξεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία χρόνια τώρα! Πώς γίνεται τα αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από ό,τι οι μοτοσυκλέτες; Πώς γίνεται ένα μοτοσακό πχ 250 κυβικά να καίει 4-5 λίτρα και ένα αμάξι 1.400 ξέρω εγώ να καίει 3??? Πέρα από το στροφάρισμα που συνήθως η μοτοσυκλέτα θα δουλέψει πιο ψηλά τί άλλες διαφορές υπάρχουν;

Βενζίνη 1.400 δεν καίει 3 παρά μόνο στιγμιαία με 5η και 2.000 στροφές γλείφοντας το γκάζι :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Ένα παράδειγμα έδωσα. Έστω ότι το αμάξι είναι 1000 κυβικά ρε παιδί μου, σέρνει κοντά έναν τόνο αλλά καιει λιγότερα από ένα 400-500άρι των 200 κιλών βαριά βαριά. Τώρα καλύτερα;!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία χρόνια τώρα! Πώς γίνεται τα αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από ό,τι οι μοτοσυκλέτες; Πώς γίνεται ένα μοτοσακό πχ 250 κυβικά να καίει 4-5 λίτρα και ένα αμάξι 1.400 ξέρω εγώ να καίει 3??? Πέρα από το στροφάρισμα που συνήθως η μοτοσυκλέτα θα δουλέψει πιο ψηλά τί άλλες διαφορές υπάρχουν;

μια διαφορα ειναι οτι οι μετρηση των μοτοσυκλετων ειναι σχεδον αληθινη! θελω να πω οτι αν ενα μηχανακι λεει οτι καει 4λιτρα οταν το αγορασεις πανω κατω τοσο θα σου καιει σε κανονικες συνθηκες. τα αυτοκινητα τωρα την μετρηση την κανουνε σε κλειστη πιστα οπου το αποτελεσμα εχει μεγαλη αποκλιση απο την πραγματικη καταναλωση,λογου του οτι στην πιστα το γκαζι παραμενει απολυτα σταθερα απο επαγγελματιες οδηγους του ειδος τους χωρις ανηφοριτσες η λιγο κατηφορα οπως ειναι η πραγματικη οδηγηση εκτος πολης! για εντος πολης περνουνε εναν μεσο ορο το πως ειναι η πολη τον δεκαπενταυγουστο και ολα τα φαναρια πρασινα:biggrin:! αστειευομαι εδω! για το εντος πολης στο μετρημα εχει μεγαλη σημασια ο χρονος οδηγησης και τα χιλιομετρα,πραγμα που ποτε δεν αναφερετε στις καταναλωσεις,απλως δινουν το τελικο αποτελεσμα! και για ποιο λογο εχει σημασια αυτο τωρα, γιατι αν παρεις ας πουμε το αυτοκινητο σου και πας 5 λεπτα μεχρι το σουπερ μαρκετ θα δεις οτι μεση καταναλωση μπορει να σε βγαλει και 11λιτρα απο ενα 1400! και για ποιο λογο?γιατι αν βαλετε στο αυτοκινητο σας και δειτε την στιγμιαια καταναλωση οταν ξεκινατε στο φαναρι θα δειτε κατι νουμερα 99.9λιτρα:biggrin:(ναι ειναι αληθεια δοκιμαστε το) οποτε αυτα τα υψηλα νουμερα καταναλωσης αν διαιρεθουνε με λιγα χιλιομετρα η μεση καταναλωση θα βγει υψηλη!αν κανετε περισσοτερα χιλιομετρα εντος πολης θα δειτε οτι σιγα σιγα θα πεφτει η μεση καταναλωση γιατι η διαιρεση θα γινετε με περισσοτερα χιλιομετρα! παραδειγμα 2 ιδια αυτοκινητα που ο ενας κανει 5 χιλιομετρα εντος πολης και ο αλλος κανει 10 χιλιομετρα  αυτος που κανει 5 χιλιομετρα θα εχει αρκετα υψηλοτερη μεση καταναλωση απο τον αλλον που κανει 10! γι αυτο ειναι σημαντικο να αναφερετε ο χρονος και τα χιλιομετρα που εβγαλε το εργοστασιο την μεση καταναλωση αλλα δεν το κανουνε! τωρα εχει σχεση και αυτο που ειπες με το στροφαρισμα και καποιοι ειναι λογικο να πουνε οτι και στα μηχανακια το ιδιο μπορει να ισχύει αλλα εχει δεν μπορεις να βγεις με μεγαλη αποκλιση γιατι ειναι μικροτερα τα cc και αρα μικροτερος ο λογος cc καταναλωσης:sweatdrop:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω για δύο βασικούς λόγους, είναι καθαρά θέμα κατασκευαστών,

α) επειδή οι περισσότεροι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι πιο αργόστροφοι σε σχέση με των μοτοσικλετών,

β) οι κινητήρες των αυτοκινήτων χρησιμοπούν επιπλέον βοηθήματα για να μειώσουν την κατανάλωση θυσιάζοντας την απόδοση.

 

Στα αυτοκίνητα το ζητούμενο είναι η χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, (αυτό πουλάει σήμερα),

ενώ στις μοτοσικλέτες το ζητούμενο είναι οι επιδόσεις, όταν πχ. μία σημερινή μοτοσικλέτα 1000 κ.ε. αποδίδει 160 ίππους

δεν υπάρχει περίπτωση να έχει την ίδια κατανάλωση με ένα αντίστοιχο σημερινό αυτοκίνητο 1600 κ.ε..

 

Παρόμοια σύγκριση είχα κάνει πριν μερικά χρόνια με τα οχήματά μου, (δίκυκλο 300 κ.ε. και αυτοκίνητο 1300 κ.ε.) καινούρια και τα δύο με ψεκασμό (μοντέλα 2010),

στο αυτοκίνητο είχα 1,9 λίτρα παραπάνω κατανάλωση σε σχέση το δίκυκλο,

επειδή όμως το δίκυκλο έχει πιο τακτικά διαστήματα συντήρησης και πιο σύντομο χρόνο ζωής σε ελαστικά, τακάκια, λάδια κτλ.

όλο το κέρδος από τη διαφορά κατανάλωσης πήγαινε περίπατο,

το αυτοκίνητο τελικά κόστιζε τα ίδια χρήματα χρήσης με το δίκυκλο μακροπρόθεσμα.

 

Στα ίδια κ.ε. οχήματα, ίδια χρονολογιά κτλ.  δεν τα συγκρίνω καν,

το αυτοκίνητο είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση αλλά και σε συντήρηση.

 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

 

β) οι κινητήρες των αυτοκινήτων χρησιμοπούν επιπλέον βοηθήματα για να μειώσουν την κατανάλωση θυσιάζοντας την απόδοση.

 

 

Αυτό το β αν μπορεί κάποιος να μας το αναλύσει λίγο!! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτό το β αν μπορεί κάποιος να μας το αναλύσει λίγο!! 

Π.χ. το αυτοκίνητο που είχα σε χαμηλές στροφές δούλευε με 12 βαλβίδες για χαμηλή κατανάλωση (i-vtec), ενώ πάνω από 3000 στροφές με 16 βαλβίδες.

 

Τροποποιήθηκε από τον polikos arkoudos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Για να μη πουμε για τα υβριδικα και κλαψουμε, ουτε για το υγραέριο.. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

"Μπορείς να δώσεις μέχρι 20 πόντους την ημέρα. Δεν μπορείς να δώσεις άλλους για σήμερα."

Μέχρι και το φόρουμ ξέρει για τους 20 πόντους μου!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Με την υπερπλήρωση επίσης εκμεταλλευόμαστε και την ενέργεια των καυσαερίων, που διαφορετικά θα έμενε ανεκμετάλλευτη με τη μορφή θερμότητας. 

Την κινητικη ενεργεια εκμεταλευομαστε.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

οφ τοπικ

παντως γενικα δεν νομιζω οτι οταν καποιος παιρνει μηχανη σκεφτεται οτι θα κανει οικονομια σε καυσιμο γιατι γενικα η μηχανη ειναι μεγαλυτερο εξοδο απο το αμαξι.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου έχει δημιουργηθεί η εξής απορία χρόνια τώρα! Πώς γίνεται τα αυτοκίνητα να έχουν χαμηλότερη κατανάλωση από ό,τι οι μοτοσυκλέτες; Πώς γίνεται ένα μοτοσακό πχ 250 κυβικά να καίει 4-5 λίτρα και ένα αμάξι 1.400 ξέρω εγώ να καίει 3??? Πέρα από το στροφάρισμα που συνήθως η μοτοσυκλέτα θα δουλέψει πιο ψηλά τί άλλες διαφορές υπάρχουν;

 

Αυτοκίνητο 1400cc με μέση κατανάλωση 3lt/100km γίνεται μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Να έχεις πχ φρέσκο TSi, να βγεις στην Αθηνών-Κορίνθου, να κάνεις καμιά 30αριά km με οικονομική οδήγηση, να γίνει χριστουγεννιάτικος ο πίνακας οργάνων, να το φορτώσεις στην οδική και να κάνεις τα υπόλοιπα 70km πάνω στο φορτηγό :sopase:

 

Τέτοιες καταναλώσεις (όχι στα 3lt/100km, παραπάνω) μόνο σε segment B με diesel μοτέρ!

Ας πάμε σε βενζίνη, ένα νορμάλ 1.4Τ αυτοκίνητο, με κάπου στους 140 ίππους και ένα νορμάλ, κομμένο σε ιπποδύναμη, μεσαίο i4 μηχανάκι (ας πούμε bandit 650)

Το αυτοκίνητο θα κάψει δραματικά περισσότερα, παντού και πάντα.

Τα 140 άλογα πάντα θα απαιτούν περισσότερο καύσιμο, δε γίνεται να θες 140 ίππους και να έχεις σανό για 60. Ή κάποια θα μείνουν νηστικά ή δε θα κάνεις τη δουλειά που θέλεις. Και επειδή το σανό μοιράζεται ισόποσα στα άλογα, μάλλον δε θα κάνεις τη δουλειά σου σωστά!

Όπως και να έχει, το bandit θα είναι δραματικά ταχύτερο παντού, οικονομικότερο σε καύσιμα και σε κάποια θέματα συντήρησης θα είναι ακριβότερο (πχ ελαστικά, τακάκια) αλλά συνολικά (αγορά και συντήρηση) θα είναι οικονομικότερο.

 

Το μεγάλο όφελος στο δίκυκλο, είναι το χρονικό, σε συνδυασμό με την πολύ μικρότερη άσκοπη μετακίνηση ή αναμονή.

Τι εννοώ?

Με το μηχανάκι θα κάνεις δραματικά λιγότερο χρόνο στις καθημερινές σου μετακινήσεις. Ακόμα κι αν οδηγείς πολύ αργά.

Κάτι η διήθηση, κάτι η απουσία μποτιλιαρίσματος στις μετακινήσεις, κάτι η ευελιξία, αθροιστικά έχουμε μεγάλες προς τεράστιες διαφορές.

Επιπλέον δε, αν υποθέσουμε πως η διαδρομή σπίτι εργασία είναι χοντρικά 15km, με τη μοτοσυκλέτα θα κάνουμε χοντρικά 16, ενώ με το αυτοκίνητο θα είναι αρκετά παραπάνω, τόσο γιατί πολλές φορές αναγκάζεσαι να κάνεις μεγαλύτερη διαδρομή για να κινηθείς σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, όσο και γιατί στη δουλειά πιθανότατα να κάνεις πολλά «γύρω γύρω» μέχρι να παρκάρεις. Να προσθέσω και τους χρόνους αναμονής στα φανάρια ή τα μποτιλιαρίσματα?

 

Εν τέλει. Βάλτε ένα bandit και ένα 1.4T σε άμεση σύγκριση.

Έναν πραγματικό κύκλο πόλης. Δε θα βάλουμε τον χρόνο που χρειάστηκαν. Αλλά απλά τα lt καυσίμου, από την εκκίνηση στον τερματισμό.

Ακόμα και τον καφέ του αναβάτη, στο τέλος της διαδρομής (λόγω άπλετου χρόνου αναμονής να φτάσει το αυτοκίνητο), να προσθέσουμε, το μηχανάκι θα κάψει λιγότερα.

 

Ομοίως και κατανάλωση σε ταξίδι.

Μια βόλτα με σταθερά 130km/h και μια διαδρομή με σταθερά 160+.

Και μετά ας κουβεντιάσουμε.....

 

Τέλος, τα υποθετικά νούμερα που εμφανίζονται στα προσπέκτους των αυτοκινήτων είναι και ψεύτικα και πολλές φορές η κατανάλωση σήμερα θα πληρωθεί ακριβά στο (άμεσο) μέλλον.

Τα νούμερα είναι ψεύτικα. Δείτε τι δήλωνε σε ρύπους και καταναλώσεις η VW στο dieselgate.

Επιπλέον, οι μετρήσεις καταναλώσεις γίνονται σε εργαστήριο (όχι στο δρόμο), υπολογίζοντας τις μετρήσεις με ελαστικά ειδικής χρήσης (μειωμένες τριβές), λάδια πολύ εξειδικευμένα (ελαχιστοποίηση των τριβών), ιδανικές θερμοκρασίες και υγρασία περιβάλλοντος, ηλεκτρόγκαζα που ελέγχονται από HY κοκ.

Επιπλέον, υπάρχουν συστήματα που ναι μεν βοηθούν στα προσπέκτους, αλλά στην πράξη θα κληθεί ο ιδιοκτήτης να πληρώσει καλά σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Πχ, σύστημα start stop. Που απαιτεί ειδική και ενισχυμένη μίζα και δυναμό αλλά και μπαταρία με μεγάλη χωρητικότητα και ρεύμα εκκίνησης.

Όταν λοιπόν, στην 4ετία, κληθεί ο ιδιοκτήτης να πληρώσει την σούπερ ουάου μπαταρία του ταπεινότατου C3, Punto, Polo σε τιμή 3πλάσια από την απλή, θα δει πως η οικονομία σε καύσιμο τόσο καιρό πήγε περίπατο σε ένα πρωινό. Και να μην πιάσουμε κόστος αντικατάστασης (ή έστω συντήρησης) μίζας ή δυναμό......

Στα δε πετρελαιοκίνητα, να μην αναφέρω κόστος αντικατάστασης αντλίας πετρελαίου ή φίλτρου dpf, γιατί τότε η οικονομία θα έχει πάει περίπατο, εδώ δίπλα, τον γύρο της υφηλίου......

 

 

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX-R1000 K8 (1000cc) Arai

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στα αυτοκίνητα το ζητούμενο είναι η χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, (αυτό πουλάει σήμερα),

ενώ στις μοτοσικλέτες το ζητούμενο είναι οι επιδόσεις, όταν πχ. μία σημερινή μοτοσικλέτα 1000 κ.ε. αποδίδει 160 ίππους

δεν υπάρχει περίπτωση να έχει την ίδια κατανάλωση με ένα αντίστοιχο σημερινό αυτοκίνητο 1600 κ.ε..

 

 

 

Κι όμως είμαι οικονομικότερος ΠΑΝΤΟΥ σε σχεση με τ αμαξια.Ο λόγος οι διπλές πεταλουδες ψεκασμού/αξιοποίηση καθε σταγονας καυσιμου σε συνδιασμό με τις χαμηλες στροφές που σου δινουν όμως km να κινηθεις με ανεση.Εχω μετρησει σε επαρχιακο με ταχυτητες αυστηρα 80-120km/h λόγω βροχης καταναλωση 3.5-3,8(4.2 καιει ξαδερφος μου με ιδιες ταχυτητες με fiesta 1.4 diesel).Πόλη δε παω πανω απο 5(μικτες συνθηκες πολης δηλαδη με λεωφορους μεσα).

Προσφατα Εθνικη με ταχυτητες 200-220 γυρω στα 8.5-9(δεν υπάρχει αμαξι που να πιασει με τετοιες ταχυτητες τετοια καταναλωση,χτυπανε 20αρια+ l/100km)

 

Τροποποιήθηκε από τον Xlitos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Κι όμως είμαι οικονομικότερος ΠΑΝΤΟΥ σε σχεση με τ αμαξια.Ο λόγος οι διπλές πεταλουδες ψεκασμού/αξιοποίηση καθε σταγονας καυσιμου σε συνδιασμό με τις χαμηλες στροφές που σου δινουν όμως km να κινηθεις με ανεση.Εχω μετρησει σε επαρχιακο με ταχυτητες αυστηρα 80-120km/h λόγω βροχης καταναλωση 3.5-3,8(4.2 καιει ξαδερφος μου με ιδιες ταχυτητες με fiesta 1.4 diesel).Πόλη δε παω πανω απο 5(μικτες συνθηκες πολης δηλαδη με λεωφορους μεσα).

Προσφατα Εθνικη με ταχυτητες 200-220 γυρω στα 8.5-9(δεν υπάρχει αμαξι που να πιασει με τετοιες ταχυτητες τετοια καταναλωση,χτυπανε 20αρια+ l/100km)

 

Υπάρχει αγαπητέ.

9.1/100 (η μεγαλύτερη κατανάλωση πούχω δει ποτέ σε ταξίδι)  με τις ίδιες ταχύτητες φορτωμένο φουλ μπαγκάζια, 4 άτομα και κλιματισμό επί 1.000 χλμ σερί και όχι 220 αλλά και 240+ σε σημεία απύθμενων ευθειών.

Επίσης συνήθης κίνηση με ταχύτητες  σβέλτες με πορεία σερί 140-170 με 6,5-6,8/100.

Στην πόλη κλάφτα Χαράλαμπε όμως με νορμάλ τα 12,1/100.

Κινητήρας 1.8 20V/T.

Μηχανάκι 300άρι σε ταξίδι 1.796 χλμ κατανάλωση μονοκάβαλο σε μικτές διαδρομές, ταχύτητες έως 145, 3,62 /100.

YAMAHA FAZER 600/2007  σύντροχου πούταν παρέα μου, 4,69/100 μονοκάβαλος επίσης και φορτωμένοι για βόλτα 5 ημερών.

Δεν έχω δυστυχώς τις καταναλώσεις του φρέσκου VSTROM 1.000 μιας και έφυγε λόγο δουλειάς στις 3 μέρες για πίσω.

Η σύγκριση πάντως δεν έχει κατά τη γνώμη μου νόημα γιατί άλλη η δουλειά του αμαξιού άλλη του μοτό άλλη η συντήρηση του ενός άλλη του άλλου και πολλά άλλα.

Υπάρχουν σήμερα πάντως μοτό με <<αυτοκινητάδικο>> κινητήρα (NC 750) που χτυπάνε τις καταναλώσεις αλύπητα χαμηλά.

Αν επεκταθούμε στο κόστος χρήσεως ειδικά για κάποιον που δεν τα φτιάχνει μόνος του τότε το κουτάκι νικάει κατά κράτος αλλά τι συζητάμε τώρα ? Για την αγάπη μας την τρέλα μας ? Τα γούστα πληρωνόντουσαν και θα πληρώνονται πάντα σύντροχοι.

Υ.Γ. Κόστος χρήσεως μόνο η συντήρηση γιατί τέλη 300άρια και ασφάλειες για το κουτί ας το αφήσουμε στην άκρη..κλάμα...έναντι των 22 για τέλη πχ του 300αριού αλλά σε 1.000-1.400 ...εκεί πάμε αλλού ξανά (για μοτό επιδόσεων).

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia shiver MV Agusta Turismo Velocce (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε κίνηση εντός πόλης το 1000ράκι  (VW UP) μου βγάζει 5 - 5,5 λτ/ 100 χλμ ενώ το Shiver 6 - 6,3 λτ/ 100χλμ. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως αν αναπτύξεις μια σταθερή ταχύτητα με το αυτοκίνητο με υψηλή σχέση, η κατανάλωση είναι ελάχιστη (πιστευω μεγάλο βάρος=μεγάλη αδράνεια=διατήρηση κινητικής κατάστασης). Ακόμα παρατήρησα πως αν αφεθεί το γκάζι με 4η ή 5η (αν πχ δεις από μακριά ένα φανάρι να είναι κόκκινο), η κατανάλωση πέφτει στο 0! Επίσης νομίζω πως έχουν πολύ λιγότερο "φρένο" κινητήρα και αυτό συνεισφέρει στην μείωση της κατανάλωσης...Επίσης έχει σημασία και η χρήση, καθώς με το κουτάκι δεν είναι δυνατή η διηθηση και οι απότομες μεταβολές κινητικής κατάστασης, ενώ με το μηχανάκι είναι...το ζητούμενο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για να μη πουμε για τα υβριδικα και κλαψουμε, ουτε για το υγραέριο.. 

Μην πούμε για το υγραέριο και κλάψουν αυτοί που πιστεύουν ότι το υγράεριο έχει μικρότερη κατανάλωση από τη βενζίνη δεν ξέρω :P 

Υπάρχει αγαπητέ.

9.1/100 (η μεγαλύτερη κατανάλωση πούχω δει ποτέ σε ταξίδι)  με τις ίδιες ταχύτητες φορτωμένο φουλ μπαγκάζια, 4 άτομα και κλιματισμό επί 1.000 χλμ σερί και όχι 220 αλλά και 240+ σε σημεία απύθμενων ευθειών.

9.1 με σταθερά 220; :blink:
Μάλλον 9.1 με σταθερά 130-140 και ανοίγματα μέχρι 220+ εννοείς. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Ανέλυσε το λίγο αυτό γιατί είμαι ένας από αυτούς!!:sorry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Ανέλυσε το λίγο αυτό γιατί είμαι ένας από αυτούς!!:sorry:

Μεγαλυτερη καταναλωση εχεις με αεριο. Απλα ειναι φθηνοτερο και συμφερει αν κανεις πολλα χλμ...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jetpack

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Απλά δεν παίζουν οι καταναλώσεις που λένε για τα αυτοκίνητα. Micra 1.2 του 14 μέσα στην πόλη 7.5/100 yay....

Τροποποιήθηκε από τον Sledgehammer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Σε κίνηση εντός πόλης το 1000ράκι  (VW UP) μου βγάζει 5 - 5,5 λτ/ 100 χλμ ενώ το Shiver 6 - 6,3 λτ/ 100χλμ. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως αν αναπτύξεις μια σταθερή ταχύτητα με το αυτοκίνητο με υψηλή σχέση, η κατανάλωση είναι ελάχιστη (πιστευω μεγάλο βάρος=μεγάλη αδράνεια=διατήρηση κινητικής κατάστασης). Ακόμα παρατήρησα πως αν αφεθεί το γκάζι με 4η ή 5η (αν πχ δεις από μακριά ένα φανάρι να είναι κόκκινο), η κατανάλωση πέφτει στο 0! Επίσης νομίζω πως έχουν πολύ λιγότερο "φρένο" κινητήρα και αυτό συνεισφέρει στην μείωση της κατανάλωσης...Επίσης έχει σημασία και η χρήση, καθώς με το κουτάκι δεν είναι δυνατή η διηθηση και οι απότομες μεταβολές κινητικής κατάστασης, ενώ με το μηχανάκι είναι...το ζητούμενο!

Από Διδυμότειχο μέχρι Πελοπόννησο δεν μπορείς να πας με τόσο συνέχεια και παντού, εννοείται όπου επιτρέπει ο δρόμος με τη μέγιστη που επιτρέπει ο δρόμος.

Τα <<πολλά>> στις ατελείωτες ευθείες της Εγνατίας και φυσικά σε κάτι Τέμπη με 50-60 όσο παίρνει.

Πιστεύω έδωσα να καταλάβετε τι εννοώ. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda c50c (49cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ρε παιδιά μου, συγκρίνετε ανόμοια πράγματα. Θα μιλήσω για εκτός πόλης γιατί εντός τα πράγματα είναι δύσκολα συγκρίσιμα. Άλλο πόλη 5 λεπτά για 200 μέτρα και άλλο πόλη 4 τα χαράματα καθημερινής. Επίσης καλό είναι να μιλάμε για βενζίνες, γιατί στα πετρέλαια έχεις αυτόματα ~30% μείωση στην κατανάλωση.

Πάμε λοιπόν: Οι κινητήρες για τα μηχανάκια είναι φτιαγμένοι για άλλη χρήση σε σχέση με τα αυτοκίνητα. 4κύλινδρο 1000αρι σπορ = 170 άλογα, 4κύλινδρο 1000αρι αυτοκίνητο 70 κι'άμα. Μπορείτε να καταλάβετε ότι εκ προοιμίου είναι φτιαγμένοι για διαφορετικά πράγματα. Η χόντα δεν θα μπορούσε να φτιάξει civic με μηχανή από fireblade πχ; Θα μπορούσε αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν τραγικό για καθημερινή χρήση.

Οι κινητήρες των αυτοκινήτων είναι καλιμπραρισμένοι για οικονομία, δηλαδή, πας με 130 στην εθνική και βλέπεις ότι κινείσαι στη ροπή του. Εκεί δηλαδη που η ειδική κατανάλωση είναι βέλτιστη, γι'αυτό και όταν πας ήρεμα χωρίς ξεσπάσματα βλέπεις 1400αρια να πετυχαίνουν ~6 λίτρα ανά 100. Στα μηχανάκια και ιδίως σε αυτά που είναι επιδόσεων, τέτοιοι προβληματισμοί είναι δευτερεύουσας σημασίας. Εκεί θα θυσιάσει λίγο τη ροπή στις μεσαίες χάριν 500 ακόμα αποδοτικών στροφών πριν τα κόκκινα. Το γεγονός βέβαια ότι πάει τον κώλο του :laugh: ακόμα και με σχετικά χαμηλές στροφές έχει να κάνει με το βάρος. Πχ, αυτοκίνητο σε κατάσταση πορείας 1500 κιλά, μηχανάκι μαζί με αναβάτη 300 άμα το τρώει το φαγητό του. Σε αναζήτηση ιπποδύναμης δεν θα κάτσει να σκεφτεί ο σχεδιαστής της σπορ μηχανής "κάτσε να βάλω γρανάζωμα/εκκεντροφόρους/χαρτογράφηση να καίει λίγο στα 130."

Όπως καταλαβαίνετε, διαφορετικές ανάγκες <=> διαφορετικές λύσεις.

Και για να δείτε άλλο παράδειγμα, δυνατό τρίλιτρο σεντάν πετρέλαιο, 8 λίτρα στα 100 σε πορεία εκτός πόλης, οκ, με μέση 160. Φορτηγό 40 τόνων μικτό, στη ίδια διαδρομή πόσο λέτε; Αναλογικά σκεπτόμενος θα πει κάποιος ουουου, καμμιά 50αριά... όχι, σε καλή κατάσταση και με επαγγελματία οδηγό, γύρω στα 30. Και μιλάμε για όχημα με 10 τετραγωνικά μέτρα φάτσα ε :laugh:

Η διαφορά; Ο κινητήρας της bmw (το σεντάν παραπάνω) από 3 λίτρα βγάζει 250 άλογα, του φορτηγού από 13 λίτρα βγάζει 450, και δουλεύει στις 1300 στροφές. :winking:

Ένα παράδειγμα για να δούμε ότι δεν υπάρχει καθολικά σωστή λύση από πλευράς σχεδιασμου.

Τροποποιήθηκε από τον exppii
Συντακτικό λάθος
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jetpack

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χοχο 

Τροποποιήθηκε από τον Sledgehammer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia shiver MV Agusta Turismo Velocce (800cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Από Διδυμότειχο μέχρι Πελοπόννησο δεν μπορείς να πας με τόσο συνέχεια και παντού, εννοείται όπου επιτρέπει ο δρόμος με τη μέγιστη που επιτρέπει ο δρόμος.

Τα <<πολλά>> στις ατελείωτες ευθείες της Εγνατίας και φυσικά σε κάτι Τέμπη με 50-60 όσο παίρνει.

Πιστεύω έδωσα να καταλάβετε τι εννοώ. 

Μάλλον απαντάς στον προηγούμενο που ρώτησε αν ήταν όλο το ταξίδι με 220...:thumbsup:

9.1 με σταθερά 220; :blink:
Μάλλον 9.1 με σταθερά 130-140 και ανοίγματα μέχρι 220+ εννοείς. 

Τροποποιήθηκε από τον chaoskiller
έβαλα και την παράθεση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα