innova 04

UPS μπαταρίες, ειναι κατάλληλες για μοτοσυκλέτα ?

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ενα ερώτημα που ειχα, και το ειχα ξεχάσει...

Αν οι διαστασεις ταιριάζουν στην θηκη της μπαταρίας μας, τότε μπορουμε να την αλλάξουμε -οταν ψοφήσει- με μια αντίστοιχη για UPS ?

UPS%20Batteries.jpg

 

Θα την φορτίζει σωστα η γεννήτρια μας ?

Αντεχουν στους κραδασμούς ?

Αντεχουν στις εντονες θερμοκρασιακες μεταβολές ?

Εχουν ικανό ρεύμα εκκίνησης ?

Για πειτε, οι γνωστες.

@Ste7ios

@hayabusas

@Smias

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν εχεις μανιβελα ισως να κανεις την δουλεια σου  αν ειναι αναγκη.. ( να οδηγησεις με φωτα νυχτα)

Αλλα αυτες  δεν εχουν αμπερ εκκινησης,οποτε μαλλον μιζα καπουτ

Κατσε βεβαια να απαντησουν και οι 3εις γνωστες που αναφερεις..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι δε κανει.

Εαν προσπαθησεις να βαλεις μπροστα θα τη λιωσεις(η τη μπαταρια η τους πολους)

Δε μπορει να δωσει τα απαραιτητα αμπερ για τη μιζα.

Δεν ειναι σχεδιασμενη για αυτη τη δουλεια.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ενα ερώτημα που ειχα, και το ειχα ξεχάσει...

Αν οι διαστασεις ταιριάζουν στην θηκη της μπαταρίας μας, τότε μπορουμε να την αλλάξουμε -οταν ψοφήσει- με μια αντίστοιχη για UPS ?

Θα την φορτίζει σωστα η γεννήτρια μας ? Ναι

Αντεχουν στους κραδασμούς ? Ναι

Αντεχουν στις εντονες θερμοκρασιακες μεταβολές ? Θαρρώ όπως όλες

Εχουν ικανό ρεύμα εκκίνησης ? Εδώ είναι τα δύσκολα... Οι μπαταρίες οχημάτων είναι σχεδιασμένες να δίνουν για μικρό χρονικό διάστημα μεγάλη ποσότητα έντασης (πχ μίζα), ενώ οι μπαταρίες UPS (deep cycle) παρότι μπορεί να έχουν ίδια Ah, δεν είναι ικανές να δώσουν την ενέργεια που χρειάζεται για να εκκινήσει ο κινητήρας. Είναι σχεδιασμένες να δίνουν ρεύμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά όχι υψηλά αμπέρ.Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο με μια πιο μεγάλη μπαταρία, αλλά και πάλι θα πεθάνει λίαν συντόμως. Όπως και αντίθετα οι μπαταρίες (starter) οχημάτων δεν είναι σχεδιασμένες να δίνουν ενέργεια για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

 

Τροποποιήθηκε από τον Messer
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αλλα αυτες  δεν εχουν αμπερ εκκινησης,οποτε μαλλον μιζα καπουτ

Δε μπορει να δωσει τα απαραιτητα αμπερ για τη μιζα.

 

Αυτό που είπαν τα παιδιά. Δεν μπορεί να δώσει τα απαραίτητα αμπέρ εκκίνησης στα 12V. Πρέπει να γράφει επάνω πόσα αμπέρ δίνει, δες το μία (από περιέργεια).

Έχω αγοράσει ένα τροφοδοτικό για pc, Corsair cx430, το οποίο το έχω μοντάρει για να δίνει συνεχές 12V. Μου χρειάστηκε όταν έκανα το retrofit στο gsxr, ώστε να δουλεύει το HID με αυτό ως πηγή για να μην αδειάζω την μπαταρία. Δίνει 32A στο +12V. Μερικές φορές δεν έφτανε αυτή η δύναμη για να εκκινήσει ταυτόχρονα τα 2 ballast, οπότε τα άναβα ένα ένα. Σκέψου να προσπαθήσεις να βάλεις εμπρός μοτέρ με μιζιά.

 

Κατά τα άλλα δεν έχει θέμα με κραδασμούς, δοκιμασμένο σε «φορητό» desktop πάνω σε τρακτέρ (μην ρωτάς):_zeppelin: 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Είχα βάλει κάποτε στο  KLR και δούλευε κανονικά,αλλά φυσικά δεν έχω μίζα,μόνο μανιβέλλα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

 

, δοκιμασμένο σε «φορητό» desktop πάνω σε τρακτέρ (μην ρωτάς):_zeppelin: 

:laugh::laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Όχι σε καμία περίπτωση. Δεν μπορούν να 'ξεράσουν' το ρεύμα που χρειάζεται για να εκκινήσεις έναν κινήτηρα. 

Είναι τελείως άλλη κατασκευή. Χροντρίτερες πλάκες μολύβδου, και πιο αδύναμες συνδέσεις. 

Στις προδιαγραφές τους δεν υπάρχει καν η έννοια CCA (cold cranking amps)

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραία + κατανοητά.

Ποια ειναι η κατασκευαστικη διαφορά στην φιλοσοφία μεταξυ deep cycle vs starter ? Ή τελος παντων συνοπτικά οι διαφορές τους.

Ο φορτιστης που φορτιζω μοτό / ΙΧ, θα φορτίσει μια τέτοια μπαταρία UPS ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Οι starter (SLI) μπορούν να δώσουν πολύ ρεύμα για μια στιγμή (bursts), ενώ οι deep cycle λιγότερο ρεύμα για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και αντέχουν περισσότερο την θειίκωση (οι παχύτερες πλάκες) κατά την βαθειά εκφόρτιση (που σκοτώνει πολύ γρήγορα τις SLI). 

Οι πρώτες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για εκκίνηση κινητήρων, ενώ οι άλλες για αποθήκευση ηλ. ενέργειας.

Η κατασκευαστική διαφορά είναι στο πάχος των πλακών μολύβδου, στην πυκνότητα του ηλεκτρολύτη, και στην αντοχή των συνδέσεων... Και κάτι που ξεχνάω τώρα... :D

Για τον φορτιστή λογικά ναι, αλλά καλύτερα συμβουλέψου το εγχειρίδιο ή τον κατασκευαστή του...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ο φορτιστης που φορτιζω μοτό / ΙΧ, θα φορτίσει μια τέτοια μπαταρία UPS ?

τα υπολοιπα καλυφθηκαν απο τους προηγουμενους. Η απαντηση για αυτο ειναι ναι. Αν εχεις φορτιστη ταχειας και βραδειας, επελεξε το δευτερο μοντ. Βασικα παντα αυτο να επιλεγεις, εκτος αν δε γινεται αλλιως.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν μπορείς να βάλεις τέτοια μπαταρία, για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν έχουν τους κατάλληλους πόλους σύνδεσης για πολλά αμπέρ που χρειάζεσαι στην μιζιά.

Μια ματιά στις ίδιες τις εικόνες που έβαλες, και θα το καταλάβεις μόνος σου.

Αν μιλάμε για κανά παπί χωρίς μίζα, ναι κάνουν μια χαρά.

Πρόσεχε ποιούς θεωρείς για γνώστες.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650 Vstrom K9 Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Image result for enormous popcorn     

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Με κάλυψε ο Ste7iosΗ μπαταρία της μηχανής είναι φτιαγμένη να δίνει πολλά αμπέρ για λίγη ώρα. Η μπαταρία του UPS δίνει λίγα αμπέρ, αλλά κρατάει περισσότερο. Οπότε υποθέτω πως η μίζα θα συμπεριφερόταν σαν να έμενες από μπαταρία, απλά θα κρατούσε περισσότερο, μέχρι να αρχίσει να κοχλάζει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh300i abs Gilera Runner 50 DD

Δημοσιεύτηκε

στο runner μου μια χαρα δουλευει η μπαταρια του Ups αλλα ειναι 12αμπ ενω η μαμα runner 5-6

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Πάντως, σε κάποια φάση που είχα δοκιμάσει να φορτίσω μπαταρία UPS σε φορτιστή για μπαταρίες αυτοκινήτου/μοτοσυκλέτας, δεν την "έβλεπε" καν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως ειχε αδειάσει περισσοτερι απο το ευρος του συγκεκριμμενου φορτιστη?

Πχ αν ειχε ξςλιγωθει η μπαταρία και ηταν 2 volt απο 12... λογικο ειναι να μην ξεκιναει....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ή ειχε ξελιγωθει Ηλια ή ειχε διακοπη στο κυκλωμα. 

Τις ξελιγωμενες μπαταριες μονο ειδικοι φορτιστες μπορει να τις ξυπνησουν κι οχι παντα με επιτυχια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα