Jimskeet

Ηλεκτρικά Μπαταρία για το ΙΧ?


28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ααααχ θα τρελαθω φετος... Ρωταω εδω να μην ανοιγω καινουριο θεμα. Εχουμε ενα punto κ εχει αρχισει που κ που σε τυχαιες στιγμες να αναβει το λαμπακι της μπαταριας. Παω ρωταω τον ηλεκτρολογο π ειχε κανει κατι ηλεκτρολογικες δουλειες κ μ λεει 100% δυναμο.... Του λεω μετραω με αναμενο λαμπακι της μπαταριας στο ρελαντι 14v. Αρα φορτιζει... Μ λεει ειναι στα τελευταια του κ θα τα φτυσει....  Λεω καλα.... Και αρχιζω να ψιλιαζομαι οτι φταιει η μπαταρια. Μετραω σημερα το πρωι, 12.25v. Αρα λεω μαλλον μπαταρια, αλλα για σιγουρια ας δω μετα απο βολτα αν θα εχει φορτισει. Τωρα που γυρισε τ αμαξι μετραω 12.75v ενω το λαμπακι παλι κατα τη διαρκεια της βολτας αναβε κ εσβηνε τυχαια. Αρα λογικα το συστημα φορτισης δουλευει. Περιμενω να περασει ενα 2ωρο τωρα να μετρησω παλι. Αν δω παλι γυρω στα 12.2v ειμαι για μπαταρια ε? 

Τροποποιήθηκε από τον Jimskeet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Update. 

Μετρησα τωρα μετα απο 2 ωρες π εκατσε το αμαξι κ βλεπω 12.53v. 

Ξεχασα πριν να πω οτι σε μιζαρισμα επεφτε μεχρι 10v η μπαταρια κ οχι πιο κατω.

Μηπως παιζει κ καμια διαρροη να μου δημιουργει το θεμα???

Αν μετρησω το πρωι και δω πιο κατω αρκετα απο 12.5 π ειδα τωρα θα ειναι ενδειξη διαρροης?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Καρβουνακια δυναμο....

Η μπαταρια ψιλοπεσμενη μεν αλλα δεν εχεις ακομα θεμα....

Βασικα αυτη την στιγμη μην κιιτας την μπαταρια αλλα το δυναμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκανα μετρηση διαρροης με το πολυμετρο στα 10A και πηρα μετρηση 0.3 :-\ 

Αρα διαρροη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξερεις να μετρας αμπερ?

300 mA. 

Εχεις αποσυνδεσει ρολοι καντραν και ότι μαλακιτσες αναβουν σε standby  φαση?

Ραδιοσιντι συναγερμο

 ριξε και την τιμή μετρησης του πολυμέτρου..

Παντως και διαρροη να εχεις το λαμπακι στο καντραν δςν θα σου αναβε για αυτομ τον λόγο.

Ξαναλεω τσεκαρε το δυναμο και τα καρβουνακια του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

πηγαινε το σε εναν ηλεκτρολογο αυτοκινητων φιλε . δεκα λεπτα δουλεια ειναι να το τσεκαρεις.

η μπαταρια για μενα εχει πεθανει κ αφου παμε για χειμωνα αλλαξε την .

τσεκαρε ομως πρωτα σε ηλεκτρολογο να εισαι σιγουρος.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha mt-03

Δημοσιεύτηκε

Αφού λέτε για μπαταρίες εμένα με χαιρέτησε χθες... Ξαφνικά χωρίς προειδοποιητική βολή... Το έβαλα μπρος με καλώδια, καμιά ώρα βόλτα, το σβήνω, πάω να το ξαναβάλω αλλά νεκρό το όχημα... Μου αρέσουν αυτά τα έκτακτα έξοδα... Είναι για πολλά καντήλια...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκανα μετρηση διαρροης με το πολυμετρο στα 10A και πηρα μετρηση 0.3 :-\ 

Αρα διαρροη?

Για λέγε...  κανενα νεο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικα πηγα σ εναν ηλεκτρολογο χθες. Ειχε διαρροη απ το ραδιο. Μου ειπε να βγαζω τελειως την προσοψη οταν το αφηνω. Για το λαμπακι της μπαταριας μ ειπε ειναι καθαρα απ το δυναμο, δεν παιζει να αναψει απο κατι αλλο, αλλα το μετρησε κ φορτιζε μια χαρα. Μ λεει δεν εχει θεμα για να κανεις κατι. Καποια στιγμη ισως χρειαστει αλλαγη στα καρβουνακια. Και η μπαταρια μ ειπε μια χαρα ειναι.

Τωρα δεν καταλαβαινω πως γινεται να φορτιζει μια χαρα το δυναμο και να αναβει λαμπακι μπαταριας... 

Αφού λέτε για μπαταρίες εμένα με χαιρέτησε χθες... Ξαφνικά χωρίς προειδοποιητική βολή... Το έβαλα μπρος με καλώδια, καμιά ώρα βόλτα, το σβήνω, πάω να το ξαναβάλω αλλά νεκρό το όχημα... Μου αρέσουν αυτά τα έκτακτα έξοδα... Είναι για πολλά καντήλια...

Ελεγξε αν φορτιζει η μπαταρια σου απ το συστημα φορτισης, γιατι μου φαινεται πολυ υποπτο το οτι αμεσως μετα απο μια ωρα βολτα, δεν σ εδινε ρευμα η μπαταρια καθολου. Ειδικα απο τη μια μερα στην αλλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Τωρα δεν καταλαβαινω πως γινεται να φορτιζει μια χαρα το δυναμο και να αναβει λαμπακι μπαταριας... 

Ιμάντας παλιός. Μπορει να μην εχει σημαδια φθοράς ή σπασίματα εσωτερικά, αλλά να εχει απλως φθαρεί + να ''ξεσέρνει'' απάνω στις τροχαλίες, στιγμιαία. Αν μπει καινούργιο λουρί, ειναι και πιο σταθερή η παραγωγή ρευματος.

Ελέγχθηκαν τα ρουλεμαν του ? Αφαιρεθηκε το λουρί, ωστε να δειτε, αν γυρνα ελευθερα η τροχαλία ?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχει αλλαχτει ο ιμαντας σχετικα προσφατα. Καποιος ελεγχος αλλος δεν εγινε στο δυναμο παρα μονο μετρηση της τασης. Το περιεργο ειναι οτι ειτε ειναι αναμενο το λαμπακι ειτε οχι μετραω την ιδια ακριβως ταση... Να πω οτι οταν ειναι σβηστο μετραω 14 κ οταν αναβει μετραω 13.5 να το καταλαβω αλλα ειτε αναμενο ειτε σβηστο, μετραω 13.95-14

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος το λαμπάκι ανάβει όταν η τάση της γενήτριας είναι μικρότερη από αυτής της μπαταρίας ή και το ανάποδο.

Την μπαταρία πως την μέτρησε; Η μέτρηση της τάσης είναι ενδεικτική και δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την κατάσταση της μπαταρίας...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την μπαταρια την μετρησε με τεστερ και μ ειπε οτι ειναι μια χαρα. 

Γ αυτο μ φαινεται παραλογο το λαμπακι. Γιατι με αναμενο λαμπακι μετραω 14v στη μπαταρια στο ρελαντι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym wolf (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τι μοντέλο είναι το αμάξι?(έτος)

Τροποποιήθηκε από τον shattered

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

2000. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym wolf (250cc)

Δημοσιεύτηκε

είναι και σχετικά "παλιό" μοντέλο.

ούτε καστάνια πρέπει να έχει στην τροχαλία του δυναμό (αλλά εκεί θα έχανες φόρτιση, δεν θα είχες 14 volt)

ούτε μοντέλο με τους πιο σύγχρονους αυτόματους ρυθμιστές(στην αγορά σκέτο αυτόματος) είναι όπου η φόρτιση ελέγχεται από τον "εγκέφαλο" (κοινώς αν δεν δώσει σήμα ο "εγκέφαλος", το αμάξι δεν φορτίζει σωστά )

 

αλλά θα συμφωνήσω με τον Ηλία

κύριος ύποπτος είναι καθαρά ο δυναμός (κατά πάσα πιθανότητα κάρβουνα ή συλλέκτης)

γενικά για να βγάλεις άκρη πρέπει να βγει το δυναμό από το αμάξι (όπου μια σωστή αντικατάσταση φθαρμένων ρουλμάν, ηλεκτρολογικών προιόντων χαλαρά κοστίζει παραπάνω απο ένα μεταχειρισμένο δυναμό)

σε κάθε περίπτωση ψάξ'το γιατί κάποια στιγμή θα σε αφήσει εντελώς

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha mt-03

Δημοσιεύτηκε

Ελεγξε αν φορτιζει η μπαταρια σου απ το συστημα φορτισης, γιατι μου φαινεται πολυ υποπτο το οτι αμεσως μετα απο μια ωρα βολτα, δεν σ εδινε ρευμα η μπαταρια καθολου. Ειδικα απο τη μια μερα στην αλλη.

Μου είπαν ότι έκοψε στοιχείο στην μπαταρία και γι'αυτό πάπαλα... Εντελώς ξαφνικά όμως.... 3 χρόνια κ 3 μήνες την είχα και ήταν και επώνυμη τρομάρα μου... anyway, αλλάχτηκε, τα καντήλια μου τα έριξα και τέλος καλό όλα καλά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Την μπαταρια την μετρησε με τεστερ και μ ειπε οτι ειναι μια χαρα. 

Γ αυτο μ φαινεται παραλογο το λαμπακι. Γιατι με αναμενο λαμπακι μετραω 14v στη μπαταρια στο ρελαντι. 

τ συγκριμμενο λαμπακι αφορα την γεννητρια. Εφοσον απο  απο μπαταρια και ιμαντα εισαι καλα κοιτα τα καρβουνακια.

οπως στο λαμπακι λαδιου.

ΑνΑν ανάψει κοιτας ττα λαδια. Αν είσαι οκ απο λαδια κοιτας τον αισθητηρα πίεσης.

 απλα πράγματακια.

δεν ειναι τιποτα παραλογο.

Εφοσον εισαι κομπλε απο τα αλλα ειναι ξεκαθαρο οτι τα καρβουνακια (ψύκτρες)

Εχουν φαγωθει και δεν κάνουν σωστή επαφη στον ροτορα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym wolf (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου είπαν ότι έκοψε στοιχείο στην μπαταρία και γι'αυτό πάπαλα... Εντελώς ξαφνικά όμως.... 3 χρόνια κ 3 μήνες την είχα και ήταν και επώνυμη τρομάρα μου... anyway, αλλάχτηκε, τα καντήλια μου τα έριξα και τέλος καλό όλα καλά.

έχει τύχει να κόψει στοιχείο η μπαταρία
σε παρατάει ακριβώς όπως το είπες , μπαμ και κάτω

 

ο μόνος τρόπος να το ξέρεις είναι να έχεις βολτόμετρο (όσο δουλεύει το αμάξι έχεις χαλαρά 15 βολτ κάτι που είναι προφανώς αφύσικο)

οπότε πας αναγκαστικά συνεργείο για "δυναμό" και καταλήγεις με μπαταρία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραια.

Οποτε μαλλον καρβουνακια οπως ειπατε.

Ευχαριστω για τις συμβουλες!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Επανερχομαι. Βρηκα κατα ενα κατα καποιο τροπο μοτιβο με το οποιο συμπεριφερεται το λαμπακι...

Παρατηρησα οτι οταν το αυτοκινητο επιταχυνει, το λαμπακι σβηνει, Οταν ειναι σταματημενο η πας με σταθερη ταχυτητα αναβει.... :S

Ασχετα με το ποσες στροφες εχει ο κινητηρας. Με συμπλεκτη πχ κ μαρσαρισμα δεν σβηνει το λαμπακι. Μονο οταν επιταχυνει. Βαζω κ ενα βιντεο

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Καρβουνακια :tooth::thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξερουμε τι κοστος εχει η αλλαγη των αναθεματισμενων?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Φθηνα ειναι ρε συ.. Δεν θα κοστισει πολυ.

Το πολυ κανενα 40 μαζι με τα βαλε βγαλε. 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα