Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
theod_kanta

SOS Aντικλεπτική αλυσίδα

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Peugeot Trekker

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην παρέα του Forum, σήμερα δυστιχώς κάποιος έσκισε την κουκούλα της μηχανής μου με σκοπό να την κλέψει αλλά τον άκουσα και έτρεξε. Θα ξαναγυρίσει και θέλω να είμαι προετοιμασμένος. Τι αλυσίδα και λουκέτο να πάρω ξέρει κανείς διαστάσεις πάχους και τύπο? θα δέσω τη Vespa απο το σκελετό σε ένα σταθερό κάγκελο να μήν μπορεί να την πάρει κάποιος ή να τον ακούσω όταν πάει να την κόψει.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 2013 ABS (650cc) HJC R-Pha 10+ Kawasaki Z1000SX (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν την έβαλε στο μάτι καλύτερα να βρεις άλλο μέρος να την βάζεις. Όλα κόβονται και με ελάχιστο κόπο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Jetpack

Δημοσιεύτηκε

Δεν είμαι ειδικός αλλά απ ότι ξέρω, τσέκαρε προϊόντα της Anbus και από αλυσίδα ότι πιο χοντρό μπορείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ΚLX -R (300cc) LASER-M2R Kawasaki KXF MONSTER (450cc)

Δημοσιεύτηκε

μετεφερέ το σε κλειστό γκαράζ σε αλλη περιοχή...........ολα ανοίγουν....................

 

οσο για τα ABUS ............εχουν γίνει καταγγελίες απο 2 φίλους παθόντες ................σε λίγα λεπτά............

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συμφωνω. Αλλαξε μερος αν γινεται. Βαλε επανω οσα περισσοτερα μπορεις. (Disc lock μπρος πισω, συναγερμο, αλυσιδα-ες). Μην σκεφτεσαι οτι θα κανεις 5 λεπτα παραπανω για να κλειδωνεις - ξεκλειδωνεις το μηχανακι. Αξιζει. Μονο αλυσιδα δεν ειναι τιποτα. Παιδεψε τον τοσο ωστε να μην αξιζει τον κοπο να μπει στην διαδικασια. Εγω Daytona παπακι εχω (για πεταμα) και το κλειδωνω απο τριαντα μεριες... αυτο με πηγαινοφερνει.

Για αλυσιδα εχω ακουσει πως οι πιο χοντρες και ασφαλεις ειναι αυτες που θα βρεις σε μαγαζια με ναυτιλιακα ειδη. Πολυ πιο φτηνες, πολυ πιο ανθεκτικες. Βαζεις το καλυτερο λουκετο που μπορεις και τελος.

Επισης στην θεση σου θα ενημερωνα και το τοπικο αστυνομικο τμημα. Οχι οτι θα γινοταν κατι σιγουρα αλλα αν εγιναν κι αλλες καταγγελιες ισως να εχουν το νου τους.

Τροποποιήθηκε από τον Χ
ορθογραφικο ντε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Trekker

Δημοσιεύτηκε

Στην Κέρκυρα μένω, τα πράγματα δέν είναι τόσο σοβαρά όπως στην Αθήνα ή άλλες περιοχές αλλά δέν παύει να είναι σοβαρό, 25μέρες να είναι ασφαλης μεχρι να γυρισω κερκυρα απο εδω που ειμαι και θα την βάλω σε προστατευώμενη αποθήκη γιατί θα λείψω 6 μήνες σε μπάρκο και δέν μπορώ να φοβάμαι μήν την κλέψουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR ΧΧ (1137cc) Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Aν μιλαμε για 25 μερες στην Αθηνα μονο,πας κατευθειαν σε κλειστο παρκινγκ.Αν μενεις κοντα στο κεντρο,υπαρχουν απειρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

κλεβουν και σκουτερ ? τραγικο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Aπο τις καλυτερες αλυσιδες almax iv https://www.youtube.com/watch?v=ozppzywsLsk

μαζι με τις pragmasis protector https://www.youtube.com/watch?v=LFafq-u7wqQ

Kαλυτερα λουκετα τα abloy https://www.youtube.com/watch?v=Yh46F3we1-M

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati 848 Schuberth S2

Δημοσιεύτηκε

Aπο τις καλυτερες αλυσιδες almax iv https://www.youtube.com/watch?v=ozppzywsLsk

μαζι με τις pragmasis protector https://www.youtube.com/watch?v=LFafq-u7wqQ

Kαλυτερα λουκετα τα abloy https://www.youtube.com/watch?v=Yh46F3we1-M

 

Θα συμφωνησω και γω, χρησιμοποιω almax για το δικο μου και δεν εχει καμμια σχεση με abus

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πηγή:

http://www.mototrail.net/t521-topic

ΑΛΥΣΙΔΕΣ - ΛΟΥΚΕΤΑ - ΚΡΑΜΑΤΑ, ΑΝΤΟΧΗ, ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ


Λοιπόν, στην αρχή κάποια θεωρητικά περί μεταλλουργίας και στην συνέχεια συμπεράσματα σε

πρακτικό επίπεδο περί αλυσίδων, λουκέτων και λοιπών. Δεν είναι πολλά. Μην βαρεθείτε να τα

διαβάσετε, διότι όσοι δεν τα ξέρουν θα καταλάβουν πολλά, για το πώς κόβονται ή σπάνε οι

αλυσίδες και τα λουκέτα.

Ο χάλυβας (ατσάλι) αποτελείται από σίδερο και άνθρακα. Όταν πρωτοσυντίθεται δεν έχει

ιδιαίτερες μηχανικές ιδιότητες. Με διάφορες κατεργασίες όμως κυρίως θερμικές λαμβάνει

ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η βαφή του χάλυβα προσδίδει υψηλή σκληρότητα, αλλά χαμηλή δυσθραυστότητα και πλαστικότητα.

Σκληρότητα είναι η αντίσταση στην διείσδυση ξένου σώματος που πιέζεται πάνω στον χάλυβα.
Αφορά λοιπόν την αντοχή στους κόφτες, στα πριόνια και λίμες και ως ένα βαθμό στους τροχούς.

Η δυσθραυστότητα είναι η αντοχή των μετάλλων σε κρούση, σε δύναμη δηλ. που εφαρμόζεται

απότομα. Αφορά την αντοχή σε σφυριά.

Η πλαστικότητα είναι πολύ τεχνικός όρος για να οριστεί εδώ, αλλά βγαίνει από το διάγραμμα

εφελκυσμού και είναι πάνω κάτω η πλαστική παραμόρφωση προ θραύσεως.

Η αντοχή στου γρύλους, και σε συστρεπτικές δυνάμεις, όπως όταν τοποθετούνται δύο λοστοί μέσα

σε έναν κρίκο ή πέταλο και προσπαθούν να το στρίψουν για να σπάσει, έχει να κάνει με την

σκληρότητα, την πλαστικότητα και κάποιες ακόμη ιδιότητες, που δεν είναι του παρόντος.

Σε όλες τις θερμικές κατεργασίες, παρουσιάζεται το φαινόμενο της μάζας, το οποίο αναφέρεται

στο ότι η επιφάνεια αποκτά διαφορετικά χαρακτηριστικά από τον πυρήνα αν η αλλαγή της

θερμοκρασίας του χάλυβα δεν γίνει ομοιόμορφα και ταυτόχρονα σε όλο του το σώμα. Παίρνουμε

λοιπόν μία αλυσίδα για παράδειγμα σκληρή εξωτερικά, αλλά μαλακή στον πυρήνα. Αυτό μπορεί να

καταπολεμηθεί με πολύπλοκες τεχνικές όμως που ανεβάζουν το κόστος και γίνεται δυσκολότερο

για μεγάλης διατομής χάλυβες.
Σημειωτέον, δεδομένη την τεχνική βαφής και για τον ίδιο χάλυβα, το μεγαλύτερης διατομής

προϊόν θα είναι μαλακότερο και στην επιφάνεια και στον πυρήνα από ένα μικρότερης διατομής.

Για να βελτιωθούν οι μηχανικές ιδιότητες του χάλυβα, αν οι παραπάνω δεν είναι επιθυμητές,

και για να απαλλαγούμε από σοβαρές εσωτερικές τάσεις που εμφανίζονται κατά την διαδικασία

της βαφής, ακολουθεί η επαναφορά του χάλυβα. Έτσι μειώνεται η σκληρότητα και η αντοχή σε

εφελκυσμό, αλλά αυξάνεται η πλαστικότητα και η δυσθραυστότητα, δίνοντας χάλυβα μεγάλης

σκληρότητας και αποδεκτής δυσθραυστότητας.

Στην περίπτωση μιας ειδικής επαναφοράς, της επιβελτίωσης του χάλυβα, παίρνουμε χάλυβα

μεγάλης μηχανικής αντοχής και ικανοποιητικής δυσθραυστότητας.(Αυτός ο χάλυβας αντέχει καλά

σε κρούσεις.)

Στην περίπτωση της επιφανειακής σκλήρωσης, που είναι επιθυμητή για ορισμένα εξαρτήματα, θα

μπορούσαμε να παράγουμε χάλυβα με σκληρή επιφάνεια για αντοχή στην κοπή και μαλακότερο

πυρήνα για αντοχή στην κρούση. Όμως, στην περίπτωση υψηλής ποιότητας χάλυβα, η επιφανειακή

σκληρότητα μπορεί να καταστραφεί ψεκάζοντας με φρέον ή διοξείδιο του άνθρακα, που κατεβάζουν

γρήγορα την θερμοκρασία στους -20 περίπου και με κάνα δύο σφυριές ή στην περίπτωση χαμηλής

ποιότητας αρκεί από μόνη της η ψύξη ή οι σφυριές. Στην σκληρή επιφάνεια δημιουργούνται

πολλαπλές ρωγμώσεις, αόρατες στο μάτι, που όμως επιτρέπουν στον κόφτη να διεισδύσει και να

κόψει άνετα την αλυσίδα.

Πέρα από τον απλό χάλυβα υπάρχουν τα χαλυβοκράματα, δηλ, χάλυβας στον οποίο προστίθενται ένα

ή περισσότερα στοιχεία. Τα χαλυβοκράματα παρουσιάζουν βελτιωμένες ιδιότητες ή και νέες

ιδιότητες. Οι μηχανικές ιδιότητες βελτιώνονται κυρίως με προσθήκη μαγγανίου, νικελίου και

μολυβδαινίου. Αξιοπρόσεκτοι είναι οι νικελιοχρωμιούχοι χάλυβες που έχουν καλή

δυσθραυστότητα, πλαστικότητα και σκληρότητα, όπως επίσης τελευταία η προσθήκη βορίου. Η

ακριβής σύσταση και αναλογία είναι φυσικά βιομηχανικό μυστικό.

Σε όλα αυτά πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχουν ακαθαρσίες είτε εξαρχής είτε ως παραπροϊόντα

της κατεργασίας του χάλυβα. Η παρουσία αυτών των ανεπιθύμητων στοιχείων μειώνει τις

αποσκοπούμενες ιδιότητες, αλλά η πλήρης απομάκρυνσή τους απαιτεί πολύπλοκες τεχνικές και

τεράστιο κόστος. Γι' αυτό τέτοιες τεχνικές εφαρμόζονται σε μικροαντικείμενα και εξαρτήματα

και όχι για παράδειγμα στους χάλυβες κατασκευών που έτσι και αλλιώς δεν έχουν τέτοιες

ιδιαίτερες απαιτήσεις.Δυστυχώς μια εταιρία για να επιβιώσει και δεδομένη την θέση της στον

ανταγωνισμό και το αγοραστικό της κοινό, κάνει συμβιβασμούς σε αυτές τις τεχνικές

προκειμένου να διαμορφώσει τον τιμοκατάλογό της σε ανταγωνιστικά επίπεδα, ακόμη και σε

χάλυβες που προωθούνται για εφαρμογές ασφαλείας.


Τώρα λίγα πιο πρακτικά.

Μεγάλοι κρίκοι ή μικροί;
Στους μεγάλους κρίκους μπορεί να μπουν μέσα στον κρίκο κατάλληλες προσμύτες ενός γρύλου.

Επίσης, λοστοί για να τον συστρέψουν. Από την άλλη όμως, το λουκέτο μπορεί να μπει σε

οποιοδήποτε κρίκο, μαζεύοντας τα μπόσικα και μην αφήνοντας αλυσίδα στο έδαφος, που θα δώσει

στέρεο πάγκο εργασίας στα καθάρματα. Σημειωτέον ένας κόφτης με μεγάλους βραχίονες ή με

προσθήκη μιας σωλήνας για παράδειγμα, μπορεί να κόψει ακόμη και στο μέτρο και ακόμη το ένα

σκέλος του να πατάει στο πάτωμα για αντίσταση...Τους μεγάλους κρίκους τέλος είναι εύκολο να

τους πιάσει ο κόφτης στην μία μόνο πλευρά τους κάνοντας τους ευάλωτους.
Στους μικρούς μπορεί να μπει σφήνα και να χτυπηθούν μέχρι να σπάσουν και δεν κάνει θόρυβο αν

βάλουν χοντρά πανιά. Όμως, δεν μπορούν να πιαστούν εύκολα στον κόφτη, αν δεν πιαστούν και

οι δυο πλευρές του κρίκου μαζί.

Σιδεροπρίονα και λίμες;
Ξεχάστε τα! Στην κλίμακα σκληρότητας Rockwell φτάνουν 58-61 βαθμούς. Οι καλοί χάλυβες όπως

της Abus είναι στους 65 μίνιμουμ. Όχι απλώς δεν θα μπορέσουν να γαντζωθούν τα δοντάκια τους

για να κάνουν αρχή, ή αν θεωρητικά ύπαρξή αρχή δεν θα μπορέσουν να προχωρήσουν παραμέσα,

αλλά στην περίπτωση των πολυγωνικής διατομής κρίκων ο κρίκος είναι αυτός που θα πριονίζει το

σιδεροπρίονο και την λίμα. (Ωστόσο, έχω διαβάσει, αλλά όχι με φίρμα εταιρίας για να το

επιβεβαιώσω, ότι υπάρχει λάμα που κόβει 10 χιλιοστά στους 65 Rockwell σε κάνα μισάωρο).

Τροχοί;
Στην περίπτωση τροχών όλες οι αλυσίδες θα κοπούν. Όμως, και ειδικά στις πολυγωνικής διατομής

θα φάνε πολύ δίσκο και 1-2 σπασμένους που είναι εξαιρετικά επικίνδυνοι. Πολύ και

χαρακτηριστικό θόρυβο και σπίθες. Επικίνδυνο. Και μιλάμε για μεγάλους τροχούς, όχι της

πλάκας με μπαταρίες. Και η αλυσίδα θα πρέπει να είναι σταθερή.

Κυλινδρικοί ή πολυγωνικοί κρίκοι;
Η κατασκευή των κυκλικής διατομής είναι ευκολότερη και γι αυτό τα χιλιοστά διατομής

ανεβαίνουν εύκολα. Από την άλλη οι πολυγωνικής έχουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα. Το ότι οι

στρόγγυλοι γλιστράνε στους κόφτες απλώς δεν συμβαίνει. Και επιπλέον τα δόντια των καλών

κοφτών ανοίγουν με δευτερεύον μοχλικό σύστημα παράλληλα και όχι υπό γωνία, όπως στα ψαλίδια

για χαρτί.

Σχήμα πετάλου;
Υπάρχουν τριών ειδών πέταλα. Τα κυκλικά, αυτά που έχουν δύο ευθύγραμμα τμήματα και μετά ένα

ημικύκλιο και αυτά όπως της Abus που έχουν στην θέση του ημικυκλίου ένα τριγωνικό σχήμα.

Κατά τον εφελκυσμό κατά τον διαμήκη άξονα του πετάλου, αν μπει γρύλος πχ,τα ημικύκλια έχουν

σημεία αδυναμίας, διότι δεν έχουν την βέλτιστη διάταξη, τείνουν να λάβουν αυτήν την διάταξη,

αλλά όταν την λάβουν έχουν ήδη καταπονηθεί από αυτήν την αλλαγή, αν δεν έχουν ήδη σπάσει. Τα

τριγωνικά, βρίσκονται ήδη στην βέλτιστη διάταξη για διαμήκη καταπόνηση. Στην πράξη όμως ο

γρύλος σπάνια μπαίνει στα μακριά του πετάλου. Πώς να μπει άλλωστε;; Μπαίνει στα κοντά και

εκεί όλες οι διατάξεις είναι ίδιες. Τα πέταλα όμως λόγω του μεγάλου τους μήκους είναι

ευάλωτα σε συστρεπτική καταπόνηση, γι αυτό πρέπει να πιάνουν και αναρτήσεις και μπράτσα ή

και ένα απλό σωλήνα από σήμα στο δρόμο. Έτσι δεν μπορούν να το συστρέψουν. Και φυσικά όπως

και στα λουκέτα να κλειδώνει και από τις δύο μεριές!

Λουκέτα για δισκόφρενα;
Τεράστιες δαγκάνες και βαρελάκια. Κόφτης δεν τα πιάνει από πουθενά. Ειδικά αυτά που

επιτρέπουν στον πείρο να στρέφεται ελεύθερα, ακόμη και αν είχες λάμα αρκετά σκληρή για να τα

κόψεις, που δεν θα βρεις, θα τα έκοβες πολύ δύσκολα. Όμως, γιατί να ασχοληθείς με το λουκέτο

ενώ το δισκόφρενο είναι τόσο ευάλωτο. Τα δισκόφρενα είναι φτιαγμένα να δέχονται συγκεκριμένη

καταπόνηση. Καταπόνηση σε φορά διαφορετική από αυτή τα σπάει εύκολα! Ένα λοστός σε τρυπητό

δισκόφρενο κάνει θαύματα και αθόρυβα! Το ίδιο και σε ατόφιο! φρέον και CO2 και μια σφυριά με

πανί για αθόρυβα και πάπαλα ο δίσκος. Απλώς οδηγάς μόνο με το πίσω!

Επιφανειακή ή σκλήρωση μέχρι τον πυρήνα; (case hardened ή core hardened = through hardened)
Δεδομένη την διάμετρο και το κράμα, σίγουρα μέχρι τον πυρήνα για τέτοιους είδους εφαρμογές.

Δες παραπάνω για την επιφανειακή σκλήρωση.

Ψύξη;
Φρέον και co2 δουλεύει στα δισκόφρενα και στην επιφανειακή σκλήρωση, όπως έγραψα. Σε ολική

σκλήρωση με πιστοποίηση αντοχής στην ψύξη χρειάζεται υγρό άζωτο! Αλλά το να προμηθευτείς,

να μεταφέρεις και να χρησιμοποιήσεις κάτι τέτοιο για να κλέψεις ένα μηχανάκι, ακόμη και το

πιο ακριβό......


Κόφτες;
Έχουμε και λέμε καλά κράματα, όπως της Abus, 65 Rockwell και οι κόφτες 59-60. Άρα, δεν

κόβονται. ΛΑΘΟΣ! Ανεξάρτητα σκληρότητας, οτιδήποτε κάτω από 9,5 χιλιοστά κόβεται με έναν

κοινό κόφτη, από μικρού έως μεσαίου μεγέθους, αποδεδειγμένα! Γιατί απλά δεν έχει αρκετή μάζα

να υποστηρίξει την σκληρότητά του.(Είναι λίγο πιο πολύπλοκο, αλλά αυτή η εξήγηση είναι

αρκετή για εδώ). Ο μεγαλύτερος κόφτης αυτήν την στιγμή, ο Irwin Record 42", υπολογίζω ότι

κόβει οτιδήποτε κάτω από 13 χιλιοστά.

Αλυσίδες που έκοψε, αλλά και που μπορεί να κοπούν με μικρότερους:
Squire MC4 Chain 12.5mm
Luma Kit Solido Duo 12mm
Abus Granite City Black X-Plus 10mm
Abus Granite Granit Power Chain 11mm
Oxford Monster 11.5mm
Datatool Python 12mm
English Superlink 13mm
English Chain Quadlink 10mm
Oxford Boss 10mm
Kryptonite Fahgettaboutit 11mm

Δεν έκοψε την Almax Immobiliser ούτε με τα 16 ούτε μετά 19mm. Υποψιάζομαι όμως ότι δεν έχει

να κάνει με την αντοχή της, αλλά με το ότι ο κόφτης είχε ανοίξει τόσο πολύ που δεν είχε

πλέον ροπή. Με μια προέκταση του βραχίονα με μια σωλήνα ίσως τα αποτελέσματα να ήταν

διαφορετικά, αν και ούτε ο υδραυλικός την έκοψε.Επιφυλάσσομαι για την κλειδαριά του λουκέτου

που δίνει όμως. Το λουκέτο δεν μπορεί να πιαστεί με τον κόφτη, όμως θα προτιμούσα κάτι με

μηχανισμό δίσκων, που δεν έχουν παραβιαστεί μέχρι σήμερα.

Γενικώς, και για τα περισσότερα κράματα ένα επιπλέον χιλιοστό διαμέτρου αυξάνει την αντοχή

σε κόφτες κατά 50%.

Τέλος, οι κυλινδρικές κλειδαριές σαν και αυτές της kryptonite που άνοιγαν για πλάκα, δεν

είχαν πρόβλημα στο σχεδιασμό, αλλά στην κατασκευή. Pins με πολύ μικρές διαφορές σε συνδυασμό

με μεγάλες ανοχές στους τζόγους ξεκλείδωναν στο ίδιο ύψος. Αντίθετα, οι κλειδαριές της

Medeco, ίδιες, αλλά με υψηλή ποιότητας κατασκευής είναι τόσο ασφαλής όσο μια τέτοια

κλειδαριά μπορεί να είναι, και αυτό δεν είναι λίγο.Τώρα θα πει κάποιος και εγώ που θα το

ξέρω; Γι αυτό καλύτερα μακριά από όλες τις κυλινδρικές. ΟΙ καλύτερες αυτή τη στιγμή είναι

της τεχνολογίας δίσκων που δεν έχουν πέσει θύματα του lock-picking μέχρι τώρα και αυτές που

έχουν τα pins σε τουλάχιστον δυο κατευθύνσεις και αν έχουν και τμηματικά pins ή μανιτάρια στα

pins ακόμη καλύτερα.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-09 HJC Rpha 10+ Yamaha

Δημοσιεύτηκε

obama-laugh-meme-generator-too-long-didn

sorry για το σπαμ :blush:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-07 (689cc) Shoei NXR

Δημοσιεύτηκε

Pragmasis Protector 19mm & Squire SS65CS XLN.

Και εάν θέλεις, μπορείς να βάλεις στο Squire SS65CS XLN κύλινδρο Mauer NW4 ο οποίος είναι υπερασφαλείας, παρόλα αυτά και ο απλός είναι πάρα πολύ καλός, ότι καλύτερο στα λευτά του.

Η άλλη επιλογή είναι Assa Abloy PL362.

Ότι καλύτερο σε αλυσίδα και λουκέτο υπάρχει στην αγορά την σήμερον ημέρα.

Να και η δικιά μου.

DSC_0052.jpg

Εγώ επίσης έχω και Υ Ground Anchor τοποθετημένο μέσα στο έδαφος με περιμετρικό αισθητήρα κίνησης στο κέντρο.

Για να την προστατέψω σε περίπτωση που έρθει κάποιος να την κόψει με τροχό.:P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξεθάβω το θέμα μιας και δεν βρήκα κάτι σχετικότερο. Μέχρι πρότινος έδενα την γομαροαλυσίδα που έχω αγοράσει γύρω από τον κορμό δέντρου, οπότε ως προς την... πάκτωση του σημείου δεν υπήρχε άγχος (το λουκέτο καθαυτό είναι άλλη κουβέντα...)
Πλέον η δυνατότηα του δέντρου δεν υπάρχει, ούτε κάποιας κολόνας ή κάτι αντίστοιχου, οπότε αναγκαστικά πάμε σε anchor, ξέρετε αυτά τα κατασκευάσματα που είτε είναι σαν κρίκοι είτε κουρμπαρισμένα / συγκολλητά ελάσματα για να δένεις την αλυσίδα σε πάτωμα / τοίχο.

Όση έρευνα έχω κάνει, είδα ότι είναι δύο τύπων, τα χωνευτά σε φρέσκο τσιμέντο πριν πήξει και τα βιδωτά. Επειδή η σπιτονοικοκυρά δύσκολα θα μ αφήσει ν' ανοίξω τρύπα στο τσιμέντο και να ρίξω λάσπη (εδώ καλά καλά δεν έχω εξασφαλίσει παροχή ρεύματος για τρυπάνι...) πάμε για βιδωτό.

Και εδώ ακριβώς θα χρειαστώ την βοήθειά σας: Η προαναφερθείσα αλησίδα έχει πλάτος κρίκου ~6cm, καθώς οι κρίκοι αρθρώνονται κατά 90ο το ολικό άνοιγμα που χρειάζομαι είναι της τάξης των 6-7cm σε διάμετρο. Όσο και αν έχω φάει το internet δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι παρεμφερές σε μέγεθος, πέραν των Abus WBA100 και AXA Wall anchor Floor 59500595, και για τα δυο έχω ζητήσει ακριβείς διαστάσεις και περιμένω. Έχετε κάτι υπ' όψιν; Δεν καίγομαι να είναι απαραίτητα επώνυμο, από την άλλη όμως η λύση του 'σιδερά της γειτονιάς' εδώ που βρίσκομαι δεν υφίσταται.

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0