JimKarvo

Ηλεκτρικά Μπαταρία, ανορθωτής ή πηνία; (κλασικά...)


58 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Honda AX-1

1μιση χρόνο το έχω εγώ, η παλιά του μπαταρία (YUASA) είχε τραβήξει τα πάνδεινα (2 βραχυκυκλώματα, 1 άδειασμα) και δούλευε κανονικά.

Όμως το καλοκαίρι, που είχε χαλάσει η μηχανή και την είχα αφήσει "πίσω", χωρίς να την φτιάξω, είχα αφήσει το κλειδί στο ON, οπότε άδειασε εντελώς, και πήγε για "πέταμα".

Έως τότε το μηχανάκι σήκωνε άνετα τα 2 XENON 35W φώτα (όσα watts και τα απλά φώτα). Μετά την νέα μπαταρία που πήρα (δυστυχώς "κινέζικη" των 25€) μετά την 5-6 μιζιά η μπαταρία ψοφάει. Τα φώτα τρεμοπαίζουν κτλ.

Εάν την φορτίσω από φορτιστή μπρίζας, αντέχει 3 μέρες ξέρω γω, και μετά τέλος.

Τι αρχίζω να κοιτάω?

Η μπαταρία ήταν 12,1 με 12,2V εχθές βράδυ, και αν βάλω μπρος με ρελαντί η τάση πάει 13,5V (κλειστά φώτα, κλειστά τα πάντα).

Γενικά δεν μου κάνει μπουκώματα ή κάποιο άλλο πρόβλημα.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki vstrom (650cc)

Δημοσιεύτηκε

1.Δες στο manual σε συγκεκριμενες στροφες ποσα volts πρεπει να βγαζει κ αν τα βγαζει

2.Βαλε πολυμετρο στα volt και δες την ταση που δειχνει την στιγμη που πατας μιζα.Αν ειναι κατω απο 9 πεταμα μπαταριας

3.σβηστα ολα βαλε παραλληλα το πολυμετρο στα A και δες αν εχεις διαρροη καπου με σβηστα ολα...Στο manual γραφει και για αυτο καπου.

 

Νομιζω η μπαταρια ειναι fail
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

1. Θα το κάνω, αν και πάλι, είναι σχεδόν σχετικό. Δηλαδή αν ο ανορθωτής βγάζει 15V και η μπαταρία είναι 12V τότε δεν θα βλέπω 13.5V? ενώ αν η μπαταρία ήταν στα 13V θα έβλεπα 14V. Κάτι τέτοιο θυμάμαι από φυσική λυκείου, κάνω κάποιο λάθος;

 

2. Κάτω από 9, δεν παίρνει καν μπροστά.

 

3. Με σβηστά όλα δεν έχω διαρροή. Αν την βάλω στο on έχω 0,07Α όπου μάλλον είναι το ρελέ (στο on, με κλειστά φώτα)

 

Και εγώ για μπαταρία λέω..

Ή ελπίζω..

Να του την πάω πίσω και να του πω το και το;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R1 MV Agusta F4

Δημοσιεύτηκε

με 13.5 φορτίζει αργα αλλα σταθερα. απο 14 και πανω ειανι η κανονικη φορτιση αλλα στα περισσοτερα μηχανακια/αυτοκινητα θελει καποιες στροφες για να φτασει αυτη την ταση και οχι το ρελαντι (αν εχεις παρατηρησει καμμια φορα που χαμηλωνουν τα φωτα οταν εχεις χαμηλες στροφες?)

μαλλον μπαταρια θες, αν ηταν ανορθωτης/πηνια θα ειχες αλλα προβληματα που δε μας εχεις αναφερει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΡΕ ΜΗΤΣΑΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΓΤΠ.

Θα χαλάσεις και ό,τι δουλεύει επάνω.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

με 13.5 φορτίζει αργα αλλα σταθερα. απο 14 και πανω ειανι η κανονικη φορτιση αλλα στα περισσοτερα μηχανακια/αυτοκινητα θελει καποιες στροφες για να φτασει αυτη την ταση και οχι το ρελαντι (αν εχεις παρατηρησει καμμια φορα που χαμηλωνουν τα φωτα οταν εχεις χαμηλες στροφες?)

μαλλον μπαταρια θες, αν ηταν ανορθωτης/πηνια θα ειχες αλλα προβληματα που δε μας εχεις αναφερει

Εάν ανεβάσω στροφές η τάση πέφτει ελάχιστα (σίγουρα δεν ανεβαίνει πάντως).

Εάν ανεβάσω στροφές όμως, και ανοίξω τα φώτα, δεν τρεμοπαίζουν, αλλά δουλεύουν κανονικά!

ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΡΕ ΜΗΤΣΑΚΟ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΓΤΠ.

Θα χαλάσεις και ό,τι δουλεύει επάνω.

Ισχύει Κώστα, δυστυχώς δεν μπορούσα να πάω να πάρω, και πήγε φίλος μου. το είπα να πάρει ότι να 'ναι, δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο χάλια. Έλεγα θα βγάλει τον χειμώνα και οκ.

Ξέρεις κάποιος προς περιστέρι, είχες γράψει σε ένα post σου, ποιος είναι; Να πάω να την δει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Βρε βαλε μπροστα αναψε τα φωτα σου και δωσε κανα 2.000 στροφες εκει με  το πολυμετρο θα πρεπει να λεει 13,5-14,5v  ( τοτε εισαι ΟΚ).

Αν οχι δεν φορτιζει σωστα η μπαταρια , πας για ανορθωτη αν δινει πανω απο 14,5v .

Αν δινει κατω απο 13,5  μπορει περα απο ανορθωτη να ειναι και τα πηνια και κανεις και εκει ελεγχο παλι με το πολυμετρο. 

Σου ειπα ελα να παρεις τον φορτιστη τον δικο μου που κανει και ελεγχο στην μπαταρια.

Δεν εχει καθολους εγγυηση η μπαταρια σου ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Εάν ανεβάσω στροφές η τάση πέφτει ελάχιστα (σίγουρα δεν ανεβαίνει πάντως).

Εάν ανεβάσω στροφές όμως, και ανοίξω τα φώτα, δεν τρεμοπαίζουν, αλλά δουλεύουν κανονικά!

Ισχύει Κώστα, δυστυχώς δεν μπορούσα να πάω να πάρω, και πήγε φίλος μου. το είπα να πάρει ότι να 'ναι, δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο χάλια. Έλεγα θα βγάλει τον χειμώνα και οκ.

Ξέρεις κάποιος προς περιστέρι, είχες γράψει σε ένα post σου, ποιος είναι; Να πάω να την δει.

 

http://www.e-kiriazis.gr/

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Βρε βαλε μπροστα αναψε τα φωτα σου και δωσε κανα 2.000 στροφες εκει με  το πολυμετρο θα πρεπει να λεει 13,5-14,5v  ( τοτε εισαι ΟΚ).

Αν οχι δεν φορτιζει σωστα η μπαταρια , πας για ανορθωτη αν δινει πανω απο 14,5v .

Αν δινει κατω απο 13,5  μπορει περα απο ανορθωτη να ειναι και τα πηνια και κανεις και εκει ελεγχο παλι με το πολυμετρο. 

Σου ειπα ελα να παρεις τον φορτιστη τον δικο μου που κανει και ελεγχο στην μπαταρια.

Δεν εχει καθολους εγγυηση η μπαταρια σου ?

Τελειώνω με τους δουλειές στις 9+ το βράδυ, οπότε γυρνάω κομμάτια σπίτι για ύπνο, για αυτό και δεν έχω περάσει.

Είχε το αφεντικό έναν φορτιστή, την φόρτισα υποτίθεται..

Στο manual Λέει ότι είναι στις 5000 ο έλεγχος.

Αν σχολάσω νωρίς θα σου κάνω ένα τηλ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε

Τελειώνω με τους δουλειές στις 9+ το βράδυ, οπότε γυρνάω κομμάτια σπίτι για ύπνο, για αυτό και δεν έχω περάσει.

Είχε το αφεντικό έναν φορτιστή, την φόρτισα υποτίθεται..

Στο manual Λέει ότι είναι στις 5000 ο έλεγχος.

Αν σχολάσω νωρίς θα σου κάνω ένα τηλ!

Τον  εκανες τον ελεγχο που λεει στις 5.000 στροφες ?

Αν εισαι ΟΚ τοτε stadar εχει προβλημα η μπαταρια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) KTM 990 adventure R (999cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

θα συμφωνησω με οσους ειπαν για την μπαταρια,αλλωστε φαινεται πως απο κει και μετα ξεκινησαν τα προβληματα..

το μηχανακι σου απ'οτι φαινεται φορτιζει σωστα αλλα η μπαταρια ειναι τοσο μαπα που δεν κραταει την σωστη ταση και οποτε εσυ της τραβας  μιζια πεφτει πιο κατω απ'οσο θα πρεπε (εστω κ στιγμαια) και δν μπορει να ξανασηκωσει σωστα με αποτελεσμα εναν φαυλο κυκλο.

εγω ειμαι παθον με μηχανακι το οποιο ευτυχως ειχε κ μανιβελα και αφου ειχα βαρεθει στις 2-3 μιζιες να μην παιρνει μπρος με μιζα μετα,το δουλευα μονο με την μανιβελα μεχρι π εβαλα μια καλη μπαταριουλα κ τελειωσε το σκηνικο.

 

ελπιζω και στην δικια σου περιπτωση να ναι κατι τοσο απλο.

 

 

Τροποποιήθηκε από τον mixos_1919

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Στο ρελαντί κάλιστα η μπαταρία μπορεί και να εκφορτίζεται καθώς η γεννήτρια δίνει οριακή ισχύ. Τα 13,5V της τάσης από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Το ρεύμα που χρειάζεται το δίνει;

Στο service manual πάω στοίχημα ότι θα αναφέρει ότι η μέγιστη ισχύς είναι στις 5.000 σ.α.λ. με ~14,4V έως ~15.5V (για AGM μπαταρία, έλεγξε τα.). Τα φώτα σου τρεμοπαίζουν άρα η γεννήτρια δεν δίνει την απαιτούμενη ισχύ.

Η μπαταρία μολύβδου για να φορτίσει θέλει 14,4V (άντε 14,6V) για να υπερνικήσει την εσωτερική αντίσταση της για να δεχτεί το φορτίο που δίνει η γεννήτρια, και πάλι θέλει ΧΡΟΝΟ ειδικά στο τελευταίο στάδιο για να επιτευχθεί η πλήρης φόρτιση (που είναι επιθημητή για να σταματήσει η φθορά της μπαταρίας).

Και ναι η μπαταρία επιρρεάζει την τάση που μετράς, και για αυτό όταν ελέγχουμε το σύστημα φόρτισης η μπαταρία πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και φορτισμένη.

Τώρα είτε μιζάρεις τόσο συχνά και δεν προλαβαίνει να φορτίσει στο μεταξύ επαρκώς, είτε έχεις πρόβλημα με ανορθωτή / πηνία (ότι τρεμοπαίζουν τα φώτα σου είναι ισχυρή ένδειξη)...

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Στο ρελαντί κάλιστα η μπαταρία μπορεί και να εκφορτίζεται καθώς η γεννήτρια δίνει οριακή ισχύ. Τα 13,5V της τάσης από μόνα τους δεν λένε τίποτα. Το ρεύμα που χρειάζεται το δίνει;

Στο service manual πάω στοίχημα ότι θα αναφέρει ότι η μέγιστη ισχύς είναι στις 5.000 σ.α.λ. με ~14,4V έως ~15.5V (για AGM μπαταρία, έλεγξε τα.). Τα φώτα σου τρεμοπαίζουν άρα η γεννήτρια δεν δίνει την απαιτούμενη ισχύ.

Η μπαταρία μολύβδου για να φορτίσει θέλει 14,4V (άντε 14,6V) για να υπερνικήσει την εσωτερική αντίσταση της για να δεχτεί το φορτίο που δίνει η γεννήτρια, και πάλι θέλει ΧΡΟΝΟ ειδικά στο τελευταίο στάδιο για να επιτευχθεί η πλήρης φόρτιση (που είναι επιθημητή για να σταματήσει η φθορά της μπαταρίας).

Και ναι η μπαταρία επιρρεάζει την τάση που μετράς, και για αυτό όταν ελέγχουμε το σύστημα φόρτισης η μπαταρία πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και φορτισμένη.

Τώρα είτε μιζάρεις τόσο συχνά και δεν προλαβαίνει να φορτίσει στο μεταξύ επαρκώς, είτε έχεις πρόβλημα με ανορθωτή / πηνία (ότι τρεμοπαίζουν τα φώτα σου είναι ισχυρή ένδειξη)...

 

Στις 1200 σ.α.λ δεν είναι λογικό να τρεμοπαίζουν τα φώτα αν η μπαταρία είναι στο 0?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Δεν μου έχει τύχει, αλλά καθώς η μπαταρία παίζει και ρόλο φίλτρου και υποστηρίζει ΑΝ χρειαστεί υποθέτω πως ναι.

Καλού κακού θα έλεγα έλεγξε τα όλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Έχουμε και λέμε:

Σήμερα το πρωί φόρτισα πλήρως την μπαταρία στην δουλειά.

Η μπαταρία ήταν άδεια (κάτω από 11,8V) και φόρτισε σε 3 ώρες με 0,49-0,50 Α.!!!!

Έκανα τις μετρήσεις που γράφει το manual.

Ο κινητήρας σε λειτουργία, και τα πάντα κλειστά
Ρελαντί (1500 rpm): 13.7Volts
5000 rpm: 13.5V (οριακά αποδεκτό)

Κινητήρας σβηστός, μετά το test
Switch off: 12.7V
Λαμπάκι νεκράς on: 12.6V
Xenon on (35W): 12.1 - 12.2V

Κινητήρας ανοιχτός, με φώτα και τα πάντα στο on
Στις 5000rpm: 12.9-13 V

Σύμφωνα με το manual πάω για μπαταρία
Σύμφωνα με την λογική, πάλι για μπαταρία πάω (φόρτισε σε 3 ώρες με 0.5A.....)



 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Βάλε την καινούργια και ξανακάνε τις μετρήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Η ταση φορτισης που εχεις στις 5.000rpm πολυ με ανησυχει.

Γκουντ λακ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLV (650cc) MT Blade 360

Δημοσιεύτηκε

Βάλε την καινούργια και ξανακάνε τις μετρήσεις.

Δεν έχω πάρει καινούργια. Δυστυχώς είναι επίπονο να πάρω και μπαταρία και ανορθωτή και να βγει εν τέλη πρόβλημα στα πηνία.

Η ταση φορτισης που εχεις στις 5.000rpm πολυ με ανησυχει.

Γκουντ λακ.

Και εμένα με ανησυχεί..

 

Φόρτισα την μπαταρία με τον φορτιστή του Χρήστου ( dankannn ). Η κατάσταση, λέει, είναι τέλεια (πράσινο φωτάκι), και αυτό δεν μου άρεσε.
Άρα η μπαταρία είναι εντάξει (ή έστω δεν έχει πρόβλημα αυτή)

Επικεντρώνομαι σε ανορθωτή / πηνία. Τι κοιτάω, και πως;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Τα λαμπάκια που λένε ok μην τα εμπιστεύεσαι*. Κάνεις την μέτρηση σου σωστά** και βλέπεις στον πίνακα του κατασκευαστή της μπαταρίας τι σημαίνει.

(* αν θυμάμαι καλά, το πράσινο φωτάκι σημαίνει ότι διατειρεί το φορτίο που μπορεί να πάρει για ένα χρονικό διάστημα. Όχι πόσο φορτίο διατηρεί. Δεν θα μπορούσε άλλωστε καθώς λοίπουν κάποιοι παράμετροι.) 

(** φόρτιση μέχρι να μετρήσεις 14,4V - αν είναι καλός ο φορτιστής θα σταματήσει μόνος του, και μετά την αφήνεις να ξεκουραστεί τουλάχιστον κανένα δύωρο (να φύγουν τα επιφανιακά φορτία) και τότε κάνεις την μέτρηση σου.)

Δες τι κρατάει λοιπόν η μπαταρία σου και βλέπεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπον ... απο οσα βλεπω οτι μετρησες θα παρω το ρισκο να σου πω να τσεκαρεις πηνια πρωτα ...

 

5000 rpm με φωτα αναμενα και 12.9V ειναι σχετικα χαμηλο, που σημαινει οτι ισως σε κοντινες αποστασεις

να μην προλαβαινει να φορτιστει σωστα η μπαταρια !!

 

Παρε το πολυμετρο και βαλτο στην μετρηση εναλασσομενης τασης ...

κανε γειωση και τρυπα ενα ενα τα καλωδια τα 3 που μπαινουν στα πηνια ...

Με τον κινητηρα σε λειτουργια ρελαντι πρεπει να βρεις καμια 15-16 Volt εκει, γιατι ειναι το ρευμα που δεν εχει ακομα ρυθμισει σωστα η ανορθωση

 

Μετρα μια αυτο και πες μας ποσα Volt βρηκες plz

Τροποποιήθηκε από τον Andreas KTM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Παρε το πολυμετρο και βαλτο στην μετρηση εναλασσομενης τασης ...

κανε γειωση και τρυπα ενα ενα τα καλωδια τα 3 που μπαινουν στα πηνια ...

Θεου και πηνιων θελοντος, πρεπει να ειναι 0, 0 και 0. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

0 πρεπει να ειναι η αντισταση των πηνιων ... εαν τα μετρησει Ohm - ικα ...

Γενικα το να βγαζει ρευμα, αλλα να βγαζει "λιγο" ρευμα οπως αυτο ...

μου θυμιζει μια περιπτωση που ενος φιλου μου ειχε απλα βραχυκυκλωμενη 1 φαση απο τις 3 των πηνιων.

Παντως υπαρχει και ολοκληρο topic για το πως μετραμε ανορθωση - πηνια κτλ μεσα στο forum,

που τα γραφουν και πολυ σωστα και πολυ πιο ειδικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

Καλημέρα Δημήτρη

 

Σήμερα που η μπαταριά ήταν ΟΚ έκανες μετρήσεις ?

Σου είπα και εγώ εχθες μου κάνει περίεργο  που σου βγάζει  κάτω από 13,5 v στις  5000 στροφές με τα φώτα αναμμένα ,  για αυτό και σου μένει από μπαταριά.

Άκου τη θα κανείς δεν έχω χρόνο να βρω το manual αλλά στα Honda  νομίζω ότι είναι ίδιες οι μετρήσεις περίπου.

Βρες που είναι είναι ο ανορθωτής σου , λογικά είναι από αριστερά ( καταληγει σε ένα connector που έχει 3 κίτρινα καλώδια , τον αποσυνδέεις και βάζεις το πολυμετρο και μετράς την ωμική αντίσταση ( Ω )του κάθε κίτρινου καλωδίου με τη γη χωριστά , ένα ένα. ( οπού γη ο σκελετός σου. Πρέπει να είναι στο άπειρο η να  λέει 0,1-1,0 Ω   ανάλογα και το πολυμετρο.

 

Τα λαμπάκια που λένε ok μην τα εμπιστεύεσαι*. Κάνεις την μέτρηση σου σωστά** και βλέπεις στον πίνακα του κατασκευαστή της μπαταρίας τι σημαίνει.

(* αν θυμάμαι καλά, το πράσινο φωτάκι σημαίνει ότι διατειρεί το φορτίο που μπορεί να πάρει για ένα χρονικό διάστημα. Όχι πόσο φορτίο διατηρεί. Δεν θα μπορούσε άλλωστε καθώς λοίπουν κάποιοι παράμετροι.) 

(** φόρτιση μέχρι να μετρήσεις 14,4V - αν είναι καλός ο φορτιστής θα σταματήσει μόνος του, και μετά την αφήνεις να ξεκουραστεί τουλάχιστον κανένα δύωρο (να φύγουν τα επιφανιακά φορτία) και τότε κάνεις την μέτρηση σου.)

Δες τι κρατάει λοιπόν η μπαταρία σου και βλέπεις...

Μια χαρα ελεγχο κανει ( τον optimate του εδωσα , φυσικα βαζεις και πολυμετρο αλλα εως τωρα δεν μου εχει κανει πτε λαθος ο συγκεκριμενος)

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Κορυφή ο Optimate αλλά και αυτός μπορεί να ξεγελαστεί. Η τάση είναι ενδεικτική και δεν αντιπροσωπεύει πάντα την πραγματική κατάσταση της μπαταρίας, η οποία μπορεί να διαπιστωθεί μετρώντας την πραγματική χωρητικότητα (καταναλώνοντας) και τα CCA που μπορεί να δώσει...

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

0 πρεπει να ειναι η αντισταση των πηνιων ... εαν τα μετρησει Ohm - ικα ...

Γενικα το να βγαζει ρευμα, αλλα να βγαζει "λιγο" ρευμα οπως αυτο ...

Κανε μου τη χαρη και ξαναδιαβασε τι εγραψες

Παρε το πολυμετρο και βαλτο στην μετρηση εναλασσομενης τασης ...

κανε γειωση και τρυπα ενα ενα τα καλωδια τα 3 που μπαινουν στα πηνια ...

Με τον κινητηρα σε λειτουργια ρελαντι πρεπει να βρεις καμια 15-16 Volt εκει, γιατι ειναι το ρευμα που δεν εχει ακομα ρυθμισει σωστα η ανορθωση

Το κυκλωμα του εναλλασομενου υπο φυσιολογικες συνθηκες ΔΕΝ εχει σχεση με το κυκλωμα μπαταριας παρα μονο στην περιπτωση που τα πηνια εχουν διαρροη προς το "περιβαλλον" - βλεπε σασι. Αρα η ταση ΠΡΕΠΕΙ να ειναι μηδεν στη μετρηση που του προτεινεις. 

 

 

Τελικα κλεινω στο συμπερασμα οτι τσαμπα μελανι χυνεται. :_hrm:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα