matis

θέλω να πουλήσω ένα Kimco αλλα..

27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

7040038έχω ένα kimco ακίνητο στην αυλή θέλω να το δώσω για να πάρω το πρώτο μου μηχανάκι έχω τα εξής προβλήματα αρχικά να πω ότι είμαι άσχετος και δεν θέλω να με πιάσουν κότσο το kimco που έχω στην αυλή είναι ενός θείου και επειδή μου χρωστάει κάποια λεφτά μου λέει πάρτο και δώστο σαν προκαταβολή έχω βάλει ένα σύνδεσμο της αγγελίας που έχει ανεβάσει αυτός για να το δείτε και να έχετε μια εικόνα λοιπόν το μηχανάκι έχει απλήρωτα τέλη 2 η 3 χρονια έχει κάποιο πρόβλημα και δεν περπατάει τώρα ο θείος λέει ότι είναι 150 euro πρόβλημα όπως θα δείτε στις φωτογραφίες έχει πολύ φθαρμένα πλαστικά και η σέλα είναι σκισμένη επίσης ξέρω ότι έχει χαλασμένο καντράν άρα δεν φαίνεται πόσα χιλιόμετρα έχει το είχε πάρει μεταχειρισμένο με ήδη χαλασμένο καντράν και λέω τώρα έχω σαν άσχετος αλλα πονηρός πως θα πουληθεί τώρα αυτό το πράμα...? θα σας πω πρώτα το δικό μου σκεπτικό και μετά ακούω της γνώμες σας... 
να του δώσω  τα 150 που λέει ότι θέλει για να περπατήσει να το φτιάξει και μετά να το πάω στην αντιπροσωπεία που υποτίθεται ότι τα παίρνει και να το δει τι αλλα προβλήματα έχει και πόσο μπορεί να το πάρει και αν είναι παραπάνω από τα τέλη μαζί με τα 150 που θέλει αρχικά να το δώσω καταρχάς αυτό γίνετε? η πρέπει να το πάω με πληρωμένα τέλη εξαρχής? επίσης δεν ξέρω καν τι μοντέλο είναι... και το άλλο που σκέφτηκα να το πάω όπως είναι και όσο το πάρουν... να το αναλάβουν αυτοί αλλα σκέφτομαι ότι θα το σκοτώσουν περισσότερο από όσο πρέπει για σκότωμα είναι  δηλαδή αλλα τέσπα... και επίσης αν το πάρουν για ανταλλακτικά ας πούμε θέλει πάλι να έχει πληρωμένα τέλη? θέλω την δικια σας γνώμη γιατί και ο θείος περίεργος είναι και οι αντιπροσωπείες να βγάλουν θέλουν και εγώ είναι άσχετος.. ευχάριστο! αα αν δείτε στην αγγελία ο θείος σε αυτήν την ατάσταση το δίνει 1700 xaxaxa εγώ που είμαι άσχετος και δεν υπήρχε ούτε μια στο εκατομμύριο να το πάρω τόσο...

ο  ο σύνδεσμος δεν ανοίγεi7040038_2_b.jpg