Tasos Meli

Townmate 50 Yamaha Townmate restore


59 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki er6n (650cc) MV Agusta rivale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Πω,  μπράβο ρε,  σας θαυμάζω όλους εσάς που τα λύνετε έτσι για πλάκα! Με το καλο να δούμε και την συνέχεια! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR 11 NC29 C50 Bieffe RT Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλή αρχή.Θα σου πρότεινα να βάλεις το μαμά μπροστινό.Το κανείς που το κανεις.Θα παρακολουθουμε:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος τασε! Καλο ξεκίνημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καλή αρχή.Θα σου πρότεινα να βάλεις το μαμά μπροστινό.Το κανείς που το κανεις.Θα παρακολουθουμε:winking:

Το μαμα ποτε δε μου αρεσε εμφανησιακα, επισης δεν ειναι τοσο ασφαλες κατα το φρεναρισμα σε σχεση με αυτο που εχω τωρα και ενα τριτο ειναι οτι εκοψα και κατεβασα το λαιμο στον σκελετο και θελει λιγο δουλειτσα να το κανω οπως πριν, βεβαια δεν θα ειναι 100% μαμα αλλα θα στηθει σχεδον απο την αρχη.

Ελπιζω να πανε ολα καλα μεχρι την ανοιξη και να τελειωσει, βεβαια εκτος το βαψιμο θα φτιαξω καινουρια πλεξουδα, θα χρειαστει αλλαγη κυλινδροπιστονου, και προληπτικα καδενα χρονισμου, βαλβιδες, τσιμουχακια, γλυστρες καδενας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX x-lite 702gt Suzuki GSX 650F (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Επ Τασο καλως αρχησες.....

 

Ρε συ το κανες που το κανεις.....καντω εντελος μαμα...κριμα ειναι σε δυο χρονια θα το κοιτας και θα λες τι μαμακας ειμουν και δεν το εκανα......

Μην πεδεβεσε για να φυγει το χρωμα με σβουρακια γυαλοχαρτο....πανε παρε ενα διαβροτικο χρωματος πασαλιψε το και σε τρεις ωρες το χρωμα θα φυγει ακομα και απο τα ποιο δυσκολα σημεια..... Απο εκει και μετα πριν το ασταρομα....καντου ενα καλο πλυσημο  στεγνωσετο σχολαστικα τριψτο και λιγο με ενα λεπτο γυαλοχαρτο και εισαι ετοιμος......για βαφες.

 

Με το ιδιο διαβροτικο μπορεις να κανεις και τα καπακια του μοτερ της καμπανας και του βολαν και το διαφορικο.....απλα πανε καπου να στα βαψουν γιατι αλλιως με τα σπρευ του εμποριου δουλεια ποιοτικη που να αντεχει στον χρονο δεν γινετε......εναλακτηκα μπορεις να παρεις κρεμα νυκελωματος και να αρχισεις να  τα τρυβεις.....αλλα ειπαμε ...εργοστασιακη κατασταση....με τις σχαρουλες και με ολα τα ωραια του.

*Πχ με το διαβροτικο επισης μπορεις να κανεις και κατι χαζολεπτομεριες πχ πατακια...τιμονιερες... τεποζιτο..... και με ενα πολυ καλο σπρευ αφου πρωτα τα ασταρωσεις να του δωσεις την λεπτομερια που του αρμοζει φθηνα με ενα σπρευ

Αν επενδυσεις και λιγα χρηματα σε μοτερ θα το εχεις εργαλειο μεχρι τα βαθια σου γερματα......οταν ολα τα αλλα θα τα εχεις δωσεις....ηταν το πρωτο και ακομα το εχεις...

Σκεψου το....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Νικο διαβρωτικο θα βαλω στα σημεια που δεν παει η συρματοβουρτσα, ειναι τρυπανιου και δε με παιδευει καθολου, εχω και πιστολι αμμοβολης! σχαρα ε? λες να παρω και μια μικρη βαλιτσουλα για τις ψιλοδουλειες?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX x-lite 702gt Suzuki GSX 650F (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Νικο διαβρωτικο θα βαλω στα σημεια που δεν παει η συρματοβουρτσα, ειναι τρυπανιου και δε με παιδευει καθολου, εχω και πιστολι αμμοβολης! σχαρα ε? λες να παρω και μια μικρη βαλιτσουλα για τις ψιλοδουλειες?

όχι απλά σχαρουλα.....αλλα και την τσακπινα την σχάρα στο μπροστά φτερό να βάλεις!!!!!!! είπαμε.....εργοστασιακη κατάσταση το κάνεις που το κάνεις...

Τροποποιήθηκε από τον lost_angel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

το restore θα γινει στην κατασταση που ειναι στην 1η φωτο η εχει περασει πολυς καιρος απο την 1η φωτο και εχει πολλες φθορες? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
VSX1T (VSE1Mcc) Κομμωτηρίου για περμαναντ Yamaha mt07 tenere cp2 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Εργοστασιακή εξάτμιση κ εργοστασιακό μπροστινό..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραία δουλειά.Μπράβο.

Για το εργοστασιακό μπροστινό που λένε τα παιδιά,διαφωνώ κάθετα αν το έχεις κάνει 100άρι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

οσο κ να το εχεις κανει μην κανεις εργοστασιακο το μπροστινο για κανενα λογο.

ειναι αθλιο κ απαραδεκτο . 1000% καλυτερο του αστρα που εχεις βαλει κ πολυ καλα εκανες.

 

η ποδια ειναι γνησια μονομπλοκ ετσι? βρισκουμε τετοια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

το restore θα γινει στην κατασταση που ειναι στην 1η φωτο η εχει περασει πολυς καιρος απο την 1η φωτο και εχει πολλες φθορες? 

Σην πρωτη φωτογραφια ηταν η τελευταια κατασταση πριν το ξεμονταρω, το χρωμα βασικα ειχε πολλες φθορες και ηθελε βαψιμο, αλλα πηρα την αποφαση παραλληλα να βαλω το μαμα μοτερ και ψαλιδι το που εχει αξονα.

Εργοστασιακή εξάτμιση κ εργοστασιακό μπροστινό..

το μπροστινο δεν υπαρχει περιπτωση να το βαλω ξανα, δεν το εχω κιολας, αλλα εξατμηση θα παραμεινει προς το παρον η κλασσικη sebring.

οσο κ να το εχεις κανει μην κανεις εργοστασιακο το μπροστινο για κανενα λογο.

ειναι αθλιο κ απαραδεκτο . 1000% καλυτερο του αστρα που εχεις βαλει κ πολυ καλα εκανες.

 

η ποδια ειναι γνησια μονομπλοκ ετσι? βρισκουμε τετοια?

το μηχανακι θα γινει 97cc δεν θα εχει τις τρελες επιδοσεις αλλα το τηλεσκοπικο και το δισκοφρενο ειναι απαραιτητο για να μην σκοτωθουμε, ποδια εχω μια κομμενη αλλα θα παρψ και μια ολοκλυρη, φθηνη ειναι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γεια σου Τασο μερακλη, αντε με το καλο!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

τασο χωσε κανα λινκ για μαμα ποδιά .  

εχω του φαδερ 50αρι ταουνι ολο εργοστασιακο κ ακομα δουλευει.

για την μπροστινη σχαρα που ειπαν πιο πανω , το ταουν δεν θυμαμαι να ειχε μπροστα κατι , το αστρα μου ειχε μια μεταλλικη βαση με ελασμα στο μπροστα φτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

τασο χωσε κανα λινκ για μαμα ποδιά .  

εχω του φαδερ 50αρι ταουνι ολο εργοστασιακο κ ακομα δουλευει.

για την μπροστινη σχαρα που ειπαν πιο πανω , το ταουν δεν θυμαμαι να ειχε μπροστα κατι , το αστρα μου ειχε μια μεταλλικη βαση με ελασμα στο μπροστα φτερο.

Την ποδια την ειχα αγορασει απο εδω στην Καβαλα, οταν παρω τα ανταλλακτηκα θα ρωτησω ποσο κανει και θα σου πω, βεβαια δεν εχω ψαξει ιντερνετομαγαζα γιατι εδω στον τυπα που παω τα φερνει ολα σε νορμαλ τιμες, τωρα για τη μπροστα σχαρα ξερω οτι υπαρχει, εχει ο γειτωνας μου στο δικο του Townmate, ισως να μην ηταν στον ¨στανταρ¨ εξοπλισμο.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

Ας βαλω και δυο σημερινα βιντεακια, ενα μερος απο τα μερεμετια που εκανα, κολλησα δυο λαμες 4mm στο κατω μερος του σκελετου για να βιδωσουν πανω τους τα πατακια (μαρσπιε), τα μαμα τα ειχα κοψει για να μπει το μοτερ του crypton, ετριψα το υπολοιπο χρωμα που ειχε μεινει και κολλησα και ενα νεο τερματικο για το τιμονι, επισης εκανα και λιγο αμμοβολη κατω απο το πισω φτερο και στο εσωτερικο του σκελετου κατω απο το ντεποζιτο, την επομενη φορα θα τριφτει με ενα ψιλο γυαλοχαρτο και θα πεσει το ασταρι.

 

Η ποιοτητα δεν ειναι τοσο καλη γιατι το βιντεο ηταν μακρυνο και εκανα zoom στο κεντρο κατα την επεξεργασια, ειναι ενα γενικοτερο πλανο και δεν εστιαζω στη λεπτομερια οπως εχω σκοπο να κανω στο βιντεο με το μοτερ.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX (97cc) Kawasaki Z750 ABS (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλε Τασο καλη επιτυχια στο restoring που κανεις!

Θα σου προτεινα  να το κανεις πιο πολυ για ενα μεσο για μεσα την πολυ και για μικρες δουλειες (SM, βολτα στο γηπεδο για να δεις μπαλα κτλ) ωστε να μην παιρνεις το μεγαλο 

Κρατα το μπροστινο που εχεις ή κανε πατεντα να φτιαξεις το εργοστασιακο μπροστινο καλυτερο. Στο C50 στο ψαλιδι ξερω οτι μπαινει μια "αναρτηση" της Takegawa που μειωνει αισθητα το σηκωμα κατα το φρεναρισμα. Αυτο και σε συνδιασμο με καποια πατεντα για δισκοφρενο μπροστα (στην Ταΐλανδη εβγαινε κιτ για το C90 για δισκο μπροστα με την μαμα αναρτηση) κατασκευαζοντας μια βαση (βλεπω εχεις μυαλο και πιανουν τα χερια σου) ωστε να κρατησεις το ωραιο ρετρο λουκ με την ασφαλεια που αρμοζει

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR 11 NC29 C50 Bieffe RT Kawasaki H2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Τάσο.Προχωράει πολύ ωραία και μεθοδικά.Καλη συνέχεια!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

γιατι να το φερει στην ενταλως μαμα κατασταση ρε παιδια, να πεις οτι ειναι καμια αντικα σπανια που θα το φτιαξει για να το βαλει διακοσμητικο στο σαλονι του η να το πουλησει σε τιμη 5 φορες πανω απ'την αξια του να πω νταξει... 

 

Ωραια δουλεια Τασο!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter i cbs (125cc) KTM smc (660cc)

Δημοσιεύτηκε

Μακαρι να ειχα και εγω χρονο να εκανα και το δικο μου...

Παντως μπραβο για την αποφαση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καπου στο τελος του Νοεμβρη (27) εσπασα το 5ο μετακαρπιο οστο και αυτο εμελε να βαλει μια ανω τελεια στο θεμα του restore, πριν απο λιγες μερες ξεκινησα ξανα τις εργασιες αλλα λογω της εθνικης και προσωπικης οικονομικης κρισης αποφασησα να μην ολοκληρωσω προσ το παρων την επαναφορα στην εργοστασιακη κατασταση και να βαλω παλι το Cryptonαδικο μοτερ, εθεσα ομως τις βασεις ωστε το μαμα μοτερ να μπει ξανα πανω χωρις να χρειστρουν επεμβασεις στο πλαισιο, δηλαδη βγαζω μοτερ-ψαλιδι και κουμπωνω τα μαμα, βεβαια θα χρειαστει να φτιαξω πλεξουδα απο την αρχη αλλα αυτο δεν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα.

Το μαμα μοτερ καιει πολυ λαδι, μιλαμε για ενα μοτερ Τ50 το οποιο φοραει 4αρι σαζμαν, 80αρι κυλινδρο και 80αρα κεφαλη, το μεγαλο μειωνεκτημα ειναι η καμπανα του που ειναι απο 50αρι και εχει μικροτερο βημα, επισης και η τελικη μεταδωση ειναι απο 50αρι, αρα πιο αργο μηχανακι, δυνατο μεν αλλα αργο δε.. το κοστος για να το κανω οπως θα θελω ξεπερναει τα 200ευρω. Απο την αλλη εχω μια ετοιμη μηχανη, πραφατως ανακατασκευασμενη στα 124cc με αρκετη περισσοτερη δυναμη απο τη μαμα του T και καπου στα 110 πραγματικα χιλιομετρα τελικης. Λεω οσο ειμαι ακομα "νεος" να την γουσταρω και οταν "γερασω" να ριξω τη μαμα που μεχρι τοτε θα εχω φτιαξει.

Παραθετω μερικες φωτογραφιες απο τα βαμμενα μερη της παπιας, αυτο που θα δειτε ειναι 3 χερια χρωμα και 5 βερνικι, πηρα πολυ βερνικι και δεν ηξερα τι να το κανω, στο τελος το πεταξα.

Θελω την επιεικεια σας γιατι η ολη διαδικασια εγινε υπο βροχη στο υποστεγο μπροστα απο το παρατημενο σπιτι της γιαγιας μου!

IMG_0971_zpsbrpzxijc.jpg

 

IMG_0970_zps13t3x1ik.jpg

 

IMG_0968_zpsjbbozkpc.jpg

 

IMG_0967_zps1oiajyam.jpg

 

IMG_0975_zpsvlpzwyht.jpg

 

Η υφη απο το βερνικι ειναι καλυτερη απο εργοστασιακο, λες και το πλαστικοποιησα ενα πραμα...

Υ.Γ. Το χρωμα ειναι ακριβως το ιδιο με πριν, απλα αντι για ασημι μοτερ ψαλιδι και πιρουνι θα γινουν μαυρα.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

με τι ψεκαζεις χρωμα? 

το μοτερ το ψεκασες οπως ειναι ? πολυ μαυριλα βλεπω.

εννοειται το μοτερ πολυ καλυτερη επιλογη απο το μαμα .

 

χερι κομπλε? περαστικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

με τι ψεκαζεις χρωμα? 

το μοτερ το ψεκασες οπως ειναι ? πολυ μαυριλα βλεπω.

εννοειται το μοτερ πολυ καλυτερη επιλογη απο το μαμα .

 

χερι κομπλε? περαστικα.

Το πλαισιο και τα πλαστικα τα εβαψα με πιστολι, το μοτερ το περασα διαβρωτικο για να βγαλω ολο το χρωμα του και το εβαψα με μαυρο σπρεϋ και επειτα το περασα βερνικι με το πιστολι, το ιδιο που εριξα στο υπολοιπο μηχανακι, την ιδια δουλεια στο μοτερ την ειχα κανει και το 2004 και ειχε πολυ μεγαλη αντοχη στο χρονο.

Το χερι εχει ενα μικρο θεματακι ακομα αλλα δουλευει.. Χαχαχα..

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα