giorgosiraklio

Αλλαγη σε υγραεριο, αξιζει τον κοπο?

92 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Piaggio xevo 250 (250cc) BMW f800gs

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα στην παρεα. Εκτος το scooter, ειμαι κατοχος ενος toyota corolla xcellence 1,4  2005 μοντελο. Κανω περιπου 13000χλμ το χρονο, με μεση καταναλωση 7 λιτρα στα 100χλμ. Σκεφτομαι να προχωρησω σε αλλαγη καυσιμου, καθως το κοστος εγκαταστασης υγραεριου εχει πεσει αρκετα, ενω η βενζινη δε λεει να πεσει με τιποτα εδω Κρητη... Βενζινη βαζω με 1,45 ενω το υγραεριο κοστιζει 0,80. Αξιζει τον κοπο, αν λαβω υποψη το κοστος εγκαταστασης, την αυξημενη καταναλωση του υγραεριου αλλα και την κατα πολυ χαμηλοτερη τιμη αγορας του? Τι λετε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

7λ/100 χλμ, ειναι πολλά γι αυτό το μοτέρ.

13Κ/χρόνο, ειναι λίγα σχετικά.

Η διαφορά 65 σέντς, ειναι σεβαστή. Ομως πολυ φοβάμαι, ότι σύντομα θα την καταπιει το μνημόνιο....

Ελεγξε την καταναλωση σου, και μεινε στην βενζινη θα σου πρότεινα.

Ποσταρω απο περιοχή, με 1.52 / λίτρο. Η πιο χαμηλη τιμη που βλέπουμε εδω και 5 χρόνια....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio xevo 250 (250cc) BMW f800gs

Δημοσιεύτηκε

7λ/100 χλμ, ειναι πολλά γι αυτό το μοτέρ.

13Κ/χρόνο, ειναι λίγα σχετικά.

Η διαφορά 65 σέντς, ειναι σεβαστή. Ομως πολυ φοβάμαι, ότι σύντομα θα την καταπιει το μνημόνιο....

Ελεγξε την καταναλωση σου, και μεινε στην βενζινη θα σου πρότεινα.

Ποσταρω απο περιοχή, με 1.52 / λίτρο. Η πιο χαμηλη τιμη που βλέπουμε εδω και 5 χρόνια....

Δεν ειναι πολλα, 6.7 δινει η εταιρια μεση καταναλωση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Ε όχι και τα 7 πολλά..πόλη να βάλεις φανάρια την έκατσες την 8αρα 

τα 13κ ανα χρόνο ειναι λίγα για να ψαχτείς για αέριο να έκανες καμια 40ρια να πεις άντε να το καταλάβω 

το αέριο ειναι πατέντα. ειναι ένας βενζινοκινητήρας στον οποίο τον μετατρέπουν για να καίει αεριο για καύσιμο 

ακομη και οι κατασκευάστριες που παράγουν κατόπιν παραγγελίας πατέντα ειναι 

και στην τελική εαν θες να κόψεις φράγκα καντο να ξέρεις ομως οτι αυτή η πατέντα κόβει και ζωή απο το μοτερ σου και όσοι πουλανε το αντίθετο ειναι παπατζιδες 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Citycom S (300icc) Utax Triumph Bonneville NC (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα συμφωνησω με τον φιλο πανω, διακινδυνευεις την ζωη του μοτερ. Το αεριο ειναι ξηρο καυσιμο. Η βενζινη υγρη. Τα μοτερ που φορανε τα τουτουνια μας δεν ειναι ακομα ετοιμα να δουλεψουν με αεριο και ας μπαινουν παραλληλα εγκεφαλακια που ψεκαζουν και λιγο λαδι. Εχω 2 φιλους ο ενας με cherokee3.7 και ο αλλος με ford mondeo 2.0 που και στους δυο καηκε το μοτερ. Φιλος μηχανικος που τοποθετει αεριο στο δικο του δεν βαζει! Και εχει απλα ενα corsa. Χιλιες φορες να καις λιγο παραπανω αλλα να το χεις μια ζωη! Τοyota ειναι δεν νιωθει. Και το 7  μια χαρα ειναι. Εμενα το Α3 1.6  ειναι και κατω απο 9 σπανια το βλεπω μες στην πολη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM

Δημοσιεύτηκε

Υπόψην ότι η βενζίνη αυτήν την περίοδο έχει πέσει αισθητά σε τιμή .

κ εγώ πιστεύω ότι κανείς λίγα κμ ένα έτος κ δεν αξίζει . Εξάλλου έχεις κ το σκούτερ εναλλακτική.

επισης το αέριο θα σου φάει κ χώρο στο πορτμπαγκάζ που στα οικογενειακά είναι σημαντικός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

υπερ της βενζινης ανεξαρτητα απο τα χλμ.

αν δεν το παρεις ετοιμο απο την αντιπροσωπεια με υγραεριο αστο οπως ειναι. εγω αυτο πιστευω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν σε συμφέρει γιατί δεν γράφεις χιλιόμετρα. Αν και πλέον κάνεις γρήγορα απόσβεση...

 

Έχω Fiat Punto 1.2 (mk1) του '97 με 400.000χλμ και έβαλα αέριο πριν 4 χρόνια στις 300.000!

Κάνω περίπου 1.500χλμ/μήνα, άρα χοντρά 20.000χλμ/χρόνο!

Κατανάλωση έχω 7lt/100χλμ

Δεν ξέρω τι λένε οι άλλοι, εγώ δεν είχα κανένα θέμα.

Το αέριο που έχω βάλει είναι το Lovato + λαδιέρα!

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι όσοι βάλαμε αέριο πριν καιρό προλάβαμε και είδαμε κάποια οικονομία στην τσέπη μας.

Με την φοροκαταιγίδα που έρχεται παίζει να βάλουν φόρους και στα υγραεριοκίνητα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660Z Shoei Hornet-DS Yamaha XT1200Z (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

 Εχω  βαλει υγραεριο σε nissan micra του 2001 οταν το αυτοκινητο ειχε 180000 km και τωρα εχει 272000 km χωρις κανενα προβλημα. Το υγραεριο ειναι οντως ξηρο καυσιμο και κανει καθαροτερη καυση η οποια θεωρητικα συμβαλει στην μακροζωια του κινητηρα. Αυτο που χρειαζεται λιπανση ειναι οι  βαλβιδες και αυτο λυνεται η με την προσθηκη της λεγομενης λαδιερας η στα καινουργια συστηματα με παραλληλο ψεκασμο μικρης ποσοτητας   βενζινης. Εγω προσωπικα καθε 4-5 ρεζερβουαρ υγραεριου καιω 1 βενζινης. Να ξερεις σαν συστημα ειναι ασφαλες και αξιοπιστο απλα εχει μεγαλη σημασια η σωστη εγκατασταση. Να ξερεις οτι η καταναλωση σε λιτρα θα αυξηθει ελαφρως αλλα η διαφορα τιμης δημιουργει μια οικονομια υπερ του υγραεριου της ταξης του 45-50% με τις παρουσες τιμες. Υγραεριο 0.66 - βενζινη 1.45 εδω που μενω. Το κοστος εχει κατεβει νομιζω σε σχεση με πριν 3  χρονια που το εβαλα εγω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) AGV T2 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα στην παρεα. Εκτος το scooter, ειμαι κατοχος ενος toyota corolla xcellence 1,4  2005 μοντελο. Κανω περιπου 13000χλμ το χρονο, με μεση καταναλωση 7 λιτρα στα 100χλμ. Σκεφτομαι να προχωρησω σε αλλαγη καυσιμου, καθως το κοστος εγκαταστασης υγραεριου εχει πεσει αρκετα, ενω η βενζινη δε λεει να πεσει με τιποτα εδω Κρητη... Βενζινη βαζω με 1,45 ενω το υγραεριο κοστιζει 0,80. Αξιζει τον κοπο, αν λαβω υποψη το κοστος εγκαταστασης, την αυξημενη καταναλωση του υγραεριου αλλα και την κατα πολυ χαμηλοτερη τιμη αγορας του? Τι λετε?

Δηλαδη για τα 13Κ χλμ τον χρονο θες 910 λιτρα βεζινης που κοστιζουν με την τιμη που εδωσες 1319,50€

Με υγραεριο και καταναλωση 9 λιτ/100χλμ ( στις περισσοτερες περιπτωσεις υπαρχει αυξηση καταναλωσης 25-30%)  θα θες 1170 λιτρα υγραεριου που κοστιζουν 936€, παλι με την τιμη που εδωσες.

Αξιζει το οφελος των 383,5€ τον χρονο, χωρις να υπολογισουμε την αποσβεση της εγκαταστασης, για μια μετατροπη που μπορει να ειναι αποδοτικη η προβληματικη αφου κυριο λογο παιζει ο εγκαταστατης;; 

 

Επισης πριν μερικα χρονια που ψαχνομουν και εγω για υγραεριο στην δικη μου Corolla 1,6 ειχα βρει οτι η Toyota δεν ενεκρινε την μετατροπη σε κινητηρες vvti.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

εχω το προηγουμενο corolla (e111 facelift) με ακριβως το ιδιο μοτερ. το μοτερ αυτο δεν καιει τιποτα φιλε, μαλλον πατας πολυ γκαζι χωρις λογο. οι οφελιμες στροφες του ειναι γυρω στις 3.5κ. αν παω σαν ανθρωπος καιω 12 λιτρα στα 200χλμ. επισης τσεκαρε τον αερα στα λαστιχα (βαλε 32psi). το υγραεριο δε σε συμφερει γιατι θα αργησεις πολυ να κανεις αποσβεση και ποσο μαλλον να εχεις κερδος με τοσα λιγα χλμ που κανεις. χωρια που με το αεριο δεν μπορεις να το στροφαρεις πολυ:winking:

υγ. τσεκαρε συχνα το λαδακι του μοτερ, ειναι επιρρεπη σε καψιμο λαδιου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio xevo 250 (250cc) BMW f800gs

Δημοσιεύτηκε

εχω το προηγουμενο corolla (e111 facelift) με ακριβως το ιδιο μοτερ. το μοτερ αυτο δεν καιει τιποτα φιλε, μαλλον πατας πολυ γκαζι χωρις λογο. οι οφελιμες στροφες του ειναι γυρω στις 3.5κ. αν παω σαν ανθρωπος καιω 12 λιτρα στα 200χλμ. επισης τσεκαρε τον αερα στα λαστιχα (βαλε 32psi). το υγραεριο δε σε συμφερει γιατι θα αργησεις πολυ να κανεις αποσβεση και ποσο μαλλον να εχεις κερδος με τοσα λιγα χλμ που κανεις. χωρια που με το αεριο δεν μπορεις να το στροφαρεις πολυ:winking:

υγ. τσεκαρε συχνα το λαδακι του μοτερ, ειναι επιρρεπη σε καψιμο λαδιου. 

Φίλε εδώ είναι Ηράκλειο, δεν υπάρχουν ευθείες παρα μόνο στροφές ανηφόρες κατηφόρες....κατω από 7 δεν πέφτει με τίποτα....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bandit

Δημοσιεύτηκε

Γενικα τα toyota θεωρουνται ευπαθη στις βαλβιδες με υγραεριο. Αν χρειαστεις επισκευη κεφαλης σε λιγοτερα απο 60-70000 χλμ τοτε το κερδος σου θα ειναι ελαχιστο.

Κανεις δε μπορει να σου πει με σιγουρια αν σε συμφερει η οχι. Η βλαβες εξαρτουνται, εκτος απο το συστημα και την σωστη τοποθετηση, και απο τον τροπο οδηγησης και συνθηκες του καθενος, και μαλιστα σε μεγαλο ποσοστο, θα ελεγα το 50%. Αν βαλεις υγραεριο και εισαι συνεχως με μεγαλο φορτιο κινητηρα και δουλευεις 4000+ στροφες, στα 50000 χλμ σε βλεπω με νεες βαλβιδες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha mt-03

Δημοσιεύτηκε

Εγώ το 7 σαν κατανάλωση το θεωρώ εξαιρετικό... Το δικό μου 1600cc έχει κατανάλωση σχεδόν 8,5-9 lt στα 100 μετρημένα εδώ κ 2 χρόνια με πρόγραμμα στο κινητό. Είχα ψαχτεί κι εγώ κάποτε, αλλά ρώτησα και στην nissan για το μοντέλο μου κ μου είπαν ότι δεν ενδείκνυται. Αν στο αυτοκίνητο έχεις κατανάλωση 7, με το αέριο θα έχεις περίπου 7,5. Είναι λίγο πονεμένη ιστορία, η αλήθεια είναι ότι στην συντριπτική πλειοψηφία όσοι βάλανε είναι ικανοποιημένοι, απλά υπάρχουν κ πολλοί που την έχουν φάει κ το φυσάνε κ δεν κρυώνει. Εγώ φοβήθηκα να πάρω το ρίσκο κ δεν το μετανιώνω, γιατί εξαιτίας αυτής της ιστορίας βρέθηκα κ πάλι μετά από χρόνια με δίκυκλο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Φίλε εδώ είναι Ηράκλειο, δεν υπάρχουν ευθείες παρα μόνο στροφές ανηφόρες κατηφόρες....κατω από 7 δεν πέφτει με τίποτα....

λογικο ειναι τοτε, μια χαρα φενεται το 7λ/100:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei XR-1100 Hadron KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

To υγραέριο σηκώνει μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση. Αυτό καταπονεί τις βαλβίδες εξαγωγής.

Αν δεν γίνει σωστή ρύθμιση θα έχεις προβλήματα σύντομα. Αν γίνει σωστή ρύθμιση πιθανό μετά από αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα να παρουσιαστεί καμιά καμμένη βαλβίδα εξαγωγής... Ρεταρίσματα, όχι σωστή συμπίεση κτλ. Παίζει ρόλο το αμάξι όμως...

Εγώ σε suzuki swift 1.3 είχα μια καμμένη βαλβίδα μετά από 130.000χλμ περίπου, το κόστος επισκευής σε σχέση με ότι γλίτωσα τόσο καιρό, μηδαμινό...Το ίδιο παρουσιάστηκε και σε ένα yaris φίλου στα ίδια περίπου χιλιόμετρα

BRC με το σύστημα που ψεκάζει και βενζίνη μετά από κάποιες στροφές.

Πολλοί όταν τους παρουσιαστεί αυτό, αλλάζουν βαλβίδες εξαγωγής, παίζουν μάρκες οι οποίες είναι σχεδιασμένες για υγραέριο (μεγαλύτερη αντοχή σε θερμοκρασίες)

Τα ζυγίζεις και πράττεις αναλόγως

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC RPHA 10+ Kawasaki Versys (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά εγώ που κάνω 4000χλμ το χρόνο σε πόσες ζωές κάνω απόσβεση αν βάλω; 

 

:crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

προσφατα , πριν καμια 4 μερες , εβαλα υγραεριο σε ενα peugeot 206.

βαλαμε της lovato και εχω κανει 120 χλμ

το αμαξι οταν παρει λειτουργει με βενζινη και μετα γυριζει σε υγραεριο μονο του.

αυτο που παρατηρησα ειναι οτι οταν κινουμε με σταθερα 95 - 100 χλμ κανει μικρα κομπιασματα. 

οχι οταν παταω γκαζι , οχι οταν ειμαι στο ρελαντι και οχι σε οποιαδηποτε αλλη ταχυτητα. δοκιμασα  να παω σταθερα 90 η σταθερα 110 η 80 και δεν εκανε κατι.

οπως καταλαβατε κινουμαι συνηθως με ταχυτητες γυρω στα 100 :laugh:.

αυτο ειναι κατι φυσιολογικο? ειναι κατι που θα στρωσει μονο του η πρεπει να παω στον εγκαταστατη? (βεβαια θα του κανω ενα τηλ αυριο) 

μου ειχε πει στα 1000 χλμ να παω να το δει παλι μηπως θελει καποια ρυθμιση.

 

Τροποποιήθηκε από τον spiros!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Τα κομπιάσματα είναι ανεπαίσθητα ή έχουν κάποια διάρκεια?

Εγώ όταν είχα κομπιάσματα διαρκείας και κυρίως όταν άνοιγα το αμάξι ήταν ή τα φιλτράκια ή καύση!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα κομπιάσματα είναι ανεπαίσθητα ή έχουν κάποια διάρκεια?

Εγώ όταν είχα κομπιάσματα διαρκείας και κυρίως όταν άνοιγα το αμάξι ήταν ή τα φιλτράκια ή καύση!

ειναι πολυ ελαφρια και μονο σε σταθερη ταχυτητα. οταν δινω γκαζι παει κανονικα χωρις προβλημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Άκυρο ποστ. Παλιό ήτανε το θέμα....:blush:

Τροποποιήθηκε από τον Kostas-MotoLover

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πηγα στον εγκαταστατη και καναμε βολτα. οντως το παρατηρησε και αυτος το προβλημα.

αυτο που καναμε αρχικα ειναι να δουμε αν το κανει και οταν καιει βενζινη το αμαξι. οντως το εκανε.

αυτο που καναμε κατευθειαν μετα απο αυτο ειναι να δουμε ποτε ειχε αλλαξει μπουζι το αμαξι τελευταια φορα.

το αμαξι εχει να αλλαξει μπουζι 34000χλμ και απορω με τον εαυτο μου πως δεν το ειχα δει και το εχω αφησει τοσο πολυ.

οποτε προχωραμε σε αλλαγη μπουζι αμεσα που οπως μου ειπε κατα 99% αυτο ειναι. 

οποτε αυριο το μεσημερακι θα ξερω και θα ενημερωσω αν οντως λυθηκε το θεμα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι υπερβολή τα 34Κχλμ σε αργόστροφο μοτέρ που καίει αμόλυβδη.

Πιο ύποπτος θα ήταν κάποιος πολλαπλασιαστής, για μένα.

Αν και εγώ θα ξεκινούσα με αντικατάσταση μπουζί ως οικονομικότερος έλεγχος.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsx650f Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν είναι υπερβολή τα 34Κχλμ σε αργόστροφο μοτέρ που καίει αμόλυβδη.

Πιο ύποπτος θα ήταν κάποιος πολλαπλασιαστής, για μένα.

Αν και εγώ θα ξεκινούσα με αντικατάσταση μπουζί ως οικονομικότερος έλεγχος.

φιλος με 307 ειχε οχι ακριβως παρομοιο προβλημα και αλλαξε πολλαπλασιαστη αλλα και μπουζι.

ειχε πολυ πιο εντονο προβλημα , δεν εδινε γκαζι το αμαξι, κομπιαζε παρα πολυ στα χαμηλα και τετοια.

εμενα απλα σε σταθερη ταχυτητα κατι μικρα κομπιασματα. 

κατα τα αλλα οταν δινω γκαζι τραβαει κανονικα και δεν εχω ρεταρισματα.

δεν αποκλειω να ειναι προεορτια καποιου πολλαπλασιαστη , αλλα για αρχη θα αλλαξω μπουζι και βλεπουμε.

οσο γι αυτο που ειπες για τα χλμ και την αλλαγη μπουζι, στο αλλο αμαξι που βαζω με πλατινα (ετσι δεν τα λενε;)  τα κραταω 60.000 χλμ και βγαζουν και αλλα. αλλα στο πεζο καθε 20.000 τα αλλαζουμε αλλωστε ειναι πολυ μικρο κοστος

Τροποποιήθηκε από τον spiros!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι ετσι ειναι και εγω ως κατοχος ενος ford focus 1.6 collection 2010 o κατασκευαστης οριζει για αλλαγη των μπουζι καθε 60.000 χλμ αν θυμαμαι καλα. Εγω βεβαια καθε 2η αλλαγη λαδιων τα αλλαζω. Εχω εγκαταστησει το συστημα της vialle liquidsi υγρου ψεκασμου και πραγματικα μιλαμε ισως για το κορυφαιο συστημα υγραεριοκινησης. Εχω κανει 25.000 χλμ απο περυσι τον Νοεμβριο που το εχω εγκαταστησει χωρις προβληματα. Δειτε εδω https://www.youtube.com/watch?v=Hhfq808fyAU

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα