ΓιωργοςΤΤ

Κινητήρας Αλλαγή τσιμούχας στροφάλου σε GLX


9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χαιρετώ το φόρουμ! Ζητήθηκε από μέλος να κάνω έναν σχετικό οδηγό και αφού χατήρια δεν χαλάω σας το παρουσιάζω.Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχανε λάδια από το καπάκι του βολάν για αυτό ο υπαίτιος είναι η τσιμούχα στροφάλου. Tην τσιμούχα μπορείτε να την βρείτε είτε σε κάποιο κατάστημα ''χόνδα'' είτε σε κατάστημα ανταλλακτικών δίνοντας τον τύπο της ο οποίος αναγράφεται επάνω. Το κόστος είναι γύρω στο 1 ευρώ.

Μαζεύοντας τα εργαλεία αυτό που θα σας λύσει τα χέρια είναι αυτός ο εξολκέας.Μπορείτε να τον αγοράσετε από το ίντερνετ με 20 Eurofigthers.

SDC11236_zps4xhzmtky.jpg

Αρχίστε βγάζοντας το λεβιέ για τις ταχύτητες

SDC11234_zpsl3higozk.jpg

Στην συνέχεια ξεβιδώστε το καπάκι του βολάν και αφαιρέστε το.

SDC11235_zpsrkhrv6lc.jpg

SDC11237_zpse0mvhfqb.jpg

Εδώ βλέπουμε το μάτι του βολάν καθώς και τα πηνία τα οποία έχουν επισκευαστεί παλαιότερα.

SDC11238_zpsmetddi2s.jpg

Μετά με μιά μακριά μανέλα και κάποιον να κρατάει κόντρα το βολάν ξεβιδώστε τη βίδα από τον ομφαλό.

SDC11239_zpsgithybor.jpg

Βιδώστε επάνω τον εξολκέα, κρατόντας κόντρα σφίξτε το παξιμάδι του και το βολάν βγαίνει πανεύκολα χωρίς κόπο, χτυπήματα κλπ.

SDC11241_zpsne4fu3dh.jpg

SDC11242_zpsytqothat.jpg

Βγάλτε την ασφάλεια που κρατάει στη θέση του το κουζινέτο της μίζας, τη βίδα ακριβώς από κάτω και τις γλύστρες δεξιά και αριστερά από την καδένα και τραβήξτε τα έξω όλα μαζί.

SDC11243_zpscoylcuae.jpg

SDC11244_zpsoyqhi6kw.jpg

Καρφώστε με ένα κατσαβίδι την τσιμούχα. Την καινούργια καλό θα ήταν να την χτυπήστε μέσα με κάτι στρόγγυλο όπως ένα καρυδάκι για να κάτσει ίσια.

SDC11245_zpsow32cglj.jpg

Για το δέσιμο ακολουθούμε ακριβώς την ανάποδη διαδικασία. Για να βάλετε εύκολα το βολάν αφήστε πάνω τον εξολκέα και ελαφρά με ένα σφυράκι χτυπήστε πάνω στον εξολκέα για να πατήσει σωστά χωρίς να κάνουμε ζημιά.Σφίξτε καλά τον ομφαλό του βολάν.Προσοχή στο σφίξημο με όλα τα υπόλοιπα, μην το παρακάνετε...

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

ΕΥΓΕ Γιώργο, ωραία δουλειά και συγχαρητήρια που τη μοιράστηκες.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ωραια η περιγραφη των εργασιων μαζι με τις φωτογραφιες, με απλα βηματα αλλαζεις ευκολα την τσιμουχα χωρις να εχεις μεγαλη εμπειρια.

Τα τεχνικα θεματα ειναι κατι που μου ελειψε απο το φορουμ τον τελευταιο καιρο, μπραβο!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπραβο και απο μενα φιλε!πολυ καλο!Εγω  με το κομπρεσερ και το αεροκλειδο ριχνω μια τακ στον εξολκεα του βολαν(εχω εναν ιδιο με σενα) και βγαινει απευθειας γιατι οταν το μοτερ δεν ανοιγεται συχνα σφινονουν οσο να ναι(και δεν χρειαζεται και 2ο ατομο)...το ιδιο ακριβως και για το παξιμαδι του βολαν...Γι αυτο πρεπει να υπαρχουν και τα καταλληλα εργαλεια...φυσικα κοστιζουν... αλλα για καποιον που θελει να ασχοληθει σοβαρα και να κανει προσεχτικες δουλειες  νομιζω αξιζουν τα λεφτα(ειναι κατι που θα σου μενει).Επισης το καπακι του βολαν για να μη κρεμεται, αποσυνδεω τα  καλωδιακια που εχει και οταν τελειωσω και ειναι να το κλεισω τα ξανασυνδεω.Αυτα σαν συμπληρωμα για καποιον που ειναι πιο ψειρας με το μηχανακι του...

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Κατσε συνονοματε, μας δουλευεις τωρα... :yeahright:


Βγαζεις το καπακι του βολαν, και λειπει ηδη το παξιμαδι??? :laugh: :laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος οδηγός, καθαρές φωτό, σωστη δουλειά.

Στον εξολκέα, βάλε γρασο μεσα στη βίδα στο σπείρωμα του = γυρνάει καλύτερα και με περισσότερη ακρίβεια.

Λάδωσε ελαφρά το καδενάκι της μίζας, να μην γυρνάει στεγνό. Λίγο..

Οι σταυρόβιδες απο το καπάκι, θα κλωτσήσουν. 'Αλλαξε τες, με άλλεν Μ6 ανοξείδωτες. Ταιριαζουν με το νίκελ, και λύνονται/δενονται σωστα + εύκολα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατσε συνονοματε, μας δουλευεις τωρα... :yeahright:


Βγαζεις το καπακι του βολαν, και λειπει ηδη το παξιμαδι??? :laugh: :laugh:

Χαχα όχι βέβαια απλά στο μοντάζ η δεύτερη φωτό μας άρεσε περισσότερο για αυτό και προέκυψε αυτό το σφάλμα....

Ωραίος οδηγός, καθαρές φωτό, σωστη δουλειά.

Στον εξολκέα, βάλε γρασο μεσα στη βίδα στο σπείρωμα του = γυρνάει καλύτερα και με περισσότερη ακρίβεια.

Λάδωσε ελαφρά το καδενάκι της μίζας, να μην γυρνάει στεγνό. Λίγο..

Οι σταυρόβιδες απο το καπάκι, θα κλωτσήσουν. 'Αλλαξε τες, με άλλεν Μ6 ανοξείδωτες. Ταιριαζουν με το νίκελ, και λύνονται/δενονται σωστα + εύκολα.

Ευχαριστώ για τις έξτρα συμβουλές! το μηχανάκι δεν είναι δικό μου, θα τις μεταφέρω στον ιδιοκτήτη.

Μπραβο και απο μενα φιλε!πολυ καλο!Εγω  με το κομπρεσερ και το αεροκλειδο ριχνω μια τακ στον εξολκεα του βολαν(εχω εναν ιδιο με σενα) και βγαινει απευθειας γιατι οταν το μοτερ δεν ανοιγεται συχνα σφινονουν οσο να ναι(και δεν χρειαζεται και 2ο ατομο)...το ιδιο ακριβως και για το παξιμαδι του βολαν.

Ευχαριστώ! Δυστυχώς εδώ που μένω αυτή την περίοδο δεν έχω κομπρεσέρ αλλά ναι ,αν υπάρχει είναι σαφώς καλύτερο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDR (250cc) ARAI Yamaha RD (500cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιωργάρα, χρειάζονται τα τεχνικά θέματα , ειδικά αυτα που αφορούν μηχανάκια φορτφωμένα με ιστορία! Έυκολο στην επισκευη και αξίζει να ασχοληθεί ο καθένας! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX (97cc) Kawasaki Z750 ABS (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Να  σημειωσω και εγω τα εξης αν και οδηγος ειναι κατατοπιστικοτατος οτι : αλλον εξολκεα θα χρειαστει καποιος για το μιζατο μοντελο αλλον για το αμιζο. Επισης σε αυτο το σημειο καλα ειναι να τσεκαρουμε και την σφηνα οπως και τον σφηνοδρομο. Εχω δει κατεστραμενο στροφαλο και βολαν επειδη η σφηνα την 2η φορα στραβοπατησε και χαλασε...(εκτος εαν εχει κανεις λεφτα να αλλαζει βολαν και στροφαλο...)

Κατα τα αλλα θα συμφωνησω οτι οι σταυροκατσαβιδες θελουν οπωσδηποτε αλλαγη με αλλες (ακομα και με τυπου αλλεν) Επισης καλο θα ηταν σε καθε βιδα λιγο (πολυ λιγο ομως) γρασσο για να μπορουμε και την επομενη φορα να τις ξεβιδωνουμε με ευκολια. Μετα την συναρμολογηση σημαδεψτε την βιδα του βολαν με ενα μαρκαδορο και τσεκαρετε μετα απο λιγα χιλιομετρα (να δειτε εαν ειναι καλα βιδωμενη ή θελει παραπανω σφιξιμο)

Αυτα απο μενα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα