ValeRR

Μπαταρία Συντηρητης μπαταριας


23 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Χρειαζομαι ενα συντηρητη-φορτιστη.

Εχω κατα νου τον BDV090 στα 35€

 144082832.jpg

Εχω ακουσει και για τους optimate και τους ctek που ειναι πιο ακριβοι βεβαια,αξιζει να δωσω κατι παραπανω για αυτους ή και B&D θα κανει την δουλιτσα του?

Καποιοi φορτιστοσυντηρητες γραφουν για AH για τον b&d  δεν μπορω να βρω,αλλοι λενε πανω απο 30ah αλλοι απο 1,2ah ξερει κανεις ποσα ειναι ο B&D? η μπαταρια μου ειναι 7ah.

Πιο πολυ με ενδιαφερει η συντηρηση.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ctek εχω εδω και 2 χρονια,ειναι αψογος και εχει τυχει να τον αφησω  ενα μηνα+ επανω στην συντηρηση και δεν επαθε τιποτα κανεις

Τροποποιήθηκε από τον tuning

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

μα θελω να τον αφηνω ενα μηνα + αλλιωςε τι σοι συντηρηση να με κανει :P

θυμασε μοντελο να δουμε ποσο παιζει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Αναμεσα στον BDV090 και στον CTEK XS 0.8 υπαρχουν διαφορες (τα χρηματα διαφορας ειναι ελαχιστα) και αν ναι ποιες ειναι αυτες?

Θελω να αγορασω κατι χωρις να το μετανιωσω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

καλημέρα! έχω τον B&D εδώ και 4 χρόνια! τον χρησιμοποίησα πάρα πολύ ειδικά στο αυτοκίνητο όπου έβγαλα 1 χρόνο γεμίζοντας την μπαταρία σχεδόν μέρα παρα μέρα τον χειμώνα γιατί δεν μπορούσα να την αλλάξω!

βγάζει 1Α έξοδο είναι μια χαρά για μότο ΑΛΛΑ το κακό είναι ότι δεν ξεκινάει να φορτίζει την μπαταρία αν δεν πέσει πολύ και αυτό μου την σπάει! π.χ στα 12,6 ή 12,5v δεν θα την ξεκινήσει όπως κάνουν άλλοι με καλύτερο τσιπάκι! αν μπορείς να πάς σε έναν καλό optimate κάντο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Αυτο οντως ετσι οπως το λες ειναι κακο.δηλ αν τον εχω για συντηρηση δεν θα μου κραταει την μπαταρια πανω απο 13v?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Πλήρως φορτισμένη AGM σημαίνει 13,0-12,9V. Εκεί πρέπει να διατηρείται. Το παραπάνω δεν το θέλουμε καθώς σημαίνει υπερφόρτιση, αύξηση της θερμοκρασίας, αεριοποίηση, στέγνωμα τελικά της AGM...

Τα 14,4V είναι απαραίτητα για να ξεπεραστεί η εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας μολύβδου και να μπορέσει να δεχθεί τα φορτία και να φορτίσει...

Optimate, ctek με κλειστά μάτια, ειδικά την πρώτη. Πέρα από τα προφανή (ποιότητα κατασκευής, παρελκόμενα, κλπ, κλπ), οι άνθρωποι κατέχουν τι είναι η μπαταρία μολύβδου, και πως λειτουργεί η χημεία της... Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούν είναι από τους καλύτερους για αυτές τις μπαταρίες...

Είναι τόσο μάστορες που η Optimate κατάφερε να φτιάξει φορτιστή για τις LFP που κάνει και balancing τα στοιχεία χωρίς να υπάρχει το σχετικό κύκλωμα στην μπαταρία!

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Οταν μιλαει ο ste7ios για θεματα μπαταριας καλυπτομαι ....εσεις? αχαχ

Αρα κανω στην ακρη τον BD.

Αν μιλησουμε για συγκεκριμενα μηχανηματα Ctek xs 0.8 υπαρχει καποιος της optimate που αξιζει να βαλω κατι παραπανω να το παρω?ή μενω στον ctek?

Αν μπορεις μπες στον κοπο να μου πεις μοντελο και διαφορες με απλα λογια,την τιμη την βρισκω :P

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

θα δω το βραδυ ποιον εχω και θα σου πω παντως τον ειχα παρει 50 ευρω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Τι σημαινει οταν λεει "Ρεύμα φόρτισης (Αh):" πχ "2" ή "8" κτλ ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Παιδες τελικα πηρα τον ctek xs 0.8 απο τον gee.

Ξερεις κανεις ποτε γυριζει σε συντηρηση? εδω και ενα 24ωρο ειναι στο σταδιο 5 και κραταει την μπαταρια στο 13,7V,τον εχει κανεις να με διαφωτισει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει φτάσει στο στάδιο 5 (float charge) είναι πλήρως φορτισμένη. Αν κατάλαβα καλά από το manual θα μείνει εκεί για 10 μέρες, και μετά πάει στο 6ο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Στελιο πως ακριβως κανει balance τα στοιχεια οταν η εξοδος ειναι 2 καλωδια και τα στοιχεια της μπαταριας ειναι μονιμα συνδεδεμεναμεταξυ τους?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Αν έχει φτάσει στο στάδιο 5 (float charge) είναι πλήρως φορτισμένη. Αν κατάλαβα καλά από το manual θα μείνει εκεί για 10 μέρες, και μετά πάει στο 6ο...

Στο 5 εφτασε (μεταξυ 2 ωρων που κοιταξα,δηλ ισως και λιγοτερο) τωρα την κραταει 13,7V. αρα ειμαι οκ και περιμενω :P

 

 

Mods μιας και χτιζεται το φορουμ φτιαχτε μια ενοτητα με ηλεκτρολογικα να την διαχειριζεται ο Ste7ios. "VOTE"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Στελιο πως ακριβως κανει balance τα στοιχεια οταν η εξοδος ειναι 2 καλωδια και τα στοιχεια της μπαταριας ειναι μονιμα συνδεδεμεναμεταξυ τους?

Εκμεταλλεύεται μια ιδιότητα των στοιχείων. Αν θυμάμαι καλά, ξεπερνάει την αντίσταση των φορτισμένων και συνεχίζει να φορτίζει αυτά που έχουν μείνει πίσω... 

Αν έχει φτάσει στο στάδιο 5 (float charge) είναι πλήρως φορτισμένη. Αν κατάλαβα καλά από το manual θα μείνει εκεί για 10 μέρες, και μετά πάει στο 6ο...

Στο 5 εφτασε (μεταξυ 2 ωρων που κοιταξα,δηλ ισως και λιγοτερο) τωρα την κραταει 13,7V. αρα ειμαι οκ και περιμενω :P

 

 

Mods μιας και χτιζεται το φορουμ φτιαχτε μια ενοτητα με ηλεκτρολογικα να την διαχειριζεται ο Ste7ios. "VOTE"

Υπερβολές... :) 

Η λογική είναι, συνδέεις, το ξεχνάς...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet S 2002

Δημοσιεύτηκε

Thread Necromancy επειδή με έχει ζαλίσει τελευταία η μπαταρία. Έφαγε ένα γερό "ρούφηγμα" και δεν έχει κινηθεί αρκετά η μηχανή ώστε να φορτίσει ικανοποιητικά, με αποτέλεσμα να φοβάμαι πως εάν ζοριστεί λίγο στην εκκίνηση η μηχανή, θα με αφήσει η μπαταρία.

Τα chargers υποτίθεται πως είναι για τι χρήση? Γυρίζω σπίτι, το κουμπώνω και το αφήνω? Χύμα, με καλώδιο εκτεθειμένο (δεν έχω στέγαστρο)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Εμενα το μορο μπαινει μεσα στο σπιτι και το κουμπωνω πλεον με το που γυριζω (1 φορα βασικα αχαχαχ)

Ε αμα το βαραει βροχη θα αντεξει?δεν μπορεις καπως να το καλυψεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet S 2002

Δημοσιεύτηκε

Ναι οκ την παλεύω με βροχή κάπως, απλά ρωτάω εάν η ενδεδειγμένη χρήση είναι να το κουμπώνεις όταν η μπαταρία είναι χαμηλά και κάνει κόλπα, ή να το κουμπώνεις πάντα όταν η μηχανή είναι στον χώρο σου, ακόμα και για μια μέρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ναι οκ την παλεύω με βροχή κάπως, απλά ρωτάω εάν η ενδεδειγμένη χρήση είναι να το κουμπώνεις όταν η μπαταρία είναι χαμηλά και κάνει κόλπα, ή να το κουμπώνεις πάντα όταν η μηχανή είναι στον χώρο σου, ακόμα και για μια μέρα.

Κανενα απο τα 2.

Μετρας με ενα πολύμετρο, και τοτε την αποσυνδεεις + φορτιζεις.

2 φορες το χρόνο, ειναι οκ.

Εμπειρικά, οταν καταλαβεις οτι η ενταση σε λάμπες/φλας/οργανα, εχει ψιλοπέσει, τοτε ομοιως αποσυνδεεις + φορτιζεις.

Πάρε την μεσα στο σπίτι. Κανε την φόρτιση, σε μπαλκονι μια μερα χωρις βροχη.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Η ευκαιριακή φόρτιση με έναν φορτιστή όπως φαίνεται δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Χωρίς μετρήσεις, και συστηματική παρακολούθηση ώστε να ξέρεις πως αποδίδουν τα καθημερινά δρομολόγια σου, ο τρόπος που οδηγείς δεν μπορείς να γνωρίζεις αν χρειάζεσαι έναν συντηρητή ή όχι...

Ο μόνος τρόπος να σταματήσει η θειϊκωση που καταστρέφει την μπαταρία είναι η μπαταρία να είναι συνεχώς ΠΛΗΡΩΣ φορτισμένη (σε μια Yuasa διαβάζεις 13V άντε 12,9V)

Στην περίπτωση μου, με τα καθημερινά σύντομα δρομολόγια 10' - 20' η μπαταρία δεν προλάβαινε ποτέ να φτάσει την πλήρη φόρτιση (το τελευταίο στάδιο που θέλει πολύ χρόνο). Οπότε οι μπαταρίες μου με το ζόρι έβγαζαν 1,5 χρόνο... (Αντί 4-5).

Το πρόβλημα το έλυσα με την LFP που φορτίζει ταχύτατα... Βεβαίως αν πάει κάτι στραβά θα κλαίω... :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Sprint ST (1050cc) Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Κάποιοι συντηρητές έχουν καλώδια τα οποία συνδέονται στους πόλους της μπαταρίας μόνιμα και βγάζουν φις για την ένωση με το φορτιστή/συντηρητή.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείς να έχεις την μπαταρία συνδεδεμένη με τη μηχανή ΚΑΙ με το συντηρητή/φορτιστή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς, εκτός και αν η μπαταρία είναι εξαντλημένη και ο συντηρητής μπει σε recovery / desulfation mode και εφαρμόσει αρκετά υψηλές τάσεις για να επαναφέρει την μπαταρία. Αυτό μπορεί να κάνει ζημιά στα ηλεκτρονικά...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα