sxizo

Φρένα Πρόβλημα με δαγκάνα/φρένα σε KLR 250.


21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

λοιπον....

αφορμης δοθεισας απο τη δρομολογουμενη αλλαγη των τακακιων,ειπα να κανω μια πιο ολοκληρωμενη προσπαθεια βελτιωσης των φρενων μου,χωρις να αλλαξω κατι.

αρχικα ειπα λοιπον,να καθαρισω τρομπα φρενου,σωληνακι(λαστιχενιο).

1.τα βουτηξα για λιγες ωρες στο ξυδι να φυγουν τα αλατα και να απελευθερωθουν τα εμβολα και τα ρακορ για καλυτερη ροη υγρου.

2.η δαγκανα ειναι μονοπιστονη με γλιστρα.για να απελευθερωθουν τα τακακια απο τη δαγκανα,πρεπει να μετατοπιστει ο "πλευστος(;)" βραχιονας που κουμπωνουν πανω,ωστε να απελευθερωθει λιγος χωρος για να βγει το τακακι.με τη βοηθεια της μεγγενης ,το καταφερα ,με αποτελεσμα να μπει τελειως μεσα το εμβολο αλλα και ο βραχιονας με τη γλιστρα

 

3.καθαρισα την εξωτερικη μερια του εμβολου,εβαλα τα τακακια,αλλα επρεπε να επαναφερω το βραχιονα της γλιστρας.

ειχε κολλησει πισω ,ειναι παρακεντρο,και δεν ειχε και καποιο σημειο να ασκηθει κοντρα στη μεγγενη.με τα πολλα,τα καταφερα.το εβγαλα,το καθαρισα,και το γρασαρισα,σε συνδιασμο με σπρει σιλικονης στη γλυστρα.

 

4.ειχα επιχειρησει προχειρα να βαλω συνδεσω τη δαγκανα με τα τακακια στο κυκλωμα με τη τρομπα,ωστε να δω οτι ολα πανε καλα.παρολα αυτα,τα υγρα,δε κατεβαινανε απο τη τρομπα.θεωρησα οτι το εμβολο της δαγκανας ειχε κολλησει επειδη το μετατοπισα αρκετα πισω στο βημα 2.

βγαζω τη δαγκανα ,με τη βοηθεια ενος κομπρεσερ,και με προσοχη,πεταω εξω το εμβολο της.φυσικα ειχε μπιχλα,23 χρονια ακαθαριστη...ειχε ψωριασει τοπικα σε ενα σημειο της πατουρας απο τη μεσα μερια,και ειχε 2 πολυ μικρες αμυχες σε αλλο ενα σημειο σχετικα ψηλα ,προς την εξωτερικη τσιμουχα.επειδη τα χρηματα ειναι περιορισμενα,το ebay ανεφικτο,και βιαζομαι να εχω φρενα αμεσα,ειπα απλα να καθαρισω οσο το δυνατον καλυτερα χωρις να αγορασω κιτακι.

καθαριστηκε τοσο το σωμα,οσο και οι το πιστονι χωρις να βγουν οι τσιμουχες,επαναλιπανθηκε ,και επανατοποθετηθηκε παλι με τη χρηση αερα.

εβαλα και τα τακακια ,και κουμπωσα τη δαγκανα πανω στο καλαμι.

5.συμπληρωσα υγρα,αλλα και παλι,τιποτα.η σταθμη δε κατεβαινε οσο κι αν πατουσα τη μανετα,πιεση στο μαρκουτσι δεν ενιωθα καμια τρομερη,και ανοιγοντας το ρακορ της εξαερωσης στη δαγκανα,δε κατεβαινε καθολου υγρο.

ελυσα τελειως και το ρακορ που ενωνει σωληνακι -δαγκανα,και παλι δε κατεβαζει τιποτα απο το μαρκουτσι.αντε καμια σταγονιτσα ,εντελως δυσαναλογα με την ποσοτητα και τη πιεση στο δοχειο της τρομπας.πλεον,το'χω παρατησει ετσι να κρεμεται

6.κανω κατι λαθος;χαλασα κατι;και αν ναι,τι απ'ολα;και τρομπα και δαγκανα;

 

Τροποποιήθηκε από τον sxizo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

 

5.συμπληρωσα υγρα,αλλα και παλι,τιποτα.η σταθμη δε κατεβαινε οσο κι αν πατουσα τη μανετα,πιεση στο μαρκουτσι δεν ενιωθα καμια τρομερη,και ανοιγοντας το ρακορ της εξαερωσης στη δαγκανα,δε κατεβαινε καθολου υγρο.

ελυσα τελειως και το ρακορ που ενωνει σωληνακι -δαγκανα,και παλι δε κατεβαζει τιποτα απο το μαρκουτσι.αντε καμια σταγονιτσα ,εντελως δυσαναλογα με την ποσοτητα και τη πιεση στο δοχειο της τρομπας.πλεον,το'χω παρατησει ετσι να κρεμεται

6.κανω κατι λαθος;χαλασα κατι;και αν ναι,τι απ'ολα;και τρομπα και δαγκανα;

 

Η δαγκάνα δεν παθαινει κάτι.

Βεβαια, η μέγγενη απαγορευεται δια ροπάλου για τετοια δουλειά....

 

Θα ξανασυνδέσεις το ρακόρ κάτω, και θα βαλεις νέα ροδέλα χάλκινη ή αλουμινίου. Η παλιά ειναι ''πατημένη'' και θα εχει σύντομα διαρροή.

Ανοίγεις το εξαεριστικό , και φορτώνεις υγρά απο πάνω.

Ειτε πατωντας μανετα, ειτε με φυσικη ροή το υγρό θα κατέβει στο εξαεριστικό. (βάλε ενα 1/2λιτρο νερού να μην τρεχει χυμα).

ΟΤΑΝ πλέον αρχίσει η ροή απο το εξαεριστικό, τότε το κλεινεις + συνεχίζεις να συμπληρωνεις απάνω + να κανεις εξαερωση.

Αν δεν κατεβαινει υγρό, κατι τρεχει με την τρόμπα..

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις να γεμισεις και αναποδα το κυκλωμα βαζοντας υγρο απο τον εξαερωτηρα με χρηση μεγαλης συρηγγας και ενα κομματακι λαστιχο απο ουροσυλλεκτη (σακουλα)?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Γυφτια αυτο που θα πω αλλα ως λυση αναγκης....

τις χαλκοροδελες που λεει ο Θανασης οτι πρεπει να τις αντικαστησεις (σωστο) αν δεν εχεις τη δυνατοτητα αμεσα για κατι τετοιο, κανεις το εξης: την πιανεις με ενα μυτοτσιμπηδο και την πυρωνεις με καμινετο εως οτου κοκκινισει και, οσο ειναι κοκκινη, την ριχνεις σε κρυο νερο. Με τον τροπο αυτο μαλακωνει ο χαλκος και στεγανοποιει και παλι. :) φυσικα στεγνωνεις καλα πριν το δεσιμο....

 

 

οσον αφορα στο προβλημα σου, αν καταλαβα καλα δεν κατεβαινουν τα υγρα απο την τρομπα στη δαγκανα?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μπορεις να γεμισεις και αναποδα το κυκλωμα βαζοντας υγρο απο τον εξαερωτηρα με χρηση μεγαλης συρηγγας και ενα κομματακι λαστιχο απο ουροσυλλεκτη (σακουλα)?

Δεν ειναι και τόσο καλή αυτη η λύση, διότι ίσως να ''γυρίσει'' η τσιμούχα στο εμβολάκι της αντλίας ψηλά. Ουσιαστικά, το ανάποδο γέμισμα πρεπει να αποφεύγεται, ΙΜΟ.

 

οσον αφορα στο προβλημα σου, αν καταλαβα καλα δεν κατεβαινουν τα υγρα απο την τρομπα στη δαγκανα?

Εκει εντοπίζεται το πρόβλημα.

Αν το μαρκούτσι ειναι καθαρό εσωτερικά (θα χρειαστει λύσιμο και ψηλα στο ρακόρ απο την αντλία, ωστε να εισαι 100% σιγουρος), τότε κατι τρεχει με την αντλία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θαναση κι ομως παιζει να εκλασε το εμβολακι-τσιμουχες της αντλιας.. Παθων με το ΚΤΜ στην τρομπα συμπλεκτη. 

Πηγα να κανω εξαερωση και με το που λυθηκε η βιδα μετα η τρομπα δεν μπορουσε να πιεσει.. 

Αλλαξα εμβολακι και το θεμα λυθηκε.. 

 

Απλα οσο δεν το ειχε πειραξει, 23 χρονια οπως λεει, δουλευε οριακα το συστημα. Μολις τα ελυσε και εφυγαν απο την οποια εφαρμογη ειχαν μεταξυ τους, μετα δεν μπορουν να συνεργαστουν.. 

 

 

Φιλος, αρχικα, λυσε το μαρκουτσι απο την τρομπα και πρεσαρε να δεις αν βγαζει... 

Αν βγαζει, ξανακουμπωσε το.. 

Το σωληνακι σου κανει κουρμπα προς τα πανω?  Αν ναι τοτε προσπαθησε να μειωσεις το υψος του σωληνα πιεζοντας το προς το τιμονι. 

Βγαλε λιγα υγρα με συριγγα  ετσι ωστε να μπορεις να στριψεις το τιμονι τερμα αριστερα.  Στριψτο αριστερα και πατα την μανετα μπας και κατεβασει,ή να το πω καλυτερα, μπας και γινει η εξαερωση πρωτα στην τρομπα. Αν σου βγαλει φυσαλιδες τοτε μετα ( λογικα) θα μπορεσεις να κατεβασεις τα υγρα κατω.. 

 

Αλλο.. Μεσα στην τρομπα σου  βλεπεις κατευθειαν την τρυπουλα  ή εχει καμια πλαστικη φουσκα?

 

----εδιτ---

 

λιγο που εψαξα, αν βρηκα την σωστη εικονα  δεν εχει. 

klr250_parts_diagram_master_cylinder.png

 

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή έχει αδειάσει όλο το κύκλωμα από υγρά (σωληνάκι και τρόμπα) θέλει πολλήηηηη δουλειά να σηκώσει και πάλι πίεση.

Στα συνεργεία έχουν ειδικό εργαλειάκι για αυτή τη δουλειά, μη παιδεύεσαι μόνος σου.

Αλλιώς θέλει πολλή υπομονή και συνεχή πλήρωση με υγρά στο δοχείο της αντλίας.

 

Μη ξεχάσεις να βάλεις το κατάλληλο γράσο στους οδηγούς (πείρους) της γλίστρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε

γρασο μπηκε στους πειρους,και μαλιστα μπολικο,που κοντεψε να το ξερασει στη δισκοπλακα κατα τη τοποθετηση.

παρολα αυτα,και παλι,μετα το καθαρισμα-γρασαρισμα η κινηση των πειρων μεσα στη γλιστρα φαινεται να ειναι εξισου δυσκολη με αρχικα.δηλαδη,δε τους τραβας με το χερι,αλλα θελουν σφυρακι-τακο για να ανοιξουν.φοβαμαι μην εχουν παραμορφωθει

στα του κυκλωματος τωρα,η τρομπα φαινεται να εχει καποιες ιδιοτροπιες.

Οταν τη γερνω λιγο προς τα μπρος,σα να παω να χυσω τα υγρα,η ροη αποβολης των υγρων,αυξανεται πολυ σε σχεση με τη ροη των ελαχιστων σταγονων που συνηθιζει κανονικα να βγαζει το μαρκουτσι.

δευτερον,οταν η σταθμη του υγρου μεσα στη τρομπα ειναι χαμηλη,δηλαδη,ακομα πιο κατω και απο το ματακι,φαινεται να τραβαει πιο γρηγορα.

κατα τ'αλλα σε κανονικη θεση τρομπας υπο γωνια στο τιμονι και σταθμη υγρων,μονο μια φορα ειχε απολυτχως φυσικη ροη.

.Χτες ,ελυσα και το μαρκουτσι απο τη τρομπα,προσπαθωντας να προσδιορισω ακριβεστερα το προβλημα.

παρολο το λυσιμο,οταν ξαναβαζω υγρα στην αυτονομη πλεον τρομπα,εξακολουθει να τα βγαζει σα σταγονιτσες.....

με βλεπω για αλλαγη τρομπας/(μαρκουτσιου).να βαλω γνησια απο παπι,η μεγαλυτερη διαμετρο εμβολου;

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αναμονη να δει το τοπικ,

@Smias

Μην αγοράσεις τιποτε, ισως να υπάρχει κάποια λύση να ταιριαζει κατι καλυτερο εκει.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZXR 400 RPHA 11 My next Bike

Δημοσιεύτηκε

 Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο zxr μετά από λύσιμο όλου του κυκλώματος.

Το πρόβλημα είναι στην τρόμπα.  Το έμβολο έχει δύο τσιμουχάκια, και δύο τρύπες απ όπου κατεβάζει υγρό. Η μία είναι μεγαλούτσικη αλλά βρίσκεται ανάμεσα στα τσιμουχάκια, οπότε δεν κατεβάζει υγρά απ αυτήν. Υπάρχει όμως και μια πολύ μικρή τρύπα, στη διάμετρο της καρφίτσας, η οποία βρ'ισκεται μπροστά από το τσιμουχάκι, και από εκεί κατεβάζει το υγρό. Σε μια κανονική αλλαγή υγρών, το παλιό υγρό λόγω υποπίεσης αναγκάζει το καινούργιο να περάσει από την τρύπα, όταν όμως το κύκλωμα έχει αδειάσει τελείως, η ροή από την τρύπα είναι πολύ δύσκολη. 

Φυσικά παίζει ρόλο και η θέση του τιμονιού και της μοτο. Για το zxr η αλλαγή γίνεται μόνο στο πλαινό σταντ, και με το τιμόνι τέρμα αριστερά. 

Αυτό που έκανα εγώ ήταν να έχω βγαλμένη την ασφάλεια του εμβόλου της τρόμπας, ώστε να βρίσκεται και η μεγάλη τρύπα μπροστά από το πρώτο τσιμουχάκι. Επίσης αν η βαλβίδα εξαέρωσης στη δαγκάνα είναι λίγο λάσκα, βοηθάει να φύγει ο αέρας από το κύκλωμα. Μόλις γεμίσει με υγρό το κύκλωμα, γίνεται κανονικά η εξαέρωση, αλλά ενδέχεται να έχει παγιδευτεί λίγος αέρας στην τρόμπα. Αυτό λύνεται με την μότο και το τιμόνι τέρμα αριστερά και ένα tie wrap να πιέζει  τη μανέτα στο grip.  Ένα βράδυ αν μείνει έτσι, κάνει καλή δουλειά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε

δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μη τα εχει φτυσει η τρομπα ,αλλα να κανει ναζια λογω μη πιεσης υγρων;

δεν εχω κανενα προβλημα να το επιχειρησω και αυτο(η να το στειλω στο μαστορη αν δε μπορω),ωστοσο ,το ζητημα μου ειναι οτι μεσα στο σαββατοκυριακο φευγω με προορισμο νησι με ανυπαρκτες υποδομες σε περιπτωση "στραβης".οποτε πρεπει να γινει κατι αμεσα,προκειμενου να εχω και λιγο χρονο να παρατηρησω τη συμπεριφορα του μπροστινου συστηματος φρενων.τυχον διαρροες,μαγκωματα,ασυνεχειες,κλπ...

γι αυτο συγκλινω προς την ασφαλεστερη λυση της αντικαταστασης...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Απλά θέλει υπομονή για να επανέλθει η πίεση. Στο είπα κ πιο πάνω.

Είναι κρίμα να αλλάξεις τρόμπα που μάλλον δεν έχει πρόβλημα.

Καλϋτερα να πας στο συνεργείο να σου κανει συμπλήρωση/εξαέρωση με κόστος 5€.

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

γρασο μπηκε στους πειρους,και μαλιστα μπολικο,που κοντεψε να το ξερασει στη δισκοπλακα κατα τη τοποθετηση.

παρολα αυτα,και παλι,μετα το καθαρισμα-γρασαρισμα η κινηση των πειρων μεσα στη γλιστρα φαινεται να ειναι εξισου δυσκολη με αρχικα.δηλαδη,δε τους τραβας με το χερι,αλλα θελουν σφυρακι-τακο για να ανοιξουν.φοβαμαι μην εχουν παραμορφωθει

 

 

Κανονικά, οι πείροι θέλουν να καθαριστούν/λειανθούν καλά, ΠΡΙΝ ξαναμπούν.

Αν δε βαριέσαι και έχεις χρόνο, βγάλε τη δαγκάνα στα χέρια και καθάρισε τους πείρους σιγά σιγά με ψιλό γυαλόχαρτο ή/και με μεταλλική μαλακή βούρτσα (ή τροχό/βούρτσα συνεργείου αν έχεις εσύ ή φίλος)

Όταν τελειώσεις με το φινίρισμα, βάζεις γράσο για γλίστρες. Γράσο αδιάβροχο, λιθίου

Έχει και ο Θανάσης ένα ωραίο άρθρο να διαβάσεις.

 

 

 

στα του κυκλωματος τωρα,η τρομπα φαινεται να εχει καποιες ιδιοτροπιες.

Οταν τη γερνω λιγο προς τα μπρος,σα να παω να χυσω τα υγρα,η ροη αποβολης των υγρων,αυξανεται πολυ σε σχεση με τη ροη των ελαχιστων σταγονων που συνηθιζει κανονικα να βγαζει το μαρκουτσι.

δευτερον,οταν η σταθμη του υγρου μεσα στη τρομπα ειναι χαμηλη,δηλαδη,ακομα πιο κατω και απο το ματακι,φαινεται να τραβαει πιο γρηγορα.

κατα τ'αλλα σε κανονικη θεση τρομπας υπο γωνια στο τιμονι και σταθμη υγρων,μονο μια φορα ειχε απολυτχως φυσικη ροη.

.Χτες ,ελυσα και το μαρκουτσι απο τη τρομπα,προσπαθωντας να προσδιορισω ακριβεστερα το προβλημα.

παρολο το λυσιμο,οταν ξαναβαζω υγρα στην αυτονομη πλεον τρομπα,εξακολουθει να τα βγαζει σα σταγονιτσες.....

με βλεπω για αλλαγη τρομπας/(μαρκουτσιου).να βαλω γνησια απο παπι,η μεγαλυτερη διαμετρο εμβολου;

 

 

 

 

Όταν η στάθμη είναι χαμηλή μέσα στο δοχείο, επειδή το σχήμα είναι κωνικό εκεί χαμηλά ή έχει περίεργο σχήμα, σου δίνει την αίσθηση πως τραβάει γρηγορότερα.

Αν προσπαθήσεις μόνος σου, πρέπει να είναι συνεχώς ψηλά η στάθμη στο δοχείο και είτε ακουμπάς το παραλληλεπίπεδο λάστιχο στεγανοποίησης για να μη πετάγονται πιτσιλιές και κάψεις το χρώμα στο ρεζερβουάρ/πλαστικά και συμπληρώνεις όταν η στάθμη πέσει χαμηλά στο ματάκι, είτε βάζεις χαρτί ώστε να κουκουλωθεί η μηχανή περιφερειακά!!

 

Μη βιαστείς να αλλάξεις τρόμπα.

Το θεωρώ απίθανο ξαφνικά να έχεις τέτοια ζημιά.

 

Επ' ευκαιρίας, αφού ασχολείσαι με την τρόμπα, πνίξε το εμβολάκι εξωτερικά (εκεί που πατάει η μανέτα και σπρώχνει το έμβολο) στο WD40 να φύγουν μαυρίλες και σκόνες που χαλούν την αίσθηση στα δάκτυλα. Και καθάρισε και την πατούρα της μανέτας (δες κυκλάκια στην φωτό)

 

image.jpg

 

Αν η μανέτα σου έχει τζόγο πάνω κάτω, βάλε μια (πολύ) ψιλή ροδέλα πάνω ή κάτω ή και στις δυο πλευρές της πατούρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ρε συ σχιζε καπου ειχα διαβασει (μπορει κι εδω, στο μυμπικε) οτι για να γεμισεις το κυκλωμα χρησιμοποιεις μιας συριγγα και ρουφας απο το εξαεριστικο της δαγκανας τον αερα. Με αυτον το βεβιασμενο τροπο εχεις αμεσα και γρηγορα αποτελεσματα στην πληρωση του συστηματος πεδησης και χωρις ιχνος αερα. 

 

Τωρα που το θυμηθηκα καλυτερα, το ειχα διαβασει σε αρθρο για την αλλαγη υγρων φρενων σε μεκανακια με ΑΒΣ. Επειδη συμφωνω με το Γιαννη οτι ειναι απιθανο να χαλασε ετσι ξαφνικα η τρομπα σου, θα ελεγα να το επιχειρησεις. Ενα κομματακι σωληνακι στο εξαεριστηρακι της δαγκανας και μια συριγγα 50ml στην ακρη. Γιομιζεις το ποτηρακι και τραβας με τη συριγγα σιγα-σιγα εως οτου κατεβασει. Τσαμπα ειναι, μια συριγγα εχει 50 λεπτα... Σωληνακι βαλε οσο το δυνατον πιο εφαρμοστο ωστε να μην παιρνει αερα και οσο γινεται πιο κοντο σε μηκος. 

 

Αν και απιθανο να ειμαστε κοντα, εχω σωληνακι υποπιεσης ειδικο και συριγγα. :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε

Συνεκλινα προς τη χαλασμενη τρομπα,για δυο λογους:επειδη κατα το μαστορα περσυ που εκανα γενικο σερβις την βρηκε σε κακη κατασταση και μου ειπε οτι αν και  εχει φαγωμενα τα ψωμια της την καθαρισε(παρολο που εγω τωρα που την ανοιξα στο καπακι της τρομπας μεταξυ τσιμουχας και καπακιου βρηκα μιση χουφτα αμμο-αλατα,του κωλου καθαρισμα δηλαδη),και δευτερον,επειδη ποτε δεν ειχα καλα φρενα,αρα δε θα το θεωρουσα και απιθανο αν χαλουσε τελειως.

ειναι χαρακτηριστικο πως δισκοπλακα -τακακια μετα απο 10000χλμ χρησης,ειναι τελειως αφθαρτα.επομενως ,για τη διαχρονικα κακη ποιοτητα φρενων,κατι φταιει.

Η το εμβολο της δαγκανας υπολειτουργουσε,η η τρομπα.

 

Οπως και να'χει,θα το παω στο μαστορα.

Εχει βγει η κουραση με το συγκεκριμενο σερβις ,τις επιπλοκες του,και γινομαι αναβλητικος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

χτες ειχε μια ακομη προσπαθεια.γεμισε σχετικα το δοχειακι με τη χρηση της συριγγας,ωστοσο απο ενα σημειο και μετα,προσπαθωντας να κανω την εξαερωση,πατουσα 3 φορες τη τρομπα ,μια τη κρατουσα πατημενη και ταυτοχρονα ανοιγα τη βιδα της εξαερωσης,ωστοσο αυτο δε βοηθουσε.απο ενα σημειο και μετα,εβαζα υγρο,και σιγα σιγα εβγαινε υγρο,παρολα αυτα,η τρομπα ειχε αποκτησει μια στοιχειωδη πιεση,αλλα σε καμια περιπτωση να μαγκωνει η να δουλευει οπως οι υπολοιπες τρομπες που μπλοκαρουν στο 1/3 της διαδρομης...

 

μετα και την επισκεψη στο μαστορα ,την πληρη ενημερωση σχετικα με το τι εκανα ,και τι  επιχειρησα να κανω,το πηρε για εξαερωση,και τα ιδια σκατα.το εμβολο της δαγκανας φαινεται να κινειται κανονικα διακρινοντας το απο τη σχισμη στα τακακια,αλλα στη σπογγωδη -και βαλε -αισθηση,καμια βελτιωση.αυτος εκρινε οτι ειναι τρομπα γιατι τα τσιμουχακια εχουν επαναφορα,η κατι τετοιο τελος παντων.

το ζητημα ειναι οτι ειμαι σε τρελη βιασυνη να αντικαταστησω εστω και προσωρινα τη τρομπα μου.

ο χρονος για πολλα ψαξιματα ειναι λιγος,οποτε πρεπει να στοχευσω σε κατι χωρις να ψαχνω στα τυφλα.

αρα:κινεζικη παπισια μπορει να με βγαλει τουλαχιστον κανα μηνα ,η θα μου μεινει η μανετα στο χερι στην ερημια;

αν οχι κινεζικη,μαμισια απο τι  μοντελο  να προτιμησω;οι διαστασεις,η γεωμετρια του δοχειου ,της βιδας του ρακορ της τρομπας,συμβαδιζει με καποιο γνωστο μοντελο;εχω βρει κατι απο xt 600,και αυτην .επειδη η βιδα που ενωνει τρομπα -μαρκουτσι ειναι σε διαφορετικο σημειο,εμενα ειναι μπροστα αριστερα.θα κατσει σωστα το μαρκουτσι η δευτερευον;

 

Τροποποιήθηκε από τον sxizo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Simson S 50 B DKW 250

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αλλαγη τρομπας απο klr 650 του 03,η αναρροφηση υγρων σαφως γρηγοροτερη,ωστοσο,καμια εντυπωσιακη μεταβολη του συστηματος φρενων...η μανετα εχει μικροτερη διαδρομη,αλλα και παλι,το πρωτο 1/4 με 1/3 της μανετας,δεν ασκει τρομερη πιεση στο κυκλωμα.

περιμενω να στρωσουν τα τακακια,για ασφαλεστερα συμπερασματα..

αυτα.

Τροποποιήθηκε από τον sxizo
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Για πιο λογο ακριβως απαγορευεται το γεμισμα απο κατω προς τα πανω? Το κανω χρονια σε φρενα και συμπλεκτη και δε μου εχειπαρουσιαστει κατι...Τα φθειρει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

@sxizo πιθανων εχει αερα το κυκλωμα. κανε πολλες εξαερωσεις (σωστα ομως) και ξανασυμπληρωσε υγρα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

αλλαγη τρομπας απο klr 650 του 03,η αναρροφηση υγρων σαφως γρηγοροτερη,ωστοσο,καμια εντυπωσιακη μεταβολη του συστηματος φρενων...η μανετα εχει μικροτερη διαδρομη,αλλα και παλι,το πρωτο 1/4 με 1/3 της μανετας,δεν ασκει τρομερη πιεση στο κυκλωμα.

περιμενω να στρωσουν τα τακακια,για ασφαλεστερα συμπερασματα..

αυτα.

 

Την παλιά τρόμπα, μη την πετάξεις.

Η καινούρια εννοείται πως θα έχει ταχύτερη προώθηση υγρών, λόγω μεγαλύτερου μεγέθους.

 

Η πίεση λογικά σωστή είναι, απλά στα πρώτα στάδια της κίνησης της μανέτας, το φρέσκο τακάκι σε παλιό δίσκο, δε φρενάρει δυνατά, επειδή δεν έχει στρώσει ακόμα.

Θα δεις σαφή διαφορά, όταν το τακάκι αποκτήσει τις αυλακώσεις (θηλυκές-αρσενικές) της δισκόπλακας (οπότε θα πατάει μεγαλύτερη επιφάνεια από τα τακάκια στην δισκόπλακα)

 

Καλές διακοπές!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

αλλαγη τρομπας απο klr 650 του 03,η αναρροφηση υγρων σαφως γρηγοροτερη,ωστοσο,καμια εντυπωσιακη μεταβολη του συστηματος φρενων...η μανετα εχει μικροτερη διαδρομη,αλλα και παλι,το πρωτο 1/4 με 1/3 της μανετας,δεν ασκει τρομερη πιεση στο κυκλωμα.

περιμενω να στρωσουν τα τακακια,για ασφαλεστερα συμπερασματα..

αυτα.

Θελεις 100-150 χλμ, για να ''πατησουν'' καλά + να εχεις δυνατή πέδηση. Με τις ζέστες τωρα, δωσε του περιθωρια = μην τα τηγανίζεις.

Δουλεψε αρκετα με το κιβωτιο + με το πίσω φρένο, ωστε να αναστρεψεις ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ το ποσοστό 80%-20% εμπρος + πισω φρενο.

Οταν στρωθουν, θα το καταλαβαινεις ΑΜΕΣΑ.

Βραδυ, ριξε νερό με λάστιχο σε δαγκανα + μαρκουτσι + αντλία = να φυγουν τυχον υπολλειματα υγρών και κάνε οπτικό έλεγχο 2-3 φορές στις ενωσεις των ρακόρ για διαρροή.

Καλό δρόμο, καλες διακοπές !  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα