GavriilVet

Οδηγηση τη νύχτα,βασανο η απολαυση;

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Για πειτε οι εμπειροι...  Τι μπορούμε να κάνουμε όταν οδηγούμε νύχτα, και κυριως, μεγάλες αποστάσεις; 

 

Γιατι τα 200 τη νυχτα θεωρητικα μου φαινοτανε ομορφα και ισως ρομαντικά, και δροσερα, μου φανηκανε ατελειωτα... 

 

Και ειδικα τα δευτερα 100 που ηταν σε βουνα με στροφες! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Εγω οταν εχω μεγαλες αποστασεις τις προτιμω νυχτα.

Αλλα θελει και προσοχη,ξεκουαστος οχι φαι κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την νύχτα αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι τα ζώα. Ειδικά από τότε που βρήκα στην Εγνατία μέρα μεσημέρι έναν σκύλο πάνω στον δρόμο. Ευτυχώς τον εντόπισα από μακρυά, αν ήταν νύχτα δεν ξέρω αν θα τον είχα δει.

Τροποποιήθηκε από τον kpapageo
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Κοντεψα να σκοτωθω ετσι.. 

 

Μεγαλη ευθεια, και κλασσικα πετάχτηκε σκύλος που κυνηγαει ροδες και τον ειδα ξαφνικα στη μπροστινη μου ρόδα. 

 

Προλαβα να κανω δεξια μισο μετρο και ισα ισα τον ακουμπησα... Μου φυγε η μισή ζωη. Αν ημουν δικαβαλος νομιζω θα χα πεσει πανω του

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Με το αυτοκινητο που συγχωρει λαθη, το βραδυ το προτιμω με 1000.

 

με το μεκανακι, το αποφευγω οσο μπορω περισσοτερο.

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda TRANSALP (650cc) Arai Quantum Honda VFR 750R RC30 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

θελει προσοχη κ να ξερεις τον δρομο,αν οχι κ ειναι κ επαρχιακος μην ρισκαρεις.

επισης ΜΗΝ ταξιδεψεις νυχτα με παλια/φθαρμενη ζελατινα κρανους,οι γραμμες,σημαδια θα διαχυουν το φως απο τα απεναντι οχηματα κ θα ειναι εφιλατης καθε σου χιλιομετρο!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Scooter εργάτης (Γ.Τ.Π.cc) Nolan N84 Harley Davidson V-Rod (1247cc)

Δημοσιεύτηκε

εάν είναι καλός ο καιρός, μια χαρά είναι και η οδήγηση τη νύχτα. Επιφυλακή και προσήλωση στο δρόμο και τις οδηγικές συνθήκες, ενώ καλό είναι να μην κυνηγάμε τρελές ταχύτητες. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Από τότε που έκανα το retrofit με τους προτζέκτορες, δωσ' μου νύχτα :tongue:
Στις κλειστές στροφές στα βουνά, παρ' όλο που είδα βελτίωση, έχω πάλι κάποια τυφλά σημεία λόγω της κλίσης στο πλάγιασμα. Εκεί τα αυτοκίνητα υπερτερούν πάντα.

Κατά τα άλλα σε πιο ευθείες διαδρομές ή παντού με μη-καταδρομικές ταχύτητες, είναι απόλαυση.

  • Το καλό που έχουν οι μηχανές είναι πως η θέση οδήγησης είναι ψηλότερη σχετικά με τα αυτοκίνητα. Το βράδυ λοιπόν, τα φώτα των απέναντι δεν ενοχλούν τόσο.
     
  • Σημαντικό είναι να έχουμε αγρατσούνιστη ζελατίνα κράνους όπως είπε κι ο George για να μην διαθλάται το φως των απέναντι και μας χτυπάει στα μάτια. Το ίδιο ισχύει και για τα κονιορτοποιημένα μυγάκια· χρειάζεται καλό καθάρισμα της ζελατίνας από δαύτα.
     
  • Κάτι ακόμη που μας προκαλεί, ίσως, ζαλάδα με την πολλή ώρα, είναι η ασυναίσθητη εστίαση στα φώτα των απέναντι. Επειδή τα μάτια μας τείνουν να εστιάζουν σε κινούμενα πράγματα, κοιτάνε εκεί που δεν θα έπρεπε: Στους απέναντι. Βοηθά πολύ να μην κοιτάμε απ' ευθείας την πηγή του φωτός αλλά με την περιφεριακή μας όραση, παραμένοντας εστιασμένοι στον σκοτεινό δρόμο εμπρός μας (ty css).
     
  • Αν πρόκειται να διασχίσουμε περιοχή με έντονο φως, τότε καλό είναι να προφυλαχθούμε. Διαφορετικά οι κόρες των ματιών μας θα συσταλούν, αφήνοντάς μας με μειωμένη ορατότητα όταν βρεθούμε ξανά στο σκοτάδι.
    Τα μάτια μας χρειάζονται αρκετά λεπτά για να προσαρμοστούν 100% σε συνθήκες πολύ χαμηλού φωτισμού, εξού και η γκαβωμάρα αμέσως μετά την περιοχή έντονου φωτισμού ή η μεγάλη σκάλα του απέναντι που ξεχάστηκε.

    Για να προφυλαχθούμε, κλείνουμε απλώς το ένα μας μάτι! Το διατηρούμε έτσι προφυλαγμένο από το φως και το ανοίγουμε όταν επικρατεί και πάλι σκοτάδι (ty Ε.Σ.).
    Προσοχή! Μην γκρεμοτσακιστεί κανείς επειδή δεν τον βόλεψε το κλειστό μάτι! :laugh: Το κάνουμε μόνο σε ευθείες ή με πολύ μικρή ταχύτητα σε στροφή και πάντα αν αισθανόμαστε άνετα και για μικρό χρονικό διάστημα!
Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM (900cc) HJC FG-ST CRUCIAL MC1 Yamaha ??? (<1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

με καλό φωτισμό του δρόμου (ανυπαρκτο βεβαια σε αυτη τη χωρα στην πλειοψηφία των διαδρομων) είναι απόλαυση, ειδικα το καλοκαιρι λογω δροσιας,

 

απο κει και περα, λογω, κακοφτιαγμενων δρομων, ζωντανων που μπορει να βρεθουν στις ροδες, κακής ορατότητας και σήμανσης κλπ

καλυτερα να υπαρχει φυσικό φως εν ωρα ταξιδιου με μοτό

Τροποποιήθηκε από τον themata
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

με καλό φωτισμό του δρόμου (ανυπαρκτο βεβαια σε αυτη τη χωρα στην πλειοψηφία των διαδρομων) είναι απόλαυση, ειδικα το καλοκαιρι λογω δροσιας,

 

απο κει και περα, λογω, κακοφτιαγμενων δρομων, ζωντανων που μπορει να βρεθουν στις ροδες, κακής ορατότητας και σήμανσης κλπ

καλυτερα να υπαρχει φυσικό φως εν ωρα ταξιδιου με μοτό



Noμιζω απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου οτι συμφωνω.. Δε ξερω αν θα αλλαξει κατι οταν εχω κανει πιο πολλα χιλιομετρα με μοτο... 

Αλλα καταλυτικο ρολο νομιζω οτι παιζουν τα μεγαλα φωτα.. φοφαγα να εχω προβολακια γενικα, και ειδικα με των κ@λοσκυλο, πιθανως να τον ειχα δει εγκαιρως..


 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB SF 400+1300 (1700cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Παλιά και μέχρι τα 35 μου έτη, θεωρούσα απόλαυση την βραδινή οδήγηση σε σημείο να την προτιμούσα από την ημερήσια.

Τώρα πλέον την θεωρώ επικίνδυνη και δεν αντέχω ούτε 30χλμ βράδυ.

Απλά απέφυγε την νυχτερινή οδήγηση γιατί αν δεν την αντέχεις και θα ταλαιπωρηθείς και μπορεί να "ταλαιπωρήσεις" κάποιον άλλον.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

σα την οδηγηση τη νυχτα και την οδηγηση σε βροχη (το τελειο ειναι ο συνδυασμος και των 2) δεν εχει. θελει πολυ περισσοτερη προσοχη και δεν πρεπει να αφαιρεσαι για κανενα λογο. εχω συνηθησει και δεν καρφωνω το βλεμμα μου στα φωτα των αντιθετων αυτοκινητων. σε δρομο χωρις κινηση μπορω να κανω παρα πολλα χλμ, γιατι θα εχω τη μεγαλη σκαλα αναμενη (εχει πολυ καλο φως στο δικο μου), και βλεπω για αρκετα μετρα μπροστα. οταν εχει κινηση εχω τη μικρη αναγκαστικα οποτε δεν τρεχω γιατι δεν εχω ορατητοτα. μεγαλο προβλημα τη νυχτα ειναι το τι μπορει να σου πεταχτει μπροστα, ιδιαιτερα στους επαρχιακους. εκει προσαρμοζεις την ταχυτητα σου αναλογα με τις συνθηκες. τους επαρχιακους τους φοβαμαι ακομα και τη μερα, ιδιαιτερα τωρα τελευταια που εχω αφησει ενα σορο σκυλια καποιοι εξυπνοι ιδιοκτητες, τα οποια πεταγοντε μπροστα σου χωρις κανενα λογο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
ER-5 BOLDOR (900cc)

Δημοσιεύτηκε

σαν δευτερη δουλεια κανω διανομη σε ενα σουβλατζιδικο στην περιοχη μου...

τον προηγουμενο μηνα καποια τριτη εριξε τουλουμια...εγω εκεινες τις μερες ειχα σπασμενο φακο στα γυαλια μου και με λυπη ανακαλυψα οτι πλεον χωρις γυαλια δεν μπορω...

5 ωρες βαρδια με τις 2 ωρες απο αυτες να ριχνει βροχη ενω εχει πλεον βραδιασει....εγω στραβος χωρις γυαλια και με μεγαλους βαθμους...τρομοκρατηθηκα...κουραστικα...ταλαιπωρηθηκα...η βροχη ειναι το χειροτερο μου ουτως η αλλως...ειτε ειμαι πανω στο παπι ειτε στην μηχανη...

θα μου πειτε γιατι δεν εφυγες και θα εχετε δικιο,,,,δυστυχως δεν μπορουσα...καθως ενας διανομεας πουλησε παραμυθι οτι επαθε βλαβη το μηχανακι και δεν ηρθε,,,,και κατα την διαρκεια της δουλειας μεινανε απο μηχανακι αλλοι 2(με scooter και οι 2)...μιλαμε για συνδυασμο που ουτε τζογαδορος δεν θα σκεφτοταν...

συγγνωμη αν ειμαι(καπως)εκτος θεματος...απλως διαβαζα το θεμα και θυμηθηκα αυτη την μαυρη ημερα..!!!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TDM 900 - R850R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τη νυχτα ειναι ωραια να οδηγεις αρκει να προσαρμοσεις την ταχυτητα σου σε δυνατοτητα που εχεις να βλεπεις τον δρομο, και φυσικα αρκει να μην νυσταζεις.

Εαν χαμηλωσεις ρυθμο και εισαι ξεκουραστος ειναι ωραια εμπειρια.

Να συμπληρωσω οτι τη νυχτα εχουμε τους εξτρα κινδυνους απο ζωα που διερχονται τον δρομο (δεν αντεχουν τον ηλιο), και απο διποδα ζωα που οδηγουν μεθυσμενοι ή κοιμισμενοι.

Τροποποιήθηκε από τον gkourmoul1
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εξαρτάτε την περίπτωση/εποχή κτλ. προσαμόζεσαι ανάλογα με τις ανάγκες σου και την ιδιαιτερότητα της κάθε διαδρομής,

με 40 βαθμούς το καλοκαίρι προτιμώ νύχτα, με πάγο το χειμώνα όχι,

γενικά θεωρώ ότι είναι πιο ασφαλής η οδήγηση τη νύχτα,

και από στατιστικές ατυχημάτων αλλά και από εμπειρία, την νύχτα είναι λιγότερα τα οχήματα στους δρόμους,

το μόνο κατά, είναι σε περίπτωση βλάβης/σκασμένο λάστιχο κτλ., την νύχτα θα δυσκολευτείς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tiger+Xciting (1100cc) MV Agusta Tourismo Veloce (800cccc)

Δημοσιεύτηκε

Η δική μου εμπειρία τη νύχτα με δεδομένο την καλή κατάσταση εξοπλισμού και καλών φώτων (στον Ντίγρη, μου κάνουν καμια φορά σήμα να χαμηλώσω τα φώτα ενώ πάω με τα μικρά (!))

+ Υπερβολικά καλύτερο ταξίδι/διαδρομή το καλοκαίρι λόγω ζέστης - ήλιου την ημέρα

+ Λιγότερη κίνηση 

+ Προσπεράσεις σε επαρχιακό λόγω φώτων του διερχόμενου (καλα δεν κοιτάω το σενάριο να βγεί κανάς φονιάς χωρίς φώτα)

και...

- Τα φώτα των απέναντι...Προσπαθώ να εστιάζω στις γραμμές του δρόμου και ελαττώνω ταχύτητα

- Βγαίνουν παγανιά οι μεθυσμένοι πιο αργά, το καλοκαίρι ΣΕ ΟΛΑ τα οδικά δίκτυα

- Γενικότερα χαμηλότερες ταχύτητες, σε συνάρτηση βέβαια με το πόσο μακριά πέφτουν τα φώτα της μηχανής

- ΠΟΛΥ περισσότερη προσοχή στις διασταυρώσεις του επαρχιακού, κυρίως οταν είναι και φωτισμένες! Το βράδι, ακόμα και αν βλέπουν τα φωτα του διερχόμενου απο μακριά, είναι πιο δύσκολο να υπολογίσουν την ταχύτητα και την απόσταση του , άρα και τον χρόνο μέχρι να φτάσει στην διαστάυρωση, με αποτέλεσμα να πετάγονται απο τις διασταυρώσεις σαν σφηνό...βουρτσες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οτι χειροτερο για εμενα. Το αποφευγω οσο μπορω. Και μονο το στραβωμα απο τα φωτα των απεναντι αρκει. Αλλα και των πισω απο τους καθρεφτες. Τα φαναρια κυκλοφοριας πολλες φορες χανονται μεσα στα φωτα του αστικου περιβαλλοντος. Υπο βροχη και με τις διαθλασεις πανω στην ζελατινα ειναι σκετος εφιαλτης. Ακομα και οταν τα πραγματα δειχνουν ειδυλλιακα, υπαρχουν υπουλες καταστασεις. Σε αυτοκινητοδρομο με διαχωριστικη νησιδα, τα φωτα των απεναντι δεν ενοχλουν, και αν ειναι και καλοκαιρι με την δροσουλα δειχνουν απολαυστικα. Ομως το διαβασμα του οδοστρωματος ( λαδια, πετρελαια, νερα, χαλικι, διαμηκεις ανωμαλιες, κοφτες λακουβες, κτλ ) που το θεωρω  απαραβατο στοιχειο στην οδηγηση, ειδικα μοτοσυκλετας, ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατον. Συν οσα αναφερθηκαν απο τους προηγουμενους. Προσθεστε και τα μειωμενα αντανακλαστικα που υπαρχουν σε καθε νυχτερινη δραστηριοτητα συμφωνα με τις επιστημονικες μελετες. Αυτος ειναι και ο λογος που η νυχτερινη απασχοληση γενικα αμοιβεται εξτρα. Ο ανθρωπος απο την φυση του ειναι ημερησιο ον! Και αν ακομα εσεις τα καταφερνετε περιφημα με την νυχτερινη οδηγηση, ( η ετσι νομιζετε ! ), μην ξεχνατε οτι αυτο δεν συμβαινει και με τους υπολοιπους γυρω σας! Βραδυ λοιπον μονο αν δεν μπορω να το αποφυγω.

Τροποποιήθηκε από τον BOLDOR 900 F1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha (689cc) RX7 corsair

Δημοσιεύτηκε

αν εισαι νυχτεριδα καλη ειναι η νυκτα,για τους αλλους ειναι ψιλοεπιπολαιοτητα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Με το αυτοκινητο που συγχωρει λαθη, το βραδυ το προτιμω με 1000.

 

με το μεκανακι, το αποφευγω οσο μπορω περισσοτερο.

Το αυτο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE (250cc) cafe racer

Δημοσιεύτηκε

Με αυτοκίνητο χίλιες φορές βράδυ.

 

Μς την μηχανή αν έχει φωτισμό π.χ. εθνικές είναι πολύ καλά ειδικά καλοκαίρι.Σε δρόμους πάντως χωρίς φωτισμό είναι δύσκολο και ειδικά σε επαρχιακούς που μπορεί να σου πεταχτεί το οτιδήποτε. Γενικά για βόλτα/ταξίδι προτιμώ πρωινές ώρες αλλά και βράδυ,με καλή θερμοκρασία σε δρόμους με κάποιον φωτισμό όπως π.χ. βράδυ απο Θυμάρι/Π.Φώκια μέχρι Βουλιαγμένη που έχει φως είναι απίστευτα!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Και εγώ αποφεύγω τη νύχτα...ιδίως σε μεγάλες διαδρομές με ''αγριεύει'' και μου δημιουργεί μια ανασφάλεια η οποία με αναγκάζει να μην οδηγώ άνετα.

Παίζει ρόλο βέβαια και η διαδρομή αλλά και η κατάσταση του αναβάτη...είναι πολύ διαφορετικό να κάνεις τη διαδρομή Αθήνα-Καλαμάτα ξεκούραστος στις 10-11 τη νύχτα και άλλο να οδηγείς σε συνεχή στροφιλίκια νιώθοντας κουρασμένος ή και νυσταγμένος.

Έχω κάνει πολλά νυχτερινά ταξίδια κατά το παρελθόν,όλα με αυτοκίνητο,και θεωρώ πως οδηγώ πολύ πιο άνετα με το φως της ημέρας.Αν εξαιρέσουμε τη δροσιά και τους άδειους δρόμους,δε βρίσκω άλλο λόγο να επιδιώκει κανείς νυχτερινά ταξίδια.Η καλύτερη ώρα για να ξεκινήσει ένα ταξίδι είναι κατά την άποψή μου νωρίς το πρωί,με απαραίτητη προϋπόθεση να έχει προηγηθεί ένα γεμάτο 6ωρο-7ωρο ύπνου.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX x-lite 702gt Suzuki GSX 650F (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

με καλό φωτισμό του δρόμου (ανυπαρκτο βεβαια σε αυτη τη χωρα στην πλειοψηφία των διαδρομων) είναι απόλαυση, ειδικα το καλοκαιρι λογω δροσιας,

 

απο κει και περα, λογω, κακοφτιαγμενων δρομων, ζωντανων που μπορει να βρεθουν στις ροδες, κακής ορατότητας και σήμανσης κλπ

καλυτερα να υπαρχει φυσικό φως εν ωρα ταξιδιου με μοτό

θα ήθελα να το ξαναπώ αυτό σαν μέσο ορο προ το ελληνικό οδηκο δικτιο είναι άνω του μετριου και ο φωτισμός του όχι απλά επαρκείς ......υπερεπαρκεις!!!!!! Βέβαια υπάρχουν και λαμπρά παραδείγματα δρόμου....αλλα και παραδείγματα προς αποφυγή!!!!....ωστοσο σε κάθε περίπτωση έχουμε καλό έως αποδεκτό οδικό δυκτιο με υπερβολικο φωτισμό σε σχεση με τα βορειοευρωπαικα στανταρς

 

τώρα εσείς πείτε με τρελο.....αλλα ελάτε να οδηγήσετε Γερμανια η Γαλλία η Ελβετία νύχτα και αν βρείτε φωτισμένο κόμβο θα είναι εντός πόλης και όχι έξω απο αυτήν εκτός εξαιρέσεων πχ σε κόμβους αεροδρομίων και όλα αυτά σε χώρες με χειμώνες με βροχές χιωνια και ομιχλες

 

Τροποποιήθηκε από τον lost_angel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Σε χαμηλής κίνησης δρόμους, όλα είναι πιο ελεγχόμενα από τον οδηγό, καθώς "παίζει μόνος του μπάλα".

Σε δρόμους πυκνής κυκλοφορίας και με τα φώτα απέναντι, ο βαθμός επικινδυνότητας ανεβαίνει κατά πολύ, κυρίως λόγω της απαίσιας συμπεριφοράς μας ως οδηγών αλλά και της ακαταλληλότητας των δρόμων  γενικώς (φωτισμός, σήμανση, κακό οδόστρωμα, ανάποδες κλίσεις στις στροφές, ζώα στην άσφαλτο κλπ).

 

 

 

Την νύχτα αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι τα ζώα. Ειδικά από τότε που βρήκα στην Εγνατία μέρα μεσημέρι έναν σκύλο πάνω στον δρόμο. Ευτυχώς τον εντόπισα από μακρυά, αν ήταν νύχτα δεν ξέρω αν θα τον είχα δει.

Σιγά το σκύλο. :biggrin: Εγώ κινούμενος με αμάξι επί της Άρτας - Ιωαννίνων, πέρασα φουλ δίπλα από ΑΛΟΓΟ!!! :scared::surrender: που ήταν ακίνητο στην άκρη (ευτυχώς) του δρόμου στο αντίθετο από μένα ρεύμα, λίγο έξω από χωριό μετά την Αμφιλοχία προς Αθήνα. Χειμώνα, νύχτα πίσσα κατράμι και με τσουτσόκρυο.

Τρομακτική εικόνα να συνειδητοποιείς τέτοιον όγκο τόσο κοντά στην πορεία σου. Αυτό μου έμεινε, δε θυμάμαι και πολλά, πάνε χρόνια. Απλά σταμάτησα πιο κάτω, ειδοποίησα το 100 δίνοντας το στίγμα και συνέχισα, είχα πολλά χλμ να καλύψω. Ένας Θεός ξέρει :pray: τί έγινε και αν επιλήφθηκαν του θέματος πριν γίνει κανά κακό.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Πριν 2 χρονια γυριζα απο κεφαλλονια δικαβαλος φορτωμενος και μας επιασε βραδυ στην πατρων-κορινθου.

Μηδεν φωτισμος,ημουν σα καικι μεσα στη θαλασσα που εψαχνε φαρους.

Παιζει οι μεταναστες που περνανε να βλεπουν πιο πολλα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα