rigaszis

Νεος στο Foroum με Aprilia Pegaso 650

38 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους καλο καλοκαιρι με πολλες και καλες βολτες

και ακομα καλυτερες και ασφαλεστερες επιστροφες.

Προσφατα κατοχος ενος πηγασου 650,καινουριος στα ιταλικα

καινουριος και στην κατηγορια on- of οποτε ολοι οι πιο παλιοι με πηγασο

καλοδεχουμενοι για οποιαδηποτε γνωση θελουν να μοιραστουν μαζι μου.

Ευχαριστω.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MV Agusta brutale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Welcome. :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova (125cc) Yamaha Tdm (900cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλως ήρθες και καλορίζικος και ο πήγασος!!

:rolleyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλώστον , πάντα όρθιος ! :bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR RR (600cc) Arai Ducati Panigale S (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλωσήρθες και καλές βόλτες.

Στάλθηκε με ταχυδρομικό περιστέρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso ie Aprilia caponord (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

καλώς ήρθες ! ! !

:_hi: :_hi: :_hi:

ποιον Πήγασο έχεις ; ; ;

τον καινούριο , ie , cube ; ; ; ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Καλως ηρθες......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια καλησπερα ευχαριστω για την υποδοχη και την αποδοχη το πηγασακι ειναι μοντ του 2001 σε καλη κατασταση.Το πρωτο πλυσιμο εγινε χτες και αμεσως μετα μου εκανε τρεις διακοπες απο ρευμα.Μετα το πλυσιμο το φυσηξα επιμελως αλλα μαλλον καπου δεν εδειξα αρκετη επιμελεια κι αυτο το σημειο ηταν οι διακοπτες τιμονιου ,θα δουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MV Agusta brutale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το πλύσιμο πώς ακριβως έγινε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Το πλύσιμο πώς ακριβως έγινε?

καλημερα το πλυσιμο το εκανα μονος σε βενζιναδικο με πιεστικο σαπουναδα και λιγο πετρελαιο στις ζαντες.Μετα φυσηξα με τον αερα

ισως οπως ειπα οχι και τοσο επιμελως σε διακοπτες , μπουζι , κλπ. Δλδ οπου χρειαζοταν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα το διαβάσεις πολλές φορές εδώ μέσα , απέφυγε τα πιεστικά !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια ευχαριστω.Το καταλαβα καλα για τα πιεστικα αλλα μηπως καποιος μπορει να βοηθησει γιατι

επλυνα παρασκευη μεσημερι και σημερα Κυριακη και το κακο συνεχιζεται.Αν εχει τυχει σε καποιον

ας μου δωσει μια κατευθυνση τι να κοιταξω.Ευχαριστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda PCX (125cc) AGV K3-SV Honda Africa Twin (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως είναι φύσες το πρόβλημα. Ένα σπρέι επαφών και επίθεση σε ότι φύσα βρίσκεις μπροστά σου. Πρέπει να λύσεις όμως αρκετά για να πιάσεις όσο περισσότερες γίνεται. Κάτω από τη σέλα αν και δύσκολα να περάσει νερό, ακόμα δυσκολότερα να φύγει! Τσεκάρεις και μπαταρία, σφίγγοντας τους πόλους καλά. Δεν έχω κάτι άλλο στο μυαλό...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε

Καλως ήρθες ομόσταυλε!

Καλές βόλτες με το πήγασο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 XC (800cc) Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλώς μας ήρθες και καλές βόλτες, παντα όρθιος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστω ολους θερμα και παω να αρχισω το ψαχτηρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλώς ήρθες στην παρέα. Καλά χιλιόμετρα με τον Πήγασο!!

Στο πρόβλημα με το νερό, να λειτουργήσεις με τη λογική του κρεμμυδιού.

Πρώτα επιφανειακά και σιγά σιγά όλο και πιο βαθιά καθαρίζεις τις φίσες.

Και καλό είναι να εστιάσεις που υπάρχει το θέμα γιατί μπορεί να είναι κάποια συγκεκριμένη φίσα.

Που είτε έχει θέμα (πχ είναι ραγισμένη κοκ) είτε κάθεται σε θέση που τρώει πολύ νερό (λιμνάζουν νερά, βρίσκεται σε θέση με έντονη ροή νερού κοκ)

Βέβαια δε θα λύσεις όλο το μηχανάκι να ψεκάσεις τα πάντα και στο τέλος να δεις αν τα κατάφερες.

Ανά 2-3 φίσες δοκιμάζεις αν το μοτέρ δουλεύει σωστά.

Οπότε δεν είναι κακή ιδέα να φορτίζεις τη μπαταρία της μοτοσυκλέτας όσο ψάχνεις.

Άρα.....

Μια πιθανή σειρά

Διακόπτης σβησίματος δεξιά στο τιμόνι (kill switch)

Κεντρικός διακόπτης lock-off-on (του κλειδιού)

Διακόπτης kill switch στο πλαϊνό σταντ κ τον ίδιο στη βάση της μανέτας συμπλέκτη.

Κεντρική φίσα οργάνων (πιθανότατα να χρειαστεί να βγάλεις ζελατίνα φέρινγκ)

Βγάλε την πίπα από το μπουζί και φύσιξε-ρίξε σπρέι.

Φίσες κάτω από τη σέλα

Σφίξιμο πόλων μπαταρίας, βάλε κ βαζελίνη πάνω τους.

Βρες το καλώδιο - (γείωση) που καταλλήγει στο πλαίσιο και σφίξε.

Φίσα πολλαπλασιαστή

Λογικά μέχρι εδώ θα έχεις βρει τον φταίχτη.

Με πιο πιθανούς τους διακόπτες kill switch κ κεντρικό αλλά κ μπουζόπιπα

(Αν έχεις διάθεση, άλλαξε και μπουζί. Μπορεί να ήταν στα τελευταία του. Δε θυμάμαι, έχει 2 μπουζί ή ένα?)

Στις φίσες: προσέχεις πως θα τις ανοίξεις. Μην είσαι βάρβαρος. Πρώτα φισάς να φύγει υγρασία (κομπρεσέρ, σπρέυ αέρα, στόμα) κ μετά σπρέι υγρασίας. Αν έχει κάποιο ράγισμα, ΠΡΩΤΑ θα την ντύσεις με μονωτική ταινία ή θερμοσυστελλόμενο (ακόμα καλύτερα, το βρίσκεις σε καταστήματα ηλεκτρονικών, το περνάς στο καλώδιο/φίσα και μετά το ζεσταίνεις με πιστολάκι αέρα μαλλιών ή θερμοπίστολο αν έχεις) & μετά φύσιμα κ ψεκασμό με σπρέυ επαφών.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδια καλησπερα σας.Απ'οτι φαινεται σ'αυτο το φορουμ εμπλεξα . Εμπλεξα ασχημα γιατι με αναγκαζεται να μπαινω καθημερινα και να απευθυνω ευχαριστιες.Κι επειδη αποτι φαινεται ειστε πολλοι θα λεω καθε φορα ενα μεγαλο ευχαριστω για ολους.

Λοιπον αρκετα με αυτα γιατι εχω και καποια ηλικια κι ας παμε στο μηχανακι.

Δευτερα πρωι πρωι στο συνεργειο κι ο μαστορας βαριεστημενοις μου λεει ειναι το φωτοκυταρο που παθαινει με το πλυσιμο , μπορει να τοξεπερασει και να στρωσει μπορει και να σαφησει στο δρομο ελα καποια στιγμη να το δουμε.Εφυγα χαλαρα για 50 χλμ και μετα αρχιζω να του τα δινω.

Και ω του θαυματος ο πηγασος δεν εκανε διακοπες πια πηγαινε οπως πριν και συνεχιζει.

Μαλλον το ξεπερασε κατα τον μαστορα μαλλον στεγνωσε τι να πω.Εκεινο που δε ρωτησα ηταν το συγκεκριμενο φωτοκυταρο τι παρακολουθει αλλα αφηνομαι σε σας.Ειπαμε πηγασος i e του 2001 .

Τωρα κατι αλλο για τον ksino τι μπορω να πω ??? Μονο και μονο η ωρα που ασχοληθηκες φιλε μου για να μου γραψεις φτανει Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Νατα παλι.

Λοιπον ευχαριστω σε ολους σας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso ie Aprilia caponord (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αδερφέ . . .

έχω τον Πήγασο 15 χρόνια :mB_kalo_e:

φωτοκύτταρο δεν έχω δει ! ! ! :crazy:

πάρε και το ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα του Πήγασο ie !

pegaso650.gif

σε ποιον μάστορα πήγες ; ; ; :lipssealed:

Τροποποιήθηκε από τον chris76

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda PCX (125cc) AGV K3-SV Honda Africa Twin (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ελαφρώς άσχετο αλλά...

το injection, τι κατανάλωση έχει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso ie Aprilia caponord (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

από 4.7/100 ρυθμισμένο και κυρία :blush2:

εως 7.5/100 αρρύθμιστο και τάπα :lipssealed:

σε επαρχιακούς δρόμους

( ούτε πόλη ούτε εθνική )

Τροποποιήθηκε από τον chris76
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Suzuki hayabusha (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα σε ολους.Απο οτι φανηκε μια μερα κρατησε η χαρα μου γιατι απο χτες το μεσημερι ο πηγασος αρχισε τα ιδια.Αποκορυφωμα σημερα το πρωι με διαφορα σκερτσα.Ανοιγω διακοπτη πηρε μπροστα με δυσκολια αλλα πηρε.Με πηγε εκατο μετρα με διακοπες κι εσβησε.Οταν προσπαθησα να τον ξαναβαλω μπρος αναβοσβηναν τα οργανα στο καντραν .Οταν σταθεροποιηθηκαν οταν παταγα μιζα χωρις να δινει μιζια εσβηναν παλι τα οργανα.Τελικα πηρε αφου πρωτα ακουστηκε ο χαρακτηριστικος ηχος εμεινα απο μιζα η απο μπαταρια.Μετα απο 45κλμ πορεια με διακοπες συνεχεις εφτασα στον ιδιο μαστορα ο οποιος επεμενε οτι ειναι το συγκεκριμενο φωτοκυταρο που μετραει τους σπινθηρες.Τιμη μτχ 50-60ευρω καινουριο 120.Στο τελος και μετα απο διαφορα κι αφου του εξηγησα ακριβως τι ειχε γινει αποφασισε να ριξει μια ματια στους πολους και ανακαλυψε τον ενα λασκα.Σφιξαμε πολο και νομιζω πλεον οτι το μηχανακι δουλευει αψογα.Θεωρησα οτι επρεπε να γινω τοσο κουραστικος και να σας ενημερωσω για την εξελιξη του θεματος για το οποιο ειχα ζητησει τη βοηθεια σας και τελος παντων μπορει να μην εχει συμβει σε καποιον και τωρα να το εχει υπ οψιν του.Εγω παντως οπως θα καταλαβατε σας ευχαριστω ολους για ακομα μια φορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε

Εμένα 5,5 λ/100 εθνική

6,5 μεσα στη πόλη....

Chris76 που το ρύθμισες; Στον "γιατρό"?

Καλημερα σε ολους.Απο οτι φανηκε μια μερα κρατησε η χαρα μου γιατι απο χτες το μεσημερι ο πηγασος αρχισε τα ιδια.Αποκορυφωμα σημερα το πρωι με διαφορα σκερτσα.Ανοιγω διακοπτη πηρε μπροστα με δυσκολια αλλα πηρε.Με πηγε εκατο μετρα με διακοπες κι εσβησε.Οταν προσπαθησα να τον ξαναβαλω μπρος αναβοσβηναν τα οργανα στο καντραν .Οταν σταθεροποιηθηκαν οταν παταγα μιζα χωρις να δινει μιζια εσβηναν παλι τα οργανα.Τελικα πηρε αφου πρωτα ακουστηκε ο χαρακτηριστικος ηχος εμεινα απο μιζα η απο μπαταρια.Μετα απο 45κλμ πορεια με διακοπες συνεχεις εφτασα στον ιδιο μαστορα ο οποιος επεμενε οτι ειναι το συγκεκριμενο φωτοκυταρο που μετραει τους σπινθηρες.Τιμη μτχ 50-60ευρω καινουριο 120.Στο τελος και μετα απο διαφορα κι αφου του εξηγησα ακριβως τι ειχε γινει αποφασισε να ριξει μια ματια στους πολους και ανακαλυψε τον ενα λασκα.Σφιξαμε πολο και νομιζω πλεον οτι το μηχανακι δουλευει αψογα.Θεωρησα οτι επρεπε να γινω τοσο κουραστικος και να σας ενημερωσω για την εξελιξη του θεματος για το οποιο ειχα ζητησει τη βοηθεια σας και τελος παντων μπορει να μην εχει συμβει σε καποιον και τωρα να το εχει υπ οψιν του.Εγω παντως οπως θα καταλαβατε σας ευχαριστω ολους για ακομα μια φορα.

Χα φίλε ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και εγώ πριν κανα χρόνο! Κάθε φορά που έπεφτα σε λακκούβα έσβηνε το μοτέρ. Και όμως το μυαλό δεν πήγαινε στο αυτονόητο: ήταν λάσκα οι πόλοι της μπαταρίας...

Έχε το νου σου και για κεντρικό διακόπτη γενικά, όταν σου κάνει νερά στα ηλεκτρικά κούνα το καλώδιο πίσω από τη φύσσα του διακόπτη να δεις αν έχουν καεί τα καλωδιάκια του. Γενικά για το θέμα αυτό υπάρχει λύση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
MV Agusta brutale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα σε ολους.Απο οτι φανηκε μια μερα κρατησε η χαρα μου γιατι απο χτες το μεσημερι ο πηγασος αρχισε τα ιδια.Αποκορυφωμα σημερα το πρωι με διαφορα σκερτσα.Ανοιγω διακοπτη πηρε μπροστα με δυσκολια αλλα πηρε.Με πηγε εκατο μετρα με διακοπες κι εσβησε.Οταν προσπαθησα να τον ξαναβαλω μπρος αναβοσβηναν τα οργανα στο καντραν .Οταν σταθεροποιηθηκαν οταν παταγα μιζα χωρις να δινει μιζια εσβηναν παλι τα οργανα.Τελικα πηρε αφου πρωτα ακουστηκε ο χαρακτηριστικος ηχος εμεινα απο μιζα η απο μπαταρια.Μετα απο 45κλμ πορεια με διακοπες συνεχεις εφτασα στον ιδιο μαστορα ο οποιος επεμενε οτι ειναι το συγκεκριμενο φωτοκυταρο που μετραει τους σπινθηρες.Τιμη μτχ 50-60ευρω καινουριο 120.Στο τελος και μετα απο διαφορα κι αφου του εξηγησα ακριβως τι ειχε γινει αποφασισε να ριξει μια ματια στους πολους και ανακαλυψε τον ενα λασκα.Σφιξαμε πολο και νομιζω πλεον οτι το μηχανακι δουλευει αψογα.Θεωρησα οτι επρεπε να γινω τοσο κουραστικος και να σας ενημερωσω για την εξελιξη του θεματος για το οποιο ειχα ζητησει τη βοηθεια σας και τελος παντων μπορει να μην εχει συμβει σε καποιον και τωρα να το εχει υπ οψιν του.Εγω παντως οπως θα καταλαβατε σας ευχαριστω ολους για ακομα μια φορα.

Φίλε μου, άλλαξε μάστορα! Για παπατζή τον κόβω!

Αφού λυθηκε το θέμα λοιπόν, όλα οκ. :_thumbsup:

Ελαφρώς άσχετο αλλά...

το injection, τι κατανάλωση έχει;

Συνήθως παίζει στα 6 μέσα στην πόλη και

4,5-5 εκτός.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso ie Aprilia caponord (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εμένα 5,5 λ/100 εθνική

6,5 μεσα στη πόλη....

Chris76 που το ρύθμισες; Στον "γιατρό"?

Χα φίλε ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και εγώ πριν κανα χρόνο! Κάθε φορά που έπεφτα σε λακκούβα έσβηνε το μοτέρ. Και όμως το μυαλό δεν πήγαινε στο αυτονόητο: ήταν λάσκα οι πόλοι της μπαταρίας...

Έχε το νου σου και για κεντρικό διακόπτη γενικά, όταν σου κάνει νερά στα ηλεκτρικά κούνα το καλώδιο πίσω από τη φύσσα του διακόπτη να δεις αν έχουν καεί τα καλωδιάκια του. Γενικά για το θέμα αυτό υπάρχει λύση.

ναι ! ! !

στον bill ! ! ! :_thumbsup::_thumbsup::_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα