yamahakias sr 250

την φιλησα την βαλβιδα??

30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

λοιπον και εκει που ειμαι ηρεμος το βραδυ στο μπαλκονακι μου και πινω τις μπυριτσες μου σκαει τηλεφωνο απο την κοπελια που ελειπε σε ταξιδι με την δουλεια οτι επεστρεψε αλλα θα μεινει ενα τριημερο πανω στα γρεβενα λογω δουλειας παλι και λεω να παω να της κανω παρεουλα θα εκανα την βολτιτσα μου θα εβλεπα και την κοπελια κα γενικα μου αρεσε η φαση.. πεφτω για υπνο και σηκωνομαι 6 η ωρα το πρωι για αναχωρηση παω να παρω την πολυθρονα μου (beverly) αλλα βλεπω το kle διπλα που ειχε και καιρο να κουνηθει γιατι δεν το παιρνει πλεον ο πατερας μου και το ξεσκουραζω που και που εγω καμια φορα την εβδομαδα.. ε λεω θα εχει κανα κολοδρομο εκει θα μπω και λιγο χωμα να γουσταρω ετσι χωρις δευτερη σκεψη δενω την βαλιτσουλα μου πισω περνω και ενα σακιδιο στην πλατη και βενζινη και δρομο.. περναω τα διοδια των αιφιδνων κυριος γυρω στις 7.30 η ωρα αδειος ο δρομος λεω για να δω τι κανει τωρα το κακομοιρο το κλε το ανοιγω τερμα φτανω για πλακα τα 150 παω 170 πιο σιγα μετα απο λιγο 180 και τελος 190+κατι οχι δεν 200αρισε... καθολου αερας και το συνεχιζω πορεια τελεικιασμενο με 10500 στροφες. μετα απο κανα 10λεπτο τελεικιασμενος αναβει το λαμπακι του λαδιου, αμαν λεω συμπλεκτη και στην ακρη το μοτερ δουλευε, σβηνω επιτοπου το κοιταω λαδια νερα ολα κομπλε του τα ειχα αλλαξει και πριν 2000χιλιομετρα.. καθομαι κανα 20 λεπτο σταματαει και ενας συντροχος με ενα versys και καθετε και μου κανει παρεα. μετα το 20λεπτο το βαζω μπροστα δουλευει κανονικα αλλα μετα της 3000στροφες κατι χτυπουσε μεσα σαν να εβρισκε η βαλβιδα στο πιστονι η να σκαμπιλιζε το πιστονι παντως ηταν ψιλα ο θορυβος... ερχετε η οδικη το παω σπιτι και το αφηνω και φευγω με το beverly.. σημερα το μεσημερι γυρισα και καθισα και ρυθμισα τις βαλβιδες και παγωμενο το μηχανακι δεν χτυπαγε το παω μια βολτα και ξαναρχιζει με το που ζεσταθει.. το μηχανακι δουλευει κανονικα.. μετρησα και συμπιεση και ο ενας που ακουγετε ο χτυπος εχει λιγοτερη απο τον αλλον.. βαεθηκα και δεν το ανοιξα να δω τι παιζει... θα κατσω να λυσω αυριο κεφαλη να δω.. παιζει να στραβωσε βαλβιδα και να δουλευει η μηχανη??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω τι στραβωσε, αλλα για να αναψει λαμπακι λαδιου με σωστη σταθμη, μαλλον η αντλια λαδιου ξεπαρθενιαστηκε.

Τελικιασμενος 10 λεπτα ... το KLEς το πορτοφολι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Βαλβιδα δε νομιζω, για μπιελα το κοβω...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μέταλα μπιέλας βάρεσες, κλασσικό σύμπτωμα ''ακούγεται μόλις ζεσταθεί'' . Άμα είσαι τυχερός την γλυτώνεις με τα μέταλα μόνο (και το άνοιγμα μοτέρ φυσικά)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Eίσαι κάφρος!! :crazy: :crazy: :lipssealed:

Τελικιασμένος 10 λεπτά, και του κουτιου να χες, παζι θα του ειχες αλλάξει τα φώτα!

Ανοιξέ το να δούμε τι είναι.. και μακαρι να ναι τπτ χαζό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Άμα είσαι τυχερός την γλυτώνεις με τα μέταλα μόνο (και το άνοιγμα μοτέρ φυσικά)

Νομιζω οτι το κοστος σε μαστορα θα ειναι αρκετο αν ισχυει αυτο που ειπαμε, μηπως συμφαιρει η αλλαγη μοτερ πιο πολυ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ε ρε τι τραβαει ο ανθρωπος (γενικα) για να ................ :blush2:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

δικυλινδρο σε σειρα με την ροπη στα ψηλα τοσο πολυστροφο ουρλιαζοντας πανω απο τις 8000 δεν θες να το αφησεις να πεσει κατω απο 8000στροφες μιλαμε πηγαινε πολυ καλα και απο θορυβο εσκιζε.. για μπιελα δεν νομιζω γιατι, οταν ρυθμισα βαλβιδες ελλατωθηκε παρα πολυ.. παντως να πω την αληθεια το ευχαριστηθηκα παιδια και η αληθεια ειναι θα το πηγαινα τελικιασμενος πολυ ωρα ακομα βασικα μεχρι να υπηρχε λογος να χρειαστει να κοψω γιατι οσο σκεφτομουν τα υπολοιπα 350 χιλιομετρα που ειχα να κανω.... το μοτερ σκεφτομε να το ανοιξω μονος μου τελος του μηνα που περνω αδεια και θα καθομαι αν ειναι μπιελα αλλα πιστευω οτι ειναι στο καπακι το θεμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

κωλωνεις να πας για 10 λεπτα τελικιασμενος και το μπεβερλυ... :crazy:

απο τέτοια μηχανικά δε σκαμπαζω ΓΡΙ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Μέταλα μπιέλας βάρεσες, κλασσικό σύμπτωμα ''ακούγεται μόλις ζεσταθεί'' . Άμα είσαι τυχερός την γλυτώνεις με τα μέταλα μόνο (και το άνοιγμα μοτέρ φυσικά)

Μαζί σου.

Οι βαλβίδες νομίζω χτυπάνε κρύες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CrfR Honda CBRrr (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ειναι απολυτο για το τι βαρεσες σε αυτην την περιπτωση. Υποπτο το λαμπακι.. Παντως βαλβιδες βαρανε κρυες ζεστες, επισεις αν βαραγες βαλβιδες δεν θα επερνε καν μπροστα. οποτε το αποριπτω τελειως στις βαλβιδες. ποιο πολυ για κατω μου κανει.. Βασικα, λεω εγω τωρα. Απο την στιγμη που σου αναψε λαμπακι λαδιου σημαινει οτι δεν υπαρχει η καταλληλη πιεση απο την αντλια λαδιου ή οτι τον εχει παρει. Στην περιπτωση σου πολυ φοβαμαι οτι ειναι το πρωτο. Οποτε πιστευω οτι ισως στεγνωσες κατω απο λαδι. Αφου δουλευει κανονικα, εχεις συμπιεση κ ακουγονται 2 θορυβοι, πιστευω οτι εισαι κοντα σε μεταλλα στροφαλλου ή μπιελων ή ρουλεμαν αναλογα ποιο εχεις, τo 250 ή το 500

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Το 500 εχω, σιγα μην πηγαινε το 250 190χιλιομετρα.. Ρε παιδια εγω δεν λεω οτι την καρφωσε, μπορει να την ακουμπησε λιγο και να την στραβωσε, παλια συμπιεση ειχαν ιδια οι κυλινδροι τωρα εχουν διαφορα. Και λεω εγω μηπως οταν ζεστενετε αφου το κοκορακι ερχετε πιο κοντα στη βαλβιδα την παταει πιο πολυ και με αυτο το λιγο βρισκει. Επισης ειναι ψηλα ο θορυβος και δεν μου ακουγετε για μπιελα γιατι ξερω πως ακουγετε.. Πιο πιθανο το εχω να σκαμπιλιζει το πιστονι. Αα επισης η μηχανη καπνιζει λιγο μαυρο απο πισω δηλαδη ακαυτη που παει να πει οτι δεν σφραγιζει η βαλβιδα πανω στην εδρα της και φευγει εξω ακυτο το μιγμα. Το λαμπακι και εμενα με παραξενευει που αναψε μηπως εχει αρπαξει καπου αλλα δεν μου αλουγετε κατι.. Οσο για το beverly το πηγαινα πορεια 140 δεν καταλαβε τιποτα και πιο παλια ειχε φαει και αυτο καλο τελικιασμα, κυνηγουαα ενα φιλο ατην εθνικη με ενα 1000, δεν ειναι τοσο πολυστροφο και δεν την ακουει τοσο ευκολα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CrfR Honda CBRrr (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αμα ειναι πανω σε κοβω για... τα παρακατω

1) αν εχουν ρουλεμαν τα εκκεντρα σου για κατι τετοιο, νομιζω δεν εχουν κ πατανε απλα στα κομβια τους, μπορει οποτε καποιο κομβιο να εχει καλα καλη φθορα. Αλλα νομιζω πως οχι.

2) ακριβως αυτον το ηχο που περιγραφεις μου ειχε κανει καποτε ενας οδηγος που ειχα σπασει κατακορυφα. Ισως ραγισε απο υπερθερμανη η μπορει κ να ραγισε καπου πανω στις βασεις για τα τσιμουχακια.

3) δεν αποκλειεται κ καποιο ριγμα.

γενικα περισσοτερο για κεφαλη μερια μου κανει η μαυριλα.

Καπνιζει πολυ πισω? Ειναι λαδι η βενζινη? Αν ειναι βενζινη, παιζει να εκαψες βαλβιδα ( καψιμο σημαινει οτι θα λειπει καποιο κομματι απο την βαλβιδα στην εδρα της, αλλα ετσι θα ρεταρε πολυ το μηχανακι κ κατα μεγαλο μεγαλο ποσοστο δεν επιρεαζεται η εδρα της βαλβιδας)

Τωρα αυτο που λες να χτυπησαν οι βαλβιδες λιγο, σημαινει οτι : πηδηξε δοντι η καδενα κ το μηχανακι ξεχρονιστηκε (πραγμα λιγο δυσκολο, αφου κ παλι αχρονιστο δεν παιρνει μπροστα)

Βουτα εργαλεια κ λυνε. Θα βρεις κατευθειαν το σφαλμενο σημειο. Απλα να ξερεις εχεις θεμα με την αντλια λαδιου. Γιατι αφου ειναι κ ψηλα ο θορυβος, κ ειχες κανονικα λαδι μεσα, σημαινει οτι δεν εφτασε το λαδι πανω κ κατι την ακουσε. Λυνε κ περιμενουμε να βοηθησουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Επειδη σιγουρα δεν γινεται τηλεδιαγνωση ολα οσα λεμε ειναι απλα ικασιες, μιλησα για μπιελα επειδη:

1) λογω της ελειπους λιπανσης το πρωτο πραγμα που θα εχει τη μεγαλυτερη φθορα ειναι η μπιελα ( ρουλεμαν ή κουζινετο και κομβιο)

2) ακουγεται μολις ζεσταθει, αν ηταν κατι αλλο οπως βαλβιδες ή εκκεντροφορος θα το ακουγες μολις το εβαζες μπροστα.

3) το οτι το ακους απο ψηλα σημαινει οτι μολις ζεσταθει και μεγαλωσει το κενο της μπιελας κοπαναει το πιστονι στην κεφαλη.

Τα ιδια μου εκανε και το παπι μου, ειχε γκαζια αλλα κοπανουσε, μη το βαζεις μπροστα και δουλευει ασκοπα μεγαλονωντας το προβλημα.

Ανοιξε το και πες μας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

παντως μπροστα περνει με την μια οπως παλια και χωρις γκαζι..

καπνιζει βενζινη και οχι λαδια..

το να πηδηξε δοντι η καδενα δεν αποκλειετε μου το ειπε και ενας μαστορας και επισης μπορει να δουλεψει αν εχει ενα δοντι πηδηξει..

εμενα για καμενη βαλβιδα μου κανει γιατι δεν εχει πολυ συμπιεση και καπνιζει και ο θορυβος μειωθηκε παρα πολυ μετα τη ρυθμιση..

θα δουμε θα βρω χρονο και ορεξη να το λυσω γιατι τωρα ειμαι στην δουλεια..

παντως πρωτα απο ολα θα κοιταξω τον χρνισμο..

για αντλια δυσκολα να εχει ζημια μου ειπαν, επειδη το δουλευα πολυ ωρα στα ορια του μπορει να ανεβηκε η θερμοκρασια λαδιου και να ειχε γινει πολυ λεπτορευστο σαν νερο και να μην εκανε πιεση.. στην kawasaki μου ειπαν αν θελω να τσεκαρω αν ειναι αντλια να την μιζαρω και να παρατηρησω αν σβηνει το λαμπακι του λαδιου πριν παρει ο κινητηρας μπροστα δηλαδη πριν σκασει και οντως σβηνει αμεσως, επισης μου ειπαν να την βαλω να δουλεψει στο χαμηλοτερο ρελαντι οπου δεν σβηνει γυρω στις 700στροφες και να δω μηπως παει να αναψει το λαμπακι.. αυτοι δεν ξερω αν ειναι σωστοι τροποι αλλα ετσι αμα ειναι κλασμενη θα σου δειξει καποιο συμπτωμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Η αντλια μπορει να ειναι οκ, μηπως το φιλτρο ηταν προβληματικο και ξεκολλησε τιποτα απο μεσα του και εφραξε καμια διοδο? το επαθε φιλο μου στο αμαξι του αλλα εκεινος ο μαλθακας το περπατησε 2-3 χιλιομετρα και τα πηρε ολα στη μασχαλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Ισως γιατι τα εοχε τα χιλιομετρακια του θα δουμε αυτα θα αλλαχτουν θα καθαριστει και η σιτα στο καρτερ και βλεπουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικα βρηκα χρονο και το ανοιξα το μοτερ... Ο κυλινδρος που χτυπαει τελικα εχει ελαχιστο τζογο η μπιελα του.. Αρα παμε για μεταλλα.. Παντως πως δικαιολογιτε τοσος θορυβος απο τοσο λιγο τζογο δεν μπορω να καταλαβω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Tracer (850cc) Ducati MTS 1200S (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Σκέψου όμως αυτόν τον λίγο τζόγο στις 10000 στροφές

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελος παντων, για κουζινετα μου ειπαν οτι υπαρχουν τα original, τα 0.25, και τα 0.50. Ο ταμειας δεν ηξερε να μου πει τι τι ειναι αυτο. Λογικα εινα κατι σαν τις ανοχες που περνουν τα πιστονια, εγω ομως που να ξερω ποιο νουμερο να παρω πως το μετραω??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Κανεις γνωριζει τιποτα για αυτο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Αφού μετρήσεις τις διαμετρικές ανοχές των κομβίων,και επιβεβαιώσεις με το service manual ότι είναι εντός ορίων,επιλέγεις μέταλλα με χρήση Plastigauge.Αν δε το ξέρεις,βρες καλύτερα κάποιον να στο κάνει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Piaggio beverly Gilera GP (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι ειναι το plastigauge?? Εγω παρειγγηλα τα original μεταλλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

Μέταλα μπιέλας βάρεσες, κλασσικό σύμπτωμα ''ακούγεται μόλις ζεσταθεί'' . Άμα είσαι τυχερός την γλυτώνεις με τα μέταλα μόνο (και το άνοιγμα μοτέρ φυσικά)

γιαμαχακια χρωστάς μπύρες στον Μιχάλη, το βρήκε με τη μια και πρώτος!! :grin:

Στον ορο μέταλλα εννοειτε και στρόφαλο και μπιελα? μαζί?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν έχεις μικρόμετρο,plastigauge και ένα ακριβές ροπόκλειδο,δεν έχει νόημα.Καλύτερα να το πας σε κάποιον να σου μετρήσει τις ανοχές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα