Ταξιδευτής

The Avra Project

226 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Z 750s Honda FMX (650cc)

Δημοσιεύτηκε

:popcorn:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC36 II Arai Chaser V Honda RC36 II

Δημοσιεύτηκε

Ηταν καιρος να σοβαρευτω. Εξαλλου ειχα μια αποφαση να παρω.

Αν αναγκαζομουν να δεσω οπως ηταν τη μηχανη θα δουλευε. Το πως η για ποσο ηταν αλλο θεμα. Ηξερα οτι το νερο ειχε κανει πολλες ζημιες που δεν φαινονταν με τη πρωτη ματια. Το νερο ειναι υπουλο πραγμα. Αυτο που δουλευε τωρα δεν ηταν σιγουρο οτι θα δουλευε και 5 μερες αργοτερα.

Το πλεονεκτημα εδω θα ηταν οτι θα ειχα μια εστω και στοιχειωδως λειτουργικη μηχανη και οτι θα χαλαγε στο πορεια θα μπορουσα να το αντικαθιστω. Ομως για μια μηχανη που εχει μεινει στην ιστορια για τη θρυλικη της αξιοπιστια και οπου παντα πονταριζα στα ταξιδια μου οταν πχ διεσχιζα μαυρη νυχτα τις Αλπεις η τα δαση της Πολωνιας αυτο θα ηταν τεραστιο πληγμα.

Επρεπε να κανω σωστη δουλεια και αυτο σημαινε ενα πραγμα και μονο: ανακατασκευη. Ηταν μια μεγαλη δουλεια για εναν ανθρωπο μονο του που θα χρειαζοταν πολυ χρονο, υπομονη, μελετη και χρημα για να γινει σωστα. Η VFR στην εποχη της ηταν η ναυαρχιδα της Χοντα και ακομα και σημερα παραμενει μια αρκετα πολυπλοκη μηχανη -ειδικα οταν εισαι νιουμπης οπως εγω. Βαλε και το οτι μπροστα μου στεκονταν μερικες δεκαδες χιλιαδες παξιμαδια, βιδακια, λαμες, βασεις, ελατηρια, κλιπ που επρεπε να βγουν προτου βαλω χερι στα ενδοτερα.

Λεγοντας ενδοτερα ομως αποφασισα να ΜΗΝ ανοιξω το μοτερ. Περαν του οτι δεν εχω τα καταλληλα εργαλεια για μια τετοια δουλεια, η μηχανη προτου κανει το υποβρυχιο ειχε περασει απο πληρες σερβις με βαλβιδες κλπ και ειχε ηδη παρει μπροστα δειχνοντας να ειναι οκ. (Δειχνοντας λεμε!)

Αυτα που ειχαν παθει σοβαρη ζημια ηταν τα ηλεκτρικα, τα περιφερειακα, και βεβαια οτιδηποτε σιδερενιο που τωρα χρειαζοταν φροντιδα και προδερμ.

Εφτιαξα μια λιστα με τις εργασιες και ξεκινησα... (Η λιστα ειναι στα Αγγλικα καθως την εγραψα και για τους φιλους Ιρλανδους)

Πολλα μπορει να φαινονται χαζα αλλα καλυτερα να τα εγραφα και να τα εφτιαχνα παρα να τα ξεχνουσα τελειως.

Intake System

Clean airfilter

Clean airbox

Exhaust System

Clean shields

Clean/derust assembly

Replace studs on rear downpipes

Replace seals

Fuel System

Derust tank

Clean tank / fuel petcock / filters

Clean and lube the fuel tap

Check fuel connectors

Clean fuel pump

Engine

Clean casings

Inspect carb intakes

Clean carbs and manifolds

Lubricate throttle and choke cables

Change oil and oil filter

Change sparkplugs

Suspension

Adjust rear suspension preload

New placement of remote reservoir

Clean up / inspect bolts

Electrical System

Check and clean connectors

Check and measure wiring

Clean dashboard

Fix dash circuit board

Fix dash mounts

Fix clock

Fix rev counter

Replace dash needle stop

Clean headlights mirrors

Check / replace bulbs

Replace 12v plug

Replace volt meter

Clean and lube L/R switches

Cooling System

Check hoses for leaks

Clean hoses Replace coolant

Check radiator for rust and clean up

Brakes

Replace brake pads

Check hoses & seals / clean calipers / pistons

Anodize brake brackets & bolts

Clutch System

Check for leaks

Clean hoses and connectors

Clean slave piston

Fairings

Repair/respray

New stickers

Shop Tasks

Remove and derust triple tree

Lubricate Steering Head Bearings

Lubricate Front Wheel Bearings

Lubricate Rear Wheel Bearings

Lubricate Swingarm

Replace seat cover and padding

Body

Clean / derust rear subframe

Clean / respray plastic undertray

Clean / respray battery holder

Clean / polish frame

Derust footpeg brackets

Clean upper / lower clamps

Replace ignition lock

Replace bolts with stainless steel

Clean swingarm

Clean / respray chain guard

Clean / derust / lube chain

Clean sprocket cover

Clean / touchup / polish wheels

Ωχ μαναμ....

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC29 (399cc) AGV K3 πριονωτό Honda για κρατητήριο (>600cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω πάρει χαρτομάντηλα και παγωτό και περιμένω τη συνέχεια.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

:baby: :baby:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC36 II Arai Chaser V Honda RC36 II

Δημοσιεύτηκε

Αποφασισα να ξεκινησω απο το πισω μερος της μηχανης και να δουλεψω μεθοδικα κομματι κομματι προς τα μπρος. Ετσι ελπιζα οτι δεν θα ξεχνουσα ευκολα κατι πηγαινοντας συνεχως απο το ενα πραγμα στο αλλο.

HitpetV.jpg

Αρχισα με τα ευκολα βγαζοντας τα ηλεκτρικα για να δω σε τι κατασταση βρισκονταν. Εγκεφαλος, ρελε αντλιας βενζινης, ρελε φλας, πολλαπλασιαστες κλπ εδειχναν να ειναι σε πολυ καλη κατασταση. Θα μου πεις, μεσα τι γινεται. Συμφωνω αλλα αυτα τα εξαρτηματα ειναι συνηθως πακτωμενα σε ρητινη και φραγισμενα οποτε ελπιζα οτι θα δουλεψουν. Η πορεια θα δειξει.

oRTTpjN.jpg

Οι φισες ηταν οκ, αλλα δεν μπορουσα να πω το ιδιο και για το υποπλαισιο το οποιο ηθελε αγαπη.

caOV204.jpg

Μιλωντας ομως γι' αγαπη, το μεγαλυτερο θεμα που αντιμετωπισα στη πορεια της ανακατασκευης ηταν κατεστραμμενα καλωδια και φισες χαλκου απο την ηλεκτρολυση στο νερο. Οτι επαιρνε ρευμα οταν η μηχανη επεσε μεσα ειχε ουσιαστικα καταστραφει αφηνοντας ενα χαρακτηριστικο μειγμα πρασινολευκης γλυτσας και καλωδια/επαφες που κοβωνταν με το χερι.

6wzCNQe.jpg

Ο ανορθωτης ηταν καινουργιος οταν ειχα φυγει για το ταξιδι και τωρα ειχε γινει για να τον κλαιν' οι πεστροφες της Ιρλανδιας.

tYdWNVm.jpg

Περα απο τα ηλεκτρικα ομως ειχα να αντιμετωπισω και το προβλημα της σκουριας στα μεταλλικα τμηματα. Οτιδηποτε δεν ηταν ανωδιωμενο η ανοξειδωτο ειχε αρχισει να την ακουει στερεοφωνικα. Ακομα και τα αλουμινενια μερη που δεν ειχαν πλεον ανωδιωση οπως τα μαρσπιε ειχαν αρχισει να πιανουν ψωρα. Δειτε χαλι.

IMG_7787.jpg

IMG_7795.jpg

Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SUPER ADVENTURE SHOEI XR 1100

Δημοσιεύτηκε

Απολαυστικο! Και το θεμα και ο τροπος γραφης! Περιμενουμε με αγωνια τη συνεχεια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF250 '07 Honda NC750X ABS DCT (745cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλό κουράγιο και με το καλό στους 2 τροχούς της και εν κινήσει .....

Και για τους 2 σας !!!

------------------------------------------

Για όσους δεν έχουν υπ'όψιν την ιστορία της (όπως κι εγώ) :

Aυτο δεν ειναι ενα ακομα ταξιδιωτικο...

Τροποποιήθηκε από τον originalksd
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC36 II Arai Chaser V Honda RC36 II

Δημοσιεύτηκε

Με τοσα μεταλλικα κομματια να πρεπει να καθαριστουν, το να τα τριβω στο χερι ηταν κατι που δεν θα εκαναν ουτε στο Βιλαμπαχο.

Εψαξα το θεμα και βρηκα οτι ο καλυτερος τροπος να καθαρισεις ευκολα σκουριες ειναι το κιτρικο οξυ. Κοινως, λεμονι.

Στα φαρμακεια πουλανε σε συσκευασιες του 1 κιλου μονοϋδρικο κιτρικο οξυ σε σκονη που συνηθως χρησιμοποιειται σε μικρες ποσοτητες σε φαγητα και γενικους καθαρισμους, το οποιο αναλογα με την δυναμη που θες το αναμιγνυεις με νερο σε διαφορες ποσοτητες.

Εφτιαξα ενα διαλυμα περιπου 15% οξεως (το λεμονι εχει 5%) και επιασα δουλεια.

Πρεπει να πω οτι αρχικα ειχα αμφιβολιες αν θα δουλεψει η πατεντα, ομως τα αποτελεσματα ηταν εκπληκτικα. 10-20 λεπτα μεσα στο διαλυμα και τα σκουριασμενα αντικειμενα εβγαιναν σαν καινουργια.

RqrEXir.jpg

Uu33uU8.jpg

Nwu7J2e.jpg

mRoXSxF.jpg

Περισσοτερο ομως απ' ολα αυτο που ηθελα να καθαρισω ηταν το ντεποζιτο της βενζινης. Βλεπετε, οταν ημουν ακομα στην Ιρλανδια δεν σκεφτηκα να βγαλω ολη τη βενζινη απο μεσα και οι Ιρλανδοι παροτι το εκαναν, ειχε μεινει ενα υπολοιπο στο πατο που στο διαστημα που εκανε η μηχανη να ερθει στα χερια μου ειχε μαζεψει την υγρασια και τη σκουρια της αρκουδας. Μονο εγω ελειπα απο εκει μεσα!

Οποτε γεμισα το ντεποζιτο με το οξυ και το αφησα να δουλεψει για ενα 24ωρο.

Τα αποτελεσματα ηταν θεαματικα. Η σκουρια ειχε ξεκολλησει και επεπλεε στο διαλυμα, αφηνοντας το ντεποζιτο καθαρο.

(Δειτε ποσο αποτελεσματικο ειναι το οξυ. Η καθετη γραμμη που φαινεται προς τα αριστερα της φωτο ειναι το σημειο που βρισκοταν το οξυ προηγουμενως. Η επιφανεια στα δεξια ειναι πεντακαθαρη και αριστερα που δεν ειχε ακομα δουλεψει το οξυ ειναι γεματη σκουρια)

6dVwNzV.jpg

Ολα καλα λοιπον; Εεεε οχι ακριβως. Το κιτρικο οξυ ενω κανει θαυματα στο σιδηρο, δεν κανει για αλουμινια και οποιαδηποτε επιφανεια εχει επιστρωση (πχ ανωδιωση). Δοκιμασα μερικες βιδες που ειχαν ανωδιωση και τα αποτελεσματα ηταν απογοητευτικα. Ειχε φαει την ανωδιωση, αφηνοντας το μεταλλο ενα θαμπο γκριζο.

WV8Kioa.jpg

Οταν τις γυαλισα με αλοιφη εγιναν αστραφτερες και παλι αλλα χωρις ανωδιωση θα σκουριαζαν σε χρονο dt. Ευτυχως που αυτες οι βιδες ηταν ενα τεστ.

Οποτε ανωδιωση = σκασε και τριβε.

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Honda

Δημοσιεύτηκε

Νικολα αν και τα ξερω πανω-κατω τρελενομαι να τα διαβασω αναλυτικα.

Δωσε πονο.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC36 II Arai Chaser V Honda RC36 II

Δημοσιεύτηκε

Νικολα αν και τα ξερω πανω-κατω τρελενομαι να τα διαβασω αναλυτικα.

Δωσε πονο.....

Ποιο σκουλικι μιλησε; Πες τα ολα τωρα!

(Κατσε να δουμε τη συνεχεια -εδω δεν τα ξερω καλα καλα εγω!)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF250 '07 Honda NC750X ABS DCT (745cc)

Δημοσιεύτηκε

θα ξεμείνω από like και θα το έχεις βάρος στη συνείδησή σου !!!

( :clapping: ΡΕ ΔΩΩΩΩΣΕΕΕ ΛΕΜΕΕΕΕ !!!!!!)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Απολαυστικός όπως πάντα αδερφέ ! :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF250 '07 Honda NC750X ABS DCT (745cc)

Δημοσιεύτηκε

Με μέτρο μόνο, γιατί έχω δυο tab ανοιχτά και διαβάζω και τα δυο θέματα ταυτόχρονα !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε

Με ολα αυτα λοιπον εκτος η Αυρα εμοιαζε λιγο πιο γυμνη τωρα αλλα και παλι μου φαινοταν τελειως σεξυ. Ειμαι καλα γιατρε μου η να αρχισω να ανησυχω;

:_w00t: Αυτό είναι το βασικό καλό που βγήκε από όλη την ιστορία μέχρι τώρα!!! :drool:

Συγκρατούμαι μόνο και μόνο επειδή είναι αλλουνού συμβία :devil:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Moto-porn... Σεμνάααα! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda RC36 II Arai Chaser V Honda RC36 II

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το υποπλαισιο ηταν σε πολυ καλη κατασταση με ευτυχως λιγα σημεια να σκουριαζουν, κυριως τις μαυρες βασεις που αρχικα κρατουσαν τις αυθεντικες βαλιτσες της Honda που ειχα παρει μαζι με τη μηχανη οταν την εφερα απο Γερμανια το 2008. Αυτες κανονικα δεν ηταν να μενουν μονιμα πανω στο υποπλαισιο, ομως ο προηγουμενος ιδιοκτητης οντας μερακλης τις ειχε κολλησει στο υποπλαισιο με ελαχιστη κολληση ως επιπλεον ενισχυση στις βιδες που εμπαιναν εκει κανονικα. Επειδη εμενα δεν με πειραζαν παροτι δεν χρησιμοποιουσα τις μαμα βαλιτσες τις ειχα αφησει πανω στο υποπλαισιο, ομως τωρα θα επαιρναν ποδι.

Μπανιο το υποπλαισιο στο οξυ λοιπον και παμε για το μεγαλο βασανο που ηταν το χταποδι. Το να εχεις 2 κυλινδρους μπροστα και δυο πισω σε V δινει τη δυνατοτητα στους μηχανικους να σχεδιασουν ενα χταποδι που ζηλευε ο Dali στα ντουζενια του. Για να καταλαβετε τι εννοουμε: η εξατμιση συνολικα εχει 9 (εννεα!) διαφορετικες φλατζες να ενωνουν ολα τα κομματια μεταξυ τους.

Ολα τα service manuals αναφερουν οτι πρεπει να βγει το κεντρικο σταντ για να βγει η εξατμιση αλλα αυτο και αν θα ηταν ζορι. Συν οτι μετα θα επρεπε να βρω ενα τροπο να βαλω τη μηχανη να στεκεται ορθια ενω θα παλευα να βγαλω το χταποδι.

Ευτυχως με μπολικο μανουβραρισμα, καλη θεληση και ενδιαφερουσες επιλογες λεξιλογιου καταφερα να το βγαλω το ατιμο.

Ομως στη θεα του και μονο με εκοβε κρυος υδρωτας για το πως θα το ξαναβαζα στη θεση του αργοτερα...

iIL8H1O.jpg

Βγαζοντας το χταποδι ομως συναντησα και αλλο ενα προβλημα που ειναι συχνο φαινομενο στα VFR: το κοψιμο των μπουζονιων της εξατμισης.

Οι μηχανικοι της Χοντα προσπαθωντας να κανουν την εξαγωγη του χταποδιου οριακα ευκολοτερη αποφασισαν να βαλουν ενα συνδετικο σωληνα στις πισω εξαγωγες. Με αλλα λογια το χταποδι παραπανω ΔΕΝ παταει απευθειας στις εξαγωγες αλλα εχει μια επιπλεον συνδεση που δενει με μεταλλικη φλατζα και 3 μπουζονια.

Ελα ομως που αυτα ηταν φτιαγμενα απο πλαστελινη και προσπαθωντας να βγαλω το ενα μου εμεινε στο χερι το παξιμαδι μαζι με το μισο σπειρωμα!

Και για να κανουν τα πραγματα χειροτερα, οι φιλοι μας στο Χαμαματσου ειχαν πατησει κολληση στις βιδες πανω στη φλατζα οποτε και να ηθελες να την βγαλεις δεν θα γινοταν με τιποτα. (Δειτε στο πανω μερος της φωτο εκει που καταληγουν οι σωληνες)

Ευχαριστω ρε Χοντα! Μας υποχρεωσες.

fszxZow.jpg

Ευτυχως δεν ειχε κοπει κανενα μπουζονι πανω στο μοτερ γιατι τα κλαμματα θα ακουγονταν μεχρι το Βορειο Ακρωτηρι. Πηρα την εξαγωγη παραμασχαλα και πηγα σε εναν τοπικο εξατμισα ο οποιος αφου παιδευτηκε με τον τροχο αρκετη ωρα, τελικα καταφερε να φαει τη κολληση ωστε να φυγει η σπασμενη βιδα. Πρεπει να πω οτι αν δεν ειχα και αυτου του ειδους τις βοηθειες στην ολη υποθεση δεν ξερω τι θα εκανα...

Αντε λοιπον και τη βγαλαμε εξω (σεμνααααα). Τωρα;

Τωρα τριβουμε γιατι εχουμε δρομο μπροστα μας προτου αυτο το μπαχαλο γινει παλι εξατμιση.

IMG_7822.jpg

Μπανακι στο οξυ για μερικα 24ωρα και απο αυτο...

IMG_7823.jpg

...παμε σ' αυτο. Τα μαυρα που βλεπετε ειναι η αρχικη επιστρωση που ειχε η εξατμιση απο το εργοστασιο που με τα χρονια ειχε φυγει. Το ασημι ειναι το γυμνο μεταλλο αφοτου πλυθηκε και ειπαμε μερικες κουβεντουλες.

IMG_8005.jpg

Η πολλαπλη εγινε βιδες, οι φλατζες αποδημησαν εις Κυριον και ενα ενα τα κομματια κρεμαστηκαν απ' το ταβανι για τα περαιτερω.

Μετα απο το καθαρισμα και το βαψιμο με σπρευ φωτιας νομιζω οτι η βελτιωση ηταν σημαντικη...

IMG_8009.jpg

Αφου ομως ειχαμε ηδη προχειρη τη κρεμαλα ειπα να συνεχισω το θεαρεστο εργο με τον επομενο υποψηφιο...

IMG_8010.jpg

Εδω χρησιμοποιηθηκε αλλη διαδικασια. Αφου το πλαισιο ειχε καθαριστει και τριφτει απο σκουριες, αποφασισα να μην το βαψω απλα με χρωμα αλλα να κανω κατι να το προστατεψω ουσιαστικα.

Αγορασα σπρευ ψυχρου γαλβανισμου το οποιο κανει ουσιαστικα την ιδια δουλεια με το γαλβανισμο εν θερμο μονο που δεν χρειαζεται τον εξειδικευμενο εξοπλισμο και τα λουτρα για την διαδικασια.

Αφου θα περνουσα ολο το υποπλαισιο μερικα χερια, απο πανω θα επεφτε το χρωμα και τελικα το βερνικι. Δεν υπηρχε λογος για αυτα καθως το σπρευ γαλβανισμου ειναι ασημι αλλα ηθελα να το κανω για εμενα.

Ε ρε μαστουρα που ειχε να πεσει! Και μετα λεει μας ψεκαζουνε...

Τουλαχιστον δεν εβγαινε ασχημο.

IMG_8011.jpg

:_w00t: Αυτό είναι το βασικό καλό που βγήκε από όλη την ιστορία μέχρι τώρα!!! :drool:

Συγκρατούμαι μόνο και μόνο επειδή είναι αλλουνού συμβία :devil:

Εκφρασου ελευθερα αγορι μου! Εμεις εχουμε μια ελευθερη σχεση... :_w00t:

Τροποποιήθηκε από τον Ταξιδευτής
Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωχ ωχ! Ξεχνιεται η Avra? Της αξιζει το καλυτερο! Δωσε πονο ! :_thumbsup: Αναμενουμε τη συνεχεια!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSF650SA

Δημοσιεύτηκε

AVRA PROJECT ROCKS! :punk::punk::punk:

Αναμένω συνέχεια! Συνέχισε Νίκο!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR600RR Honda CBR1000RR HRC (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

όλο μαζί ντουγρού το πήρα να το διαβάσω...έλα πάμε πάμε!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f 650 twin Caberg Justissimo GT BMW

Δημοσιεύτηκε

Επιτέλους!!!

Περίμενα πως και πως να διαβάσω τη έγινε με την AVRA!!

Πάντως κάνεις καλή δουλεία μπράβο!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα