coupe88

συνδεσμολογια συναγερμου

16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ θελω την βοηθεια σας με ενα συναγερμο που αγορασα να τον τοποθετησω στο παπι μου

ευχαριστω.

Τροποποιήθηκε από τον coupe88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

γεια σας παιδια ειμαι νεος στο φορουμ θελω την βοηθεια σας με ενα συναγερμο που αγορασα να τον τοποθετησω στο παπι μου

ευχαριστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT 2013 Shoei XR 1100 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Απο περιέργεια, ψάχνεις κάποιον να μαντέψει τι συναγερμό έχεις πάρει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Τις οδηγίες τις διάβασες καθόλου; τι παπί έχεις;

Για να σε βοηθήσω να σου πώ οτι θα πρέπει να βρείς το ηλεκτρολογικό κύκλωμα του παπιού.

Τα στάνταρ καλώδια είναι μάυρο->γείωση , κόκκινο ->12v , και στάνταρ άλλα δυο καλώδια θα πρέπει να συνδεθούν στα φλας. Τα υπόλοιπα καλώδια που έχει ή πιθανόν να έχει θα πρέπει να διαβάσεις τι είναι και να μας πείς

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

το παπι ειναι honda glx,οι οδηγιες ειναι στα αγγλικα και μου ειναι δυσκολο να βγαλω ακρη

hz-fileserver-upload-05_i78va2w8.jpg?size=284811&height=1572&width=1000&hash=7a1acd99e88d5d0447b8c19cd0b6cb3c

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το δικο μου δεν εχει μιζα,τα καλωδια απο το παπι ειμαι σιγουρος πως θα τα βρω

τα καλωδια του συναγερμου ειναι

μαυρο:γειωση σασι

μαυρο:_αρνητικο μπαταρια

κοκκινο:+θετικο

πορτοκαλι:μαλλον μετα τον διακοπτη +

γκρι:

ροζ:

πρασινο:κενο

μπλε:μιζα

κιτρινο με πρασινο:φλας

κιτρινο:φλας

οι οδηγιες λενε κατι για AC - DC εδω κολλησα

Τροποποιήθηκε από τον coupe88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

hz-fileserver-upload-06_i78va2we.jpg?size=312771&height=1408&width=1000&hash=7b641115183f9fccf57b47a91dd0518a

hz-fileserver-upload-01_i78va2wg.jpg?size=281692&height=1314&width=1000&hash=d608fa55df8b202c8ef1cee9308db9fd

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Μαύρο-> γείωση στο σασί

Μαύρο-> (-) μπαταρία

Κόκκινο -> 12v

Κιτρινο-> δεξί φλας

Κίτρινο-> αριστερό φλας

Το Ρόζ και το Γκρί θα πρέπει να τα παρεμβάλεις στον διακόπτη, στο καλώδιο που δίνει ρεύμα στο μοτέρ( μόλις γυρίσεις το κλειδί )

Το πορτοκαλί το συνδέεις σε καλώδιο που με το που γυρνάς διακόπτη δίνει 12v συνεχόμενα.

Το μπλέ αν καταλαβαίνω καλά στην δική σου περίπτωση πρέπει να το συνδέσεις μαζί με το πράσινο αλλα δεν είμαι σίγουρος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

το πρασινο στην φισα ειναι κενο

το ροζ

το γκρι αν δεν κανω λαθος λεει αποκοπει κινητηρα ισως για να σβησει ο κινητηρας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει πράσινο η φωτο που ανέβασες.

Ναι το ροζ-γκρί είναι όταν ο συναγερμός είναι οπλισμένος να μήν παίρνει μπροστά ακόμα και με τον διακόπτη ανοιχτό.

Θα πρέπει να τον απενεργοποιήσεις για να πάρει το παπι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

οτι να"ναι οι κινεζοι μαλλον το εχουν για αλλο τυπο συναγερμου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον χρησιμοποιούν την ίδια πλεξούδα και για άλλα μοντέλα και στο δικό σου είναι κενό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

το θεμα ειναι που τα συνδεω. ο διακοπτης μου εχει 4 καλωδια

με το πολυμετρο που μετρησα παρατηρησα οτι οταν βαζεις μπρος απο το χειριστηριο στο μπλε στιγμιαια παει ρευμα και μετα εχει 12v σταθερα το πορτοκαλι μεχρι να σβησεις απο το χειριστηριο και το ροζ και γκρι εχει μονιμο βραχυκυκλωμα.αυτο δεν το καταλαβαινω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

γεια

τα 4 καλωδια του διακοπτη

κοκκινο ερχεται απο μπαταρια

μαυρο οταν ανοιγεις το διακοπτη εξοδο +12V στο ρελε τον φλας

πρασινο παει στην φυσα του κινητηρα οπως ειδα καπου στα πηνια

ασπρομαυρο παει στην ηλεκτρονικη και οταν βαλεις μπρος εχει εξοδο + 32V στο διακοπτη

αν εχετε καποια ιδεα.

Τροποποιήθηκε από τον coupe88

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kymco Straight (150cc) Kymco

Δημοσιεύτηκε

Την 7/4/2015 at 11:23 ΜΜ, το μέλος coupe88 έγραψε:

το θεμα ειναι που τα συνδεω. ο διακοπτης μου εχει 4 καλωδια

με το πολυμετρο που μετρησα παρατηρησα οτι οταν βαζεις μπρος απο το χειριστηριο στο μπλε στιγμιαια παει ρευμα και μετα εχει 12v σταθερα το πορτοκαλι μεχρι να σβησεις απο το χειριστηριο και το ροζ και γκρι εχει μονιμο βραχυκυκλωμα.αυτο δεν το καταλαβαινω.

Ροζ στο ασπρόμαυρο,πορτοκάλι στο μαύρο,το μπλε δεν ξέρω άμα μπορείς να το συνδέσεις κατευθείαν στα καλώδια της μιζας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα