Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
dim.k

XJR 1300-XJR1300 Racer 2015

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Ducati MULTISTRADA ITALIAN BEAUTY

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω για εσας αλλα εμενα μου εχει παρει τα μυαλα, δεν λεω φοραει ενα μοτερ 30 ετων αλλα δεν πειραζει

και το παλιο μου αρεσε πολυ σαν musclebike και ρετρο αλλα αυτο ειναι αλλη φαση πολυ πιο ρετρο πιο στυλατο

μπραβο στη YAMAHA που ξυπνησε σε ολες τις κατηγοριες, μακαρι να παρασυρει και τους αλλους και να απολαυσουμε

και αλλες τετοιες δημιουργιες!

ας βαλει και κανενας καμια φωτο γιατι δεν ξερω πως ανεβαζουν :grin:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι ομορφια ειναι αυτη? :shock:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευτυχώς δεν έφαγα το μεσημέρι......

Από τα πιο άσχημα μηχανάκια.

Και αν συνυπολογίσω πως η βάση του κουασιμόδου είναι η πανέμορφη κλασική μοτοσυκλετάρα, ο βαθμός ασχήμιας πολλαπλασιάζεται.....

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

Φίλε dim.K έχει βγάλει και η Honda το CB1100!!!

146_1305%2B2013-honda-cb1100-wallpaper-08%2B.jpg?itok=LpJkPy82

Θα το ξαναπώ για ακόμη μια φορά. Αυτές οι μοτοσυκλέτες θα έπρεπε να βγαίνουν και με τα μισά κυβικά! Π.Χ. Honda CB650 & Yamaha XJR750

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

Επίσης μέχρι το 2007 κυκλοφορούσε και η Kawasaki ZRX1200R:

21499_0_1_4_zrx%201200%20r_Image%20credits%20-%20Kawasaki.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Αναπηρικο (155cc) AGV, Nolan, Helmo, CMS Yamaha XSR 700 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

2016-Yamaha-XJR1300-EU-60th-Anniversary-2016-Yamaha-XJR1300-Racer-EU-60th-Annive

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

έφαγα  και εγώ κόλλημα, 

στα 10.780 euro.

Στο site της yamaha δεν αναφέρει πουθενά αν είναι εξοπλισμένο με abs.Γνωρίζει κανείς αν διαθέτει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πάπια Πεκίνου (120cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

.

Τροποποιήθηκε από τον stavros-2stroker

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Race Blu HJC RPHA 70 Είναι πολλές

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος giannis_81 έγραψε:

έφαγα  και εγώ κόλλημα, 

στα 10.780 euro.

Στο site της yamaha δεν αναφέρει πουθενά αν είναι εξοπλισμένο με abs.Γνωρίζει κανείς αν διαθέτει?

Νομίζω πως σε όλα τα καινούρια μοντέλα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη το ABS είναι υποχρεωτικό από την Κοινοτική Νομοθεσία.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

H νομοθεσια για υποχρεωτικο abs σε 125 και πανω ισχυει απο το 2017. Το xjr σταματησε να παραγεται το 2016 (νομιζω). Το εφαγε η μαρμαγκα του euro 4 μαζι με tenere 660 κ.α.

Δεν εχει α μπου σου...απ'οσο ξερω.

Επισης μιλαμε για μοτοσυκλετα με την ιδια τεχνολογια (παλι νομιζω) απο τοτε που πρωτοβγηκε στα 90'ς... ειναι αεροψυκτο, 5ταχυτο κτλ... (οχι απαραιτητα κακο...αλλα...10780€ ειναι αυτα...μονο μουρη;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YBR (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Οι αγγελίες αντιπροσώπων στο car.gr γράφουν ότι το xjr έχει abs. 

Στα 10.800€ γιατί δεν πας στο xsr 900;;

Το cb1100 ειναι παράλογα ακριβό. Αντ' αυτού θα πήγαινα σε Bonneville T120 και θα μου έφταναν να βάλω και έξτρα αξεσουάρ.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

.

Επισης μιλαμε για μοτοσυκλετα με την ιδια τεχνολογια (παλι νομιζω) απο τοτε που πρωτοβγηκε στα 90'ς... ειναι αεροψυκτο, 5ταχυτο κτλ... (οχι απαραιτητα κακο...αλλα...10780€ ειναι αυτα...μονο μουρη;)

Αεροελαιοψυκτο. 

Νταξ ολα σχετικα ειναι..  Και τα χαρλει ετσι ειναι ή  και αεροψυκτα αλλα οι κατοχοι που τα γουσταρουν τρελα δινουν και παραπάνω  χρηματα για αυτο το "αρχαιο" project

:) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 ώρες, το μέλος giorgosbou έγραψε:

Οι αγγελίες αντιπροσώπων στο car.gr γράφουν ότι το xjr έχει abs. 

Στα 10.800€ γιατί δεν πας στο xsr 900;;

Το cb1100 ειναι παράλογα ακριβό. Αντ' αυτού θα πήγαινα σε Bonneville T120 και θα μου έφταναν να βάλω και έξτρα αξεσουάρ.

αυτό παρατήρησα και εγώ

σε σχέση με το xsr 900, το xjr 1300 αποδίδει 11,1 kg-m ροπής, έναντι 8,9 kg-m του xsr 900,συν τις αναρτήσεις της ohlins.

Συμφωνώ για το cb1100.

Δυστυχώς εδώ που μένω δεν υπάρχει αντιπροσωπεία της triumph.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Schuberth S2 sport

Δημοσιεύτηκε

πριν 38 λεπτά, το μέλος giannis_81 έγραψε:

σε σχέση με το xsr 900, το xjr 1300 αποδίδει 11,1 kg-m ροπής, έναντι 8,9 kg-m του xsr 900,συν τις αναρτήσεις της ohlins.

Επίσης έχει και 45 κιλά επιπλέον, μια ταχύτητα λιγότερη, ΑΒΣ δεν έχει (δεν υπήρχε καν σε επιλογή), 15 άλογα λιγότερα, ούτε Traction control. Και με την διάφορα στην τιμή σου μένουν ρέστα να βάλεις και ένα αμορτισέρ ΟΟΟΧΛΙΙΝΣ στο XSR. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 ώρες, το μέλος Χ έγραψε:

H νομοθεσια για υποχρεωτικο abs σε 125 και πανω ισχυει απο το 2017. Το xjr σταματησε να παραγεται το 2016 (νομιζω). Το εφαγε η μαρμαγκα του euro 4 μαζι με tenere 660 κ.α.

Δεν εχει α μπου σου...απ'οσο ξερω.

Επισης μιλαμε για μοτοσυκλετα με την ιδια τεχνολογια (παλι νομιζω) απο τοτε που πρωτοβγηκε στα 90'ς... ειναι αεροψυκτο, 5ταχυτο κτλ... (οχι απαραιτητα κακο...αλλα...10780€ ειναι αυτα...μονο μουρη;)

γιατί μόνο μούρη?τα 11 kg ροπής είναι η ουσία

πριν 1 λεπτό, το μέλος Thanos89 έγραψε:

Επίσης έχει και 45 κιλά επιπλέον, μια ταχύτητα λιγότερη, ΑΒΣ δεν έχει (δεν υπήρχε καν σε επιλογή), 15 άλογα λιγότερα, ούτε Traction control. Και με την διάφορα στην τιμή σου μένουν ρέστα να βάλεις και ένα αμορτισέρ ΟΟΟΧΛΙΙΝΣ στο XSR. 

Συμφωνώ ότι θα πρεπε να είναι εξοπλισμένο με abs και traction control, στοιχεία απαραίτητα για την παθητική ασφάλεια της μοτοσικλέτας.Tα λιγότερα άλογα, δεν αποτελούν κριτίριο για μένα, μιας και δεν με ενδιαφέρει η τελικη ταχύτητα.

Για το πεντατάχυτο κιβώτιο, λογικά υπάρχει διαφορετική κλιμάκωση.Δεν γνωρίζω αν η 5η είναι overdrive.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Schuberth S2 sport

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα άλογα τα ανέφερα  για να υπάρχει σαν νούμερο συγκριτικά. 115 vs 97. Μιλάμε για τετρακύλινδρο σχεδόν 1300 κυβικά με έμφαση στην ροπή. Θα περίμενε κάνεις να έχει αρκετά παραπάνω από 11.1 κιλά ροπή. (χονδρικά είναι 1 κιλό κάθε 100 κυβικά.) Όχι πως δεν είναι αρκετά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, αλλά και τα 8,9 που έχει το XSR είναι υπεραρκετά έχοντας όμως και 6 ταχύτητες με πιο κοντή κλιμάκωση . 
Και ξαναγράφω...45 κιλά παραπάνω. Έχω οδηγήσει το XSR και μου άφησε μια αίσθηση ότι ήταν πιο βαρύ από τα 195 κιλά που το δίνει η γιαμαχα. Ίσως έφταιγε που νωρίτερα ήμουν στο Street triple 765. Ακόμα και συγκριτικά με το SX μου όμως, είχε πιο βαριά αίσθηση το XSR.  
Ούτε να φανταστώ δεν θέλω πως θα είναι το XJR. 
 

Τροποποιήθηκε από τον Thanos89
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν σου αρεσει φιλε μου αυτο το στυλ δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε. Ναι ειναι αρχαια η τεχνολογια της μηχανης, ναι θα θελει διπλωμα καπετανιου για να την κουμανταρεις στα λιγα χιλιομετρα αλλα δεν παυει να ειναι κουκλα και μπορω να πω πως κι εγω την καβαλουσα ανετα. Καθε μηχανη κανει μια δουλεια, το θεμα ειναι εσυ τι θελεις. Το XSR ειναι τεχνολογικα ανωτερο, ειναι γαματο, αλλα μονο ρετρο δεν ειναι ουσιαστικα. Ειναι μια συγχρονη streetfighter που ντυθηκε ρετρο για τις αποκριες.

 

Παρεμπιπτοντως, για την παθητικη ασφαλεια της μηχανης υπαρχουν τα μανιταρια. Τα ηλεκτρονικα παρεχουν ενεργητικη ασφαλεια. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος Thanos89 έγραψε:

Τα άλογα τα ανέφερα  για να υπάρχει σαν νούμερο συγκριτικά. 115 vs 97. Μιλάμε για τετρακύλινδρο σχεδόν 1300 κυβικά με έμφαση στην ροπή. Θα περίμενε κάνεις να έχει αρκετά παραπάνω από 11.1 κιλά ροπή. (χονδρικά είναι 1 κιλό κάθε 100 κυβικά.) Όχι πως δεν είναι αρκετά ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, αλλά και τα 8,9 που έχει το XSR είναι υπεραρκετά έχοντας όμως και 6 ταχύτητες με πιο κοντή κλιμάκωση . 
Και ξαναγράφω...45 κιλά παραπάνω. Έχω οδηγήσει το XSR και μου άφησε μια αίσθηση ότι ήταν πιο βαρύ από τα 195 κιλά που το δίνει η γιαμαχα. Ίσως έφταιγε που νωρίτερα ήμουν στο Street triple 765. Ακόμα και συγκριτικά με το SX μου όμως, είχε πιο βαριά αίσθηση το XSR.  
Ούτε να φανταστώ δεν θέλω πως θα είναι το XJR. 
 

 

Τώρα δα, το μέλος pitapola έγραψε:

Αν σου αρεσει φιλε μου αυτο το στυλ δεν υπαρχει λογος να το συζηταμε. Ναι ειναι αρχαια η τεχνολογια της μηχανης, ναι θα θελει διπλωμα καπετανιου για να την κουμανταρεις στα λιγα χιλιομετρα αλλα δεν παυει να ειναι κουκλα και μπορω να πω πως κι εγω την καβαλουσα ανετα. Καθε μηχανη κανει μια δουλεια, το θεμα ειναι εσυ τι θελεις. Το XSR ειναι τεχνολογικα ανωτερο, ειναι γαματο, αλλα μονο ρετρο δεν ειναι ουσιαστικα. Ειναι μια συγχρονη streetfighter που ντυθηκε ρετρο για τις αποκριες.

 

Παρεμπιπτοντως, για την παθητικη ασφαλεια της μηχανης υπαρχουν τα μανιταρια. Τα ηλεκτρονικα παρεχουν ενεργητικη ασφαλεια. 

δεν έχω λόγο να διαφωνήσω σε τίποτα από όσα γράφετε.

η αλλαγή στην εμφάνιση το 2015, κατα τη γνώμη μου ήταν προς τη σωστή κατευθυνση, το μόνο που μένει είναι η προσθήκη ηλεκτρονικών.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda MTX (50cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Την 2/17/2018 at 10:22 ΜΜ, το μέλος Χ έγραψε:

H νομοθεσια για υποχρεωτικο abs σε 125 και πανω ισχυει απο το 2017. Το xjr σταματησε να παραγεται το 2016 (νομιζω). Το εφαγε η μαρμαγκα του euro 4 μαζι με tenere 660 κ.α.

Δεν εχει α μπου σου...απ'οσο ξερω.

Επισης μιλαμε για μοτοσυκλετα με την ιδια τεχνολογια (παλι νομιζω) απο τοτε που πρωτοβγηκε στα 90'ς... ειναι αεροψυκτο, 5ταχυτο κτλ... (οχι απαραιτητα κακο...αλλα...10780€ ειναι αυτα...μονο μουρη;)

ρώτησα και γω την αντιπροσωπεία.όντως σταμάτησε η παραγωγή λόγω euro 4.Κρίμα.Μακάρι να αναπληρωθει το κενό σε αυτή την κατηγορία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0