Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
erikos

Μπαταρία Επιλογή μπαταρίας για Ninja 250

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Ninja (250cc) ??? (@$&cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ό,τι λέει ο τίτλος παιδιά :pray: Μετά από αρκετή ακινησία, με συναγερμούς πάνω και ψυχρό καιρό, η μπαταρία (φυσικά) παρέδωσε πνεύμα.

Ποιές μπαταρίες θα συστήνατε ?

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Scooter εργάτης (Γ.Τ.Π.cc) Nolan N84 Harley Davidson V-Rod (1247cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν νομίζω ότι υπάρχουν σύγχρονες πραγματικά κακές μπαταρίες, πάρε ότι σε βολεύει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Λιθίου;;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όταν λες παρέδωσε φαντάζομαι δοκίμασες να την φορτίσεις και δεν σηκώνει πάλι ρεύματα ετσι? Λοιπόν αν θες να με ακούσεις και δεν θα το μετανιώσεις η Yuasa είναι με διαφορά οι καλύτερες θα πληρώσεις 10 με 15 ευρώ παραπάνω αλλά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο απλά παίζει ρόλο να γίνει και σωστή αρχική φόρτιση.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja (250cc) ??? (@$&cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις :)

Γιώργο πάνω κάτω αυτά που μου είπες. Την έβαλα μέσω ενός συντηρητή να φορτίσει,και άναψε η ένδειξη που ανάβει όταν η φόρτιση είναι πολύ χαμηλή (συγκεκριμένα 2V :pray: ) . Όσον αφορά τις Yuasa τις πήρε το αυτί μου.

Υπάρχει κανά θεματάκι για το πως πρέπει να γίνει η αρχική φόρτιση? Ή έστω αν μπορεί να γραφτεί με 2 κουβέντες να γράψει κάποιος εδώ πως γίνεται?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z Kawasaki h2 mach iv (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Η κάθε μπαταρια γραφει πως πρεπει να γινεται η αρχικη φορτιση, εχει μεσα στο κουτι της οδηγιες που λενε π.χ 0,1 αμπερ για 8 ωρες η 3 αμπερ για 4 και νομιζω ότι τα νουμερα που εγραψα είναι για yuasa ytx9.

Υ,Γ Για μενα η yuasa κινα και ταιβαν είναι από της χειρότερες μπαταριες και δυστυχως δεν ξερω αν υπαρχουν ακομα τζαπαν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.motobatt....3&model_id=1006

Ιδια φοαρει και το S3 μου....ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Οσες φορες εχω βαλει τον συντηρητη για να τσεκαρω με πεταει αμεσως σε πρασινο λαμπακι (Full).

http://www.smart-cover.gr/product_info.php?products_id=3108

Τροποποιήθηκε από τον GeorStrat
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις :)

Γιώργο πάνω κάτω αυτά που μου είπες. Την έβαλα μέσω ενός συντηρητή να φορτίσει,και άναψε η ένδειξη που ανάβει όταν η φόρτιση είναι πολύ χαμηλή (συγκεκριμένα 2V :pray: ) . Όσον αφορά τις Yuasa τις πήρε το αυτί μου.

Υπάρχει κανά θεματάκι για το πως πρέπει να γίνει η αρχική φόρτιση? Ή έστω αν μπορεί να γραφτεί με 2 κουβέντες να γράψει κάποιος εδώ πως γίνεται?

Λοιπόν αυτές οι μπαταρίες είναι κλειστού τύπου δλδ τις γεμίζεις μία φορά με ηλεκτρολύτη και τέλος. Τώρα θα πάρεις την μπαταρία και θα της βάλεις τον ηλεκτρολύτη. Άσε την 20 λεπτά να ποτίσουν καλά τα σφουγγάρια μέσα. Μετά βάλε το καπάκι αλλά όχι τελείως μέσα για να αναπνέει λίγο. Βάλε στην φόρτιση αν έχει ρυθμιζόμενο ( επαγγελματικό ) φορτιστή όσες ώρες λέει στην βραδία όμως φόρτιση. Αν δεν έχεις και έχεις απλό αυτός συνήθως δίνει ρεύμα 10 Α άρα άστο περίπου 5 με 6 ώρες και είσαι έτοιμος. Για τον φίλο που ρώτάει yuasa japan έχω χρόνια να δώ αλλά και η ταιβάν που έχω προσωπικά θεωρώ ότι είναι εφάμμιλης ποιότητας μιας και δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν αυτές οι μπαταρίες είναι κλειστού τύπου δλδ τις γεμίζεις μία φορά με ηλεκτρολύτη και τέλος. Τώρα θα πάρεις την μπαταρία και θα της βάλεις τον ηλεκτρολύτη. Άσε την 20 λεπτά να ποτίσουν καλά τα σφουγγάρια μέσα. Μετά βάλε το καπάκι αλλά όχι τελείως μέσα για να αναπνέει λίγο. Βάλε στην φόρτιση αν έχει ρυθμιζόμενο ( επαγγελματικό ) φορτιστή όσες ώρες λέει στην βραδία όμως φόρτιση. Αν δεν έχεις και έχεις απλό αυτός συνήθως δίνει ρεύμα 10 Α άρα άστο περίπου 5 με 6 ώρες και είσαι έτοιμος. Για τον φίλο που ρώτάει yuasa japan έχω χρόνια να δώ αλλά και η ταιβάν που έχω προσωπικά θεωρώ ότι είναι εφάμμιλης ποιότητας μιας και δεν έχω ακούσει κανένα παράπονο.

Λάθος μέχρι 10 Α ήθελα να πω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja (250cc) ??? (@$&cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτόν έχω.

Είχα την αίσθηση πως πλέον η φάση με τις μπαταρίες ήταν πιο "plug n play" .. Όχι πως είχα ψαχθεί ιδιαίτερα πολύ, αλλά δεν ήξερα για αρχική φόρτιση (κ'ηλεκτρολύτες κλπ.) :blush2:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι αυτό είναι ένας φορτιστής-συντηρητής οικιακής χρήσης κάτι παρόμοιο έχω και εγώ αλλά σε πιο απλή έκδοση χωρίς οθόνες φωτάκια λαμπάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν Yuasa made in China, made in Taiwan και made in Japan. Θα πάρεις την Taiwan γιατί είναι πραγματικά Value for money και οικονομική και θα σε βγάλει αρκετό καιρό. Χρησιμοποιώ Yuasa από το 2000, και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Μην την ψαχνετε πολυ με τις μπαταριες. Για την ιστορια με τις motobat ειμαι ευχαρηστημενος αλλα οοοοοτι μπαταρια και αν εχω βαλει ειτε φθηνές ειτε ακριβες δεν ειχα ποτέ θεμα.

Και καλη μαρκα βα παρεις αμα ειναι να κοψει στοιχειο θα κοψει... ή αν δεν την συντηρεις σωστα ( καθαρισμο πολων κλπ) θα σε αφησει οποια και εχεις.

Στις ανοικτου τυπου να συμπληρώνεις υγρα μετα την φορτιση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Mη το λες αυτό εγώ που είχα φίλο με ΧΤ και πιστόνι συμπίεσης μέχρι να πάρει Yuasa κάθε 4 μήνες άλλαζε μπαταρία

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja (250cc) ??? (@$&cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Κάτι θα βρω :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0