Bretsos

Κινητήρας Ο Θερμοστάτης την κάνει σιγά-σιγά!!


24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όπως λέει και ο τίτλος ο θερμοστάτης άρχισε να εξαλλοιώνεται .

Και μετά από αυτό τι να πω για τα μαστόρια......

προσέχετε τι σας βάζουν για παραφλού!!

και επειδή μια εικόνα........... εγώ έβαλα πολλές.

Μιλαμε για το 19,20,21.

Dual_Sport_DLDRSDR-ZSSPTSTTCRV_DL1000-2002-2006_20.png

έτσι έπρεπε να είναι

Pump21.jpg

Αλλά ο μάστορας που πήγαινα το μηχανάκι πριν πολλά χρόνια είχε άλλη γνώμη......

IMG_0989.jpg

IMG_0988.jpg

IMG_0984.jpg

IMG_0983.jpg

IMG_0981.jpg

IMG_0979.jpg

IMG_0978.jpg

IMG_0980.jpg

IMG_0977.jpg

IMG_0993.jpg

η δουλειά είναι αρκετά εύκολη, μου πήρε δυο ώρες έξω ντεπόζιτο,φιλτροκούτι, σώματα injection.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ωραια τα τεχνικα θεματα σου, πραγματικα τον τελευταιο καιρο λιγοστεψαν στο φορουμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ωραια τα τεχνικα θεματα σου, πραγματικα τον τελευταιο καιρο λιγοστεψαν στο φορουμ.

Δυστυχώς επακόλουθο της ψυχολογίας μας....

Στην πραγματικοτητα ολα μου τα τεχνικά θέματα ηταν αναρτημένα σε φορουμ που ασχολείται αποκλειστικά με τα vstrom.

Γιατι οχι και εδώ, στην τελικη πάνω κάτω ισχύει το ίδιο σε όλες σχεδόν τις μότο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος ο παίκτης!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

ΕΥΓΕ και γιαυτό το υπέροχο θέμα και σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.

Δυστυχώς δεν είναι μόνο οι μάστορες υπαίτιοι.

Πρόσφατα είχαμε το ίδιο θέμα με μοτοσακό φίλου που στις 100.000 χλμ το κακόμοιρο άρχισε διαρροή αντιπηκτικού.

Ψάχνοντας βρήκαμε τα ίδια και χειρότερα.....το κακό είναι ότι ο φίλος έβαζε χειμαδούρα αντιπηκτικό....κρίμα για 6-7 ευρώ το λίτρο να παθαίνεις τέτοιες χαζές φθορές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

ο κακό είναι ότι ο φίλος έβαζε χειμαδούρα αντιπηκτικό....κρίμα για 6-7 ευρώ το λίτρο να παθαίνεις τέτοιες χαζές φθορές.

Στην δικη μου περιπτωση το χειμαδούρα αντιπηκτικο μου το εβαζε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της suzuki.....

Ειχα κανει τοτε τα παραπονα μου στα κεντρικα στο Βοτανικό γιατι μετα απο αυτο σειρα ως αδυναμος κρικος ηταν η αντλια νερου και το χειροτερο αφου περασαν νερα μεσα στο μοτερ ο ιδιος ο κινητηρας μετα απο αρκετα χλμ.

Ετρεχα και δεν εφτανα και το μονο που τελικα εγινε ηταν μια επιπληξη στο εξουσιοδοτημενο καταστημα απο την εταιρια.

Πιστεψτε με δεν ηξερα ποιον να πρωτοδειρω, αφου εντελει δεν μου πληρωσε κανενας την ζημια (το μηχανακι ειχε βγει 6 μηνες απο την εγγυηση) πηγα πηρα αρχικα μια καλη εργαλειοθηκη και ξεκινησα το διαβασμα και να ασχολουμε μονος με την μοτοσυκλετα.

Το μηχανακι το εχω απο το 2003 (το ειχα παρει καινουριο) πηγε τα πρωτα 2 χρονια σε συνεργειο (οπου και μου το καταστρεψαν) και απο τοτε η συντηρηση γινετε αποκλειστικα απο εμενα τον ιδιο με τα χερακια μου.

Το μηχανακι οταν πηγαινε συνεργειο και επαθε τις ζημιες ειχε 35.000χλμ. και σημερα εχει 180.000χλμ. χωρις την παραμικρη σοβαρη ζημια, μονο συντηρηση και αναλωσιμα.

Προς θεου δεν λεω πως στα συνεργεια δεν ξερουν τι τους γινετε, απλα εγω επεσα στην περιπτωση και προσωπικα απο τοτε δεν εμπιστευομαι κανενα συνεργειο.

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Στην δικη μου περιπτωση το χειμαδούρα αντιπηκτικο μου το εβαζε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της suzuki.....

Ειχα κανει τοτε τα παραπονα μου στα κεντρικα στο Βοτανικό γιατι μετα απο αυτο σειρα ως αδυναμος κρικος ηταν η αντλια νερου και το χειροτερο αφου περασαν νερα μεσα στο μοτερ ο ιδιος ο κινητηρας μετα απο αρκετα χλμ.

Ετρεχα και δεν εφτανα και το μονο που τελικα εγινε ηταν μια επιπληξη στο εξουσιοδοτημενο καταστημα απο την εταιρια.

Πιστεψτε με δεν ηξερα ποιον να πρωτοδειρω, αφου εντελει δεν μου πληρωσε κανενας την ζημια (το μηχανακι ειχε βγει 6 μηνες απο την εγγυηση) πηγα πηρα αρχικα μια καλη εργαλειοθηκη και ξεκινησα το διαβασμα και να ασχολουμε μονος με την μοτοσυκλετα.

Το μηχανακι το εχω απο το 2003 (το ειχα παρει καινουριο) πηγε τα πρωτα 2 χρονια σε συνεργειο (οπου και μου το καταστρεψαν) και απο τοτε η συντηρηση γινετε αποκλειστικα απο εμενα τον ιδιο με τα χερακια μου.

Το μηχανακι οταν πηγαινε συνεργειο και επαθε τις ζημιες ειχε 35.000χλμ. και σημερα εχει 180.000χλμ. χωρις την παραμικρη σοβαρη ζημια, μονο συντηρηση και αναλωσιμα.

Προς θεου δεν λεω πως στα συνεργεια δεν ξερουν τι τους γινετε, απλα εγω επεσα στην περιπτωση και προσωπικα απο τοτε δεν εμπιστευομαι κανενα συνεργειο.

Συγγνώμη που θα το πω αλλά ψόφησα στο γέλιο που τα διάβασα γιατί χωρίς να γνωριζόμαστε πάθαμε ακριβώς τα ίδια κατά καιρούς βέβαια οπότε και εγώ μία από τα ίδια.

Κανείς δεν ακουμπάει το μηχανάκι και εμπρός καλά μου χέρια......μη σου πω ότι τόχα καταλάβει πριν τα γράψεις αυτά.

Ευτυχώς προσωπικά μετά από τόσα χρόνια μέχρι τις 6.000 πάω ήτοι 2 φορές και μετά....άντε γειά...

Ευτυχώς ξανά όμως πούχω βρεί συνεργείο βαρβάτο με ΤΕΧΝΙΤΗ άριστο για ότι βαριέμαι ή δεν θέλω να κάνω εγώ και πλέον είμαι εντάξει από όλες τις πλευρές.

Κρίμα πάντως γιατί δεν μπορούν όλοι να προχωρήσουν βαθιά στο <<φτιάξτο μόνος σου>>.

Πολύ σε χαίρομαι φίλε μου και ξανά ΕΥΓΕ και στο εκατομμύριο απροβλημάτιστα χλμ εύχομαι ολόψυχα !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος ο Χρηστάρας..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

και εγω που νομιζα πως ειμαι ο μονος γκαντεμης επι γης.....

Τωρα θα λεω πως υπαρχει ακομα ενας πονεμενος.

Ευχαριστω για τα καλα σας λογια!!

Τροποποιήθηκε από τον Bretsos
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η σκουριά πάντως είναι από οξείδωση σιδερένιων εξαρτημάτων που έχεις μέσα στο μοτέρ. Η οποία αντιδράει με το αλουμίνιο, και ανταλλάσουν το οξυγόνο, δλδ το οξείδιο σιδήρου ανάγεται σε σίδηρο και το αλουμίνιο αντιδράει με το οξυγόνο. Για αυτό και έχεις ''σκωροφαγωμένα'' τμήματα στα καπάκια του θερμοστάτη.

Αν βλέπεις συχνά μόλυνση σκουριάς στο ψυκτικό υγρό, τότε κάτι σκουριάζει μέσα στο μοτέρ σου. Πιθανόν οι φλάντζες κεφαλής, οπότε κάποια στιγμή θα αστοχήσουν στην στεγανότητά τους.

Η αντλία νερού πως πέρασε νερό μέσα στο μοτέρ; Δεν έχει ενδιάμεσο θάλαμο με διπλή τσιμούχα (μία νερού, μια λαδιού) , που αν χάσει η τσιμούχα του νερού, απλά χύνεται έξω το ψυκτικό;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Να ερωτησω και γω μερικα πραγματακια, επειδη πηρα πριν κανενα μηνα ενα παλιο χορνετ θελω να αλλαξω το ψυκτικο υγρο και θα του βαλω και ενα θερμοστατη γιατι καποιος εξυπνος τον αφαιρεσε, πειτε κανενα τροπο να κανω καθαρισμο ψυγειου..

Στο αμαξι ειχα παρει ενα υγρο που το εριξα στο ψυγειο, το ιδιο κανω και στο μοτο ή εχει κατι πιο εξειδικευμενο? Και τελος τι ψηκτικο υγρο να προτημισω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αντλία νερού πως πέρασε νερό μέσα στο μοτέρ; Δεν έχει ενδιάμεσο θάλαμο με διπλή τσιμούχα (μία νερού, μια λαδιού) , που αν χάσει η τσιμούχα του νερού, απλά χύνεται έξω το ψυκτικό;

Ακριβως οπως α λες ειναι και μαλιστα η τσιμουχα του λαδιου εχει και ενα ελατηριο που κραταει ετσι στενες επαφες με τον αξονα της φτερωτης για λογους ασφαλειας.

Την πρωτη φορα που χαλασε η αντλια λοιπον (εντος εγγυησης) ο υπερμαστορας οχι μονο δεν αλλαξε αυτη την τσιμουχα αλλα την δαγκωσε κιολας στην προσπαθεια να περασει τον αξονα και μαλιστα δεν βρεθηκε ποτε και το ελατηριο ασφαλειας.

Οπως αποδειχτηκε εντελει ειχε αλλαξει μονο το καρβουνακι που σηκωνει πιεση και τιποτα αλλο.

Ο ανθρωπος ηταν απλα καταστροφικος!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Να ερωτησω και γω μερικα πραγματακια, επειδη πηρα πριν κανενα μηνα ενα παλιο χορνετ θελω να αλλαξω το ψυκτικο υγρο και θα του βαλω και ενα θερμοστατη γιατι καποιος εξυπνος τον αφαιρεσε, πειτε κανενα τροπο να κανω καθαρισμο ψυγειου.. Στο αμαξι ειχα παρει ενα υγρο που το εριξα στο ψυγειο, το ιδιο κανω και στο μοτο ή εχει κατι πιο εξειδικευμενο? Και τελος τι ψηκτικο υγρο να προτημισω?

Στην περιπτωση που εχει βουλωση αυλός στο ψυγειο δυστηχως δεν μπορεις να κανεις τιποτα, οσον αφορα τα διαφορα προϊόντα που υποσχονται καθαρισμο προσωπικα δεν τα εμπιστευομαι (εχω δοκιμασει καποια) και μαλιστα στην περιπτωση που υπαρχει διαβρωση στο αλουμινιο του ψυγειου βαζοντας κατι τετοιο κατευθειαν αυτο μεταφραζεται με τρυπα.

Και αντε να ειναι στο σωμα του ψυγειου αυτο επισκευαζεται, αν ειναι πανω σε αυλό δυστηχως αυτη η ζημια δεν επισκευαζεται.

Για εμενα το καλυτερο ειναι να το παρεις στο χερι και να το πλυνεις με απιονισμενο νερο, βαζεις νερο το ταρακουνας και αν ειναι να βγαλει κατι θα βγει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Το καθαριστικο πιο πολυ θα το χρησημοποιησω για το υπολοιπο ψυκτικο κυκλωμα για να ξεκολλησει καμια σκουρια ή αν εχει επικαθισει τιποτα εσωτερικα στο μοτερ, το ψηγειο εξω βγαινει ευκολα και θα το κανω οπως ειπες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ακριβως οπως α λες ειναι και μαλιστα η τσιμουχα του λαδιου εχει και ενα ελατηριο που κραταει ετσι στενες επαφες με τον αξονα της φτερωτης για λογους ασφαλειας.

Την πρωτη φορα που χαλασε η αντλια λοιπον (εντος εγγυησης) ο υπερμαστορας οχι μονο δεν αλλαξε αυτη την τσιμουχα αλλα την δαγκωσε κιολας στην προσπαθεια να περασει τον αξονα και μαλιστα δεν βρεθηκε ποτε και το ελατηριο ασφαλειας.

Οπως αποδειχτηκε εντελει ειχε αλλαξει μονο το καρβουνακι που σηκωνει πιεση και τιποτα αλλο.

Ο ανθρωπος ηταν απλα καταστροφικος!!

A μάλιστα, έπεσες σε δολιοφθορέα που σαμποτάρισε με τις ενέργειές του την κανονική σχεδίαση της αντλίας, που είναι να αποτρέπει την επαφή νερού λαδιού, όσο και να αστοχήσουν οι τσιμούχες.

Γνώμη μου και την λέω και λίγο καιρό, αν δεν πιάνει το χέρι του ίδιου του κατόχου, έστω να καταλαβαίνει τι γίνεται και ας μην το φτιάχνει ο ίδιος, και εξαρτάται τυφλά από τους μάστορες .... ''σώθηκε''

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνώμη μου και την λέω και λίγο καιρό, αν δεν πιάνει το χέρι του ίδιου του κατόχου, έστω να καταλαβαίνει τι γίνεται και ας μην το φτιάχνει ο ίδιος, και εξαρτάται τυφλά από τους μάστορες .... ''σώθηκε''

Εγω αυτο παλι το φωναζω εδω και πολλα χρονια σε διπλανο φορουμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Ομοίως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Yamaha Tracer

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αρχικα, μπραβο ορε Χρησταρα, για αλλη μια φορα respect κι απο αυτο το φορουμ.

Δευτερον

ΜΑΚΡΥΑ απο τον ΑΛΗΤΗ, ΤΟΝ Μ@Λ@Κ@, ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ που πουλαει yamaha και kymco δυτικα της Θεσσαλονικης.

ειναι ΑΛΗΤΗΣ. Μην πατησετε για κανενα λογο στο κωλομαγαζο του.

Πουλαει μεταχειρισμενα για καινουργια ο αθλιος. ΜΑΚΡΥΑ!!!!

Τροποποιήθηκε από τον a.r.o.stakhs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Αντίστοιχη ζημειά έπαθα στο φορτηγό της δουλειάς ένα Fiat Doblo 1.6 16V

Απο μ@λακισμένο αντιψυκτικό που μου έβαζε μάστορας που το πήγαινα άρχισε να τρώει το μοτέρ με αποτέλεσμα να μου "φάει" τις τάπες (ευτυχώς) του κορμού και να τα κάνει ολα τατάνα!

τέλος πάντων το σώσαμε και σε αυτό θέλω να ευχαριστήσω το εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat του Βόλου που πάλεψε πολύ να μου σώσει το μοτέρ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V~STROM (1000cc) KTM adv (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Καπου εδω καλό θα ηταν να πούμε στο συγκεκριμένο θέμα πιο προϊόν ειναι καλο και τι ειναι ακατάλληλο για το συστημα ψυξης μιας μοτο.

Αρχικά πρεπει να κατανοήσουμε πως το κύκλωμα ψυξης μιας μοτο δουλεύει σε φυσιολογικές συνθήκες πολυ κοντα στους 100 βαθμούς κελσιου, αρκετές θερμοκρασίες λοιπον και αρκετες πιεσης σε ψυγειο, κολαρα και αντλία.

Η δικη μου μοτο (2κυλινδρη v2 1000cc) σύμφωνα με τον κατασκευαστή ο θερμοστάτης ξεκινάει να ανοίγει στους 82 βαθμους οπου και αρχίζει η κυκλοφορία του νερου.

Στη φάση αυτη και πριν αρχισει να ανοίγει ο θερμοστάτης στο κύκλωμα πριν το θερμοστατη αναπτυσσονται πιεσης που πρεπει να τις διαχειριστεί το καρβουνάκι της αντλιας στεγανοποιωντας σωστα και κρατώντας την πιεση μεσα στο κυκλωμα μεχρι να ανοιξει ο θερμοστατης και να υπάρξει ουσιαστική εκτόνωση αλλα και σωστη κυκλοφορία του νερου στο δυκτιο ψυξης.

Στον παρακάτω πινακα βλέπουμε τις ενδείξεις στον καντραν της μοτοσυκλέτας μου σύμφωνα με τις θερμοκρασίες.

Η σύνηθες ένδειξη σε πορεία ειναι οι δυο παύλες (60-99 βαθμούς) δλδ. κάπου ανάμεσα στους 82-95 βαθμους ανάλογα τον καιρό και αναλογα με τα κέφια που μπορει να εχει ο δεξιός μου καρπός...

Untitled_zpsxlv9zewz.png

Στον επόμενο πίνακα βλέπουμε τις πιέσεις που αναπτύσσονται στο κύκλωμα ανάλογα με τις θερμοκρασίες.

Untitled%202_zpssxie2zzd.png

Εδώ αρχίζει να παίρνει μέρος και βασικό ρόλο η γνωστή σε ολους ταπα ψυγείου οπου στην δικη μου περίπτωση ειναι στο 1,1 bar (και σχεδον σε ολες τις μοτοσυκλέτες παραγωγής) η ταπα καλείται να κρατήσει ανάλογα τις πιεσης που αναπτυσσονται (λογο της θερμοκρασίας) την σωστη πιεση μεσα στο κυκλωμα.

Η τάπα εχει δυο πατήματα ή αλλιως δυο σημεία στεγανοποιησης, το ενα σημείο θα κρατήσει τα νερα μεσα στο ψυγείο και το αλλο θα κρατήσει την πιεση μεσα στο κύκλωμα.

Στην περίπτωση (συμφωνα με τον παραπανω πινακα) που η πιεση ξεπερασει το 1,1bar το ελατήριο της ταπας θα υποχωρήσει και θα απελευθερωση νερο στο δοχειο εκτόνωσεις ή δοχείο διαστολής για να γινει ανακούφιση στο κύκλωμα και να αποφευχθούν ίσως πιθανές ζημιές σε κολάρα, αντλία και ψυγείο.

_57%201_zpsqfcob9wm.jpg

_57_zpsurtdtva0.jpg

κατανοητά μέχρι εδω φαντάζομαι ετσι?

Για να δουλέψουν ολα αυτά ρολόι θα πρεπει και το ψυκτικό υγρό να ειναι κάποιον προδιαγραφών και πιο συγκεκριμένα προδιαγραφών μοτοσυκλέτας.

Γιαυτο αποφεύγουμε να βάζουμε οτι υγρό μας πέσει στο χέρι, νερό βρύσης, απιονισμενο νερό, παραφλου απο βενζινάδικα και αποφεύγουμε τον μπάρμπα Μήτσο που το παίζει μάστορας και εχει άποψη για όλους και για ολα και αντι να ειναι σε περίοπτη θέση μηχανικός της NASA η ποτάνα η ζωή τον έριξε στα τάρταρα και είναι αρχίδια εεεε!! συγνώμη... αρχιμηχανικός κάποιας αντιπροσωπειας.

Στο χωριό μου λέγετε συχνά η έκφραση ''κατά το γομάρι και το σαμάρι'' και οχι η έκφραση που γνώριζε ο μαστοράς μου ''ψόφησε το γομάρι μας έμεινε το....σαμάρι!!

Χρησιμοποιουμε δλδ. προϊόντα με προδιαγραφές που ειναι ικανές να υπερκαλύψουν τις θερμοκρασίες σε ολες τις συνθήκες λειτουργίας ενος κινητήρα μοτοσυκλέτας.

Στην δικη μου περίπτωση ο υπερμαστορας της Nasa (που λεγαμε και πιο πάνω) συνηθισμένος απο τα τρακτέρ αλλά και του κορυφαίους κινητήρες τύπου Μακλκότση έβαζε παραφλου 4€ τα 5λιτρα απο διπλανό βενζινάδικο και μην ξεροντας τι μου γίνετε εμένα έπαιρνα την μοτοσυκλέτα και σουλατσάριζα ήσυχος αφου η μοτό συντηρήθηκε στην αντιπροσωπία με τα αναλώσιμα της εταιρίας....αμ δε όμως!!

Η ζημιά γινόταν σιγα-σιγα, χλμ. το χλμ. αργά και βασανιστικά, στις 35.000χλμ. το μηχανάκι έσπασε αντλια νερού στην συνέχεια επαψε να λειτουργεί ο θερμοστάτης και σε κάποιο ταξιδι τρύπησε το ψυγείο νερού.

Εγω μέσα στην ταλέπα αφου έβλεπα τα 11.000€ που εδωσα να εξανεμίζονται σιγά-σιγά (μαζί και το πρόβλημα με την καμπάνα που ειχε και έχει τον vstrom 1000) πήγαινα την μοτοσυκλέτα ξανά στο εν'λογο μάστορα (αντιπροσωπία suzuki εντός εγγύησης) και αφου ο μάγκας το έφτιαχνε όπως μόνο αυτος ήξερε ξανα κοπάναγε μέσα το παραφλου τον 4€ 5 λίτρα απο βενζινάδικο.

Τα προβλήματα δεν ειχαν τελειωμό με αποκορύφωση σαν κεράσι της τούρτας να ξανά σπάσει η αντλία νερου και αυτη την φορα να περάσει κάποια ποσότητα νερου μέσα στον κινητήρα και εγω να ειμαι σε συνθήκες ταξιδιού και φυσικά δεν πηρα χαμπάρι τίποτα, μόνο οταν αρχισε να ανεβαίνει η θερμοκρασία στο κατραν.

Ξανά μανα στο μάστορα επισκευή αντλίας, αλλαγη λαδιών οπως συνήθως παραφλου 4€ το 5 λιτρο και η ζωη συνεχίζεται.....

Είμαι εθνική οδό λιγο πριν το αγιο Κωσταντινο εχω φύγει απο Αθηνα έχοντας ένα ήχο απο την μοτοσυκλέτα ο οποίος παράγεται και χωρις να ειναι ο κινητήρας εντος, παράγεται μονο και μονο κατα την κύλιση της μοτοσυκλέτας, κινούμε με 150-180 χλμ. στο κοντέρ και ξαφνικά ακούω ενα δυνατό μπαμ, η μοτοσικλέτα φρενάρει και νιωθω κατευθείαν την αστάθεια της μοτοσυκλέτας με τον κώλο να πηγαίνει μια απο εδω και μια απο εκει συνέχεια χωρις να θέλει να φρενάρει και εγω να προσπαθώ μεσα στο πανικό να κρατηθώ όρθιος για να μην σαβουριαστο με ολα αυτα τα χλμ/ω.

Θα μπορούσα να μιλάω για ωρες περιγραφοντας ολο αυτό που ειχε συμβεί αλλα για να μην μακρηγορώ και κουράσω κι άλλο θα τα πω εν συντομία, ο ηχος που άκουγα ηταν το ρουλεμάν του δευτερεύων αξονα κίνησης του κινητήρα, το μηχανάκι δεν σταματούσε γιατι σπαζοντας το ρουλεμάν και μην μποροντας η τσιμουχα να κρατησει τα λαδια μεσα στον κινητήρα αυτα έφυγαν εξω και ολος ο πίσω τροχός και οχι μόνο ηταν μέσα στα λάδια.

Ο κινητήρας φρενάρισε γιατί η αλυσίδα χαλάρωσε και φράκαρε ανάμεσα στο μπροστά γρανάζι και στο καάρτερ.

Είμαι πολυ τυχερός γιατί παρόλο που είμαι 3βαλιτσος δεν εχω συνοδηγό και αυτο βοήθησε παρά πολύ στο να ελέγξω την ισορροπία της μοτοσυκλέτας πατώντας και αφήνοντας το μπροστά φρένο καθε φορά που η μοτοσυκλέτα ήθελε να με ρίξει κατω, αν ειχα συνοδηγό δυστυχώς θεωρώ η πτώση θα ηταν σχεδόν άμεση.

Η μοτοσυκλέτα εχει στο ταχύμετρο 50.000χλμ. και κάπου εδω ήρθε το τελος της....και πολυ κράτησε θα έλεγα έχοντας την συντήρηση που ειχε.

Η συνέχεια την ανέφερα και σε αλλο ποστ καταγγελία κλπ. και μην εχοντας τις γνωσεις που εχω τώρα ήξερα πως καταλυτικό ρόλο σε όλο αυτό είχε παίξει ο υπερμάστορας της ΝASA αλλα δυστυχώς δεν μπορούσα να το αποδείξω αφού όλοι κοιτούσαν να διώξουν το μπαλάκι απο πανω τους.

Στο τελος έμεινα με μια κατεστραμμένη μοτοσυκλέτα αφού ήξερα ακριβώς την ζημιά που έχει συμβεί.....η ζημιά ηταν μεγάλη και εγω δεν μπορούσα να ξανα εμπιστευτώ κανέναν επικίνδυνο μάστορα ο οποίος με γνώμονα το χρήμα αλλα και την ασχετοσύνη του θα εβαζε την σωματική μου ακεραιότητα ξανά σε κίνδυνο.

Εκτός εγγύησης (για λίγους μήνες μόνο) και με την πολυτιμη βοηθεια φιλων αλλα και με τα χερακια μου μετα απο 6 μηνες η επισκευή έλαβε τελος με μεγαλη επιτυχία, απο τα κύλινδρα και πάνω ολα ηταν μια χαρά (αλλάχτηκαν βέβαια αλατηρια συμπίεσης και λαδιού) και απο τα κυλινδρα και κατω υπήρχε εμφανή ζημιά σε σασμάν, φουρκέτες το ρουλεμάν που λεγαμε κλπ.

Όλα καλά λοιπόν γιατι αν και έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια απο τοτε το μόνο που εχει σημασία πλέον ειναι που κάθομαι αναπαυτικά στον καναπε και γραφω αυτες τις λεξεις προς γνώση και συμμόρφωση και σαν επακόλουθο ολων αυτών μου έμεινε και μια κάποια γνώση ώστε να μην ξανά συμβεί κατι τέτοιο ποτε ξανά.

Το μηχανάκι μου πλέον εχει 180.000χλμ. στο ταχύμετρο εχω αποφασίσει να το παντρευτώ αφου δεν ηταν και λιγα όλα αυτά που περάσαμε παρεα και δεδομένου οτι η μεταπολιτική αξία ειναι στα 1000€ με το ζορι, θα μπορούμε κάποια στιγμή στο μακρινό μέλλον να κοσμεί το σαλόνι μου εκτελώντας χρέοι κρεμάστρας ας πούμε!! :lol:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Απλά, απολαυστικός !

Και με σωστότατη αναλυση + περιγραφή. :_hi: :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Αναλυτικότατος !

ΕΥΓΕ και πάλι.

Εκτιμώ ότι αναφέρθησαν όλα τα παθήματα που πρέπει να γίνουν μαθήματα περί <<μαστόρων>> <<κατάλληλων αναλωσίμων>> και του τι μπορεί να πάθεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V-Strom DL650

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ΜΠΡΑΒΟ Bretsos!!!

Τροποποιήθηκε από τον ktasos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600F (600 cccc) ARAI Mc COY Slide King

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στην περιπτωση που εχει βουλωση αυλός στο ψυγειο δυστηχως δεν μπορεις να κανεις τιποτα, οσον αφορα τα διαφορα προϊόντα που υποσχονται καθαρισμο προσωπικα δεν τα εμπιστευομαι (εχω δοκιμασει καποια) και μαλιστα στην περιπτωση που υπαρχει διαβρωση στο αλουμινιο του ψυγειου βαζοντας κατι τετοιο κατευθειαν αυτο μεταφραζεται με τρυπα.

Και αντε να ειναι στο σωμα του ψυγειου αυτο επισκευαζεται, αν ειναι πανω σε αυλό δυστηχως αυτη η ζημια δεν επισκευαζεται.

Για εμενα το καλυτερο ειναι να το παρεις στο χερι και να το πλυνεις με απιονισμενο νερο, βαζεις νερο το ταρακουνας και αν ειναι να βγαλει κατι θα βγει.

Ένα από τα καλύτερα καθαριστικά είναι το GUNK SUPER RADIATOR FLUSH

Το link το βάζω μόνο και μονό για να δείτε πως είναι.

http://www.amazon.co...r/dp/B00200SBAY

Από εκεί και περά αυτό του Bretsos είναι από τα χειρότερα που έχω δει.

Σχετικά με αυτό που λέει ΟΚ συμφωνώ ότι αν είναι προχωρημένη η οξειδώσει μπορεί να γίνει ζημία άλλα καλύτερα να γίνει ο όταν θα κανείς τον καθαρισμό παρά στην μέση του πουθενά.

Ακόμα ο κανόνας είναι να μπαίνει πάντα το κατάλληλο Υγρό ψυγείου για αλουμινένιους κινητήρες, είτε αυτό είναι έτοιμο είτε είναι φτιαχτώ και πάντα με την σωστή αναλόγια απιονισμένου νερού και αντιπηκτικού.

Καμιά φορά ορισμένει βάζουν παραπάνω νερό από ότι πρέπει με συνέπεια τα παραπάνω, η το δουλεύουν και μόνο με νερό.

Ακόμα για να μην έχουμε οξειδώσει του αλουμίνιου πάντα το κύκλωμα πρέπει να είναι καλά κλειστό από φλάντζες τάπες κλπ και πάντα καλή εξαέρωση.

Μπράβο για το thread Bretsos.

:thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον dankannn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα