Neku

Μετάδοση οικονομικο καθαρισμα και λυπανση αλυσιδας, ακουω προτασεις


17 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Neo Max 100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπερα παιδια,

οπως λεει ο τιτλος.

Καταρχας οικονομικο καθαρισμα. Τι να παρω ρε παιδια? Πηγα σε σουπερ μαρκετ ακομα και σε μοτομαγαζα, δεν βρηκα ακρη. Ενας μου ειπε οτι ακομα και η απλη βενζινη που βαζω στο παπι θα καθαρισει μια χαρα την αλυσιδα. Τι να παρω?

Δευτερον, τι λυπαντικο? Που μπορω να βρω ενα οικονομικο σπρει? Δεν δινω 12 ευρω για σπρει, με τιποτα ομως. Υπαρχουν φθηνοτερα? Ενα απλο λαδακι της παπιας θα κανει?

Απο θεσσαλονικη ειμαι.

Ακουω προτασεις και εμπειριες, ευχαριστω πολυ!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

φωτιστικό πετρέλαιο για καθάρισμα και αν θέλεις ένα σωστό σπρέυ τότε Wurth ή Motorex. Αλλά αυτά έχουν εκεί γύρω στα 12 ευρώ και λίγο παραπάνω. Φθηνά θα βρεις και με 5,5 το θέμα είναι αν τα εμπιστεύεσαι. Από την άλλη, παπί έχεις δεν τρώει μεγάλη καταπόνηση από ροπές κλπ η αλυσίδα σου, οπότε προσωπικά μεγαλύτερη σημασία θα έδινα στο να την λυπαίνω συχνά παρά στο με τι θα την λυπαίνω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα πάρεις από το σούπερ μάρκετ ένα μπουκαλάκι παραφίνη (φωτιστικό πετρέλαιο).

Θα βουτήξεις μέσα ένα πινέλο και θα περάσεις την αλυσίδα κάμποσες φορ'ες να φύγει η μάκα.

Μόλις καθαρίσει σκούπισέ την καλά με ένα πατσαβούρι και για λίπανση-αν δε θέλεις να πάρεις σπρέυ-στάξε μερικές σταγόνες βαλβολίνη (χοντρό λάδι για σαμάν αυτοκινήτου 80W) και άστο να το απορροφήσει κανά τεταρτάκι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1 (125cc) Shoei XR 1100 KTM SuperDuke (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εχεις την δυνατότητα κ προπάντων την διάθεση να λιπαινεις πολύ συχνά κ να κάνεις την πίσω ζάντα π@υτανα? Αν ναι πινελάκι από χρωματοπολειο ,ένα λίτρο το φθηνότερο 10-40 που θα βρεις κ πασαλειμα οσο τακτικοτερα μπορεις. Όταν λιπαινεις με λάδι τα κάνεις όλα χάλια ΑΛΛΑ δε χρειάζεται πότε καθάρισμα. Το λάδι με την φυγοκεντρο μαζεύει κ την βρωμιά κ η αλυσίδα σου θα είμαι πεντακαθαρη κ λαδωμενη πάντα. Το ίδιο κ η ζάντα βέβαια, λαδωμενη πάντα! Λίγο καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο καθαριότητας ζαντας θα έχεις αν σκουπιζεις την περισσεια λαδιου μετά το πασαλειμα.

Αυτός είναι ο πλέον οικονομικός τρόπος να έχεις τα αλυσιδογραναζα σου για πολλά πολλά χλμ

Απο κει κ πέρα βενζίνη ποτέ. Ιδανική η κηροζινη (το γνωστό πετρελαιο για τις σόμπες κεροσαν) αλλά ακριβή. Φθηνοτερη(υποτίθεται γιατί πωλείται σε μικρή συσκευασία ενώ η κηροζινη το λιγότερο σε 5 λίτρο) εναλλακτική το παραφινελαιο από το φαρμακείο.

Αλλά τώρα πρεπει να κάνεις 2πλο κόπο να καθαρίσεις κ μετά να λιπανεις. Είτε με λάδι κινητήρα (όσο παχυτερο τόσο καλύτερα πχ βαλβολινη) που πάντα θα βρωμιζει τη ζάντα είτε με σπρέι που εκεί μόνο οικονομία δεν κάνεις

Τροποποιήθηκε από τον Typhoon
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

http://www.mybike.gr/index.php?app=core&module=search&do=search&search_tags=%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1&search_app=forums

Μπηκαν ετικετες στο τοπικ, και ηδη ''έπιασε'' 2 αποτελέσματα σχ. με καθάρισμα. :afro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Neo Max 100

Δημοσιεύτηκε

Εχω βρει 1 λιτρο παραφινελαιο στα 3 ευρω περιπου. Απο εκει και περα δηλαδη ενα απλο λαδακι 20-50 που εχω για τον παπιο, με αυτο θα γινει η δουλεια. Ισως παρω και ενα σπρει να τα δοκιμασω και τα 2. Αλλα 12 ευρω ρε παιδια, τι τιμες ειναι αυτες :/

Δηλαδη καθαρισμα με οδοντοβουρτσα με το παραφινελαιο, μετα σαπουνι/αζαξ η κατι τετοιο με σφουγγαρι, και μετα νερο με το λαστιχο? Μετα κανω μια βολτα να φυγουν τα νερα και λιπαινω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kaze-R Kawasaki Ζ (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

με ενα σπρευ για αλυσιδα εβγαλα περιπου 3 χρονια σε παπι που κινειται καθημερινα,οποτε δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλο εξοδο τα 10-12€

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

μην την καθαρισεις με οδοντοβουρτσα, δεν ειναι αγγαρια στο στρατο το καθαρισμα αλυσιδας :) .

με ενα μικρο πινελο θα γινει πολυ ευκολα η δουλεια (την καθαριζεις με παραφινελαιο και την σκουπιζεις με ενα πανι καλα. αφου στεγνωσει κανεις μια βολτα 1-2 τετραγωνα για να ζεσταθει η αλυσιδα. μετα ριχνεις το σπρεϊ ενω ειναι ζεστη για να κολλησει πανω). αν βαλεις λαδι μοτερ, οταν αναπτυξεις χιλιομετρα με το παπι θα το πεταξει ολο στη ζαντα γιατι δεν κολλαει οπως τα ειδικα σπρεϊ. το bell ray (super clean chain lube) εχει 11 ευρω και θα το εχεις για πολυυ καιρο αν ριχνεις μονο την ποσοτητα που χρειαζεται (λιγο θελει αναμεσα στους συνδεσμους και στα oring, οχι να κανεις ολη την αλυσιδα ασπρη). ^_^

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Neo Max 100

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω παιδια, προμηθευτικα ενα σπρει απο φιλο καθως αυτος πουλησε τη μηχανη και πηρε αυτοκινητο. Κυριακη εαν δεν βρεξει θα την καθαρισω.

Το παραφινελαιο το αφηνω λιγα λεπτα η το βγαζω με τη μια? Το λεω γιατι η αλυσιδα μου ειναι πολυ βρωμικη. Να την καθαρισω και με κανα σφουγγαρακι με σαπουνι αξιζει? Και μετα με το λαστιχο για δυναμη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

παραφινελαιο ριχνεις πανω στο πινελο την ωρα που "τριβεις" την αλυσιδα. μη ξοδεψεις 1 λιτρο, δε χρειαζεται τοσο πολυ.

μετα θελει καλο σκουπισμα με πανι και αν θες την ξεπλενεις τριβοντας με σφουγγαρι και σαπουνι, αλλα παλι την στεγνωνεις με πανι

και κανεις μια μικρη βολτα. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Virago (250cc) MT Blade SV

Δημοσιεύτηκε

Εγώ την καθαρίζω όταν πλένω το μηχανάκι στο βενζινάδικο με την πίεση και γίνεται μια χαρά, αλλά και με βενζίνη μπορείς να την καθαρίσεις. Για το λάδωμα της έχω πάρει ένα μπουκάλι λάδι 90αρι απο το βενζινάδικο με 4 ευρώ και ένα λαδικό απο μαγαζί με σιδηρικά και κάθε φορά που την καθαρίζω κάνω μια βόλτα να στεγνώσει, σηκώνω το μηχανάκι στο διπλό σταντ και το αφήνω να δουλεύει με ταχύτητα μέσα για να γυρνάει η ρόδα, και λαδώνω με το λαδικό την μέσα πλευρά της αλυσίδας. Άμα βάλεις και τη σωστή ποσότητα, δηλαδή λίγο, να μην την πλημμυρίσεις δεν θα λερώνει και τη ζάντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki inazuma 2013 (250cc) Suzuki gsx 82 (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ΚΑΝΟΝΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Ποτε μα ποτε δεν λαδωνουμε την αλυσιδα με τη μηχανη να λειτουργει και κομπλαρισμενη ταχυτητα. Δυσκολο ειναι να γυρισουμε τον τροχο με.το χερι σιγα σιγα?

Τροποποιήθηκε από τον stavros79

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Neo Max 100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπον παιδια σημερα επειδη εχω ρεπο εκατσα και καθαρισα το παπι. Καθαρισα την αλυσιδα με παραφινελαιο, μετα επλυνα ολο το μηχανακι με σαπουνι και σφουγγαρι (και την αλυσιδα μαζι) και ξεβγαλα με λαστιχο, και μετα (αφου εκανα βολτα 3-4 λεπτα) εβαλα σπρει αλυσιδας.Το παραφινελαιο ειναι ενα απλο αοσμο αχρωμο, το αγορασα απο σουπερ μαρκετ 2.90ευρω. Το σπρει ειναι απο ενα φιλο, αυτο εδω ειναι http://e-metallon.gr...troller=product

αν δω οτι ειναι καλο θα συνεχιζω να το χρησιμοποιω και θα το αγορασω οταν τελειωσει, αφου ειναι παμθηνο.

Τροποποιήθηκε από τον Neku

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki inazuma 2013 (250cc) Suzuki gsx 82 (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα..

Η διαδικασια που κανω εγω ειναι η εξης..

1) πλυσιμο η μηχανη με σαπουναδα και στεγνωμα- γυαλισμα

2) καθαρισμα της αλυσιδας με φωτιστικο πετρελαιο η αλλιως οπως λεγεται κηροζινη και πινελο

Στεγνωμα με πανακι

3) φυσηγμα της αλυσιδας με πιεση αερα να στεγνωσει η κηροζινη

4) ψεκασμα με σπρει γρασου ειδικο για αλυσιδες o-ring που δεν πιτσιλαει και λιπαινει σωστα

Αυτα ολα εννοειται με χαρτονακι πισω απο την αλυσιδα για να μην λερωνει την ηδη πλυμμενη μηχανη Και ΠΑΝΤΑ ΣΒΗΣΤΗ ΜΕ ΝΕΚΡΑ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ

Απλη διαδικασια που γινεται καθε 1000 - 1500 χλμ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Εγώ την καθαρίζω όταν πλένω το μηχανάκι στο βενζινάδικο με την πίεση και γίνεται μια χαρά, αλλά και με βενζίνη μπορείς να την καθαρίσεις. Για το λάδωμα της έχω πάρει ένα μπουκάλι λάδι 90αρι απο το βενζινάδικο με 4 ευρώ και ένα λαδικό απο μαγαζί με σιδηρικά και κάθε φορά που την καθαρίζω κάνω μια βόλτα να στεγνώσει, σηκώνω το μηχανάκι στο διπλό σταντ και το αφήνω να δουλεύει με ταχύτητα μέσα για να γυρνάει η ρόδα, και λαδώνω με το λαδικό την μέσα πλευρά της αλυσίδας. Άμα βάλεις και τη σωστή ποσότητα, δηλαδή λίγο, να μην την πλημμυρίσεις δεν θα λερώνει και τη ζάντα.

ΠΟΤΕ μην λαδωνεις την αλυσιδα με αναμενο μοτερ. ειναι πολυ ευκολο να πιασεις αναμεσα κανενα δαχτυλο. πολλοι εχουν κοψει τα δαχτυλα τους ετσι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Virago (250cc) MT Blade SV

Δημοσιεύτηκε

Εγώ το κάνω αυτό στο παπί, που και με ταχύτητα όταν γυρνάει η ρόδα αν την πιάσεις με το χέρι σταματάει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki inazuma 2013 (250cc) Suzuki gsx 82 (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ το κάνω αυτό στο παπί, που και με ταχύτητα όταν γυρνάει η ρόδα αν την πιάσεις με το χέρι σταματάει.

Το παπι εχει φυγοκεντρικο αν προκειται για συμπλεκτη εκει θελω να δω αν θα καταφερεις να σταματησεις τη ροδα....τελοσπαντων ο καθενας οριζει μονος του τους κανονες ασφαλειας ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα