in-greek

Φρένα Θέμα με φρένα.

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα δεδομένα.

Φίλος με CBR αποφασίζει να βάλει σωληνάκια υψηλής που βρήκε απο κάποιο on-off.

Αδουλευτα σχεδον με ουτε 1000χλμ μπαίνουν πάνω ενας εντολέας απο αντλία στην αριστερη δαγκανα και μια γέφυρα για την δεξια δαγκάνα,γινετε εξαέρωση,διαρροή καμμία ολα οκ.......σφουγκάρι η μανέττα.........ξανά εξαέρωση παλι σφουγκάρι.

Βγαινει απο πάνω ολο το σύστημα αντλία/δαγκάνες και παει παγκο για τσέκ .

Ολα οκ,τα εμβολα δουλέυουν και οταν πίεστουν τέρμα η μανέτα βράχος-άψογα!

Μπαίνει πάνω το όλο σύστημα,πατάμε...........σφουγκάρι η μανετα.

Ο εύρων αμοιφθείς.......... :grin:

Υ.Γ Η μόνη παραφωνία είναι ότι το σωληνάκι εντολέας έχει κοντά στα 20 εκατοστά περίσευμα αλλά δεν πιστεύω να παιζει ρολλο.

Δοκιμάσαμε και με άλλες δαγκάνες και μία απο τα ίδια. :shoot:

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Δοκιμάσαμε και με άλλες δαγκάνες και μία απο τα ίδια. :shoot:

Οπότε, φταίνε τα σωληνάκια ή ρακόρ.

Κάπου, υπάρχει διαρροή και δεν σηκώνει πίεση.

Η αντλία, δούλευε σωστα με τα παλιά ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οπότε, φταίνε τα σωληνάκια ή ρακόρ.

Κάπου, υπάρχει διαρροή και δεν σηκώνει πίεση.

Η αντλία, δούλευε σωστα με τα παλιά ?

Διαρροή πουθενα-στεγνα τα πάντα,μέχρι και τους εξαερωτήρες αλλάξαμε και τίποτα.

Τα μόνα που μπήκαν ''παλιά'' ήταν οι ροδελες................πάντως οπτικά δεν φαινετε κατι.

Και εαν είχε θέμα γιατι στο πάγκο σφίγγει η μανεττα?

Η αντλία ηταν οκ και σχετικά καινουρια με 45000 χλμ

Τροποποιήθηκε από τον in-greek

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Στον πάγκο, τι βάλατε ανάμεσα στα τακάκια, για να σφίξει η δαγκάνα ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε

Στον πάγκο, τι βάλατε ανάμεσα στα τακάκια, για να σφίξει η δαγκάνα ?

Μία παλιά δισκόπλακα,αλλα και χωρίς με κοντράρισμα τακάκι με τακάκι.Τσεκαρίστηκαν και τα 8 έμβολα εαν λειτουργουν οκ.....ολα καλά.

Την πρώτη μέρα η μανέτα έσφιγγε αλλά με το δεύτερο πρεσάρισμα. και ετσι αποφασίσαμε να την πάμε πάγκο.

Αυριο θα πάμε τον εντολέα για κοντυμα θα αλλάξουνε ολες τις ροδέλες και βλέπουμε :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε

Στον πάγκο, τι βάλατε ανάμεσα στα τακάκια, για να σφίξει η δαγκάνα ?

Νέα απο το μέτωπο.

Βγήκε το σωληνάκι υψηλής πήγε στον μάστορα,κόπηκε 10 εκατοστά μπήκε πάνω,έγινε εξαέρωση ολα οκ εκτός απο μια μικρή υγρασία που βγαίνει μάλλον απο τις ροδέλλες του ρακόρ που βιδώνει στην αντλία.

Τέλος καλό :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Να αλλαξετε τις ροδελες,δεν ειναι ακριβως,μπορει να σας προδωσουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε

Να αλλαξετε τις ροδελες,δεν ειναι ακριβως,μπορει να σας προδωσουν.

Η πρώτη μας δουλειά μόλις βρούμε παλι ελεύθερο χρόνο. :D

Πάντως η διαφορά στην φρενάρισμα είναι εμφανής........άξιζε η ταλαιπωρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SD990

Δημοσιεύτηκε

Οι χαλκινες ροδελες λειτουργουν σαν φλατζα και αντεχουν μεγαλες πιεσεις

Ταλαιπωρημενη ροδελα εχει διαρροη(που εχετε ηδη)..Μιλαμε για φρενα και δεν παιζουμε.Επισης η αξια τους δεν ξεπερναει τα 5Ε ακομα και γνησιες...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Katana

Δημοσιεύτηκε

Οι χαλκινες ροδελες λειτουργουν σαν φλατζα και αντεχουν μεγαλες πιεσεις

Ταλαιπωρημενη ροδελα εχει διαρροη(που εχετε ηδη)..Μιλαμε για φρενα και δεν παιζουμε.Επισης η αξια τους δεν ξεπερναει τα 5Ε ακομα και γνησιες...

Αγορά αύριο,τοποθέτηση μαλλον Σ/Κ.

Μοτοσυκλέτες υπάρχουνε για μετακίνηση,αυτή θα ξεκουραστεί μέχρι να οριστικοποιηθεί η επισκευή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα