11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παντα το ειχα απορια

Και εξηγουμαι

Εχω την εντυπωση οτι οι χυτες ζαντες στην κατασκευη τους ειναι φτηνοτερες απο τις ζαντες με ακτινες.

Το ιδιο μου φαινεται και για τα δισκοφρενα εν σχεσει με τα ταμπουρα

Αν ειναι ετσι γιατι στα μικρα και φθηνα μηχανακια -οπως παπια- υπαρχουν ακομα???

για να ακουσω καμμια γνωμη

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα περισσοτερα παπακια και μικρες μηχανες εχουν δισκοφρενα πλεον αν δεν κανω λαθος...

Και οι ζαντες με ακτινες ειναι πιο ομορφες :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

Τα ταμπούρα ειναι ενσωματωμένα με τη ζάντα=δυο συστήματα στο κόστος του ενός. Συν η μηχανική συνδεσμολογία, πολυ φτηνότερη απι τα υδραυλικα.

Για το κόστος της ζάντας ειμαι πολύ σίγουρος, ότι ειναι αρκετα φθηνότερες οι ζάντες με ακτίνες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πάντα το 'χα απορία. Γιατί δεν γράφετε στον τίτλο του θέματος κάτι πιο κατατοπιστικό από το "απορία" ή "βοήθεια" ή "sos dain perni mprws";

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

μάρκετινγκ...αλλα κ σιγά το πρόβλημα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Παντα το ειχα απορια

Και εξηγουμαι

Εχω την εντυπωση οτι οι χυτες ζαντες στην κατασκευη τους ειναι φτηνοτερες απο τις ζαντες με ακτινες.

Το ιδιο μου φαινεται και για τα δισκοφρενα εν σχεσει με τα ταμπουρα

Αν ειναι ετσι γιατι στα μικρα και φθηνα μηχανακια -οπως παπια- υπαρχουν ακομα???

για να ακουσω καμμια γνωμη

Οι ζάντες με ακτίνες αντέχουν περισσότερο σε χτυπήματα/γούβες και σκληρή χρήση.

Επιπλέον, δουλεύουν (με υποχωρήσεις) ακόμα και χτυπημένες ή ψιλοστραβές.

Ένα φθηνό μηχανάκι είναι όχημα χρήσης/εργασίας.

Εντός πόλης, με γούβες, χαντάκια, γραμμές τραίνων κοκ.

Επομένως ευκολότατα μπορεί μια ζάντα να στραβώσει και να έρθει στα ίσια της με μια (φθηνή) ακτινολόγηση.

Μια ζάντα αλουμινίου, στραβώνει ευκολότερα όμως και πιθανότατα να έχει διαρροή αέρα (λόγω tubeless ελαστικών).

Και η επισκευή της θα κοστίσει και παραπάνω χρήματα.

Να γιατί τα εκτός δρόμου μηχανάκια χρησιμοποιούν ζάντες με ακτίνες και λάστιχα με σαμπρέλα.

Και κάτι επιπλέον.

Σε λάστιχο tubeless υποτίθεται πως επισκευή μετά από καρφί (πχ) δεν πρέπει να γίνει ή αν γίνει θα υπάρχουν υποχωρήσεις (όχι κίνηση με τελικές κοκ)

Ένα λάστιχο με σαμπρέλα μπορείς να το διορθώσεις φθηνά είτε με μπάλωμα στην σαμπρέλα είτε με αντικατάσταση της με λογικότατο κόστος.

Φρένα....

Οι χαμηλές ταχύτητες πόλης και περιαστικών διαδρομών δεν απαιτεί ντε και καλά την ακρίβεια των δισκοφρένων ή (κυρίως) την διάρκειά τους.

Ένα ταμπούρο θα δουλέψει εύκολα και στη βροχή, θα αντέχει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα (ως προς την πάστα στις σιαγόνες) και θα κινδυνεύει πολύ λιγότερο σε χτυπήματα ή κλειδώματα με κουλούρες.

Και όχι, τα δισκόφρενα και οι χυτές ζάντες δεν είναι φθηνότερες, χώρια που είναι ακριβότερα περιφερειακά στην συντήρηση.

Και στα οχήματα δουλειάς δε θέλουμε εμφάνιση ή turn in. Θέλουμε αντοχή στο χρόνο και οικονομική συντήρηση (με μεγάλη χιλιομετρική διάρκεια)

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600S4 PC38 Honda RC211V

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

......Ένα ταμπούρο θα δουλέψει εύκολα και στη βροχή, θα αντέχει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα (ως προς την πάστα στις σιαγόνες) και θα κινδυνεύει πολύ λιγότερο σε χτυπήματα ή κλειδώματα με κουλούρες.....

Μια χαρά όλα τα παραπάνω αλλά αυτό ισχύει; Μου κάθεται κάπως. Βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα, και μάλιστα πολλά η πάστα των σιαγόνων από τα τακάκια;

Και η σύγκριση πια ακριβώς είναι; Ένα μπροστινό ταμπούρο με ένα μπροστινό δισκόφρενο; Με δύο δισκόφρενα στον τροχό;

Τροποποιήθηκε από τον Hondaios

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο, δισκόφρενο σε μηχανάκι πόλης, πίσω, με οικονομικά υλικά τριβής (τακάκια) θα βγάλει δραματικά λιγότερα χιλιόμετρα σε σχέση με ένα ταμπούρο στην ίδια θέση. Και αναφέρομαι πίσω, γιατί πολλά (ή μάλλον τα περισσότερα) φθηνά μηχανάκια έχουν ένα δισκόφρενο εμπρός σίγουρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600S4 PC38 Honda RC211V

Δημοσιεύτηκε

Οκ νόμιζα ότι η σύγκριση ήταν γενικότερη και δεν μιλάμε μόνο για πίσω φρένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μόνο παλιά παπιά, έχουν απομείνει πλέον με ταμπούρα Ε. (εμπρός)

Τα οποία σε έντονη χρήση, εχουν διάρκεια ζωής 3-4Κ χλμ...

Και με όλα τα πλήν που εχουν εκ γενετης. Υπερθέρμανση, 2 κάβαλο + κατηφόρα = :pray: , λύσιμο στα 2Κ για καθάρισμα / γρασάρισμα πείρων, κλπ...

Τα Π (πίσω), είναι πιο βατά τα πράγματα.

Μέχρι να χρειαστεί να λύσεις για κάνα κλαταρισμενο λάστιχο. :grin:

Το μόνο θετικό των ταμπούρων, ειναι ότι δύσκολα θα μπλοκάρει ο εμπρόσθιος τροχός, και ειναι ιδανικά για αρχάριους.

Αποτέλεσμα αυτού είναι να μπορεί κάποιος αρχάριος/νέος στην μοτό, να κατανείμει ΕΥΚΟΛΑ την δύναμη πέδησης.

Και όταν βρεθεί με μπροστινό δισκόφρενο σε άλλο μοτό, να ΕΧΕΙ την σύγκριση και να μπορεί να φρενάρει καλύτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Και με όλα τα πλήν που εχουν εκ γενετης. Υπερθέρμανση, 2 κάβαλο + κατηφόρα = :pray: , λύσιμο στα 2Κ για καθάρισμα / γρασάρισμα πείρων, κλπ...

Τα οποία σχεδόν κανείς δεν κάνει. Έπρεπε να δεις κατάσταση το (λάθος) ρουλεμάν στο δικό μου όταν ανοίχτηκε για αλλαγή. :pray:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα