achilleasv

ANF 125 i Honda Innova 125i (συμβιωση μαζι του)


383 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας! Εχω μια ερωτηση σχετικα με τα αντιβαρα του τιμονιου στο ινοβα μου, τα αντιβαρα δεν ειναι στθερα αλλα γυρνανε γυρο γυρο (Αν τα γυρισω εγω οχι απο λακουβες κτλ). Επισης προσπαθησα να γυρισω τη βιδα που εχουν στο κεντρο τους και μαζι γυρνουσε και το ΄΄αντιβαρο΄΄. Τι ειναι τι πρεπει να κανω?

Εχω ακομα μια ερωτηση. Το μηχανακι εχει αλλαγμενα αμορτισερ πισω με κραμερ. Ειναι πολυ καλα απο οτι καταλαβα με δικαβαλο. Ομως το πρωι προσεξα πως το ενα ελατηριο ειχε λιγααακι μετατωπιστει...εγω το εσπρωξα ετσι ωστε να κουμπωσει το ελατηριο στη βαση αλλα αυτο κουμπωσε με πολυ ευκολια (δεν χρειαστηκε να βαλω πολυ δυναμη). Μετα προσπαθησα να γυρισω το ελατηριο γυρο γυρο και παλι γυρνουσε ευκολα. Ετσι ειναι? Δεν πρεπει να ειναι πιο σφιχτο?

Και τωρα κατι μικροπραγματα που θελω να ρωτησω:

1) Πως να σφιξω τα μασπιε συνοδηγου?

2) Τα πισω αμορτισερ εχουν ελαχιστη επιφανειακη σκουρια σε 2-3 σημεια. Πως την αφαιρω?

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας! Εχω μια ερωτηση σχετικα με τα αντιβαρα του τιμονιου στο ινοβα μου, τα αντιβαρα δεν ειναι στθερα αλλα γυρνανε γυρο γυρο (Αν τα γυρισω εγω οχι απο λακουβες κτλ). Επισης προσπαθησα να γυρισω τη βιδα που εχουν στο κεντρο τους και μαζι γυρνουσε και το ΄΄αντιβαρο΄΄. Τι ειναι τι πρεπει να κανω?

Τίποτα.

Ετσι ειναι το φυσιολογικό.

Εχω ακομα μια ερωτηση. Το μηχανακι εχει αλλαγμενα αμορτισερ πισω με κραμερ. Ειναι πολυ καλα απο οτι καταλαβα με δικαβαλο. Ομως το πρωι προσεξα πως το ενα ελατηριο ειχε λιγααακι μετατωπιστει...εγω το εσπρωξα ετσι ωστε να κουμπωσει το ελατηριο στη βαση αλλα αυτο κουμπωσε με πολυ ευκολια (δεν χρειαστηκε να βαλω πολυ δυναμη). Μετα προσπαθησα να γυρισω το ελατηριο γυρο γυρο και παλι γυρνουσε ευκολα. Ετσι ειναι? Δεν πρεπει να ειναι πιο σφιχτο?

Γενικά, ειναι ευκολο να περιστρεψεις το ελατηριο, οταν ειναι ψηλα η ροδέλα ρύθμισης = μεγάλο μηκος του ελατηρίου.

Εντόπισε τις μπλε-κόκκινες ροδέλες ψηλα, και σφίξε τες με το χέρι = να μικρυνει το μηκος ελατηρίου = σφίγγει η αναρτηση.

Μολις το κανεις, θα δεις οτι πλέον το ελατηριο ΔΕΝ περιστρεφεται ευκολα.

Ουσιαστικά οι ροδέλες = προφόρτιση ελατηρίου.

Και τωρα κατι μικροπραγματα που θελω να ρωτησω:

1) Πως να σφιξω τα μασπιε συνοδηγου?

2) Τα πισω αμορτισερ εχουν ελαχιστη επιφανειακη σκουρια σε 2-3 σημεια. Πως την αφαιρω?

1. Περιεγραψε μας το συμπτωμα. (ανοιγουν μόνα τους ? πανε παρακάτω ? κοπανανε, δεν κλείνουν εντελως ? )

2. Βενζίνη, τριψιμο με πανί, λάδι και ξανα τρίψιμο με πανί.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστω για τη μετακινηση. Ειχα σκοπο αυριο να δημιουργησω ενα θεμα στο οποιο θα σας παραθετω φωτο και θα γραφω για τη ΄΄συμβιωση΄΄ με το μηχανακι μου (αλλα αν αλλαχτει λιγακι ο τιτλος και γινει ιο γενικος θα συνεχισω εδω)

Για τα αντιβαρα οποτε δεν ανησυχω

Για τα αμορτισερ: Αν πεσει λιγο βενζινη πανω στο πλαστικο θα παθει κατι? Ρωταω γιατι δεν θελω να βγαλω πλαστικα

Τα μαρσπιε δεν κατεβαινουν μονα τους αλλα οταν τα εχω κατεβασμενα ΄παιζουν΄ μεταξυ των δυο σιδερων που ειναι βιδωμενα λογικα αυτο διορθωνεται αλλαζοντας τα πριτσινια. Παντως δεν ειναι κατι ενοχλητικο ουτε καν που το καταλαβαινεις αλλα θελω ολα να ειναι στην ετντελεια.

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς όμως να μου πεις πως θα καταλάβω οτι και τα δυο ελατηρια ειναι το ιδιο σφιγμένα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς όμως να μου πεις πως θα καταλάβω οτι και τα δυο ελατηρια ειναι το ιδιο σφιγμένα?

Με το μάτι.

Κοιτάς, να ισαπέχουν οι ροδέλες απο την κορυφή του αμορτισέρ, το ίδιο για καθε αμορτισερ.

Για να ειναι ακριβως, θελουν λύσιμο απο πανω + ρυθμιση κανονικη με μετρημα με μια ταινία μετρο.

Ριξε λιγο λαδι στις σπειρες = θα γυρνανε πιο ευκολα οι ροδελες.

Οχι, η βενζινη δεν κανει ζημια στα πλαστικά.

Τα μαρσπιέ, θελουν πέταμα οι πείροι. Εχουν φαγωθει μάλλον.

Πάρε και νέες ασφάλειες σύρματος, κράτα τις παλιές καβάτζα.

Τίτλος, οκ. :afro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστω πολυ για τον τιτλο! :)

Ναι αυτους τους πυρους λεω...που μπορω να βρω?

Για την ρυθμιση αμορτισερ πρεπεινα τα βγαλω? :unsure: Δεν γινεται τουλαχιστον με αφαιρεση της πισω ποδιας αν οχι χωρις να βγει κανενα πλαστικο?

Σημερα λοιπον το πρωι με -3celcius πηρε μπροστα με την πρωτη :punk:

Η μπαταρια του ποσα ampere ειναι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το φορτωσαμε λοιπον, το δεσαμε και DSC_0120_zpsf6d892b6.jpg

Χθες το βραδυ παρειγγειλα ενα κομματι καρμπον που θα το κολλησω οπου εχει μαυρο πλστικο (στο λαιμο).

Μετα θα βγαλω την εξατμιση και θα την τριψω για να τη βαψω με σπρει υψηλης θερμοκρασιας γιατι μπροστα στο λαιμο ισα ισα που εχει αρχισει να σκουριαζει..

Επισης πανω στην κεφαλη εχει κατι σημαδια σα λεκεδες αλλα δεν ξερω τι ειναι (οχι σκουρια)..θα βγαλω αυριο φωτο και θα τη βαλω..παντως ο πατερας μου λεει δεν ειναι απολυτως τιποτα

Δεν προλαβα να το πλυνω ακομα...περιμενω το σκ μπας και ζεστανει λιγο :D

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Σε ευχαριστω πολυ για τον τιτλο! :)

Ναι αυτους τους πυρους λεω...που μπορω να βρω?

Για την ρυθμιση αμορτισερ πρεπεινα τα βγαλω? :unsure: Δεν γινεται τουλαχιστον με αφαιρεση της πισω ποδιας αν οχι χωρις να βγει κανενα πλαστικο?

Οχι, δεν χρειαζεται να αφαιρεσεις κατι ουτε να τα βγαλεις.

Σκυψιμο θελει, και χωρανε μια χαρα τα δαχτυλα εκει.

Εχει χωρο.

Σημερα λοιπον το πρωι με -3celcius πηρε μπροστα με την πρωτη :punk:

Ψεκασμός.

1. Βαζε πάντα φρεσκια βενζινη.

2. ΜΗΝ το αφήνεις, με την τελευταια μπαρα καυσιμου. Εχε πάντα 1/2 τεπόζιτο μεσα.

Η μπαταρια του ποσα ampere ειναι?

καλορίζικο, φαινεται χαρτί.

Καθρεφτες, μανετα, ειναι αλλαγμενα.

Η μανιβελα, ειναι η δική του ?

1. Αλλαξε λάδια + μπουζί. (ασχετως τι σου ειπαν. 700 κυβικα, παίρνει)

2. Φόρτισε την μπαταρία.

3. Φρεσκα καυσιμα.

4. Ζέσταμα στατικό χειμωνα-καλοκαίρι για 20-30'', ωστε να σταθεροποιηθει ο ψεκασμός + να πάει παντού λάδι στο μοτέρ.

Με αυτα τα 4, θα ζησει πολλά χρόνια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οποτε οκ και με τα αμορτισερ. Σημερα το ζεστανα στο δισκαρο 5 λεπτα το πρωι και 1 το βραδυ. Η μανιβελα δικη του απο οτι βλεπω κι σε αλλα μηχανακια.

Θα το δουλεβω με shel 95. Μανετα ναι αλλαγμενη (αλλα θα ηθελα να την πουλησω για να βαλω μια ride it με 15Ε). Οι καθρευτες ναι αλλαγμενοι και αυτοι απο το μαγαζι (πριν τους δω σκεφτομουν να τους βγαλω αλλα τελικα μου αρεσουν και εκει που ειναι ασημι θα βαλω καρμπον).

Αυτο με την βενζινη γιατι να μην το αφηνω με την τελευταια? Εχω και μια γελοια απορια: η μπαταρια του που βρισκεται? :peep:

Αν θελω να βαλω αλλο γραναζωμα πιο αργο δεν μπορω ετσι? Γιατι θα μου γραφει λαθος το κοντερ.

Ξεχασα να σας πω πως το ειχε μια γυναικα πριν απο εμενα..

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

5', ειναι πολύ.

Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω.

Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό.

Δεν τραβα λάδι η αντλία....

Κανε οπως σου ειπα, και δες αν εχει το βιβλίο του μεσα.

Γκουγκλαρε, και θα βρεις που ειναι η μπαταρία..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda vtr (250cc) Shoei Raid II Honda nc700x abs (670cc)

Δημοσιεύτηκε

Η μπαταρία είναι κάτω από το μικρό χώρο για μικροαντικείμενα που υπάρχει κάτω απο τη σέλα.

ξεβιδώνεις τις βίδες που έχει και την βλέπεις.

πολυ καλό παπι το innova!!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

5', ειναι πολύ.

Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω.

Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό.

Δεν τραβα λάδι η αντλία....

Κανε οπως σου ειπα, και δες αν εχει το βιβλίο του μεσα.

Γκουγκλαρε, και θα βρεις που ειναι η μπαταρία..

οοο δεν το ηξερα..πειραζει? Το ζεστανα 5 λεπτα γιατι εχει πολυ κρυο εξω και βολτα δεν μπορω να το κανω...εβαλα και την 1η για λιγο να γυρισει ο τροχος...βιβλιο δεν εχει μπορω να βρω καπου? αν παω στο μαγαζι απο οπου το πηρα?

Η μπαταρία είναι κάτω από το μικρό χώρο για μικροαντικείμενα που υπάρχει κάτω απο τη σέλα.

ξεβιδώνεις τις βίδες που έχει και την βλέπεις.

πολυ καλό παπι το innova!!!!

Ευχαριστω!! Μικρο δεν το λες το χωρο ..ειναι αρκετα μεγαλος γι παπι.....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν το κινήσεις, μην το βαζεις μπρός.

Ταλαιπωρείς τσάμπα το μοτέρ με τα κρύα, και μαζεύει άχρηστη υγρασία μεσα στον κινητηρα με το άναμμα..

Επίσης, ξελιγωνεις την μπαταρία.

Γενικά όταν θα το κυκλοφορείς, συνηθιζε να το βαζεις και με μανιβέλα.

Παίρνει πολυ εύκολα, και ΔΕΝ θα ανοιξεις καθολου το γκαζι στην μανιβελιά.

Κλειστό εντελως το γκαζι, όπως θα κατεβαζεις μανιβελα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ νομιζα οτι του κανει καλο ο ζέσταμα όταν εχει κρυο... Γενικά ξέρω πως αν.μια μηχανή την αφησεις αδουλευτη Για.μμέρες, πόσο μαλλον σε κρύο, θΑ δυσκολευτεί να πάρει.μπρος

Γιατί να το βάζω με μανιβελα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Θα το βάζεις με μανιβέλα επειδή η μίζα είναι ο μεγαλυτερος εχθρός της μπαταρίας, Αν δεν χρησιμοποιείς συχνα τη μίζα σίγουρα η μπαταρία σου θα κρατήσει για περισσότερο καιρό και μην ξεχνάς οτι τα "ψεκαστα" μηχανάκια έχουν μεγαλυτερη αναγκη τη μπαταρία λόγω του συστηματος ψεκασμού.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kaze-R Kawasaki Ζ (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρεπει να πατανε και τα 2 λαστιχα κατω.

Οχι στο διπλό, οχι στο σταντ πλαινό.

Δεν τραβα λάδι η αντλία....

γιατι να πατανε και τα δυο λαστιχα και γιατι οχι στο διπλο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτο που ειπα για την κεφαλη ειναι ετσι αλλα δεν ξερω αν ειναι μονο βρωμια γιατι μετα την φωτο το ετριψα λιγο και ηταν κατι σα σκονη. Οταν το πλυνω θα σας πω βεβαια το αποτελεσμα...

Προς το παρον ειναι ετσι:

DSC_0013_zps6b6b75e6.jpg?t=1420638483

και η εξατμιση μονο σε αυτο το σημειο και λιγο ακομα ειναι ετσι

DSC_0014_zpsf8e1499f.jpg

γι αυτο και θελω να τη βαψω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Θα το βάζεις με μανιβέλα επειδή η μίζα είναι ο μεγαλυτερος εχθρός της μπαταρίας, Αν δεν χρησιμοποιείς συχνα τη μίζα σίγουρα η μπαταρία σου θα κρατήσει για περισσότερο καιρό και μην ξεχνάς οτι τα "ψεκαστα" μηχανάκια έχουν μεγαλυτερη αναγκη τη μπαταρία λόγω του συστηματος ψεκασμού.

Σωστός.

Άλλος ενας λόγος, ειναι η τσιμούχα της μανιβέλας.

Χρειάζεται να γυρνά που+που ο άξονας μέσα της.

Αυτο που ειπα για την κεφαλη ειναι ετσι αλλα δεν ξερω αν ειναι μονο βρωμια γιατι μετα την φωτο το ετριψα λιγο και ηταν κατι σα σκονη. Οταν το πλυνω θα σας πω βεβαια το αποτελεσμα...

και η εξατμιση μονο σε αυτο το σημειο και λιγο ακομα ειναι ετσι

γι αυτο και θελω να τη βαψω

Η κεφαλή, ετσι γινεται.

Με πλύσιμο, δεν κανεις τιποτα.

Αλοιφή γυαλίσματος + τρίψιμο με πανί.

Τον σωλήνα εξατμισης, πλύνε τον καλά.

Δεν ειναι σκουριά, αλλά ακαθαρσίες + νερά που εχουν ψηθεί.

Οχι βάψιμο, όχι τρίψιμο + βάψιμο, διότι τότε πλέον θα αρχίσει να σαπίζει....

Η εργοστασιακη μπογιά, ειναι μια χαρά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) ZONTES über (Allescc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω τι γίνεται στα innova με την τσιμούχα αλλά στο astrea μας απλά έχουμε σηκώσει τα χέρια ψηλά , Αρχίζει και χάνει λάδι , την αλλάζουμε και βάζουμε ξανά "μαμά" η οποία έκατσε καλά και μετά από λίγο καιρό άρχισε πάλι να χάνει , όχι τόσο έτσι ώστε να αξίζει να ανοιχτεί ξανά το καπάκι της καμπάνας αλλά και να την αλλάξουμε άλλη μία φορά είμαι σίγουρος πως πάλι το ίδιο θα γίνει ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σωστός.

Άλλος ενας λόγος, ειναι η τσιμούχα της μανιβέλας.

Χρειάζεται να γυρνά που+που ο άξονας μέσα της.

Η κεφαλή, ετσι γινεται.

Με πλύσιμο, δεν κανεις τιποτα.

Αλοιφή γυαλίσματος + τρίψιμο με πανί.

Τον σωλήνα εξατμισης, πλύνε τον καλά.

Δεν ειναι σκουριά, αλλά ακαθαρσίες + νερά που εχουν ψηθεί.

Οχι βάψιμο, όχι τρίψιμο + βάψιμο, διότι τότε πλέον θα αρχίσει να σαπίζει....

Η εργοστασιακη μπογιά, ειναι μια χαρά.

έχεις να μου προτείνεις κάποια αλοιφή?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas dynamik (125cc) KTM sx (250cc)

Δημοσιεύτηκε

καλησπερα μπαινω και εγω στην συζητηση εχω και εγω ενα honda innova i ποια εξατμιση θα μου προτεινατε να βαλω μεχρι 130 ευρω??

επισης αγορασα κατι γραναζια 13 μπροστα και 36 πισω ειναι καλη αναλογια??

τελος καθε ποσα χιλιομετρα αλαζουμε το μπουζΙ ???

ευχαριστω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.motoraid....-polish-autosol

http://www.motoraid....s-steel-autosol

Η 2η, κανει σχεδόν για τα πάντα.

Σε ευχαριστω πολυ!! Θα αγορασω (την 2η) σε μερικες βδομαδες, γιατι περιμενω να ερθει το αυτοκολλητο καρμπον που εχω παραγγειλει. Θα δοκιμασω το σκ να καθαρισω την κεφαλη και με ενα καθαριστικο κουζινας (κιτρινο ειναι δε θυμαμαι πως το λενε) που εχω για τις ζαντες και κανει παρα πολυ δουλεια σε αυτες...την χρησιμοποιω στο αυτοκινητο.

Μπορεις να μου πεις απο που θα βρω τους πυρους και τα συρματακια για τα μαρσπιε του συοδηγου?

καλησπερα μπαινω και εγω στην συζητηση εχω και εγω ενα honda innova i ποια εξατμιση θα μου προτεινατε να βαλω μεχρι 130 ευρω??

επισης αγορασα κατι γραναζια 13 μπροστα και 36 πισω ειναι καλη αναλογια??

τελος καθε ποσα χιλιομετρα αλαζουμε το μπουζΙ ???

ευχαριστω

Εγω σου προτεινω προτεκ τριοβαλ και gl.

Η αναλογια αναλογα με τι βολευει εσενα...παντως τωρα το κοντερ θα ειναι αναξιοπιστο γιατι το ΄ματακι΄ του κοντερ ειναι στο σασμαν.

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas dynamik (125cc) KTM sx (250cc)

Δημοσιεύτηκε

με τον σιγαστηρα η protech κανει πολλη θορυβο η οπως η μανισια ??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως η μανισια όχι αλλα δεν ειναι ενοχλητικός ο θόρυβος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα