innova 04

Λειτουργία φερμουάρ. Είδη, διαφορές, χρήση και επισκευή.

25 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος ΗΟNDA NC 750X (750cc) SHOEI NXR Αλλος (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Eνδιαφέρον άρθρο φίλε Ιννόβα,και μάθαμε ότι υπήρχε και εργοστάσιο στα Τρίκαλα που έφτιαχνε τα φερμουάρ,αλλά φυσικά το έφαγε η μαρμάγκα στο βλακανιστάν.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μια διόρθωση,

Εφευρέθηκε πριν τόσα χρόνια, όχι ανακαλύφθηκε.

Ανακάλυψη λέμε σε κάτι που υπάρχει και πριν το βρούμε, ανεξάρτητα από εμάς, π.χ. ανακαλύφθηκε η Ανταρκτική. Εκεί ήταν η Ανταρκτική και πριν την ανακαλύψουμε, ούτε δημιουργήθηκε η Ανταρκτική από εμάς.

Εφευρέθηκε λέμε σε κάτι που δεν υπήρχε πριν το εφευρέσουμε. Π.χ. το φερμουάρ, δεν υπήρχε κάπου πριν εφευρεθή, δλδ φτιαχτεί από εμάς.

Είναι σημαντικά διαφορετικές έννοιες.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος Θαναση. Ενδιαφερουσες πληροφοριες για κατι που χρησιμοποιουμε συνεχεια (παντελονια, μπουφαν, μποτες, τσαντακια κλπ) χωρις να ξερουμε τιποτα για αυτο!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Καλα τα φερμουαρ, αλλα εχουν ολα ενα κοινο. Δεν ειναι αδιαβροχα. Πλεον υπαρχει πατεντα απο την Goretex αρκετα απλη, πιο ανθεκτικη απο τα φερμουαρ και 100% αδιαβροχη. Χρησιμοποιει την ιδεα απο τα πλαστικα σακουλακια. :_thumbsup:

gore-tex-lockout-zipper-close-up.jpg

Σιγουρα τα εχετε δει ολοι. Απλο και εξυπνο.

China_Custom_printed_plastic_ziplock_bags20137121545029.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Δεν το ήξερα ότι είχε εργοστάσιο η YKK στην Ελλάδα.Ωραίο πόστ!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος ο Θανασης....

:_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

gore-tex-lockout-zipper-close-up.jpg

Σιγουρα τα εχετε δει ολοι. Απλο και εξυπνο.

Στεφανή η πρώτη φωτό δεν φαίνεται.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τωρα ? :D

16005710978_94d7d3026d_o_d.jpg

Τροποποιήθηκε από τον Alarm
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όχι αυτό ακριβώς που καταλαβαίνει ένας μηχανόβιος όταν λες "θα αλλάξω κεφαλή", παρ' όλα αυτά φανταστικό θέμα! Αναμένω με ανυπομονησία τις οδηγίες επισκευής. Μ' αρέσει, βαθμολογώ και καρφίτσωσέ το και ψηλά!

oops, καρφιτσωμένο είναι.. :blush:

Τροποποιήθηκε από τον sfi-ka
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Αγαπητε σφικα προσεχε, θα σε αποχαρακτηρισω απο μερβεγε.... -_- -_-

:D :D :D

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος ρε Θανάση, ενδιαφέρον θέμα που επεξηγεί κάτι τόσο αυτονόητο στην καθημερινότητά μας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε

offtopic @ hayabusas :cheers:

Αγαπητε σφικα προσεχε, θα σε αποχαρακτηρισω απο μερβεγε.... -_- -_-

:D :D :D

Ένεκα φτωχού σε καφείνη μείγματος και με δίχως αυτόματο σίρκιτ-ινρίτσερ ("τσοκ" λαικιστί) τα διπλά καρμπυρατέρια ρετάρουν στην εκκίνηση χωρίς προθέρμανση.. :blush2::_innocent:

Δε βαριέσαι, τι να κάνω, θα το υποστώ κι αυτό το πλήγμα, που να τρέχεις τώρα να βάζεις ψεκασμούς σε παλιάς τεχνολογίας χρέπια.. :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Πάμε λοιπόν να δούμε, τις πιο συνήθεις ζημιές που μπορεί να συναντησουμε.

Γενικά, κρατήστε ότι τα φερμουάρ ειναι σαν διακόπτες. Ή δουλεύει ή δεν δουλεύει = δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. (θα μας χρειαστει αργότερα, αυτό)

1. Ανοίγει η γραμμή του φερμουάρ = 9/10 φορές, φταίει το βαγονάκι.

Με την χρήση, στο βαγονάκι λυγίζουν ελαφρά τα πλαινά του κανάλια ή ανασηκώνεται πάλι λόγω λυγισμού το πίσω μέρος.

Και τα 2, επιφέρουν ΜΗ κλείσιμο της γραμμής ή οριακό κλείσιμο που αμέσως θα ανοίξει...

Ή μπορεί να ''πιάνει'' καλά στα τελευταία δόντια, και να μένει κατω ανοιχτό.

670px-Fix-a-Broken-Zipper-Step-1.jpg

Λύση.

Πρέπει να φερουμε το βαγονάκι, τέρμα κάτω.

Με προσοχή + χωρις ζόρι, ωστε να φτασουμε στην αρχή της γραμμης, ή να ανοιξει το διαχωριζόμενο = εχουμε πλέον ελευθερο το βαγονακι.

Με ενα μολύβι ή ακομη καλύτερα με σπρέι σιλικόνης, λιπαίνουμε το βαγονακι και την γραμμή.

Το σαπούνι, δεν κανει. Αφήνει αρκετά μεγάλα κομμάτια και μολις κρυωσουν, πετρώνουν ΜΕΣΑ στα δόντια...

Με μια πένσα ή μυτοτσίμπιδο, ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ απαλά τα πλαινά του.

Φαίνονται καθαρά, στο πίσω μέρος.

Fix-a-Broken-Zipper-Step-2Bullet1.jpg

Fix-a-Broken-Zipper-Step-8Bullet1.jpg

Πρέπει ομως να κλείσουμε και το βαγονάκι στο πίσω μερος, εκτος απο τα πλαινά.

Εκει, θα χρειαστει να ''τσιμπήσουμε'' ελαφρα + με λίγη δυναμη, ωστε να κλείσει και να έρθει ίσια.

Μην το ξεκάνετε στη δύναμη, διοτι ειναι άχρηστο μετα...

zipper.jpg

Αν ειναι κλειστό το φερμουάρ πχ. φούτερ, τότε η πένσα δεν θα κάνει τίποτα.

Θέλουμε εναν ζουμπά ή κατι ίσιο σαν ράβδο, και σταθερη επιφάνεια = κοπάνημα ελαφρυ ΑΚΡΙΒΩΣ εκει πίσω, ωστε να κλείσει.

Δοκιμάζουμε ΑΝ κλείνει πλέον, και καθαρίζουμε την γραμμη ελαφρά απο το μολύβι ή το σπρέι.

Επίσης, ελέγχουμε ΑΝ υπάρχει κάτι που εμποδίζει την κίνηση του πχ. φόδρα εσωτερική, καμμιά κλωστη και το ψαλιδίζουμε.

ΑΝ δεν δουλέψει, κατεβαζουμε πάλι κάτω + ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ άλλο 20% ακόμη.

ΑΝ πάλι δεν δουλέψει, τότε το βαγονάκι έχει ''χάσει'' μέταλλο απο μέσα (λόγω πολύχρονης χρήσης) και ειναι άχρηστο.

Ναι, μπορεί να αλλαχτεί ΧΩΡΙΣ να ξηλωθει όλο το φερμουάρ.

Ειναι όμως μεσοβέζικη / βραχεία λύση, διότι και τα δόντια εχουν φθαρεί και σύντομα θα καταρρεύσει πάλι.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

2. Χαλασμένη / φθαρμένη περόνη διαχωριζόμενου φερμουάρ.

Μια εικόνα, που συχνά τη βλέπουμε στα μπουφάν μας.

ΔΕΝ επισκευάζεται. Θα χρειαστει αλλαγή όλο το φερμουάρ.

16-puntale-rotto.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NT 700 VA MV Agusta Turismo Veloce (798cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ενδιαφέρον θέμα και με πολλές πληροφορίες! Μπράβο!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZR7(S) (750cc) Αλλος ποιος ξερει

Δημοσιεύτηκε

Γουαο, ουτε που το χα σκεφτει ποτε το θεμα. μπράβο!

Σπερι σιλικονης και πενσες ΚΑΙ εκει :) ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος Θανάση ! :thumbsup1:

Ευχαριστούμε φίλε ! :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αρκετά ενδιαφέρον θέμα, πόσες φορές δεν μας έχει ταλαιπωρήσει ενα φερμουάρ...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Συμπέρασμα... Όταν βάζουμε λαδάκι στην μηχανή μας, κρατάμε και λίγο για τα φερμουάρ μας! :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παρά πολυ καλο θέμα,είχα αρκετές απορίες στον τροπο λειτουργίας τους.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR 800 Vtec (782cc) Nolan N87 Honda VFR 800F 2014 (782cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πολύ καλό!

Έχω μια ερώτηση!

Στο τάνκμπαγκ το κύριο φερμουάρ που το κλείνει έχει φθαρεί και ανοίγει από πίσω η γραμμή.

Όμως το τάνκμπαγκ δεν έχει τρόπο να φτάσει στο τέλος το φερμουάρ, γιατί το τέλος όπως και η αρχή είναι ραμμένα μέσα στο ύφασμα.

Αν κατάλαβα καλά θέλει εκτός από σφίξιμο το βαγονάκι με πένσα από τα πλαϊνά, σφυροκοπάνημα στο πίσω μέρος από πάνω.

Οκ, αλλά αυτό με το μολύβι γιατί πρέπει να το κάνω;

Τροποποιήθηκε από τον chiliplayer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

2. Χαλασμένη / φθαρμένη περόνη διαχωριζόμενου φερμουάρ.

Μια εικόνα, που συχνά τη βλέπουμε στα μπουφάν μας.

ΔΕΝ επισκευάζεται. Θα χρειαστει αλλαγή όλο το φερμουάρ.

16-puntale-rotto.jpg

Σε αυτο ηθελα λυση βρε ανθρωπα και δεν εχεις :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Και οκ, το αλλάζεις. Αλλά που το αλλάζεις όταν το μπουφάν έχει μεμβράνες και τέτοια... Πρέπει να πας σε εξειδικευμένο που ξέρει να δουλεύει GoreTex, D-Dry κλπ για να μην χαθεί η αδιαβροχοποίηση... (Πάνω από τις νέες ραφές πρέπει να επικολληθεί κάποια μεμβράνη...)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Sprint ST (1050cc) Shoei XR 1000

Δημοσιεύτηκε

Σε αυτο ηθελα λυση βρε ανθρωπα και δεν εχεις :tooth:

Το αυτό! :ranting:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα