Jimskeet

Peugeot 206 προβλημα με σβησιμο κινητηρα

53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε ενα peugeot 206 2002 μοντελο νομιζω η 2003 εχουμε το εξης προβλημα. Σε διαφορες στιγμες κανει κοψιματα ο κινητηρας κ αναβει λαμπακι κινητηρα κ πολλες φορες μπορει να σβησει τελειως χωρις να παιρνει μπρος για λιγη ωρα. Μετα απο λιγη ωρα (μπορει να ειναι απο 2-3 λεπτα εως κ κανα 20λεπτο) ξαναπαιρνει μπρος και κινειται κανονικα. Δεν εχουμε παρατηρησει καποιες στανταρ περιστασεις που το κανει... Μπορει να το κανει μεσα στην πολη, Μπορει να το κανει εξω ενω κινεισαι με 5η και 120. Δεν εχει δηλαδη καποιο μοτιβο που να σου δωσει καποια στοιχεια... Οσες φορες κ να το εχει ψαξει το συνεργειο δεν εχουν βρει για ποιον λογο το κανει. Δοκιμασαμε να αλλαξουμε τον αισθητηρα στροφαλου μηπως εφταιγε αυτος αλλα τιποτα... Επισης δεν μπορουμε να δουμε κωδικο σφαλματος γιατι για να το δεις πρεπει να συνδεθει διαγνωστικο εκεινη την ωρα που θα βγαλει το προβλημα καθως οταν παιρνει μετα μπρος σβηνει το λαμπακι κ δεν εμφανιζει σφαλμα...

Ξερει κανεις αν ειναι καποιο γνωστο προβλημα η εχει καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Δεν ξερουμε πια τι να κανουμε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καταρχην δεν ξερω που να το βαλω το θεμα οποτε αν πρεπει να μπει αλλου ας το μεταφερει καποιος mod.

Σε ενα peugeot 206 2002 μοντελο νομιζω η 2003 εχουμε το εξης προβλημα. Σε διαφορες στιγμες κανει κοψιματα ο κινητηρας κ αναβει λαμπακι κινητηρα κ πολλες φορες μπορει να σβησει τελειως χωρις να παιρνει μπρος για λιγη ωρα. Μετα απο λιγη ωρα (μπορει να ειναι απο 2-3 λεπτα εως κ κανα 20λεπτο) ξαναπαιρνει μπρος και κινειται κανονικα. Δεν εχουμε παρατηρησει καποιες στανταρ περιστασεις που το κανει... Μπορει να το κανει μεσα στην πολη, Μπορει να το κανει εξω ενω κινεισαι με 5η και 120. Δεν εχει δηλαδη καποιο μοτιβο που να σου δωσει καποια στοιχεια... Οσες φορες κ να το εχει ψαξει το συνεργειο δεν εχουν βρει για ποιον λογο το κανει. Δοκιμασαμε να αλλαξουμε τον αισθητηρα στροφαλου μηπως εφταιγε αυτος αλλα τιποτα... Επισης δεν μπορουμε να δουμε κωδικο σφαλματος γιατι για να το δεις πρεπει να συνδεθει διαγνωστικο εκεινη την ωρα που θα βγαλει το προβλημα καθως οταν παιρνει μετα μπρος σβηνει το λαμπακι κ δεν εμφανιζει σφαλμα...

Ξερει κανεις αν ειναι καποιο γνωστο προβλημα η εχει καμια ιδεα τι μπορει να ειναι? Δεν ξερουμε πια τι να κανουμε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

1ον

εισαι σε λαθος θεμα

2ον

αισθητηρα λ κοιταξατε? ειχα παροιμοιο προβλημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

σου απαντησα στο αλλο θεμα σου :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona 675 (675cc) Kawasaki ZX10R (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πρώτη φορά ακούω να σβήνεται το σφάλμα :shock:

BTW είναι πολύ επικύνδυνο αυτό. Αν σου κάνει καμία και σβήσει με γυρισμένο τιμόνι σε καμιά κατηφόρα τον ήπιες.

Ψάξτο καλύτερα.

Τροποποιήθηκε από τον telephoner
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ξερω τι αλλο εχουν κοιταξει γιατι δεν το παω εγω στο συνεργειο το αυτοκινητο αλλα αν εχει θεμα ο αισθητηρας λ δεν μπαινει σε ενα προεπιλεγμενο χαρτη? Μπορει απο λ να σβησει ο κινητηρας κ να μη παιρνει μπρος?

Πρώτη φορά ακούω να σβήνεται το σφάλμα :shock:

Δεν αποθηκευεται καν το σφαλμα... Εμφανιζεται μονο οταν ειναι αναμενο το λαμπακι... Κ εγω δεν μπορω να καταλαβω για ποιον λογο....

Επειδη το ξερω οτι το κανει συνεχεια εχω το νου μου οποτε δεν εχω θεμα... Το θεμα ειναι οταν το κανει σε κανα φαναρι η σε κανενα στενο μεσα κ κλεινω τον δρομο.....

Τροποποιήθηκε από τον Jimskeet

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Είναι μαμά το αυτοκινητο?Παλιά ειχα το rallye το 1.3 με πρόγραμμα και μου το εκανε κάποιες φορές αυτό το κόψιμο.Κυρίως οταν λειτουργούσε πολλές μέρες μεσα σε πόλη,σταμάτα ξεκίνα κτλ,σαν να μπούκωνε.Μάλλον είχε θέμα το πρόγραμμα,γι αυτό σε ρωτάω αν ειναι μαμά το δικό σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Παρομοιο θεμα ειχε ο πατερας μου στο δικο του κουτακι και ηταν αν θυμαμαι καλα τρομπα βενζινης

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym wolf (250cc)

Δημοσιεύτηκε

αρχικά δεν μπορεί απο λ να σβήσει αμάξι, να μπουκώσει ναι , να μπει safe mode ναι (εξαιρούνται τα euro6 αν δεν θυμάμαι λάθος,αν υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων το μοτέρ σβήνει και δεν παίρνει μπρος αν δεν σβήσει η βλάβη με διαγνωστικό)

απο εκεί και πέρα θα δώσω μερικές άλλες επιλογές,

1) Σέρβις? Αν έχει να γίνει καιρό μπορεί να είναι μπουζί , βουλωμένα φίλτρα κλπ

2) πολλαπλασιαστής (όταν ζεσταίνεται τα παίζει, περιμένεις λίγο να κρυώσει και συνεχίζεις). Αλλά ας το πούμε χειροτερεύει με τον καιρό

3) αισθητήρας στροφών στροφάλου . Αν δεν δουλεύει -> ecu βλέπει 0 στροφές κινητήρα -> δεν ψεκάζει καύσιμο -> σβήνεις. Πιο πιθανό είναι και σχετική συχνή βλάβη στα γαλλικά (ειδικά στα renault την προηγούμενης δεκαετίας) . Αλλά συνήθως όταν σε αφήνει ο αισθητήρας δεν "ξαναστώνει"

4) αντλία καυσίμου .. πιθανό αλλά και το αμάξι γενικά δεν θα τραβούσε καλά αν υπήρχε θέμα με την αντλία .Σχετικά εύκολη η διάγνωση

(αν είναι αντλία πιθανά είναι και το ρεζερβουαρ χάλια με νεριά -βρωμιά και θέλει καθάρισμα ) edit I'm late για αυτό

5) Δεν είναι απίθανο μιας και είναι αμάξι 12 ετών κάποια από τις συνδέσεις σε ζωτικούς αισθητήρες-εξαρτήματα του κινητήρα να έχουν φθαρθεί και απλά με κάποιο κραδασμό να χάνετε η επαφή και να μην τους βλέπει η ecu και να στέλνει λάθος ή καθόλου καύσιμο/ανάφλεξη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποιό μοτέρ φοράει το αμάξι? κυβικά, αριθμός βαλβίδων

αν ειναι 1,4 οκταβάλβιδο είναι είτε πολαπλασιαστής είται MAP Sensor αν και γενικα σπάνια πονάνε εκεί..

Αν ειναι δεκαεξαβάλβιδα τωρα..... μαλλον ηλεκτρική πεταλούδα γκαζιού...

Τροποποιήθηκε από τον Le Tavernier

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τον αισθητηρα ατροφων στροφαλου μολις τον αλλαξαμε αλλα τιποτα... Αυριο θα το παμε παλι στο συνεργειο για νιοστη (εχω χασει το μετρημα) φορα. Θα πουμε να δουμε για πολλαπλασιαστη και map sensor.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000rr (1000cc) RPHA 10+ γαιδουρι (1299cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν εισαι αθηνα μπορω να σε στειλω καπου να το δουν

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Τον αισθητηρα ατροφων στροφαλου μολις τον αλλαξαμε αλλα τιποτα... Αυριο θα το παμε παλι στο συνεργειο για νιοστη (εχω χασει το μετρημα) φορα. Θα πουμε να δουμε για πολλαπλασιαστη και map sensor.

Ρίξε μια ματιά και στην αντλία βενζίνης! Να την μετρήσουν ως προς την παροχή.

Επίσης να ανοίξουν/ελέγξουν την ECU (τόσο στην συνδεσμολογία της, όσο ΚΥΡΙΩΣ εσωτερικά, για αρπαγμένη πλακέτα ή κακές επαφές από διαστολή)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρίξε μια ματιά και στην αντλία βενζίνης! Να την μετρήσουν ως προς την παροχή.

Επίσης να ανοίξουν/ελέγξουν την ECU (τόσο στην συνδεσμολογία της, όσο ΚΥΡΙΩΣ εσωτερικά, για αρπαγμένη πλακέτα ή κακές επαφές από διαστολή)

Δεν ειναι αντλια βενζινης 100% το αμαξι εχει και αεριο και το κανει και στο αεριο και στη βενζινη.

Θεσσαλονικη ειμαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιο μοτέρ φοράει δεν μας είπες. ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το λαμπακι του ¨λ¨ απο τη στιγμη που θα σβησει ο κινητηρας για οποιονδηποτε λογο θα ανψει, ο ¨λ¨ ειναι ο αισθητηρας που ανιχνευει το οξυγονο στα καυσαερια, οταν ανιχνεψει οξυγονο σημαινει οτι δεν γινεται σωστη καυση.

Αν ειναι το 14αρι τοτε τσεκαρε το γενικο ρελε που εχει, οταν το μοτερ σβηνει, μετα μιζαρει κανονικα αλλα δεν παιρνει μπρος ή δεν μιζαρει καν? το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ αναβοσβηνει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον ακυρο το 2002-2003 που εγραψα πριν. Το αμαξι ειναι 1400 99-00. Λογικα το 8v πρεπει να ειναι. Οταν σβησει μιζαρει κανονικα αλλα δν παιρνει. Περιμενεις λιγη ωρα κ μετα παιρνει κανονικα κ κινειται κανονικα. Μονο το λαμπακι του κινητηρα αναβει. Επισης δεν εχει στανταρ χρονο που θα ξαναπαρει. Μπορει να παρει ξανα σε 1-2 λεπτα μπορει να παρει κ σε κανα τεταρτο, εικοσαλεπτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει?

τραγικο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει?

τραγικο....

??

Οταν παρει μπρος κ δεν αναβει το λαμπακι δεν μπορεις να καταλαβεις τι εχει. Δεν εμφανιζει καποιο σφαλμα στο διαγνωστικο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

και το πηγες σε συνεργειο και δεν σου ειπαν τι εχει?

τραγικο....

Εννοειται οτι ειναι λογικο που δεν βρηκαν τι εχει, αφου οταν το αμαξι παει συνεργειο δουλευει, αυτα τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση με τα καινουρια που κραταν τα σφαλματα,

Να προσεξεις την επομενη φορα που θα σβησει αν ακουγεται ο ηχος της βενζιναντλιας, δηλαδη να τσεκαρεις αν δουλευει ή οχι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εννοειται οτι ειναι λογικο που δεν βρηκαν τι εχει, αφου οταν το αμαξι παει συνεργειο δουλευει, αυτα τα αμαξια δεν εχουν καμια σχεση με τα καινουρια που κραταν τα σφαλματα,

Να προσεξεις την επομενη φορα που θα σβησει αν ακουγεται ο ηχος της βενζιναντλιας, δηλαδη να τσεκαρεις αν δουλευει ή οχι.

Δεν εχει να κανει με την αντλια βενζινης γιατι το παθαινει κ οταν δουλευει στο αεριο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Σωστα το πες και πριν... Τσεκαρε το ρελε, στο δικο μου το SAXO ειναι κατα απο τον "εγκεφαλο"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τι ρελε ειναι αυτο? Η πως να το αναφερω στο συνεργειο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ο ηλεκτρολογο μου το ανεφερε σαν ¨το ρελε κατω απο τον εγκεφαλο¨ δεν μου ειπε για ποιες λειτουργειες ειναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Τασο σκεφτομαι και το κοκκινο το κουμπι που εχει στον χωρο του κινητηρα μην κανει καμια παπαριά εκει που το εχουν.... ειχα ενα 206 καποτε αλλα αυτο το προβλημα δεν το ειχα...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα