peterpan

Wave 110 i Honda Wave 110i - Βιος και Πολιτεία.


53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ηταν στις αρχες αυτου του ετους που πηρα την αποφαση να παρω επιτελους ενα παπι. Τοσα χρονια τα οχτρευομουν.

Προφανως φταιει η "απαγορευση" που ειχα απο τον πατερα μου για παπι. Προσεξτε οχι για τα δικυκλα γενικοτερα, μονο για τα παπια.

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε και ιδιαιτερο αδικο. Για εναν απειρο ειναι φτερο στον ανεμο.

Εστι λοιπον μια ολοκληρη εποχη για καποιους για εμενα δεν υπηρξε ποτε. Δεν το μετανοιωσα, γιατι εφτασα και εγω να τα ψιλοφοβαμαι μεχρι να τα αντιπαθω κιολας εξ΄αιτιας ολων των καγκουραιων που ξεσηκωνουν τις γειτονιες στο ποδι με το φασαρια τους και το απαραμιλλο στυλ τους

Ηρθε ομως η ωρα που παραδεχτηκα οτι το TTR 250 που ειχα μεχρι τοτε ειναι πραγματικα ασυμφορο για την καθημερινη μετακινηση, λογω πολυ ηψηλης καταναλωσης αρχικα και για τον μονιμο φοβο της παλαιοτητας. Δεν λεω πως δεν μου αρεσουν τα παλια οχηματα, ισα-ισα, ομως δεν μπρουσα αλλο να βασιζω την καθημερινη μου μετακινηση σε ενα μηχανακι 21 χρονων.

Παπι λοιπον! Ποιο και ποσο?

Ψεκαστο! Α ολα κι ολα δεν θελω ουτε τσοκ ουτε ρυθμισματα ουτε μεμβρανες ουτε τιποτα. Αυτα για ευχαριστηση ειπαμε, οχι στο καθημερινο.

Βγαινω στην γυρα και αυτο που πληρουσε τα στανταρ σε συνδιασμο με την χαμηλοτερη τιμη ηταν το Honda. Τι χαρα ακομα ενα Honda στην συλλογη μου!

Αγορα απο Αραουζο στα 1800 ευρω με την καλυτερη προσφορα κατα την γνωμη μου. Ουτε κινεζικιες ψευτοκλειδαριες ουτε PVC αδιαβροχα ουτε πλαστικα κρανη.

20% off σε ανταλλακτικα και εργασια για τον παπιο για τρια χρονια στο πιο αρτια εξοπλισμενο συνεργειο της Αττικης τουλαχιστον.

Ομορφουλι κιολας!

IMG_2028_zps90c3c3c7.jpg

IMG_2030_zps22464f68.jpg

Πρωτα χιλιομετρα και οι εντυπωσεις μακραν καλυτερες απο οτι περιμενα. Πλεον δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα φοβομουν τοσο. Για να λεμε ολα βεβαια, το μηχανακι πριν να βγει απο το μαγαζι φορεσε τα Metzeler ME22. Δεν εμπιστευομουν αυτα τα κινεζολαστιχα με τιποτα, ειδικα σε ενα μηχανακι που το πηρα με προκαταληψη για την ασφαλεια του.

Στρωσιμο κατα MotoMan και το γκαζι του διολου απογοητευτικο. Πλεον μετα απο 5500χλμ γεμιζει μια χαρα σβελτα μεχρι τα 80 και σε ανοιχτο δρομο με το γκαζι ανοιχτο τερμα και λιγο υπομονη βλεπω παντα 100 με 105 στην ευθεια χωρις κοντρα ανεμο. Εχω δει μεχρι και 110κατι σε κατηφορα.

Σε ανηφορα πχ Λεωφορος Καβαλας προς Αθηνα απο Σκαραμαγκα, 95 χλμ/ωρα σταθερα, παραπανω απο ικανοποιητικα για εμενα.

Υποψιν οτι ειμαι λιγο κατω απο 90 κιλα.

Απο φρενα επισης παρα πολυ ικανοποιημενος. Εαν εχεις μια μικρη εμπειρια δεν θα μπλοκαρουν σχεδον ποτε, εκτος απο εντονες κατηφορες που μπορει να μπλοκαρει στιγμιαια το πισω, αλλα δεν τρομαζει. Ειναι καλορυθμισμενο το πενταλ και αφηνει να το πατησεις αρκετα δυνατα πριν να μπλοκαρει.

Το ιδιο ισχυει και για το μπροστα φρενο. Αρκετα καλη αισθηση, δυναμη και γραμμικη λειτουργια για την μανετα που σε καλο δρομο χωρις λακουβες θα βοηθησει και το μπροστινο με μια ωραια σφιχτη αισθηση.

Γενικοτερα απο αναρτησεις και φρενα με εντυπωσιασε πολυ περισσοτερο. Το περιμενα οτι θα μπισταει σε καθε λακουβα και δεν θα αποσβενει ποτε. Οτι θα χανει τα αυγα και τα πασχαλια το πλαισιο και αλλα τετοια.

Τιποτα απο ολα δεν συμβαινει. Οι ταχυτητες επισης μπαινουν πολυ θετικα,σαν να τις ρουφαει μονο του το κιβωτιο. Εκτος απο ατσαλη αλλαγη μονο οταν ειναι πολυ κρυο δεν εχει κοπανησει ποτε.

Στο μεγαλο ενδιαφερον των πολλων και εμενα μαζι, στο θεμα της καταναλωσης.

Σημειωστε το εξης καλα. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2,5Λ/100ΧΛΜ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!

Και μιλαμε αυτη ηταν η απολυτως μεγιστη καταναλωση. Τερμα γκαζι ολο το ντεποζιτο με δικαβαλα με ανηφορες πιεση κ.α.

Οσες φορες και εγινε αυτο η μετρηση με ενα μαγικο τροπο σταματαει στο 2,5λ/100χλμ.

Το ελαχιστο που εχω δει και δεν το πιστευα ηταν 1,9λ/100χλμ Σχεδον ολο το ντεποζιτο εκτος μεγαλων δρομων, τεμπελικη οδηγηση και υπομονετικο ανεβασμα στροφων. Δεν εγινε εξεπιτηδες για οικονομια. Ειμουν αρρωστος και δεν την παλευα μια για οδηγηση :P .

Η μεση καταναλωση πλεον που βλεπω εγω με νορμαλ οδηγηση μετα απο 5500χλμ περπου ειναι γυρω στο 2,2λ/100χλμ.

Επισης παρα μα παρα πολυ πρακτικος ο χωρος κατω απο την σελα. 7 λιτρα γραφει η Honda αλλα εγω θα σας πω οτι χωραει ενα σετ αδιαβροχα,γαντια, μπαλακλαβα, χαρτια και κανα λουκετακι. Με αυτο το χωρο κατο απο την σελα δεν εισαι υποχρεωμενως να εχεις ΠΑΝΤΑ πανω βαλιτσα.

Αν πρεπει να αναφερω καποιο αρνητικο ,παρολο που ειναι σετικα δυσκολο για εμενα γιατι καθως σας ειπα ειναι το πρωτο μου παπι και δεν εχω με τι αλλο να το συγκρινω εκτος απο κανα δυο βολτες με το address των γονιων μου, αυτο θα ηταν το αρκετα κοντο του γραναζωμα. Μαλλον ομως ειναι σχετικα αναποφευκτο και δεν βλεπω να το αλλαζω. Ξερω οτι ειναι ετσι για να κρυβει την αδυναμια του και να γεμιζει το ιδιο μεχρι τα 80 ακομα και σε σχεση με το ποιο δυνατο address 125.

Πλαστικα δεν μου εχουν τριξει ακομα και γενικα πολυ ευχαριστημενος.

Παρτε και ενα βιντεο για να κλεισει ωραια αυτο το ποστ ενος ελπιζω μακροσκελους με ευχαριστα, θρεντ.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλα πρεπει να το εσκισες για να καταφερες να καψει 2.5!!

το δικο μου παιζει στα 1.8 με ταχυτητες μεχρι 80-90.μην το φοβασαι βαλε 15αρι μπροστα(και 16αρι σηκωνει).ρολλαρει πολυ πιο ξεκουραστα και η διαφορα στο τραβηγμα ειναι αμελητεα..

(εγω το εχω με 16αρι γραναζι για παραδειγμα και ας βαζω αρκετα συχνα 2ο ατομο)

Τροποποιήθηκε από τον billv50s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Βλεπεις 1,8 συχνα??!!?? Μια φορα ειδα 1,9 και δεν με πιστευω ουτε εγω, οχι οι αλλοι που το ελεγα :tooth:.

Δεν την παλευω μια με τα 80-90. Στην αρχη ελεγα να μην βγαινω σε μεγαλους δρομους με το παπι για ασφαλεια και να μην το σκιζω και τετοια.

Ναι αμε. Συγγρου, ποταμι, παραλιακη απ'ολα εχει ο μπαχτσες και το γκαζι ..????...................................BANZAIII!!!!!!!

Καπως ετσι φτανει σχεδον παντα στην υπερβολικη καταναλωση των 2,2λ/100χλμ μεσο ορο :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

1,8 εχω μεση(για ολα τα γεμισματα μαζι για τα 4000km που το εχω περιπου).βεβαια απο τα 1000km και μετα ειμαι με 16αρι γραναζι.

εγω θυμαμαι με το 14αρι παντως πανω απο τα 80 πηγαινε σαν σπασμενο.γι'αυτο και δοκιμασα πρωτα 15 και μετα 16 και τελικα κρατησα το τελευταιο.

αν θες ριξε και μια ματια στα παρακατω γραναζωματα γιατι εγω ειχα παθει πλακα με το ποσο 'κοντο' ηταν οταν το πηρα..

wave

wave με 15αρι

wave με 16αρι

innova

α και υποψιν οτι το παπι οτι εχει να δωσει το δινει μεχρι τις 8000rpm σε μαμα μορφη οποτε δεν χανεις δυναμη στους ανοιχτους δρομους με το πεσιμο των στροφων,αλλα μονο το ξεκουραζεις.φαινεται και παρακατω οτι ψηλα ειναι πολυ κομμενο

GQxAgPf.jpg

υ.γ : γελαω με τον εαυτο μου αυτη τη στιγμη γιατι σκεφτομαι οτι ολα αυτα τα εγραψα για την παπια που πηρα για μεσα στην πολη για οικονομια...χαχαχα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ειναι ωραίος πάπιος.

Η κατανάλωση, ειναι ''γνωστη ποσότητα'' για τα ψεκαστά Honda.

Κατω απο 2 λτ / 100 χλμ, ειναι ενα πολυ εύκολο νούμερο και το κυριότερο ειναι οτι σε βαθος χρόνου ο ψεκασμός ΔΕΝ εχει θεματα + δυσλειτουργίες.

Να το χαίρεσαι Παναγιωτη, και κράτα μας ενήμερους σχ. με αλλαγές, συντηρηση, προβλήματα, κλπ.

:afro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

@Ευχαριστω Θαναση. Θα σας κραταω ΑΝημερους :crazy:Η αληθεια ειναι οτι με εμνα πανω κατω απο 2λ/100χλμ δυσκολα.....Οχι δεν το λεω για την καταναλωση. Απλα δεν συμβαινει. Βγαινω και σε ανοιχτους δρομους και απ'ολα και δεν το σκεφτομαι, και ετσι μου φαινετε περιεργο που πολλοι εχουν μεσο ορο στανταρ κατω απο δυο. Οπως και να εχει δεν βαριεσε..........παλι αερα κοπανιστο καιει. :tooth:

Αραγε αν το μακρυνω ενα ή δυο δοντια μπροστα που λεει ο φιλος απο πανω θα ανεβασει ή θα ριξει καταναλωση?

@Bill Με βαζεις σε σκεψεις για το γραναζι. Ειμαι κλασσικα ο ανθρωπος που δεν του αρεσει να πειραζει τιποτα. Τα παντα ολα που εχω ειναι στην εργοστασιακη τους μορφη.

Η μεγαλη, το παπι και το αυτοκινητο. Η αληθεια ειναι ομως οτι ειναι κοντο το ατιμο οχι μ@λ@κιες.

Μωρε λες???.............Δεν βαριεσε ποσο να κανει ενα γραναζι? Αν δεν μ'αρεσει θα το βγαλω παλι.

Το ψηνω μονο και μονο γιατι σε ανοιχτους δρομους νιωθω οτι το πηδ@ω ετσι που δουλευει συνεχεια ψηλα.

Θα τραβαει μετα καλα ομως? Υποψιν ειμαι σχεδον 90 κιλα! Οκ δικαβαλο δεν εχω στανταρ, αααν παιξει και όποτε χ3στηκ@, αλλα εμενα θα με τραβαει καλα? και ανηφορες και απ'ολα?

Να παω για 15 ή για 16 κατευθειαν?

Τροποποιήθηκε από τον peterpan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

2-4 ε, εχει το γρανάζι.

Πάρε 15, και βλέπεις.

Υποψην, οτι θα ερθει εμπρος η αλυσιδα απο τους ρυθμιστες της στο ψαλίδι....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

2-4 ε, εχει το γρανάζι.Τζαμπε ολέ!, τα καλα του παπιού. Ακομα δεν το εχω συνηδητοποιησει οτι ειναι τοσο φτηνα τα παντα

Πάρε 15, και βλέπεις.15 Γραναζια? :tooth:

Υποψην, οτι θα ερθει εμπρος η αλυσιδα απο τους ρυθμιστες της στο ψαλίδι.... Ι know I know, την εχω ξεχειλωσει και λιγο απο τα γκαΖΑ και θα ερθει κουφετο ναουμ :afro1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

βαλε 15αρι και βλεπεις.δουλεια του μισαωρου με τσιγαρο ειναι ετσι κι αλλιως.αν δεις τις εικονες που εβαλα πριν το στοκ σε σχεση με το 15αρι 1η,2α,3η δεν εχει και καμια τρελη διαφορα

με το 16αρι που εχω εγω η διαφορα ειναι εμφανης κυριως3η κ 4η γιατι πχ στα 90km/h εχω 1000rpm κατω σε σχεση με μαμα.επισης ξεκινημα με 2α δεν ενδεικνυται.

ααα παρε και ενα vid me to 16ari

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

τιμιο παπι το wave και η τιμη του ειναι πολυ δελεαστικη. θα παει πιο ανετα αν βαλεις 15αρι γραναζι μπροστα.

ειναι φθηνο και το αλλαζεις μονος σου ευκολα, αν εχεις τα εργαλεια. :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Έκανα και εγώ την αλλαγή σε 15αρι μπροστά και αυριο θα δώ τα αποτελέσματα της αλλαγής.

Μια ερώτηση το μεταλικό κομμάτι που είναι στο καπάκι το αφαίρεσα όπως και αυτός στο βιντεο. Το έχετε βγάλει και εσείς? Σε τι χρησιμεύει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Από βδομάδα μάλλον θα έρθω και εγώ στην παρέα του γουέιβ!! Ψήθηκα άσχημα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μια ερώτηση το μεταλικό κομμάτι που είναι στο καπάκι το αφαίρεσα όπως και αυτός στο βιντεο. Το έχετε βγάλει και εσείς? Σε τι χρησιμεύει?

Να το ξαναβάλεις.

Βρίσκεται εκεί, για να παραλάβει την δύναμη κρούσης απο την κομμένη αλυσίδα. Αν κάποτε κοπεί....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με το 16αρι γεμιζει η 4η ή γινεται overdrive?

Τροποποιήθηκε από τον peterpan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Να το ξαναβάλεις.

Βρίσκεται εκεί, για να παραλάβει την δύναμη κρούσης απο την κομμένη αλυσίδα. Αν κάποτε κοπεί....

Έχω την εντύπωση οτι για χιλιοστά βρίσκει-γλύφει πάνω του η αλυσίδα λόγο του 15αριου.

Σε αυτή τη περίπτωση να το "φάω" λίγο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Αχααα! Αν ψιλοβρισκει με το 15αρι, με το 16αρι απλα δεν θα χωραει με τιποτα. Γιαυτο το βγαζει και ο Φιλιππινεζος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki GPZ

Δημοσιεύτηκε

Ναι για αυτό το έβγαλα και εγώ αλλα αν παίζει τέτοιο θέμα μάλλον με βλέπω να ξαναβάζω το 14άρι μπροστα και να βάλω ή 1 ή 2 δόντια μικρότερο γρανάζι πίσω ωστε να μη τροποποιώ μέρη του παπιού ;)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (998cc) Arai ViperGT Lefas 900

Δημοσιεύτηκε

Αν παω για μεγαλυτερο γραναζι μπροστα, θα τροποποησω ή αν χρειαστει θα αφαιρεσω το μεταλλικο προστατευτικο.

Δεν νομιζω οτι θα ειναι τοσο τραγικο, εκτος αν το κανει καποιος που παιζει με την τυχη του, χρησιμοποιωντας μια αλυσιδα που εχει γινει σωβρακο και οδηγει και ακαταλληλα για την κατασταση της αλυσιδας του.

Με λιγα λογια αν φυλας τα ρουχα σου, δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν νομιζω οτι θα ειναι τοσο τραγικο, εκτος αν το κανει καποιος που παιζει με την τυχη του, χρησιμοποιωντας μια αλυσιδα που εχει γινει σωβρακο και οδηγει και ακαταλληλα για την κατασταση της αλυσιδας του.

Με λιγα λογια αν φυλας τα ρουχα σου, δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα

ακριβως ετσι

και γω που ειμαι με 16αρι το εχω βγαλει(δεν μπαινει με τιποτα.στο 15αρι οντως παιζει και να βρισκει ελαφρα)

οσο για το αν γεμιζει η τεταρτη,σου προτεινω να παρεις και 15αρι και 16αρι και να κανεις τις δοκιμες σου να δεις τι σε βολευει..

εγω τα δοκιμασα και τα 2 και τελικα κατεληξα σε 16αρι.και φαντασου οτι παιρνω και αρκετα συχνα δικαβαλα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T-MAX (500cc) AGV

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω αλλάξει το πίσω γρανάζι απο 37 σε 34 γιατι όντος το μηχανάκι ειναι πολυ κοντό σε γρανάζια.

Κανονικά ήθελα να βάλω 35 αλλα έγινε ενα λάθος κ έβαλα 34.

Το μηχανάκι παει ποιο άνετα δεν το νιώθεις να ζορίζεται και απλώνει ποιο καλά της ταχύτητες του.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα παρέλαβα και εγώ! Πρώτη βόλτα 80χλμ και μου φαίνεται υπέροχο!! Έδωσα ένα σπριντερ για ανταλλαγή, η μέρα με την νύχτα! Έχω κατα ενθουσιαστεί! (αν και 30 χρονών μαντράχαλος)!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsr600 BMW S1000RR (2015) (999cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλορίζικο! Καλές βόλτες και πάντα όρθιος!

Ps με την κατανάλωση που έχει, ο χειρότερος εχθρός του βνζινα θα είσαι...:P

Τροποποιήθηκε από τον kafao1
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, το πήγα σήμερα για το πρώτο σέρβις και έχω την εξής απορία. Μου είπε ότι το δεύτερο είναι στις 2.500 και όχι στις 4.000 όπως λέει το μάνιουαλ. Τι φάση; Εγώ αν το πάω δηλαδή στις 4 θα χάσω την εγγύηση; Πολύ σύντομα δεν είναι 1.500 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιών; Επίσης το μόνο που έκανε ήταν να αλλάξει λάδια, ενώ στο μάνιουαλ λέει και έλεγχο βαλβίδων και κανα δυο άλλες δουλειές. Γιατί άραγε αυτό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

μπορει να το ακουσε και να ειδε πως δεν θελουν ρυθμισμα οι βαλβιδες (συνηθως στα 10-12κ ισως θελουν ρυθμισμα και αυτο οχι σιγουρα).

στα 1.500-2000 θελει αλλαγη το λαδι, δε θα παθει κατι αν το πας λιγο μετρα η λιγο πιο πριν, μην αγχονεσαι.

ps. παντα να το ζεσταινεις λιγο το παπι πριν αναπτυξεις χιλιομετρα. για αρχη πας μεχρι το μισο φασμα στροφων και σιγα σιγα ανεβαινεις, μεχρι να ζεσταθει καλα. μη βιαστεις να το ανοιξεις τερμα απο την 1η μερα. γενικα να δουλευεις ολες τις ταχυτητες σε ολο το φασμα στροφων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX 250s (250cc) Honda wave (110cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί 1.500-2.000 ενώ ο κατασκευαστής δίνει 3.000;! Θα βγω εκτός εγγύησης δηλαδή αν κάνω ό,τι λέει ο κατασκευαστής;! Ποιος ο λόγος να βάλει παραπάνω χιλιόμετρα ο ίδιος ο κατασκευαστής αν υπάρχει θέμα;!

Για τις βαλβίδες δεν αγχώνομαι απλά μου έκανε εντύπωση μιας και είναι το δεύτερο μοτό που δεν τις τσέκαραν στα 1.000 όπως έλεγαν και οι δύο κατασκευαστές, εκτός αν είδαν ότι δεν ακούγεται, τότε πάω πάσο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα