A-nik-i

Υδραυλικέ! Πίεση αυτόνομης μονάδας θέρμανσης αερίου

58 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Υδραυλικέ του mybike, σε ρωτώ. Πώς επηρεάζει η ένδειξη πίεσης στον λέβητα ενός αυτόνομου συστήματος θέρμανσης με χρήση Φ.Α. την θέρμανση;

Δηλαδή. Με πίεση 1.7 bar (εκτός λειτουργίας, νερό κρύο κλπ) έφτασε στα 2.9 bar κατά τη λειτουργία και χρειάστηκε να βγει νερό από τα σώματα ώστε να πέσει στο 2.2 bar σε λειτουργία (έβγαλε σφάλμα).

Ταυτόχρονα όμως παρατήρησα και βελτίωση της θέρμανσης στα σώματα. Στην κατάσταση που είμαστε λοιπόν (περίπου 1.2 bar κρύο, 2.4 ζεστό) παρατηρώ πιο γρήγορη θέρμανση των σωμάτων τα οποία τώρα καίνε, σε αντίθεση με το 1.7-2.9 που απλώς ζεσταίνονταν κάπως και μάλιστα με πιο αργό ρυθμό.

Πώς επηρεάζει η πίεση λοιπόν που βγάζει στον λέβητα το όλο σύστημα; (έχει μια βαλβίδα για να την αυξήσεις αν θες)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF R6

Δημοσιεύτηκε

λογικό είναι όσο πιο πολύ νερό βάζεις τόσο πιο πολύ ώρα θέλει να ζεσταθεί... στο 1,2 (κρύο) είναι καλά. μην το βάζεις παραπάνω γτ θα σου ανοίγει μετά η βαλβίδα και θα πετάει νερό η μπορεί να στάζει και από καμιά σταγόνα κάνα σώμα. πρόσεξε να μην ανεβαίνει πάνω από 2,4 ζεστό. αν ανεβαίνει τότε κρύο θα βάζεις 1,1 ή 1... εσύ γιατί το πειράζεις έχεις κανένα θέμα με την εγκατάσταση και χάνει νερό ή από περιέργεια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Βασικά το σύστημα "εγκαινιάστηκε" τώρα πρόσφατα για δοκιμή με τα ήπια κρύα. Και η αρχική ρύθμιση ήταν αυτή που έγραψα που το έφτασε στο 2.9 συν την "ελλιπή" θέρμανση. Μετά από την αφαίρεση νερού από τα σώματα και την πτώση της πίεσης, όλα δουλεύυν πολύ καλύτερα. Και αυτό για τις πιέσεις το ρωτάω από περιέργεια. Βασικά το θέμα της ποσότητας αυτής καθ'αυτής δεν μου πέρασε καθόλου από το μυαλό. Το πήγαινα πολύ πιο επιστημονικά αλλά δεν μπορούσα να βρω λογική εξήγηση.

Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Ο λέβητας έχει ένα μαρκουτσάκι που κολλάει με μαγνήτη εκεί στη βαλβίδα και βάζεις νερό. Και το τσεκάρεις με ένα όργανο που έχει εκεί. Δύο περιοχές με κόκκινο (χαμηλή, υψηλή πίεση) και ανάμεσα τους μια περιοχή πράσινη. Οι εγκαταστάτες είχαν μείνει στο "ε ας βάζεις νερό να είναι στην μέση" το οποίο μεταφράζεται στα 1.5-1.7 bar στην ηλεκτρονική ένδειξη του θερμοστάτη. Απ'ότι φαίνεται μάλλον αρλούμπες έλεγαν διότι ζεστό έφτασε στο κόκκινο σχεδόν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

1.2 bar επανω αυξηση πιεσης εν`λειτουργεια δεν ειναι νορμαλ.

ας τα παρουμε απο την αρχη και να δουμε γιατι ανεβηκε τοσο.το γνωριζεις γιατι?

με μια πολυ χοντρικη προσεγγιση θα σκεφτομουν οτι μαλλον εχεις εγκλωβισμενο αερα στην εγκατασταση.ο λεβητας σε ποια μεγιστη πιεση επιτρεπεται να δουλευει?η βαλβιδα ασφαλειας σου ποσα bar ειναι?

ο λεβητας και τα σωματα ειναι σε διαφορετικα επιπεδα μεσα στο σπιτι και αν ναι που ειναι το ενα και που το αλλο,εχεις μποιλερ ή ηλιακο τριπλης ενεργειας επανω στην εγκατασταση?

απαντησε σ`αυτες τις ερωτησεις και αναλογως προχωραμε,με γενικοτητες και αοριστα δεν δινεται λυση σε κανενα προβλημα οσο για αυτο το ε ας βάζεις νερό να είναι στην μέση ειναι για να γελαει ο κοσμος πραγματικα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

1.2 bar επανω αυξηση πιεσης εν`λειτουργεια δεν ειναι νορμαλ.

ας τα παρουμε απο την αρχη και να δουμε γιατι ανεβηκε τοσο.το γνωριζεις γιατι?

με μια πολυ χοντρικη προσεγγιση θα σκεφτομουν οτι μαλλον εχεις εγκλωβισμενο αερα στην εγκατασταση.ο λεβητας σε ποια μεγιστη πιεση επιτρεπεται να δουλευει?η βαλβιδα ασφαλειας σου ποσα bar ειναι?

ο λεβητας και τα σωματα ειναι σε διαφορετικα επιπεδα μεσα στο σπιτι και αν ναι που ειναι το ενα και που το αλλο,εχεις μποιλερ ή ηλιακο τριπλης ενεργειας επανω στην εγκατασταση?

απαντησε σ`αυτες τις ερωτησεις και αναλογως προχωραμε,με γενικοτητες και αοριστα δεν δινεται λυση σε κανενα προβλημα οσο για αυτο το ε ας βάζεις νερό να είναι στην μέση ειναι για να γελαει ο κοσμος πραγματικα.

Σ'ευχαριστώ για την απάντηση αν και τα ερωτήματά σου είναι λίγο τεχνικά και δεν ξέρω πόσο θα σε καλύψω.

-Ξέρω πως όταν η ένδειξη πήγε στο 2.9 bar έβγαλε μήνυμα σφάλματος ο θερμοστάτης, λόγω πίεσης (δε γνωρίζω να σου απαντήσω για τη βαλβίδα ασφαλείας κλπ).

-Για τον εγκλωβισμένο αέρα, αν εννοείς να είχα κάνει εξαέρωση στα σώματα, αυτή έγινε σε όλα τα σώματα.

-Το κύκλωμα είναι σε ύψος ορόφου. Μια υψομετρική διαφορά 2μιση-3μέτρα από σωλήνα σε σωλήνα (εξαγωγή από τον λέβητα, με σώμα καλοριφέρ).

-Ο λέβητας έχει μια λειτουργία παροχής ζεστού νερού, που λειτουργεί ανεξάρτητα από τον ηλιακό θερμοσίφωνα. Κλείνεις τις βάνες του ενός και έχεις το άλλο.

Ελπίζω να σε οδηγούν κάπου οι απαντήσεις, όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να σου δώσω πιο "τεχνικές" απαντήσεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

σορρυ ρε ειχα λιγο δουλιτσα αυτες τις μερες γι`αυτο δεν σου απαντησα συντομα.

εχεις δηλαδη εναν οροφο διαφορα μεταξυ μοναδας και σωματων?

το μανομετρικο υψος που μου δινεις ειναι πολυ μικρο (αποσταση μοναδας- με καλοριφερ= 3 μετρα) αρα πρεπει να δουλευεις φυσιολογικα στα 0.6-0.8 bar πιεσης. οποτε ενα μεγιστο οφελιμο στον αυτοματο πληρωσης ειναι το 1 bar.

η παραπανω πιεση στο κυκλωμα δεν ξερω απο που προκυπτει αλλα βασιζομαι οτι μαλλον εχει γινει εξ`αρχης λαθος ρυθμιση του αυτοματου ,μιλαμε παντα για οταν το συστημα δεν λειτουργει και το νερο μεσα ειναι παγωμενο.

κοιταξε τωρα να δεις τι γινεται ,οταν το συστημα ξεκινησει να δουλευει και ζεσταθει το νερο μεσα ανεβαινει η πιεση και σε πολλες περιπτωσεις μπορει να ανεβει μεχρι και πανω απο 0.8 ατμοσφαιρες (bar) αλλα συνηθως παιρνει περιπου μιση ατμοσφαιρα εσυ περιγραφεις οτι ανεβηκαν 1,2 οι ατμοσφαιρες φαινομενο οχι και τοσο φυσιολογικο.

η κατακορυφη και μεγαλη αυξηση της πιεσης στο κυκλωμα ειναι προβλημα και συνηθως δημιουργειται απο διαφορους παραγοντες π.χ.:

1)τρυπημενη σερπαντινα μποιλερ (εσυ δεν εχεις περιεγραψες οτι δουλευει με εναλλακτη η μοναδα σου).

2)τρυπημενο δοχειο διαστολης (πολυ δυσκολο στην περιπτωση σου με ολοκαινουργιο συστημα θερμανσης).

3)ακαταλληλος κυκλοφορητης (παλι χλωμο το βλεπω κι`αυτο).

4)κολλημενος ή κακορυθμισμενος αυτοματος πληρωσης που συνεχιζει να πρεσσαρει νερο σιγα-σιγα μεσα στο κυκλωμα (πολυ πιθανο).

5)εγκλωβισμενος αερας μεσα στο κυκλωμα (το πιθανοτερο).

αν εχει μελετηθει σωστα η εγκατασταση σου θα πρεπει να εχεις 2 αυτοματα εξαεριστικα (2 στρογγυλα βαρελακια επανω στις σωληνωσεις) στο πιο ψηλο σημειο,απο εκει και εφ`οσον αυτα δουλευουνε σωστα θα πρεπει να φυγει ο αερας παραλληλα με την εξαερωση στα σωματα.

ο λεβητας εχει μια μεγιστη πιεση λειτουργιας,συνηθως σε μικρες εγκαταστασεις με λεβητες λιγων θερμιδων η μεγιστη πιεση ειναι 3 bar(εχει ενα ταμπελακι στο πλαι που περιγραφει τα χαρακτηριστικα του).υπαρχει επανω στην εγκατασταση μια βαλβιδα ασφαλειας(στρογγυλη βανα με κοκκινο καπακι) με ιδια χαρακτηριστικα οπως του λεβητα 3 bar δηλαδη οταν φτασει το κυκλωμα στα 3 bar λοιπον αυτη σκαει και ανοιγει βγαζοντας νερο για να σπασει την πιεση και να αποφευχθει η υπερθερμανση.

γι`αυτο σου εβγαλε και σφαλμα στον πινακα οργανων οταν εφτασες στο 2.9 γιατι δουλευες στα κοκκινα.

προσπαθησα να στα γραψω οσο πιο απλα μπορουσα καταλαβαινεις οτι απο το πληκτρολογιο δεν ειναι και πολυ ευκολη η περιγραφη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSΧR Triumph Daytona 6755R

Δημοσιεύτηκε

Λειτουργωντας τη μοναδα για πρωτη φορα ανεβηκε ο εγκλωβισμενος αερας

(οπως λεει κι ο φιλος απο πανω),εσυ ανοιγωντας τα εξαεριστηρακια για να πεσει η πιεση

εκανες ταυτοχρονα εκ νεου εξαερωση,οποτε το κλειστο κυκλωμα θερμανσης χωρις

αερα πλεον αποδιδει καλυτερα :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660Z Shoei Hornet-DS Yamaha XT1200Z (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα

1ον πρέπαι να σε ρωτήσω το εξης, έχεις στο κύκλωμα δοχείο διαστολής; λογικά ναι, σε τι πίεση το έχεις;

συνήθως έρχονται με πίεση 1,5 bar. Σου το λέω αυτό γιατί αν ο αυτόματος πλήρωσης είναι ρυθμισμένος σε πίεση χαμηλότερη από αυτή το δοχείου διαστολής, τότε το κύκλωμα δεν μπορεί να τραβήξει νερό από το δίκτυο ύδρευσης. Συνήθως η πίεση του αυτόματου πλήρωσης πρέπει να ρυθμίζεται σε πίεση μεγαλύτερη κατα 0,2 - 0,3 bar από αυτή του δοχείου διαστολής.

Αν ισχύει αυτό που λές ότι η υψομετρική διαφορά του λέβητα με το υψηλότερο σημείο κατανάλωσης είναι 1 όροφος (εγώ θεωρώ ότι είναι παραπάνω λόγω Boiler αν έχεις βέβαια), τότε η στατική πίεση που χρειάζεσαι είναι 0,6 περίπου bar (1bar = 10 m) το οποίο όμως είναι χαμηλό. Στη θέση σου θα ρύθμιζα την πίεση του δοχείου διαστολής στο 1,2 bar, την πίεση στον αυτόματο πλήρωσης στο 1,5bar και θα παρακολουθούσα. Μην πέσεις πολύ σε πίεση γιατι έτσι αναγκάζεις τον κυκλοφορητή σου να δουλεύει περισσότερο και ίσως να μην μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου (τραβηγμένο αλλα γίνεται).

Να θυμάσαι ότι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία και η ποσότητα του νερού στο δίκτυο τόσο ανεβαίνει και η πίεση του δικτύου θέρμανσης αλλα κάτω από κανονικές συνθήκες η πίεση δικτύου θερμανσης σε θερμοκρασία λειτουργίας δεν πρέπει να ξεπερνά την πίεση του αυτόματου πλήρωσης + 0,7-0,8 bar. Αν την ξεπερνά κάτι γίνεται και θέλει έλεγχο

Τώρα αν πάλι ανεβαίνει επικίνδυνα η πίεση έλενξε το δοχείο διαστολής αν έχει σκάσει η φούσκα και σε τι πίεση είναι γιατί κανονικά η δουλεία του είναι να παραλαμβάνει τις αυξήσεις πίεσης. Επίσης έλενξε και τον αυτόματο πλήρωσης, λόγω σκουπιδίων στο δίκτυο ύδρευσης πολλές φορές κολλάει

Όταν τα κάνεις όλα αυτά και βάλει μπροστά το κύκλωμα, άστο να δουλέψει λίγο και μετά εξαέρωσε όλα τα σώματα και το μπόιλερ. Ο αέρας συνήθως μαζέυεται στο ψηλότερο σημείο.

Επίσης μπορείς να βάλεις αυτόματο πλήρωσης ο οποίος έχει βίδα ακριβούς ρύθμισης με ενδείξεις (κόστος περίπου 40 ευρώ νομίζω) με βάνα διακοπής εμπρός πισω

Ελπίζω να βοήθησα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα, βρηκα τυχαια τις απαντησεις στο φορουμ και πραγματικα με βοηθησαν να βγαλω μια ακρη στο προβλημα που εχω και εγω τελευταια με τα καλοριφερ. Μετα απο την αλλαγη δυο σωματων στην εγκατασταση προεκυψε το προβλημα των μισοζεστων σωματων (πανω καινε κατω ειναι πολυ χλιαρα). Οι εξαερρωσεις αερα δεν εβγαζαν, ακομα και ο υδραυλικος που τα τοποθετησε ερχομενος πολλες φορες παλι εξαερρωσεις εκανε χωρις αποτελεσμα μεχρι που σταματησαμε να τον φωναζουμε γιατι τον βαρεθηκαμε...αποφασισα να προσπαθησω να βγαλω ακρη μονος.

Διαβαζοντας για τον αυτοματο πληρωσης ειδα οτι η πιεση σε λειτουργια ηταν 2.2-2.3 και σε αδρανεια 1.8-1.9 και μετρωντας το δοχειο διαστολης με μια τρομπα ποδηλατου περιπου 1.2bar, ο κυκλοφορητης ειναι στο μεγιστο, 3η σκαλα.

Η αποσταση του λεβητα (πελλετ) απο τα σωματα δεν ειναι πανω απο 2.5 μετρα υψος (σωληνα με σωληνα, υπογειο-ισογειο), οποτε και αποφασισα να μειωσω την πιεση στο συστημα. Απο τον αυτοματο πληρωσης οσο και να γυρισα τη βιδα δεν ειδα μειωση στην πιεση οποτε και αφαιρεσα περιπου μισο κουβα νερο πατωντας τη βαλβιδα ασφαλειας. Η πιεση επεσε στο 1.5 και την αφησα εκει. Ειναι ο σωστος τροπος γιατι την βιδα στον αυτοματο πληρωσης την αφησα οπου να ναι, η πιεση στο 1.5 θα διατηρηθει??? παρατηρωντας την πιεση κατα τη λειτουργεια, αυτη αυξηθηκε σε νορμαλ επιπεδα παλι φτανοντας περιπου τα 2bar. Δεν ειδα ομως σπουδαια διαφορα ουτε σε χρονους ουτε σε θερμοκρασια των σωματων, ισως μικρη και ανεπαισθητη (πανω καινε και κατω ζεστα)

Εχει νοημα να αλλαξω κατι ακομα να ριξω δηλαδη την πιεση σε ακομα πιο χαμηλες τιμες λογω μικρης υψομετρικης διαφορας της εγκαταστασης? ο αυτοματος πληρωσης δουλευει καλα? (αφου δεν κατεβαινει η πιεση γυρνωντας τη βιδα),

Αφαιρωντας νερο στην ουσια πετυχαινεις την επιθυμητη πιεση στο δικτυο ή ο αυτοματος πληρωσης με το εμβολο την ρυθμιζει?? εχει νοημα να μειωσω ταχυτητα στον κυκλοφορητη?

Ευχαριστω εκ των προτερων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

καλησπερα φιλε

Rockonskin

για πες μου λιγο σε παρακαλω τι διακοπτη εχεις στα καλοριφερ εναν μονο κατω ή δυο εναν πανω και εναν κατω?

το προβλημα στο κανει μεμονωμενα στα 2 σωματα που αντικατασταθηκαν ή σε ολα μεσα στο σπιτι?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα και ευχαριστω για το ενδιαφερον. Τα καλοριφερ ειναι με δυο διακοπτες. Αν ρωτας για τη συνδεση μηπως ειναι αναποδα, ζεστενεται πρωτα η πανω σωληνα της εισοδου, αρα ειναι σωστα τοποθετημενα. Το προβλημα εντοπιζεται στα δυο καινουρια σωματα αλλα και στο ενα παλιο το οποιο ειναι στην ιδια γραμμη με το νεο. Το ενα ειναι το πιο απομακρυςμενο στην εγκατασταση και τα αλλα δυο ειναι στην ιδια γραμμη. Δοκιμασα μηπως εχουν προβλημα τα σωματα κλεινοντας τα υπολοιπα και δουλευοντας εκεινα, τα οποια πυρωσαν χωρις καποιο θεμα επομενως απεκλεισα και το ενδεχομενο να ειναι βουλωμενα ή ελαττωματικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

κατσε να τα παμε απο την αρχη ενα-ενα.

πρωτον κακως αδειασες απο την βαλβιδα ασφαλειας,αυτη ειναι εκει για ενα και μοναδικο λογο να σκαει την αυξημενη πιεση σε περιπτωση δυσλειτουργιας του δικτυου για να την εκτονωσει,δεν λειτουργει σαν "κοινη" βανα εχει μεσα στον αξονα της ελατηριο και απο την αχρηστια μπορει να κολλησει και με το γυρισμα με το χερι να μεινει μονιμα ανοιχτο οποτε να χρειαστει αντικατασταση μετα.

το αδειασμα γινεται απο την βανα που ειναι στο τελευταιο σημειο κατω χαμηλα στο λεβητα ,μια βανα που ειναι ξεκαρφωτη μονη της εκει ,αυτη ειναι η βανα αδειασματος του δικτυου.

δευτερον ο αυτοματος πληρωσης δεν αδειαζει νερο μονο συμπληρωνει και ρυθμιζει μια σταθερη πιεση ,αυτη που του δινει ο εγκαταστατης οταν το συστημα ειναι σε αδρανεια απο το μηδεν.ο αυτοματος εχει αντεπιστροφη βαλβιδα μεσα του για να μην μπορει να σου κανει επιστροφη το νερο σε περιπτωση βυθισης λογω βαρους.

η τρομπα απο το ποδηλατο σου μετραει σωστα? 1,2 bar στο δοχειο μου φαινεται λιγο και αν δεν κανω λαθος το ελαχιστο ειναι στο 1,5.ξερεις ποσα λιτρα ειναι το δοχειο και τι μαρκα?καποια δοχεια εχουν ταμπελακι επανω που γραφουν σε τι πιεση ερχονται απο το εργοστασιο εσενα εχει να το δεις?

τι σωματα ειχες και τι σωματα εβαλες?ειχες πανελ και ξαναεβαλες πανελ ,ειχες κλασσικα και εβαλες πανελ? ειχες ακαν και εβαλες πανελ?

μολις μου απαντησεις για τα σωματα θα σου πω για τον κυκλοφορητη με πιο καθαρη οπτικη του τι γινεται, με κοινη λογικη παντως αν σου δουλευε στην τριτη σκαλα σωστα πριν τοτε πρεπει να σου δουλευει και τωρα.

γενικοτερα παντως ο κυκλοφορητης εχει και διαφορες αλλες παραμετρους στο πως λειτουργει και τι τον επηρρεαζει.μπορει π.χ. να παιρνει απο χαμηλα ή λανθασμενα με υδροστατη επαφης και οχι μεσω του πινακα οργανων πανω στο λεβητα και στην 3 σκαλα να μην προλαβαινει να ζεστανει τα μακρινα σωματα επειδη παγωνει γρηγορα το νερο στην κυκλοφορια ή μπορει να ειναι μεγαλυτερος απ`οτι ενδεικνυται οποτε ας το αφησουμε αυτο προς το παρον.

ποια ειναι η μεγιστη πιεση λειτουργιας του λεβητα?(το γραφει σε ενα ταμπελακι στα πλαγια).

η βαλβιδα ασφαλειας ποσα bar ειναι?(το γραφει μπροστα στο καπακι της).

για τους διακοπτες δεν σε ρωτησα γιατι υποψιαζομαι οτι μπορει να ειναι λαθος συνδεμενοι αλλα γιατι συνηθως αυτοι δημιουργουν τα προβληματα στα μισοζεσταμενα σωματα.

οι μονοι του μονοσωληνιου ειναι θερμοστατικοι (δεν εχεις τετοιους εσυ) οι διπλοι μονοσωληνιου σαν τους δικους σου ειναι εμβολου και αυτο κολλαει.στα 2 σωματα που αλλαξατε βαλατε καινουργιους?

με προβληματισε πολυ το οτι ειπες πως εκτος απο τα 2 καινουργια που εβαλες δεν σου δουλευει και ενα απο τα παλια ,γεγονος που δειχνει οτι μαλλον εχεις εγκλωβισμενο αερα μεσα στην εγκατασταση.

αυτοματα εξαεριστικα εχεις?και αν ναι που ειναι αυτα?εχουν τσεκαριστει οτι δουλευουν?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Για τον αυτοματο πληρωσης πρωτα για να καταλαβω. Εγω στην ουσια ισορροπησα την πιεση (1.5 bar) αφαιρωντας νερο και οχι στρεφοντας τη βιδα με το εμβολο. Επισης για να καταλαβω οτι δεν ειναι χαλασμενος ο αυτ.πληρ. Εστριψα στο τερμα τη βιδα και καποια στιγμη αρχισα να ακουω νερο υδρευσης να μπαινει στην εγκατασταση και να τη γεμιζει, αυξανοντας ταυτοχρονα την πιεση. Δηλαδη ποτε θα ´καταλαβαινε ´ ο αυτοματος οτι εχασε νερο το συστημα πχ απο εξαερωση για να το αναπληρωσει?? τα λεω σωστα ή τα εχω μπερδεψει??

Ειχα κλασικα σωματα με φετες και εβαλα πανελ

Απο το εγχειριδιο του λεβητα η βαλβιδα εκτονωσης εμφανιζεται στα 3bar η μεγιστη του λεβητα δε βρηκα καπου να αναγραφεται

Ο κυκλοφορητης (καινουριος 2 χρονων) απο οσο ξερω περνει εντολη απο το λεβητα να στειλει τα νερα στη θερμοκρασια που οριζει ο χρηστης, δε δουλευει δηλαδη συνεχεια...βασικα μονο αυτο ξερω

Για τους διακοπτες δεν ξερω...υπαρχει καποιο αλλο τεστ μα κανω? δουλεψα παντως μονα τους τα σωματα και εδειχναν μια χαρα.

Εξαεριστικα δεν εχει σε καποιο ψηλο σημειο, παρα μονο ενα διπλα στη βαλβιδα ασφαλειας και ενα στο boiler του θερμοςιφωνα, στο οποιο ομως εχω κλεισει τις βανεςγια να μην περναει νερο. Δεν τα δοκιμασα γιατι δεν ηξερα πως. Παντως η εξαερωση οσες φορες και να κανω μονο νερο βγαζει

Τελος το δοχειο διαστοληςδεν ξερω ποσα λιτρα ειναι. Απο οσο διαβασα εργοστασιακα η πιεση τους ειναι 1.5 bar και συνηθως ολοι κανουν το λαθος να το αφησουν ετσι ενω κανονικα μπαινει το μανομετρικο υψος (κατι τετοιο)δηλαδη εγω που εχω πολυ μικρο υψος θα επρεπε να βγαλω αρκετο αερα και μετα να ρυθμισω την πιεση στον αυτοματο πληρωσης 0.3 bar περιπου πανω απο τη πιεση τουδ.διαστολης. Ειναι σωστα αυτα?

Στο εγχειριδιο του λεβητα παντως λεει μετρας τη πιεση του δ.υδρευσης και βαζεις την ιδια στο δοχ.διαστολης.

Ευχαριστω και παλι!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καμια αλλη ιδεα??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος xtr/exc TENERE 600 Z (600cc)

Δημοσιεύτηκε

μην πειραζεις τον αυτοματο πληρωσης....και τιποτα ακομα στο λεβητοστασιο

εισαι σιγουρος οτι τα παλια σωματα που ειχες [ακαν] καιγανε???

αν κλεισεις ολους του διακοπτες των σωματων εκτος των 2 αυτα τα προβληματικα ζεσταινουν κανονικα??

απο οτι καταλαβα εχεις δυσωληνια εγκατασταση ,τα προβληματικα θερμαντικα σωματα μηπως ειναι τα τελευταια ολου του δυκτιου??

παρεμβαλεται καποια ηλεκτροβανα 'η μονο το διαμεριαμα σου θερμαινεται απο το λεβητα...

παντως χωρις αυτοψια του χωρου απο καποιον εγκαταστατη ...νομιζω οτι δεν λυνεις το προβλημα σου...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

μην πειραζεις τον αυτοματο πληρωσης....και τιποτα ακομα στο λεβητοστασιο

εισαι σιγουρος οτι τα παλια σωματα που ειχες [ακαν] καιγανε???

αν κλεισεις ολους του διακοπτες των σωματων εκτος των 2 αυτα τα προβληματικα ζεσταινουν κανονικα??

απο οτι καταλαβα εχεις δυσωληνια εγκατασταση ,τα προβληματικα θερμαντικα σωματα μηπως ειναι τα τελευταια ολου του δυκτιου??

παρεμβαλεται καποια ηλεκτροβανα 'η μονο το διαμεριαμα σου θερμαινεται απο το λεβητα...

παντως χωρις αυτοψια του χωρου απο καποιον εγκαταστατη ...νομιζω οτι δεν λυνεις το προβλημα σου...

´καιγανε ´ με πιο ομοιομορφη κατανομη της θερμοκρασιας στην επιφανεια τους, σιγουρα δεν ηταν καυτα αλλα σιγουρα ηταν σε καλυτερη κατασταση. Το ενα προβληματικο ειναι και το πιο απομακρυσμενο, ομως και το ενα ακαν που ειναι δευτερο στη σειρα παρουσιασε και εκεινο προβλημα χωρις να ειχε πριν καποιο θεμα. Κλεινοντας τα υπολοιπα σωματα ναι καψανε κανονικα τα προβληματικα.

Ηλεκτροβανα δεν υπαρχει, ειναι ο λεβητας μονο 20000 θερμιδων ο οποιος και βρισκεται ακριβως κατω απο το διαμερισμα (μικρη διαφορα υψους)

Δυο υδραυλικοι ηρθαν, ο ενας που εγκατεστησε τα σωματα που νομιζω δεν αναπληρωσε σωστα τα νερα κ δημιουργησε το προβλημα και ο δευτερος που εχει κανει την εγκατασταση ο οποιος επικεντρωθηκε στον κυκλοφορητη ανοιγωντας και βλεποντας αν εχει κολησει.

Παντως με την μειωση της πιεσης υπαρχει μια διαφορα στα σωματα.

Μια ερωτηση καθως δεν εχω καταλαβει, η πιεση του δικτυου θερμανςης προκυπτει απο τον συνολικο ογκο του νερου στο δικτυο, δηλαδη αφαιρωντας νερο πεφτει η πιεση και αντιστροφως αυξανεται αν προσθεσουμε? ή η ρυθμιση της πιεσης προκυπτει απο το εμβολο της βιδας στον αυτοματο πληρωσης (διαφορα δεν ειδα οσο και τα το γυρισα)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

Rockonskin ειχα λιγο δουλεια αυτες τις μερες γι`αυτο αργησα να σου απαντησω.

το εξαεριστικο που ειναι στο μποιλερ ειναι πριν ή μετα τις βανες που εχεις κλεισει?αν ειναι μετα προς το μποιλερ δηλαδη ανοιξε τες.

το μποιλερ που ειναι? στο παταρι?αυτο το υψος το υπολογισες στο συνολικο του μανομετρικου σου?τις βανες γιατι τις εχεις κλεισει υπαρχει καποιο προβλημα?αν δεν υπαρχει καλο θα ηταν να τις αφησεις ανοιχτες γιατι γινεται by-pass μεσω της σερπαντινας του και διευκολυνει την κυκλοφορια του συστηματος.

τα αυτοματα εξαεριστικα εκτος απο το λεβητοστασιο μπαινουν και στα ψηλοτερα σημεια της εγκαταστασης για να διωχνουν τον εγκλωβισμενο αερα που υπαρχει μεσα και ανεβαινει προς τα πανω.τωρα αν στην δικη σου εγκατασταση οι σωληνωσεις τρεχουν κατα μηκος του σπιτιου ψηλα και απο εκει μοιραζουν στα καλοριφερ σου και θεωρητικα πουμε οτι το ψηλοτερο σημειο ειναι το παταρι σου τοτε εκει πρεπει να εστιασεις πρωτα.

αυτοματα εξαεριστικα υπαρχουν 2 κατηγοριων αυτα με την μπιλια που εχει αντεπιστροφη μεσα και ειναι κλειστου τυπου και αυτα με την βελονα,αν ανοιξεις το καπακι απο πανω(αυτο που ειναι σαν την βαλβιδα που εχουμε στα λαστιχα)και δεις μεσα μια βελονα πιεσε την με ενα ψιλο κατσαβιδακι για να δεις αν δουλευει(αν σου βγαλει αερα ή αν σου βγαλει νερο)με προσοχη γιατι αν ειναι κολλημενο μπορει να σου βγαζει συνεχεια νερο χωρις να σταματησει αν και γενικοτερα αν πιανουν λιγο τα χερια σου καλο θα ηταν να το αλλαξεις το κοστος ειναι γελοιο για να βαλεις ενα καινουργιο.

οι κατασκευαστες των δοχειων λενε οτι η προααπαιτουμενη πιεση τους πρεπει να ειναι ιδια με αυτη του δικτυου και κατα το ελαχιστο αυτη που εχουν μεσα οπως ερχονται απο το εργοστασιο αναλογως τον ογκο τους.εμεις ρυθμιζουμε τον αυτοματο λιγακι παραπανω απο το δοχειο γιατι δεν θελουμε να τραβαει νερο απο εκει παρα μονο αν για καποιο λογο πεσει η πιεση σε χαμηλοτερα επιπεδα και χρειαστει πληρωση.

εσυ τωρα με 1,2 πιεση μεσα στο δοχειο μπορεις να δουλευεις την δικτυακη στο 1,5 εφο`οσον εισαι καλυμμενος απο το απαιτουμενο μανομετρικο σου.

ο αυτοματος ρυθμιζεται ως εξης εισαι ας πουμε στο 0 και θες να βαλεις νερο να φτασεις στο 1,5 ωραια ,ξεκινας και βιδωνεις την βιδα του δεξιοστροφα μεχρι να ακουσεις να περναει νερο απο μεσα,οσο πιο πολυ βιδωνεις τοσο θα αυξανεται η ενταση του νερου λιγο πριν φτασεις στο 1,5 εισαι ας πουμε στο 1,3 αρχιζεις να ξεβιδωνεις αριστεροστροφα και πεφτει γρηγορα η ενταση του νερου αλλα δεν το κλεινεις τελειως το αφηνεις να ανεβαινει πολυ σιγα.μολις φτασεις στο 1,5 ή και ελαχιστα παραπανω (ισως και στο 1,6 γιατι η ρυθμιση γινεται χοντρικα), το ξεβιδωνεις τοσο οσο να σταματησει εντελως.τωρα εισαι ετοιμος την επομενη φορα που θα χασει νερο το συστημα ο αυτοματος θα ανοιξει και θα περασει το νερο που χρειαζεται για να παει εκει που ειναι ρυθμισμενο.αν για καποιο λογο οταν το ξεβιδωνεις το νερο δεν σταματαει τοτε ο αυτοματος ειναι κολλημενος οπως επισης αν το αδειασεις λιγακι κανοντας δοκιμη και το αφησεις να δεις αν συμπληρωνει, εννοειται οτι η ρυθμιση γινεται ενω το συστημα ειναι σε αδρανεια και παγωμενο.

για τους διακοπτες οχι δεν υπαρχει καποιο τεστ να κανεις δυστυχως,εντελως εμπειρικα στο γραφω οτι σε μεγαλο ποσοστο των περιπτωσεων που εχω αντιμετωπισει σε μισοζεσταμενα καλοριφερ ή προβληματικες θερμανσεις μολις αλλαζα τους διακοπτες υπηρχαν αποτελεσματα.

τα σωματα που ειχες με αυτα που εβαλες ειναι παρομοιων θερμιδων?σχεδον απιθανο σεναριο αλλα θα ρωτησω παρ`ολα αυτα, ο λεβητας σου εχει επαρκεια να καλυψει καποιο παραπανω ποσοστο θερμιδων αν χρειαστει ετσι?

ποσα καλοριφερ εχεις μεσα στο σπιτι και τι διαστασεις ειναι?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Fasaria ευχαριστω για την τοσο λεπτομερη απαντηση!!

Το μποιλερ (θερμοσιφωνας) ειναι στο υπογειο, στο ιδιο επιπεδο με τον καυστηρα δηλαδη, παταρι δεν υπαρχει, επομενως δεν υπαρχει καποιο ψηλοτερο σημειο εκτος των σωματων (ισως η πετσετοκρεμαστρα λογω υψους που ομως καιει κανονικα κ δε μαζευει αερα). Το μποιλερ το εκλεισα απο τις βανες για να μην ζεστενεται ασκοπα, ζεστα νερα εχω απο τον λεβητα οσο δουλευει. Τα σωματα τα ειχα υπολογισει απο οσο θυμαμαι πριν παραγγειλω μαζι και με τα δυο καινουρια γυρω στις 16500 θερμιδες. Το εξαεριστικο ειναι οντως μετα τις βανες, τις ανοιξα πριν λιγο και πιεσα το εξαεριστικο και εβγαλε νερο οποτε ξαναεκλεισα τις βανες.

Φανταζομαι τον αυτοματο τον ρυθμισα καλα αφου κραταει σταθερα οταν ειναι κρυο την πιεση. Δεν ξερω τι αλλο μπορω να δοκιμασω εκτος απο το να δοκιμασω να κατεβασω κ αλλο την πιεση να δω τι θα γινει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660Z Shoei Hornet-DS Yamaha XT1200Z (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

1ον Περίμενε, μην κατεβάσεις άλλο την πίεση

Λες ότι έχεις ζεστό νερό από τον λέβητα αλλα έχεις κλείσει τον μπόιλερ, πως; έχεις ταχυθερμαστή;

16500 θερμίδες είναι τα σώματα σου, πόσες χιλιάδες θερμίδες χρειάζεσαι όμως για το ζεστό νερό χρήσης? το έχεις υπολογίσει αυτό; είσαι σίγουρος ότι ο λέβητας σε καλύπτεί;

το γεγονός ότι κάνεις εξαέρωση στα σώματα και βγάζει νερό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν υπάρχει αέρας στο κύκλωμα, απλά ο αέρας έχει παγιδευτεί στο υψηλότερο σημείο και εκέι πρέπει να κάνεις εξαέρωση.

Αν όλα αυτά ειναι εντάξει και είσαι σίγουρος ότι σε καλύπτουν δες τον κυκλοφορητή, μάλλον δεν σε καλυπτει για κάποιο λόγο. Πάντως μην κατεβάσεις την πίεση άλλο. Να ξέρεις ότι όσο πιο μεγάλη είναι η πίεση του δικτύου τόσο περισσότερο υποβοηθάς τον κυκλοφορητή

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

10ere

οχι ταχυθερμαντηρα μαλλον εχει λεβητα με εναλλακτη και γι`αυτο παιρνει ζεστο νερο χρησης κατα την λειτουργια του.αν ειναι ετσι τοτε δεν συνυπολογιζονται παραπανω θερμιδες στο συνολικο.

Rockonskin το αν εχεις καταλληλο κυκλοφορητη ειναι ευκολο να το βρεις,παιρνεις τον κωδικο του μοντελου του και μιλας με την εταιρεια ή ενα αντιπροσωπο να σου πει τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, μανομετρικο υψος κ.λ.π.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος xtr/exc TENERE 600 Z (600cc)

Δημοσιεύτηκε

ρε παιδια απο την στιγμη που με κλειστους ολους τους διακοπτες τα δυο σωματα εκαψαν δεν υπαρχει εγκλωβισμενος αερας..

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660Z Shoei Hornet-DS Yamaha XT1200Z (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

10ere

οχι ταχυθερμαντηρα μαλλον εχει λεβητα με εναλλακτη και γι`αυτο παιρνει ζεστο νερο χρησης κατα την λειτουργια του.αν ειναι ετσι τοτε δεν συνυπολογιζονται παραπανω θερμιδες στο συνολικο.

Rockonskin το αν εχεις καταλληλο κυκλοφορητη ειναι ευκολο να το βρεις,παιρνεις τον κωδικο του μοντελου του και μιλας με την εταιρεια ή ενα αντιπροσωπο να σου πει τα τεχνικα χαρακτηριστικα του, μανομετρικο υψος κ.λ.π.

Ακόμη και σε λέβητα με εναλλάκτη, H σερπαντινα ζεσταίνει το ζεστό νερό χρήσης, άρα χρησιμοποιεί θερμική ενέργεια, δεν είναι δοχείο αποθήκευσης ώστε να χρησιμοποιεί μεγάλα ποσά θερμικής ενέργειας αλλά πάλι χρειάζεται παραπάνω απο 16500 kcal

Θα πώ κάτι τραβηγμένο, Μήπως ο λέβητας είναι σε KW και όχι σε Kcal/h? το λέω αυτό γιατί 21Kw είναι περίπου 18 kcal/h πάλι σε καλύπτουν αλλά πιο ζορισμένα

Πες μου κάτι, το σύστημα των καλοριφερ σου είναι μονοσωλήνιο ή δισωλήνιο; δηλαδή έχεις ένα κεντρικό συλλέκτη και απο εκεί ξεκινάνε δυο μικροί σωλήνες (Φ15 συνήθως προς κάθε καλοριφερ; ή ξεκινάει ένας μεγάλος και στην πορεία μικραίνει η διατομή του?)

Αν ισχύει η πρώτη περίπτωση μάλλον χρειάζεσαι μεγαλύτερο κυκλοφορητη

αν ισχύει η δεύτερη μάλλον ίσως δεν είναι καλά διστασιολογημένες οι σωληνώσεις σου

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καταρχην σας ευχαριστω παρα πολυ για τη βοηθεια σας στο προβλημα μου το οποιο υπαρχει μεν σε καποια εκταση ωστοσο το σπιτι ζεστενεται κανονικα. Βεβαια το αν θα μπορουσε αυτο να γινεται πιο γρηγορα ή ισως και πιο οικονομικα αυτο δεν το ξερω. Φανταζομουν παντως οτι και με την αλλαγη των δυο σωματων σε πανελ θα δω διαφορα καθως λιγοτερο νερο θα κυκλοφορει στο δικτυο. Ο λεβητας ειναι 23.3kw δηλαδη 20.000θερμιδες και τα νερα τα γυρναει ενας κυκλοφορητης της wilo ο star rs 25/4 με ρακορ (δεν ξερω τι ειναι) που δουλευει στην 3η σκαλα, το μανομετρικο ειναι χαμηλο (χαμηλοταβανο υπογειο ισογειο εγω, 2.5μετρα το πολυ. Αυτην τη στιγμη με το 1.5/1.6 δουλευει καλα σε σχεση με την κατασταση που δημιουργησε ο υδραυλικος που περασε τα σωματα.

Οποτε καλυτερα να το αφησω ετσι και να μην παιξω αλλο με την πιεση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος xtr/exc TENERE 600 Z (600cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

:winking: μια χαρα εισαι τοτε,,και αν θες τη συμβουλη μου μην τα πολυ σκαλιζεις........απλα μια ερωτηση θα σου κανω..οτν εγινε η αντικατασταση των 2 ακαν τι σωματα αγορασατε?τα europanel που εχουν τα ιδια κεντρα με τα ακαν?? ή κοινα πανελ και κανατε μετατροπη στις σωληνωσεις..??? Τροποποιήθηκε από τον ΠΟΚΑ'Σ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Combiz (125cc) Hjc r-pha 11

Δημοσιεύτηκε

Στην τελευταια παραγραφο του μηνυματος του 10ere πιστευω κι`εγω πως κρυβεται το προβλημα.

Δυστυχως πολλοι συναδελφοι μου για χαριν κοστους κανουν λαθος καταμερισμο των σωληνωσεων με μικροτερες διατομες απ`οτι προβλεπεται σε μια σωστη θερμικη μελετη.και σε καποια ενδεχομενη αλλαγη να βγαινουν στην επιφανεια οι αδυναμιες του συστηματος.

ο κυκλοφορητης σου συμφωνα με τον μηχανολογο της wilo εχει 4 μετρα μανομετρικο.

τα σωματα τυπου πανελ εχουν μεγαλυτερη πτωση πιεσης απ`οτι τα σωματα τυπου ακαν οποτε αναγνωριζουμε και ενα μικρο ποσοστο οτι μπορει να μην ειναι επαρκης ο υπαρχων κυκλοφορητης και να δουλευει πλεον στο οριο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα