PurePain

Ανέβασμα σε πεζοδρόμιο | Απορία

40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Είμαι νέος οδηγός μηχανής ερχόμενος απο 5+ χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου βρίσκω αρκετά νέα προβλήματα που δεν πίστευα οτι θα μου δημιουργηθούν.

Ένα απο αυτά είναι το ανέβασμα της μηχανής σε πεζοδρόμιο.

Βλέπω παπία σκουτεράκια αλλα και μεγαλύτερες μηχανές να ανεβαίνουν χωρίς πρόβλημα αλλα όταν προσπάθησα και εγω δε τα κατάφερα.

Γράφω τι έκανα για να μου πείτε λάθει. Ξεκίνησα την προσέγγιση κάθετα στο πεζοδρόμιο με 0 ταχύτητα και 20 εκατοστά πριν βρω επαφή άρχισα να ξεκινάω την μηχανή αλλα όταν εφτασε εκει κόλλησε και δε μπορούσα να την ανεβάσω και επειδή άπειρος δε ήθελα να το ζορίσω. Τα πόδια μου φτάνουν το πεζοδρόμιο άλλα λίγο (είμαι 1.85).

Η μηχανή είναι η KLE 500 και το ύψος του πεζοδρομίου ήταν 5 περίπου cm.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Οταν φτανεις στο πεζοδρομιο ριχνεις ενα ελαφρο τραβηγμα στο τιμονι προς τα πανω κ ανεβαινει για πλακα.Επισης μεγιστη βοηθεια παιρνεις εαν το ενα η κ τα δυο σου ποδια αγγιζουν το δρομο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi mulhacen Morini corsaro 1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Όσο πιο κάθετα τόσο καλύτερα και απλά ξεκίνα να δίνεις ταχύτητα λίγο νωρίτερα, στα 20 εκ. είσαι ήδη πολύ κοντά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-01

Δημοσιεύτηκε

τράβα ελαφριά γκαζιά πριν ανέβεις και άστο να ανέβει μόνο του χωρίς γκάζι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (125cc) Suomy Vandal Ducati Monster 796 (803cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όσο πιο κάθετα τόσο καλύτερα και απλά ξεκίνα να δίνεις ταχύτητα λίγο νωρίτερα, στα 20 εκ. είσαι ήδη πολύ κοντά.

τράβα ελαφριά γκαζιά πριν ανέβεις και άστο να ανέβει μόνο του χωρίς γκάζι.

Μ' αυτά και μόνο είσαι οκ. Όπως προσπάθησες κι εσύ ανέβηκα (ή μάλλον δεν ανέβηκα :P ) κι εγώ πρώτη φορά σε πεζοδρόμιο. Συνήθεια είναι.

Τροποποιήθηκε από τον ritchie
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Όταν φτάσεις κάθετα στο πεζοδρόμιο δίνεις μία ελαφριά κοφτή και ανεβαίνει από μόνη της η μηχανή!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

5 cm δεν είναι πεζοδρόμιο, είναι μια μικρή λακουβα ανεβαίνεις χωρίς καμια προσπάθεια και τέχνη, και με το κλε ούτε που κόβεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε

Απλά θέμα εξοικείωσης ειναι με το γκάζι + συμπλέκτη.

Κανόνας: Όσο πιο κάθετα, μη πας υπο γωνία ... παθών και μαθών :Ρ

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLE

Δημοσιεύτηκε

Τα 5 εκατοστά ηταν στο περίπου γιατί τώρα που το είδα πιο καλα μάλλον κοντα στα 7-10. Θα δοκιμάσω αυτα που με συμβουλέψατε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX 650

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που σου είπαν τα παιδιά. Ειδικά με το συγκεκριμένο μηχανάκι που έχεις δε χρειάζεται να ανέβεις μαλακά. Αυτό το κάνουν όσοι έχουν street/supersport που μπορεί να βρει κάτω κανέναν πλαστικό, αλλά εκείνα είναι και πιο χαμηλά.

Συνεπώς,

  • Σε χαμηλό μηχανάκι: Και τα 2 πόδια κάτω για σταθερότητα, δίνεις μια κοφτή γκαζιά για να ανέβει μόνο η μπροστινή ρόδα και μετά το ανεβάζεις μαλακά για να δεις άμα θα βρει κάτω καμιά καρίνα κλπ. Αν χωράει, δίνεις άλλη μια για να ανεβάσεις και την πίσω.
  • Σε ψηλό μηχανάκι: Εδώ δεν έχει τόσο σημασία αν πατάς ή όχι, γιατί το μηχανάκι δεν πρόκειται να ακουμπήσει κάτω, οπότε μπορείς να ανέβεις με τη μία. Σημαδεύεις ώστε η μπροστά ρόδα (όχι απαραίτητα ολόκληρη η μηχανή, η ρόδα) να είναι κάθετα με το κράσπεδο, δίνεις μια "μπραπ" και μόλις η μπροστινή περάσει, συμπλεκτάρεις και ανεβαίνει και το υπόλοιπο με τη φόρα.

Και στις 2 περιπτώσεις, η γκαζιά πρέπει να δίνεται όταν η ρόδα έχει μερικά εκατοστά απόσταση από το πεζουλάκι. Αλλιώς (ειδικά με το πίσω), μπορεί να τρίβεται στο πεζούλι και να μην ανεβαίνει, με αποτέλεσμα να γλιστράει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190 Aventura Honda Το τελω Αννιτα

Δημοσιεύτηκε

Ποσα ειναι τα 5 εκατοστα ρε παιδια ! ?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
SFI-KA DR SE

Δημοσιεύτηκε

Ποσα ειναι τα 5 εκατοστα ρε παιδια ! ?????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

"2 δάχτυλα και κάτι" :blush2:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Bombardier U-bahn X-lite x603 KTM Super duke

Δημοσιεύτηκε

απλα πραματα απλα παρε παραπανω φορα κανα μετρο δηλαδη ανοιξε γκαζι λιγο οχι πολυ πιασε καμια 5-10 χλμ και θα ανεβει απλα μην δωσεις γκαζι οταν ανεβαίνει η πισω η ροδα γιατι ιιισσωωως γλιστρήσει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda vtr (250cc) Shoei XR 1100

Δημοσιεύτηκε

Απλά θέμα εξοικείωσης ειναι με το γκάζι + συμπλέκτη.

Κανόνας: Όσο πιο κάθετα, μη πας υπο γωνία ... παθών και μαθών :Ρ

Ακριβώς αυτό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με το kle ανεβαινεις και σκαλια φιλε μου. Ποσο μαλλον πεζοδρομια του κ@λου.

Απλα παρτο αποφαση. Τραβα μια γκαζια λιγο πριν και θα ανεβει. Δεν εχει και ιδιαιτερη σημασια τι θα κανεις γενικα ουτε θελει καμια τεχνη με τετοια μηχανη. Αλλιως θα σου αναλυαμε και αλλες τεχνικες του πως περνας "εμποδια".

Απλα ισως το φοβασαι και δεν εχεις συνηθισει να κανεις αποτομα πραγματα.

Εγω σηκωνομαι και ορθιος παντως για να μην το ταλαιπωρω χωρις λογο.

Τροποποιήθηκε από τον Angel13

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda

Δημοσιεύτηκε

Να το πω και αλλιως, με το κλε κάθετα και μην σταματάς πουθενά θα δεις οτι το πεζοδρόμιο ειναι σαν ίσιωμα, ιδικα αν μιλαμε για πεζοδρομια 5-10 cm αστεια πραγματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX 650

Δημοσιεύτηκε

Όντως. Θα δεις ότι άμα το συνηθίσεις λιγάκι θα σου αρέσει κιόλας να βρίσκεις πιο δύσκολα σημεία. Θυμάμαι μια φορά που είχα πάει βόλτα στη νέα παραλία και αποφάσισα να ανέβω από τα διπλα πεζουλάκια που έχει στο πεζοδρόμιο για να μη παρκάρουν τα αυτοκίνητα. Στη φωτογραφία δε φαίνεται μεγάλο γιατί είναι τραβηγμένη από ψηλά, αλλά αν θυμάμαι καλά και τα 2 σκαλοπάτια μαζί είναι σχεδόν μισό μέτρο ύψος, και δεν έχουν αρκετό χώρο από το ένα στο άλλο για να πάρεις φόρα:

https://www.google.g...Uzd5VzzVGrA!2e0

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι πέρα από το πρακτικό του θέματος σε κίνηση μέσα στην πόλη, είναι και καλή άσκηση να δοκιμάζεις τέτοια μικροεμπόδια γιατί βελτιώνεται ο έλεγχος που έχεις σε γκάζι, φρένο, συμπλέκτη, η ισορροπία σου, κλπ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

Απορω πως κ δεν έχει πεταχτεί ακόμα κανένας να πει,τι δουλεια έχετε ν ανεβαινετε πεζοδρόμια..

Δεύτερη σελιδα κ τίποτα;;μπραααβο το μαμπαηκ...

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsf 650s

Δημοσιεύτηκε

Μου θύμισες με το θέμα ιστορία..

Μόλις έχω αγοράσει το f 650gs με μηδέν εμπειρία και φτάνω κακην κακώς μετά από ταξίδι πέντε χιλιομέτρων κάτω από το σπίτι (πρώτος όροφος).

Ο πατέρας μου έχει βγει στο μπαλκόνι να δει τι αγόρασα οπότε εγώ όλο περηφάνια λέω να παρκάρω από κάτω .. Φτάνω ακουμπώ στο πεζοδρόμιο μπροστινό δίνω γκαζι τίποτα.. Ξανά πίσω, δίνω γκαζι καβαλαει η μπροστινή, ακουμπάει πεζοδρόμιο η πίσω ρόδα. Δινω λίγο Γκάζι δεν ανεβαίνει δίνω παραπάνω σπινιαρει και.. Παρτον κάτω!

Και ο πατέρας μου από το μπαλκόνι να φωνάζει "ΣΤΟΠΑ ΌΤΙ ΘΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΑΚΙΑ!!!"

φίλε με το kle δεν είναι τίποτα πάρε λίγη φόρα πριν ανέβεις

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όντως. Θα δεις ότι άμα το συνηθίσεις λιγάκι θα σου αρέσει κιόλας να βρίσκεις πιο δύσκολα σημεία. Θυμάμαι μια φορά που είχα πάει βόλτα στη νέα παραλία και αποφάσισα να ανέβω από τα διπλα πεζουλάκια που έχει στο πεζοδρόμιο για να μη παρκάρουν τα αυτοκίνητα. Στη φωτογραφία δε φαίνεται μεγάλο γιατί είναι τραβηγμένη από ψηλά, αλλά αν θυμάμαι καλά και τα 2 σκαλοπάτια μαζί είναι σχεδόν μισό μέτρο ύψος, και δεν έχουν αρκετό χώρο από το ένα στο άλλο για να πάρεις φόρα:

https://www.google.g...Uzd5VzzVGrA!2e0

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι πέρα από το πρακτικό του θέματος σε κίνηση μέσα στην πόλη, είναι και καλή άσκηση να δοκιμάζεις τέτοια μικροεμπόδια γιατί βελτιώνεται ο έλεγχος που έχεις σε γκάζι, φρένο, συμπλέκτη, η ισορροπία σου, κλπ.

Καποτε μου εδιναν 150 ευρω στοιχημα να ανεβω ολα τα σκαλια που φαινονται στο βαθος και να βγω στον πανω δρομο με το 640 :crazy:

https://www.google.g...kQA!2e0!6m1!1e1

Το δοκιμασα λοιπον :crazy: :crazy:

Ανεβηκα τα 2 πρωτα κομματια σχετικα ευκολα, αλλα στο τριτο κωλωσα, αφησα υπερβολικα το γκαζι, κολλησα στη μεση και με σπρωχνανε να ανεβω :_zeppelin:

Τροποποιήθηκε από τον Angel13
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ6 FAZER Yamaha FZ1 FAZER

Δημοσιεύτηκε

Μαλακά όμως...μην κλαις μετά ζάντες κ πιρούνια!!! Η πρώτες 100 φορές με πονεσαν...ισως είναι και μια από τις αιτίες τις υπέρτασης μου στα 35 μου. Μετά όμως θα του πάρεις τον αέρα!!! Με αγάπη ολα γίνονται...και δεν ειρωνεύομαι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda βζζζζβζβζ βζζζ Ducati Diavel Carbon (1198cc)

Δημοσιεύτηκε

Απορω πως κ δεν έχει πεταχτεί ακόμα κανένας να πει,τι δουλεια έχετε ν ανεβαινετε πεζοδρόμια..

Δεύτερη σελιδα κ τίποτα;;μπραααβο το μαμπαηκ...

γιατί θα αλλάξει τίποτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ "κλαίω" κάθε φορά που πρέπει να το ανεβάσω σε πεζοδρόμιο....το κακόμοιρο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Απορω πως κ δεν έχει πεταχτεί ακόμα κανένας να πει,τι δουλεια έχετε ν ανεβαινετε πεζοδρόμια..

Δεύτερη σελιδα κ τίποτα;;μπραααβο το μαμπαηκ...

Μπορεί να πρέπει να ανεβεί σε πεζοδρόμιο για να πάει να παρκάρει κάτω από την πυλωτή!

Το θέμα μας είναι το πως θα μάθει να περνάει ένα 15ποντο εμπόδιο!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX 650

Δημοσιεύτηκε

Καποτε μου εδιναν 150 ευρω στοιχημα να ανεβω ολα τα σκαλια που φαινονται στο βαθος και να βγω στον πανω δρομο με το 640 :crazy:

https://www.google.g...kQA!2e0!6m1!1e1

Το δοκιμασα λοιπον :crazy: :crazy:

Ανεβηκα τα 2 πρωτα κομματια σχετικα ευκολα, αλλα στο τριτο κωλωσα, αφησα υπερβολικα το γκαζι, κολλησα στη μεση και με σπρωχνανε να ανεβω :_zeppelin:

Χωρίς να ξέρω την εμπειρία σου, υποθέτω ότι με το συγκεκριμένο μηχανάκι (αν θυμάμαι καλά είχες και το enduro, που ελαφραίνει πιο εύκολα το μπροστινό λόγω μεγαλύτερου τροχού) κάποιος με σχετική εμπειρία στο χώμα (για να βάλει σωστά το σώμα σε παρατεταμένη άνοδο) θα τα ανέβαινε άνετα. Γενικά, αν δεν έχει κόσμο γύρω και δεν ενοχλείς, δεν κινδυνεύεις να σκοτωθείς ή να χτυπήσεις κανέναν, είναι ωραίες "προκλήσεις" αυτές. Σαν urban enduro φάση, αργά σε ταχύτητα αλλά θέλει λίγο τεχνική και σε αναγκάζει να βελτιωθείς.

Απορω πως κ δεν έχει πεταχτεί ακόμα κανένας να πει,τι δουλεια έχετε ν ανεβαινετε πεζοδρόμια..

Δεύτερη σελιδα κ τίποτα;;μπραααβο το μαμπαηκ...

Να πω την αλήθεια, όποτε προσπαθώ να είμαι σωστός σε αυτό το θέμα έχω βγει ριγμένος. Αν παρκάρω σε πεζοδρόμιο προσεκτικά (με τρόπο που να μη το κλείνω όλο ώστε να περνάνε οι πεζοί, να μην εμποδίζω εισόδους καταστημάτων, κλπ) κανείς δε μου έχει παραπονεθεί ποτέ και το μηχανάκι το βρίσκω πάντα απείραχτο. Από την άλλη, όποτε έχω παρκάρει κανονικά ακούω παράπονα από φίλους που οδηγούν αμάξι ότι πιάνω άδικα μια θέση. Μια φορά μάλιστα, τελειώνοντας τις δουλειές μου και μετά από σύντομη βόλτα για μια μπυρίτσα γύρισα στο μηχανάκι και το βρήκα να έχει μετακινηθεί, γιατί μάλλον κάποιος έξυπνος ήθελε να παρκάρει. Ευτυχώς που είχα χασει το disc lock και είχα απλά μια μαλακή κουλούρα από αυτές που δένουμε το κράνος, γιατί αλλιώς θα έκλαιγα τη δισκόπλακα. Μιλάμε ότι το μετακίνησαν αρκετά ώστε να βρει η κουλούρα στα πηρούνια και να φάει την πλαστική της επικάλυψη (το είχα παρκάρει σε γωνία 45 μοιρών με το πεζοδρόμιο ώστε να πιάνει το λιγότερο δυνατό χώρο, και το βρήκα σχεδόν παράλληλο με το κράσπεδο όπως θα πάρκαρε ένα αμάξι). Όλα αυτά με κλειδωμένο τιμόνι, οπότε πάλι καλά που δε μου έσπασαν καμιά κλειδαριά ή το σταντ.

Με λίγα λόγια, προσπαθώ να είμαι νομοταγής και να δείχνω σεβασμό σε όλους όσους μετακινούνται στο δρόμο, αλλά δυστυχώς πρέπει να ενεργώ αντίστοιχα με τη συμπεριφορά του κάθε κάφρου που θεωρεί ότι τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνω δεν επαρκούν για να χρησιμοποιήσω το δρόμο. Δυστυχώς έτσι είναι, μακάρι να μη χρειαζόταν αλλά εφόσον αυτό γίνεται, προσπαθώ να ενοχλώ όσο λιγότερο γίνεται χωρίς να πληρώνω όμως και τα σπασμένα. Τις ώρες αγοράς συνήθως παρκάρω ανάμεσα σε εμπόδια στο πεζοδρόμιο που θα κάνουν έναν πεζό να μη προτιμήσει τη συγκεκριμένη διαδρομή και να πάει από το πιο ανοιχτό κομμάτι, πχ ανάμεσα σε 2 κοντινά δεντράκια. Αν είναι βράδυ και είναι κλειστά τα μαγαζιά, μπορεί να το αφήσω συνεχόμενα σε κάποιο κλειστό περίπτερο ή κολλητά σε κλειστό κατάστημα, με την αριστερή μεριά στον τοίχο ώστε να γέρνει προς τα εκεί και να πιάνει όσο λιγότερο χώρο γίνεται.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα