innova 04

Αναζήτηση ηλεκτρικού ποδήλατου.

24 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ψαχνω.

Για τον πατέρα μου. Ωστε να ειναι ευκολότερη η μετακίνηση και να μην χρειάζεται να μπαινει σ' αμαξι = ισχίο κλπ....

Το ποδηλατο, ΔΕΝ πρέπει να εχει μεσαία σωλήνα = δεν μπορει να σηκωσει το πόδι.

Χρειαζεται να ειναι τετοιο = futura-roma-main.jpg

Για πειτε, προτασεις.

Τι να προσεξω ?

Απο μπαταρίες ?

Απο τιμες ?

Να παιξω σε ι-μπει ? http://www.ebay.co.uk/itm/ELECTRIC-BIKE-TRIUMPH-RALEIGH-24-VOLT-LITHIUM-BATTERY-TWIST-AND-GO-/151153538516?pt=UK_Bikes_GL&hash=item233173f5d4

Ριχτε λινκ και προτασεις.

Μεταχειρισμενα αξιζει ?

Μπατζετ, 300-500 ε.

Θενκς ήδη, τσακάλια. :grin::afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Θες να του πάρεις ηλεκτρικό ποδήλατο fix ή θες να πάρεις ξεχωριστά το κιτ?

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Θες να του πάρεις ηλεκτρικό ποδήλατο fix ή θες να πάρεις ξεχωριστά το κιτ?

Ετοιμο.

Οχι κιτ κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Θανάση αν το ποδήλατο προορίζεται για μετακίνηση του πατέρα σου που απ'ότι αναφέρεις έχει μία δυσκολία και δεδομένου ότι postαρες ένα τέτοιο ποδήλατο θα σου πρότεινα να το ξανασκεφτείς για τους εξής 2 λόγους:

• Το συγκεκριμένο ποδήλατο και γενικά αυτά τα μικρά διαθέτουν μικρής ισχύος μοτέρ. 250w και μπαταρία 36v 10Ah. Μικρής ισχύος με την έννοια ότι θα πεταλάρει ο ποδηλάτης κιόλας οπότε το μοτέρ θα παρεμβαίνει σε σημεία που το ζητήσει.

• Ο σημαντικότερος παράγοντας είναι ότι το μοτέρ ουσιαστικά έχει την φιλοσοφία της υποβοήθησης. Δηλαδή θα πρέπει να κάνει πετάλι παρ'αυτά για να πεις ότι θα υπάρξει μια Χ αυτονομία. Αλλιώς αν ο πατέρας σου το θέλει για αποκλειστική μετακίνηση με χρήση μοτέρ τότε την μπαταρία θα την γονατίζει. Σε συνδυσμό με το μικρό μοτέρ δεν θα δει χαΐρι.

Αν λοιπόν αποκλείσουμε την αποκλειστική χρήση του μοτέρ και το δούμε ως υποβοήθηση τότε θα σου πρότεινα να ανέβεις σε μοτέρ και να δεις για 500w και ίσως και μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίας, δηλαδή 20Ah. Αλλά θα ανέβεις και σε τιμούλα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Απ' οτι βλέπω, ειναι 2 τύποι. (Δεν τη γνωριζω καθολου την αγορά)

Ενας με υποβοήθηση, και ο άλλος με εντελως ανεξαρτητη κινηση.

Ηδη παντως εχει ενα παλιο Ideal, και τριγυρνα.

Αλλά, οι ελαφρες ανηφορες ειναι θεμα.

Οι αποστασεις δεν ειναι μεγαλες. Θα καλυπτει 4 + 4 = 8-10 χλμ.

Αν εχουμε κανα λίνκ, να ψαχτω....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR k6 (1000cc) Suzuki Hayabusa (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Κανένα παπί ή σκούτερ για τις μετακινήσεις και κανένα στατικό ποδήλατο για τη καθημερινή κι απαραίτητη γυμναστικούλα :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha WR 250 F (250cc) Shark RSI Yamaha MT-09 (850cc)

Δημοσιεύτηκε

Yamaha, θέλει και ερώτημα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM sm950r (950cc) x lite x 802-r bluster KTM sm950r

Δημοσιεύτηκε

με 300-500 ευρω δεν θα βρεις τπτ .. μεχρι και τα κινεζικα εχουν απο 700 και πανω κ πιστεψε με σε ποδηλαταδικο δουλευα και ειναι ερηπια ... με τα χρηματα που λες μονο σε κιτακι μπορεις να πας και να το προσαρμωσεις σε καποιο σκελετο που εχεις ειδη ...τωρα για το θεμα αν πηγενουν μονα τους η πρεπει να κανεις κ πεταλι το θεμα εχει ως εξης ... επιδη αν μπορουσε να πηγενει χωρις να κανεις πεταλι θεωρειτε μηχανοκινητο οχημα ενω αν εχει υποβοηθηση οχι τοτε αν βρεις καποιο σωστο-επωνυμο δυσκολα θα πηγεινει μονο του χωρις πεταλαρισμα ... πολλες φορες ομως γινετε πατεντα ειτε απο το καταστημα ειτε απο εμας (εναν αισθητηρα στην πεταλιερα παρακαμπτης) . http://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/5523159/ κινεζικο αλλα αν δεν μπορεις να διαθεσεις περισσοτερα χρηματα ρωτα τον για το τι καλυπτη η εγγυηση κλπ ... επισης γτ δεν κοιτας για καποιο e-scooter σαν αυτο ας πουμε http://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/5398550/.. σε αυτα τα χρηματα το θεμα ποιοτητας ειναι λιγο λαχειο .. παρολα αυτα αν μπορεις να δωσεις παραπανω χρηματα στειλε pm γτ εχω μια ακρη για ποιοτικοτατο ολοκαινουριο γερμανικο με κινητηρα bosch ποδηλατο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συνήθως έχεις και τις δύο επιλογές. Δηλαδή επιλέγεις είτε την υποβοήθηση ενώ κάνεις πετάλι, είτε απλώς χειρίζεσαι το "γκάζι" χωρίς πετάλι.

Χωρίς να χρειάζεσαι πινακίδα, μέχρι 250W μοτέρ μπορείς να έχεις. Περισσότερα Watt δεν κυκλοφορούν ως ποδήλατο, αλλά ως κανονικό όχημα με τα συναφή. Υπάρχουν μοτέρ μέχρι 1000W στο εμπόριο που βρίσκεις εύκολα, αλλά παράγονται και είναι πιο δυσεύρετα ως και 6000W.

Εταιρίες που κατασκευάζουν αυτά τα kit είναι Ευρωπαϊκές όπως η Bosch αλλά και Κινέζικες. Μερικά μαγαζιά στην Ελλάδα που εμπορεύονται kits αλλά και ολόκληρα ποδήλατα:

http://www.hummerbikes.gr/

http://www.emd-bikes.eu/

http://www.actioncontrol.gr/el/

Μια καλή εταιρία παραγωγής kit, είναι η Βέλγικη Crystalyte http://shop.crystaly...pe.com/home.php, ενώ μια Κινέζικη από την οποία αγόρασε ένας γνωστός είναι η Golden Motor http://www.goldenmotor.com/ (δεν παρέλαβε ακόμη για να μεταφέρω εντυπώσεις.)

Υπάρχουν δύο τρόποι για να μονταριστεί το kit πάνω στο ποδήλατο. Στο κέντρο των τροχών, ή κάτω από την μεσαία τριβή. Δεν θα αναλύσω τους τρόπους τώρα, εξάλλου η κατανομή βάρους μετράει και οι περιστρεφόμενες μάζες, οπότε μπορείς να καταλάβεις περίπου τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο.

Οι μπαταρίες είναι καλό να είναι ιόντων Λιθίου και αναλόγως τα Watt του κινητήρα, μπορούν να είναι τύπου rack (συρταρωτές στην πίσω σχάρα) ή θερμού (σαν μπουκαλάκι νερού πάνω στο πλαίσιο). Συνήθως τα πολλά Watt συνδυάζονται με μπαταρίες rack λόγω του ότι μπορούν να είναι περισσότερες Ah για μεγαλύτερη διάρκεια.

Η τελική ταχύτητα ενός μοτέρ δεν καθορίζεται απαραίτητα από τα Watt. Υπάρχει μια μονάδα μέτρησης σε αυτούς τους κινητήρες που ονομάζεται RPM/Volt κι όπως μαρτυρά και το όνομα, προσδίδει την ικανότητα του κινητήρα να περιστραφεί αναλόγως τα Volt της μπαταρίας από την οποία τροφοδοτείται.

Μια τυπική τιμή είναι 6 RPM/Volt, οπότε για παράδειγμα, ένας κινητήρας 6 RPM/Volt με μπαταρία 36V και διάμετρο τροχών ποδηλάτου 26", μπορεί να κινήσει το ποδήλατο με ~29Km/h,

ενώ με μπαταρία 48V, ~39 Km/h.

Προφανώς όπως καταλαβαίνεις, οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν με διαφορετικών Volt μπαταρίες, όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Π.χ. από 36V ως 72V.

Αυτή την στιγμή δεν μου έρχονται άλλα να αναφέρω :)

Τα παραπάνω τα έμαθα ψάχνοντας κι εγώ για τον πατέρα μου :grin: . Δεν είμαι ειδικός, ούτε επαγγελματίας τους είδους. Ακόμη δεν κατέληξα σε αγορά, καθώς τα κόστη είναι αυτή την περίοδο λίγο υψηλά για εμάς.

Αν έκανα λάθος κάπου, ας με διορθώσει κάποιος πιο ειδικός.

Edit, κάτι ακόμη σημαντικό.

Να κοιτάξεις το ποδήλατο που θα αγοράσεις να έχει προφανώς αξιοπρεπή φρένα, αλλά ακόμη σημαντικότερα, αισθητήρες πέδησης.

Αυτοί οι αισθητήρες ενεργοποιούνται μόλις πατήσεις φρένο και διακόπτουν την λειτουργία του κινητήρα, για προφανείς λόγους.

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM sm950r (950cc) x lite x 802-r bluster KTM sm950r

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως έχεις και τις δύο επιλογές. Δηλαδή επιλέγεις είτε την υποβοήθηση ενώ κάνεις πετάλι, είτε απλώς χειρίζεσαι το "γκάζι" χωρίς πετάλι.

Χωρίς να χρειάζεσαι πινακίδα, μέχρι 250W μοτέρ μπορείς να έχεις. Περισσότερα Watt δεν κυκλοφορούν ως ποδήλατο, αλλά ως κανονικό όχημα με τα συναφή. Υπάρχουν μοτέρ μέχρι 1000W στο εμπόριο που βρίσκεις εύκολα, αλλά παράγονται και είναι πιο δυσεύρετα ως και 6000W.

Εταιρίες που κατασκευάζουν αυτά τα kit είναι Ευρωπαϊκές όπως η Bosch αλλά και Κινέζικες. Μερικά μαγαζιά στην Ελλάδα που εμπορεύονται kits αλλά και ολόκληρα ποδήλατα:

http://www.hummerbikes.gr/

http://www.emd-bikes.eu/

http://www.actioncontrol.gr/el/

Μια καλή εταιρία παραγωγής kit, είναι η Βέλγικη Crystalyte http://shop.crystaly...pe.com/home.php, ενώ μια Κινέζικη από την οποία αγόρασε ένας γνωστός είναι η Golden Motor http://www.goldenmotor.com/ (δεν παρέλαβε ακόμη για να μεταφέρω εντυπώσεις.)

Υπάρχουν δύο τρόποι για να μονταριστεί το kit πάνω στο ποδήλατο. Στο κέντρο των τροχών, ή κάτω από την μεσαία τριβή. Δεν θα αναλύσω τους τρόπους τώρα, εξάλλου η κατανομή βάρους μετράει και οι περιστρεφόμενες μάζες, οπότε μπορείς να καταλάβεις περίπου τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο.

Οι μπαταρίες είναι καλό να είναι ιόντων Λιθίου και αναλόγως τα Watt του κινητήρα, μπορούν να είναι τύπου rack (συρταρωτές στην πίσω σχάρα) ή θερμού (σαν μπουκαλάκι νερού πάνω στο πλαίσιο). Συνήθως τα πολλά Watt συνδυάζονται με μπαταρίες rack λόγω του ότι μπορούν να είναι περισσότερες Ah για μεγαλύτερη διάρκεια.

Η τελική ταχύτητα ενός μοτέρ δεν καθορίζεται απαραίτητα από τα Watt. Υπάρχει μια μονάδα μέτρησης σε αυτούς τους κινητήρες που ονομάζεται RPM/Volt κι όπως μαρτυρά και το όνομα, προσδίδει την ικανότητα του κινητήρα να περιστραφεί αναλόγως τα Volt της μπαταρίας από την οποία τροφοδοτείται.

Μια τυπική τιμή είναι 6 RPM/Volt, οπότε για παράδειγμα, ένας κινητήρας 6 RPM/Volt με μπαταρία 36V και διάμετρο τροχών ποδηλάτου 26", μπορεί να κινήσει το ποδήλατο με ~27Km/h,

ενώ με μπαταρία 48V, ~35 Km/h.

Προφανώς όπως καταλαβαίνεις, οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν με διαφορετικών Volt μπαταρίες, όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Π.χ. από 36V ως 72V.

Αυτή την στιγμή δεν μου έρχονται άλλα να αναφέρω :)

Τα παραπάνω τα έμαθα ψάχνοντας κι εγώ για τον πατέρα μου :grin: . Δεν είμαι ειδικός, ούτε επαγγελματίας τους είδους. Ακόμη δεν κατέληξα σε αγορά, καθώς τα κόστη είναι αυτή την περίοδο λίγο υψηλά για εμάς.

Αν έκανα λάθος κάπου, ας με διορθώσει κάποιος πιο ειδικός.

βαλε και αυτη τη μαρκα στη λιστα που πραγματικα αν τα δεις πως πανε θα παθεις ... σε crypton x ριχνουν για πλακα http://www.stealthelectricbikes.com.au/
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Συνήθως έχεις και τις δύο επιλογές. Δηλαδή επιλέγεις είτε την υποβοήθηση ενώ κάνεις πετάλι, είτε απλώς χειρίζεσαι το "γκάζι" χωρίς πετάλι.

Χωρίς να χρειάζεσαι πινακίδα, μέχρι 250W μοτέρ μπορείς να έχεις. Περισσότερα Watt δεν κυκλοφορούν ως ποδήλατο, αλλά ως κανονικό όχημα με τα συναφή. Υπάρχουν μοτέρ μέχρι 1000W στο εμπόριο που βρίσκεις εύκολα, αλλά παράγονται και είναι πιο δυσεύρετα ως και 6000W.

Εταιρίες που κατασκευάζουν αυτά τα kit είναι Ευρωπαϊκές όπως η Bosch αλλά και Κινέζικες. Μερικά μαγαζιά στην Ελλάδα που εμπορεύονται kits αλλά και ολόκληρα ποδήλατα:

http://www.hummerbikes.gr/

http://www.emd-bikes.eu/

http://www.actioncontrol.gr/el/

Μια καλή εταιρία παραγωγής kit, είναι η Βέλγικη Crystalyte http://shop.crystaly...pe.com/home.php, ενώ μια Κινέζικη από την οποία αγόρασε ένας γνωστός είναι η Golden Motor http://www.goldenmotor.com/ (δεν παρέλαβε ακόμη για να μεταφέρω εντυπώσεις.)

Υπάρχουν δύο τρόποι για να μονταριστεί το kit πάνω στο ποδήλατο. Στο κέντρο των τροχών, ή κάτω από την μεσαία τριβή. Δεν θα αναλύσω τους τρόπους τώρα, εξάλλου η κατανομή βάρους μετράει και οι περιστρεφόμενες μάζες, οπότε μπορείς να καταλάβεις περίπου τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο.

Οι μπαταρίες είναι καλό να είναι ιόντων Λιθίου και αναλόγως τα Watt του κινητήρα, μπορούν να είναι τύπου rack (συρταρωτές στην πίσω σχάρα) ή θερμού (σαν μπουκαλάκι νερού πάνω στο πλαίσιο). Συνήθως τα πολλά Watt συνδυάζονται με μπαταρίες rack λόγω του ότι μπορούν να είναι περισσότερες Ah για μεγαλύτερη διάρκεια.

Η τελική ταχύτητα ενός μοτέρ δεν καθορίζεται απαραίτητα από τα Watt. Υπάρχει μια μονάδα μέτρησης σε αυτούς τους κινητήρες που ονομάζεται RPM/Volt κι όπως μαρτυρά και το όνομα, προσδίδει την ικανότητα του κινητήρα να περιστραφεί αναλόγως τα Volt της μπαταρίας από την οποία τροφοδοτείται.

Μια τυπική τιμή είναι 6 RPM/Volt, οπότε για παράδειγμα, ένας κινητήρας 6 RPM/Volt με μπαταρία 36V και διάμετρο τροχών ποδηλάτου 26", μπορεί να κινήσει το ποδήλατο με ~29Km/h,

ενώ με μπαταρία 48V, ~39 Km/h.

Προφανώς όπως καταλαβαίνεις, οι κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν με διαφορετικών Volt μπαταρίες, όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Π.χ. από 36V ως 72V.

Αυτή την στιγμή δεν μου έρχονται άλλα να αναφέρω :)

Τα παραπάνω τα έμαθα ψάχνοντας κι εγώ για τον πατέρα μου :grin: . Δεν είμαι ειδικός, ούτε επαγγελματίας τους είδους. Ακόμη δεν κατέληξα σε αγορά, καθώς τα κόστη είναι αυτή την περίοδο λίγο υψηλά για εμάς.

Αν έκανα λάθος κάπου, ας με διορθώσει κάποιος πιο ειδικός.

Edit, κάτι ακόμη σημαντικό.

Να κοιτάξεις το ποδήλατο που θα αγοράσεις να έχει προφανώς αξιοπρεπή φρένα, αλλά ακόμη σημαντικότερα, αισθητήρες πέδησης.

Αυτοί οι αισθητήρες ενεργοποιούνται μόλις πατήσεις φρένο και διακόπτουν την λειτουργία του κινητήρα, για προφανείς λόγους.

Πολύ καλη τοποθέτηση!

Για να καταθέσω και εγώ το δικό μου αποτέλεσμα έρευνας αγοράς, μέσα στους επόμενους μήνες θα προβώ και εγώ σε αγορά ηλεκτρικού κιτ Golden Motors των 1000Watt από την Hummerbikes.

Επίσης κοίταζα για μπαταρίες LifePo4 από Hobbyking.com περί τα 48v 20Ah.

Η όλη ιστορία από ότι υπολόγιζα θα μου βγει περί τα 550ευρώ.

με 300-500 ευρω δεν θα βρεις τπτ .. μεχρι και τα κινεζικα εχουν απο 700 και πανω κ πιστεψε με σε ποδηλαταδικο δουλευα και ειναι ερηπια ... με τα χρηματα που λες μονο σε κιτακι μπορεις να πας και να το προσαρμωσεις σε καποιο σκελετο που εχεις ειδη ...τωρα για το θεμα αν πηγενουν μονα τους η πρεπει να κανεις κ πεταλι το θεμα εχει ως εξης ... επιδη αν μπορουσε να πηγενει χωρις να κανεις πεταλι θεωρειτε μηχανοκινητο οχημα ενω αν εχει υποβοηθηση οχι τοτε αν βρεις καποιο σωστο-επωνυμο δυσκολα θα πηγεινει μονο του χωρις πεταλαρισμα ... πολλες φορες ομως γινετε πατεντα ειτε απο το καταστημα ειτε απο εμας (εναν αισθητηρα στην πεταλιερα παρακαμπτης) . http://www.car.gr/cl...s/view/5523159/ κινεζικο αλλα αν δεν μπορεις να διαθεσεις περισσοτερα χρηματα ρωτα τον για το τι καλυπτη η εγγυηση κλπ ... επισης γτ δεν κοιτας για καποιο e-scooter σαν αυτο ας πουμε http://www.car.gr/cl...photos/5398550/.. σε αυτα τα χρηματα το θεμα ποιοτητας ειναι λιγο λαχειο .. παρολα αυτα αν μπορεις να δωσεις παραπανω χρηματα στειλε pm γτ εχω μια ακρη για ποιοτικοτατο ολοκαινουριο γερμανικο με κινητηρα bosch ποδηλατο

:thumbsup1:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Πολυ σημαντικά όσα λίνκ + πληροφορίες δόθηκαν, Thanks !

Απ ότι ειδα, υπάρχουν τα κιτ μετατροπής και ειναι σχετικα κατι εύκολο να μπούν.

Οι μπαταρίες αξιζει να ειναι LiFePo4 κι ας ειναι ακριβες.

Με 500 δεν παμε πουθενά, εχετε δικιο.

Θέλει + 300 ακομη. (για ετοιμο ποδηλατο).

Παιρνει αναβολή η αγορά... :aggressive:

Ενημερωνετε πάντως σχετικά με αγορές / review που έχετε κανει, ωστε να μαθαινουμε διάφορα. :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Παρέλαβε ο φίλος εδώ και κάποιες εβδομάδες, οπότε θα γράψω ένα δυο πραγματάκια που έμαθα.

Ξαναθυμίζω, ο φίλος αγόρασε ένα ποδήλατο σκέτο και ένα ηλεκτρικό κιτ από hummerbikes 1,5kW (κατασκευαστής Golden Motor, China), το οποίο το πέρασε μόνος του.

Το κιτ στην ουσία είναι μια έτοιμη ζάντα με το μοτέρ περασμένο επάνω, οι καλωδιώσεις, κάποια χειριστήρια που μπαίνουν στο τιμόνι και φυσικά η μπαταρία, 48V.

Εδώ το μοτέρ στην ζάντα πίσω, όπως το παρέλαβε κι έπειτα το πέρασε. Η original ζάντα του ποδηλάτου είχε δισκόφρενο από αριστερά, το οποίο διατηρήθηκε κανονικά με την νέα ζάντα.

Το μοτέρ έχει μέσα 9 ηλεκτρομαγνήτες.

g4kCmz0.jpg

9mi3gBH.jpg

Η μπαταρία LiFePO4 48V. Για να φορτίσει, ξεκλειδώνει ένα πορτάκι με κλειδί, αλλιώς δεν υπάρχει πρόσβαση στις συνδέσεις. Δεν έχω φωτό με ανοικτό πορτάκι, αλλά στις παρακάτω φαίνεται ο ασημένιος άξονας πάνω στον οποίο προσαρμόζεται το κλειδί για να ανοίξει το πορτάκι.

Το κλειδί που φαίνεται είναι ο διακόπτης ON OFF. Από 'κει ουσιαστικά κλείνει κι ανοίγει το κύκλωμα.

mrA8zVi.jpg

0YkhUUW.jpg

Αυτή η μπαταρία είναι τύπου rack. Αρχικά είχε τοποθετηθεί στην πίσω σχάρα, αλλά λόγω μη σωστής κατανομής βάρους τοποθετήθηκε πάνω στον σκελετό μ' αυτόν τον τρόπο.

Περισσότερα για το βάρος, μετά τις φωτογραφίες.

Τα χειριστήρια στο τιμόνι. Αριστερά το πράσινο κουμπάκι συνδέεται στην κόρνα (την οποία αγοράζεις ως extra νομίζω) και το κόκκινο είναι κάτι σαν SET για το "γκάζι". Το βάζεις δηλαδή σε μια θέση π.χ. 40% και για να μην το κρατάς, πατάς αυτό το κουμπί (λογικά άπαξ).

Δεξιά το κόκκινο κουμπάκι νομίζω πως είναι κουμπί κινδύνου, σαν το kill switch στις μοτό. Διαφορετικά θα είναι κουμπί ενεργοποίησης των φώτων μπρος και πίσω. Το "γκάζι" είναι αυτή η μαύρη σκανδάλη, την οποία χειρίζεσαι με τον αντίχειρα ακριβώς όπως στα ATV. Έχει ελατήριο επαναφοράς και πρέπει να την κρατάς με το χέρι, ή να κάνεις αυτό που ανέφερα παραπάνω.

Επίσης αριστερά, φαίνεται ένα μαύρο καλώδιο που φεύγει μπροστά από την μανέτα. Είναι αισθητήρας πέδησης, ο οποίος ενεργοποιείται κατά το φρενάρισμα και διακόπτει την λειτουργία του μοτέρ. Στην δεξιά μανέτα, ο φίλος δεν τον έχει προσαρμόσει ακόμη.

Κανονικά το κιτ ερχόταν με έτοιμες μανέτες και περασμένους τους αισθητήρες, αλλά για χρήση με φρένα τύπου v-brakes με ντίζα κι όχι με υδραυλικό δισκόφρενο. Γι' αυτό κι έπρεπε να γίνει μια απλή πατέντα.

Επίσης αυτό το κιτ, έχει ένα σύστημα το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα κατά την πέδηση και φορτίζει την μπαταρία. Δεν ξέρουμε περισσότερες πληροφορίες γι' αυτό πέραν του ότι η φόρτιση είναι σχετικά μικρή, αναλόγως την δύναμη και την διάρκεια του φρεναρίσματος φυσικά.

Τα λαμπάκια είναι προφανώς η ένδειξη στάθμης μπαταρίας.

3gO6DMJ.jpg

mwBKIYZ.jpg

KMQ5DxG.jpg

Δυο φωτό ακόμη.

1Zr7Cmu.jpg

58w1Y4d.jpg

Η αγορά του κιτ κόστισε περίπου 1000€ και περιλάμβανε όσα ανέφερα στην αρχή.

Υπάρχου και κάποια extra όμως.

Τα βασικά που θυμάμαι είναι τα εξής τρία:

Υπάρχει μια οθόνη η οποία συνδέεται με το κύκλωμα και παρέχει πληροφορίες για την κατανάλωση, την ταχύτητα, εναπομείνουσα διάρκεια μπαταρίας κλπ.

Έχει επίσης και την δυνατότητα να υπολογίσει την μέγιστη ταχύτητα κίνησης για μια δοσμένη χιλιομετρική απόσταση, βάση του ποσοστού φόρτισης της μπαταρίας, ώστε να φτάσεις κάπου χωρίς πετάλι και χωρίς να ξεμείνεις από μπαταρία.

Κόστος οθόνης €50.

Ένα ειδικό καλώδιο σύνδεσης του μοτέρ με υπολογιστή, δίνει την δυνατότητα να προρυθμιστεί η αναλογία ιπποδύναμης - ροπής, κάτι το οποίο επηρεάζει προφανώς και την τελική ταχύτητα. Δεν γνωρίζω αν προϋποθέτει την ύπαρξη της παραπάνω οθόνης κι αν αυτή η ρύθμιση μπορεί να αλλαχτεί εν κινήσει.

Κόστος καλωδίου €45.

Αισθητήρας μεσαίας τριβής, ο οποίος συνεργάζεται μαζί με το μοτέρ όταν ο αναβάτης κάνει πετάλι. Χρησιμεύει ώστε το μοτέρ να υποβοηθά απλώς το πετάλι, χωρίς να καθίσταται η μόνη κινητήριος δύναμη.

Διαθέτει 6 στάδια υποβοήθησης, από πολύ λίγο ως πολύ πολύ :P

Κόστος αισθητήρα (νομίζω) €20.

Υπάρχουν κάποια ακόμη με μικρότερο κόστος, αλλά δεν τα συγκράτησα, γιατί δεν μου έκαναν εντύπωση :P

Όσον αφορά την πράξη.

Το μοτέρ είναι πολύ ήσυχο και δεν ακούγεται καθόλου, το έκανα και βόλτα ο ίδιος.

Συνολικό βάρος κιτ (μοτέρ, μπαταρία, καλώδια και χειριστήρια όπως φαίνονται στις φωτό) 9,5 Kg.

Βάρος ποδηλάτου πλήρες υγρών (είπαμε υδραυλικά δισκόφρενα :mB_kalo_e: ) περίπου 15Kg.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα αρχικά προκύπτει από το πώς θα κατανεμηθεί το βάρος του κιτ. Πληροφοριακά, η μπαταρία είναι πολύ ελαφρύτερη από τον κινητήρα στην πίσω ζάντα.

Ο φίλος δοκίμασε να βάλει την μπαταρία στην πίσω σχάρα, αλλά η συμπεριφορά του ποδηλάτου στον δρόμο ήταν ανεξέλεγκτη. Το πισινό μέρος έφευγε δεξιά κι αριστερά, ιδιαίτερα όταν ανέπτυσσε πολλά χιλιόμετρα με χρήση του μοτέρ. Σε φάση κόντεψε να πέσει (είναι μηχανόβιος, όχι κανένας άσχετος).

Οπότε αναγκαστικά μετέφερε την μπαταρία εκεί που είναι τώρα, όπου και τα πράγματα βελτιώθηκαν σημαντικά.

Στην συνέχεια προέκυψε το πρόβλημα με τις λακκούβες.

Όλοι έχουμε ζήσει την εμπειρία κίνησης σε Ελληνικές πόλεις, οπότε καταλαβαίνουμε για τι λακκούβες μιλάμε, καπάκια υπονόμων κλπ.

Την πρώτη μέρα ο φίλος έπεσε με την πίσω ρόδα σε μια "τυπική" λακκούβα με 50χλμ και του έσπασαν 2 ακτίνες, ενώ το στεφάνι στράβωσε. Πήγε σε ακτινολόγο, του άλλαξε τις ακτίνες επιτόπου κι ίσιωσε όσο μπορούσε το στεφάνι, αλλά όχι τελείως. Δεν ξέρω, ίσως να μην ήταν καλός μάστορας, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Το θέμα είναι πως e-bike χωρίς αμορτισέρ = μεγάλος κίνδυνος για μες στην πόλη. Ιδιαίτερα αν το κιτ προσαρμόζεται σε μια απ' τις δύο ζάντες, τα αμορτισέρ είναι must.

Τουλάχιστον θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν λάστιχα φαρδύτερα και μεγαλύτερου προφίλ, ώστε να βοηθούν στην απορρόφηση των κραδασμών. Όχι σαν του φίλου τα ελαστικά, 1x1 cm :P

Ένα ακόμη πολύ σημαντικό ζήτημα είναι η ισχύς του κινητήρα.

Ο φίλος που όπως είδατε είναι κάπως των άκρων, πήρε μοτέρ 1,5kW ικανό να φτάσει και 50+χλμ.

Το ποδήλατο όμως που έχει αγοράσει (ShockBlaze Soul) δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες δυνάμεις.

Φανταστείτε συμπεριφορά στοκ παπιού με μοτέρ Ninja 300.

Αρχικά είναι πολύ ελαφρύ για να φέρει μοτέρ τέτοιου βάρους, ιδιαίτερα στην πίσω ζάντα κι αφ' εταίρου το πλαίσιο έχει πολλές στρεβλώσεις κατά την κίνηση. Ανησυχητικές στρεβλώσεις που τις καταλαβαίνει ο οποιοσδήποτε, ακόμη κι αν δεν συνειδητοποιεί τι είναι αυτό που συμβαίνει.

Δεν ξέρω αν αυτό κατακρατείται από την μνήμη του Αλουμινίου του σκελετού (6061) και τελικά σπάσει, αλλά ακόμη κι αν δεν γίνει, ασφαλές δεν το λες.

Στο συγκεκριμένο ποδήλατο, βαριά 400W μοτέρ θα ταίριαζε.

Συμπέρασμα, δεν ταιριάζει οποιοδήποτε κιτ με οποιοδήποτε ποδήλατο, ακόμη κι αν κουμπώνουν οι υποδοχές σωστά.

Όσο περισσότερα τα Watt, τόσο πιο ανθεκτικό κι άκαμπτο πλαίσιο χρειάζεται.

Σχετικά με το θέμα του βάρους, η άποψή μου είναι πως στις ζάντες πρέπει να μπαίνουν μοτέρ 250W ΜΑΧ.

Οτιδήποτε μεγαλύτερο χαλάει την καλή κατανομή βάρους και θα πρέπει να τοποθετείται οπωσδήποτε κάτω απ' την μεσαία τριβή.

Παράδειγμα:

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Καλοτάξιδο!

Το μοτέρ το έφερε από Κίνα ή το πήρε από Ελλάδα?

Αν το πήρε από Κίνα πόσα ήταν τα μεταφορικά?Τελωνεία κτλ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να 'σαι καλά :)

Από Ελλάδα το πήρε, από το μαγαζί που ανέφερα (hummerbikes.gr).

Αυτό το μαγαζί φέρνει όλο το κιτ + τα extra που ο φίλος δεν αγόρασε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

δεν ξερω αν τελικα αγορασες κατι για τον πατερα σου (τωρα ειδα το θεμα αυτο) αλλα εγω θα σου ελεγα να κοιταξεις

κατι τετοιο http://www.car.gr/cl...s/view/3816473/ ωστε να μην εχεις θεμα αυτονομιας (βενζιναδικο κι αγιος ο Θεος)...

εχει τυχει να οδηγησω τετοιο με 80cc μοτερ και ειναι αρκετα δυνατο για να μην καταλαβαινει τπτ απο ανηφορες και

βαρος κι εχει καταναλωση παπιου (ισως ελαφρως μεγαλυτερη)...επισης αν θες, μπορεις ν' αγορασεις το κιτ και να

το τοποθετησεις στο ηδη υπαρχον ποδηλατο που εχεις και θα σου ερθει αρκετα φθηνοτερα (project κι ετς :thumbsup1::grin: )

Τροποποιήθηκε από τον ghostkon
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε

Να 'σαι καλά :)

Από Ελλάδα το πήρε, από το μαγαζί που ανέφερα (hummerbikes.gr).

Αυτό το μαγαζί φέρνει όλο το κιτ + τα extra που ο φίλος δεν αγόρασε.

Το γνωρίζω το μαγαζί!

Και εγώ από 'κει θα την κάνω την παραγγελία!Το μοτερ θα το πάρω από εκεί!

Την μπαταρία (48v 20Ah)θα την φτιάξω με LifePo4 μπαταρίες από hobbyking. Θα βγει πιο φθηνά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Το ηλεκτρικό ποδήλατο Πόλης της KYROS είναι ένα όχημα για όλα τα γούστα και για όλες τις διαδρομές καθώς διαθέτει μπροστινές αναρτήσεις ZOOM και λάστιχα ΚΕΝDA All Terrain. Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο με αλουμινένιο σκελετό απόλυτα ζυγισμένο ειδικά σχεδιασμένο για να διευκολύνει την πρόσβαση του ποδηλάτη και την ευκολία κατά την κίνηση. Επίσης είναι εξοπλισμένο με μπαταρία Li-on 36V 10A 700κύκλων ( φορτίσεις ) διάρκεια ζωής , δίνοντας αυτονομία στον ηλεκτροκινητήρα 40km έως 60 km στην κάθε φόρτιση και τελική ταχύτητα 27km/h με υποβοήθηση. Το ποδήλατο διαθέτει επίσης σχάρα μεταφοράς αντικειμένων στο πίσω μέρος , πλαστικούς λασπωτήρες στον εμπρός/πίσω τροχό , φώς LED εμπρός (τροφοδοτείται από την μπαταρία του ποδηλάτου ) / πίσω με ανεξάρτητη δική τους μπαταρία ΑΑΑ .

  • Ηλεκτρονικό σύστημα:
  • Μηχανή: Ελαφριά μηχανή υψηλής ταχύτητας brushless .Gear hub motor 250W.
  • Μπαταρία: 36V/10Ah polymer Li-On. Οι μπαταρίες έχουν ηλεκτρονικό κύκλωμα προστασίας
  • Φορτιστής: AC 100-240 , 2 amps smart charger .
  • Χρόνος φόρτωσης: 4-6 ώρες.
  • Ρυθμιστής τροφοδοσίας: Twist intelligent speed control.
  • Πετάλ: 1:1 έξυπνο βοηθητικό σύστημα πεταλιού.
  • Απόδοση:
  • Μέγιστη ελεύθερη ταχύτητα: Δυνατότητα εώς 50 km/h
  • Μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική υποβοήθηση: 27 km/h
  • Αυτονομία: 40- 60km με ηλεκτρική υποβοήθηση
  • Μέγιστο φορτίο: 120kg
  • Καθαρό βάρος: 22kg
  • Μεικτό βάρος (Συσκευασμένο με την μπαταρία): 25,0 kg
  • Κύρια Εξαρτήματα:
  • Σκελετός: 7020 αλουμίνιο.
  • Λαστιχο: KENDA 26x1.75
  • Ζάντες: Αλουμινίου 26 με διπλά τοιχώματα & CNC επεξεργασία τόρνου.
  • Aμορτισέρ: Εξολοκλήρου απο αλουμίνιο της ZOOM.
  • Μπροστινά Φρένα: Μηχανικό Δισκόφρενο.
  • Πίσω φρένα: V-BRAKES της TEKTRO.
  • Κιβώτιο ταχυτήτων: SHIMANO 6 ταχυτήτων (κασέτα σασμάν).
  • Σασμάν: SHIMANO.
  • Χειρολαβές: Αλουμίνιο.
  • STEM: Αλουμίνιο.
  • Brake level: Αλουμίνιο με διακόπτη απενεργοποίησης.
  • Αλυσίδα: Ανθεκτική στη σκουριά Rust resistant.
  • Chain wheel: αλουμίνιο 42Τ ,όλο αλουμίνιο crank.
  • Λασπωτήρας: PP πλαστικό.
  • Καθισμα /Σέλα: VADER μαλακή.
  • Βάση στήριξης σέλας: Παλουκόσελο σαγρέ με ανάρτηση.
  • Χρώμα: Μπεζ
  • Εγγύηση:
  • Πλαίσιο: 3 χρόνια. DOA 7 ημερών
  • ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία , φορτιστής, ηλεκτρικά μέρη:1 χρόνος.

http://www.e-shop.gr...ge-p-PER.996823

PER.996823.jpg

Τι ξερουμε για αυτά ?

Ειναι Ελληνικά ή φασον απο αλλού ?

Γενικα, παντως συγκεντρωνει σχεδον οσα ζηταω. Αναρτηση εμπρος, δίσκο εμπρός, αλουμίνιο σκελετός, μπαταρια ιοντων λιθιου στο κεντρο.

Η τιμη ειναι ψηλά, αλλά απ' οτι εψαξα αντίστοιχα σχεδια στο εξωτερικό, εκει παίζουν.

Υπενθυμιζω, οτι πρεπει να ΜΗΝ εχει σιδερο στο κεντρο, να ειναι οπως τα γυναικεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

up !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Dinamik (125cc) Triumph Explorer (1200XCcc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν το ξέρω το ποδήλατο αλλά μου φαίνεται ποδήλατο επιπέδου Praktiker που του έχουν βάλει ένα μέτριο μοτέρ με μία απλή μπαταρία!

Δεν θα έδινα με τίποτα 850 ευρώ για αυτό το πράγμα!

Γενικά Θανάση όπως σου έχω πει δεν μου αρέσει αυτό το fixάρισμένο πράμα! Για να πουλήσουν μοτέρ κοτσάρουν και ένα ποδήλατο που κάνει -αμφίβολα- λίγο απ'όλα!

Δεν ξέρω, δεν είμαι αντικειμενικός!

Αν βρω κανα αξιόλογο θα στο στείλω!

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
dero-drz AGV Stealth

Δημοσιεύτηκε

τελειωσα το project.....

https://www.dropbox.com/s/4ea1y5ubmmvrec7/IMG_20150525_154736.jpg?dl=0

βαψιμο,αλλαγη ρουλεμαν και ενισχυμενο αξονα λογω φορτιου, συναγερμος, φωτα με αισθητηρα, κορνα και μοτερ 500w

σε λιγες μερες και βιντεο....... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!

Και εδώ μπορείτε να βρείτε ηλεκτρικά ποδήλατα.

https://www.flexven.gr/κατηγορία-προϊόντων/hobby-αθλητισμός/ποδηλασία/ποδήλατα?filter_type2=ηλεκτρικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

http://www.ebikes-ics.gr/

 

Ρίξτε μια ματιά 

ειναι εδώ στον βόλο συμμαθητής μου

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Άν είναι αρθλοπλαστική προσάρμοσε την σέλα και το τιμόνι=<90μοίρες κάμψη.

Ρώτα και τον χειρουργό του.

Τροποποιήθηκε από τον minas
Ορθογραφία

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα