XXIV41

Μετάδοση innova 125i αλλαγή καμπάνας - γραναζιών


12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εδώ και ένα χρόνο έχει αρχίσει ένα εκνευριστικό τοκ - τοκ κάθε πρωί και όχι μόνο (πάντα όταν είναι κρύο).

Όταν άρχισε να πατινάρει ελαφρώς επισκέφθηκα τον μάστορη.

Απέκλεισε αλλαγή τεντωτήρα (η πλέον συνηθισμένη περίπτωση) μια και ο θόρυβος ακούγεται καθαρά από τη δεξιά πλευρά.

Μου είπε τα εξής:

1) Πρέπει να το ανοίξει για να δει τι ζημιά έχει γίνει

2) Σε περίπτωση που έχει κάτι χαλαρώσει και θέλει σφίξιμο έχει καλώς (η καλή εκδοχή).

3) Σε αντίθετη περίπτωση:

α) αλλαγή όλο το σετ (καμπάνα, γρανάζια) κόστος 180 ευρώ (μαμά ανταλλακτικά)

β) πατέντα για να σταματήσει να πατινάρει με μικρό κόστος αλλά αμφίβολα αποτελέσματα.

Κάθε γνώμη - συμβουλή ευπρόσδεκτη!!!!!!!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!

PS: Το μηχανάκι έχει 24.000 χλμ αλλά.....

Όσα χρόνια το έχω (4) περιμένει στα φανάρια πάντα με 1η ταχύτητα και καλά για να μη καθυστερήσω.... (μεγάλη βλακεία!!!!!!!!!)

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν νομιζω οτι μπορει να επαθε κατι επειδη εχεις πρωτη στα φαναρια.. Παπι ειναι και ο τροπος λειτουργιας του συμπλεκτη στο επιτρεπει αυτο...

ετσι γνωριζω δηλαδη.

Μηπως να πας και σε εναν δευτερο μαστορα να παρεις αλλη μια γνωμη? Αλλα χωρις να του πεις τι γνωριζεις ηδη..

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Τα δεδομενα δλδ ειναι οτι α) το παπι πατιναρει και β) κανει ενα τοκ τοκ οταν ειναι κρυο.

Να εχει χαλαρωσει κατι, το ψιλοαποκλειω. Οταν ζεσταινεται γιατι σταματαει, σφιγγει η βιδα?

Παντως, οταν αποφασισεις να το δεις, κοιτα να εισαι κοντα σε σερβις γιατι, ουτως ή αλλως, θα αλλαξεις και λαδια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως να πας και σε εναν δευτερο μαστορα να παρεις αλλη μια γνωμη? Αλλα χωρις να του πεις τι γνωριζεις ηδη..

Το έκανα και η πρώτη του κουβέντα (του άλλου) ήταν "καμπάνα, άφησέ το να το δω"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Το έκανα και η πρώτη του κουβέντα (του άλλου) ήταν "καμπάνα, άφησέ το να το δω"

Ποιο λάδι φορά το μοτέρ ?

Εχει ρυθμιστεί ο συμπλέκτης στο πλάι ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Ποιο λάδι φορά το μοτέρ ?

Εχει ρυθμιστεί ο συμπλέκτης στο πλάι ?

Λάδι 10 -30 honda

Συμπλέκτης ρυθμισμένος

Τελικά άλλαξε καμπάνα - σιαγώνες φυγοκεντρικού και δίσκους.

Πριν τα αλλάξει μου έδειξε αυτά που έβγαλε στα οποία οι σιαγώνες ήταν αρκετά φαγωμένες και η καμπάνα ελαφρώς χαραγμένη.

Ότι μπήκε ήταν γνήσιο honda, γι αυτό (υποθέτω) και τα 180 ευρώ.

Η απορία μου είναι.....

Είναι κάτι συνηθισμένο για 24,000 χλμ?

Μήπως είναι ο τρόπος οδήγησης?

Κάτι άλλο?

Ζητάω συγνώμη για το αργό της απάντησης (οικογενειακές - επαγγελματικές υποχρεώσεις).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

10-30 σε παπι? δεν ειναι πολυ λεπτορευστο αυτο για ενα παπακι που συνηθως τρωει σκισιμο?

Αρα, τωρα το ελυσες το προβλημα σωστα?

Παντως 24000 σλμ για τετοια βλαβη τα θεωρω λιγα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε

10-30 σε παπι? δεν ειναι πολυ λεπτορευστο αυτο για ενα παπακι που συνηθως τρωει σκισιμο?

Ηλία δεν τρώει σκίσιμο. Νορμάλ οδήγηση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Τελικά άλλαξε καμπάνα - σιαγώνες φυγοκεντρικού και δίσκους.

Πριν τα αλλάξει μου έδειξε αυτά που έβγαλε στα οποία οι σιαγώνες ήταν αρκετά φαγωμένες και η καμπάνα ελαφρώς χαραγμένη.

Ότι μπήκε ήταν γνήσιο honda, γι αυτό (υποθέτω) και τα 180 ευρώ.

Η απορία μου είναι.....

Είναι κάτι συνηθισμένο για 24,000 χλμ?

Μήπως είναι ο τρόπος οδήγησης?

Κάτι άλλο?

To ψεκαστό μου, εχει πανω του 20Κ. Του 2010, καινούργιο.

Και δεν εχει κάνει κιχ, σε τίποτα.

180 σαν πολλά να είναι....

Η ζημιά που επαθες πάντως, δεν οφείλεται στην 1η στα φανάρια.

Στη θεση σου, θα άλλαζα φυγικεντρικό τις σιαγωνες, και ρουλεμαν καμπάνας.

Πηρες τα παλιά ανταλλακτικά ?

Εχεις καμμιά φωτό τους ? :)

10-30 σε παπι? δεν ειναι πολυ λεπτορευστο αυτο για ενα παπακι που συνηθως τρωει σκισιμο?

10/30 δίνει το βιβλίο, Ηλία.

Βεβαια, διπλα εχει ΚΑΙ πίνακα όπου δίνει για καλοκαίρι 10/40.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To ψεκαστό μου, εχει πανω του 20Κ. Του 2010, καινούργιο.

Και δεν εχει κάνει κιχ, σε τίποτα.

180 σαν πολλά να είναι....

Μαζί με εργασία και λάδια.

Η ζημιά που επαθες πάντως, δεν οφείλεται στην 1η στα φανάρια.

Στη θεση σου, θα άλλαζα φυγικεντρικό τις σιαγωνες, και ρουλεμαν καμπάνας.

Πηρες τα παλιά ανταλλακτικά ?

Εχεις καμμιά φωτό τους ? :)

Τα ανταλακτικά μου τα έδωσε αλλά δεν τα πήρα (βλακεία μου).

Οπότε δεν έχω και φωτό......

Ρουλεμάν καμπάνας?????????? Φωτό ή link.....

10/30 δίνει το βιβλίο, Ηλία.

Βεβαια, διπλα εχει ΚΑΙ πίνακα όπου δίνει για καλοκαίρι 10/40.

Τροποποιήθηκε από τον XXIV41

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Τελικά άλλαξε καμπάνα - σιαγώνες φυγοκεντρικού και δίσκους.

Πριν τα αλλάξει μου έδειξε αυτά που έβγαλε στα οποία οι σιαγώνες ήταν αρκετά φαγωμένες και η καμπάνα ελαφρώς χαραγμένη.

Πως πάει με τα νέα ?

Σταματησε ο θόρυβος στο κρύο ?

Πατινάρει ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova i (125cc) KTM DUKE (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Πως πάει με τα νέα ?

Το μηχανάκι είναι σαν καινούριο

Σταματησε ο θόρυβος στο κρύο ?

Εντελώς

Πατινάρει ?

Ούτε κατά διάνοια!!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα