ΩΡΙΩΝ

Ducati panigale 1299 R ,Μultistrada 1299 my 2015

332 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Υπερκυβισμενο 1199 στα 1299 κ.ε με κινητρο κατασκευης να '' γεμισει '' η μεσαια καμπυλη αποδοσης του θα παρουσιαστει τον Νοεμβριο στην EICMA του Μιλανου και θα αποτελεσει την αιχμη του δορατος της σειρας panigale.Την αυξηση του κυβισμου δεν

θα ακολουθησει το superbike λογω κανονισμων για το 2015.Το υπερκυβισμενο 1299 μοτερ θα περαστει και στο multistrada

του 2015 με τις αναλογες μετατροπες για την κατηγορια

http://www.moto.it/n...sa-a-eicma.html

http://www.insella.i...ra-pompata-1299

panidale-1299r-ap.jpg

image.jpg

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Hornet S 2002

Δημοσιεύτηκε

Άντε πάλι καλά επειδή δεν πήγαινε βήμα...

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Άντε πάλι καλά επειδή δεν πήγαινε βήμα...

ναι ρε παιδί μου, τάφος το παλιό... ενώ το καινούριο ε;;;;

ωχ παναϊα μου....

Τροποποιήθηκε από τον Thetreeoflife

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το 1199 θα συνεχισει να παραγεται παραλληλα σαν μικροτερο μοντελο Το 1299 θα εχει επαναπροσδιορισμενη αισθητικη,καινουργια εξατμιση και led φωτισμο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot 2 (2cc) Shoei XR-1100 Hadron KTM 1290 S-Duke GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πόσο τα δίνεις λέγε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati Multistrada (1200cc) Ducati Multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Φύγαμεεεεεεεε!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πόσο τα δίνεις λέγε...

κατσε μη βιαζομαστε.Το 1299 ειναι R Αυτο σημαινει ΄΄ενα σκασμο ευρω '' .......Τελειωνει και το μελανι στο τυπογραφειο που τα τυπωνω ... :cry:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

κτμ -duc στο κυνηγι των επιδώσεων

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

κτμ -duc στο κυνηγι των επιδώσεων

απαντηση στην BMW για το s1000xr με μουλτι 1299 και Hp4 με πανιγκαλε 1299 R ειναι.Τα ΚΤΜ ειναι αλλα μηχανακια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

και αυτο ομως μουλτι adv πανε ραμφος-ραμφος

1299 μουλτι-σουπερ αντβεντσουρε

Τροποποιήθηκε από τον Denzo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

και αυτο ομως μουλτι adv πανε ραμφος-ραμφος

1299 μουλτι-σουπερ αντβεντσουρε

Aλλοι τροχοι αλλοι χαρακτηρες .To multi ειναι καθαρα crossover και χωμα ισα που μπαινει για μια πλαινη παραλια ,ενω το KTM μπαινει και ταξιδευει .Το BMW ειναι απεναντι του και ειναι δελεαστικο μηχανακι γιατι ειναι δυνατο και οπωσδηποτε φτηνοτερο και προπαντων BMW

Η παρουσιαση των καινουργιων 1299,ανακοινωθηκε στο facebook ενος μεγαλοεισαγωγεα ducati στην Αμερικη.Αυτο εχει την σημασια του οτι ,οτι η ducati εστρεψε οριστικα το βλεμμα της προς τα εκει που μπορουν να αγοραστουν τα προιοντα της.Καποιες κουβεντες παντως για ιπποδυναμη του καινουργιου κινητηρα την προσδιοριζουν στα 200 ονομαστικα αλογα για το panigale .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

οτι ειχε αναγκη η ducati δηλαδη, ενα υπερκυβισμενο panigale-multistrada...........(κατι μου θυμιζει η φραση αυτη :afro: )

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Οταν ποσταρεις εσυ photo-thumb-23825.jpg για Ducati που ερχονται...σε "φοβαται" το ματι μου... :shock: ...παλι μπανηστηρι θα πεσει :mB_kalo_e: Αντε Ωριωνα...ωπ...σορυ...ΣπανοβαγγελοΔημητρο :crazy: ...τεσπα...Γυλο...με το καλο :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R BMW R1200GS (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιώργη , δεν κατάλαβα αν πρόκειται για νέο Μουλτιστράντα που θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο ή για facelift του σημερινού μοντέλου. Για ρίξε λίγο φως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γιώργη , δεν κατάλαβα αν πρόκειται για νέο Μουλτιστράντα που θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο ή για facelift του σημερινού μοντέλου. Για ρίξε λίγο φως.

Ναι πεστα ντε...γιατι αν διευκρινιστει να πα να παρουμε 2-3 να υπαρχουνε... :P

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja 250 Έλα ντε...

Δημοσιεύτηκε

εγω βλέπω ξεκάθαρα την απάντηση της ντουκ στα κυβικα του 1290. τα νούμερα είναι που μετράνε. Άλλωστε 195 άλογα ειχε ήδη ο bmw ανταγωνισμος. Ε τώρα πάμε για καμια 210αριά :crazy: τα κτμ μπορει να ναι άλλα μηχανάκια, αλλά στην αγορά του κάγκουρα duc-ktm-bmw είναι η τελευταία λέξη. Ελπίζω να μην ξεπουληθούν μόνο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μακαρι να ,ξερα Γιαννο .Για το μουλτι μονο τον 1299 κινητηρα αναφερουν.Θα μαθουμε αμεσως τις επομενες ημερες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja 250 Έλα ντε...

Δημοσιεύτηκε

Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα δεν κράζουμε την ντουκ που έβγαλε καινούργιο μηχανάκι με περισσότερα κυβικά μέσα σε 2 χρόνια :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

1300cc :pray::wacko:

Σοβαρά τώρα, έχω την εξής απορία, βλέπουμε ότι τα cc έχουν μια τάση να ανεβαίνουν "επικίνδυνα" και από τη μια είναι λογικό γιατί για να

ανταγωνιστεί τα I4 με τον L-twin της η Duc πρέπει να δώσει κυβικά, από την άλλη τα πολλά cc είναι και μόδα στην αγορά που έχει στραφεί η Ducati, με μοτέρ τέρατα έχουν μάθει στο 'murica οπότε η καλύτερη τους!

Και τώρα το ζουμί της απορίας μου, έβγαλε το 1199, έβγαλε ένα σκασμό άλογα από αυτό το υπέροχο και μαζεμένο L-twin μοτέρ,

βγάζει το 1299, θα το πουσάρει και αυτό και είμαι σίγουρος ότι θα βγάλει πάλι τρομερά νούμερα σε kW, kg κλπ

Μετά το 1299, τι;;

Θα πάει σε 1399 και τα cc θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν...; (και που να φτάσουν τα άτιμα, 1500 TSI με DSG;;;)

Η αναγκαστικά κάποια στιγμή για να σταματήσει την αύξηση των κυβικών θα το γυρίσει και αυτή σε κάνα 1000άρι V4 (βλέπε Aprilia)

Πάντως από αυτή την υπερβολή με τα κυβικά, προτιμώ το V4 και ας χάσει ένα από τα εναπομείναντα κλασικά χαρακτηριστικά της, το 2κ δηλαδή..

Τροποποιήθηκε από τον Apisteftos
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja 250 Έλα ντε...

Δημοσιεύτηκε

Η ντουκ είναι 2κ. Αν χάσει τώρα το V2 σημαίνει ότι κάποιος άλλος ευθύνεται γ αυτό... (γκουχ γκουχ) όταν τόσα χρόνια πουσάρουν τον V2 ενώ θα μπορούσαν να το γυρίσουν πιό νωρις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια.. δεν ειναι υπερβολη αυτα? Δεν λεω μονο για τα ντουκατι...

Χαχα καποτε λεγαμε

"1000αρα μηχανη". Σε λιγα χρονια το χιλιαρι θα ειναι οπως τωρα τα 250 αρια ....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja 250 Έλα ντε...

Δημοσιεύτηκε

Εξέλιξη Ηλία...τώρα τουλάχιστον καταλαβαίνω πως νιώθουν οι γεροντότεροι με όλη αυτη την τεχνολογία που είδαν στα χερια των νεώτερων...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τουλάχιστον σε αυτό το θέμα δεν κράζουμε την ντουκ που έβγαλε καινούργιο μηχανάκι με περισσότερα κυβικά μέσα σε δυο πεντε χρονια :crazy: :crazy:

fixed :thumbsup1:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η ντουκ είναι 2κ. Αν χάσει τώρα το V2 σημαίνει ότι κάποιος άλλος ευθύνεται γ αυτό... (γκουχ γκουχ) όταν τόσα χρόνια πουσάρουν τον V2 ενώ θα μπορούσαν να το γυρίσουν πιό νωρις...

Πουσαραν το L-twin γιατί είχαν περιθώρια και σε εξέλιξη και σε υλικά και σε αύξηση των cc,

αλλά μέχρι πότε θα αυξάνουν τα cc;;

Αυτο λεω, καποια στιγμη, αν όχι από την αρχή, και το 1299 θα πιάσει ταβάνι. Μετά πάει σε αύξηση cc για να προχωρήσει παραπέρα,

ή σε μείωση σε συνδυασμό με άλλη διάταξή μοτέρ;

Οχι ότι τα 200 άλογα είναι λίγα δλδ, ώστε να πρέπει ντε και καλά να βγάλει και άλλα σε επόμενα μοντέλα, αρα και να ανέβει και άλλο κυβικά στον 2κ, αλλά λέμε, πως δείχνουν να πηγαίνουν τα πράγματα σύμφωνα με την εξέλιξη

Τροποποιήθηκε από τον Apisteftos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια.. δεν ειναι υπερβολη αυτα? Δεν λεω μονο για τα ντουκατι...

Χαχα καποτε λεγαμε

"1000αρα μηχανη". Σε λιγα χρονια το χιλιαρι θα ειναι οπως τωρα τα 250 αρια ....

Ηλια το εγραψα σε προηγουμενο ποστ μου.Το κανουν γιατι αυτα πουλανε στην Αμερικη Εκει ειναι ο στοχος τους για κερδη/υπερκερδη και οχι η χρεωκοπημενη Ευρωπη,η, η υπο-αναπτυξη Ασια ,που σε αυτα τα μερη τον λογο τον εχουν οι japan.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα