FlyingInADream

Ηλεκτρικά Πως να επισκευάσετε καμμένο Converter σε VTR1000 SP1 ή SP2


11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Ενας λόγος που αγαπάμε αυτό το φόρουμ....

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος και αναλυτικός! :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC29 (399cc) AGV K3 πριονωτό Honda για κρατητήριο (>600cc)

Δημοσιεύτηκε

Τελικά γραπτώς το κατάλαβα καλύτερα. Καλά χιλιόμετρα να έχετε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πάντα εντυπωσιάζομαι (ως άσχετος) απο τις επισκευές ηλεκτρονικών. Πληροφοριακά, ανοίξατε το inverter και βρήκατε τι περιέχει ή υπήρχε βιβλιογραφία; Επίσης, ένα ενδεικτικό κόστος των transistors που χρησιμοποιήθηκαν;

Μπράβο για την εργασία σας, αν είναι x άνθρωποι που, όπως λες, φοβούνται να βάλουν χέρι σε καρμπ, για τα ηλεκτρονικά είναι 10x.

Τροποποιήθηκε από τον estebahn

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα τρανζίστορ συνολικά πήγαν 3 ευρώ. Και 0.90 το σωληνάριο της σιλικόνης

Ο Αλέξης ως πιό έμπειρος στα ηλεκτρονικά (δουλειά του είναι) αμέσως υποπτεύθηκε τα τρανζίστορ εξόδου. Τα είχαμε δει σε άλλο converter παλιότερο που βρήσκονται, με ακτινογραφία σε οδοντιατρείο φίλου αρχικά, και σκάψιμο από εμένα στην συνέχεια , οπότε έσκαψε σε ετούτο το κονβέρτερ ακριβώς εκεί που βρήσκονταν.

Στην μέτρηση φάνηκε αμέσως ότι ήταν καμένα, τα αλλάξαμε και δούλεψε.

θα μου πεις μπορούσε να είχε και βλάβη πιο μέσα στην πλακέτα, αν δεν δούλευαν, θα το ψάχναμε και πιο μέσα, αλλά πρώτα δοκιμάζεις την πιο εύκολη περίπτωση σε αυτά τα πράγματα και αν δεν επιτύχει πας στα πιο δυσκολα, και επιπλέον ήταν βέβαιος ότι αυτά θα έφταιγαν.

Ο Αλέξης ειναι ο φίλος με την εκ του μηδέν κατασκευή πλεξούδας κατά πως την γούσταρε αυτός, στο RVF του, θέμα που έχει παίξει νομίζω στο mybike.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

και όλα τα τρανζίστορ να αλλάζατε, πάλι τα 500+ ευρώ είναι πολύ μακριά. αλλά πιθανολογώ, για αυτό είναι δυσεύρετα τα συγκεκριμένα components. :shades:

μπράβο. πολύ καλό άρθρο για πιο προχωρημένους με όρεξη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Τελικα στα πορδα χαλαει οτιδηποτε ηλεκτρονικο... :tooth: :tooth: :tooth:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki vstrom (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Και τα ιδια να μην μπορουσε να βρει θα μπορουσε να βαλει αντιστοιχα (η ακομα και πολυ καλυτερα μιας και ο σχεδιασμος ειναι περισσοτερο οικονομολογικος παρα με βαση την αντοχη..)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys 650 mk3 (650cc) Bell Qualifier Kawasaki Versys 650 mk3 (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Ακτινογραφία! Τέλειο. Ιδιοφυές! και αναρωτιόμουν πως ξέρεις που να σκάψεις...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

'Εκανα το λάθος όταν πρωτοέγραψα το θέμα, να κάνω το ανέβασμα των εικόνων στο Facebook. Ανακάλυψα όμως εκ των υστέρων ότι το Facebook αλλάζει κάθε τόσο τις διευθύνσεις των εικόνων, οπότε έπεσε χιόνι στο ποστ παραπάνω.

Πλέον το θέμα βρήσκεται σωστά ανεβασμένο εδώ χωρίς πρόβλημα στις εικόνες.

http://forcev4.blogspot.gr/2014/11/converter-vtr1000-sp1-sp2.html

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα