Ste7ios

Μπαταρία Μπαταριες λιθιου και οχι μονο


28 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εκτός του βάρους έχουν και άλλα καλά (απουσιάζουν τα περισσότερα προβλήματα μια μπαταρίας μολύβδου). Πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μεγαλύτερη δύναμη εκκίνησης, ταχύτατη φόρτιση, κ.α.

Τα προβλήματα αρχίζουν επιλέγοντας την λάθος χωρητικότητα, δηλ. ακολουθώντας τις συστάσεις των κατασκευαστών με τα περίφημα PbAh/PbCCA (ισοδύναμα Ah/CCA με μία μολύβδου που είναι εντελώς άκυρα για μια LFP...) με αποτέλεσμα πολύ μικρή χωρητικότητα που οδηγεί σε υπερφόρτιση, υπερθέρμανση και καταστροφή της μπαταρίας πολύ πριν της ώρας της.

Στα αρνητικά η συμπεριφορά της στο κρύο (το οποίο έχει σχέση με την χωρητικότητα) και το υψηλό κόστος (εκτός και αν μπορεί να τη φτιάξει κανείς μόνος).

Για να είναι εντάξει και να δουλέψει σωστά, πρέπει να επιλέξει κανείς (πραγματική) χωρητικότητα ίση (ή και μεγαλύτερη αν χωράει) με αυτή που προτείνεται από τον κατασκευαστή της μοτοσικλέτας.

Ας μην το αναλύσουμε άλλο εδώ μια και είναι άσχετο με το θέμα...

Απλά ρωτάω τον Κώστα μια και με ενδιαφέρει το πως την επέλεξε και το αν είχε προηγουμένως LFP, πόσο άντεξε...

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Οι LFP μπορούν να ξεράσουν στην κυριολεξία όλο το ρεύμα που έχουν (για αυτό και δεν έχουν νόημα τα CCA) σε μια στιγμή, οπότε εκκινούν πολύ δυνατά τη μηχανή. Απλά χαϊδεύεις τη μίζα και έχει εκκινήσει μέχρι και φορτηγό!!! Εντυπωσιακό! :D

Κώστα αν μπορείς έλεγξε τα ή postaρε εδώ και θα σου πω. Καλό είναι να ξέρεις. Το ότι έχει μπει κάπου αλλού δεν λέει τίποτα. Έχουν σημασία τα νούμερα στα μεγάλα ταξίδια (δεν θες να βράσει η μπαταρία) και στο κρύο (σε αφήνει χωρίς καμία προειδοποίηση).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν, όσο και αν έψαξα για την εν λόγο μπαταρία δεν βρήκα τίποτα που να αναφέρει τα πραγματικά της χαρακτηριστικά. Ούτε καν τον κατασκευαστή... Το μόνο που μπορεί να δώσει μια ιδέα είναι το βάρος της.

Ζυγίζει 1.100g άρα πρέπει να έχει 16 στοιχεία (4S4P). Λόγο του ενσωματωμένου BMS όμως παίζει να είναι λιγότερα δηλ. να έχει 12 στοιχεία (4S3P) που είναι και το πιο πιθανό.

Αυτό σημαίνει στην πρώτη περίπτωση ότι η χωρητικότητα της είναι 9,2 με 10 Ah, ενώ στη δεύτερη 6,9 με 7,5 Ah.

(Ο υπολογισμός γίνεται με βάση τα κυλινδρικά στοιχεία ANR26650M1-A & ANR26650M1-B της A123 Systems που είναι η κορυφαία στο χώρο.)

Η moto σου έρχεται με μια Yuasa YTZ10S δηλαδή 8,6Ah & 190 CCA. Άρα η LFP σου είναι κατά 10% (και βάλε) μικρότερη από τη μαμά. Είναι κάπως οριακά δηλαδή...

Γιατί έχει σημασία η χωρητικότητα;

1. Στο κρύο η απόδοση της πέφτει πάρα πολύ, τόσο ώστε υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να εκκινήσει τον κινητήρα. Αυτό αντιμετωπίζεται καταναλώνοντας φορτίο ώστε να ανέβει η θερμοκρασία της. Η λέξη κλειδί είναι η "κατανάλωση". Αν δεν έχει τα απαραίτητα Ah, ναι μεν θα έχει θερμανθεί και θα έχει επανέλθει αλλά δεν θα έχει μείνει αρκετό φορτίο για μια εκκίνηση!

Ευτυχώς κάτι τέτοιο είναι σπάνιο στην Αθήνα και νότια της, αλλά πρέπει να το έχεις στο νου σου σε κάποια εξόρμηση...

2. Τα παρασιτικά φορτία (από εγκέφαλο, συναγερμό, κλπ. Α, ναι... Καταναλώνει και το BMS) απαιτούν πραγματικά αμπερώρια. Όχι τα μουσαντένια PbAh. Αν έχεις ακίνητη τη μηχανή για μέρες μάντεψε πια θα κρατήσει περισσότερο...

3. Μια μικρή LFP (για το σύστημα φόρτισης) μπορεί να υπερφορτιστεί καταστρέφοντας τα στοιχεία ή ακόμη και να οδηγήσει σε θερμική ανατροφοδότηση των στοιχείων (να πάρει και φωτιά που δεν σβήνει δηλαδή).

Να ανησυχείς λοιπόν ή όχι; Απλά έχε το νου σου για ένα διάστημα στην αρχή και αργότερα όταν αρχίσουν τα κρύα.

Προσωπικά το μόνο που με απασχολεί ακόμη είναι το 3ο και λιγότερο το 2ο.

Εγώ την δικιά μου την παρακολουθούσα για ~2 εβδομάδες και έπαιρνα τακτικά μετρήσεις πριν και μετά από βόλτα.

Αν και ένα στοιχείο είναι κάπως προβληματικό όλα έχουν πάει καλά μέχρι στιγμής εδώ και 20 μήνες.

Καλού κακού έχω προσθέσει και ένα θερμόμετρο επάνω της (από το Lidl) ώστε ελέγχω και την θερμοκρασία της.

Δυο πραγματάκια ακόμη. Η δικιά σου έχει BMS το οποίο εξισορροπεί τα στοιχεία (balancing) και αποκόπτει τα στοιχεία όταν αδειάσει αρκετά η μπαταρία για να προστατεύσει τα στοιχεία. (Αν η τάση πέσει κάτω από τα 9,200V τα στοιχεία καταστρέφονται). Με απλό φορτιστή παίζει να μην τα συνδέσει. Το BMS παίζει να χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη τάση για να τα επαναφέρει.

Αν έχεις φορτιστή με δυνατότητα recovery / desulfation μπαταρίας μολύβδου ΜΗΝ τον χρησιμοποιήσεις ποτέ σε αυτή τη μπαταρία. Θα την καταστρέψει με τις τάσεις που χρησιμοποιούνται σε αυτή τη φάση. Αλλιώς οκ.

Αυτά...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Κώστα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να την αντικαταστήσεις με την αμέσως μεγαλύτερη. Το θέμα όμως είναι αν χωράει που δεν το βλέπω.

Η YTZ-10S είναι 150 x 87 x 93 και η αμέσως μεγαλύτερη είναι 175x87x130.

Εκτός και αν πας σε άλλη που δεν μιμείται τα τυποποιημένα κουτιά και δεν είναι τόσο μεγάλο όπως η Antigravity AG1601 με 16 στοιχεία (και βάρος 1.450g) και διαστάσεις 114 x 83 x 133 αν την παίρνει στο ύψος (133cm). Α! Παίζει να έχει και μικρότερες αλλά πιο ισχυρές που χρησιμοποιούν πρισματικά στοιχεία (είναι σε σακούλα και όχι σε κύλινδρο). Αλλά άντε βρες την στην Ευρώπη...

Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο σε μάρκες όπως η Haiju ή Skyrich που τις βρίσκεις εδώ... Επίσης τώρα βλέπω και την καινούρια σειρά EVO3 της Ballistic που στο ίδιο περίπου μέγεθος δίνει κάτι παραπάνω.

Κρίνοντας πάντως από τη δική μου (Ballistic EVO2 - 12 Cells) που είναι επίσης κατά 10%+ μικρότερη, δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα και πτώση απόδοσης εν αντιθέσει με την μαμά Yuasa που στο ίδιο διάστημα έφτασε το 50% της απόδοσης της (εξαιτίας των καθημερινών διαδρομών μου δεν κατάφερνε ποτέ να φορτίσει στο 100%). Θέλω να πιστεύω ότι θα αντέξει πολύ καιρό βγάζοντας τα λεφτά της.

Λέγοντας για την διάρκεια ζωής: Μία LFP έχει μεγάλο κύκλο ζωής, από 1.000 έως 5.000 ενώ μία μολύβδου 400 με 500, οι οποίοι αντιστοιχούν σε 7 με 10 χρόνια ζωής και 3 με 5 αντίστοιχα. Εννοείται για τα αποδώσει αυτά κάθε τύπου μπαταρίας πρέπει να της φερόμαστε καλά.

Και κάτι βασικό που το ξέχασα προηγουμένως. Πριν εγκατασταθεί η LFP ελέγχθηκε το σύστημα φόρτισης της μηχανής; Παίζει στο σωστό εύρος;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000F (1000cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Είμαστε σίγουροι ότι το σύστημα φόρτισης της μηχανής μπορεί να φορτίζει μπαταρία λιθίου???

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Οι LiFePO4 είναι συμβατές με τις AGM,οπότε αν ένα μηχανάκι έρχεται με AGM από το εργοστάσιο, ναι, εκτός και αν έχει πρόβλημα. Λογικά του Κώστα είναι εντάξει αφού μόλις το έφτιαξε αλλά θέλω τα νούμερα για να είμαστε σίγουροι.

Αν το μηχανάκι έχει έρθει με συμβατική ή Gel τότε δεν μπορείς να βάλεις LiFePO4 εκτός και αν αλλάξεις ανορθωτή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000F (1000cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

εμένα είναι στο ενάμιση χρόνο η Yasa και αν το αφήσω για 3 μέρες μετράω 12,4volt ακόμη και μετά απο βόλτα δείχνει 12,65 το πολύ.

Ο ανορθωτής δουλεύει και δίνει σωστά ρεύματα είναι τσεκαρισμένο.

Για μία βδομάδα την έβαλα στον CTEK 5 μιας και δεν την χρησιμοποιήσα. Όταν την έβγαλα έδειχνε 12,8 οπότε μάλλον πάω για αλλαγή και

σκέφτομαι και το ενδεχόμενο λιθίου.

Παλιότερα είχα διαβάσει καλά λόγια για τις ANTIGRAVITY από Αγγλία μεριά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έτσι είναι... Αλλά στις LFP υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί κάποια που να χωράει. Δεν ξέρω πόσο χώρο ακριβώς έχει το CBF.

Τώρα αν κάνουμε μια δημοσκόπηση για το πόσο κρατάει μια μπαταρία στον καθένα δεν θα βγάλεις άκρη. Είναι πολύ οι παράγοντες που επηρεάζουν, όπως θερμοκρασίες που παίζουν σε κάθε περιοχή, αν τα περισσότερα χλμ σου είναι αστικά, σε ανοιχτό δρόμο, τη διάρκεια των διαδρομών, το σύστημα φόρτισης, τα παρασιτικά φορτία, και δεν συμμαζεύεται...

Εσύ που είσαι Θεσσαλονίκη και οι μέσες θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες από της Αθήνας είναι λογικό να αντέχει περισσότερο αφού για κάθε αύξηση 10℃ πάνω από τους 25℃ - 30℃ η ζωή μιας μπαταρίας πέφτει στο μισό!

Το να κάνεις οικονομία δεν χρειάζεται εκτός και αν το έχεις πλακώσει με έξτρα φώτα, θερμαινόμενα κλπ και δεν επαρκεί η γεννήτρια και σου αδειάζει στο ρελαντί.

Και η συντήρηση ( = τακτική ή ακόμη καλύτερα συνεχής φόρτιση της) δεν είναι εύκολο πράγμα και δυνατή για όλους... Και στην τελική σιγά μην σκλαβωθούμε με κάτι τέτοιο.

Εγώ είχα πρόβλημα τόσο στο αυτοκίνητο, όσο και με το MP3 αλλά και το NC. Με την LFP ξένοιασα... Φορτίζει στο τσακ-μπαμ ενώ οι AGM ποτέ δεν κατάφερναν να φτάσουν την πλήρη φόρτιση σε καθημερινή βάση, και αν την έφταναν την έχαναν μετά από τα παρασιτικά φορτία.

Κώστα μην αγχώνεσαι! Και αυτή να αφήσεις λογικά θα είσαι οκ! Άλλωστε δεν είσαι από αυτούς που το αράζουν!

Παλιότερα είχα διαβάσει καλά λόγια για τις ANTIGRAVITY από Αγγλία μεριά

Οι Antigravity φαίνεται να είναι κορυφαίες, οι πιο ποιοτικές, καθώς προσέχουν πάρα πολύ να βάζουν στοιχεία που βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο ώστε να μην υπάρχουν προβλήματα εξισορρόπησης (balancing).

Πιθανώς στο ίδιο επίπεδο είναι και οι EarthX.

Τροποποιήθηκε από τον Ste7ios
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Η ενεργειακή πυκνότητα & ειδική ενέργεια μιας LiFePO4 είναι μεγαλύτερη (π.χ. 300 Wh/Kg & 128 Wh/L) από μία μολύβδου (100 Wh/Kg & 40 Wh/L) οπότε στον ίδιο όγκο (και πολύ λιγότερο βάρος) μπορείς να έχεις περισσότερα Ah. Και να φανταστείτε ότι είναι ο φτωχός συγγενής της οικογένειας Li-On (αλλά ο μόνος ασφαλής για τη χρήση που θέλουμε).

Η υλοποίηση βέβαια διαφέρει από τη θεωρεία καθώς τα στοιχεία έχουν συγκεκριμένο μέγεθος (κυλινδρικά ή πρισματικά) το οποίο βάζει κάποιους περιορισμούς σε ότι αφορά το μέγεθος, τον όγκο... Ο άλλος περιορισμός είναι το κόστος.

Η Shorai ήταν η πρώτη που ξεκίνησε να προωθεί τις LFP στην αγορά των μοτοσικλετών. Για να μπορέσει να τις πουλήσει έπρεπε να τις κάνει συγκρίσιμες με αυτές που κυριαρχούν στην αγορά οπότε επινόησε τον όρο των PbEq. Ah & CCA δηλαδή Ah & CCA ισοδύναμα με αυτά μιας μπαταρίας μολύβδου.

Για να τα πω αρκετά απλοϊκά, βασίστηκαν στο ότι από τα συνολικά Ah μιας μπαταρίας μολύβδου είναι αξιοποιήσιμο μόνο το 50% και αν λάβεις και υπόψη ότι περίπου το τελευταίο 20% της φόρτισης είναι πολύ αργό και δύσκολα να το φτάσει κανείς στην ουσία έχεις μόνο ένα 30%... Και κάπως έτσι έκαναν τα μαγειρέματα τους.

Τα CCA πάλι δεν έχουν έχουν κανένα νόημα στις LFP αφού πρακτικά δεν ισχύει ο νόμος του Peukert και έχουν σχεδόν μηδενική εσωτερική αντίσταση ξερνώντας με τη μία (10C) όλο το ρεύμα που έχουν, και η τάση τους είναι σχεδόν σταθερή καθόλη την διάρκεια της εκφόρτισης. Αν δείτε την καμπύλη εκφόρτισης είναι σχεδόν μια ευθεία! (Σε αυτό επίσης οφείλεται και η δύναμη τους).

typical-lifepo4-discharge-curve.jpg

Για να μπορέσεις πλέον να μετρήσεις την κατάσταση φορτίου πρέπει να έχεις voltόμετρο ακριβείας με 3 δεκαδικά όπως τα Fluke.

Δείτε:

100% --> 14,340V

90% --> 13,300V

80% --> 13,270V

70% --> 13,160V

60% --> 13,130V

50% --> 13,130V

40% --> 13,104V

30% --> 12,996V

20% --> 12,866V

10% --> 12,730V

0% --> 9,200V

Είναι το State of Charge των Shorai (και λογικά των περισσότερων ΧΩΡΙΣ BMS), το μοναδικό πινακάκι που κυκλοφορεί στο Internet και αναγκαστικά χρησιμοποιούν άπαντες.

Και τα δυο είναι αυθαίρετα, και δεν βασίζονται σε καμία τυποποίηση όπως της BCI (πλέον SAE J357), IEC ή DIN που καθορίζουν αυτά τα πράγματα για τις μπαταρίες μολύβδου (και έχουν λάβει υπόψη τους και το κρύο αφού τα τεστ πρέπει να γίνονται σε θερμοκρασία -18°C).

BTW, μια παρουσίαση που βρήκα: Lithium vs Lead:

http://www.bruceschw...ds/li-vs-la.pdf

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Αυτά φίλε μου τα έκανα με την AGM. Πολύ ντάντεμα για να κρατήσει... Με την LFP δεν τα κάνω. Ξένοιασα! Μόνο στην αρχή - για λίγο - ώστε να καταλάβω την συμπεριφορά της όσο ήταν δυνατό.

Αν έκανα καθημερινά άλλα χιλιόμετρα, και άλλους χρόνους πιθανώς δεν θα χρειαζόταν...

Αλλά, περιοδικό έλεγχο έτσι και αλλιώς πρέπει να κάνει κανείς στην μπαταρία του, ό,τι τεχνολογίας και αν είναι αυτή.

Το γράφει στο manual της και η Yuasa (αλλά και άλλοι κατασκευαστές). Το Maintenance Free δεν είναι απόλυτο (θα μπορούσε να πει κανείς και παραπλανητικό) και ουσιαστικά αναφέρεται στο ότι δεν χρειάζεται πλέον να προσθέτεις υγρά, όχι ότι δεν θέλει

πάλι κάποια συντήρηση (έλεγχο και φόρτιση όταν πέφτει κάτω από ένα επίπεδο).

2ον Οι μπαταρίες μολύβδου υπάρχουν εδώ και 150 χρόνια και γνωρίζουμε τα πάντα για αυτές. Οι LFP έχουν μια ηλικία μόλις 18 ετών, και μόλις 4-5 στο χώρο της μοτοσικλέτας, και πολύ λιγότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία (μόνο η Porche τις χρησιμοποιεί τελευταία φορά που τσέκαρα!). Υπάρχουν ελάχιστα πράγματα για αυτές προς το παρόν και ελάχιστοι τις ξέρουν πραγματικά...

Αν καταφέρουν να ρίξουν το κόστος απλά είναι το μέλλον!

Το Faser? Gel? Για κοίτα καλύτερα! GT12B-4 (ή YTZ12B-BS) φοράς. AGM είναι! Αν είχες Gel θα την είχες ψήσει!

Μία Gel (ή και συμβατική) σε μηχανάκι που υποστηρίζει AGM υπερφορτίζεται ενώ μια AGM σε μηχανάκι που υποστηρίζει Gel θα υποφορτίζεται και θα φύγει γρήγορα από θειίκωση...

Κώστα σε παρακαλώ άλλαξε τον τίτλο thread! Ξεφύγαμε...

Υ.Γ Ανοιξε αν θελεις ενα θρεντ περι μπαταριων λιθιου (αν δεν υπαρχει) και θα στειλω ΠΜ στην ΣΟ αυτα τα ποστ να μεταφερθουν εκει!

Έχεις δίκιο... Κρατιέμαι όμως μια και έχω γράψει ήδη ένα κείμενο για τις μπαταρίες μολύβδου, και το ανανέωσα και για τις LFP αλλά είναι πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν και άλλα που πρέπει να προστεθούν για να είναι ολοκληρωμένο και έχω κολλήσει προς το παρόν. Είναι αρκετή δουλειά...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κώστα σε παρακαλώ άλλαξε τον τίτλο thread! Ξεφύγαμε...

Έχεις δίκιο... Κρατιέμαι όμως μια και έχω γράψει ήδη ένα κείμενο για τις μπαταρίες μολύβδου, και το ανανέωσα και για τις LFP αλλά είναι πράγματα που πρέπει να ελεγχθούν και άλλα που πρέπει να προστεθούν για να είναι ολοκληρωμένο και έχω κολλήσει προς το παρόν. Είναι αρκετή δουλειά...

Ανοίχτηκε νεο, ξεχωριστό τόπικ λογω των πολυ καλών πληροφοριών σχ. με τις lfp.

Αναμενουμε νεωτερα προς ενημερωση όλων.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σ'ευχαριστω Θαναση.<ε εβγαλες απο τον κοπο :secret: να στειλω ΠΜ :grin: :grin: :grin:

Παντως η χθεσινη βολτα στα δυτικα της χωρας στεφθηκε με 100% επιτυχια.Η μπαταρια και ο λωκος μου φθσαμε εις την οικια μας σωοι και αβλαβεις (και ευλαβεις)!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190adv

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μετά απο 1 χρονο και 9 μήνες η μπαταρία μου παρέδωσε πνεύμα(καλός λακαμας κι εγώ δεν την είχα φορτίσει καθόλου ένα χρόνο τώρα

με αποτέλεσμα να ξεμείνω 2 φορές μέσα στο μήνα που μας πέρασε).

Στο συνεργείο μου προτείναν μπαταρία λιθίου για να ξενοιάσω μιας και το μηχανάκι τραβάει πολύ ρευμα κατα την εκκίνηση

και οι Li-on δε μασαάνε σε κάτι τέτοια απο όσο ξέρω.

Αξίζει να το τολμήσω ρε παιδια.? Αν ναι θα πρέπει να πάρω και καινούριο φορτιστή ή ο CTEK μου κάνει??

Μπαγλαμάδες του Pro-Patras Club μου το ματιασατε το εργαλείο!!!!!!

Τροποποιήθηκε από τον Stefanakis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Όντως μια LFP έχει πολύ μεγάλη δύναμη. Μην πάρεις ό,τι σου προτείνουν. Θα πρέπει να ελέγξεις ό,τι αναφέρεται παραπάνω. Αν δεν με απατά όμως η μνήμη μου το συγκεκριμένο έχει από τα μικρότερα battery trays που υπάρχουν οπότε οι επιλογές σου είναι περιορισμένες.

Αν ο φορτιστής έχει (που πρέπει να έχει ο συγκεκριμένος) desulfation / recovery mode θα πρέπει να πάρεις έναν συντηρητή (battery maintainer) που δεν έχει ή ακόμη καλύτερα έναν εξειδικευμένο όπως της Optimate.

Δες επίσης αν υπάρχει Odyssey για το μηχανάκι σου. Είναι το #1 στις μπαταρίες μολύβδου. Δίνουν περισσότερα CCA & Ah στο ίδιο μέγεθος με μια οποιαδήποτε high performance AGM.

Θεωρητικά αξίζει αν επιλέξεις την σωστή (Ah ίδια με την μαμά ή και περισσότερα). Πρακτικά δεν υπάρχουν ακόμη δεδομένα για να έχουμε μια ρεαλιστική αξιολόγηση με αυτή τη χρήση.

Επίσης ακόμη και μια LFP δεν πρέπει να την αμελείς. Αν την αφήσεις να αδειάσει θα καταστραφεί όπως (και κάθε άλλη μπαταρία).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190adv

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Αρχιζω το ψαξιμο.

Βασικα΄υπάρχει και μπαταρία λιθιου στα power parts της ΚΤΜ η οποία σιγουρα θα είναι κατάλληλη αλλά δεν έχω δει τιμή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Αντί να τον μπαναρετε για τα ακαταλαβίστικα ανοίξατε θέμα να μιλάει μονος του! :mB_kalo_e:

Κορυφαία post για μπαταρίες.

Μπαταρία Λιθίου φορούσα στο SFV650 καθαρά για λόγους βάρους.

Άρπαζε το V2 στο άναμμα όπως δεν κατάφερε ποτε η Japan μαμα. Με μιση μιζιά, εκπληκτικό.

Σε μια δεκάλεπτη βόλτα μέσα στην πόλη ήταν σχεδόν φορτισμένη. Βάρος 800gr!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1190adv

Δημοσιεύτηκε

Αντί να τον μπαναρετε για τα ακαταλαβίστικα ανοίξατε θέμα να μιλάει μονος του! :mB_kalo_e:

Κορυφαία post για μπαταρίες.

Μπαταρία Λιθίου φορούσα στο SFV650 καθαρά για λόγους βάρους.

Άρπαζε το V2 στο άναμμα όπως δεν κατάφερε ποτε η Japan μαμα. Με μιση μιζιά, εκπληκτικό.

Σε μια δεκάλεπτη βόλτα μέσα στην πόλη ήταν σχεδόν φορτισμένη. Βάρος 800gr!

Όντως έπιασα μία στα χέρια μου και έπαθα πλάκα!!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Αρχιζω το ψαξιμο.

Βασικα΄υπάρχει και μπαταρία λιθιου στα power parts της ΚΤΜ η οποία σιγουρα θα είναι κατάλληλη αλλά δεν έχω δει τιμή.

H μπαταρία που δίνει η KTM για το 1190 είναι με part number: 69311953000, δηλ. μια Haijiu / Skyrich HJTZ10S-FP με 3,6 Ah. Μόνο; Σε adventure μηχανάκι; Απαπα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος κανονικά θες π.χ. μια Yuasa YTZ14S δηλ 11,2 Ah...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο βρε Στέλιο.

Χαίρομαι να διαβάζω το πολύ καλό νήμα που έχεις σηκώσει και τις απαντήσεις που δίνεις. :_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati 848 Schuberth S2

Δημοσιεύτηκε

Ξεθαβω το θεμα γιατι θελω να κανω μια ερωτηση σχετικα με την αντικατασταση της μπαταριας της μοτο μου. Φοραει απο μαμα την ΥΤ12Β-ΒS και μου ειπαν οτι για απευθειας αντικατασταη παω στην skyrich 12V LFP10, η οποια εχει χωρητικοτητα PBEQ 10 και CCA 260 (http://www.skyrichbattery.com/Lithium-Ion-Battery/c10/p575/HJT12B-FP<br-/>Lithium-Ion-Battery-YT12B-BS/product_info.html).

 

Ειμαι καλυμμενος ? Θα εχω προβλημα στο μελλον με υποφορτιση/υπερφορτιση ?

 

Ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Όχι όπως έχω ξαναγράψει, ξεχνάς τα ισοδύναμα Ah (PbEq Ah) και πας για τα πραγματικά.

Είναι μικρή, κάπου στα 6,9 - 7,5 Ah με αυτό το βάρος. Θες κάποια που είναι στα 1.380g - 1.500g

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

capture9.jpg

Ευχαριστα νεα για τους κοντρακιδες/καφετεριακιδες να καυχιουνται οτι την εχουν ελαφρυτερη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Είχα μια λιθίου για μερικά φεγγάρια, δυστυχώς δεν την ευχαριστήθηκα πολύ πάνω από χρόνο γιατί είχα θέμα με το πηνείο του drz τότε και μέχρι να το πάρω χαμπάρι είχα ρίξει το φταίξιμοστη μπαταρία και την παράτησα..

 

Από βάρος καμιά σχέση με τις κοινές, μια χαρά εκκινήσεις στους χωρίς αποσυμπιεστή εκκ/ρους, αλλά πολύ ακριβή για τα οικονομικά μου.

Ναι θα ξαναέβαζα όταν όμως γίνουν λίγο πιο προσιτές από τιμή γιατί σε μοτό καθημερινής χρήσης δεν έχει νόημα αυτή η διαφορά βάρους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τον Αυγουστο κλεινω 3 χρονια με λιθιου.Κιχ δεν κανει και προχωραμε.Βαρος υπερελαφρια! Ποσο τοτε 160 ευρουλακια. Για να δουμε ποσο θα βγαλει!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα