zoo

Πρώτες βοήθειες Περιμένοντας το ΕΚΑΒ, σε ατύχημα.


81 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda NT 700 VA MV Agusta Turismo Veloce (798cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το βασικό κατά τη γνώμη μου είναι:

Πάμε και κάνουμε μαθήματα πρώτων βοηθειών, από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, και τα επαναλαμβάνουμε κάθε δύο χρόνια.

Ότι κι αν γραφτεί εδώ, θα είναι ημιτελές και επίσης μπορεί να δώσει την ψευδαίσθηση της γνώσης.

Εγώ μέχρι τώρα έχω κάνει πολλές φορές τέτοια μαθήματα, έχω εφαρμόσει όσα μου μάθαιναν σε ειδικές κούκλες αλλά και ανθρώπους - δήθεν θύματα - κατά την εκπαίδευση, αλλά τις πρώτες φορές που χρειάστηκε να εφαρμόσω όσα ήξερα κατάλαβα ότι πρέπει να συνεχίσω να εκπαιδεύομαι συνέχεια. Αυτό γιατί, ευτυχώς, τόσο εγώ όσο και ο καθένας μας δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε τις γνώσεις μας συχνά και δεν έχουμε εμπειρία, έτσι όταν τις χρειαστούμε μπορεί να καταλάβουμε ότι είναι ήδη η ώρα για ανανέωση και φρεσκάρισμα.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, ακούστε τον Gen.Markus κι εφαρμόστε ότι λέει.

Εγώ στις τόσες φορές που έχω κάνει μαθήματα πρώτων βοηθειών, όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτές (διασώστες κατά πλειοψηφία) μας έλεγαν ότι αν έχουμε άνθρωπο με κράνος και πρέπει (π.χ.) να κάνουμε ΚΑΡΠΑ, κάνουμε μόνο θωρακικές ωθήσεις, να μην βγάλουμε το κράνος! Ήταν κατηγορηματικοί σε αυτό! Εξαιρετικά κατηγορηματικοί! Χαρακτηριστικά έλεγαν ότι ακόμη κι αν ο παθόν φοράει ανοιγόμενο κράνος να μην προσπαθούμε να το ανοίξουμε γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να καταπονήσουμε τον αυχένα του κατά το άνοιγμα!

Οι πρώτες βοήθειες δεν πρέπει να συγχέονται με την βοήθεια που παρέχει ένα πλήρωμα ασθενοφόρου ή ένας διασώστης. Το επίπεδο εκπαίδευσης και εμπειρίας είναι η ημέρα με τη νύχτα! Με βίντεο κανείς δεν μπορεί να εκπαιδευτεί, μόνο να αποκτήσει την επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι κάτι ξέρει κι ότι κάτι θα καταφέρει. Αυτή η ψευδαίσθηση σε συνδυασμό με την υγιή όρεξη να προσφέρει βοήθεια μπορεί να τον κάνει επικίνδυνο!

Η συμβουλή μου είναι μακριά από τέτοια περίπλοκα και δύσκολα θέματα αν θέλετε πραγματικά να βοηθήσετε. Οι πρώτες βοήθειες (ειδικά από απαίδευτους ή/και άπειρους) είναι για απλές περιπτώσεις, όχι για σύνθετους τραυματισμούς και σε κάθε περίπτωση δεν (πρέπει να) είναι στο χέρι ενός απλού, πρόθυμου περαστικού (ακόμη και αν έχει περάσει από πιστοποιημένη εκπαίδευση α' βοηθειών) να λάβει επί τόπου, σε λίγο χρόνο, σοβαρές αποφάσεις για τα υπέρ και κατά των κινήσεών του σε βάρος της υγείας ενός συνανθρώπου. Πολύπλοκες καταστάσεις σοβαρών ατυχημάτων δεν αντιμετωπίζονται με απλή προθυμία, ούτε καν με απλή εκπαίδευση, θέλουν και σημαντική εμπειρία. Αν και όταν σας τύχει (που δεν σας το εύχομαι), ακόμη κι αν είστε εκπαιδευμένοι, θα καταλάβετε πόσο σημαντική είναι η εμπειρία και πόσο τεράστια είναι η ευθύνη σας εκείνη την ώρα. Μέχρι να συμβεί, δύσκολα το νιώθει κανείς αυτό που γράφω, πιστέψτε με...

Θα συμφωνήσω εν μέρη! Διότι κάποιοι κανόνες αλλάζουν με το πέρασμα των ετών γιαυτό και τα σεμινάρια πρώτων βοηθειών πρέπει να τα παρακολουθεί κανείς κάθε τόσο και η πιστοποίηση θέλει ανανέωση!

Στα πιο πρόσφατα μαθήματα του Ερυθρού Σταυρού τουλάχιστον που δίνει μια εωραπαική πιστοποίηση 2 απο τα πράγματα που άλλαξαν είναι ότι δεν χρησιμοποιούμε πλέον ιώδιο (παρά μόνο σε χειρουργεία) και ο άλλος ήταν αυτός με το κράνος. ότι αν χρειαστεί το βγάζουμε πλέον φυσικά πάντα με τις ανάλογες σωστές κινήσεις.

Με απόλυτο σεβασμό πάντα τους επαγγελματίες που είναι η δουλειά τους να σώζουν τις ζωές μας, δεν τίθεται θέμα αντιπαράθεσης.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε ποιες περιπτώσεις δεν πρέπει να πιει νερό ο τραυματίας;

Πολλοί κουβαλάνε νερό μαζί τους κι ενδεχομένως να κάνουν το λάθος να πιουν μόνοι τους μετά από κάποιο ατύχημα που έχουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε όλες.Καλό είναι να μην δίνονται υγρά από το στόμα,γιατί δε ξέρεις τι γίνεται στα σωθικά του από την πτώση!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NT 700 VA MV Agusta Turismo Veloce (798cc)

Δημοσιεύτηκε

Αφού αναζητάτε συμβουλές, θα σας δώσω δύο σημαντικές συμβουλές (εκτός από το να εκπαιδευτείτε ξανά και ξανά που είπα παραπάνω) που τις ανέφεραν συνεχώς σε όλα τα σεμινάρια που έχω παρακολουθήσει μέχρι σήμερα.

1) Όταν καλείτε το ΕΚΑΒ, όπου κι αν είστε, μην κλείσετε το τηλέφωνο πρώτοι! Μπορεί να έχουν να ρωτήσουν κάτι, μπορεί να σας δώσουν οδηγίες, μπορεί να χρειαστούν οδηγίες πιο αναλυτικές για το πού ακριβώς είστε (ειδικά αν είστε σε ένα κορφοβούνι). Δώστε τους τον αριθμό τηλεφώνου σας, μπορεί ο οδηγός του ασθενοφόρου να χρειαστεί διευκρινήσεις για να έρθει πιο γρήγορα.

2) Προστατέψτε τον εαυτό σας και εξασφαλίστε τον χώρο του ατυχήματος! Μην εμπλακείτε σε δευτερεύον ατύχημα στην προσπάθειά σας να βοηθήσετε!

Αυτά τα δύο είναι συχνά λάθη και επειδή όλοι εστιάζουμε ενστικτωδώς στον ή στους παθόντες και στο τι να κάνουμε σε σχέση με αυτούς, συχνά αμελούμε το τηλεφώνημα στο ΕΚΑΒ και βιαζόμαστε να το κλείσουμε ή δεν προσέχουμε τον εαυτό μας και δεν εξασφαλίζουμε σωστά τον χώρο του ατυχήματος.

Αρέσει σε 10 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Σεμινάρια ΚΑΡΠΑ που κάνουμε κάθε δυό-τρία χρόνια στην μοτολέσχη, από έμπειρους και πιστοποιημένους διασώστες. Προσωπικά ποτέ δεν θα έβγαζα μόνος μου κράνος παρά μόνο στην περίπτωση που βρισκόμαστε τέρμα Θεού.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς και πολλοί "εκπαιδευμένοι" και "ειδικοί" δεν γνωρίζουν.

Εγώ μόνο αυτό έχω να προσθέσω από προσωπική εμπειρία πληρωμάτων ΕΚΑΒ που έκαναν τραγικά λάθη μπροστά μου και μάλιστα με θράσος και επιμονή για τις λάθος επιλογές τους. Και σε μοτοσυκλετιστικό ατύχημα και σε πνιγμό στη θάλασσα (πρόσφατα μάλιστα)...

Οσον αφορά τις οδηγίες μου προς κάποιον τρίτο όχι σχετικό με τον χώρο της υγείας:

ΠΡΩΤΑ διασφαλίζεις ότι δεν κινδυνεύεις εσύ και μετά ο άνθρωπος που έχει χτυπήσει

ΥΣΤΕΡΑ παίρνεις τηλ να έρθει ασθενοφόρο όπου σε ρωτάνε και απαντάς στις ερωτήσεις τους

μένεις να παρακολουθείς αν αναπνέει και έχει σφυγμό μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο,

αν έχει σφυγμό και αναπνέει δεν κάνεις τίποτα παρά μόνο τον παρακολουθείς

Απομακρύνεις από πάνω του τους άσχετους και αναζητάς τριγύρω αν βρίσκεται γιατρός,

στη συνέχεια απλά περιμένεις...

Αν τα πραγματα είναι πιο πολύπλοκα στο τηλ όταν θα καλέσεις το ασθενοφόρο ζητάς για οδηγίες του τι να κανεις. Τίποτα άλλο.

Μπορείς ανα πάσα στιγμή να ξανακαλέσεις και να ζητήσεις να σε συνδέσουν με το ασθενοφόρο που έρχεται αν αλλάξει κατι στο σφυγμό/αναπνή του για να ζητήσεις οδηγίες.

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στις παραθέσεις από τους συναδέλφους δεν είδα κατι διαφορετικό όσον αφορά στις οδηγίες τους σε σχέση με τα πρώτα βήματα που έγραψα κι εγώ στο προηγούμενο ποστ μου...

Τα υπόλοιπα ιντερνετικά σεμινάρια ΚΑΡΠΑ, και ανοίγματος αεροφόρων οδών με βάση εικόνες και περιγραφές του τι μου είπε ο μπατζανάκης μου που είναι διευθυντής τα προσπερνώ.

Από την εμπειρία μου στην πράξη:

ΕΚΑΒΙΤΗΣ τυχαίος συνλουόμενος σε πνιγμό αποφάνθη πως ο "πνιγμένος" δεν είχε σφυγμό, τον τοποθέτησε σε λαθος θέση και απλά φώναζε ότι να ναι.

Πάω να παρω σφυγμό και μου τραβάει το χέρι και το πετάει με δύναμη.

Αγριεύοντας του λέω ότι είμαι γιατρός και να κανει πέρα. Παίρνω σφυγμό που "ακουγόταν" καθαρότατα ακόμα και στον καρπό τη στιγμή που ο "ειδικός" δεν μπορούσε να τον βρει ούτε στις καρωτίδες.

Επέμενε να τον έχουμε σε λάθος θέση που επιβάρυνε την ήδη συμφορημένη (από το νερό που είχε καταπιεί) καρδιά του.

Πόσοι μη ειδικοί και μη εκπαιδευμένοι μπορούν πραγματικά να βρουν ΑΝ κάποιος όντως έχει σφυγμό και να τον αξιολογήσουν και μάλιστα σε συνθήκες εκτάκτου ανάγκης βλέποντας απλά εικόνες και διαβάζοντας στο ίντερνετ?

Πόσοι μη ειδικοί και μη εκπαιδευμένοι μπορούν να κανουν σωστά ΚΑΡΠΑ και κυρίως μπορούν να αξιολογήσουν ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ να την κάνουν?

Πόσοι ειδικοί και μη ξέρουν τα τελευταία guidelines ΚΑΡΠΑ??? Για την ιστορία πλέον πρώτα έρχεται το circulation (aka μαλάξεις με συγκεκριμένη ένταση και ρυθμό) και μετά αν και εφόσον υπάρχει η δυνατότητα μάσκας ή αμπού οι εμφυσήσεις...

Ακόμα και η εκπαίδευση πρώτων βοηθειών σε τρίτους γίνεται σε κούκλες πλαστικές....

Πόσοι ασχετοι με τον χώρο υγείας αλλά εκπαιδευμένοι σε πρώτες βοήθειες θα μπορέσουν να κάνουν πραγματικά διάνοιξη αεροφόρων οδών και έλξη κατω σιαγώνας σε έναν ζωντανό οργανισμό που από την υπερπροσπάθεια αναπνοής και έλλειψη οξυγόνου έχουν σφίξει οι σιαγώνες και δεν ανοίγουν ούτε με τανάλιες?

Η καλή διάθεση για βοήθεια είναι πολύ θετικό προσόν σε έναν χώρο ατυχήματος.

Η ξερολίαση (από όποιον κι αν προέρχεται- ειδικό ή μη ειδικό) είναι ότι χειρότερο και γίνεται εις βάρος την υγείας άλλου.

Οποιος θέλει να ψαχτεί να το κανει στην πράξη και όχι ρωτώντας από εδώ κι από εκεί και κοιτώντας εικόνες στο ίντερνετ.

Ούτε καν οι κούκλες της εκπαίδευσης δεν αγγίζουν τις αληθινές συνθήκες.

Και το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος είναι να ζητήσει βοήθεια τριγύρω ή τηλεφωνικά. Οποιοσδήποτε χειρισμός στον τομέα της υγείας γίνεται καλύτερα συλλογικά, όχι εγωιστικά-ατομικά.

Στην πράξη: η βοήθεια που θα προσφέρουμε στον δρόμο σε καποιον δεν είναι για να τονώσει το εγώ μας, αλλά για να τον βοηθήσει χωρίς καμία ανταμοιβή, αναγνώριση ή επικοινωνία, απλά μέχρι να πάει ο άνθρωπος σε ένα νοσοκομείο.

Τα υπόλοιπα, μπλα-μπλα να χαμε να λέγαμε...

Τροποποιήθηκε από τον vaelsod
Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 XC (800cc) Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Διάβασα πολλά για το τι πρέπει να κάνουμε σε μια τέτοια περίπτωση πιστεύω μια σωστή αντιμετώπιση θα ήταν με το που δούμε μηχανόβιο κάτω η των οποιοδήποτε να καλέσουμε το 166 και την ώρα που μιλάμε μαζί τους να τους εξηγήσουμε όσο μπορούμε την κατάσταση του τραυματία και από εκεί και περά να ζητήσουμε οδηγίες για το τι να κάνουμε ανάλογα με την κατάσταση του, αναπνέει η όχι και τα υπόλοιπα. Το πρώτο και ποιο σωστό είναι να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας και μετά να ασφαλίσουμε των χώρο και τα υπόλοιπα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Παιδια.Ειμαι ο θειος του Γιωργου (ΩΡΙΩΝ),, παθολογος με 10ετη προυπηρεσια σε τμηματα επειγοντων και συνολικα 22 χρονια στην ειδικοτητα της εσωτερικης παθολογιας Διαβασα την συγχιση στο θεμα και θα κανω μια τοποθετηση για να πανε λιγο τα πραγματα στην θεση τους.Το κρανος το βγαζουμε αμεσως και χωρις δισταγμο ,απο τον τραυματια ,σε οποιαδηποτε κατασταση βρισκεται, με την βοηθεια ενος δευτερου ατομου που θα ανασηκωσει τον αυχενα του τραυματια,τοποθετωντας τις σταυρωμενες παλαμες του απο κατω .Επιπλεον κακωσεις απο χειρισμους στην ανωτερη αυχενικη σ.σ. απο χειρισμους δυσκολα(οχι αδυνατο) γινωνται ,επιπλεον απο τις ηδη υπαρχουσες Και στα εξωτερικα ιατρεια ,αυτη την μεθοδο εφαρμοζουμε,δεν κανουμε κατι διαφορετικο.Περαν αυτου ,αυτο που πρεπει να θυμαται κανεις ειναι τα τρια πρωτα γραμματα της αγγλικης αλφαβητου. ABC (Airway - Breathing - Circulation) Διατηρηση δλδ της λειτουργιας της αναπνοης και της κυκλοφοριας.Αυτα ειναι που θα κρατησουν στην ζωη τον τραυματια και απο την απωλεια αυτων επερχεται ο θανατος του μεχρι την μεταφορα στο νοσοκομειο.

Μαθουσαλα-Ksino -χαιρετω Γιαννης.

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εάν γνωρίζεις και άλλα βίντεο πρώτων βοηθειών στείλε σε ένα πμ σε παρακαλώ...

Νομιζω οτι ΑΥΤΗ ειναι μια ωραια ιδεα Θαναση Inova.Να ανοιχτει ενα θρεντ πρωτων βοηθειων που θα εμπλουτιζεται απο ποικιλα on topik ποστς.

Ενα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ παραδειγμα για αρχη ο σωτηριος χειρισμος Heimlich.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ax-1 (250cc) BMW G 650 Xcountry (650cc)

Δημοσιεύτηκε

παντως εγω εχω παρακολουθήσει πρώτες βοήθειες, και έχω και δίπλωμα ναυαγωσώστη ( δεν εχω δουλέψει ποτέ ) και πριν κανα 20ήμερο είδα στο μεταξουργείο ίδια κατάσταση και φρίκαρα και έφυγα. δεν τόχα ρε παιδί μου να πάω εκεί. παιζει ρόλο και το σθένος του καθενός..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki V Strom '07 ABS AGV GT Veloce Αλλος Cafe Racer (?cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πάντως να ξέρετε ότι κάποιος που έχει δίπλωμα πρώτων βοηθείων, αν πάει να βοηθήσει και τελικά χτύπα ξύλο δεν τα καταφέρει και ο τραυματίας πεθάνει δεν διώκεται γιατί καλύπτεται από το νόμο του "καλού σαμαρείτη" (όντως κάπως έτσι λέγεται). Αν όμως δεν ξέρει πρώτες βοήθειες και ο τραυματίας δεν επιβιώσει μπορεί να βρει άσχημο μπελά.

Γενικά αν δεν ξέρουμε δεν ασχολούμαστε. Το internet το πολύ που μπορεί να μας μάθει είναι μια θέση ανάνηψης και τι να κάνουμε αν ο άλλος πνίγεται.. CPR δεν γίνεται να μας μάθει. Θα το βλέπουμε και θα λέμε "εύκολο είναι". Κάνε CPR για 2 λεπτά σε κούκλα με σωστό ρυθμό και δύναμη να σου φύγει το κλαπέτο να δεις τι εύκολο που είναι.

Τροποποιήθηκε από τον tribit
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Που μπορούμε να μάθουμε κάθε ποτε γίνονται τα μαθήματα του ερυθρού σταυρού; θέλω να πάρω μέρος καθώς πατέρας με 2 παιδιά έχω πάντα ένα ανχος με της πρώτες βοήθειες ,θα κάνω μια έρευνα με το γουγλι αλλά αν ξέρει κάποιος ας γράψει κανένα τηλέφωνο

Λοιπον βρήκα αυτό http://www.samarites.gr/?section=1323

Λέει για κόστος 50€ (οικονομική κρίση τι να κάνουμε) από Σεπτέμβρη ξεκινάνε.

Τροποποιήθηκε από τον R3DSTAR

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Το τόπικ δημιουργηθηκε, αντλώντας πόστ απο άλλο τόπικ περι κράνους.

Ο λόγος δημιουργίας του είναι, προφανής.

Να μάθουμε κατι σε ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ επίπεδο και να δοθούν πληροφορίες και έναυσμα σε όσους/ες επιθυμούν να προχωρησουν σε βασικη εκπαίδευση σχετικα με τις Πρωτες βοηθειες.

Ειναι φυσιολογικό, να υπάρχουν χαώδεις διαφορές / προσεγγίσεις στην αντιμετώπιση πραγματικού ατυχήματος και τα πράγματα να μην εχουν πάντα αίσιο τέλος.

Η εκπαίδευση όμως, μαζί με την βασική κατάρτιση σε σεμινάρια που διοργανώνονται δεν πάνε ποτέ χαμένα.

Δεν υπάρχει ''δεν μπορώ'', υπάρχει ''δεν θέλω'' και το γνωρίζουμε όλοι. Όσοι δεν θελουν, απλά δεν πάνε. Κανενα πρόβλημα.

Οι εμπειρίες και η αντίδραση / οξυδέρκεια του/της καθενός/καθεμιάς ΜΑΖΙ με την κατάρτιση / εκπαίδευση / γνώση που κουβαλάει, είναι κάτι που ΠΡΑΚΤΙΚΑ αδυνατούμε να το γνωρίζουμε.

Υπάρχει ομως ΜΕΓΑΛΗ πιθανότητα (σαν αναβάτες), να το μάθουμε ξαπλωμενοι στην άσφαλτο.

Με ή χωρίς παρέα γυρω μας.

Με γνωστους ή άγνωστους.

Εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό.

Οπουδηποτε + οτιδήποτε.

Τότε θα ευχόμαστε μεσα μας, η φωνη που ακουμε να γνωριζει τουλαχιστον τι κάνει + να μπορέσει να μας συντηρησει ζωντανους περιμενοντας το ΕΚΑΒ.

Γνωρίζοντας απο πριν την λεπτότητα + ιδιαιτερότητα του θεματος, ας μεινουμε ον τοπικ με χρησιμα + εύπεπτα = βατά βίντεο, ωστε να μας μεινουν οσα περισσότερα γίνεται.

Οχι σεντόνια, όχι σπαμ, όχι άσχετα πόστ.

....αυτο που πρεπει να θυμαται κανεις ειναι τα τρια πρωτα γραμματα της αγγλικης αλφαβητου. ABC (Airway - Breathing - Circulation) Διατηρηση δλδ της λειτουργιας της αναπνοης και της κυκλοφοριας.Αυτα ειναι που θα κρατησουν στην ζωη τον τραυματια και απο την απωλεια αυτων επερχεται ο θανατος του μεχρι την μεταφορα στο νοσοκομειο.

ABC.

Χρήσιμο + ευκολα απομνημονεύσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ax-1 (250cc) BMW G 650 Xcountry (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

http://www.ekab.gr/karpa/

καρπα (το cpr δηλαδη στα ελληνικα. καρδιοπνευμονικη αναζωογόνηση )

το είχαν βάλει και στο προηγούμενο τόπικ αλλα δεν του ειχε δωθει η πρέπουσα σημασία.

Τροποποιήθηκε από τον τσιε
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Χρήσιμο λινκ ,ευχαριστώ.

Send on the go with tapatalk

And Nokia Lumia 920.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F800S

Δημοσιεύτηκε

Κ ενα βιντεακι απο το νησι...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Γράψτε ρε παιδιά που γίνονται μαθήματα πρώτων βοηθειών; Που υπάρχει να μάθει κάποιος, όλοι γράφετε και γράφετε αλλά πουθενά που θα πάει κάποιος να μάθει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Γράψτε ρε παιδιά που γίνονται μαθήματα πρώτων βοηθειών; Που υπάρχει να μάθει κάποιος, όλοι γράφετε και γράφετε αλλά πουθενά που θα πάει κάποιος να μάθει.

Google it

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Πρώτων Βοηθειών για Πολίτες, Συλλόγους και Φορείς

http://www.samarites.gr/?section=1323

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM sm950r (950cc) x lite x 802-r bluster KTM sm950r

Δημοσιεύτηκε

εστειλα ειδη μηνυμα για περισσοτερες πληροφοριες αν ενδιαφερετε και κανεις αλλος να δουμε να το κανονισουμε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

γραψε τι σε ειπαν. κι εγω το καλοβλεπω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ποιο google ρε μην σε πω τιποτα !

Υπαρχει καποια αλλη πληροφορια;

Φαινεται καλο tre αλλα ειναι σαν να ψαχνουμε καλη σχολη οδηγων :D

Τροποποιήθηκε από τον AGMS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Να γράψω..... να μη γράψω..... ιδού το δίλημμα λόγω του λεπτού του θέματος.

Ως αδερφός καρδιολόγου και παράλληλα εκπαιδευμένου / πιστοποιημένου διασώστη με άπειρες ώρες πτήσης στο Αιγαίο σε έρευνες διάσωσης και έχοντας συζητήσει το θέμα μαζί του, θα σας πω ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι εύκολα και ανώδυνα, τόσο για όποιον προσφερθεί να βοηθήσει, όσο (περισσότερο) για τον έχοντα ανάγκη.

Κατ' αρχήν και απ' ότι μου έχει πει, οποιοσδήποτε μη ιατρός μπορεί κάλλιστα να προκαλέσει στον τραυματία ανεπανόρθωτες βλάβες προσπαθώντας να κάνει κάποιο καλό.

Κι αυτό διότι πρέπει πρώτα να γίνει κάποια ιατρική διάγνωση της όλης κατάστασης του τραυματία, ώστε να εκτιμηθεί αν έχει και τί ζημιά, ώστε να αποφευχθούν τυχόν επιζήμιες ενέργειες (πχ μετακίνηση, αφαίρεση κράνους, τοποθέτηση κολάρου κλπ). Η ΚΑΡΠΑ δεν είναι πανάκεια και δε σημαίνει ότι απαιτείται πάντα όπως ίσως αφέθηκε να εννοηθεί. Κρίνεται απ' την κατάσταση του τραυματία.

Όπως φυσικά καταλαβαίνετε, διάγνωση δεν μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε μη έχων τις εξειδικευμένες γνώσεις, και σ' αυτές δεν περιλαμβάνονται τα όποια τυχόν σεμινάρια πρώτων βοηθειών κλπ.

Καλό είναι να ξέρουμε κάποια πράγματα, αλλά μ' έναν τραυματία στο έδαφος, ο οποίος μπορεί κάλλιστα να είναι πολυτραυματίας και να έχει ζημιές "που δε φαίνονται στους αδαείς", δεν παίζουμε. Πρόκειται για τη ζωή του.

Εδώ είχε αναφερθεί ότι χρειαζόμαστε πτυχίο για να δώσουμε απλές νομικές ή άλλες συμβουλές.

Θα έρθουμε ως απλοί και ευαίσθητοι πολίτες να παίξουμε με τη ζωή του άλλου?

Δύσκολο και μεγάλο το δίλημμα και ίσως πρέπει να ζυγίζουμε τα πράγματα αναλόγως της σοβαρότητος στην οποία δείχνει να είναι ο τραυματίας.

Περιπτώσεις δε, στις οποίες τραυματίες τροχαίων υπέστησαν οργανικές βλάβες από κακό χειρισμό εθελοντών πολιτών, είναι υπαρκτές και διόλου λίγες, όπως επίσης και οι αγωγές / μηνύσεις από πλευράς συγγενών των τραυματιών και όχι απ' τον ίδιο τον τραυματία, σε όσους προσφέρθηκαν χωρίς να είναι γιατροί / νοσηλευτές με τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία (είναι μετρήσιμα ξέρετε αυτά και πιστοποιούνται).

πχ ο αδερφός μου, έχει κάνει ειδική εκπαίδευση ως "καταδυτικός ιατρός" που συνοδεύει δύτες του Στρατού σε εργασίες βυθού για περίπτωση ανάγκης.

Αν λοιπόν χρειαστεί να επέμβει, και λάθος να γίνει κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ότι δεν έπρεπε να επέμβει, ότι δεν είχε τις γνώσεις.

Αν όμως απλά είχε παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο κατάδυσης όπως αυτά που γίνονται ερασιτεχνικά τα καλοκαίρια στα νησιά και οπουδήποτε για να χαζεύει κάποιος τα ψάρια στο βυθό, τότε δεν θεωρείται ότι μπορεί και δικαιούται να επέμβει για διάσωση δύτη. Διότι απλά, το τί μπορεί να εμφανίσει ένας δύτης που ξαφνικά κινδυνεύει, σίγουρα δεν περιορίζεται σε μια λέξη "πνιγμός" άνευ συγκεκριμένου περιεχομένου, μια και αυτό είναι τελικά το αποτέλεσμα και όχι η αιτία.

Δεν εννοώ να μην βοηθάμε.

Αλλά να ζυγίζουμε το τί βοήθεια μπορούμε να προσφέρουμε. Τέτοια θέματα δεν ενδείκνυνται για "ηρωισμούς" και "μπροστάρηδες".

Ακόμα και το να βρούμε άμεσα το συντομότερο έναν γιατρό παραπλεύρως πχ, μπορεί ν' αποδειχθεί πολύ σπουδαιότερο απ' το να ριχτούμε εμείς οι ίδιοι σε μια μάχη χωρίς τα όπλα της γνώσης και της εμπειρίας.

Εδώ δεν είναι "αλλάζουμε λάδια/φίλτρα/υγρά φρένων κι άμα γίνει και καμμιά μλκ, κοιτάμε το manual και ξαναδοκιμάζουμε απ' την αρχή.

Σημείωση:

Ελπίζω να είναι αρκούντως κατανοητά όσα γράφω (έχω προσέξει πολύ τη διατύπωση όπως πάντα) και να μη χρειάζονται απολογητικές επεξηγήσεις λόγω παρερμηνειών, ούτε φυσικά απαξιωτικά / ειρωνικά σχόλια.

Δεν είμαι γιατρός. Σας μεταφέρω όμως αυτά που έχω εκτενώς συζητήσει με τον αδερφό μου από ενδιαφέρον δικό μου για το θέμα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να γράψω..... να μη γράψω..... ιδού το δίλημμα λόγω του λεπτού του θέματος.

Ως αδερφός καρδιολόγου και παράλληλα εκπαιδευμένου / πιστοποιημένου διασώστη με άπειρες ώρες πτήσης στο Αιγαίο σε έρευνες διάσωσης και έχοντας συζητήσει το θέμα μαζί του, θα σας πω ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι εύκολα και ανώδυνα, τόσο για όποιον προσφερθεί να βοηθήσει, όσο (περισσότερο) για τον έχοντα ανάγκη.

Κατ' αρχήν και απ' ότι μου έχει πει, οποιοσδήποτε μη ιατρός μπορεί κάλλιστα να προκαλέσει στον τραυματία ανεπανόρθωτες βλάβες προσπαθώντας να κάνει κάποιο καλό.

Κι αυτό διότι πρέπει πρώτα να γίνει κάποια ιατρική διάγνωση της όλης κατάστασης του τραυματία, ώστε να εκτιμηθεί αν έχει και τί ζημιά, ώστε να αποφευχθούν τυχόν επιζήμιες ενέργειες (πχ μετακίνηση, αφαίρεση κράνους, τοποθέτηση κολάρου κλπ). Η ΚΑΡΠΑ δεν είναι πανάκεια και δε σημαίνει ότι απαιτείται πάντα όπως ίσως αφέθηκε να εννοηθεί. Κρίνεται απ' την κατάσταση του τραυματία.

Όπως φυσικά καταλαβαίνετε, διάγνωση δεν μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε μη έχων τις εξειδικευμένες γνώσεις, και σ' αυτές δεν περιλαμβάνονται τα όποια τυχόν σεμινάρια πρώτων βοηθειών κλπ.

Καλό είναι να ξέρουμε κάποια πράγματα, αλλά μ' έναν τραυματία στο έδαφος, ο οποίος μπορεί κάλλιστα να είναι πολυτραυματίας και να έχει ζημιές "που δε φαίνονται στους αδαείς", δεν παίζουμε. Πρόκειται για τη ζωή του.

Εδώ είχε αναφερθεί ότι χρειαζόμαστε πτυχίο για να δώσουμε απλές νομικές ή άλλες συμβουλές.

Θα έρθουμε ως απλοί και ευαίσθητοι πολίτες να παίξουμε με τη ζωή του άλλου?

Δύσκολο και μεγάλο το δίλημμα και ίσως πρέπει να ζυγίζουμε τα πράγματα αναλόγως της σοβαρότητος στην οποία δείχνει να είναι ο τραυματίας.

Περιπτώσεις δε, στις οποίες τραυματίες τροχαίων υπέστησαν οργανικές βλάβες από κακό χειρισμό εθελοντών πολιτών, είναι υπαρκτές και διόλου λίγες, όπως επίσης και οι αγωγές / μηνύσεις από πλευράς συγγενών των τραυματιών και όχι απ' τον ίδιο τον τραυματία, σε όσους προσφέρθηκαν χωρίς να είναι γιατροί / νοσηλευτές με τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία (είναι μετρήσιμα ξέρετε αυτά και πιστοποιούνται).

πχ ο αδερφός μου, έχει κάνει ειδική εκπαίδευση ως "καταδυτικός ιατρός" που συνοδεύει δύτες του Στρατού σε εργασίες βυθού για περίπτωση ανάγκης.

Αν λοιπόν χρειαστεί να επέμβει, και λάθος να γίνει κανείς δεν μπορεί να τον κατηγορήσει ότι δεν έπρεπε να επέμβει, ότι δεν είχε τις γνώσεις.

Αν όμως απλά είχε παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο κατάδυσης όπως αυτά που γίνονται ερασιτεχνικά τα καλοκαίρια στα νησιά και οπουδήποτε για να χαζεύει κάποιος τα ψάρια στο βυθό, τότε δεν θεωρείται ότι μπορεί και δικαιούται να επέμβει για διάσωση δύτη. Διότι απλά, το τί μπορεί να εμφανίσει ένας δύτης που ξαφνικά κινδυνεύει, σίγουρα δεν περιορίζεται σε μια λέξη "πνιγμός" άνευ συγκεκριμένου περιεχομένου, μια και αυτό είναι τελικά το αποτέλεσμα και όχι η αιτία.

Δεν εννοώ να μην βοηθάμε.

Αλλά να ζυγίζουμε το τί βοήθεια μπορούμε να προσφέρουμε. Τέτοια θέματα δεν ενδείκνυνται για "ηρωισμούς" και "μπροστάρηδες".

Ακόμα και το να βρούμε άμεσα το συντομότερο έναν γιατρό παραπλεύρως πχ, μπορεί ν' αποδειχθεί πολύ σπουδαιότερο απ' το να ριχτούμε εμείς οι ίδιοι σε μια μάχη χωρίς τα όπλα της γνώσης και της εμπειρίας.

Εδώ δεν είναι "αλλάζουμε λάδια/φίλτρα/υγρά φρένων κι άμα γίνει και καμμιά μλκ, κοιτάμε το manual και ξαναδοκιμάζουμε απ' την αρχή.

Σημείωση:

Ελπίζω να είναι αρκούντως κατανοητά όσα γράφω (έχω προσέξει πολύ τη διατύπωση όπως πάντα) και να μη χρειάζονται απολογητικές επεξηγήσεις λόγω παρερμηνειών, ούτε φυσικά απαξιωτικά / ειρωνικά σχόλια.

Δεν είμαι γιατρός. Σας μεταφέρω όμως αυτά που έχω εκτενώς συζητήσει με τον αδερφό μου από ενδιαφέρον δικό μου για το θέμα.

Το μονο σωστο φιλε μου απο τα παραπανω που εγραψες ειναι το '' δεν ειμαι γιατρος ''.

Ο παγκοσμιος οργανισμος υγειας και η ελληνικη εταιρεια επειγουσας ιατρικης ,εχουν εκπονησει κατευθυντηριες οδηγιες προς εκπεδευμενους διασωστες με τον ορο '' Εξασφαλιση αεραγωγου. Οπερ μεθερμηνευομενον ,ο τραυματιας εκπνεει απο ασφυξια στα προσεχη 4' δωστε του με ΚΑΡΠΑ αερα . Προφανως,οτι δεν εχεις αντιληφθει (και δεν εισαι υποχρεωμενος.Εδω ουτε καν γιατροι αλλων ειδικοτητων δεν γνωριζουν )την κλινικη σημασια που εχει η εφαρμογη ΚΑΡΠΑ (καρδιοαναπνευστικης αναζωογονωησης).

φιλικα .

Γιαννης Μακ. ειδ.παθολογος.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα