vaelsod

Φρένα Βελτίωση μπροστά φρένου σε XR250. Συμβουλές?


45 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα μπροστά φρένα μου έχουν χειροτερέψει πολύ τους τελευταίους μήνες, τόσο που πλέον φλερτάρω σχεδόν καθημερινά με τους προφυλακτήρες των προπορευόμενων αμαξιών, γεγονός που με κάνει να έχω αρχίσει να ανησυχώ.

Πιστεύω πως χρειάζεται άμεση λύση πριν έρθει ο χειμώνας.

Τακάκια και υγρά φρένων αλλάχτηκαν τον Μάιο.

Η αλλαγή αυτή όμως αποκάλυψε μια μάλλον στραβωμένη δισκόπλακα, αφού η μανέτα κλώτσαγε.

Πλέον δεν κλωτσάει παρά απειροελάχιστα, αλλά για να πεις πως πάτησα το μπροστά φρένο πρέπει να τραβήξω τη μανέτα τέρμα, σχεδόν να ακουμπάει στο γκριπ. Αλλιώς είναι σαν να έχω δύο πισινά φρένα.

Διάβασα λίγο στο thumpertalk περί βελτίωσης φρένων και κατέληξα στα εξής:

Θα πρέπει να αλλάξω δισκόπλακα, σωληνάκια φρένων, και να ανοιχτεί και καθαριστεί σχολαστικά η δαγκάνα. Ξεχνάω κάτι άλλο σημαντικό?

Στα επιμέρους, στο thumpertalk γράφουν να προτιμηθεί μαμά δισκόπλακα γιατί οι φτηνές αφτερμάρκετ ζεσταίνονται πιο γρήγορα και σε ένα γερό φρενάρισμα μπορεί ν ασου στραβώσει η δισκόπλακα μόνο και μόνο από την υπερθέρμανση. Ισχύει? Να τα χώσω πάλι στον Σαρακάκη? Η να βαλω αφτερμάρκετ. Κι αν βάλω αφτερμάρκετ ποια να βάλω? Γίνεται ένας χαμός στο ιντερνετ με τιμές που ξεκινούν από 25 ευρώ για το μηχανάκι μου μέχρι πολλά πολλά παραπάνω...!

Για τα σωληνάκια επίσης γράφουν ότι στα παλιά μηχανάκια καλό είναι να αλλαχτούν γιατί καποιες φορές αυτά δημιουργούν όλο το πρόβλημα λόγω παλαιότητας. Εκεί προφανώς πάω σε μαμά έτσι? Αρα την επίσκεψη στον Σαρακάκη την έχουμε δεδομένη. Τα σωληνάκια υψηλής τα έχω μάλλον αποκλείσει γιατί για το συγκεκριμένο μηχανάκι θα είναι μάλλον περισσότερο εφφέ παρά θέμα πρακτικότητας και ουσίας.

Δαγκάνα... αυτή η άγνωστη (για εμένα) περιοχή! Προφανώς δεν θα το κάνω μόνη μου (ακούει Αλ?), αλλά προσπαθώ να πάρω μια γεύση του τι ακριβώς πρέπει να γίνει. Οκ να ανοιχτεί και να καθαριστεί εξωτερικά, αλλά κάτι διάβασα για κάτι τσιμουχάκια που βρίσκονται εξωτερικά και εσωτερικά (τα είχε αλλάξει και ο Βροχίδης). Δεν κατάλαβα αν είναι τα τσιμουχάκια από τα έμβολα της δαγκάνας, και αν τελος πάντων είναι εύκολη δουλειά να τα ελέγξει κάποιος και τα εσωτερικά και τα εξωτερικά που συνήθως φθείρονται πιο εύκολα από το δρόμο και το χώμα.

Προφανώς αν αλλαχτεί δισκόπλακα και σωληνάκια πρέπει να αλλαχτούν και υγρά φρένων. Τα τακάκια όμως δεν κατάλαβα... είναι υποχρεωτικό να αλλαχτούν κι αυτά? Δεδομένου κιόλας ότι τα φοράω μόλις 4 μήνες, αλλά με στραβωμένη δισκόπλακα...

Ολες οι απόψιει, συμβουλές, βοήθεια ευπρόσδεκτες και μιλ μερσί ντ' αβάνςςς!!

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (1290cc)

Δημοσιεύτηκε

μηπως να κοιταξει αν υπαρχει καποιο thread που να εχουν αλλαξει τρομπα φρενου, για να πας σε μια πεπατημενη λυση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν αλλάξεις τακάκια και υγρά, η μανέτα είχε την ίδια διαδρομή;

Είναι ρυθμιζόμενη η μανέτα; Γιατί πριν δεν κλώτσαγε η μανέτα;

αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ τσιμουχάκια δεν θα ήταν άσχημη ιδέα.

Κάθε έμβολο έχει ένα σετ από 2 τσιμουχάκια, ένα λαδιού (υγρών) και ένα για τις σκόνες τα οποία θηλυκώνουν εσωτερικά στην οπή που θηλυκώνει το έμβολο (πάνω στην δαγκάνα) δλδ...

Αν έχει δεινόσαυρους πάνω η δαγκάνα πιθανό να μην γίνεται ελεύθερα η κίνηση των εμβόλων μπρος πίσω ... μπορεί βέβαια και να τον έχουν πάρει τα τσιμουχάκια της τρόμπας και να έχεις μεγάλη διαδρομή...

απλή διαδικασία είναι αλλά για αρχή κάνε μια εξαέρωση (ζήτα κάποιον που ξέρει δλδ να σου κάνει)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Pegaso Trail Pegasos ADV

Δημοσιεύτηκε

Αν τα μαμά μαρκούτσια τα βρίσκεις σε λογικό κόστος τότε τα τσιμπάς, αλλιώς πάς σε ένα μαρκουτσάδικο σου πρεσάρει στο ίδιο μήκος και στο ίδιο ματζαφλαράκι στις άκρες και είσαι έτοιμη! δεν είναι δα κάτι τόσο εξειδικευμένο!

Αν βρείς άτομο/συνεργείο να ξηλώσει την δαγκάνα να την πλύνει καλά και να αλλάξεις τσιμουχάκια θα ήταν ότι καλύτερο!

Δεν νομίζω ότι μια επώνυμη δισκόπλακα δεν θα σε καλύψει! π,χ μια brembo, ferrodo και τα σχετικά! τι παραπάνω έχει η μαμά δισκόπλακα?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν αλλάξεις τακάκια και υγρά, η μανέτα είχε την ίδια διαδρομή;

Είναι ρυθμιζόμενη η μανέτα; Γιατί πριν δεν κλώτσαγε η μανέτα;

δεν ξέρω για΄τι πριν δεν κλώτσαγε η μανέτα, πάντως και τώρα (4 μήνες) μετά δεν πολυκλωτσάει, αλλα δεν πολυφρενάρει κιόλας. Κλώτσαγε έντονα τον πρώτο καιρό με τα νέα τακάκια. Ισως τα νέα τακάκια να "αποκάλυψαν" το στράβωμα...?

η μανέτα τώρα έχει χάλια (πολύ μεγάλη) διαδρομή. Οταν τα άλλαξα (δεν έβαλα τα ίδια) δεν είχε κάποια τεράστια διαφορά στη διαδρομή. Οχι δεν είναι ρυθμιζόμενη η μανέτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

πολύ πιθανό να έχει πάρει αέρα...κάνε εξαέρωση

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

μαρκούτσια σημαίνει σωληνάκια???

πιστεύετε θα ήταν καλύτερο πρώτα να ανοίξουμε τη δαγκάνα, να καθαρίσουμε και μετά να δω αν πρέπει να γίνει αλλαγή σε κάτι?

Αμα ανοιχτέι για να καθαριστεί, να έχω έτσι κι αλλιώς έτοιμα και τα τσιμουχάκια για να τα αλλάξουμε ή είναι κάτι ακριβό, οπότε δνε το αλλάζουμε αν δεν έχει πρόβλημα?

πολύ πιθανό να έχει πάρει αέρα...κάνε εξαέρωση

αυτό είναι πολύ εύκολο ε? απλά ανοίγω κάτι από κα΄τω στη δαγκάνα, πατάω 2-3 φορές τη μανέτα να βγει υγρό από κάτω και τέλος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

μαρκούτσια σημαίνει σωληνάκια???

πιστεύετε θα ήταν καλύτερο πρώτα να ανοίξουμε τη δαγκάνα, να καθαρίσουμε και μετά να δω αν πρέπει να γίνει αλλαγή σε κάτι?

Αμα ανοιχτέι για να καθαριστεί, να έχω έτσι κι αλλιώς έτοιμα και τα τσιμουχάκια για να τα αλλάξουμε ή είναι κάτι ακριβό, οπότε δνε το αλλάζουμε αν δεν έχει πρόβλημα?

αυτό είναι πολύ εύκολο ε? απλά ανοίγω κάτι από κα΄τω στη δαγκάνα, πατάω 2-3 φορές τη μανέτα να βγει υγρό από κάτω και τέλος?

ρίξε μια ματιά αν έχει τίποτα πάνω η δισκόπλακα... μήπως έχει σκάσει καμιά τσιμούχα από τη δαγκάνα και έχεις καμιά ψιλοδιαρροή υγρών...

Μαρκούτσια είναι οι μεταλλικές απολήξεις πάνω στις οποίες "δένει" το σωληνάκι.

η εξαέρωση δεν γίνεται έτσι ακριβώς αλλά κοντά είσαι... που μένεις; στείλε πμ αν θες να τα δούμε μαζί

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Κατ'αρχήν ξεκινάς με μια εξαέρωση στο εμπρός φρένο. Εύκολη διαδικασία,μόνο ενα σωληνάκι που να προσαρμόζεται σφικτά πάνω στον εξαεριωτήρα στη δαγκάνα θα χρειαστείς,και ένα άτομο να πατάει-αφήνει τη μανέτα.

Η δισκόπλακα αν είναι ελαφρώς στραβή,μπορεί να επικσευαστεί σε τόρνο,αλλά το αν αξίζει εξαρτάται από την φθορά της. Αν βρίσκεται στα όρια όσον αφορά το πάχος της,να αντικατασταθεί. Από aftermarket αποφεύγεις φτηνές και ανώνυμες επιλογές,αν βρείς κάτι επώνυμο που να ταιριάζει και σε καλή τιμή,όκ. Αλλιώς γνήσια,ή ελαφρά μεταχειρισμένη. Έλεγξε για συμβατότητα με τα XR και αγοράζεις από Αμερική μέσω ebay.

Τα τακάκια αν δεν έχουν φθαρεί ανομοιόμορφα,ίσως να μπορείς να τα κρατήσεις.Αν έχουν φθαρεί,αντικατάσταση με κάτι επώνυμο. Έντονα ανομοιόμορφη φθορά σου δείχνει ότι η δισκόπλακά σου θέλει οπωσδήποτε αντικατάσταση.

Η δαγκάνα θέλει καθάρισμα. Βγάζεις τα έμβολα με πεπιεσμένο αέρα στο σημείο που κουμπώνει το σωληνάκι φρένων και τον εξαεριωτήρα πάνω.Προσοχή γιατί μπορεί να εκτοξευθούν εύκολα. Αφαιρείς τα έμβολα και τα 2 τσιμουχάκια,καθαρίζεις καλά με καθαριστικό φρένων,αντικαθιστάς τα λαστιχάκια και οποιοδήποτε άλλο λαστιχένιο τμήμα έχει ξεραθεί/σκιστεί. Υπάρχουν διαθέσιμα κιτ με ό,τι χρειαστείς,αλλιώς αγοράζεις μεμονωμένα από cmsnl για παράδειγμα.

Το σωληνάκι επίσης καλό θα ήταν να αντικατασταθεί,γιατί το λάστιχο με τον καιρό χάνει τις ιδιότητές του,και μέρος της δύναμης που αναπτύσσεται όταν πατάς τη μανέτα και μεταφέρεται στο υγρό,σπαταλάται στο να παραμορφώνει ελαστικά τα τοιχώματά τους + την απώλεια πίεσης λόγω της στιγμιαίας αύξησης της διατομής. Σωληνάκι μπορείς να βάλεις υψηλής,αρκεί να βεβαιωθείς για το μήκος και τις υποδοχές.

Έχω σωληνάκι υψηλής αχρησιμοποίητο με κομμένο το ρακόρ στη μία μεριά,το είχα πάρει για το δικό μου και δεν ταίριαξε.Επισκευάζεται πιθανότατα με πέρασμα νέου ρακόρ. Αν το θές,πές μου να στο μετρήσω και να σου στείλω φωτογραφίες.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

οπως τα λενε τα παιδια ειναι. :)

ΑΡχικα μεχρι να το φτιαξεις οπως θες, κανε οπωσδηποτε μια εξαερωση και γιατι οχι μια αλλαγη υγρων γενικοτερα.

Δισκοπλακα δεν ειναι αναγκη να βαλεις γνησια.. Παιρνεις πχ μια ebc με ebc τακακια (δοκιμασμενη λυση ) και ηδη εχεις κανει αναβαθμιση τρελη.

Αν αλλαξεις και σωληνακι θα μεινεις σιγουρα ικανοποιημενη.

αυτό είναι πολύ εύκολο ε? απλά ανοίγω κάτι από κα΄τω στη δαγκάνα, πατάω 2-3 φορές τη μανέτα να βγει υγρό από κάτω και τέλος?

Νταξ οχι ετσι ακριβως, αλαλ αυτη ειναι η ιδεα. Για να μην τα γραφω/ουμε και παρει ωρα, αν κανεις αναζητηση '' εξαερωση site:mybike.gr ''

Θα βρεις τον τροπο ακριβως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν δεν πρόλαβα να δω τα σχόλιά σας, είχα ήδη κατέβει και έκανα κάτι σαν εξαέρωση. Με ένα αλενάκι ανοίξαμε μια βίδα στη δαγκάνα κι εγώ πατούσα τη μανέτα όσο ο άλλος ανοιγε και έκλεινε τη βίδα. Υποθέσαμε ότι καναμε εξαέρωση. Δεν ακούσαμε να βγάινει αέρας. Εβγαιναν υγρά κανονικά. Δεν το έκανα βόλτα μετά, εντυπώσεις θα ξέρω το βράδυ στο ΖΟΟ.

Με μια επισκόπηση του συστήματος πάντως, τα τακάκια έχουν πολύ ψωμί ακόμα (λογικό... καινούργια είναι), η δισκόπλακα είναι ψιλοφαγωμένη αλλά όχι ανησυχητικά πραγματα, στράβωμα με μια ματιά δεν φαίνεται, υγρά να τρέχουν κάπου αλλού από την τρόμπα δεν είδαμε.

θα πάω αύριο να παραγγείλω για αρχή σωληνάκια (ευχαριστώ πολύ για την προσφορά Nippon, αλλά λέω να μη βάλω υψηλής) και τσιμουχάκια (αν είναι σε νορμάλ τιμές) και μέσα στο ΣΚ μάλλον θα γίνει αλλαγή σωλήνων και καθαρισμός εμβόλων και θα ενημερωσω για τα νεότερα!

Ευχαριστώ πολύυυυυυ!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

. Δεν το έκανα βόλτα μετά, εντυπώσεις θα ξέρω το βράδυ στο ΖΟΟ.

!

,

πριν βγεις κανονικα στον δρομο κανε οποσδηποτε δοκιμη..

υ.γ. Οταν αφηνες την μανετα η βιδα ηταν ηδη κλειστη?

Τροποποιήθηκε από τον HLIAS

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

ναι, ήταν κλειστή πριν αφήσω μανέτα για να μην πα΄ρει μέσα αέρα!! :_thumbsup:

δοκιμή καναμε μόνο με τα χέρια, δλδ κουνούσαμε το μηχανάκι με τα χέρια (χωρίς να το έχουμε βάλει μπρος) και πατούσαμε φρένο για να ακινητοποιηθεί ο τροχός. Κομπλέ φαινόταν!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF (250cc) Shark RSF3 Zipper

Δημοσιεύτηκε

[...]

Πλέον δεν κλωτσάει παρά απειροελάχιστα, αλλά για να πεις πως πάτησα το μπροστά φρένο πρέπει να τραβήξω τη μανέτα τέρμα, σχεδόν να ακουμπάει στο γκριπ. Αλλιώς είναι σαν να έχω δύο πισινά φρένα.[...]

Για τα σωληνάκια επίσης γράφουν ότι στα παλιά μηχανάκια καλό είναι να αλλαχτούν γιατί καποιες φορές αυτά δημιουργούν όλο το πρόβλημα λόγω παλαιότητας. Εκεί προφανώς πάω σε μαμά έτσι? Αρα την επίσκεψη στον Σαρακάκη την έχουμε δεδομένη. Τα σωληνάκια υψηλής τα έχω μάλλον αποκλείσει γιατί για το συγκεκριμένο μηχανάκι θα είναι μάλλον περισσότερο εφφέ παρά θέμα πρακτικότητας και ουσίας.

Δαγκάνα... αυτή η άγνωστη (για εμένα) περιοχή! Προφανώς δεν θα το κάνω μόνη μου (ακούει Αλ?), αλλά προσπαθώ να πάρω μια γεύση του τι ακριβώς πρέπει να γίνει. Οκ να ανοιχτεί και να καθαριστεί εξωτερικά, αλλά κάτι διάβασα για κάτι τσιμουχάκια που βρίσκονται εξωτερικά και εσωτερικά (τα είχε αλλάξει και ο Βροχίδης). Δεν κατάλαβα αν είναι τα τσιμουχάκια από τα έμβολα της δαγκάνας, και αν τελος πάντων είναι εύκολη δουλειά να τα ελέγξει κάποιος και τα εσωτερικά και τα εξωτερικά που συνήθως φθείρονται πιο εύκολα από το δρόμο και το χώμα.

Προφανώς αν αλλαχτεί δισκόπλακα και σωληνάκια πρέπει να αλλαχτούν και υγρά φρένων.

Κι εμένα σαν πρόβλημα εξαέρωσης μου ακούγεται.

Κατ'αρχήν ξεκινάς με μια εξαέρωση στο εμπρός φρένο. Εύκολη διαδικασία,μόνο ενα σωληνάκι που να προσαρμόζεται σφικτά πάνω στον εξαεριωτήρα στη δαγκάνα θα χρειαστείς,και ένα άτομο να πατάει-αφήνει τη μανέτα.

Η δισκόπλακα αν είναι ελαφρώς στραβή,μπορεί να επικσευαστεί σε τόρνο,αλλά το αν αξίζει εξαρτάται από την φθορά της. Αν βρίσκεται στα όρια όσον αφορά το πάχος της,να αντικατασταθεί.

Σε φρέζα εννοείς, εε; Γιατί στον τόρνο, πώς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνωστός φρενάς μου είχε αναφέρει οτι τα σωληνάκια των φρένων λήγουν βάση κατασκευαστη με μ.ο τα 5 χρονια .

και οτι τα υψηλης δεν εχουν αυτο το μειων το βαζεις και ξενιάζεις.

δεν ξερω κατα πόσο ισχύει

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνωστός φρενάς μου είχε αναφέρει οτι τα σωληνάκια των φρένων λήγουν βάση κατασκευαστη με μ.ο τα 5 χρονια .

και οτι τα υψηλης δεν εχουν αυτο το μειων το βαζεις και ξενιάζεις.

δεν ξερω κατα πόσο ισχύει

ισχυει..το εχω ακουσει απο αρκετους και στο εξωτερικο να το λενε και απο προσωπικη εμπειρια...τα ελαστικα σωληνακια με τον καιρο μπαλονιαζουν οταν ζεσταθουν με αποτελεσμα να μην εχεις φρενα, οποτε βαζεις αλλα ή μεταλλικα ή παλι τα ιδια αλλα μετα απο καιρο θα εχεις παλι θεμα...εκει κοντα στα 4-5ειναι για αλλαγμα
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Γαμάτο μηχανάκι Airoh(k600) WW. Ducati Streetfighter S (1098cc)

Δημοσιεύτηκε

ισχυει..το εχω ακουσει απο αρκετους και στο εξωτερικο να το λενε και απο προσωπικη εμπειρια...τα ελαστικα σωληνακια με τον καιρο μπαλονιαζουν οταν ζεσταθουν με αποτελεσμα να μην εχεις φρενα, οποτε βαζεις αλλα ή μεταλλικα ή παλι τα ιδια αλλα μετα απο καιρο θα εχεις παλι θεμα...εκει κοντα στα 4-5ειναι για αλλαγμα

εγω δεν τον πίστεψα 100% αλλα δεν είναι ανθρωπος που λέει μπαρούφες.

θα το ψάξω.. αν και η λυση ηταν εξ,αρχης υψηλης κύριοι

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ax-1 (250cc) BMW G 650 Xcountry (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Γνωστός φρενάς μου είχε αναφέρει οτι τα σωληνάκια των φρένων λήγουν βάση κατασκευαστη με μ.ο τα 5 χρονια .

και οτι τα υψηλης δεν εχουν αυτο το μειων το βαζεις και ξενιάζεις.

δεν ξερω κατα πόσο ισχύει

αυτό τώρα να ισχύει μονο στα υψηλής με σύρμα γύρω γύρω ή και στα υψηλής με πλαστικό αραγε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

αυτό τώρα να ισχύει μονο στα υψηλής με σύρμα γύρω γύρω ή και στα υψηλής με πλαστικό αραγε?

Σε όλα τα υψηλής.

Ον τόπικ, θα σου έλεγα Ελίνα να παρεις το σωληνακι του Nippon + να πας να σου κοτσαρουν απάνω ενα ρακόρ.

Η αλλαγή σε μαμίσιο σωληνακι, ειναι πεταμενα λεφτά.

Για δισκόπλακα, δες απο κάνα XR 600 μεταχ/νη (να'ναι ίσια ε? ) Αν δεν ειναι πολυ χάλια το νύχι της, ισως σε συμφέρει.

Τακάκια νέα, αν πάρεις καινουργιο δίσκο.

Αν ομως πάρεις μετ/νο, τότε τρίψιμο τα παλιά να φύγουν οι χαρακιές (με την αφή, να νιώθεις ίσια την επιφάνεια).

Το ΜΒ, θα προσφέρει εξαέρωση δωρεάν στην Πάλαιρο. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Και αλλαγή τακάκια αμα λάχει.

Φέρτε εργαλεία. :afro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Στην Πάλαιρο θα έρθει με τον Πήγασο. :shoot:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ είμαι υπέρ της άποψης για υψηλής για ότι γράφτηκε πιο πάνω + υπέρ μιας επώνυμης αφτερ δισκοπλακας ή μια μεταχειρισμένη από xr250/400 ή όποιο άλλο μοντέλο της Honda ταιριάζει γιατί σίγουρα θα ταιριάζει .

Στα υπέρ της μαμά δισκοπλακας το πάχος της αλλά νομίζω η Braking & η Brembo είναι στα ίδια επίπεδα πάχους με μια μαμά πλάκα και λογικά φθηνότερες .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Ελινάκι, μην μπλέξεις με δαγκάνες και τρόμπες.

Για μένα, κατά 99% είναι θέμα στα σωληνάκια του εργοστασίου που πλέον έχουν τελειώσει τη ζωή τους.

Αντικατάσταση με υψηλής, είμαι βέβαιος πως όταν ακούσεις την τιμή του Σαραβαλάκη, θα φύγεις τρέχοντας!! :tooth:

Να μετρήσετε το μήκος.

Φτιάξτε τα καινούρια ώστε να μην είναι ούτε μεγαλύτερα ούτε μικρότερα, γιατί υπάρχει περίπτωση να σε προβληματίσουν σε off road χρήση.

Και να τα περάσετε από την ίδια διαδρομή που περνούν και τα μαμά!

Βάλε και φρέσκα υγρά και θα είσαι έτοιμη!!

Πρόσεχε μόνο τις πρώτες βδομάδες μέχρι να συνηθίσεις το δυνατότερο αρχικό δάγκωμα στο φρενάρισμα.

Και κυρίως το πρώτα φρενάρισμα που θα σε εντυπωσιάσει :D

Υ.Γ.: Και αργότερα βλέπεις αν θέλεις να αλλάξεις κάτι ακόμα!! Το 2ο στάδιο, για μένα, θα είναι μια ωραία 14/16άρα ακτινική τρόμπα (με την προϋπόθεση πως η δισκόπλακα έχει ακόμα ψωμί)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όλα τα XR εχουν τα ιδια ελεϊνα φρενα, απλα το 400 εχει απο το εργοστασιο αντι για 3,5mm δισκο 2,5mm, αυτο βεβαια δεν βελτιωνει τιποτα...

Εγω ειμαι της αποψης να βαλεις πρωτα ενα υψηλης φτιαχτο σε μαστορα, αυτα με το τεφλον και το συρμα απο εξω, που θα σου βγει σχετικα οικονομικα.

Ειχα τεραστιο προβλημα με το δικο μου, καποιος πρωην ιδιοκτητης του εβαλε μια οτι να ναι τρομπα η οποια δεν ηταν απο εντουρο, οταν το πηρα ειχε υψηλης το οποιο τρυπισε και το αντικατεστησα με ενα απλο, ηταν που ηταν χαλια εγω το εκανα χειροτερο.

Αποφασησα και εβαλα μια τρομπα απο CRF με την οποια ειδα αρκετη βελτιωση, τωρα μενει να βαλω παλι ενα υψηλης γιατι αυτο που φοραει μαλλον πριζεται οταν παταω φρενο γιατι εχει και μια σχετικη ηλικια, να σημειωσω οτι εχω καινουριο δισκο και τακακια. (ARTRAX, ο πιο ακριβος απο τους φθηνους δισκους)

Μην το φοβασαι το υψηλης, ολα μια συνηθεια ειναι, σκεψου οτι εγω παω μονο χωμα και δεν εχω προβλημα, ισα ισα που δεν χριαζεται να πιεζω και πολυ το φρενο.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ax-1 (250cc) BMW G 650 Xcountry (650cc)

Δημοσιεύτηκε

ρε σεις λιγο ον-οφ τοπικ. καπου επαιζε ενα θεμα εδω μεσα με ενα παιδι με ενα xtx που ειχε βαλει κατι σωληνακια υψηλης πορτοκαλι γιατι ειχε και πορτοκαλι γραμμη στο στεφανι του και πηγαινε. θυμαμαι οτι επαιζει ενα σαιτ μεσα σε αυτο το τοπικ με τα συγκεκριμενα σωληνακια, και ειχε καλες τιμές.

τοχει κανενας τι ειναι αυτο που λεω?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
GSF650-XR250 990R

Δημοσιεύτηκε

Όντως το XR δεν έχει και ΄΄τρελά΄΄ φρένα! Δεν μπορώ να εκφέρω σίγουρη άποψη όμως καθώς το δικό μου όταν το πήρα φόραγε αλλαγμένους δίσκους και τακάκια Aftermarket τα οποία δεν γνωρίζω και μάρκα.

Υπάρχουν μαγαζιά όπως π.χ. ο Παφίτης στον Πειραιά που του πας το μαμά σωληνάκι και σου φτιάχνει ένα καινούργιο υψηλής στο ίδιο μήκος. Και προφανώς επειδή είναι η πηγή, μηχανουργείο δηλαδή η χρέωση θα είναι πολύ λογική αν κάποιος το κάνει και μόνος του το υπόλοιπο σκέλος της εργασίας.

Θα οτ κάνω κι εγώ αυτό άμεσα, 15 χρονών σωληνάκια έχουν γίνει τα χάλια τους τα μαύρα.. Πιστεύω πως η βελτίωση μπορεί να είναι σημαντική.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα