Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
hayabusas

Έλεγχος αισθητήρα ABS

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ξέρει κανείς πώς μπορείς να μετρήσεις έναν αισθητήρα και να είσαι σίγουρος ότι λειτουργεί? (ή ότι δεν λειτουργεί :P)

Έκανα μια εκτεταμένη έρευνα στο νετ, βρήκα κάποιες πληροφορίες για το λόγο που μπορεί να μην δουλεύει το ABS, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με έχουν καλύψει. :(

1. Μέτρηση ωμικής αντίστασης αισθητήρα.

Στον εσύσωλήνα και σε διάφορα φόρουμ αναφέρουν ότι η ωμική αντίσταση πρέπει να είναι τάξης μεγέθους ±50 Ohm. Μετράω και βλέπω αυτό

0408866f13aac634757ef0367c6a722c.jpeg

ωραία λέω, πήρα αισθητήρα πιωμένο. Σκέψη στη σκέψη, μετράω και τον πίσω και βγάζει ίδια τιμή. Ο εγκέφαλος δε διαβάζει πρόβλημα στον πίσω, ωστόσο οι μετρήσεις είναι ίδιες. (να μπεις ο μπροστά πίσω και το ανάποδο δε γίνεται)

Δεν ξέρω το κύκλωμα του αισθητήρα κι από τι αποτελείται, παρ'ολ'αυτά γύρισα το πολυμετράκι στη μέτρηση ημιαγωγού. κι εκεί τα ίδια, ακριβώς ίδιες τιμές και στις δύο πολικότητες.

2. Καθαρισμός αισθητήρα με αλκοολούχο διάλυμα.

Αν και δε φαίνεται ίχνος βρωμιάς επάνω στον αισθητήρα, το προσπάθησα και αυτό. Τα ίδια και πάλι....

3. Έλεγχος στον διάτρητο δίσκο.

Οπτικά δε φαίνεται τίποτα. Ούτε χτυπημένος, ούτε στραβωμένος. Σχεδόν γλύφει ο αισθητήρας στο δισκάκι, αν και δε νομίζω ότι γίνεται να έχει αλλάξει η απόσταση. Θα εκτιμούσα πάντως 2-3 φώτο από κάποιον σύντροχο με το ίδιο μηχανάκι, μήπως έχει χαθεί τίποτα μετά την κλεψιά.

Όποιες ιδέες/γνώμες κλπ δεκτές.

ΥΓ: το σερβις μάνιουαλ της bmw είναι για χέσιμο. :ranting: :ranting:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DR 650 SE Highland V2 (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασε να δεις αν ο αισθητήρας βγάζει έξοδο > 0? Αποσύνδεσε τον αισθητήρα ταχύτητας του ABS απο το υπόλοιπο κύκλωμα και σύνδεσε τα prob του πολύμετρου απεθευθείας στον αισθητήρα (και κλίμακα στα mV. Αν γυρίσεις την ρόδα κανονικά θα πρέπει να πάρεις μετρήσεις μεταξυ 0.5 και 5mV ανάλογα με την ταχύτητα περιστροφής. Αν δεν πέρνεις ένδειξη μάλλον σημάινει ότι ο αισθητήρας είναι νεκρός.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

spam on

τσαρούχωσε το μπροστινό πηγαίνοντας χαλαρά με 250 χαω κ αν δεν σε στείλει το θηρίο στον Αγ. Πέτρο, τότε δουλευει... :crazy:

spam off

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Παλμογραφος βοηθαει καλυτερα, απο οτι ειδα. Το επομενο προβλημα που προκυπτει ειναι οτι μετραει η αποσταση του αισθητηρα απο το διατρητο πιατακι αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα ποση πρεπει να ειναι η αποσταση.

Δοκιμαζω το απογευμα και μιλαμε παλι. Θενξ.

spam on

τσαρούχωσε το μπροστινό πηγαίνοντας χαλαρά με 250 χαω κ αν δεν σε στείλει το θηρίο στον Αγ. Πέτρο, τότε δουλευει... :crazy:

spam off

Δεν παει το μεκανακι με τοσα... :( :( :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DR 650 SE Highland V2 (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο αισθητήρας του ABS σου μοιάζει με αυτόν? http://cherryswitches.com/us/product/speed-sensor-gs1012/

Αν ναι και άν έχει επίσης 3 ποδαράκια τότε είναι πολύ πιθανόν κατασκευαστικά να είναι ίδιος (και ενδεχομένος να είναι καλύτερα παλμογράφος όπως είπες). Μπορεί επίσης το datasheet του GS101201 να σου φανεί χρήσιμο (λέει και τις προτινόμενες αποστάσεις)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να σε μπλέξω, μπορεί και όχι,εγώ όμως θα στο γράψω και θα σου γράψω το τι συμβαίνει στο δικό μου.

Εννοείτε ότι η βάση στήριξης του αισθητήρα καθώς και το διάκενο του από τον τροχό (ρότορα),είναι σφιγμένα,τσεκαρισμένα και σωστά.

Βγάζουμε την ενδιάμεση φίσα,ας πούμε του μπροστινού τροχού.

Α) Και τα 2 pin της φίσας (από την μεριά του αισθητήρα) με το σώμα της μηχανής,(-)θα πρέπει να μας δείξουν άπειρο (αντίσταση σε Ω)...Εάν όχι,τότε διαρροή,πέταμα.

Β) Το ένα το pin της φίσας (από την μεριά του εγκεφάλου του ABS) με το pin -16 του εγκεφάλου,και το άλλο pin με το pin-5 του εγκεφάλου θα πρέπει να μας βαράει και στα δύο το μπίμπερ του οργάνου.Αυτό σημαίνει ότι έχουμε συνέχεια στην καλωδίωση,δλδ,οκ. Εάν όχι,τότε ψάξιμο κάπου κομμένη.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και για τον αισθητήρα του οπίσθιου τροχού.

Δεν θα συνεχίσω άλλο,γιατί μπαίνουμε σε μέτρηση τάσεων αισθητήρων φυσομένων στην μονάδα τους.

Αυτό το έχω κάνει σε φίλο και βρήκαμε τον αριστερό εμπρός αισθητήρα με μικρο διαρροή,έπειτα από πλύσιμο με πιεστικό σε πλυντήριο.

Γιώργη,αυτά βέβαια συμβαίνουν στο v-strom,αν βοήθησα ή όχι δεν ξέρω. :P

Anyway.. :cheers:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DL650-LO Zundapp KS 750

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να σε μπλέξω, μπορεί και όχι,εγώ όμως θα στο γράψω και θα σου γράψω το τι συμβαίνει στο δικό μου.Εννοείτε ότι η βάση στήριξης του αισθητήρα καθώς και το διάκενο του από τον τροχό (ρότορα),είναι σφιγμένα,τσεκαρισμένα και σωστά.

H απόσταση,το διάκενο (αισθητήρα-ρότορα) στο δικό μου θα πρέπει να είναι: 0,3-1,5 χιλιοστά.

Βγάζουμε την ενδιάμεση φίσα,ας πούμε του μπροστινού τροχού.

Α) Και τα 2 pin της φίσας (από την μεριά του αισθητήρα) με το σώμα της μηχανής,(-)θα πρέπει να μας δείξουν άπειρο (αντίσταση σε Ω)...Εάν όχι,τότε διαρροή,πέταμα.

Β) Το ένα το pin της φίσας (από την μεριά του εγκεφάλου του ABS) με το pin -16 του εγκεφάλου,και το άλλο pin με το pin-5 του εγκεφάλου θα πρέπει να μας βαράει και στα δύο το μπίμπερ του οργάνου.Αυτό σημαίνει ότι έχουμε συνέχεια στην καλωδίωση,δλδ,οκ. Εάν όχι,τότε ψάξιμο κάπου κομμένη.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και για τον αισθητήρα του οπίσθιου τροχού.

Δεν θα συνεχίσω άλλο,γιατί μπαίνουμε σε μέτρηση τάσεων αισθητήρων φυσομένων στην μονάδα τους.

Αυτό το έχω κάνει σε φίλο και βρήκαμε τον αριστερό εμπρός αισθητήρα με μικρο διαρροή,έπειτα από πλύσιμο με πιεστικό σε πλυντήριο.

Γιώργη,αυτά βέβαια συμβαίνουν στο v-strom,αν βοήθησα ή όχι δεν ξέρω. :P

Anyway.. :cheers:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Ο αισθητήρας του ABS σου μοιάζει με αυτόν? http://cherryswitche...-sensor-gs1012/ Αν ναι και άν έχει επίσης 3 ποδαράκια τότε είναι πολύ πιθανόν κατασκευαστικά να είναι ίδιος (και ενδεχομένος να είναι καλύτερα παλμογράφος όπως είπες). Μπορεί επίσης το datasheet του GS101201 να σου φανεί χρήσιμο (λέει και τις προτινόμενες αποστάσεις)

Ο αισθητήρας είναι αυτός

7ff0a4608823b05f06dac08ced188d5a.jpg

Όταν είναι στη θέση του ο αισθητήρας είναι έτσι

d1b76de2dfd10b43cb6afe52f9c2f40d.jpg

Έχει δύο καλώδια κι όχι τρία. Μετρησα και παλι αντίσταση και (λόγω θερμοκρασίας???) μπρος-πίσω είχα 9.5ΜΩ αντίσταση. :pray:

Έβαλα δύο καλωδιάκια στον αισθητήρα, σύνδεσα και το πολύμετρο στα mV και άρχισα να δίνω πόνο (στροφές) στη ρόδα. Μου βγήκε η γλώσσα, μηδεν η τάση. Σύνδεσα τον παλμογράφο, τα ίδια. Προφανώς για να έχω ένα σημείο αναφοράς δούλευα μία μπροστα, μία πίσω.

Με τα πολλά σύνδεσα το πολύμετρο στο φις που έρχεται από τον εγκέφαλο. Δίνει τάση 12V (πολύμετρο), σαν πριονωτή ήταν η απεικόνιση

5caba6952fb816250c323084d6ef9d41.jpg

Όταν γύριζα τον πίσω τροχό γίνοταν μια μετατόπιση της τάσης πάνω-κάτω. Ο ρυθμός μετατόπισης ήταν ανάλογος του ρυθμού περιστροφής του τροχού, προφανώς. Ένα βιντεάκι εδώ

http://tinypic.com/p...=8#.U-Jt3_mSwZk

Αυτά για τον πίσω αισθητήρα. Όταν επανέλαβα τη δουλειά στον μπροστά, υπήρχε ένα τμήμα (τα 3/4 του τροχού περίπου) όπου δεν υπήρχε μετατόπιση στον παλμογράφο και, όταν υπήρχε, ήταν όχι ομαλή.

To συμπέρασμα προφανώς ήταν ότι ο αισθητήρας δε δούλευε σωστά.Μετά σκέφτηκα την απόσταση, μηπως δεν ήταν αυτή που έπρεπε. Έτσι, αποφάσισα να τον βγάλω, να τον βαστάω με το ένα χέρι κοντά στο διάτρητο πιατάκι και με το άλλο να περιστρέφω τον τροχό. Πράγματι, ο αισθητήρας δούλευε καμπάνα.

Μη μακρυγορώ, απλώς καθάρισα λίγο την πατούρα του αισθητήρα στο καλάμι, είχε σαν άλατα και βρωμιές, τον κούμπωσα στη θέση του κι έπαιξε. Aν άλλαξε καθόλου η απόσταση, μιλάμε για τάξη μεγέθους μισό χιλιοστό το μέγιστο. Σημειωστε εδώ ότι η απόσταση αισθητήρα-δίσκου είναι κοντά στα 4mm.

Βγήκα και μια βόλτα, κατευθείαν σβήνει το λαμπάκι, δοκίμασα και τα φρένα κι ολα καλά. Δεν μπορώ να το χωνέψω....

Γιάννη (moto99) και snpl σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και τη βοήθεια σας. :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Εμ, γιατί απλά δεν πηγαίνεις με 20-30 και να προσπαθήσεις να μπλοκάρεις στιγμιαία το μπροστινό;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X

Δημοσιεύτηκε

Προφανως το διακενο μεταξυ αισθητηρα και τροχου δεν ήταν σταθερο και εβγαινε εκτος προδιαγραφών σε καποιο σημειο της περιφερειας, επι τη ευκαιρια δεν τσεκαρεις τα ρουλεμαν του τροχου μηπως εχουν αρχισει και εχουν ανοχη και προκαλουν αυτη την ταλάντωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Μιας και περί ABS ο λόγος, στο FJR δεν δούλευε το ABS και χρειάστηκε φρενάρισμα πανικού με μπλοκάρισμα του μπροστινού τροχού για να διαπιστωθεί.

Η βλάβη ήταν ότι είχαν κολλήσει τα πιστονάκια, βαλβίδες (δεν ξέρω πως τα λένε) της μονάδας.

Ο λόγος ήταν η αχρηστία-μη χρήση του ABS με αποτέλεσμα να έχουν πιάσει βρωμιά και το ένα μάλιστα εμφάνισε και σκουριά (επιφανειακή)

Le mastoras είπε ότι πρέπει 1 φορά τον μήνα να τσαρουχώνουμε τα φρένα για να μην γίνονται τέτοια προβλήματα.

Αυτό φτιάχτηκε πάντως μετά από 1 πρωινό τριψίματος-λαδώματος-αντισκωρικών κλπ μπρουτάλ μεθόδων, αλλιώς όπως είχε τύχει σε άλλο FJR που δεν κατάφερε να τα ξεκολλήσει, πήγε 1500+ ευρώ το μενού για καινούργια μονάδα.

ΥΓ Sorry για την σφήνα Γιώργο μου, αλλά το θεώρησα σχετικό.

Τις καλημέρες μου :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0