Kotsos_100

Μπαταρία Πρόβλημα με μπαταρία?

30 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας παιδιά,

'Εχω ένα Sym wolf 125 και συνέχεια μένω από μπαταρία. Έχω ήδη αλλάξει μια φορά καθώς την πήγα στο μηχανικό και μου είπε πως πέθανε. Σημείωση ότι την μηχανή την έχω από το Σεπτέμβριο . Το θέμα είναι όμως όταν έβαλα την καινούργια μπαταρία ενώ την κινούσα για μια εβδομάδα συνέχεια (Ναυπακτο-Πανεπιστημιο Ρίο) μετά έφυγα για Αθήνα για μια εβδομάδα.

Όταν επέστρεψα και την έβαλα μπροστά πάλι δεν έπαιρνε και αφού πήρα τήλεφωνο τον μηχανικό μου είπε οτι έφταιγε οτι δεν την κινούσα και οτι θέλει συνέχεια μεγάλες αποστάσεις για να φορτίζει.

Αυτό είναι φυσιολογικό? . Δηλαδή δεν μπορώ να κινούμαι με την μηχανή για μικρές αποστάσεις όπως για καφε και για δουλειες που εις γνωση μου καταλαβαινω οτι δεν φορτίζει και πολυ η μπαταρια αλλα μια εβδομάδα και μετα τέλος ? ειναι λογικο?

Συγγνώμη που σας κουρασα και περιμενω τις γνωμες σας! :blush2:

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 1000RR (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι δεν ειναι λογικο να αδειασει η μπαταρια σε μια βδομαδα. Μπορει να αδειαζει απο διαρροη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν είναι φυσιολογικό. Μια βδομάδα ακινησία δεν δικαιολογεί πλήρη εκφόρτιση της μπαταρίας. btw ο μηχανικός σου φίλε μου...σου είπε χοντρή κοτσάνα!

Το μηχανάκι το έχεις πάρει καινούργιο; Αν ναι, λογικά θα έχει εγγύηση. Να ελέγξεις ανορθωτή, πόση τάση παίρνει η μπαταρία, καθώς και να βεβαιωθείς ότι κάποιο κύκλωμα-η γενικά- δεν κάνει διαρροή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xciting R Honda Integra (700cccc)

Δημοσιεύτηκε

Συναγερμός υπάρχει;;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Συναγερμος υπάρχει αλλα στην δευτερη μπαταρια επειδη ειχα ατομο δικο μου να την προσεχει(για αυτες τις 7 μερες που εφυγα) δεν τον ειχα ενεργοποιησει για να το τσεκαρω... Και εμενα μου φενοταν παραλογο να μην μπορω δηλαδη να παω σουπερμαρκετ και να γυρισω ας πουμε για μια εβδομαδα χωρις να χαλασει η μπαταρια .... μαλλον με βλεπω για αλλο μηχανικο.. απλα επειδη ηταν εξειδικευμενος ειπα να τον προτιμησω...

Τροποποιήθηκε από τον Kotsos_100

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Μήπως έχεις συναγερμό με GPS tracker?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (1000cc) Moto Guzzi V7 (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης ερώτηση:

Την καινούργια μπαταρία ο μηχανικός σου τη φόρτισε πριν την τοποθετήσει?

Τέλος, (συμφωνώ με τους παραπάνω ότι δεν μπορεί να αφήνεις μια βδομάδα το μηχανάκι και να πέφτει η μπαταρία - κάποια διαρροή θα υπάρχει) αλλά σε γενικές γραμμές καλό θα είναι να πάρεις και ένα φορτιστή και να τη φορτίζεις που και που (ανά εξάμηνο...)

Α

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι δεν εχει gps tracker θα το παω αυριο σε ενα αλλο μηχανικο να παρω μια δευτερη γνωμη...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Τράβα μία Άνω Χώρα να δεις για πότε φορτίζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Ανορθωτής ή διαρροή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι ο μηχανικος την ειχε φορτισει την μπαταρια. Οταν λετε διαρροη που ακριβως θα μπορει να συμβει αυτο για να πω στο μηχανικο να κοιταξει? Ακομα αν ειναι ο ανορθωτης το προβλημα το καλυπτει η εγγυηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Ναι ο μηχανικος την ειχε φορτισει την μπαταρια. Οταν λετε διαρροη που ακριβως θα μπορει να συμβει αυτο για να πω στο μηχανικο να κοιταξει? Ακομα αν ειναι ο ανορθωτης το προβλημα το καλυπτει η εγγυηση?

Και τα δυο τα καλύπτει η εγγύηση αφού δεν είναι κάτι που προκάλεσες εσύ.

Ο ανορθωτής θέλει μόνο αλλαγή.

Για διαρροές κτλ, πρέπει να ψάξει ο μάστορας με πολύμετρο.

Διαρροή σημαίνει ότι κάποιο καλώδιο ή φις είναι γυμνό ή δεν κάνει καλή επαφή και χάνεται εκεί η τάση

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Α ωραια σε ευχαριστω πολυ.. αν και που ρωτησα εδω μου ειπαν οτι πασχουμε απο καλους μαστορες σε ηλεκτρονικα :online2long: θα παω σε εναν αλλο που ειπαν οτι εχει το πιο οργανωμενο συνεργειο και βλεπουμε θα ενημερωσω για οτι νεοτερο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Α ωραια σε ευχαριστω πολυ.. αν και που ρωτησα εδω μου ειπαν οτι πασχουμε απο καλους μαστορες σε ηλεκτρονικα :online2long: θα παω σε εναν αλλο που ειπαν οτι εχει το πιο οργανωμενο συνεργειο και βλεπουμε θα ενημερωσω για οτι νεοτερο

Μάλλον πρέπει να πας στην αντιπροσωπεία για να σε καλύψει η εγγύηση.
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Σε 7 ημέρες δεν δικαιολογήται να σου πέσει τόσο η μπαταρία εφόσον φορτίζει πλήρως.

Βεβαίως αν κάνεις πολύ σύντομες διαδρομές δεν το βοηθάς καθόλου. Κάθε μιζιά αφαιρεί ρεύμα το οποίο πιθανώς δεν προλαβαίνει να το αναπληρώσει, οπότε λίγο-λίγο σου πέφτει χώρια τα όποια παρασιτικά φορτία απο ECU, συναγερμό, αυτοεκφόρτιςη κλπ.

Γενικά, για να φορτίσει πλήρως η μπαταρία μολύβδου θέλει πάνω απο 20' με 40'. Η φάση φόρτισης πλήρωσης είναι η πιο χρονοβόρα για την μπαταρία και θέλει χρόνο μέχρι να φτάσει στην φάση φόρτισης αναμονής (συντήρηση). Αν δεν φτάνει η φόρτιση συνέχεια στο 100% έχεις το φαινόμενο της θειήκωσης το οποίο φθείρει την μπαταρία και σταδιακά χάνει την χωρητικότητα της.

Βεβαίως αν δεν γίνουν μετρήσεις για αρκετό καιρό θα μιλάμε θεωρητικά απέχοντας μάλλον αρκετά απο την πραγματικότητα...

Πήγαινε το σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο που γνωρίζει καλά απο ηλεκτρικά για να ελέγξει οτι είπαν οι σύντροχοι (ανορθωτή, γεννήτρια, διαρροή) και σίγουρα θες, αφού το αφήνεις αρκετές μέρες ακίνητο, έναν συντηρητή. Θα πρότεινα CTEK & Optimate.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές σας το απόγευμα τελικά θα το πάω σε ένα συνεργείο για να δούμε τι πρόβλημα υπάρχει καθώς όπως φαίνεται ο προηγουμενος δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου και αρκέστηκε στην εύκολη λύση (αλλαγή μπαταρίας) παρά να κάνει έναν γενικότερο έλεγχο....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda GLX

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αδελφε καλησπερα ριξε ενα βλεφαρο και στον ανορθοτη σου κατα 90% ειναι αυτο σινιθος γιατι δεν δικιολογιτε σε μια βδομαδα να επεσε η μπαταρια

Τροποποιήθηκε από τον BONZAI

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Wolf (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω φιλε μου την πηγα ομως στο μηχανικο και μου ειπε ισως να εφταιγε ο συναγερμος που ειχα πανω και κανουμε μια δοκιμη τωρα να δουμε πως θα παει γιατι ειπε απο ηλεκτρολογικα δεν ειχε προβλημα το μηχανακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

To μοτο: CBR600F του 2001 με 72k χιλιόμετρα

Η χρήση: Μιζάρισμα για την δουλειά κάθε πρωί, περίπου 20km απόσταση με τα μισά αυτοκινητόδρομο (δλδ υψηλές rpm), παρκάρισμα για 9 ώρες, μιζάρισμα και επιστροφή. Τα παραπάνω καθημερινά με θερμοκρασίες από -5 μέχρι ~7οC του Βρετανικού χειμώνα.. Σημειώνω ότι πάντα βάζω μπρος με νεκρά και τα φώτα δεν τα ανάβω παρά μόνο αφού ξεπαρκάρω.

Το σύμπτωμα: Πριν δυο εβδομάδες και μετά από κανένα εικοσάλεπτο βόλτας σταματάω να δω χάρτη. Στη προσπάθεια μου να ξαναβάλω μπρος στο πάτημα της μίζας πτώση τάσης, το μηχανάκι δεν πήρε μπρος, απλά έσβησαν όλα στο κοντερ, μηδένισε και ρολόι / μερικός χιλιομετρητής. 2-3 προσπάθειες άκαρπες, το έβαλα σκαστό. Έκτοτε όλα καλά, μέχρι που σήμερα στο σχόλασμα σταματώ για βενζίνη έχοντας σχεδόν φτάσει σπίτι. Φουλάρω, μετά πάλι τίποτα με την μίζα. Στο πάτημα του κουμπιού πάει να γυρίσει, αλλά σαν να μένει από ρεύμα και δεν συμβαίνει τίποτε.

Άλλα στοιχεία: Από τότε που το αγόρασα (4 χρόνια σχεδόν) στο ρελαντί, ειδικά με φλας αναμμένο έβλεπες ένα τρεμόπαιγμα στα φώτα, όχι strobo, αλλά το έβλεπες, σημάδι ότι το ηλεκτρικό κύκλωμα ίσως και να μην είναι στα ντουζένια του. Εφόσον το φαινόμενο δεν εντάθηκε ποτέ, δεν το ερεύνησα παραπάνω.
Η μπαταρία αλλάχθηκε τον Δεκέμβρη του '16, είναι μια Motobat και έχει στην πλάτη της 13k χιλιόμετρα.

Και τώρα; Το πρώτο βήμα θα είναι να αγοράσω ένα πολύμετρο, αλλά μιας και από ηλετρολογικά είμαι σκράπας ήθελα τις συμβουλές σας.

  • Δεν είναι κάπως λίγα τα χλμ της μπαταρίας; Να φοβάμαι για πηνεία / ανόρθωση;
  • Από πού προτείνετε να ξεκινήσω ψάξιμο;
  • Δεν είναι 'περίεργο' που η μπαταρία απότομα δείχνει να ψόφησε; Δεν είχε σημάδια σταδιακής πτώσης απόδοση και ειδικά σήμερα η θερμοκρασία ήταν καλή. 
  • Δεν είναι επίσης περίεργο που αν δεν της ζητηθεί ρεύμα δύο φορές 'διαδοχικά' (δλδ μέσα σε 10 ώρες, όχι 10 δευτερόλεπτα!) εκκινεί κανονικά;

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Στεφ τα δεδομενα ειναι πολυ λιγα για συμπερασματα.

πολυμετρο κι οι μετρησεις που εχουν γραφτει 1.234.567 φορες εδω μεσα για να βρεις τι φταιει.

αν και πορδα εχεις, δεν ειναι δυσκολο να μαντεψει κανεις.... :_shifty:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι δίκιο έχεις, πάει λίγο σε ονυχομυριστική με τόσα λίγα στοιχεία, είχα μια ελπίδα μήπως κάποιο από τα παραπάνω φωτογράφιζε συγκεκριμένο ένοχο.

Θενξ, θα πάρω πολύμετρο και υπογλώσσια όταν ακούσω κόστη εδώ πάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κύκλωμα παραγωγης ηλεκτρισμού με πρόβλημα (γεννήτρια-ανόρθωση) δείχνουν τα συμπτώματα πάντως. Θέλει ψάξιμο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Την γεννήτρια φοβάμαι και εγώ (ο λογαριασμός μου δηλαδή!) 
Μετά την μαγειρίτσα έχει ψάξιμο.

Ευχαριστώ Μιχάλη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Στεφ, εκτός από ανορθωτή και λοιπά, μήπως να έψαχνες το θέμα με το τσαφ της ασφάλειας όταν στρίβεις το τιμόνι τέρμα αριστερά?

Σαφώς κάνεις έναν γρήγορο έλεγχο με πολύμετρο να δεις αν φορτίζει το κύκλωμα, αλλά μήπως συμμετέχει και εκείνο?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στο δικό σου τα πηνία=στάτορας, είναι δεμένα στο πλαινό καπάκι του μοτέρ, και το βολάν με τους μαγνήτες=ρότορας, είναι από μέσα δεμένο στην άκρη του στροφαλοφόρου.

Αυτό είναι καλό, γιατί αδειάζεις λάδια μοτέρ, ξεφισώνεις φίσα πηνίου, λύνεις καπάκι (6mm βίδες με 8mm κεφάλι), βγάζεις καπάκι, λύνεις τις 4+1 βίδες που κρατάνε τα πηνία πάνω στο καπάκι, και έχεις πάρει τα πηνία στο χέρι. Χωρίς να πειράξεις ρότορα, χωρίς ιδιαίτερα εργαλεία.

Παλιά, είχανε τα πηνία δεμένα στο κάρτερ, και ο ρότορας ήταν ΑΠΕΞΩ τους, οπότε για να βγάλεις τα πηνία χρειαζόταν ΚΑΙ αερόκλειδο ΚΑΙ εξολκέας να βγάλεις τον ρότορα πρώτα, για να απελευθερώσεις τα πηνία μετά.

Πράγματα που ΔΕΝ έχει ο χομπίστας, και ΔΕΝ χρειάζονται στο δικό σου.

Αυτό σε περίπτωση που θέλεις να γλυτώσεις πανάκριβα εργατικά αγγλίας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα