ad1

Μπαταρία Προβλημα εκκινησης σε Tiger 1050


8 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Triumph Tiger Ducati 1199 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Aγορασα πριν απο 2-3 μηνες μια μπαταρια (YUASA TTZ14S , 11.8 Ah, 230cca) που υποτιθεται θα ηταν αρκετα δυνατη κ θα κρατουσε καιρο...

Να αναφερω οτι η μαμα μπαταρια μου κρατησε 3χρονια, η επομενη σκαρτο χρονο και αυτη ουτε 3 μηνες (παντα με συναγερμο)

Το προβλημα ειναι το εξης. Την φορτιζω πληρως και τη τοποθετω στη μηχανη και η ενδειξη ειναι 12,68 ή 12,8 V (δεν θυμαμαι)

Βαζω συναγερμο και φευγω. Παω μετα απο 5 μερες και η μπαταρια ειναι οριακα στο 12V. Παω να βαλω μπροστα αλλα δεν ακουω καν την μιζα. Ακουω ενα τακ (σαν να πεφτει ασφαλεια) και τιποτα αλλο. Ανοιγω σελα , βαζω πολυμετρο και παρατηρω οτι με το που γυριζω διακοπτη και ανοιγουν τ φωτα η ενδειξη πεφτει 1,5 V.

OK λεω θα την φορτισω παλι και θα την τοποθετησω αυτη την φορα χωρις συναγερμο. Παω μετα απο 3 μερες μετραω 12,2 V.

Γυρναω τον διακοπτη, αναβουν τα φωτα 10,5 V. Παταω μιζα και ακουω μονο ενα ΤΑΚ.

Ειναι θεμα μπαταριας ή κατι αλλο? Αν την παω πισω απο εκει που την πηρα θα βγαλω ακρη ή θα μου λεει βλακειες? Τζαμπα τα 80 Ευρω δλδ?

P.S: ΡΕ παιδια οταν ειναι ρελαντι μετραω και εχω 14,κατι και οταν ανεβαζω πεφτει η ταση σε 13,κατι! Ετσι πρεπει να κανει???

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xciting R Honda Integra (700cccc)

Δημοσιεύτηκε

Τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ κάποτε στο suzuki με μπαταρία 4 ετών όμως και λίγο πριν το πέταμα.. Αφού στην φορτίζει όπως μέτρησες όταν δουλεύει για μένα η μπαταρία σου είναι βραχυκυκλωμένη και επέστρεψε την πίσω..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva SuperCity (125cc) Shark S500 Air Suzuki GSX-R (600 K5cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η μπαταρία σου μάλλον έχει πρόβλημα. 12V είναι πολύ λίγα μετά από 5 μέρες θεωρητικά χωρίς φορτίο. Το πιο σοβαρό θέμα είναι όμως το γιατί έφτασε η μπαταρία σ αυτό το σημείο. Θα πρέπει να ελέγξεις και την μπαταρία σε καπασιτόμετρο (ώστε να δούμε τι πουλιά πιάνει αν και τα 12V συν το ότι δε μπορεί κάν να γυρίσει τη μίζα μετά από πλήρη φόρτιση δεν αφήνει και πολλές ελπίδες) αλλά και οπωσδήποτε το κύκλωμα φόρτισης της μηχανής αλλά και γενικά αν υπάρχει κάποια διαρροή (πέραν φυσικά του συναγερμου που είναι αποδεδειγμένο ότι κάνουν ζημιά όταν η μηχανή μένει για αρκετό χρονικό ο διάστημα χωρίς φόρτιση). Εκτός φυσικά και αν έχουμε όντως να κάνουμε με ελλατωματική μπαταρία

>13 με <15V πρέπει να δίνει η μηχανή στη μπαταρία

Τροποποιήθηκε από τον Messer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TRACER (900cc) Arai RX-7 Corsair Αλλος ? (?cc)

Δημοσιεύτηκε

Ανόρθωτης μήπως;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger+scarabeo Shoei XR 1100 Ducati

Δημοσιεύτηκε

Επειδη η μπαταρια στον Τιγρη μπαινει πλαγιαστη και οχι ορθια απο οτι μου εχει πει καταστημα μπαταριων πρεπει να μπει μια συγκεκριμενη Yuasa πιο ενισχυμενη.Δεν θυμαμαι ποιος ειναι ο τυπος και τα χαρακτηριστικα της απλα και γω μετα την μαμα που κρατησε πολυ καιρο εβαλα αλλη μια Varta που τελικα αποδειχθηκε Παρτα και τα φτυσε αμεσως,Μετα παλι Yuasa ιδια με της μαμας και ειμαι οκ τωρα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X

Δημοσιεύτηκε

Aγορασα πριν απο 2-3 μηνες μια μπαταρια (YUASA TTZ14S , 11.8 Ah, 230cca) που υποτιθεται θα ηταν αρκετα δυνατη κ θα κρατουσε καιρο...

Να αναφερω οτι η μαμα μπαταρια μου κρατησε 3χρονια, η επομενη σκαρτο χρονο και αυτη ουτε 3 μηνες (παντα με συναγερμο)

Το προβλημα ειναι το εξης. Την φορτιζω πληρως και τη τοποθετω στη μηχανη και η ενδειξη ειναι 12,68 ή 12,8 V (δεν θυμαμαι)

Βαζω συναγερμο και φευγω. Παω μετα απο 5 μερες και η μπαταρια ειναι οριακα στο 12V. Παω να βαλω μπροστα αλλα δεν ακουω καν την μιζα. Ακουω ενα τακ (σαν να πεφτει ασφαλεια) και τιποτα αλλο. Ανοιγω σελα , βαζω πολυμετρο και παρατηρω οτι με το που γυριζω διακοπτη και ανοιγουν τ φωτα η ενδειξη πεφτει 1,5 V.

OK λεω θα την φορτισω παλι και θα την τοποθετησω αυτη την φορα χωρις συναγερμο. Παω μετα απο 3 μερες μετραω 12,2 V.

Γυρναω τον διακοπτη, αναβουν τα φωτα 10,5 V. Παταω μιζα και ακουω μονο ενα ΤΑΚ.

Ειναι θεμα μπαταριας ή κατι αλλο? Αν την παω πισω απο εκει που την πηρα θα βγαλω ακρη ή θα μου λεει βλακειες? Τζαμπα τα 80 Ευρω δλδ?

P.S: ΡΕ παιδια οταν ειναι ρελαντι μετραω και εχω 14,κατι και οταν ανεβαζω πεφτει η ταση σε 13,κατι! Ετσι πρεπει να κανει???

Οταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και σε καλή κατάσταση πρέπει να βγάζει 13volt άντε 12,9 μετρώντας την αφού την εχεις αφαιρέσει από τον φορτιστή τουλάχιστον 30 λεπτά.

Οταν η μπαταρία δείχνει 12volt ειναι αδεια, συνεπώς την δικιά σου μέσα σε πέντε μέρες κατι την αδειάζει, ίσως ο συναγερμός σου να εχει πρόβλημα, ή ο ανορθωτής σου.

Φορτισε την εξωτερικά, βάλτη στη μηχανή σου πήγαινε βόλτα, στην επιστροφή αφαίρεσε τον πόλο από την μπαταρία μέτρα την ταση της σε μισή ώρα, όταν ξαναπάς να την κινήσεις μέτρα την τάση της μπαταρίας πριν συνδέσεις στον πόλο, έτσι θα αποκλήσεις το θέμα μπαταρία, αν εχεις μικρή μεταβολή στην τάση της.

Μέτρα την τάση φορτισης με συνδεδεμένη την μπαταρία σε διάφορες στροφές. Λογικά θα πρέπει να δείχνει μεγαλύτερη τάση στις 3500σαλ από ότι στο ρελαντί. Στις 3500 σαλ συνήθως δείχνει γύρω στα 14,4Volt όταν η μπαταρία δεν ειναι αφόρτιστη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Επειδη η μπαταρια στον Τιγρη μπαινει πλαγιαστη και οχι ορθια απο οτι μου εχει πει καταστημα μπαταριων πρεπει να μπει μια συγκεκριμενη Yuasa πιο ενισχυμενη.Δεν θυμαμαι ποιος ειναι ο τυπος και τα χαρακτηριστικα της απλα και γω μετα την μαμα που κρατησε πολυ καιρο εβαλα αλλη μια Varta που τελικα αποδειχθηκε Παρτα και τα φτυσε αμεσως,Μετα παλι Yuasa ιδια με της μαμας και ειμαι οκ τωρα

Αναφέρεται στις "Factory Activated" - "non spealable" δηλ. ενεργοποιημένες στο εργοστάσιο που είναι εντελώς σφραγισμένες, σε αντίθεση με τις "-BS" (bottle supplied) που αν και VRLA δεν πρέπει να τοποθετούνται σε μη όρθια θέση (0°). Έχει δίκιο ο μάστορας, και από ότι βλέπω η Yuasa δίνει αυτή που είναι factory activated (στον κατάλογο, στο site δίνει την YT12B-BS που είναι λάθος):

YT12B

Capacity: 10 Ah

C.C.A.: 215

ενώ το owner manual του Tiger είναι εντελώς σπαρτιάτικο...

Η YTZ14S που έβαλε ο ad1 είναι factory activated και λίγο πιο δυνατή. Ένα πρόβλημα που μπορεί να έχει κανείς με αυτές είναι ότι μπορεί να είναι μπαγιάτικες και κακοσυντηρημένες. Δυστυχώς η ημερομηνία παραγωγής είναι κωδικοποιημένη και μόνο η Yuasa μπορεί να σου πει.

Με τις "-BS" δεν έχεις αυτό το πρόβλημα καθώς η φθορά τους αρχίζει από τη στιγμή που θα τις ενεργοποιήσεις αλλά πρέπει να γίνει σωστά η αρχική τους φόρτιση.

Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να ελεγχθεί ότι η μπαταρία είναι εντάξει, και μετά το σύστημα φόρτισης. (Δεν χάνεις και τίποτα μα ελέγξεις την ημ/ια παραγωγής με την Yuasa).

Yuasa Technical Manual

Οταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη και σε καλή κατάσταση πρέπει να βγάζει 13volt άντε 12,9 μετρώντας την αφού την εχεις αφαιρέσει από τον φορτιστή τουλάχιστον 30 λεπτά.

Τουλάχιστον 1 ώρα. Στις 2 με 3 έχεις πιο ρεαλιστικές τιμές...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

P.S: ΡΕ παιδια οταν ειναι ρελαντι μετραω και εχω 14,κατι και οταν ανεβαζω πεφτει η ταση σε 13,κατι! Ετσι πρεπει να κανει???

Τώρα πρόσεξα το πιο βασικό: όχι δεν πρέπει να κάνει έτσι. Αυτή η συμπεριφορά δείχνει ότι έχεις πρόβλημα με το σύστημα φόρτισης, και λογικά είναι ο ανορθωτής.

Για το εύρος μέσα στο οποίο πρέπει να παίζει θα πρέπει να συμβουλευτείς το service manual.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα