Dimitrismaxrpm

Ηλεκτρικά Retrofitting και συγκριτικό - Morimoto Mini H1 vs China KT


27 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έπειτα από δοκιμές και ψάξιμο, θέλησα να δημοσιεύσω διάφορες ανακαλύψεις σχετικά με διαφορές κυρίως, ανάμεσα σε προϊόντα H.I.D. Κινέζικων κι Αμερικάνικων προδιαγραφών.

Λέω προδιαγραφών, διότι όλα είναι Κινέζικης κατασκευής :D

Αν έτυχε ποτέ να οδηγήσετε νύχτα, πάνω σ' ένα gixxer K3 1000, μάλλον θα προσέξατε την πολύ χαμηλή απόδοση της μεγάλης σκάλας.

Ανάβοντας την μεγάλη σκάλα, η δέσμη φτάνει μερικά μόλις μέτρα μακρύτερα από την αξιοπρεπή μικρή, που παραμένει αναμμένη.

Αυτό οφείλεται -κυρίως- στην χαμηλή απόδοση της Η4 λάμπας αλογόνου της μεγάλης σκάλας.

Σε αντίθεση με άλλες λάμπες αλογόνου που παράγουν από 1500 ως 2100 lumens (H9), η Η4 παράγει μόλις 900 lumens στην θέση low και 1500 στην θέση high. Το Κ3 χρησιμοποιεί για την μεγάλη σκάλα του, μόνο την θέση low της Η4 η οποία έρχεται σε αντίθεση με την αποπάνω Η7 των 1500 lumen.

Μιας και με Η4 οι επιλογές για aftermarket λάμπες τύπου "Nightbraker" κλπ είναι σχεδόν ανύπαρκτες κι επειδή φυσικά υπάρχει κι η περιέργεια της δοκιμής HID με προτζέκτορα, αποφασίστηκε αρχικά να πάμε σε κάτι έτοιμο και να μην βουτήξουμε απ' ευθείας σε Retrofitting, αφού δεν υπήρχαν οι απαραίτητες γνώσεις γύρω από το θέμα.

Τοποθετήθηκε λοιπόν ένα καινούριο φανάρι με δύο προτζέκτορες Bi-Xenon οι οποίοι δουλεύουν ταυτόχρονα και για μικρή και για μεγάλη σκάλα, το οποίο ήρθε έτοιμο, μονταρισμένο.

35 Watt κι οι δύο λάμπες, 4300 βαθμούς Kelvin. Όλα τα ανταλλακτικά κατασκευάζονται απ' τον Κινέζο που αγοράστηκαν, με την δική του επωνυμία.

Made in China, KT autoparts.

Το φανάρι αυτό περιλάμβανε Angel Eyes τα οποία λειτουργούσαν ως ψείρες.

Η εναλλαγή μικρής-μεγάλης σκάλας αστραπιαία, αφού δεν απαιτείται να αναβοσβήσει καμία λάμπα για αυτή την εναλλαγή.

Πολύ εντυπωσιακό πράγματι.

Ο φωτισμός γενικά βελτιωμένος και στις δύο σκάλες. Πιο ευρεία δέσμη και πιο φωτεινή.

Έπειτα ήρθαν οι μετρήσεις. Σε συγκεκριμένο σημείο μετρήθηκε η μέγιστη απόσταση που μπορούν οι προτζέκτορες να φτάσουν το φως.

Συγκρίνοντας με άλλα οχήματα που στήθηκαν στο ίδιο σημείο, επήλθε μια απογοήτευση, διότι η μεγάλη σκάλα είναι πολύ λίγο βελτιωμένη σε μήκος δέσμης, υστερώντας σε σχέση με τα άλλα μηχανάκια κι αυτοκίνητα που χρησιμοποιήθηκαν στην σύγκριση (κι όλα είχαν φώτα αλογόνου :D).

Παραμένοντας αυτό το φανάρι μερικούς μήνες πάνω στην μηχανή, ο ιδιοκτήτης αποφάσισε να προχωρήσει παρακάτω και να αγοράσει ένα νέο ολοκληρωμένο σύστημα HID με προτζέκτορες το οποίο θα το τοποθετούσαμε μόνοι μας.

Οπότε, μετά από αρκετό ψάξιμο και reviews καταλήξαμε στα Morimoto από το The Retrofit Source.

Παραγγέλθηκαν λοιπόν τα παρακάτω:

2x Mini H1 projector

2x 3Five bulbs H1 35W, 5000K

2x 3Five ballasts 35W

2x XB LED Angel Eyes

2x Mini Graphite Shroud

"Moto-Cycle" Dual H7 harness

H4 -> 9006/9006 High Beam Splitter

Οι mini H1 προτζέκτορες υποτίθεται πως δεν χρειάζονται κόψε-ράψε αν το φανάρι έχει υποδοχή λάμπας Η7 ή Η4, κάτι το οποίο βολεύει πολύ, μιας και ακριβώς αυτές τις λάμπες έχει το gixxer :)

Επιπλέον δεν θέλαμε να ρισκάρουμε για πρώτο retrofit με πιο απαιτητικούς προτζέκτορες όπως οι FX-R.

Αναμένοντας λοιπόν όλ' αυτά τα νέα ανταλλακτικά, ξεκινήσαμε να λύνουμε το μηχανάκι για να αποσυναρμολογήσουμε το φανάρι, να βγάλουμε από μέσα τα Κινέζικα και να είμαστε έτοιμοι για τα καινούρια.

Όλη η μόντα και το retrofit θα γίνει πάνω στο Κινέζικο φανάρι που ήρθε με τους Κινέζικους προτζέκτορες, ώστε να μας μείνει το μαμά για εύκολη επιστροφή σε εργοστασιακή κατάσταση οποιαδήποτε στιγμή.

Αυτό είναι το φανάρι με τους Κινέζικους προτζέκτορες.

djQ1uDq.jpg

O πάνω είναι μικρότερος σε διάμετρο από τον κάτω, διότι υπάρχει λέει περιορισμένος χώρος.

Πού να δεις Κινέζε τον "Mini" H1...

Αυτός είναι ο καθρέπτης, βαμμένος μαύρος κατά παραγγελία, με ένα μικρό κομμάτι να λείπει για να χωρέσει προφανώς ο πάνω προτζέκτορας.

awf4wPo.jpg

qACTMvm.jpg

Κι αυτοί είναι οι Κινέζικοι προτζέκτορες.

HWUlpgI.jpg

Σ' αυτό το σημείο ήρθαν τα πράγματα από Αμερική!

Σύγκριση μεγέθους του πάνω (μικρού) Κινέζικου προτζέκτορα, με τον Mini H1.

vaX49VY.jpg

tJUumfT.jpg

Σύγκριση του φακού του κάτω (μεγάλου) Κινέζικου προτζέκτορα, με τον Mini H1.

qY1cDrX.jpg

Πραγματικά ο Mini H1 είναι πολύ μεγαλύτερος. Έχει μεγαλύτερη επιφάνεια ανάκλασης και μεγαλύτερο φακό εμπρός, οπότε θεωρητικά έστω, θα ανακλά μεγαλύτερο μέρος του φωτός που παράγει η λάμπα.

Θα το δούμε αργότερα στην πράξη όταν θα τελειώσει με το καλό το retrofit...

Αρχικά, με το μεγάλο μέγεθος, έρχεται κι η μεγάλη προσπάθεια :grin:

Δεν χωράνε μέσα στο φανάρι αυτά τα δύο θηρία με τίποτα!

Θα πρέπει να κοπεί πράμα...

... Ώστε να καταλήξει το φανάρι μετά από 2 ώρες, έτσι.

7CpnBIm.jpg

ZLpxIlE.jpg

Να συγχωρείτε παρακαλώ την κακή ποιότητα σε ορισμένες φωτό. Η GoPro δεν είναι ακριβώς για τέτοιες κοντινές λήψεις σε εσωτερικό χώρο :/

Αφού οι προτζέκτορες με τα Mini Graphite shrouds δοκιμάστηκαν πως χωρούν και διατηρούν την δυνατότητα να ρυθμίζονται σε Χ και Υ άξονα, ώρα για μια ακόμη έκπληξη. Δεν κλείνει το τζαμάκι :shoot:

Βρίσκει στον πάνω προτζέκτορα και πρέπει να κοπεί.

eZqN44D.jpg

PTcDj7P.jpg

Η αλουμινοταινία είναι στην ουσία ένα καλούπι για να συγκρατήσει μια ρητίνη η οποία θα κλείσει υδατοστεγώς την τρύπα, επιτρέποντας στον προτζέκτορα να κινείται ελεύθερα εντός, οπότε να μπορεί να ρυθμιστεί στο τέλος.

Ευτυχώς αυτό το νεοαποκτηθέν καρούμπαλο, δεν επηρεάζει τον τρόπο που κουμπώνει το φανάρι στην μάσκα και δεν ακουμπά πουθενά.

Αφού στεγνώσει η ρητίνη σε 24 ώρες, μένει αυτό.

pFBtnBo.jpg

qpQ31tT.jpg

Είναι πολύ σκληρή, σαν πλαστικό και καθόλου μαλακή στην υφή.

Διατηρεί τις ιδιότητές της ως και 120 C, σημείο στο οποίο δεν θα φτάσει ποτέ.

Αυτή η ρητίνη είναι δύο συστατικών και χρησιμοποιείται για κλείσιμο ρωγμών σε σκυρόδεμα εξωτερικού χώρου. Κολλάει σε όλα τα σκληρά υλικά σταθερού σχήματος, που δεν έχουν πάνω τους λάδια ή λίπη.

Αφού τακτοποιήσαμε κι αυτό το πρόβλημα, ελέγχουμε των συναρμολόγηση του προτζέκτορα, με τα shrouds και τα Angel Eyes.

Τα συγκεκριμένα Mini Graphite shrouds υπάρχουν αποκλειστικά για να κουμπώνουν πάνω στον Mini Η1, οπότε δεν χρειάζεται καμία μετατροπή ή κόψιμο, πέρα από την χρήση των Centric Rings. Μόνο λίγη ρητίνη για κόλλημα στο τελευταίο στάδιο.

Το προβληματάκι έρχεται με την προσθήκη των Angel Eyes.

DNNfo6r.png

aCFSxqy.png

Αυτά τα στηρίγματα, κανονικά πατούν πάνω στα Centric Rings, όμως τώρα θα μεσολαβούν τα Angel Eyes, το πάχος των οποίων αφαιρέθηκε από τα στηρίγματα των shrouds.

Τα δε Centric Rings χρειάστηκαν επίσης ένα μικρό κόψιμο, για να μπορέσουν να πατήσουν πάνω στα Angel Eyes χωρίς να ενοχλούν το καλώδιό τους.

Δεν σκέφτηκα να τα φωτογραφίσω εκείνη την στιγμή, οπότε έφτιαξα ένα μικρό σχέδιο. Ελπίζω να είναι κατανοητό. Το κομμάτι που λείπει από το Centric Ring, επιτρέπει στο καλώδιο του Halo να περνάει από μέσα του και να κατευθύνεται στο πίσω μέρος του προτζέκτορα.

e1K6kL9.jpg

Ώρα λοιπόν να ανάψουμε τα φώτα, να δούμε αρχικά αν δουλεύουν xD και μετά να δούμε πού βρισκόμαστε.

AoqFfQn.jpg

Αρχικά δουλεύουν, yeah! Ωραίο χρώμα!

Επειδή είναι μέρα κι επειδή τίποτα δεν έχει μονταριστεί πάνω στην μηχανή, αρκούμαστε στο ωραίο χρώμα προς το παρόν. :P

Παρατηρούμε όμως κάτι άλλο. Η γραμμή φωτός του πάνω προτζέκτορα, είναι θολή.

Χμμ....

Ελέγχθηκε ο φακός του προτζέκτορα, τα μέρη του γενικώς, αλλά δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα.

OMG, μακάρι να μην είναι με κάποιον τρόπο ελαττωματικός, γιατί άντε να περιμένεις 1 μήνα αντικατάσταση!

Για να δούμε όμως από περιέργεια, τι συμβαίνει όταν χρησιμοποιούμε το τζαμάκι από το μαμά φανάρι;

GzWBhA8.jpg

Ιδού ο φταίχτης. Το Κινέζικο τζαμάκι παραμορφώνει την δέσμη του φωτός, διαθλώντας την.

Πέρα από την θολή γραμμή, μειώνεται κι η φωτεινότητα του προτζέκτορα, ακριβώς επειδή το φως πηγαίνει σε άσχετες διευθύνσεις. Οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιηθεί το μαμά τζαμάκι...

...Το οποίο βρίσκεται σ' αυτή την κατάσταση μετά από 4 ιδιοκτήτες, 69.000 χλμ, 11 χρόνια και δεν ξέρω και 'γω πόσες πτώσεις.

HVwCttq.jpg

RPOQRjz.jpg

Οι φωτογραφίες πραγματικά το αδικούν xD. Από κοντά είναι σαν να κοιτάς μέσα από μπομπονιέρα.

Αυτά με κάποιον τρόπο θα πρέπει να διορθωθούν, αν δεν θέλουμε να πληρώνουμε για καινούριο.

Μετά από λίγο ψάξιμο, καταλήξαμε στην Xerapol. Μια "ψιλή" αλοιφή τριψίματος για διαφανή πλαστικά.

Η UV επίστρωση του τζαμιού θα καταστραφεί μ' αυτόν τον τρόπο, αλλά νομίζω πως δεν έχει απομείνει και πολλή έτσι κι αλλιώς :P

Η αλοιφή πράγματι αφαιρεί τις γρατσουνιές, αλλά στα βαθιά σημάδια δεν μπορεί να κάνει και πολλά. Κι έχουμε τέτοια μπόλικα. Θες από πετραδάκια, από πεσίματα, από συρσίματα...

Πατόχαρτο λοιπόν, 800, μετά 1500 και μετά 2000. 1 ώρα συνολικό τρίψιμο.

Τέλος, άλλη μισή ώρα με την αλοιφή και το τζαμάκι γίνεται και πάλι διαυγές!

Δείτε ένα βίντεο, στο οποίο φαίνεται η παραμόρφωση του φωτός μέσα από το Κινέζικο και το εργοστασιακό τζαμάκι.

Η παραμόρφωση μέσα από το εργοστασιακό είναι εμφανώς λιγότερη, με μεγαλύτερη διαφορά την περιοχή που βρίσκεται μπροστά από τον πάνω προτζέκτορα.

Το τζαμάκι του Κ3 αποτελείται από 3 επίπεδα, τα οποία ενώνονται σχηματίζοντας ένα Υ στο εμπρός μέρος. Ο πάνω προτζέκτορας βρίσκεται ακριβώς πίσω από το σημείο ένωσης και των τριών επιπέδων, ή στο κέντρο του Υ αν θέλετε.

Όντας καλύτερης ποιότητας το εργοστασιακό, δεν προκαλεί παραμόρφωση του φωτός, παρ' όλο που πάλι υπάρχει αυτό το Υ.

Ναι αλλά το εργοστασιακό δεν είναι κομμένο και βρίσκει στον πάνω προτζέκτορα :ranting:

Οπότε ξανά μανά κόψιμο, ρητίνη, στέγνωμα...

2v0Av3h.jpg

T3l6udS.jpg

WC2CjcU.jpg

Και επιτέλους έχουμε πλέον ένα λειτουργικό φανάρι!

Για να μην γρατσουνιστεί ξανά, το επικαλύπτουμε με μεμβράνη προστασίας της 3Μ, την VentureShield.

Φτιάχνουμε τις φόρμες (πατρόν)...

vh1G0SO.jpg

Τις οποίες και κρατούμε στο αρχείο σε περίπτωση που στο μέλλον χρειαστεί κάποιο κομμάτι αντικατάσταση.

vHIXqQ1.jpg

Κι έχουμε επιτέλους το φανάρι μας, το οποίο μπορούμε πια να σφραγίσουμε με κόλλα και πιστόλι θερμού αέρα.

Η κόλλα είναι κατάλληλη γι' αυτή την χρήση κι ήρθε δώρο μαζί με το κιτ από Αμερική.

X27pvJO.jpg

Να συμμαζέψουμε και λίγο τα καλώδια στο πίσω μέρος του φαναριού.

Είναι έτσι τώρα.

1Mwughn.jpg

Και χρησιμοποιώντας αδιάβροχο μακαρόνι προστασίας καλωδίων και θερμοσυστελλόμενο, το κάνουμε έτσι.

Rt921iT.jpg

Τα καλώδια των λαμπτήρων είναι περιττό να τα τυλίξουμε, πρώτον διότι είναι πολύ δύσκολο αφού δεν βγαίνουν οι ακροδέκτες κι έπειτα κάποια στιγμή μπορεί να αντικατασταθούν. Εξ' άλλου έχουν πολύ καλύτερο τύλιγμα από μόνα τους.

Μοντάρουμε το φανάρι πάνω στην μάσκα και στο μηχανάκι για τεστ. Η μεμβράνη της 3Μ φαίνεται μόνο από πολύ κοντά, δεν είναι άσχημη (στο μάτι μου) και δεν επηρεάζει την δέσμη του φωτός.

bpGzigk.jpg

had600F.jpg

Θα 'θελα να δείξω εδώ, για όποιον μελλοντικά χρησιμοποιήσει τα ίδια ανταλλακτικά μαζί, τον τρόπο με τον οποίο συνδέθηκαν και συνδυάστηκαν οι προτζέκτορες, τα Angel Eyes, τα Centric Rings και τα shrouds.

vB5xZIF.png

GAVJJo5.png

Δεν ξέρω αν είναι και τόσο κατατοπιστικό, οπότε ρωτήστε με αν χρειαστείτε κι άλλες πληροφορίες.

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ας τεστάρουμε ξανά την δέσμη, αυτή την φορά με το μαμά, καθαρισμένο, γυαλισμένο και προστατευμένο πλέον τζαμάκι, ρυθμίζοντας ταυτόχρονα τους προτζέκτορες σε άξονες Χ, Υ και Ζ, ώστε να μπορέσουμε τελικά να τους σφίξουμε μόνιμα σ' αυτή την θέση.

Η δοκιμή έγινε με όλο το μηχανάκι μονταρισμένο, διότι τα πλαστικά όταν κουμπώνουν επηρεάζουν την θέση του φαναριού, άρα και της δέσμης.

TbdhnET.jpg

jo2sfMq.jpg

k8jAuqF.jpg

Svu6rG0.jpg

zwJWJcd.jpg

Κι οι δύο προτζέκτορες λειτουργούν άψογα. Το χρώμα που παράγεται στην γραμμή του πάνω προτζέκτορα, οφείλεται στην διάθλαση του φωτός γύρω από την μεταλλική επιφάνεια που δημιουργεί την μικρή σκάλα, αποκρύπτοντας το μέρος της δέσμης το οποίο αφήνεται ελεύθερο για να παράξει την μεγάλη σκάλα.

Στον κάτω προτζέκτορα συμβαίνει το ίδιο, όμως επειδή η χρωματιστή περιοχή εμπίπτει στο εύρος της δέσμης του πάνω προτζέκτορα, καλύπτεται απ' αυτή και δεν φαίνεται στον τοίχο. Φαίνεται μόνο όταν κοιτούμε τον προτζέκτορα από εμπρός, σ' ένα συγκεκριμένο σημείο.

Λύνουμε ξανά το φανάρι για να σφίξουμε τους προτζέκτορες στην ρυθμισμένη θέση.

Με την ευκαιρία, μονώνουμε με θερμοσιλικόνη και κάποιες επαφές στην καλωδίωση.

Επίσης προσθέσαμε και ένα διακοπτάκι on/off για χειροκίνητο έλεγχο του πότε θα ανάβουν τα φώτα. Αυτό έγινε για δύο λόγους.

Πρώτον αν είναι μόνιμα αναμμένα γυρνώντας το κλειδί στον On (όπως είναι από το εργοστάσιο το gixxer) δεν πρόκειται ποτέ να φανούν τα Angel Eyes :D

Και δεύτερον, διότι το HID πρέπει να ανάβει αφού ανάψει ο κινητήρας, για να μην ξελιγώνει την μπαταρία.

7Mvl701.jpg

FWusayB.jpg

sDpydWP.jpg

Αυτά εδώ είναι οι ρυθμιστές βολτάζ των Angel Eyes. Ντύθηκαν με αδιάβροχο προστατευτικό μακαρόνι και θερμοσυστελλόμενο, ενώθηκαν έπειτα με δύο αρσενικούς ακροδέκτες για να σχηματίζουν ένα βύσμα και συνδέθηκαν στην πλεξούδα, εκεί που κανονικά συνδέεται η ψείρα 5 Watt.

cEaSRS0.jpg

tNE5G0E.jpg

UckcV6j.jpg

Ο κάθε προτζέκτορας έχει έναν ηλεκτρομαγνήτη, ο οποίος λειτουργεί με 12V. Το κάθε καλώδιο ηλεκτρομαγνήτη από κάθε προτζέκτορα, αφού το ντύσουμε αναλόγως όπως και παραπάνω, το συνδέουμε στο High Beam Splitter, στις θηλυκές υποδοχές 9006. Αυτές με την σειρά τους καταλήγουν σ' ένα αρσενικό βύσμα Η4, το οποίο θα συνδεθεί στην θηλυκή φύσα Η4 της πλεξούδας. Όταν δώσουμε εντολή για μεγάλη σκάλα, η φίσα θα δώσει 12V για να ανάψει κανονικά την εργοστασιακή Η4, όμως θα καταλήξει απλώς να στείλει ρεύμα στους ηλεκτρομαγνήτες, οι οποίοι θα παράξουν την μεγάλη σκάλα, τραβώντας από την μέση την μεταλλική πλάκα στο εσωτερικό του κάθε προτζέκτορα.

mPMU3RL.jpg

Μοντάρουμε ξανά όλο το μηχανάκι και ιδού!

tuWY9hd.jpg

OYSGM4T.jpg

mDDEnBO.jpg

4tZl4Lo.jpg

Color flicker από πολύ κοντά. Φαίνεται κόκκινο/κίτρινο.

8gnBEIF.jpg

CTmYPqR.jpg

ZMEsmqg.jpg

Μερικές ακόμη φωτό, από διάφορα τεστ το βράδυ.

QD7CyIv.jpg

a3cMvTR.jpg

hzRFGg6.jpg

rYZ9jzm.jpg

Μικρή

aMe9FFr.jpg

Μεγάλη

W5WMF5W.jpg

Όπως είναι φυσικό, οι φωτογραφίες της μεγάλης σκάλας δεν απεικονίζουν την πραγματικότητα. Η δέσμη φτάνει τουλάχιστον το διπλάσιο σε μήκος, κάτι που η GoPro δεν μπορεί να συλλάβει.

Μερικές φωτό στις ίδιες τοποθεσίες και ώρες, από τους Κινέζικους προτζέκτορες, πριν αποσυναρμολογηθούν.

Η φωτό μικρής και μεγάλης σκάλας στο τέλος, έχον υποστεί επεξεργασία (sharpening) και δεν υπάρχουν οι original.

Gea4QQ7.jpg

QzXYVfO.jpg

AWyLfEn.jpg

rpXN6aT.jpg

Μικρή

atqmVcY.jpg

Μεγάλη

UIpiOPM.jpg

Τελικά η ικανοποίηση είναι μεγάλη. Το gixxer έχει επιτέλους φώτα μικρή-μεγάλη σκάλα. Οι γνώσεις που αποκομμίστηκαν είναι πολύτιμες κι η εμπειρία πολύ ευχάριστη και διασκεδαστική.

Το φως που παράγεται ξεπερνάει οπωσδήποτε οποιοδήποτε εργοστασιακό φως αλογόνου σε ένταση, σε πλάτος, αλλά και σε μήκος.

Υπάρχουν πιο δυνατοί προτζέκτορες οπωσδήποτε στο εμπόριο, αλλά δεν μπορεί να πει κανείς πως θα απογοητευτεί από τους Mini H1. Ειδικά για μοτοσυκλέτες που ο χώρος είναι περιορισμένος, είναι το κάτι άλλο.

Με τόσο φως όμως, έρχονται και πολλά μυγάκια γ@μώτο :crazy:

Το μόνο μείον ίσως είναι το θέμα στήριξης. Όλος ο προτζέκτορας βιδώνει με ένα παξιμάδι πάνω στον καθρέπτη, κάτι το οποίο επιτρέπει στον προτζέκτορα να τρέμει ελαφρώς πάνω κάτω όταν υπάρχουν λακκούβες.

Δεν ξέρω αν σε βάθος χρόνου αυτό θα προκαλέσει πρόβλημα, αλλά με βάση το μήκος της ταλάντωσης που είναι 1-2 χιλιοστά, δεν το νομίζω.

Πάντως δεν ενοχλεί τους απέναντι, διότι αυτή η ταλάντωση δεν είναι αρκετή για να σηκώσει την δέσμη ψηλά. Μόνο για να την κουνήσει τόσο ώστε να είναι αντιληπτό από τον οδηγό της μηχανής.

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm
Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δύο βίντεο που δεν με άφηνε να βάλω παραπάνω.

Bonus, μερικές φωτογραφίες από καθρέπτη Gilera Nexus 250 '07, το οποίο φοράει HID 35 Watt χωρίς προτζέκτορα.

Το HID είναι αγορασμένο από Αθήνα, δεν είναι "Κινεζιά" αλλά πολύ ποιοτικό. Πέραν του τυφλώματος που προκαλεί, δείτε τι έπαθε ο καθρέπτης της μικρής σκάλας μετά από 4 χρόνια πολύ συχνής χρήσης.

Μεγάλη σκάλα, σπάνια χρήση, ο καθρέπτης είναι άψογος.

wyg6sw0.jpg

dyzoXcJ.jpg

Μικρή σκάλα.

jvxXf7J.jpg

RESIz6i.jpg

peSlATX.jpg

kHbqc2l.jpg

Αυτά :)

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500F HJC RPHA-10+

Δημοσιεύτηκε

Φίλε τί λες τώρα?!? Η μονταρισμένη φωτεινότητα σε μεγάλη σκάλα είναι λες και έχεις στατικό προβολέα αστυνομίας κολλημένο στο καντράν! Τέλειο, πραγματικά.

Έχεις specs των angel eyes? Lumen output, cd/m^2 output, ο,τιδήποτε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ούτε καν wattage. Δεν ανακοινώνεται τίποτα από 'κει που τα πήρα. Τους έχω ήδη στείλει email με αυτές τις ερωτήσεις και περιμένω να απαντήσουν.

Το μόνο που λένε είναι πως τα LED Angel Eyes είναι πολύ φωτεινότερα από τα CCFL.

Συγκρίνοντας τα CCFL του Κινέζου με τα LED του Αμερικάνου, ομολογώ πως έχουν δίκιο.

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500F HJC RPHA-10+

Δημοσιεύτηκε

Ούτε καν wattage. Δεν ανακοινώνεται τίποτα από 'κει που τα πήρα. Τους έχω ήδη στείλει email με αυτές τις ερωτήσεις και περιμένω να απαντήσουν.

Το μόνο που λένε είναι πως τα LED Angel Eyes είναι πολύ φωτεινότερα από τα CCFL.

Συγκρίνοντας τα CCFL του Κινέζου με τα LED του Αμερικάνου, ομολογώ πως έχουν δίκιο.

Κρίμα, θα 'ταν ωραία να ξέραμε λίγα περισσότερα ψιψιψόνια... Εν πάσει περιπτώσει το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του, νομίζω.

Πόσταρε το reply τους, αν ποτέ στο στείλουν :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha SR Ducati Panigale R (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Morimotos πάντως είχε μοντάρει και γνωστός πάνω σε Nissan Juke και σε σχέση με τα εργοστασιακά έκαναν την νύχτα μέρα, άσε που φαίνονταν και πιο μουράτα. Καλοδούλευτα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki K3 (1000cc) Schuberth SR1 Technology

Δημοσιεύτηκε

Πρώτα από όλα μπράβο για την υπομονή σου και την καλή δουλειά που έκανες.

Δεν έχω μπει τόσο βαθιά στις μηχανές, αλλά το θέμα σου με βοήθησε να καταλάβω αρκετά πράγματα για τα φωτισμό-φώτα που δεν ήξερα και ούτε που το φανταζόμουνα. :grin:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

πραγματικά κάνουν τη νύχτα μέρα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Πολύ ωραία παρουσίαση και εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FJR (1300cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πολύ ωραία εγκατάσταση, ποιοτική και σωστή!

Γνωστή και πολύ ποιοτική η εταιρία Retrofit Source με τα Morimoto Projector!

Εύχομαι η επόμενη αναβάθμιση να είναι η εγκατάσταση V-LED

:thumbsup1: :thumbsup1: :thumbsup1:

Το τελωνείο πόσο κόστισε?

Τροποποιήθηκε από τον st3li0s

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το τελωνείο πόσο κόστισε?

Το δέμα δηλώθηκε 300$ (χωρίς δική μου προτροπή, lol), ενώ έκανε 376$ μαζί με μεταφορικά (USPS).

Οπότε με 2,5% δασμό, 23% ΦΠΑ και 12€ έξοδα ΕΛΤΑ = 80€ σύνολο.

Εύχομαι η επόμενη αναβάθμιση να είναι η εγκατάσταση V-LED

Γιατί προτείνεις V-LED; Ή μήπως εννοείς προϊόντα από το vleds.com; :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FJR (1300cc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Το δέμα δηλώθηκε 300$ (χωρίς δική μου προτροπή, lol), ενώ έκανε 376$ μαζί με μεταφορικά (USPS).

Οπότε με 2,5% δασμό, 23% ΦΠΑ και 12€ έξοδα ΕΛΤΑ = 80€ σύνολο.

Ευχαριστώ!

Γιατί προτείνεις V-LED; Ή μήπως εννοείς προϊόντα από το vleds.com; :P

Εννοώ προϊοντα της V-led, ακριβώς!Και ο λόγος είναι ότι επειδή έκανες καλή δουλειά για τον φωτισμό και δεν αρκέστηκες σε ημίμετρα με απαράδεκτα Κινέζικα, είπα να προτείνω και έναν γενικά ποιοτικό περιφερειακό φωτισμό για την μοτοσυκλέτα σου!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

(Η σειρα, δεν ειναι τυχαία...)

Αριστα ελληνικά.

Αριστη παρουσίαση, επεξηγηματικότατες φωτό με σχέδια + σκαριφήματα.

Φωτό απο δοκιμές.

Ευγε ! :afro:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB400 SuperFour (399cc)

Δημοσιεύτηκε

(Θανάση σε gsxr εγιναν οι δοκιμές, οχι στο απρίλια του φίλου που εφτιαξε το θέμα, σ'το λεω για τα tags που εχεις βάλει ως sticky.)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εύχομαι να χρησιμεύσει το θέμα προτρέποντας κι άλλους να μην χρησιμοποιούν plug 'n' play HIDs, διότι τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο ένα projector retrofit. Χρειάζεται κυρίως χρόνο κι υπομονή.

Παιδιά ευχαριστώ για τα σχόλια και χαίρομαι που τελικά πέτυχε το retrofit και φυσικά που σας άρεσε! :cheers:

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki TL1000R BMW HP2 Sport (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλό review με ωραίες φωτό και αναλυτική περιγραφή!Μπράβο για την υπομονή σου και να το γράψεις αλλά και να το κάνεις !

Εγώ πριν 3 μήνες ολοκλήρωσα το 2ο μου retrofit.Το πρώτο (3 χρόνια πριν περίπου) ήταν με αρκετά νέας γενιάς morimoto mini h1 που είχαν και ένα θέμα στο ότι κολλούσαν στην χαμηλή σκάλα και δεν άνοιγε η μεγάλη.Καλό αποτέλεσμα ήταν πάντως.Με morimoto λάμπες και greddy slim ballasts.Όλα αγορασμένα από trs.Αλλά είχα φιμε τζάμι στο φανάρι και το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιούσε πλήρως.Φέτος έβαλα τους morimoto d2s square projectors με διάφανο τζάμι στο φανάρι,denso oem ballasts και philips xtreme vison d2s λάμπες.Απλά δεν υπάρχει το φως που βγάζουν.Θέλει λίγο ρύθμιση ακόμα η δέσμη που προϋποθέτει άνοιγμα του φαναριού αλλά δεν είναι δύσκολο,το χειμώνα θα γίνει και αυτό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ευχαριστώ :)

Σκεφτόμουν κι εγώ για mini D2S, μόνο και μόνο για να έχω δυνατότητα χρήσης OEM λάμπας. Απλώς θα είχα μεγαλύτερο πρόβλημα χώρου στον πάνω προτζέκτορα, αφού ο D2S είναι ελαφρώς φαρδύτερος/ψηλότερος.

Επίσης θα έπρεπε να ανοίξω την πάνω H7 τρύπα για να χωρέσει ο D2S που είναι μεγαλύτερος στο σπείρωμα κι αυτό θα έφερνε μπελάδες στην στήριξη.

Εσύ τους D2S 3.0 έβαλες; Θα ήταν πολύ χρήσιμο να έχουμε φωτογραφίες τους σε τοίχο καθώς και από τους ΜΗ1 που έχεις, για να συγκρίνουμε δέσμες. Υπάρχουν ήδη συγκριτικά, αλλά με παλαιότερες γενιές D2S - MH1.

Παράδειγμα:

Ys6bBiz.jpg

Nm1v1Cj.jpg

Όσον αφορά τον ΜΗ1 παραπάνω, παρ' όλο που δεν ξέρω ποια έκδοση είναι, η δέσμη του είναι σχεδόν ίδια με την τελευταία 6.0.

Βλέπεις εσύ διαφορές στον D2S σου με τον παραπάνω;

Και μεγάλη σκάλα, αν βοηθάει.

qt2WWBp.jpg

njGg2Od.jpg

Οι φωτό δεν είναι δικές μου, αλλά του JVX.

http://www.jvxdriver.com/bixenon_comparison.htm

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κρίμα, θα 'ταν ωραία να ξέραμε λίγα περισσότερα ψιψιψόνια... Εν πάσει περιπτώσει το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του, νομίζω.

Πόσταρε το reply τους, αν ποτέ στο στείλουν :D

Έλα φίλος μου απάντησαν. Προετοιμάσου για μια πολύ περιεκτική απάντηση. :D

Μεταφράζω από μνήμης τις ουσιαστικές πληροφορίες.

"Εεεμ δυστυχώς δεν έχουμε αυτές τις πληροφορίες για τα XB LED Halos. Η φωτεινότητά τους πάντως, είναι περίπου 200 lumens. Ευχαριστούμε για το inquiry σας."

Μετά απ' αυτή την διαφωτιστική απάντηση, είπα να τα μετρήσω μ' ένα πολύμετρο, να ξέρω τουλάχιστον τι τραβάνε.

Απ' ό,τι φαίνεται, οι voltage regulators δίνουν 5.5V στο δαχτυλίδι, στα 300mA. Οπότε έχουμε 1.65W κατανάλωση.

Επί 2 αυτά, 11V, 600mA, 3.3W συνολικά.

To μαμά λαμπάκι δούλευε στα 12V και περίπου 420mA, οπότε όπως φαντάστηκα, δεν χρειάζεται ρελέ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT-07 (689cc) Shoei NXR Husqvarna 701 Rally (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Εντυπωσιασμένος από το αποτέλεσμα που είχες με το retrofitting πριζώθηκα και έστειλα email στο TRS να ρωτήσω τι μπορούμε να βάλουμε και στο δικό μου που έχει ένα φανάρι και στενό. Λάμπα Η4. Πήρα την εξής πρόταση:

To start, since the headlight on your Moto Guzzi is relatively small and shallow- size is really our most important consideration. For that reason, I'm recommending the Sport bike Stage I setup since it's based on the smallest projector we offer. The Morimoto Mini D2S projectors offer the best mix of performance vs. ease of installation since they generally require only a little (if any) modification install. They have a threaded mounting shaft that will fit through the existing hole in the back of your headlight reflector (where the light bulb comes through now) and locks on with the included hardware. If you've got 4.5" of depth inside your headlight buckets, you're good to go. You can check out our guide on the website showing how these mount here:
. If you don't, you'll need to cut and modify the reflector to drop it in, such as in this install guide:
.

Sportbike Stage I Kit: http://www.theretrofitsource.com/complete-retrofit-kits/motorcycle-stage-3-kit-single-headlight.html#.Ut54dxAo6Uk

Morimoto Mini D2S 3.0 Bi-Xenon Projector (LHD)

Morimoto 3Five Long Cord D2S Ballast (or optional 50w)

Morimoto 3Five D2S Bulb

Your choice of shroud (Apollo would look good)

Bi-Xenon Monogram (by request only)

H4 Cycle-Specific Relay Harness

Totaling $150 complete, including free shipping here in the US.

Ανέλυε και το κάθε part ξεχωριστά (ballast, shroud, κλπ) αλλά η πρόταση μας ενδιαφέρει. Πώς σας φαίνεται? Θα βελτιώσουμε τον φωτισμό ή θα χαλάσουμε τσάμπα χρήματα? Είμαι ανάμεσα σε 4300Κ και 5000Κ λάμπες.

Θα ήθελα και ένα δεύτερο φανάρι στο οποίο θα γίνει το όποιο "σφάξιμο" και εγκατάσταση, έχουμε κάποιο φθηνό universal υπόψιν?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αυτό που κερδίζεις σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποιώντας HID προτζέκτορα, είναι πλάτος δέσμης. Η ένταση του φωτός και η απόσταση που φτάνει αυτό, εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως ο ίδιος ο προτζέκτορας, τα Watt του κυκλώματος, ο κατασκευαστής της λάμπας και οι βαθμοί Kelvin.

Για παράδειγμα, η μεγάλη σκάλα στο RSV4 παράγεται από μόνο μία Η11 55W. Το πλάτος της δέσμης είναι εξαιρετικά μικρό, γιατί το κάτοπτρο είναι φτιαγμένο ώστε να στέλνει το φως πολύ μακριά, με αποτέλεσμα να έχω μεγάλη σκάλα που φτάνει σχεδόν τόσο μακριά όχι κι οι δύο ΜΗ1 στο Κ3. Καμία σχέση το πλάτος βέβαια, όπως και μικρότερη είναι η φωτεινότητα κατά μήκος της δέσμης.

Θα πρέπει να ξέρεις τι είναι αυτό που θέλεις να βελτιώσεις στον φωτισμό σου...

Δεν ξέρω τι απόδοση έχει το Breva για να σου πω την γνώμη μου σε σχέση μ' έναν μόνο D2S. Προφανώς θα πας σε 35W κύκλωμα, έτσι;

Όσο για aftermarket φανάρι, δεν νομίζω να χρειαστείς, γιατί δεν θα κάνεις καμία μετατροπή στο μαμά. Η τρύπα της λάμπας δεν θέλει μεγάλωμα κι ο προτζέκτορας δεν παίζει να βρίσκει γύρω γύρω όπως το κόβω. Μόνο για το μήκος σιγουρέψου, γιατί δεν θα μπορείς να κάνεις και πολλά γι' αυτό :P

Βρήκα αυτά πάντως αν σου κάνουν...

http://www.ebay.co.u...=item1c32be4dd6

http://www.hmb-guzzi...oducts_id=1452

http://www.ebay.co.u...=item2ed18197ce

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki TL1000R BMW HP2 Sport (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι d2s τους τετράγωνους όμως.Φωτο ναι ακόμα δεν έβγαλα.Πρέπει να βρω λίγο χρόνο να βγάλω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso-caponord Aprilia caponord (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

(Η σειρα, δεν ειναι τυχαία...)

 

Αριστα ελληνικά.

Αριστη παρουσίαση, επεξηγηματικότατες φωτό με σχέδια + σκαριφήματα.

Φωτό απο δοκιμές.

 

Ευγε ! :afro:

οτι και ο απο πανω Χ 2:_thumbsup:

Τροποποιήθηκε από τον naftilos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
AGV Kawasaki H2R

Δημοσιεύτηκε

Οι δυο γραμμές που δεν ταυτίζονται στον τοίχο δεν έχουν σχέση με το κρύσταλλο μπροστά αλλά απο τη γωνία του καθενός προτζέκτορα. Κανονικά όταν κάνεις μετατροπή από μονό σε bixenon πρέπει τόσο στη μικρή όσο και στη μεγάλη σκάλα οι γωνίες της τεθλασμένης να ταυτίζονται, για να είσαι εντάξει με τις δέσμες και των δυο φώτων και να μην χάνεις ένταση απο το μη κοινό τους πεδίο. Εξαιρετική δουλειά φίλε παντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οι δυο γραμμές που δεν ταυτίζονται στον τοίχο δεν έχουν σχέση με το κρύσταλλο μπροστά αλλά απο τη γωνία του καθενός προτζέκτορα. Κανονικά όταν κάνεις μετατροπή από μονό σε bixenon πρέπει τόσο στη μικρή όσο και στη μεγάλη σκάλα οι γωνίες της τεθλασμένης να ταυτίζονται, για να είσαι εντάξει με τις δέσμες και των δυο φώτων και να μην χάνεις ένταση απο το μη κοινό τους πεδίο. Εξαιρετική δουλειά φίλε παντως!

Ευχαριστώ!

Συμφωνώ για το 1ο, αλλά δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Αν προσέξεις, η γραμμή (cutoff) μόνο του πάνω προτζέκτορα ήταν θολή. Δες τις 2 φωτογραφίες, όπου στην πάνω είναι φορεμένο το κινέζικο κρύσταλλο και στην κάτω κανένα κρύσταλλο. http://i.imgur.com/AoqFfQn.jpg και http://i.imgur.com/GzWBhA8.jpg φαίνεται ξεκάθαρα πιστεύω. Το μαμά κρύσταλλο όντας καλύτερης ποιότητας, δεν δημιουργεί αυτή την διασπορά στον πάνω προτζέκτορα.

Λόγω της διάταξης σε αυτό το φανάρι, δεν είναι δυνατόν να συμπίπτουν οι τεθλασμένες που λες (οι cutoff) και από τα δύο προβολάκια. Να συμπίπτουν σε ποια απόσταση; Βλέπεις το πρόβλημα που δημιουργείται...

Αν τις ρυθμίσεις να συμπίπτουν στα π.χ. 7 μέτρα, τότε στα 57 η μία θα είναι πολύ ψηλά και η άλλη πολύ χαμηλά, αφού η μία θα έχει περάσει μέσα απ' την άλλη. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να τις κάνεις συγκλίνουσες με τόσες μοίρες ώστε να συμπίπτουν τελικά στο τέλους του ωφέλιμου εύρους τους, κάτι που έγινε. Όταν όμως φωτίζεις τοίχο στα λίγα μέτρα εμπρός, οι δέσμες δεν έχουν προλάβει να συναντηθούν και υπάρχει μια επιφάνεια την οποία φωτίζει μόνο ο πάνω προτζέκτορας.

Στα φανάρια που οι προτζέκτορες είναι τοποθετημένοι στον οριζόντιο άξονα (όπως και στα αυτοκίνητα) και όχι στον κάθετο, το παραπάνω πρόβλημα δεν υπάρχει και το ύψος και των δύο φωτεινών δεσμών είναι πάντα ίδιο.

Τροποποιήθηκε από τον Dimitrismaxrpm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα