Ο φυσικός

Κινητήρας Ακριβής εύρεση του ρελαντί με λογισμικό επεξεργασίας ήχου


60 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Σ'ωραιοςςςς... :_hi: :_hi:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er6n (650cc) MV Agusta rivale (800cc)

Δημοσιεύτηκε

ωραιος...... :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB SF 400+1300 (1700cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Είσαι τεράστιος, παίζει να είναι από τις πιο ακριβείς μετρήσεις που μπορούν να γίνουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Xf 650 Freewind Marushin Husaberg fe (509?cc)

Δημοσιεύτηκε

ωραιοοοοοοοοοοοοοοοοος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NT 700 VA MV Agusta Turismo Veloce (798cc)

Δημοσιεύτηκε

Η επιστήμη στην πράξη! Ωραίος! :online2long:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4R HJC RPHA-10 Kawasaki Versys (650cc)

Δημοσιεύτηκε

στο v4 και στο big bang θα ναι μπελάς να βρεις την περιοδικότητα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

Science is fun :)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

:respekt:

Ρε Τάκη, ειλικρινά ζηλεύω τους μαθητές σου ρε φίλε............. Πάντα το μαθησιακό μου "πρόβλημά" ήταν πως για να μελετήσω κάτι, έπρεπε να μου κεντρίσει ενδιαφέρον και να ξέρω που θα μου φανεί χρήσιμο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Τα πάντα είναι φυσική ! :_thumbsup: :_thumbsup: :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR

Δημοσιεύτηκε

στο v4 και στο big bang θα ναι μπελάς να βρεις την περιοδικότητα

Θα είναι πιο δύσκολο αλλά πιστεύω πως τελικά η περιοδικότητα θα είναι ορατή "δια γυμνού οφθαλμού". Από εβδομάδα θα το κοιτάξω και θα σας ενημερώσω.

Ρε Τάκη, ειλικρινά ζηλεύω τους μαθητές σου ρε φίλε............. Πάντα το μαθησιακό μου "πρόβλημά" ήταν πως για να μελετήσω κάτι, έπρεπε να μου κεντρίσει ενδιαφέρον και να ξέρω που θα μου φανεί χρήσιμο.

Παναγιώτη σε ευχαριστώ. Επειδή ξέρεις, όμως, το φρικτό χιούμορ μου μάλλον θα έπρεπε να τους λυπάσαι...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 690 smc Honda turbo nikel (3,14cc)

Δημοσιεύτηκε

είσαι καθηγητής? ξεκίνησα να διαβάζω και λέω τι μλκς θα δω πάλι αλλά τελικά έμεινα

σωραίος! αυτό ακριβώς που λέει και ο Παναγιώτης

like για το audacity και

230497_118770578204123_5857904_n.jpg

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki σε νάρκη Shoei αραχνιασμένο εκπτούται

Δημοσιεύτηκε

:clapping:

Τόσοι ηχολήπτες γιατί δεν το σκεφτήκαμε πρώτοι?? Μα φυσικά γιατί κοιμόμαστε! :vava:

Εύγε Φυσικέ! :_hi:

ΓΙα το V4 μπορείς να ψαχτείς με σημείο ηχογράφησης- θέση μικροφώνου πχ κοντά σε κεφαλή με βαλβίδα τσίκι-τσίκι και μετά band-pass φιλτράρισμα να φανεί πιο εύκολα η περίοδος του τσίκι-τσίκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XLR 250 Baja (250cc) Honda VFR400Z

Δημοσιεύτηκε

Ωραίο και χρήσιμο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400E Gas Gas TX Randonee (125cc)

Δημοσιεύτηκε

:_rock-on: :_rock-on: :_rock-on:

Ωραίος!

Θα είχε νόημα χάριν μεγαλύτερης ακρίβειας να μετρήσουμε π.χ. την διάρκεια ανάμεσα σε 10 κύκλους;

Αν φερειπείν η ακρίβεια με την οποία τοποθετούμε την κορυφή είναι μικρή ή αν ενδέχεται να υπάρχουν μικρές διακυμάνσεις ανάμεσα σε διαδοχικούς κύκλους λόγω ελαφρώς ασταθούς ρελαντί.

ΥΓ1. Αναμένουμε μέθοδο προσέγγισης της ιπποδύναμης με ανάλυση του ήχου και μην μου πεις ότι το ΜΠΡΑΑΑΑΟΥ δεν μας λέει πόσα άλογα κατεβάζει το μοτόρι.... :lol:

ΥΓ2. Πάνω που αναρωτιόμουν αν το δικό μου DRZ έχει σωστό ρελαντί.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να μεγεθύνεις την εικόνα πραγματικά πολύ, οπότε η ακρίβεια με την οποία επιλέγεις κορυφές αγγίζει το χιλιοστό του δευτερολέπτου και το σφάλμα είναι ελάχιστο. Εναλλακτικά κάνεις αυτό που προτείνεις (κλασική πειραματική τεχνική!). :cheers:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο για την ιδέα + εκτέλεση Φυσικέ ! :afro:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εξαιρετικός!!!

Ρε Τάκη, ειλικρινά ζηλεύω τους μαθητές σου ρε φίλε...

Αυτό που λέει ο Παναγιώτης, πραγματικά!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki

Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητήρια, τρομερό. Θα το δοκιμάσω αύριο!!!

7ydu5u4e.jpg

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Τρέχτε ν' αγοράσετε όφωνααααααα...... :lol: :P

Ωραίος ο επιστήμων. :respekt:

Γουστάρω ιδιαίτερα όταν οι γνώσεις μετατρέπονται σε πρακτικές και χρησιμοποιούμενες λύσεις για οποιοδήποτε πρόβλημα.

Έτσι, όχι ξερές γνώσεις χωρίς ουσία και εφαρμογή. :_thumbsup:

Απορία:

Η ρύθμιση του ρελαντί παραμένει αναλλοίωτη, ή απορυθμίζεται μόνη της, είτε λόγω του σχετικού εξαρτήματος (βιδάκι κλπ), είτε εξαρτώμενη συχνά και απ' το εκάστοτε καύσιμο που έχει τοποθετηθεί (αν είναι καλό ή μάπα) και τη γενικότερη μηχανολογική κατάσταση (πχ μπούκωμα φίλτρου αέρα σιγά-σιγά μέχρι να επανακαθαριστεί / αλλαχθεί) ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα πάντα είναι φυσική ! :_thumbsup: :_thumbsup: :_thumbsup:

Τα πάντα είναι μαθηματικά. Όλα τα άλλα ακολουθούν :-)

Τροποποιήθηκε από τον buffos
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda VFR

Δημοσιεύτηκε

Τα πάντα είναι μαθηματικά. Όλα τα άλλα ακολουθούν :-)

Και έτσι ξεκίνησε ο καβγάς! :D

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X

Δημοσιεύτηκε

Δεν υπάρχει κανένας καβγάς. Τα μαθηματικά είναι η βάση όλων των μη θεωρητικών επιστημών.

Αγαπάμε φυσική, όπως όλα τα παιδιά μας :-)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR Baja (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Φυσικέ δεν υπάρχεις...!!!

κι επειδή δεν το χω γενικότερα, όποτε θες το μηχανάκι μου για να πειραματίζεσαι με τέτοια πράγματα, στο διαθέτω άνετα!!! :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Sh300i abs Gilera Runner 50 DD

Δημοσιεύτηκε

τα σχολεια χρειαζονται και αλλους καθηγητες με το χουμορ του φυσικου λεμε :clapping:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα