Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
iliassalonica

Πως ελεγχω την πιεση των ελαστικων μου σε βενζιναδικο...?

16 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους! οπως λεει και ο τιτλος λοιπον τον τελευταιο καιρο με προβληματιζει το εξης θεμα! Παω με τον παπιο μου στο βενζιναδικο να συμπληρωσω αερα και βλεπω το γνωστο διπλο ακροφυσιο σε σχημα στραβου "Τ" λεω απο μεσα μου "παλι θα γινουμε ρεζιλι " :tomato: ξεκιναω την απλη για ολους αλλα οχι για μενα διαδικασια..

βημα πρωτο:ξεβιδωνω τις βαλβιδες απο το μηχανακι

βημα δευτερο:...παλευω να βαλω το τσουτσουνι σωστα στην βαλβιδα αλλα δεν τα καταφερνω...προσπαθω απο την αριστερη μερια με αποτελεσμα να ακουω το κλασσικο πλεον φσσστ και να με λερωνει η αλυσιδα! παω απο την δεξια και απο εκει με εμποδιζει το δισκοφρενο...ετσι νευριαζω και φευγω γεματος απογοητευση και τις περισσοτερες φορες με μειον πιεση στα ελαστικα μου!

Κι ετσι καθομαι και σκεφτομαι...μηπως εγω ειμαι ψαρακας και δεν παταω αρκετα την βαλβιδα γιατι "φοβαμαι"? Μηπως να περασω το ακροφυσιο γυρω απο την ζαντα?? Μηπως θα επρεπε να βαλω γωνιακες βαλβιδες?? (αληθεια κανουν δουλεια αυτες?) και μετα καταληγω πως αν τα βενζιναδικα ειχαν ελαστικο ακροφυσιο θα ηταν τελεια και δεν θα υπηρχε αυτο το θεμα!

Υπαρχει κανενας που αντιμετωπιζει η αντιμετωπιζε στο παρελθον παρομοιο προβλημα?? Αν ναι τι λυση προτεινετε ως πιο εμπειροι??

Καταλαβαινω πως για πολλους (ισως τους περισσοτερους) η ερωτηση μου ισως να φανει γελοια και ανοητη και να φαω κραξιμο αλλα δεν γεννηθηκαμε να ξερουμε τα παντα :) ειμαι απειρος σε σχεση με τα μηχανακια ειμαι 17 ετων και οδηγαω ενα χρονο μονο οποτε πιστευω πως ειναι λογικο να εχω τετοιες αποριες! Ευχαριστω για τον χρονο σας,παντα ορθιοι!!! :cheers:

Υ.Σ. Ζητω συγνωμη αν το θεμα βρισκεται σε λαθος κατηγορια,αν υπαρχει δυνατοτητα ας μεταφερθει στην σωστη κατηγορια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

δεν σε καταλβαινω, τετοιο δεν ειναι

3-piesi_elastikon1_foto.jpg

αν ναι που κολλας?

αν ειναι το αλλο το μεταλικο εγω το περναγα μεσα απο τις ακτινες στο xt και εκανα αλχημειες. στο gsx δεν εχω θεμα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Να βρεις βενζινάδικο με το μικρό τσουτσουνάκι κατευθείαν στο λάστιχο,χωρίς να μεσολαβεί η μακρυά λαβή.

Τα ίδια τραβάω με το KLR.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati multistrada (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αν ειναι σαν το απο πανω δεν υπαρχει θεμα νομιζω. αν ειναι μεταλλικο τοτε εχετε θεμα

Τροποποιήθηκε από τον spiros!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

δεν σε καταλβαινω, τετοιο δεν ειναι

3-piesi_elastikon1_foto.jpg

αν ναι που κολλας?

αν ειναι το αλλο το μεταλικο εγω το περναγα μεσα απο τις ακτινες στο xt και εκανα αλχημειες. στο gsx δεν εχω θεμα

μακαρι να ηταν τετοιο! το αλλο το μεταλλικο ειναι με τα 2 ακροφυσια..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xgjao fit 110r (107cc) SHOEI NXR Gloss Black Aprilia RSV1000 Factory (998cc)

Δημοσιεύτηκε

ειναι σχετικα απλο. αντι να βαζεις την βαλβιδα σε μερος που να σπρωχνεις το "τσουτσουνι" την βαζεις καπου που να τραβας , με τετοιο τροπο ωστε να χρησιμοποιεις την πισω μερια της τρομπας.

με αλλα λογια καθεσαι πισω απο το μηχανακι (το ευθυγραμιζεις με το σωμα σου) και κουνας την ροδα μεχρι να ειναι η βαλδιδα μπροστα σου. μετα βαζεις αυτη την πλευρα στην βαλβιδα , τραβας προς τα εσενα και φουσκωνεις. απαραιτητη προυποθεση ειναι να εχεις σχετικα λεπτη ζαντα.

Ετσι δεν λερωνεσαι πολυ (επειδη δεν εισαι κοντα σε αλυσιδες). Και στο ποδηλατο και στο παπι ετσι φουσκωνω με αυτη τη βλακεια.

Το μονο προβλημα με αυτη την μεθοδο ειναι οτι αν τραβηξεις πολυ δυνατα θα παρεις και το μηχανακι μαζι σου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

Να βρεις βενζινάδικο με το μικρό τσουτσουνάκι κατευθείαν στο λάστιχο,χωρίς να μεσολαβεί η μακρυά λαβή.

Τα ίδια τραβάω με το KLR.

προς το παρων δεν εχω βρει τιποτα εχω τσεκαρει σχεδον ολα τα βενζιναδικα της γειτονιας μου και ειναι το μεταλλικο με την μακρυα λαβη...

ειναι σχετικα απλο. αντι να βαζεις την βαλβιδα σε μερος που να σπρωχνεις το "τσουτσουνι" την βαζεις καπου που να τραβας , με τετοιο τροπο ωστε να χρησιμοποιεις την πισω μερια της τρομπας.

με αλλα λογια καθεσαι πισω απο το μηχανακι (το ευθυγραμιζεις με το σωμα σου) και κουνας την ροδα μεχρι να ειναι η βαλδιδα μπροστα σου. μετα βαζεις αυτη την πλευρα στην βαλβιδα , τραβας προς τα εσενα και φουσκωνεις. απαραιτητη προυποθεση ειναι να εχεις σχετικα λεπτη ζαντα.

Ετσι δεν λερωνεσαι πολυ (επειδη δεν εισαι κοντα σε αλυσιδες). Και στο ποδηλατο και στο παπι ετσι φουσκωνω με αυτη τη βλακεια.

Το μονο προβλημα με αυτη την μεθοδο ειναι οτι αν τραβηξεις πολυ δυνατα θα παρεις και το μηχανακι μαζι σου.

θα το δοκιμασω φιλε μου! Σε ευχαριστω πολυ για την βοηθεια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR/Hornet Ευρωπαϊκό

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ τα ίδια με το Hornet. Είναι μέχρι να βρεις το 'κόλπο'. Εμένα πχ βολεύει περισσότερο όταν οι βαλβίδες είναι στην 'πίσω' μεριά του τροχού και προς τα κάτω. Σε αυτή τη θέση μπαίνει, από τη δεξιά μεριά η μεταλλική λαβή. Στην αρχή (3-4 πρώτες φορές) βέβαια μαρτύρησα μέχρι να τα καταφέρω. Επίσης, κάθε φορά λερώνομαι, αλλά νταξ, τι να κάνεις. :Ρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ζ

Δημοσιεύτηκε

με το παπι πηγαινε σε βουλκανιζατερ η σε ποδηλαταδικο :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ τα ίδια με το Hornet. Είναι μέχρι να βρεις το 'κόλπο'. Εμένα πχ βολεύει περισσότερο όταν οι βαλβίδες είναι στην 'πίσω' μεριά του τροχού και προς τα κάτω. Σε αυτή τη θέση μπαίνει, από τη δεξιά μεριά η μεταλλική λαβή. Στην αρχή (3-4 πρώτες φορές) βέβαια μαρτύρησα μέχρι να τα καταφέρω. Επίσης, κάθε φορά λερώνομαι, αλλά νταξ, τι να κάνεις. :Ρ

οποτε η μονη λυση ειναι να κατσω να παιδευτω να γινω λιγο θεαμα ωσπου να μαθω το πως με βολευει! νταξει το να λερωνομαι και να κανω δουλεια δεν με πειραζει αλλα να λερωνομαι και να φευγω με αερα μειον..Ε ΟΧΙ! :grin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σε μηχανή παίδες η λύση είναι μία.Γωνιακές βαλβίδες.

Στο παπί είναι λίγο δύσκολα αλλά με λίγη εξάσκηση το βρίσκεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

με το παπι πηγαινε σε βουλκανιζατερ η σε ποδηλαταδικο :mB_kalo_e:

σε βουλκανιζατερ ειναι οπως εκεινο στην φωτο που ποσταρε ο spiros!!! η παλι θα εχω τα ιδια?

Σε μηχανή παίδες η λύση είναι μία.Γωνιακές βαλβίδες.

Στο παπί είναι λίγο δύσκολα αλλά με λίγη εξάσκηση το βρίσκεις.

ακριβως...αν και δεν καταλαβαινω γιατι δεν βαζουν τα ελαστικα τσουτσουνια..ειχα ρωτησει σε εναν και μου λεει ειναι για τα αμαξια πιο πολυ αυτα που εχουμε...προσωπικη αποψη πως οι οδηγοι αμαξιων δεν θα εχουν προβλημα αλλα τι να πεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Symphony ST ABS (200cc) Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

H λύση για τα παπιά αλλά και για μεγάλες μοτοσυκλέτες είναι αυτή

http://www.toofast.gr/showprod.php?id=735

Το έχω κάτω από τη σέλα μόνιμα και όταν χρειαστεί το τοποθετώ και τσεκάρω τον αέρα σε δευτερόλεπτα, χωρίς κόπο και χωρίς να λερωθώ. Κι ας έχει ότι μαρκούτσι θέλει το βενζινάδικο...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSXR k6 (1000cc) Suzuki Hayabusa (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Με την εξάσκηση θα μάθεις να το βάζεις και να το βγάζεις το "τσουτσούνι" :P

Στο φινάλε λέγε στο βενζινά ή στη βενζινού να το κάνει αντί για σένα. :)

Το βασικό είναι να μετράς σωστά και να ξέρεις πόσο αέρα να βάλεις στο λάστιχο και γιατί. Φυσικά πρέπει να είναι αξιόπιστο και το όργανο του βενζινά σε κάθε περίπτωση. Το ιδανικό είναι να έχεις εσύ κάποιο οργανάκι ακριβείας κι αφού μετρήσεις τη πίεση όταν το λάστιχο είναι κρύο να πας σε κάποιο βενζινάδικο για να συμπληρώσεις ή να αφαιρέσεις αέρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda FMX (650cc) MT REVENGE

Δημοσιεύτηκε

Πήγα στο βενζινάδικο και εβαλα πολύ εύκολα αέρα με τον τρόπο που μου είπε ο Roaf Beast!! Να σαι καλα φιλε μου με έσωσες! Τελικα ηταν πολύ πιο εύκολο απλα εγω το εκανα πολύπλοκο! Σας ευχαριστω όλους για τις σοβαρές απαντήσεις και την πολύτιμη βοήθεια που μου δώσατε! Αντε και καλές μας βολτες!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki z1000

Δημοσιεύτηκε

νομιζω ειναι αναλογως τι βαλβιδα εχει η σαμπρελα..μερικες φουσκωνουν μονο με το μαντζαφλαρι οπως στη φωτο του spiroy!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0