DIMIXANOVIOS

Τροφοδοσία επισκευή αισθητήρα χαμηλής στάθμης καυσίμου DERBI TERRA (ισχύει επίσης για πολλά Ιταλικά μοτό και όχι μόνο)


12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

χαίρετε. Σύνηθες πρόβλημα οι καμένοι αισθητήρες καυσίμου. Ακριβά τα γνήσια ανταλλακτικά. Πάμφθηνη η επισκευή αν ξέρετε λίγο από κολλητήρι ηλεκτρικών επαφών. Εγώ ελάχιστα ξέρω αλλά τα κατάφερα. Αναζητήστε γενικά στο ίντερνετ και μάλλον κάποιος άλλος θα το χει κάνει.

Ίδιο πρόβλημα είχα και στο CBR600 FX που είχα αν και εκείνο δεν είχε reed switch αλλά ntc thermistor.

Ξεκινάμε λοιπόν.

Έτσι είναι το ρουμπινέτο όταν το βγάλουμε απο το ντεπόζιτο.

DSC00017_01_zps4ff11a9d.jpg

Το πάνω μέρος του ρουμπινέτου έχει ένα φλοτέρ στο πάνω μέρος του οποίου είναι προσαρμοσμένο ένα μαγνητάκι. Έτσι είναι όταν η στάθμη καυσίμου είναι χαμηλή.

DSC00018_01_zps72d3508a.jpg

και έτσι όταν είναι ψηλή...

DSC00019_01_zpsdb3f528a.jpg

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

το μαγνητάκι αυτό λοιπόν καθώς κατεβαίνει μαζί με το φλοτέρ, κλείνει το κύκλωμα μαγνητίζοντας τη reed switch που βρίσκεται μέσα στο χάλκινο σωλήνα. Η reed switch είναι πρακτικά ένας διακόπτης που ενεργοποιείται με το μαγνητισμό.

κόβουμε λοιπόν προσεκτικά (γιατί μέσα του περνά καλώδιο που δε θέλουμε να πληγώσουμε) το χάλκινο σωλήνα με σιδεροπρίονο η πριονωτό μαχαιράκι

DSC00022_01_zps38e7a490.jpg

όμως για να βγεί το καλώδιο με τη reed switch πρέπει να την αποκολλήσουμε από την κορυφή του ρουμπινέτου οπότε ζεσταίνουμε εκεί με το κολλητήρι...

DSC00020_01_zpsa11586a5.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

ξέχασα. πρίν βάλετε κολλητήρι και γενικά πριν κάνετε οτιδήποτε πρέπει να φυσήξετε στα σωληνάκια του ρουμπινέτου για να φύγει η βενζίνη και ακόμα καλύτερα να πλύνετε με νερό... μη γίνει κανα μπάμ.... βενζίνη είναι αυτή.

DSC00025_01_zps1704dd6b.jpg

αυτές είναι οι reed switch. πάρτε μπόλικες γιατί είναι γυάλινες και σπάνε εύκολα. Εγώ έσπασα 4 μέχρι να τα καταφέρω και ήμουν πολύ προσεκτικός.

DSC00024_01_zps7dc71caa.jpg

στις δύο παρακάτω φωτό έχω κάνει μια διάταξη που δείχνει τι πρέπει να γίνει για να ανάψει το λαμπάκι της χαμηλής στάθμης.

να ενωθεί δλδ το καλώδιο με το χάλκινο σωλήνα

DSC00028_01_zpsa0575a25.jpg

DSC00029_01_zps73d3667c.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

DSC00031_01_zpse5490c7b.jpg

DSC00023_01_zps716a14aa.jpg

εδώ άλλες δυο φωτό για να καταλάβετε τι γίνεται. πλησιάζοντας το μαγνήτη στη reed, το κύκλωμα κλέινει και το λαμπάκι ανάβει

DSC00032_01_zps7b3a4799.jpg

DSC00033_01_zps50b0c2e0.jpg

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Xciting R Honda Integra (700cccc)

Δημοσιεύτηκε

Άμα έχεις θέληση και πιάνουν και τα χέρια σου κάνεις παπάδες... Ωραίος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha R1M (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Και εσυ για διαβασμα ξεκινησες.... :crazy: :crazy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

εδώ θέλει λίγη προσοχή στο πόσο ψηλά θα κολλησουμε τη reed ώστε η διαδρομή του μαγνήτη καθώς κατεβαίνει, να συμπίπτει με τη θέση της reed. Οπότε κάνουμε τις δοκιμές μας, σημαδεύουμε και προχωράμε.

πρώτα πρέπει να κολλήσουμε τη reed στο καλώδιο, έπειτα να μονώσουμε το καλώδιο και τέλος να κολλήσουμε την άλλη άκρη της reed στην κορυφή του ρουμπινέτου.

sigmachi_zps3189d2c2.jpg

κόλληση στην κορυφή

DSC00036_01_zps02669a4d.jpg

κόλληση για επανένωση του χάλκινου σωλήνα... εδώ βλέπετε πόσο άσχετος έιμαι στις κολλήσεις...

DSC00042_01_zps7e81114e.jpg

εδώ ελέγχω τη στεγανότητα των κολλήσεων και φυσώντας στο λάστιχο

DSC00041_01_zpsf60da4db.jpg

κι επειδή δεν ήταν τόσο καλή, παστώνω το όλο σύστημα με εποξική κόλλα 2 συστατικών.... δεν το σκέφτηκα εγώ... από το εργοστάσιο έτσι ήταν αλλά είχε ψιλοξεκολλήσει...

DSC00043_01_zpsa43a8b5c.jpg

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

αυτό ήταν!!! ζωάρα!!! όχι άλλο σπρώξιμο.... έχω πλέον λαμπάκι!!! (το κίτρινο είναι) :P

DSC00044_01_zpsb08d7376.jpg

το ίδιο είχα κάνει και στο CBR αλλά εκείνο είχε ntc θερμίστορ. Είναι ένα μπλιμπλίκι το οποίο οσο κολυμπά στη βενζίνη ψύχεται και έχει μεγάλη αντίσταση οπότε δεν περνά ρεύμα μέσα του. Όταν κατέβει η στάθμη σταματά να ψύχεται και έχει την ιδιότητα αυτό το υλικό, όταν θερμάινεται να μειώνεται η αντίστασή του οπότε περνά ρεύμα και ανάβει το λαμπάκι.

Το cbr όμως ήταν πιο έξυπνο και για να μην αναβοσβήνει το λαμπάκι στα πλάτσα-πλούτσα της βενζίνης είχε μνήμη και περίμενε να περάσει ένα λεπτό πρωτού ανάψει το λαμπάκι. Οπότε με ψάρωνε, γιατί παρόλο που γεφύρωνα τη σύνδεση, εκείνο δεν άναβε... έπρεπε να περιμένω 1 λεπτό... Και νόμιζα ότι είχε καεί το led στην πλακέτα και η πλακέτα ήταν πανάκριβη.... ψάξτε το αν έχετε πρόβλημα και στο δικό σας μηχανάκι και είναι πολύ πιθανό να το επιδιορθώσετε πάμφθηνα.

Και εσυ για διαβασμα ξεκινησες.... :crazy: :crazy:

χαχα... εντελώς όμως... αλλά δεν την πάλεψα για πολύ.... :)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το cbr όμως ήταν πιο έξυπνο και για να μην αναβοσβήνει το λαμπάκι στα πλάτσα-πλούτσα της βενζίνης είχε μνήμη και περίμενε να περάσει ένα λεπτό πρωτού ανάψει το λαμπάκι. Οπότε με ψάρωνε, γιατί παρόλο που γεφύρωνα τη σύνδεση, εκείνο δεν άναβε... έπρεπε να περιμένω 1 λεπτό... Και νόμιζα ότι είχε καεί το led στην πλακέτα και η πλακέτα ήταν πανάκριβη.... ψάξτε το αν έχετε πρόβλημα και στο δικό σας μηχανάκι και είναι πολύ πιθανό να το επιδιορθώσετε πάμφθηνα.

Άιντε γμσ, όχι εσύ βεβαίως βεβαίως :grin: , έχει CBR ο αδερφός μου, δεν ανάβει το λαμπάκι, ένωνα εγώ τα καλώδια στον αιθητήρα, δεν άναβε το λαμπάκι, συμπέραινα εγώ ότι έχει χαλάσει το όργανον...

Λύσε όργανο, μέτρα πλακέτα, ψάξε κόψιμο στις πίστες, το led καλό, ρε τι γίνεται εδώ...

Είχα πει, να αυτό δεν θα το βρω ποτέ τι γίνεται!!!!!! Τώρα που διάβασα το ποστ σου, φωτίστηκα τι έκανα λάθος!!!!

Θα γεφυρώσω αύριο και θα αναμείνω, γκρρρρρρρρρ (για εμένα πάει το γκρρρρρρ)

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TTR 250 RAID

Δημοσιεύτηκε

Άιντε γμσ, όχι εσύ βεβαίως βεβαίως :grin: , έχει CBR ο αδερφός μου, δεν ανάβει το λαμπάκι, ένωνα εγώ τα καλώδια στον αιθητήρα, δεν άναβε το λαμπάκι, συμπέραινα εγώ ότι έχει χαλάσει το όργανον...

Λύσε όργανο, μέτρα πλακέτα, ψάξε κόψιμο στις πίστες, το led καλό, ρε τι γίνεται εδώ...

Είχα πει, να αυτό δεν θα το βρω ποτέ τι γίνεται!!!!!! Τώρα που διάβασα το ποστ σου, φωτίστηκα τι έκανα λάθος!!!!

Θα γεφυρώσω αύριο και θα αναμείνω, γκρρρρρρρρρ (για εμένα πάει το γκρρρρρρ)

εγώ να δεις...είχα σκάσει... για δες το μάλλον αυτό θα είναι, το δικό μου ήταν μοντέλο 2000 αλλά πιστεύω θα ναι και άλλα έτσι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

1999 το δικό μας, το ίδιο είναι το ρημάδι.

Σε ευχαριστώ πολύ, 99% αυτό είναι και μου έδωσες την λύση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

ΕΥΓΕ ξέμεινα αλλά <<ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ>> ! :_thumbsup: :_thumbsup: :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα