seatcowl

Στα πόσα χιλιόμετρα αρχίζει να κάμπτεται η εμπιστοσύνη σας?

89 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έστω οτι έχουμε μια μηχανή που συντηρείται κανονικότατα με φροντίδα και προδέρμ και η οδηγική συμπεριφορά του αναβάτη ειναι ανάλογη. Δεν την στίβει, δεν την ταλαιπωρεί (με ότι συνεπάγεται αυτό για όλους τους διαφορετικούς τύπους των μηχανών, πχ όχι εθνικές με enduro, οχι στενάκια με ss).

Τα αναλώσιμα, αναλώσιμα, αλλά νομίζω πως όλοι πχ μπροστά σε μια μηχανή με 80k χλμ θα είμασταν σκεπτικοί όσο καλά συντηρημένη και να φαίνεται.

Στα πόσα χιλιόμετρα λοιπόν θεωρείτε πως η μηχανή σας απο εκεί που κάνατε όνειρα για 10ετίες μαζί, αρχίζει να φαίνεται σαν "ε...δεν ξερω ποσο ακόμα θα αντέξει".

Μια παράκληση όμως... όποιος απαντήσει θα ήθελα πολύ να λάβει υπόψη το υψηλό νούμερο χιλιομέτρων που θα έχει κάνει η μηχανή του και ΌΧΙ την χρονολογία της. Όλοι βλέπουμε πχ σε αγγελίες μηχανές με άδειες σχεδόν δεκαετίας να έχουν κάνει 20k χλμ. Δεν μιλάω για μηχανή που την έχουμε 10 χρόνια και βγαίνει μονο για ένα καφε το ΣΚ και μαζεύει χρόνια, αλλά όχι χιλιόμετρα.

(το θέμα το άνοιξα στα τεχνικά με αφορμή την αλλαγή καδένας που θα κάνω στο R6 μου στα 65k χλμ... απλά με έβαλε σε σκέψεις το αν θα μπορεί πχ να κάνει άλλα τόσα. Οπότε μπορείτε να το λάβετε και αυτό υπόψη όσον αφορά το τεχνικό θέμα των απαντήσεων για το αν πχ κάποια επέμβαση στην μηχανή θα ειναι turning point για τα "όνειρα" που ανέφερα παραπάνω.)

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kle 500 Mt Revenge Evo Yamaha XT660R & Tenere

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Eγω ειμαι αναμεσα σε er 6 του 2009 με 42k χλμ στα 3.000 και του 07 με 28 χιλιαδες χλμ στα 2.600. Οποτε εχω την ιδια απορια... ο μελλοντικος μου αγοραστης οταν θα το μεταπουλησω θα προτιμησει την f/l γενια αλλα με περισσοτερα χλμ και abs η την πρωτη γενια σε πιο χαμηλη τιμη αλλα με 15 χιλιαδες χλμ λιγοτερα; Θα ηθελα να ακουσω μια γνωμη...

Για το ερωτημα αυτο καθαυτο που εθεσες ενα γενικο ψυχολογικο οριο για μενα ειναι τα 10 χιλιαδες χλμ το χρονο. Αν εχει κανει παραπανω θα το διπλοσκεφτομουν...

Τροποποιήθηκε από τον ilikeyourbike

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχει ξαναπαίξει παρόμοι θέμα εδώ:

Ρε παιδιά, ως γνωστόν όλα τα καλά μηχανάκια (ατρακάριστα, άπεφτα, από γιατρούς - δικηγόρους - δάσκαλους - συνταξιούχους) με το που φτάνουν τα 14 με 17 χιλ. χλμ. με έναν μαγικά νομοτελειακό τρόπο καταλήγουν στους εμπόρους. Ξέρετε, βγαίνει ένα αόρατο χέρι, κατεβάζει το γιατρό - δικηγόρο κλπ, και αυτόματα τοποθετεί το μηχανάκι στην βιτρίνα του εμπόρου όπου καρτερικά περιμένει τον επόμενο ιδιοκτήτη (που όλως συμπτωματικά ανήκει και αυτός στην παραπάνω κατηγορία "προσεκτικών ιδιοκτητών"). Μετά από πέντε χρόνια (που θα έχουν προσθέσει στην μηχανή μόνο 1.500 χλμ), πάλι το ίδιο χέρι κάνει ξανά το πιο πάνω τελετουργικό.

Όσο λοιπόν υπάρχουν στρούθια που τους αρέσει να πιστεύουν τα παραπάνω, τόσο θα μας φαίνονται "πολλά" τα 50 και τα 100 k.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Όταν αγοράζεις από μαγαζί, επαφίεσαι στην καλή θέληση και την τιμιότητα του μαγαζάτορα. Όταν αγοράζεις από ιδιώτη, αν έχεις νιονιό, συνεκτιμάς και άλλα πράγματα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομιζω πως το θεμα του seatcowl διαφερει, απ'τη στιγμη που αυτο που τον ενδιαφερει δεν ειναι να αγορασει μια μοτο με πολλα χλμ, απλα θελει να ξερει για ποσο μπορει να εχει το κεφαλι του ησυχο... Στο θεμα μας τωρα..

Κατ'αρχην αυτο το "Εστω" δεν μ' αρεσε. ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ!

Τωρα αυτο που λες δεν νομιζω πως ειναι θεμα χιλιομετρων. Αν ο ιδιοκτητης ειναι προσεκτικος, την φροντιζει, κανει τα σερβις που πρεπει, και πανω απ' ολα την χρησιμοποιει για το λογο που φτιαχτηκε, δεν νομιζω πως εχει λογο να ανησυχει για την μακροζωια της... φυσικα βγαζω απ'εξω μετατροπες και πατεντες που μπορει να μειωσουν τη ζωη κινητηρα και περιφερειακων...

Επισης, κανενας δεν μπορει να σου πει για το μηχανακι σου... ειναι δικο σου εσυ το οδηγας καθε μερα, εσυ ξερεις τις ιδιεταιροτητες του... Εσυ ξερεις τη μηχανη σου καλυτερα απ'ολους κ αν χρειαστει κατι εσυ θα το καταλαβεις πρωτος...

Ισως καποια στιγμη χρειαστει να σταξεις κατι για να την συντηρησεις και να την κρατησεις στα δυνατα της αλλα δεν νομιζω συμφωνα με τα παραπανω πως πρεπει να φοβασαι κατι τετοιο... (Τωρα βεβαια παιζει ρολο και κατα ποσο το σκιζεις το μηχανακι)

Δεν μιλαω φυσικα για mx-enduro κλπ., ενα τετοιο μηχανακι ειναι αυτοκτονια να το οδηγεις με τοσα χλμ με μια στοιχειωδη συντηρηση... Αν κανω λαθος ας με διαψευσει καποιος.. Μιλαμε τωρα για το R6 σου, καλης κατασκευης μηχανακι κι αξιοπιστο...

Δωστου οτι ζηταει και θα σε καλυψει κι αυτο... αυτα απο μενα...

Η αγορα τωρα ενος μεταχειρισμενου με τοσα χλμ ειναι αλλη ιστορια. ;)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν μιλάω για αγορά μηχανής, ούτε για την αξία μεταπώλησης της.

Μιλάω για την μηχανή που έχει ο κάθε ένας μας... τι επέμβαση θα μπορούσε να κάνει η οποία θα του χαλούσε τα "όνειρα δεκαετίας μαζί της" και στα πόσα χιλιόμετρα της ΔΙΚΗΣ του μηχανής θεωρεί οτι αρχίζει να φθίνει η εμπιστοσύνη σε αυτή.

Έχει υπόψη πχ κανείς σας σχετικά σύγχρονο μοτερ που να έχει γράψει πχ 200k χλμ και συνεχίζει? θεωρείται αδιανόητο?

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZ (250cc) Airoh Aviator 2.1 Husqvarna sm 570r (576cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια τετοια επεμβαση θα μπορουσε να ειναι ενα απλο "πειραγμα" στο μοτερ, η μη επωνυμα ανταλλακτικα, μη αξιοπιστα κλπ... Τωρα αν ρωτας προσωπικα, οχι εγω σε ενα μηχανακι σαν το δικο μου δεν θα του ειχα και πολυ εμπιστοσυνη σε τετοια χλμ, δεν ξερω καν αν θα φτασει τοσα, με τα τοσο συχνα που γαμ@@νται τα πιστονια σ'αυτα τα μηχανακια + το σκισιμο που τρωει :mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά, ξεκολλάτε από ταμπέλες χιλιομέτρων; Γνωρίζω προσωπικά μηχανάκι φίλου (που κάπου κάπου γράφει και κάνα ταξιδιωτικό εδώ μέσα) που έχει 300.000 χλμ. Και τα ξιδεύει δικάβαλος και τριβάλιτσος χρόνια, και πάει σφαίρα.

...................................

img5662copy.jpg

Λίγο πριν ξημερώσει φτάσαμε Αθήνα γεμάτοι από εικόνες, ανθρώπινη επαφή, σεβασμό στην ιστορία του τόπου μας και 2500 χλμ περισσότερα στο κοντέρ. Και εις άλλα με υγεία, τι άλλο να ζητήσει κανείς;

462580.gif

ΑΝ το μηχανάκι χρησιμοποιείται σωστά και έχει σχεδιαστεί για αυτό, δεν υπάρχει λόγος να μην βγάλει εξαψήφια νούμερα. Αν αρχίσει ο κάθε ένας να το σκαλίζει προσπαθώντας να το κάνει κάτι άλλο από αυτό που είναι, τότε τα νούμερα αρχίζουν να μειώνονται δραματικά.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μετά από την πρόσφατη σωστή περιποίηση στο ποτέμκιν, και δεδομένης της συνέχισης της ανάλογης περιποίησης όποτε χρειαστεί, περιμένω ν'αρχίσω να έχω τίποτα ανησυχίες στα 400.000 χιλιόμετρα. Το θέμα είναι πόσο θ'αντέξω εγώ να κρατήσω την μηχανή, όχι το αντίθετο! Με περιποίηση άλλοι κρατάνε μηχανές του '80 ακόμα πένα και πηγαίνουν χωρίς να παραπονεθούν.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Peugeot Scooter εργάτης (Γ.Τ.Π.cc) Nolan N84 Harley Davidson V-Rod (1247cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκεί γύρω στα 50000 χλμ συνήθως αρχίζει η μοτοσυκλέτα να ζητάει πραγματα, καμία φορά την μάνα της και τον πατέρα της.

Δεν νομίζω να κρατήσω μοτο πάνω απο 50-60.000, δεν εχει ιδιαίτερο νόημα, τα αμορτισέρ ειναι κουρασμένα, τα πλαστικά εχουν πολυμεριστει, σκόνη και καθημερινότητα εχει εισχωρήσει στα πιο απίθανα σημεία, οι φθορές στο μοτέρ αρχίζουν και φαίνονται. Βέβαια ολα αυτα εχουν πολυ μεγάλες διακυμάνσεις ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα και τον τύπο της, αλλα κατα τη γνώμη μου δεν αξιζει ουτε να κρατάς ουτε να αγοράζεις μηχάνημα σε αυτα τα χιλιόμετρα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4 (1000cc) MV Agusta REPARTO CORSE (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικά πάντως μην περιμένεις απο ένα πουσαρισμενο μοτέρ όπως του R6 να φτάσει τουλάχιστον χωρις μια ενδιάμεση επισκευή τα χιλιόμετρα ενός μοτέρ απο ένα πιο χαμηλών επιδόσεων μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF-XR1400 Honda XR (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Oταν ανοιξα το XR400 που ειχα σκοπο να κανω πολλα,αλλα παντα για εντελως νορμαλ πραγματα το μηχανακι (που εναι και ...ιδικο σχετικα μηχανακι) δεν ειχε τιποτα. Ειχα σκοπο να ρηξω πολλα ,ελεγε..35000χιλ και παλι λεω ελεγε!Η εξωτερικη του κατασταση συμβαβιζε σχεδον με την εσωτερικη.Δεν χρειαστηκε ουτε δισκους ενω τα ελατηρια ηταν σχεδον αθικτα αλλαξα την καδενα ,ετριψα τις βαλβιδες ,αλλαξα τσιμουχακια και ενα σετ στανταρ ελατηρια και καθαρισα το μοτερ εσωτερικα και μια σιτα που εχει πριν την τρομπα λαδιου μα...εγω ειχα σκοπο να πεταξω τα παντα πιστευα πως μεσα ενας αρκετα παλιας τεχνολογιας κινητηρας θα ηταν κουρελι ΛΑΘΟΣ.Χωρις στην πραγματικοτητα να ξερω ποσα χιλ ειχε κανει με λιγα χρηματα εχω ενα μηχανακι που δεν λειπουν λαδια στις αλλαγες και πραγματικα με εξεπληξε με αυτα που βρηκα μεσα του.Βεβαια το γεγονος της ολικης ανακατασκευης ηταν δικη μου επιλογη για να το κανω τελειο(για τα δικα μου δεδομενα) ομως στην ουσια το XR ακομα και αν δεν ειχα κανει τιποτα θα δουλευε ακομα για πολλα χρονια!Φανταστειτε μια ποιο συνχρονη μοτο με σωστη χρηση και συντηρηση που μπορει να φτασει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σχετικά είναι όλα παιδιά...

Έχω γνωστό με Hornet του 2000 με 190χιλ.χιλιόμετρα και ένα με Fazer 600 του 2004 με 202χιλ.Χιλιόμετρα.Αν τα μηχανάκια τα προσέχεις όσο πρέπει,θα τα έχεις για πολύ καιρό στην ζωή σου.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF-XR1400 Honda XR (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Σωστο παραδειγμα υπαρχει fazer 600 στο forum που εχει αλλαξει καδενα σε πολυ λιγα χιλ και καποιο...που εφτασε στην Αγγλια που εχει αλλαξει μια μπαταρια!!!Η φροντιδα και η συντηρηση του οπως και η χρηση του ειναι υποδειγματικη οπως και η αποδοση του!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

εχω 97000km στο Busa και το εμπιστευομαι απολυτα...δεν φοβαμαι να πω οτι θα φτασει απροβληματιστα τις 300000km :tooth:

edit...φυσικα καποιες φυσιολογικες φθορες λογω πολλων χιλιομετρων δεν θα με πτοησουν και θα μου ερθουν και φθηνοτερα

απο αλλαγη μοτοσυκλετας...και δεν μιλαω για αναλωσιμα...αλλα ακομη δεν εχει χρειαστει κατι τετοιο η κοριτσαρα μου...

Τροποποιήθηκε από τον ghostkon
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
VSX1T (VSE1Mcc) Κομμωτηρίου για περμαναντ Yamaha mt07 tenere cp2 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ειπαμε..στα 50κ χλμ..φτανει στο τελος η αντιστροφη μετρηση της ορολογιακης βομβας που εχει τοποθετηση ο μαγκαηβερ σε καθε μα καθε ΜΑ ΚΑΘΕ μοτοσυκλετα..

η δικη μου βεβαιως εχει 53κ χλμ,αλλα εγω εχω φιλο(στο facebook) τον τσακ νορις που ως γνωστον δερνει τον μαγκαηβερ(οποιος δεν πιστευει,να δει καρτες υπερατου)..

α ρε ελλαδισταν με τις πιο ακυρες νοοτροπιες σου. :wallbash: :wallbash: .πρωτοπορεις σε ολα.. :crazy:

κ μη ξεχασω,κατω τα σκουτερς,μαθε φρεναρισμα χωρις abs,τα καβασακι ειναι υπERανω ολων των δικυκλων,τα σουζουκι σπανε πλαισιο,τα χοντα καινε ανορθωτες,τα μπεμβε σπανε αξονες,τα ιταλικα καινε λαδια κτλ κτλ κτλ.. :rtfm:

Τροποποιήθηκε από τον c.l.a.b.
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Derbi Senda SM Yamaha R1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Πρώτα απο όλα εξαρτάται και απο τον τύπο της μηχανής. Πχ το 50αρακι διχρονο που εχω τώρα, όσο και να το φροντίζω και να προσπαθω να μην το πιέζω ειναι 50αρακι διχρονο....Ποτέ δεν νοιώθω πως ΟΤΙ και να γινει αυτό θα με πάει... (Όπως νιώθω πχ για το ταφ50 <3 )

Αν είχα μια μοτοσυκλέτα (κατα προτίμηση Yamaha/Honda γιατι ναι, πιστεύω πως είναι απο τις καλύτερες και με την μεγαλύτερη αξιοπιστία μοτοσυκλέτες), άνω των 400cc 2 η 4 κιλύνδρων ας πούμε, που "έχει ψωμιά", και την είχα απο κούτα, με την σωστή φροντίδα και συντήρηση που λές, δεν θα είχα το παραμικρό άγχος μέχρι τα 300 χιλιάδες χλμ και βάλε! Το θέμα είναι οτι δεν θα την κρατούσα τόσο πολύ :Ρ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Εκεί γύρω στα 50000 χλμ συνήθως αρχίζει η μοτοσυκλέτα να ζητάει πραγματα, καμία φορά την μάνα της και τον πατέρα της.

Δεν νομίζω να κρατήσω μοτο πάνω απο 50-60.000, δεν εχει ιδιαίτερο νόημα, τα αμορτισέρ ειναι κουρασμένα, τα πλαστικά εχουν πολυμεριστει, σκόνη και καθημερινότητα εχει εισχωρήσει στα πιο απίθανα σημεία, οι φθορές στο μοτέρ αρχίζουν και φαίνονται. Βέβαια ολα αυτα εχουν πολυ μεγάλες διακυμάνσεις ανάλογα με τη μοτοσυκλέτα και τον τύπο της, αλλα κατα τη γνώμη μου δεν αξιζει ουτε να κρατάς ουτε να αγοράζεις μηχάνημα σε αυτα τα χιλιόμετρα.

Από τί ορμώμενος το λες αυτό; Πόσες μηχανές σου ζήτησαν και τί πράγματα από αυτά τα χιλιόμετρα;

(Ειδικά θα ήθελα να πληροφορηθώ ποιός ήταν ο πατέρας και ποιά η μάνα που ζήτησαν)

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υποθέτω πως το 50άρι (50.000χλμ) έχει μια βάση (τρόπον τινά) αφού είναι πάνω-κάτω η ώρα για το μεγάλο σέρβις, πράγμα που πολλοί πωλητές απλά αγνοούν μέχρι να πουλήσουν και η μηχανή καταλήγει να φτάνει τα 80.000 και βαράει μπιέλες και ψάχνεις γιατί και πως.

Τροποποιήθηκε από τον Mr.Slow
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

Από τί ορμώμενος το λες αυτό; Πόσες μηχανές σου ζήτησαν και τί πράγματα από αυτά τα χιλιόμετρα;

(Ειδικά θα ήθελα να πληροφορηθώ ποιός ήταν ο πατέρας και ποιά η μάνα που ζήτησαν)

εγω θα ηθελα περισσοτερο να μαθω τι καταλοιπα αφηνει η καθημερινοτητα :P και τι φθορες εχει το μοτερ στις 50000km εκτος κι

αν φοβιζει το ακουσμα οτι πρεπει ν' ανοιξεις τον κινητηρα για ρυθμιση βαλβιδων και οτι θα πρεπει να βαλεις καινουρια φλατζα :wallbash:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αμήχανος Laser vertigo r μοϊκάνικο KTM smc r (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδιά, ξεκολλάτε από ταμπέλες χιλιομέτρων; Γνωρίζω προσωπικά μηχανάκι φίλου (που κάπου κάπου γράφει και κάνα ταξιδιωτικό εδώ μέσα) που έχει 300.000 χλμ. Και τα ξιδεύει δικάβαλος και τριβάλιτσος χρόνια, και πάει σφαίρα.

ΑΝ το μηχανάκι χρησιμοποιείται σωστά και έχει σχεδιαστεί για αυτό, δεν υπάρχει λόγος να μην βγάλει εξαψήφια νούμερα. Αν αρχίσει ο κάθε ένας να το σκαλίζει προσπαθώντας να το κάνει κάτι άλλο από αυτό που είναι, τότε τα νούμερα αρχίζουν να μειώνονται δραματικά.

Αυτό.

Αν π.χ. έχεις ακόμα και καινούργιο μοτέρ στο ax σου και το δώσεις στον Κώστα,ε θα το σπάσει στο στρώσιμο :lipssealed: ..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

εγω θα ηθελα περισσοτερο να μαθω τι καταλοιπα αφηνει η καθημερινοτητα :P και τι φθορες εχει το μοτερ στις 50000km εκτος κι

αν φοβιζει το ακουσμα οτι πρεπει ν' ανοιξεις τον κινητηρα για ρυθμιση βαλβιδων και οτι θα πρεπει να βαλεις καινουρια φλατζα :wallbash:

Αυτό ακριβώς ήθελα και εγω να συζητήσουμε...

Btw ghostkon αν δε σε πειράζει μπορείς να μου πεις τι σου έχει ζητήσει η busa στα χλμ αυτά που έχεις κάνει?

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής τα 90-100k ειναι ένα νούμερο το οποίο ευελπιστώ να φτάσω καθώς η κατηγορία της μηχανής που έχω νιώθω οτι με ικανοποιεί απόλυτα και η συγκεκριμένη μηχανή που έχω (απο το μοντέλο (χρονολογία), την εμφάνιση (εργοστασιακά χρώματα, ψιλοδιαφορές στην εμφάνιση απο άλλες χρονιες)) επίσης με ικανοποιεί αφάνταστα και δεν θα ήθελα να την αποχωριστώ με τίποτα!

Έχω ακούσει απο αρκετούς την λογική του "οδήγα το μέχρι να σπάσει... μετά απλά πας για άλλο" αλλά για να πω την μαύρη αλήθεια ρίχνοντας μια ματιά στο τι υπάρχει στην αγορά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα στο οποίο θα έβαζα λεφτά (μιλάω για νεα μηχανή) και θα ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος με αυτό που θα έπαιρνα.

Θα μου πεις βέβαια "καλα ρε κουλάδι το απόλυτο για σένα ειναι το r6?" ... δεν ξέρω αν ειναι το απόλυτο, αλλά εφόσον δεν έχω δει άλλη μηχανή που θα πω "παρε τη δικιά μου και φέρτη" ... ε... την κοιτάω και λιώνω...

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia pegaso-caponord Aprilia caponord (1000cccc)

Δημοσιεύτηκε

Το μονοκύλινδρο Πηγασάκι μου όπου ναναι θα πατήσει τις 110.000 χιλιομετρα, και προς το παρόν δεν καταναλώνει 1ml λιπαντικού απο αλλαγή σε αλλαγή. Πριν λίγους μήνες έκανε και μια καταδρομική πάντα βρέχει στο Καρπενήσι διασχίζοντας και ένα αρκετά απαιτητικό χωματόδρομο 50 χιλιομέτρων. Ούτε για μια στιγμή δεν με απασχόλησε σκέψη αξιοπιστίας. Εχει γυρίσει τη μίση Ελλάδα και ποτέ δεν χρειάσθηκε την οδική βοήθεια για να γυρίσει στο παχνί του.

Με τον ίδιο ρυθμό και εμπιστοσύνη θα συνεχίσω και την επόμενη εκατοντάδα χιλιάδα χιλιόμετρων και μετά θα είμαι σε θέση να επαναξιολογήσω εκ νέου

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC700XD '12

Δημοσιεύτηκε

Εγώ δεν βάζω κανένα όριο. Το θέμα ειναι όπως είπαν οι προλαλίσαντες αν γίνεται σωστή συντήρηση και πως το πας. Έχω δει τον ίδιο κινητήρα να ζει 15+ χρόνια, να έχει γράψει περί τις 2.500 ώρες, να γράφει ακόμη, και αλλού να τα έχει τινάξει προ πολλού... Στην πρώτη περίπτωση αν θυμάμαι καλά δεν ξεπεράστηκε ποτέ το 80% της ισχύς του, δεν ζορίστηκε ποτέ, εκτός απο ελάχιστες περιπτώσεις που ήταν απαραίτητο για πολύ λίγο. Φυσικά και παρουσιάσε βλάβες κατα καιρούς, αλλά ασήμαντα πράγματα.

Αναρτήσεις, πλαστικά, διάφορα μέρη του κινητήρα τα θεωρώ αναλώσσιμα. Τα βάζεις κάτω και βλέπεις αν σε συμφέρει να το συντηρείς ή να πάρεις κάτι καινούριο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R Nolan X802

Δημοσιεύτηκε

στις 97000km εχω αλλαξει ενα μπεκ ψεκασμου, προτιμησα ν' αλλαξω τα fairing απο το να τα βαψω (ειχαν και μια πτωση),

εχω δυο σημαδια στα οργανα απο τον ηλιο (μαλλον κατι τετοιο εννοεις για την καθημερινοτητα), εχω αλλαξει δυο φορες

λαμπα μικρης σκαλας, και μια κομενη βιδα που κραταει το μοτερ στο πλαισιο...αλλη ζημια δεν ειχα, και φυσικα δεν θ' αναφερω

καθολου τα αναλωσιμα, την ρυθμιση βαλβιδων, ή το καθαρισμα μπεκ γιατι αυτα δεν ειναι ζημιες...επισης ν' αναφερω οτι το

μηχανακι δεν ειναι ''μαμα'' και ειναι φορτωμενο με αρκετα πραγματα, εχει ροικη εξελιξη και παρα πολλα αλλα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα