dEvilKinG

Τα ιδια παντελακη μου, τα ιδια παντελη μου


88 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οπως και περσι αρχισαν οι "κρατικες απειλες" για "ραβασακια" σε ανασφαλιστους. Και ρωταω εγω, που πηγε το τεκμηριο της αθωοτητας; Δηλαδη δεν θα επρεπε να γινεται η επιβολη των προσ-τιμων(γιατι εχει καταντησει εισπαρκτικο μεσο) μονο σε οσους τα κυκλοφορουν την ωρα που γινεται καποιος ελεγχος; Δεν διαφωνω οτι η κατασταση εχει φτασει στο απροχωρητο με τους ανασφαλιστους και τα ατυχηματα που προκαλουν αλλα εδω καταργειται το συνταγμα..

Παραθετω το αρθρο:

Απανωτούς ελέγχους έχει ξεκινήσει το Υπουργείο Οικονομικών σε συνεργασία με την Τροχαία για τον εντοπισμό των περίπου 830.000 ιδιοκτητών ανασφάλιστων οχημάτων. Ήδη το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του ΥΠΟΙΚ ολοκλήρωσαν, πριν από μερικές ημέρες, την πρώτη φάση της ταυτοποίησης των δύο βάσεων δεδομένων με τα ασφαλισμένα και τα κυκλοφορούντα Ι.Χ.

Έτσι, τα πρώτα ειδοποιητήρια υπολογίζεται ότι θα αποσταλούν στους ιδιοκτήτες αρχές Μαΐου, αφότου ολοκληρωθεί -δηλαδή απομονωθούν ενδεχόμενα λάθη- η ταυτοποίηση των αυτοκινήτων που είναι ανασφάλιστα και αυτών που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Έως 500 ευρώ

Το πρόστιμο θα διαμορφώνεται για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες στα 500 και 250 ευρώ, αντίστοιχα, με τους ιδιοκτήτες να έχουν περιθώριο 30 ημερών για την εξόφλησή του από τη στιγμή που θα παραλάβουν το «ραβασάκι».

Ο μόνος τρόπος για να γλυτώσει κάποιος το πρόστιμο είναι να καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας και να θέσει σε ακινησία το αυτοκίνητο. Σε διαφορετική περίπτωση, ένα ανασφάλιστο όχημα, ακόμη κι εάν βρίσκεται μόνιμα στο γκαράζ, υπόκειται στην επιβολή των τσουχτερών προστίμων.

Με άλλα λόγια, από τη στιγμή της παραλαβής του ειδοποιητηρίου, οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων Ι.Χ. θα πρέπει εντός ενός μήνα να αποδείξουν ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο. Εάν δεν τα καταφέρουν, θα πληρώσουν το πρόστιμο και, βέβαια, θα πρέπει να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Τι ισχύει για τα ανασφάλιστα οχήματα

Το να κυκλοφορεί κάποιος με ανασφάλιστο όχημα είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό και επικίνδυνο... «σπορ». Και αυτό επειδή προβλέπεται:

- αφαίρεση του διπλώματος, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων για 10 ημέρες

- η επί τόπου αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας για δύο χρόνια, εάν το όχημα εμπλακεί σε ατύχημα. Για να παραλάβει ο ιδιοκτήτης τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας θα πρέπει να παρέλθει το παραπάνω χρονικό διάστημα και, βέβαια, να προσκομίσει το σήμα ασφάλισης.

- η επιβολή χρηματικού προστίμου υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου που βεβαιώνεται με πράξη της αστυνομίας και διαμορφώνεται σε 500 ευρώ για τα επιβατικά, 250 ευρώ για τα δίκυκλα και 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης. Εάν το πρόστιμο δεν πληρωθεί, τότε η οφειλή θα μεταφερθεί στην εφορία.

πηγη: zougla.gr

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα θα ήταν πιο δίκαιο να μπορείς να το έχεις σε ακινησία και να μην το ασφαλίσεις.

Επειδή όμως εδώ είναι Ελλαδιστάν και ως γνωστόν ο Έλληνας βρίσκει πάντα τρόπους "να το παίζει έξυπνος", φτάσαμε να έχουμε 830.000 ανασφάλιστα οχήματα, εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό μόνο όντως ΔΕΝ κυκλοφορούν, ενώ οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες απλά "ρισκάρουν" στην ανοργανωσιά και την ατιμωρησία το αν θα τους πιάσουν.

Και συνήθως ΔΕΝ τους πιάνουν και κυκλοφοράνε έτσι ΧΡΟΝΙΑ ατελείωτα!

Οπότε, η λύση που δόθηκε απλά οδηγεί στο γνωστό "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".

Μόνο που στο Μπουρδελιστάν, τα ξερά είναι ο κανόνας και τα χλωρά δυσεύρετα.......

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα θα ήταν πιο δίκαιο να μπορείς να το έχεις σε ακινησία και να μην το ασφαλίσεις.

Επειδή όμως εδώ είναι Ελλαδιστάν και ως γνωστόν ο Έλληνας βρίσκει πάντα τρόπους "να το παίζει έξυπνος", φτάσαμε να έχουμε 830.000 ανασφάλιστα οχήματα, εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό μόνο όντως ΔΕΝ κυκλοφορούν, ενώ οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες απλά "ρισκάρουν" στην ανοργανωσιά και την ατιμωρησία το αν θα τους πιάσουν.

Και συνήθως ΔΕΝ τους πιάνουν και κυκλοφοράνε έτσι ΧΡΟΝΙΑ ατελείωτα!

Οπότε, η λύση που δόθηκε απλά οδηγεί στο γνωστό "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".

Μόνο που στο Μπουρδελιστάν, τα ξερά είναι ο κανόνας και τα χλωρά δυσεύρετα.......

καλα πλακα κανεις?

ανασφαλιστα ειναι γιατι δεν εχει ο κοσμος να τα ασφαλιση

κ για να μαζεψουμε κανα ψιλο να δωσουμε στους γερμανοτροικανους

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM superduke Ducati strs (999cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα δουμε χιλιαδες μηχανακια να σκοτωνονται, μιλαω για δευτερα,τριτα με αυτο το μετρο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι ότι μπρος στις συνέπειες εμπλοκής σε ατύχημα κάποιου όντας ανασφάλιστος, οι ποινές και τα πρόστιμα είναι μηδαμινά...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

καλα πλακα κανεις?

ανασφαλιστα ειναι γιατι δεν εχει ο κοσμος να τα ασφαλιση

κ για να μαζεψουμε κανα ψιλο να δωσουμε στους γερμανοτροικανους

Δεν έπιασες τί λέω Ηλία..... ξαναδιάβασέ το χωρίς φόβο και πάθος. :D

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα θα ήταν πιο δίκαιο να μπορείς να το έχεις σε ακινησία και να μην το ασφαλίσεις.

Επειδή όμως εδώ είναι Ελλαδιστάν και ως γνωστόν ο Έλληνας βρίσκει πάντα τρόπους "να το παίζει έξυπνος", φτάσαμε να έχουμε 830.000 ανασφάλιστα οχήματα, εκ των οποίων ένα πολύ μικρό ποσοστό μόνο όντως ΔΕΝ κυκλοφορούν, ενώ οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες απλά "ρισκάρουν" στην ανοργανωσιά και την ατιμωρησία το αν θα τους πιάσουν.

Και συνήθως ΔΕΝ τους πιάνουν και κυκλοφοράνε έτσι ΧΡΟΝΙΑ ατελείωτα!

Οπότε, η λύση που δόθηκε απλά οδηγεί στο γνωστό "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά".

Μόνο που στο Μπουρδελιστάν, τα ξερά είναι ο κανόνας και τα χλωρά δυσεύρετα.......

Δεν διαφωνω οτι επρεπε να βρεθει λυση, αλλα ειναι αυτη η συγκεκριμενη;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Δεν διαφωνω οτι επρεπε να βρεθει λυση, αλλα ειναι αυτη η συγκεκριμενη;

Μα ούτε εγώ ισχυρίστηκα ότι αυτή η "λύση" είναι η ενδεδειγμένη.

Ίσα-ίσα μάλιστα που έγραψα και για αδικία σε κάποια μερίδα πολιτών.

Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι για τους συνήθεις εξυπνάκηδες (βλ.Mr Liapis) που να μην αδικεί και κάποιους.

Μπορείτε εσείς? Αν ναι, προτείνετέ το.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

καλα πλακα κανεις?

ανασφαλιστα ειναι γιατι δεν εχει ο κοσμος να τα ασφαλιση

κ για να μαζεψουμε κανα ψιλο να δωσουμε στους γερμανοτροικανους

Αν δεν έχει να τα ασφαλίσει να τα πουλήσει!

Το θέμα δεν είναι να έχεις ένα όχημα απλά για να το έχεις... πρέπει να μπορείς να το συντηρείς! Αν δεν έχεις λεφτά για ασφάλεια, λάστιχα, σωστή συντήρηση πούλα του και πάρε ένα χιλιαράκι με λιγότερα έξοδα ή ένα παπί να κάνεις την δουλειά σου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Με άλλα λόγια, από τη στιγμή της παραλαβής του ειδοποιητηρίου, οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων Ι.Χ. θα πρέπει εντός ενός μήνα να αποδείξουν ότι το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο. Εάν δεν τα καταφέρουν, θα πληρώσουν το πρόστιμο και, βέβαια, θα πρέπει να συνάψουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Ισως να μην έχω καταλάβει σωστά.

Σε έρχεται το ραβασάκι για ανασφάλιστο όχημα και έχεις το περιθώριο εντός των 30 ημερών να πας να το ασφαλίσεις και να απαλλαγείς του προστίμου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tweety Yamaha XT 550 rebuilt

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν έχει να τα ασφαλίσει να τα πουλήσει!

Το θέμα δεν είναι να έχεις ένα όχημα απλά για να το έχεις... πρέπει να μπορείς να το συντηρείς! Αν δεν έχεις λεφτά για ασφάλεια, λάστιχα, σωστή συντήρηση πούλα του και πάρε ένα χιλιαράκι με λιγότερα έξοδα ή ένα παπί να κάνεις την δουλειά σου.

Μωρέ, ας το κρατήσεις και στο σπίτι σου, δεν υπάρχει θέμα.

Γιατί να εξαναγκαστείς να το πουλήσεις, αν ας πούμε υπολογίζεις ότι θα το ξαναχρησιμοποιήσεις σύντομα? Δεν συμφωνώ με το εκβιαστικό ξεπούλημα των πάντων.

Αλλά:

- Μήπως πιάνεις άδικα χώρο στάθμευσης με το ακίνητο τουτού σου, την ώρα που άλλοι κακομοίρηδες γυρνάνε πέρα-δώθε? (Άδικο για κείνους).

- Και πώς ξέρουν αυτοί που πρέπει να ξέρουν, ότι εσύ δεν κυκλοφορείς με δαύτο όποτε γουστάρεις?

Το 2ο ειδικά είναι αυτό που προκάλεσε όλο αυτό το πατιρντί, σε συνδυασμό σίγουρα με τα στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών για το πόσα ανασφάλιστα σε ποσοστό εμπλέκονται σε τροχαία, σε σχέση με παλιότερα έτη / εποχές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μια λύση θα ήταν η ευελιξία. Τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιση σε μηνιαία βάση για όποιον το θέλει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Ισως να μην έχω καταλάβει σωστά.

Σε έρχεται το ραβασάκι για ανασφάλιστο όχημα και έχεις το περιθώριο εντός των 30 ημερών να πας να το ασφαλίσεις και να απαλλαγείς του προστίμου;

Οχι, αυτο ειναι σε περιπτωση λαθους.

Δηλαδη αν σου ερθει ραβασακι θα γραφει ημερομηνια, αν εχεις ασφαλιστρο πριν απο αυτην την ημερομηνια μπορεις να πας να "βρεις το δικιο σου"

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Μωρέ, ας το κρατήσεις και στο σπίτι σου, δεν υπάρχει θέμα.

Γιατί να εξαναγκαστείς να το πουλήσεις, αν ας πούμε υπολογίζεις ότι θα το ξαναχρησιμοποιήσεις σύντομα? Δεν συμφωνώ με το εκβιαστικό ξεπούλημα των πάντων.

Αλλά:

- Μήπως πιάνεις άδικα χώρο στάθμευσης με το ακίνητο τουτού σου, την ώρα που άλλοι κακομοίρηδες γυρνάνε πέρα-δώθε? (Άδικο για κείνους).

- Και πώς ξέρουν αυτοί που πρέπει να ξέρουν, ότι εσύ δεν κυκλοφορείς με δαύτο όποτε γουστάρεις?

Το 2ο ειδικά είναι αυτό που προκάλεσε όλο αυτό το πατιρντί, σε συνδυασμό σίγουρα με τα στατιστικά των ασφαλιστικών εταιρειών για το πόσα ανασφάλιστα σε ποσοστό εμπλέκονται σε τροχαία, σε σχέση με παλιότερα έτη / εποχές.

Στην Ελλάδα έχουμε καταντήσει ΟΛΟΙ να έχουν από ένα και δύο αυτοκίνητα... Τραγικό!!! Σε καμία πολιτισμένη χώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Αποτέλεσμα είναι να μην μπορούν να τα συντηρούν και να έχει γεμίσει ο τόπος ανασφάλιστα (αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί στην Ελλάδα είναι τόσες πολλές οι περιπτώσεις εγκατάληψης μετά από ατύχημα; ), οχήματα με λάστιχα παμπάλαια-κούτσουρα και γενικότερα κακοσυντηρημένα με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια όλων των υπόλοιπων!

Το να έχει κάποιος αυτοκίνητο συνεπάγεται ότι ΟΦΕΙΛΕΙ να μπορεί να το συντηρεί σωστά και να πληρώνει και αυτά που του αναλογούν.

Το να μην μπορεί καν να διαθέσει λίγα ευρώ για να το ασφαλίσει σημαίνει πως ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να έχει αυτοκίνητο. Δυο γεμίσματα ρεζερβουάρ είναι μια ασφάλιση για έναν ολόκληρο χρόνο! Το κερατό μου δηλαδή...

Τι θα πει "θα μπορεί να τα δώσει το μέλλον"; αν δεν μπορεί να διαθέσει 10 ευρώ τον μήνα για μια ασφάλεια τότε ΔΕΝ πρέπει να τα δώσει ούτε αργότερα, αλλά να τα κρατήσει για κάτι άλλο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν δεν το κυκλοφορείς, το βγάζεις σε ακινησία στην ΔΟΥ, και δεν υποχρεούσαι ασφάλισης, τελών και τεκμηρίου.

Ο νόμος σου δίνει την επιλογή.

Σας προβληματίζει το πρόστιμο των ανασφάλιστων, αλλά το παραπάνω δεν το μετράτε λες και δεν ισχύει, παρόλο που επιλύει 100% τον προβληματισμό σας περί άδικου τρόπου.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αν θέλεις όμως να το κινείς επιλεκτικά για κάποια διαστήματα μέσα στο έτος, πρέπει να πληρώσεις τέλη για όλον τον χρόνο και να το ασφαλίσεις για 3μηνο τουλάχιστον, αν δεν απατώμαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMC KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Η καταθεση πινακιδων ειναι για 1 χρονο, μετα παει οριστικη. Αν καποιος θελει να πουλησει ενα αυτοκινητο π.χ. πρεπει να παραδωσει πινακιδες, με αυτο συνεπαγεται οτι δεν θα μπορεσει να το δωσει ευκολα γιατι δεν θα μπορει να το κινησει για τυχον ελεγχο απο τον αγοραστη. Συνεπως μπορει να ξεπερασει τον 1 χρονο και για να μην εξαντληθει θα πρεπει να ξαναπαρει τις πινακιδες, που σημαινει τελη-ασφαλεια. Αλλα, οχι δεν στεκομαι σε αυτο, στεκομαι στο οτι καταπατε το συνταγμα με αυτο. Δεν μπορεις να επιβαλεις ποινη σε καποιον που δεν κανει παραβαση. Με την ιδια λογικη ενα παιδι δεν εχει καλα οικογενιακα και που εχει την ταση να τσακωνεται το κλεινεις στην φυλακη γιατι ειναι εν δυναμη "εγκληματιας".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW r1200gs

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν έχει να τα ασφαλίσει να τα πουλήσει!

Το θέμα δεν είναι να έχεις ένα όχημα απλά για να το έχεις... πρέπει να μπορείς να το συντηρείς! Αν δεν έχεις λεφτά για ασφάλεια, λάστιχα, σωστή συντήρηση πούλα του και πάρε ένα χιλιαράκι με λιγότερα έξοδα ή ένα παπί να κάνεις την δουλειά σου.

ειπα εγω οχι σε κατι τετοιο?

κωστα δεν σε πιανω για ξαναριχτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν συμφωνω καθολου με το μετρο.

Ειναι ιδιοκτησια μου και μπορω να το κανω οτι θελω.

Γουσταρω να το κανω κοτετσι. Αφου ΔΕΝ θελω να καταθεσω πινακιδες, πληρωνω τα τελη και το εχω. Ομως να μου επιβαλεις να εχω ασφαλεια; Γιατι; Αν με πιασεις να το κυκλοφορω, ελα και κοψε μου τον κωλο.

Ελα και δες το. Αν θεωρεις οτι μπορει να κυκλοφορησει, βρες τροπο να το αποδειξεις και να μου τον κοψεις τοτε.

Αλλα το κοτετσι μου, με σκασμενα λαστιχα και παρετημενο χρονια;

Εκτος κι αν σηκωσουμε τα χερια και πουμε "αυτο λεει ο νομος, και τελος"...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω δεν συμφωνω καθολου με το μετρο.

Ειναι ιδιοκτησια μου και μπορω να το κανω οτι θελω.

Αφου ΔΕΝ θελω να καταθεσω πινακιδες, πληρωνω τα τελη και το εχω.

Είναι ιδιοκτησία σου, αλλά είναι και αντικείμενο με υποχρεώσεις προς το κράτος. Δεν είναι κατσαρόλα, δεν είναι βίντεο, δεν είναι τοστιέρα, που άπαξ και την πλήρωσες, δεν έχει άλλη αλληλεπίδραση-προσφορά-ζήτηση-απαίτηση από το κράτος, και παραμένει στον ιδιωτικό σου χώρο.

Επίσης, το ''εγώ θέλω να'' που περιγράφεις είναι δικός σου μαζοχισμός. Επειδή δεν θέλεις εσύ να συμμορφωθείς με τον νόμιμο και καθόλα λογικό και πρακτικά σωστό τρόπο, είναι κακός ο νόμος και ο τρόπος του;

Παραλογίζεσαι.

Το κόστος να κάνουμε ένα ηλεκτρονικό έλεγχο, είναι πολύ μικρότερο, από το να στείλουμε μια στρατιά τροχαίων στους δρόμους, να τους πληρώνουμε μισθό, ασφάλιση κ.ο.κ., για να πιάσουν μερικούς ανασφάλιστους. Που όλους αυτούς τους τροχαίους, θα πρέπει να τους προσλάβει το κράτος, και να τους πληρώνει από την φορολόγησή μας. Συνεπώς και από οικονομικής λογικής, μας συμφέρει η ηλεκτρονική διαπίστωση.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλή η αντίδραση και τα κοτέτσια αλλά εγώ θα συμφωνήσω με τον Κώστα το μοτολόβα. Γιατί μπορεί εσύ όντως να το έχεις κοτέτσι και να πληρώνεις τα τέλη κανονικά, αν όμως ένας άλλος άκυρος που κυκλοφορεί κανονικότατα ανασφάλιστος έρθει και σε πάρει παραμάζωμα (ω μη γένοιτο) θα φωνάζεις (ο όποιος εσύ, δεν είναι στοχευμένο σε κανέναν προσωπικά) που είναι το κράτος. Καλύτερα να καούν και τα "χλωρά" (τα οποία χλωρά μπορούν κάλλιστα να παραδώσουν πινακίδες, την ίδια δουλειά θα κάνει το όχημα αν λειτουργεί ως κοτέτσι και χωρίς τις πινακίδες του) παρά να'χουμε τις παπαρ... του Μισέλ παντού.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSR ABS BMW F800GS (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν συμφωνω καθολου με το μετρο.

Ειναι ιδιοκτησια μου και μπορω να το κανω οτι θελω.

Γουσταρω να το κανω κοτετσι. Αφου ΔΕΝ θελω να καταθεσω πινακιδες, πληρωνω τα τελη και το εχω. Ομως να μου επιβαλεις να εχω ασφαλεια; Γιατι; Αν με πιασεις να το κυκλοφορω, ελα και κοψε μου τον κωλο.

Ελα και δες το. Αν θεωρεις οτι μπορει να κυκλοφορησει, βρες τροπο να το αποδειξεις και να μου τον κοψεις τοτε.

Αλλα το κοτετσι μου, με σκασμενα λαστιχα και παρετημενο χρονια;

Εκτος κι αν σηκωσουμε τα χερια και πουμε "αυτο λεει ο νομος, και τελος"...

Παρέδωσε τις πινακίδες του κοτετσιού σου και ούτε γάτα ούτε ζημιά! Αν θέλεις όμως να της κρατήσεις σημαίνει πως σκοπεύεις να το κυκλοφορείς! Και ΔΕΝ πρέπει να έχεις το δικαίωμα να το κυκλοφορείς ή να το έχεις σταθμευμένο στον δρόμο χωρίς ασφάλεια! Απλό, λογικό, καθαρό!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Africa twin Airoh T600 Wild Wolf Carb

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ακουστε κυριοι.

Οταν εγω αγορασα δευτερο αυτοκινητο, πρωτον το χρειαζομουν, και δευτερον οι νομοι ηταν διαφορετικοι.

Τωρα, ειμαι δυο χρονια ανεργος και οι νομοι εχουν αλλαξει.

Το κοτετσι μου (που φυσικα δεν ειναι κοτετσι αλλα αποθηκη, αφου ετσι κι αλλιως ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ το κυκλοφορουσα) το γουσταρω, θελω να το εχω, το αγαπαω και καταφερα να πληρωσω αυτο το αδικο μετρο των τελων κι ας μην το κυκλοφοραω, ε δεν θα πληρωσω ΚΑΙ το επισης αδικο μετρο της ασφαλειας κατ εμε, αφου δεν κυκλοφορει, αφου δεν ενοχλει και ουτε καν χωρο στο δημοσιο δρομο δεν καταλαμβανω. Και το πιο σημαντικο ειναι, οτι ΑΝ καταθεσω πινακιδες, αυτοματως παυω να ελπιζω οτι θα το ξαναεχω. Τωρα ελπιζω οτι θα βρω δουλεια και θα επανελθω στους φυσιολογικους μου ρυθμους.

Διαφορετικα, να πουλησω και μηχανη, και να κατσω στ αυγα μου, χωρις ονειρα, και να λεω "ευχαριστω που αναπνεω".

Αναρωτιεμαι αν καποιος απο σας που γραφει αυτα που γραφει, εχει χασει τη δουλεια του ΑΛΛΑ, δεν εχει και αλλους πορους διαβιωσης...

Υ.Γ. Και δεν μιλαω για κανα διλιτρο τζιπ. Για ενα 1200αρι Twingακι μιλαω...

Τροποποιήθηκε από τον Africaptan
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αναρωτιεμαι αν καποιος απο σας που γραφει αυτα που γραφει, εχει χασει τη δουλεια του ΑΛΛΑ, δεν εχει και αλλους πορους διαβιωσης...

Υ.Γ. Και δεν μιλαω για κανα διλιτρο τζιπ. Για ενα 1200αρι Twingακι μιλαω...

Υπάρχουν/με πολλοί που χάσανε και δουλειά, και αναγκάστηκαν να πουλήσουν και το δεύτερο, και το πρώτο και ότι άλλο αγαπούσαν μαζί. Ούτε βολεμένος είμαι ούτε έχω αυταπάτες ότι άμα χάσω και την τωρινή μου δουλειά θα κρατήσω και το ποτέμκιν και θα ελπίζω πότε θα ξαναέχω. Άμα έρχεται το ζόρι και τρως τ'αυγό στον κώλο (σχωράτε την έκφραση) μια χαρά κάνεις πίσω στο όνειρο γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Ούτε οι δικοί μου ούτε η γκόμενά μου ούτε η καλοσύνη των ξένων θα με ταίσει και θα με ζήσει.

Κι επειδή στην παρούσα συζήτηση μιλάμε για τα υποχρεωτικά ασφάλιστρα, ο εγωισμός του καθενός δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Ήταν η καλύτερη μέθοδος να αποτρέψουν ανασφάλιστους να κυκλοφορούν αέρα-πατέρα στους δρόμους και καλώς έγινε, κατ'εμέ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το μόνο άδικο στην υπόθεση είναι ότι τα τέλη/τεκμήρια δεν είναι αναλογικά για όσο χρονικό διάστημα το όχημα είναι σε κυκλοφορία.

Κατά τα άλλα όποιος θέλει μπορεί να θέσει το αμάξι του σε ακινησία στην ΔΟΥ (εφόσον ισχυρίζεται ότι δεν το κινεί) και να απαλλαγεί από την υποχρέωση ασφάλισης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα