karellen

Φρένα Αλλάξτε υγρά φρένων στο πατ-κιουτ


63 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος ο Νικολας.....απλουστατο ακομα και γι'αυτους που δεν εχουν πολλες γνωσεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

με λίγη προσοχή η αλλαγή υγρών φρένων είναι απλή και απαραίτητη διαδικασία...τα υγρά τα παραμελούν πολλοί, και αλλοιώνονται και μέχρι εντυπωσιακά γρήγορα.

ωραίος ο Νίκος, μια απλή διαδικασία ξηγημένη σωστά, χωρίς να φευγουν πολλά λεφτά σε συνεργείο για κάποιον που πιάνουν τα χέρια του.

:_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klx 250 (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπραβο ρε φιλε..δεν ειναι καιρος για μαστορους..οτι μπορει να κανει ο καθενας κερδος ειναι ακομα και γι αυτη την απλη διαδικασια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να μπαινουν ωραια μοτοσυκλετιστικα θεματακια σαν αυτο να ανασανει ο μπροουζερ.Πολυ καλη κινηση ακομα και για απλο χαζι ,χωρια την χρησιμοτητα της. :ok:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Πεζο 2 Yamaha Tenere (800cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ειναι καλο να πουμε οτι η σταθμη των υγρων φρενων ειναι αναλογη της καταστασης -φθορας των τακακιων.

Αν γεμισουμε υπερβολικα (ακομα και μεσα στα ορια) το δοχειο ενω τα τακακια ειναι φαγωμενα πολυ....

τοτε στην επομενη αλλαγη τακακιων αν δεν ρυθμισουμε την σταθμη-ποσοτητα των υγρων

υπαρχει σοβαρη περιπτωση το κυκλωμα να αναπτυξει υπερβολικη πιεση σε ενδεχομενο φρεναρισμα

με αποτελεσμα να υπαρξει διαρροη

ή μπλοκαρισμα του τροχου με ελαχιστη ή και καθολου πιεση

σε περιπτωση που δεν εκτονωθει καπου αυτη η πιεση

Τροποποιήθηκε από τον nicket456
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660X (660cc) HJC FG-ST

Δημοσιεύτηκε

Πολυ καλο ποστ, μπραβο και ευχαριστω μιας και θα προσπαθησω να κανω μια αλαγη υγρων (λογο αυτης της "σπογγοδης" αισθισης που ανεφερες), κατι που θελω καιρο τωρα να κανω αλλα μου εδωσες μια ωθηση, καμια ιδεα για το τι υγρα να βαλω, αν θελετε σε πμ να μην χαλαμε το θεμα. Θα σας πω αποτελεσματα ελπιζω αυριο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

DOT 4 το γράφει πάνω στο καπάκι του δοχείου και στο μάνιουαλ σελίδα 33 κάτω κάτω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F800GS BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπορείς να βάλεις και DOT 5.1 για καλύτερα αποτελέσματα σαν αυτό.

27400-0.500L.png?1332775952

Τροποποιήθηκε από τον alpo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XSR

Δημοσιεύτηκε

Εγώ Νίκο όταν βάζω το υγρό από πάνω και πατάω τη μανέτα, περιμένω χωρίς να βγάλω το σωληνάκι μέχρι να φύγουν οι τελευταίες φυσαλίδες.

Για να μη χαραμίζω όμως το υγρό που χρειάζεται γι' αυτό, έχω ένα άλλο δοχείο εκεί κάτω ώστε αν ξοδέψω πολύ, να μην πάει χαμένο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DR250S (250cc) Suzuki GSXR K8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Όντας ανίδεος :blush: το σωληνάκι από που μπορούμε να το βρούμε ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μπορείς να βάλεις και DOT 5.1 για καλύτερα αποτελέσματα σαν αυτό.

Δεν συνιστάται άλλο dot από το προτεινόμενο γιατί μπορεί να διαβρώσει τα τσιμουχάκια της δαγκάνας και να έχεις διαρροή.

Εγώ Νίκο όταν βάζω το υγρό από πάνω και πατάω τη μανέτα, περιμένω χωρίς να βγάλω το σωληνάκι μέχρι να φύγουν οι τελευταίες φυσαλίδες.

Για να μη χαραμίζω όμως το υγρό που χρειάζεται γι' αυτό, έχω ένα άλλο δοχείο εκεί κάτω ώστε αν ξοδέψω πολύ, να μην πάει χαμένο

Φραντζέσκο περίπου το ίδιο λέμε :)

Όντας ανίδεος :blush: το σωληνάκι από που μπορούμε να το βρούμε ;

Ένα απλό λαστιχάκι,είτε αυτά της βενζίνης (από ρεζερβουάρ σε καρμπυρατέρ),είτε διαφανές αλφαδολάστιχο.

Μόνο κοίτα να μπαίνει σφιχτά στην τρύπα του εξαερωτήρα.

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW F800GS BMW F800GS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν συνιστάται άλλο dot από το προτεινόμενο γιατί μπορεί να διαβρώσει τα τσιμουχάκια της δαγκάνας και να έχεις διαρροή.

To DOT 5.1 είναι ίδιας βάσης-σύνθεσης με το DOT 4 (polyethylene glycol-based) με τη διαφορά ότι το 5.1 έχει υψηλότερο σημείο βρασμού από το 4.

Dry boiling point / Wet boiling point

DOT 3 = 205 °C / 140 °C

DOT 4 = 230 °C / 155 °C

DOT 5 = 260 °C / 180 °C

DOT 5.1 = 260 °C / 180 °C

Μάλιστα δεν υπάρχει πρόβλημα ακόμα κι αν αναμειχθούν μεταξύ τους το DOT4 και το DOT 5.1 αν και θα το πρότεινα.

Αυτό που είναι διαφορετικό τελείως είναι το DOT 5 το οποίο είναι σιλικονούχο.

Ο μόνος λόγος για να μην επιλέξει κάποιος 5.1 είναι η τιμή γιατί είναι αρκετά πιο ακριβά.

Τροποποιήθηκε από τον alpo
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DR250S (250cc) Suzuki GSXR K8 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ένα απλό λαστιχάκι,είτε αυτά της βενζίνης (από ρεζερβουάρ σε καρμπυρατέρ),είτε διαφανές αλφαδολάστιχο.

Μόνο κοίτα να μπαίνει σφιχτά στην τρύπα του εξαερωτήρα.

Ευχαριστώ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT660X (660cc) HJC FG-ST

Δημοσιεύτηκε

ναι ξερω dot4 αλλα να βαλω οτι βρω απλα dot 4? αν κανω και εξαερωση θα αλαξει κατι η κανουμε μονο αν χρειαστει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος οδηγός, Νικόλα.

Μοναδικό ''φάουλ'' η χρήση γερμανικού = κλωτσάει εύκολα τον εξαερωτήρα, οπότε δουλεύουμε με την πλευρά του πολύγωνου + αφήνουμε κουμπωμένο απάνω

το σωληνάκι ΑΦΟΥ περάσουμε το πολύγωνο πρώτα....

p1010211x.jpg

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

To προτείνω για Pinned :_thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο φίλε ωραία δουλειά !!!!

:mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος φίλε μου,νάσαι καλά που το μοιράστηκες μαζί μας !

Δεν έχω άλλα <<ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ>> ως συνήθως μου τα φάγανε από το πρωί.

Για το 5.1 έχει δίκιο ο φίλος παραπάνω.

Είναι απολύτως αντίστοιχο με το 4άρι με τη διαφορά (και γιαυτό είναι ακριβότερο) ότι έχει πολύ υψηλότερο σημείο βρασμού.

Και μιας και μιλάμε για Γιαμάχα ας συμβάλλω και εγώ στο όμορφο θέμα σου - περιγραφή σου με την δικιά μου αλλαγή στο YAMAHA CYGNUS X 125i της κορούλας μου για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται :

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT TENERE Z KTM adventure (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο,πολύ καλη περιγραφή.Η διαδικασία είναι ίδια και διπλά δισκόφρενα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος Νικόλα :_thumbsup:

Μπράβο,πολύ καλη περιγραφή.Η διαδικασία είναι ίδια και διπλά δισκόφρενα?

Ναι φίλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova/XL650 (775cc) Ολα τα endurο (ολαcc)

Δημοσιεύτηκε

ευχαριστω φιλε, δεν ηξερα οτι επρεπε να εχω πατημενη τη μανετα οταν σφιγγωτον εξαερωτηρα :peep:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF600SA (600cc) Honda Innova (125icc)

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος δεν πρέπει να αναμιγνύουμε διαφορετικά υγρά , πχ DOT4 με DOT5.

Εκτός και αν έχει καθαριστεί πολύ καλά το κύκλωμα.

Και προσοχή με τα φρένα, ασχοληθείτε την πρώτη φορά με κάποιον που έχει εστω μια κάποια εμπειρία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50, CBR 250RA

Δημοσιεύτηκε

ερώτηση:

αν αφού αδειάσω τα υγρά από το καπάκι με σύριγγα, προσθέσω καινούργια και μετά ανοίξω εξαερωτήρα και δουλέψω τη μανέτα συμπληρώνοντας όσο χρειαστεί, θα αδειάσουν τα παλιά από το κύκλωμα αλλά χωρίς να πάρω αέρα, σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR 600 FS kLip On

Δημοσιεύτηκε

ερώτηση:

αν αφού αδειάσω τα υγρά από το καπάκι με σύριγγα, προσθέσω καινούργια και μετά ανοίξω εξαερωτήρα και δουλέψω τη μανέτα συμπληρώνοντας όσο χρειαστεί, θα αδειάσουν τα παλιά από το κύκλωμα αλλά χωρίς να πάρω αέρα, σωστά?

εγώ έτσι το κάνω, και δουλεύει, ίσως μόνο χρειαστεί περισσότερο τρομπάρισμα για καλύτερο "ξέπλυμα"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα